ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
The Ozz
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
289
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Eylül 2007 18:18
Son Ziyaret:
27 Mart 2018 16:24
Toplam Mesaj:
241 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özgür Arıcan
Doğum Tarihi:
15 Temmuz 1982
Yaş:
43
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ÖZGÜR ARICAN
[URL]http://www.ozgurarican.com[/URL]
SON 10 MESAJI
Yosun Önlemek İçin Öneri Bekliyorum
[QUOTE=Emrebey5454]Bitkili akvaryumumda çok fazla geyik boynuzu yosunu var dış filtre kullanmıyorum en yakın vakitte kullanicamöğrenci olduğum için bana bu yosunu dış filtre alana kadar önleyecek canlı öneriniz varmi 2vatoz var akvaryumda 18karides var başka yosunu engellemek için hangi canlıyı sokmaliyim akvaryumum 90*40*50masalı yardım lütfen [:/][/QUOTE]
Merhaba.
Hiç bir canlı yosunu önlemez. Sadece bazı canlılar tankınızdaki az miktarda yosunu besin olarak tüketir. Yosun artık problem haline geldiyse canlıyı boşverin yosunun sebebini ortadan kaldırmaya calışın.
Dış filtreniz yoksa benim size tavsiyem HAmburg filtre kullanmanız. Hem dış filtreden daha etkili (biyolojik filtrasyon açısından) hem de ucuz. bütçesi kısıtlı olanlar için bence ilk tercih hamburg sünger filtre olmalı.
Yosunsuz bir tankın şifresi bol co2 bol gübre ve yeteri kadar ışık.
[QUOTE=Emrebey5454]Bitkili akvaryumumda çok fazla geyik boynuzu yosunu var dış filtre kullanmıyorum en yakın vakitte kullanicamöğrenci olduğum için bana bu yosunu dış filtre alana kadar önleyecek canlı öneriniz varmi 2vatoz var akvaryumda 18karides var başka yosunu engellemek için hangi canlıyı sokmaliyim akvaryumum 90*40*50masalı yardım lütfen [:/][/QUOTE]
Merhaba.
Hiç bir canlı yosunu önlemez. Sadece bazı canlılar tankınızdaki az miktarda yosunu besin olarak tüketir. Yosun artık problem haline geldiyse canlıyı boşverin yosunun sebebini ortadan kaldırmaya calışın.
Dış filtreniz yoksa benim size tavsiyem HAmburg filtre kullanmanız. Hem dış filtreden daha etkili (biyolojik filtrasyon açısından) hem de ucuz. bütçesi kısıtlı olanlar için bence ilk tercih hamburg sünger filtre olmalı.
Yosunsuz bir tankın şifresi bol co2 bol gübre ve yeteri kadar ışık.
300 Lt İçin Estimative Index Metodu Uygulaması
[QUOTE=cwcartel]Magnezyum nitrat potasyum fosfat potasyum sulfat[/QUOTE]
Merhaba benzer hacimde tankım var. İlk başlarda gram hesabı yapıyordum şuan haftada 4-5 kez 1 çay kaşığı magnezyum nitrat, 1 çay kaşığı potasyum sülfat ve yarım çay kaşığı potasyum fosfat kuru dozlama yapıyorum. Dengeyi bu şekilde oturttum. Benzer hacim olsa bile her tankın ihtiyacı farklıdır . Bitki yoğunluğu, su değişiminde kullanılan suyun içeriği v.s. O yüzden siz de zamanla doğru dozlamayı tutturursunuz. Gübreleme konusunda mutlak doğru yoktur malesef.
[QUOTE=cwcartel]Magnezyum nitrat potasyum fosfat potasyum sulfat[/QUOTE]
Merhaba benzer hacimde tankım var. İlk başlarda gram hesabı yapıyordum şuan haftada 4-5 kez 1 çay kaşığı magnezyum nitrat, 1 çay kaşığı potasyum sülfat ve yarım çay kaşığı potasyum fosfat kuru dozlama yapıyorum. Dengeyi bu şekilde oturttum. Benzer hacim olsa bile her tankın ihtiyacı farklıdır . Bitki yoğunluğu, su değişiminde kullanılan suyun içeriği v.s. O yüzden siz de zamanla doğru dozlamayı tutturursunuz. Gübreleme konusunda mutlak doğru yoktur malesef.
Balıklarım Akvaryumdan Neden Atlıyor
[QUOTE=Oguzzhan]
Aydinlatma icin T8 10w tek florasanli armatur ve 7w led lamba taktim ustten hocam fazlami
Yok hocam dogru o miktarda ekledim . En kisa surede sayiyi azaltacam buhar cami icinde buyuk bi asetat kagidi ile akvaryumun ustunu orttum. Herkese tavsiyesi ve ilgisi icin tesekkur ederim [:)][/QUOTE]
Normalde fazla değil ama adaptasyon sürecinde loş ışık daha iyi gelecektir.
Sayı 45 ise bu durumda bir numaralı şüpeli oturmamış akvaryumda sistemin kaldıracağından fazla balık yükü nedeniyle amonyak patlamasıdır. Dışarı atlamasalar bile bir süre sonra ölümler kaçınılmazdır. Balık sayısını azaltana kadar geçici çözüm olarak su değişimini sıklaştırabilirsiniz. Ama kesin çözüm akvaryum hacmine uygun miktarda canlı beslemek.
[QUOTE=Oguzzhan]
Aydinlatma icin T8 10w tek florasanli armatur ve 7w led lamba taktim ustten hocam fazlami
Yok hocam dogru o miktarda ekledim . En kisa surede sayiyi azaltacam buhar cami icinde buyuk bi asetat kagidi ile akvaryumun ustunu orttum. Herkese tavsiyesi ve ilgisi icin tesekkur ederim [:)][/QUOTE]
Normalde fazla değil ama adaptasyon sürecinde loş ışık daha iyi gelecektir.
Sayı 45 ise bu durumda bir numaralı şüpeli oturmamış akvaryumda sistemin kaldıracağından fazla balık yükü nedeniyle amonyak patlamasıdır. Dışarı atlamasalar bile bir süre sonra ölümler kaçınılmazdır. Balık sayısını azaltana kadar geçici çözüm olarak su değişimini sıklaştırabilirsiniz. Ama kesin çözüm akvaryum hacmine uygun miktarda canlı beslemek.
Alper Aşkan Fotoğrafları
Papağan fotoğrafındaki detaylar harika. Hangi telefoto ile çekildi?
Papağan fotoğrafındaki detaylar harika. Hangi telefoto ile çekildi?
Özgür Arıcan Portfolyo (hobi Dışı)
OttoCat çalışıyor. Sardalya kadar oldu mübarek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/34115/210220172211511.jpg[/IMG]
OttoCat çalışıyor. Sardalya kadar oldu mübarek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/34115/210220172211511.jpg[/IMG]
Limnophila Sessifloranın Muhteşem Renk Değişimi
Hocam yanlış anlamayında sizin fotoğraflarınızdaki renk yoğunluğu bana hiç normal gelmiyor. Mesela son paylaştığınız macranda j.red fotoğrafında arka fonunuz turuncuya çalıyor. Gerçekten arkafonunuz bu renktemi? Özetle şöyle sorayım fotoğrafları makinadan çıktığı hali ilemi paylaşıyorsunuz yoksa farklı programlarla müdahale oluyormu?
Yanlış anlamayın suçlayıcı bir tavırla değil meraktan soruyorum. Bukadar doygun ve sıcak renk veren makina lens kombinasyonunu merak ettim.
Hocam yanlış anlamayında sizin fotoğraflarınızdaki renk yoğunluğu bana hiç normal gelmiyor. Mesela son paylaştığınız macranda j.red fotoğrafında arka fonunuz turuncuya çalıyor. Gerçekten arkafonunuz bu renktemi? Özetle şöyle sorayım fotoğrafları makinadan çıktığı hali ilemi paylaşıyorsunuz yoksa farklı programlarla müdahale oluyormu?
Yanlış anlamayın suçlayıcı bir tavırla değil meraktan soruyorum. Bukadar doygun ve sıcak renk veren makina lens kombinasyonunu merak ettim.
Doğadan
[QUOTE=fatihsahin]
Benim konumda ki fotograflardan bahsediyorsaniz bazisi telefon ile cekildi. Bazisi nikon d60 ile otomatik modda.
Bu son cektigimi tankin icine beyaz levha koyup beyaz ayari yaparak ve tripod ile uzun pozda cektim. Gercegine cok yakin gorunuyor. Makine ayarindan ve kirpmadan baska bir oynama yok.
Cuba, tas kaya ve lilly pipeden gina geldi, katiliyorum. [/QUOTE]
benim kafada birini gördüğüme sevindim. Vallaha bende sıkıldım cuba tas kaya görmekten. Şöyle orman gibi gür ve sık sağlıklı bitkiler negüzel dolduruyor tankı. Maşallah diyelim.
Arka plandaki bitkiler sıkı bir budamayla daha kompakt hale gelirse on numara olur bence.
Fotoğraf konusuna gelirsek son fotoda renkler gayet yerinde. Arka fonun maviliğinden anlaşılıyor zaten renklerin dijital müdahale ile patlatılmadığı. Gerçi dslr ile cep telefonu arasında doğru renkleri verme açısından dağlar kadar fark var ama bence bu dslrnin değil cep telefonlarının suçu. Yani dslr doğru pozlanırsa renkleri gerçeğe daha yakın veriyor. Hele birde tripod ile uzun pozlama yapılırsa gelsin detaylar. Dslr ile çekilen fotoda bitkilerin daha canlı görünmesi tamamen işlemcinin gücüne ve detayları daha fazla vermesine bağlı. Yani gerçekte gözümüzle gördüğümüze en yalın sonuç diyelim fazlası değil. Fazlası için ps vesaire devreye giriyor[:)]
[QUOTE=fatihsahin]
Benim konumda ki fotograflardan bahsediyorsaniz bazisi telefon ile cekildi. Bazisi nikon d60 ile otomatik modda.
Bu son cektigimi tankin icine beyaz levha koyup beyaz ayari yaparak ve tripod ile uzun pozda cektim. Gercegine cok yakin gorunuyor. Makine ayarindan ve kirpmadan baska bir oynama yok.
Cuba, tas kaya ve lilly pipeden gina geldi, katiliyorum. [/QUOTE]
benim kafada birini gördüğüme sevindim. Vallaha bende sıkıldım cuba tas kaya görmekten. Şöyle orman gibi gür ve sık sağlıklı bitkiler negüzel dolduruyor tankı. Maşallah diyelim.
Arka plandaki bitkiler sıkı bir budamayla daha kompakt hale gelirse on numara olur bence.
Fotoğraf konusuna gelirsek son fotoda renkler gayet yerinde. Arka fonun maviliğinden anlaşılıyor zaten renklerin dijital müdahale ile patlatılmadığı. Gerçi dslr ile cep telefonu arasında doğru renkleri verme açısından dağlar kadar fark var ama bence bu dslrnin değil cep telefonlarının suçu. Yani dslr doğru pozlanırsa renkleri gerçeğe daha yakın veriyor. Hele birde tripod ile uzun pozlama yapılırsa gelsin detaylar. Dslr ile çekilen fotoda bitkilerin daha canlı görünmesi tamamen işlemcinin gücüne ve detayları daha fazla vermesine bağlı. Yani gerçekte gözümüzle gördüğümüze en yalın sonuç diyelim fazlası değil. Fazlası için ps vesaire devreye giriyor[:)]
100 Cm Bitkili High-tech Akvaryumum
[QUOTE=Cnk]
Merhabalar. Öncelikle mesajınız için teşekkürler.
1-) Araştırıp okuduğum bazı forumlarda İç filtreyi akvaryum içinde sirkulasyon-hafif akıntı ve dış filtreye yardımcı temizleyici olarak taktım. Bitkilide gerekmiyor mu?
[K]Sirkülasyon için ise ok. Co2 çıkışını tam altına getirerek co2 kabarcıkların çözünmesinede yardımcı olursunuz.[/K]
2-) Yine araştırıp okuduğum kadarını söylüyorum. Haftada 1 dip çekimi yapılması suyun oturması ve bitkilerin beslenmesi açısından daha yararlı olacağından dolayı yapıyorum. Yani en azından dediğim gibi o şekilde okudum [:)]
[K]dip çekimi ile bitki beslenmesi arasında nasıl bir bağlantı var bilmiyorum. Genel kanı bitkili tanklarda dip çekiminin gereksiz olduğu yönünde. Sağlam bir kaynaksa paylaşın lütfen okuyup öğrenelim.[/K]
3-) Low-Tech Akvaryumla başlayıp tecrübe kazandıkça ileride High_Tech'e geçmek istememden kaynaklı. Yani masraf yapmışken 1 kere yapayım hesabı.
[K]6*39 watt aydınlatma ile zaten high tech olmuş. Altyapıyı baştan kurmak mantıklı ama low tech devam edecekseniz t5lerin yarısını şimdilik kullanmayın derim. Bu şartlarda fazla ışık size sadece yosun olarak geri döner.[/K]
4-) İleride "evet" tüplü sistem kurmayı düşünüyorum.
[K]Yukarıdaki aydınlatma ile yani high tech devam edecekseniz tüplü co2 ve npk, micro element, demir gübrelemesi şart. Bütce müsaitse dıy ile hiç uğraşmayın derim.[/K]
Teşekkürler.
[/QUOTE][QUOTE=Cnk]
Merhabalar. Öncelikle mesajınız için teşekkürler.
1-) Araştırıp okuduğum bazı forumlarda İç filtreyi akvaryum içinde sirkulasyon-hafif akıntı ve dış filtreye yardımcı temizleyici olarak taktım. Bitkilide gerekmiyor mu?
2-) Yine araştırıp okuduğum kadarını söylüyorum. Haftada 1 dip çekimi yapılması suyun oturması ve bitkilerin beslenmesi açısından daha yararlı olacağından dolayı yapıyorum. Yani en azından dediğim gibi o şekilde okudum [:)]
3-) Low-Tech Akvaryumla başlayıp tecrübe kazandıkça ileride High_Tech'e geçmek istememden kaynaklı. Yani masraf yapmışken 1 kere yapayım hesabı.
4-) İleride "evet" tüplü sistem kurmayı düşünüyorum.
Teşekkürler.
[/QUOTE]
[QUOTE=Cnk]
Merhabalar. Öncelikle mesajınız için teşekkürler.
1-) Araştırıp okuduğum bazı forumlarda İç filtreyi akvaryum içinde sirkulasyon-hafif akıntı ve dış filtreye yardımcı temizleyici olarak taktım. Bitkilide gerekmiyor mu?
[K]Sirkülasyon için ise ok. Co2 çıkışını tam altına getirerek co2 kabarcıkların çözünmesinede yardımcı olursunuz.[/K]
2-) Yine araştırıp okuduğum kadarını söylüyorum. Haftada 1 dip çekimi yapılması suyun oturması ve bitkilerin beslenmesi açısından daha yararlı olacağından dolayı yapıyorum. Yani en azından dediğim gibi o şekilde okudum [:)]
[K]dip çekimi ile bitki beslenmesi arasında nasıl bir bağlantı var bilmiyorum. Genel kanı bitkili tanklarda dip çekiminin gereksiz olduğu yönünde. Sağlam bir kaynaksa paylaşın lütfen okuyup öğrenelim.[/K]
3-) Low-Tech Akvaryumla başlayıp tecrübe kazandıkça ileride High_Tech'e geçmek istememden kaynaklı. Yani masraf yapmışken 1 kere yapayım hesabı.
[K]6*39 watt aydınlatma ile zaten high tech olmuş. Altyapıyı baştan kurmak mantıklı ama low tech devam edecekseniz t5lerin yarısını şimdilik kullanmayın derim. Bu şartlarda fazla ışık size sadece yosun olarak geri döner.[/K]
4-) İleride "evet" tüplü sistem kurmayı düşünüyorum.
[K]Yukarıdaki aydınlatma ile yani high tech devam edecekseniz tüplü co2 ve npk, micro element, demir gübrelemesi şart. Bütce müsaitse dıy ile hiç uğraşmayın derim.[/K]
Teşekkürler.
[/QUOTE][QUOTE=Cnk]
Merhabalar. Öncelikle mesajınız için teşekkürler.
1-) Araştırıp okuduğum bazı forumlarda İç filtreyi akvaryum içinde sirkulasyon-hafif akıntı ve dış filtreye yardımcı temizleyici olarak taktım. Bitkilide gerekmiyor mu?
2-) Yine araştırıp okuduğum kadarını söylüyorum. Haftada 1 dip çekimi yapılması suyun oturması ve bitkilerin beslenmesi açısından daha yararlı olacağından dolayı yapıyorum. Yani en azından dediğim gibi o şekilde okudum [:)]
3-) Low-Tech Akvaryumla başlayıp tecrübe kazandıkça ileride High_Tech'e geçmek istememden kaynaklı. Yani masraf yapmışken 1 kere yapayım hesabı.
4-) İleride "evet" tüplü sistem kurmayı düşünüyorum.
Teşekkürler.
[/QUOTE]
Balıklarım Akvaryumdan Neden Atlıyor
Fotoğraftanmıdır bilmiyorum ama aydınlatma baya fazla gibi geldi bana. Aşırı aydınlatmada stres faktörü olabilir.
Fotoğraftanmıdır bilmiyorum ama aydınlatma baya fazla gibi geldi bana. Aşırı aydınlatmada stres faktörü olabilir.
Başladık 18.02.2017
[QUOTE=burakia]
2 hafta bekleyip gübreye öyle başlamayı düşünüyorum. Efes tüp arıyorum muhtemelen önümüzdeki ay en geç sistemi kurmuş olacağım. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim [/QUOTE]
rica ederim. Camlarda yeşil spot şeklinde, yaprak uçlarında siyah/ koyu kahve oluşumlar,eski yapraklarda delinme yırtılma görürseniz 2 haftayı beklemeden npk başlayabilirsiniz. Diatom oluşması muhtemel. Düzenli co2 verinceye kadar oluşacak yosun problemlerinde öncelikle su değişimini sıklaştırmanızı ve aydınlatmayı bir miktar azaltmanızı tavsiye ederim.
[QUOTE=burakia]
2 hafta bekleyip gübreye öyle başlamayı düşünüyorum. Efes tüp arıyorum muhtemelen önümüzdeki ay en geç sistemi kurmuş olacağım. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim [/QUOTE]
rica ederim. Camlarda yeşil spot şeklinde, yaprak uçlarında siyah/ koyu kahve oluşumlar,eski yapraklarda delinme yırtılma görürseniz 2 haftayı beklemeden npk başlayabilirsiniz. Diatom oluşması muhtemel. Düzenli co2 verinceye kadar oluşacak yosun problemlerinde öncelikle su değişimini sıklaştırmanızı ve aydınlatmayı bir miktar azaltmanızı tavsiye ederim.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
