Akvaryum.Com
  • L144 Karın Şişmesi


    Profil resmi
    akvarist10UR
    20:30
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/282043/100620262027111.jpg[/IMG]


    Selamlar, L144 erkek vatozum var. Akvaryumumda 15 tane de küçük l144 yavru var(3-4cm).
    Genelde bir spirulina tabletin yarısını sabah yarısını da akşam olmak üzere günde 1 tane atıyorum. Ancak erkek vatoz yavrulardan daha çok yediği için böyle bir görüntü ortaya çıktı.

    Yakın zamanda üretim tankına atacağım bu balığımı ancak bu karın şişmesi beni endişelendirdi. Bilgisi olan var mı bir hastalık mı yoksa sadece çok yem yeme problemi mi ?

    Not : Balıkta halsizlik yok gayet geziyor akvaryumda ve renginde solma veya pullaşma yok. 1 gündür yem atmıyorum bu durumdan dolayı.
    Sunsun 603b dış filtre kullanıyorum, sıcaklığım sabit 26-27 derece.
    [EDIT]akvarist10UR,2026-06-10 20:31:09[/EDIT]

    Profil resmi
    akvarist10UR

    Yardım eden arkadaşlara teşekkür ederim.

    2 gün boyunca kabak ve salatalık ile besledim şu anda tekrar eskisi gibi sağlıklı haline döndü l144 vatozum.

    (4) (235)

    Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun


    Profil resmi
    mrmustang

    Arkadaşlar iyi günler. size 3 aydır mağdur olduğum bir sorunu danışmak istedim.

    100 lt bir tankım var ve içerisinde canlı doğuranlar(plati,moli,lepistes ) ve transgenetikler var tankın filtresi tetra ex 1000.

    bu tankta 1 2 ay öncesinde bir balık ölümü yaşandı ve belirtiler şunlardı;
    -Balıkta zayıflama.
    -Karanlık köşelere çekilme ve yüzeyde asılı kalma.
    -Misina tarzı dışkı(bazı balıklar 9 aydır bende ve 9 aydır dışkıları bu şekilde kesin bir teşhis yapamadım o yüzden).
    -İlk başta yem yeme ancak sonralarda yemi ağzına alması nacak yutamaması gibi durumlar var
    yani sanırım iç parazit diye düşündüm.
    -Hızlı solungaç hareketleri ve ağız açıp kapama.

    Ve tedavi yöntemleri denemeye başladım zaten haftalık yüzde 30 su değiştiğim tankta bir haftada 4 kere yüzde su değişmeye başladım .
    -Yeme flagyl 500mg emdirerek 1.5 hafta balıklara verdim .
    -Epsom tuzu ekledim.
    -Isıyı 28 29 dereceye çıkardım (şuanki hava sıcaklığından dolayı su kendiliğinden 28 29 hatta bazen 30 derece oluyor).

    Ancak bu yaptığım işlemler bile balık kaybetmemi engellemdei yine 2 haftada bir bir balık aynı belitileri sergiliyor 3 4 gün içinde de ölüyor.

    Teşhismi tedavi mi yanlış anlayamadım yardımınıza ihtiyacım var.

    (Şuanki hasta olduğunu düşündüğüm balığın fotoğraflarını ekledim turuncu sarı plati)
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261748451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261749101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261749201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261749201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261748451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261749101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261749291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261749201.jpg[/IMG]

    Profil resmi
    JujuSeri

    [QUOTE=mrmustang]Arkadaşlar iyi günler. size 3 aydır mağdur olduğum bir sorunu danışmak istedim.

    100 lt bir tankım var ve içerisinde canlı doğuranlar(plati,moli,lepistes ) ve transgenetikler var tankın filtresi tetra ex 1000.

    bu tankta 1 2 ay öncesinde bir balık ölümü yaşandı ve belirtiler şunlardı;
    -Balıkta zayıflama.
    -Karanlık köşelere çekilme ve yüzeyde asılı kalma.
    -Misina tarzı dışkı(bazı balıklar 9 aydır bende ve 9 aydır dışkıları bu şekilde kesin bir teşhis yapamadım o yüzden).
    -İlk başta yem yeme ancak sonralarda yemi ağzına alması nacak yutamaması gibi durumlar var
    yani sanırım iç parazit diye düşündüm.
    -Hızlı solungaç hareketleri ve ağız açıp kapama.

    Ve tedavi yöntemleri denemeye başladım zaten haftalık yüzde 30 su değiştiğim tankta bir haftada 4 kere yüzde su değişmeye başladım .
    -Yeme flagyl 500mg emdirerek 1.5 hafta balıklara verdim .
    -Epsom tuzu ekledim.
    -Isıyı 28 29 dereceye çıkardım (şuanki hava sıcaklığından dolayı su kendiliğinden 28 29 hatta bazen 30 derece oluyor).

    Ancak bu yaptığım işlemler bile balık kaybetmemi engellemdei yine 2 haftada bir bir balık aynı belitileri sergiliyor 3 4 gün içinde de ölüyor.

    Teşhismi tedavi mi yanlış anlayamadım yardımınıza ihtiyacım var.

    (Şuanki hasta olduğunu düşündüğüm balığın fotoğraflarını ekledim turuncu sarı plati)
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261748451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261749101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261749201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261749201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261748451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261749101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261749291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/277005/110620261749201.jpg[/IMG][/QUOTE]
    Eğer karınlarında şişme yoksa epsom tuzunu doğrudan akvaryum suyuna eklemeniz iç parazit tedavisinde pek etkili olmaz; bunun yerine tuzu küçük bir bardak suda eritip balıkların yemine emdirerek vermeniz çok daha faydalıdır.

    Flagyl tedavisi sonuç vermiyorsa, sorun ya bağısak kurdu, ya da iç enfeksiyondur. Bağırsak kurdu için, mercimek tanesi kadar çok az bir miktar Nilverm veya Mintiverm'i bir yemek kaşığı akvaryum suyunda eritip yemlere emdirerek vermeyi deneyin. İlacın etken maddesi ışığa hassas olduğu için yemi verdikten sonra akvaryumun ışıklarını kapatın. Felç olup dibe çöken kurtları akvaryumdan uzaklaştırmak için 24 saat sonra dip çekimi yapın. Kullanılan ilaç yumurtalara etki etmediği için, yumurtadan yeni çıkacak parazitleri de yok etmek adına aynı işlemi 2 hafta sonra mutlaka tekrarlayın.
    İç bakteriyel enfeksiyon tedavisi için ise Seachem KanaPlex veya bulabilirseniz Sera Baktopur Direct kullanabilirsiniz. İki tedaviyi aynı anda uygulamayın, önce bağırsak kurdu için tedaviyi, iyi olmazlarsa bir hafta sonra kanaplex tedavisi uygulayın.
    Bu süreçte suyu iyi havalandırın, sık sık az miktarlarda su değişimi de yapın.

    (1) (52)

    Yeni Bir Kurulum


    Profil resmi
    yhackup
    16:06
    7 beğeni
    Ölçüler: 35 cm Küp

    Canlı Türleri:
    Mustard Gas Renk Betta
    Karides,
    CAE,
    Bronz Çöpçü


    Tankın Yaşı: 14.01.2026
    Filtrasyon : SunSun Hbl-501 Filtre
    Işıklandırma: Orion M1 Led (18 beyaz , 4 kırmızı 2 mavi) 12 Watt
    Kum: Master Soil Toprak

    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/140420261427271.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/140420261427291.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/140420261427301.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/140420261427311.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/140420261427321.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/140420261427331.jpg[/IMG]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/140420261427341.jpg[/IMG]

    Fiyatlar bir tık yüksek gibi ama sizin de yorumunuzu beklerim.

    Akvaryum 35cm Clear Cam 2.280₺
    Kum 1.990₺
    Filtre 860₺
    Aydınlatma 1.700₺
    Bitkiler de 240 ₺ + 240 ₺ + 140 ₺
    Toplam 7.500 / 3 Taksit.


    Biliyorum yazının başında betta ile karides asla yaşamaz dediniz. Artemia gibi düşünün canlı yem :) Bitkiler anaç karidesleri koruyor yavrulardan yaşayan yaşıyor bettaya yakalanan lezzetli bir canlı yem oluyor.[EDIT]yhackup,2026-05-21 14:57:00[/EDIT]

    Profil resmi
    ogurcay


    (62) (12622)

    Yeni Kurulumum 2. Ayını Tamamladı Sizce Nasıl?


    Profil resmi
    riderfish

    Ölçüler:30*25*30cm
    Canlı Türleri:LEPİSTES, KARİDES VE SALYONGOZ TÜRLERİ
    Bitki Türleri:Alternanthera Reineckii Lilacina, Hornwort, Helanthium tenellum, Mini Pellia Moss, Christmass Moss, Fissisdens Moss, Red Rooth Floater, Moss ball, Anubias
    Tankın Yaşı:1
    Filtrasyon ve Işıklandırma:Sobo Şelale Askı Filtre WP-618H / OrionLed C serisi 30cm
    Tasarım ve Dekorasyon:Olabildiğince.

    Merhaba arkadaşlar ilk akvaryum denemem sizce nasıl? Şimdiye kadar bazı sorunlar yaşasamda bir şekilde forumdan destek alarak yoluna koymaya çalıştım, şuan bu halde yorumlarınızı merakla bekliyorum açıkçası.

    Başlangıçta 2e4d lepistes ile başladım doğumlardan sebep şuan içerinde yaklaşık 10 yavru ve boylandılar biraz, daha önce karides eklememde başarsız olmuştum ama şuan bir porblemim yok [:nazar:] sadece bir erkek lepistesim sebebini anlamadığım bir şekilde geçen hafta öldü ama herhangi bir gariplik gözlemleyemedim ben maalesef ama illaki bir şey olmuş olmalı.

    Güncel planım yetişkin lepistesleri sahiplendirerek tanktaki yükü biraz azaltmak ve yavruları büyütmek istiyorum, sizce nasıl olur?

    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/280064/110620261504211.jpg[/IMG][EDIT]riderfish,2026-06-11 15:14:37[/EDIT]

    Profil resmi
    ogurcay

    Merhaba,
    Tankınız hayırlı olsun.Bence çok güzel gözüküyor.Elinize emeğinize sağlık.Benim naçizane tavsiyem bu boyutta bir tankta lepistes beslememeniz.Nedeni hızlı üreyeceklerdir.Sorunsuz bir tank dilerim.

    Saygılarımla

    (1) (138)

    55 Litre Caridina Akvaryumu – Baştan Sona Kurulum


    Profil resmi
    Django
    18:06
    Ölçüler:42x44x30
    Canlı Türleri: Caridina (Taiwan Bee planlı)
    Bitki Türleri: Anubias , Moss, Bucephalandra
    Tankın Yaşı: 0
    Filtrasyon ve Işıklandırma: Çift pipo filtre,
    Tasarım ve Dekorasyon: ADA Amazonia (Normal + Powder) ,Taş + kök

    Profil resmi
    Django

    1 beğeni
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171181/110620261746291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171181/110620261746231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171181/110620261746191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171181/110620261746121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171181/110620261746071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171181/110620261745581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171181/130520261406131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171181/130520261406081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171181/130520261406051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171181/130520261406031.jpg[/IMG]

    (6) (1789)

    Lepistes Hobicisi Olmak İstiyorum


    Profil resmi
    Selimtalhayavuz
    22:55
    1 beğeni
    Ben selim 13 yaşındayımÇatalca Gökçeali köyünde oturuyorum lepistes hobisine girmek istiyorum fakat şuan harçlıklarım yetmiyor elinizde fazladan lepistes varsa verebilirmisiniz[EDIT]Selimtalhayavuz,2026-06-05 22:57:08[/EDIT]

    Profil resmi
    Killicory

    Kiliste olsan Elden verirdim 3-4 Çift

    (7) (795)

    Ankara Akvaryumcu Öneri


    Profil resmi
    EmiirKaan
    18:19
    Herkese iyi hobiler Ankarada yaşıyorum ve yeni bir akvaryum kuracağım. Nereden alacağımı bilemedim Ankarada bildiğiniz tavsiye edebileceğiniz akvaryumcu var mı? Teşekkür ederim

    Profil resmi
    EmiirKaan

    [QUOTE=LeafyAqua]

    Hiiç bulaşmayın o zaman deli fiyatlar istiyorlar firmalar ankara balık grubunda küp akvaryumlar çok satılıyor hem sıfır hem ikinci el hem üreticiler daha uygun dilerseniz grup linki atayım

    Evet evime yakın bir petshop var. Bu ölçülerdeki mobilyasız akvaryuma 5500tl gibi bir fiyat çektiler. Abartı pahalı geldi bana. Grup linkini atarsanız çok sevinirim.



    [QUOTE=LeafyAqua]

    Bu arada benim sistemim de benzer be saydıklarınızı ben de istiyordum ama olmadı Otocinclus gruptan biri almıştı Ankara da ikinci gün biri öldü diğeri de hastalandı adaptasyonu tamamlamamış doğadan avlanıp ithal edilen bir tür hâla bilginiz olsun fazlasıyla hassas ben de galaxy rasbora ve tetra türüne dönmeyi planlıyorum ve 1 grupta pigme corry ama elimdeki endeleri tamamen vermem çıkartmam gerekiyor öncesinde [/QUOTE]

    Şuanki kurulumun 30 litre ember tetra, cherry karides, nerite salyangozu ve otocinclus var. Almadan önce sizin fedikleriniz gibi yorumları çok görmüştüm forumdaki emreemin yusuf abi fındık petshop satın aldım 3 tane kargoyla 1 günde geldi. 6-7 aydır benimleler hiçbir kayıp yaşamadım çok şükür.

    [QUOTE=MasterChiefHakan]Uygun fiyatlı akvaryumlar sattığını gördüğüm Kızılay'daki (Gazi Mustafa Kemal Bulvarı üzerinde olan) Onur Çarşısında (alt katta) Caretta Petshop isimli bir yer var.
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/110620261421411.jpg[/IMG][/QUOTE]

    Teşekkür ederim bir bakacağım

    (12) (468)

    Su Mercimeği Üretimi


    Profil resmi
    Dexy12
    17:55
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/265567/100620261751421.jpg[/IMG] Arkadaşlar öncelikle merhaba. Ben akvaryumcudan balık aldığımda içinden 4,5 yaprak su mercimeği çıkmıştı nerdeyse 2 ay oldu ama bunlar sadece köklerini uzatıyor lar ve öyle kalıyorlar. Çoğalması için ne yapabilirm ? Güneş alsın diye camın önünde bir dondurma kutusu içinde duruyorlar bunların büyümesi için haftada bir akvaryumdan su ekliyorum bunlara neyi yanlış yapıyorum?[:?]

    Profil resmi
    MasterChiefHakan

    Forumumuzun cömert ve duyarlı üyeleri..... Takdir ediliyorsunuz. [:3]

    (5) (213)

    İlk Defa Lapistes Besliyorum


    Profil resmi
    VaranusSalvator
    18:42
    Dün gece 2 Red tail erkek 2 tane de dişi aldım.Dişilerin red tail olduğundan emin değilim.Niyetim yavru almak.Dün gece aşılamalarını yapıp akvaryuma aldım fakat erkekler canavar gibi aktifken dişiler akvaryumun köşesinde duruyor sürekli.Sadece yem attığımda yüzeye gelip yem yiyorlar.Nadiren yüzüyorlar.Dişilerin birinin hamile olduğu söylendi bana karnı aşırı şiş değil ama diğer dişiye göre şiş.Balıkçı kendisinin yaptığı 2 yem verdi biri yavru yemi diğeride bu yetişkinler için.Bugün gidip adam akıllı yem alacağım ne almamı önerirsiniz?Balıklar hakkında da değerlendirme yaparsanız sevinirim teşekkürler.

    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/278330/310520261842281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/278330/310520261842151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/278330/310520261844341.jpg[/IMG][EDIT]VaranusSalvator,2026-05-31 18:44:38[/EDIT]

    Profil resmi
    aquaticathearmi

    Akvaryumunuzda mutlaka niyetiniz ne olursa olsun toprak veya kum (suya salınım yapmayan) kullanmalısınız.
    Döngünün sağlılık işleyebilmesi için nitfikasyon bakterilerinin tutunabilmesi için önemli katkı sağlayacaktır...Bununla birlikte balıkların doğal ortamını sağlamak amacıyla ( özellikle yavru ve dişlerin saklanarak strese girmelerini önlemek için ) düşük destekli , çok fazla bakım ihtiyacı olmayan canlı bitki ekebilirsiniz. Lepistes erkekleri sürekli aktif olduklarından dişileri yoracaktır. Hacminiz ne kadar bilmiyorum ama 1 e 2 d / 3d olacak şekilde yoluna devam etmenizi tavsiye ederim.
    İlaveten lepistesler için bilindik markaların yemleri piyasada oldukça mevcut. Bilindik kapalı kutu (son kullanma tarihi belli olan ) yemler kullanmalısınız.
    Üretimizde başarılar , keyifli hobiler.


    (8) (892)

    Karides İçin Canlı Yem Olur Mu?


    Profil resmi
    TuRKeR
    20:50
    Arkadaşlar merhaba, çok kısa bir soru;
    Kentsel dönüşüm den dolayı ballık akvaryumlarımı kapattım. Sadece iki adet Neo caridina akvaryumum duruyor. Bir de sirke kurdu kültürün var. Kurtları karideslere verdiğimde evirip çevirdiklerini gözlemledim ama yediklerinden emin değilim. Acaba sürekli versem bir faydası/zararı olur mu?

    Profil resmi
    TuRKeR

    1 beğeni
    [QUOTE=aupqua]Ben bazen çok büyümüş adi salyangozları kırıp atıyorum helenalar toplasın diye fakat karides yavruları ondan önce davranıp hemen kabuğun üzerine çöküyorlar :) [/QUOTE]

    Adi salyangoz carnivor balıklar için çok güzel bir canlı yemdir aslında. Millet kullanmasını bilmiyor böyle şeyleri.

    (6) (222)
  • SON MESAJLAR

    GÜNCEL 100 TANITIM

    SON İLANLAR

    FORUM İSTATİSTİKLERİ

    • 3,797,668 Mesaj
    • 408,613 Konu
    • 91 Forum
    • 145,128 Forum Üyesi
    • 1,466 Özel Forum Üyesi
    • 29 Kıdemli Akvarist
    • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

    Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

    Akvaryum Tanıtımı

    Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸


    Profil resmi
    -RBG- - 12:52

    Ölçüler: 60*50*40cm
    Canlı Türleri: Poecilia velifera | Yucatan YelkenYüzgeç Velifera
    Bitki Türleri: Moss ve Vallisneria sp.
    Tankın Yaşı: 1Aylık
    Filtrasyon ve Işıklandırma: Dış Filtre ve Led Armatür
    Tasarım ve Dekorasyon: Detaylar videoda fazlasıyla mevcut [:)]

    [VID]https://youtu.be/r7HuZ0dpmhI?si=Eh56wUOaVG-6kfrS[/VID]

    (4) (21) (1)
    Canlı Tanıtımı

    Flowerhorn Çifti


    Profil resmi
    panzehir1979 - 21:08

    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241105/180420262055291.jpg[/IMG][:3]
    [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241105/180420262055131.jpg[/IMG][:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241105/180420262055221.jpg[/IMG][:3]


    ​Herkese selamlar,
    ​Yaklaşık 2 yaşında olan erkek Flowerhorn balığımın yanına bugün itibarıyla yeni bir dişi ekledim. Akvaryumcu arkadaş dişinin genç ve eşleşmeye hazır olduğunu belirtti.
    ​Flowerhornların karakteri malum oldukça agresif ve bölgeci oldukları için bu süreç beni biraz düşündürüyor. Şu an için birbirlerini tartıyorlar. İnşallah bir aksilik çıkmazda yavru alırım,
    ​Sizlere birkaç sorum olacak:
    İlk etapta araya pleksi bölme koyarak birbirlerine alışmalarını beklemeye bugün itibari ile başladım,
    ​ Erkeğin dişiyi hırpalamaması için akvaryum düzeninde ne gibi değişiklikler önerirsiniz[:?]
    ​Eşleşme verimini artırmak için bu dönemde özel bir yem tavsiye eder misiniz[:?]

    ​Su Değerleri: Isı ve su değişim sıklığı bu dönemde nasıl olmalı[:?]

    ​Tecrübeli Flowerhorn besleyen arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. Şimdiden teşekkürler, herkese sağlıklı hobiler [:)]

    (5) (8) (5)

    En Güncel 50 İlan


    Forumda Son Konular


    SON MESAJLAR

    Tanichthys albonubes (Kardinal Balığı) Ür


    Profil resmi
    AbdullahTEZER - 22:31

    Birkaç aydır beslediğim kardinal balıklarını üretmeye karar verdim ilk seferde yaptığım yanlışlardan başarılı olamamıştım ama ikinci seferde Onur'unda (unotim123) verdiği bilgilerle sonuca ulaştım şimdi sıra bunları büyütmekte..Tebessüm
     
    [VID]http://www.youtube.com/watch?v=eLcNrLLK5T0[/VID]
    Ayırdıktan 3 dk sonra yumurtlamaya başladılar..
     
    Yaklaşık yarım günlük yumurtalar.
     
    1. Gün
     
    2. Gün
     
    2. Gün
     
    3. Gün
     
    3. Gün
     
    4. Gün
     
    5. Gün serbest yüzüşe geçtiler..Dans
     
    5. Gün
     
    6. Gün
     
    6. Gün
     
    Resim çekmekte baya zorlanıyorum ama yavaş yavaş öğreniyorum gibiTebessüm
     
    Çifti yarım gün sonra ana tanka geri koydum. Yumurtaların mantarlaşmaması için tanka sadece çay ekledim görebildiğim 3 yumurtada mantarlaşma olmadan çıktı. Tankta şu anda bir miktar cyclopoid ve ufak ufak kurtlar var sanırım onların larvalarını yiyorlar ama ben genede arada bir yumurtayı ezerek çok az veriyorum yemeye çalışıyorlar. Bugün 2 tane yavru elma sanyangozu koydum. Şuana kadar hiç dip çekimi yapmadım yapmayıda şimdilik düşünmüyorum.
    İşimden dolayı fazla ilgilenemiyorum ama hergün resimlerini çekip gelişmeleri paylaşmaya çalışacağım..TebessümGöz%20Kirpma
     
    Saygılar..
     
    abdullahtezer2010-01-18 00:39:34

    Cevapsız Konu
    40*20*25 Ebatlarında Akvaryum Ve İçerikleri

    Profil resmi
    huseyinbinici -

    Satılan Malzeme(ler): Akvaryum + Filtre + Isıtıcı + Bitkiler + 20'ye yakın Lepistes yavrusu + Temizlik malzemeleri + Kum
    Adet Fiyatı: 1
    Toplu Alım Fiyatı:2000 ₺
    Adedi: 1
    İrtibat Bilgileri: 05535387985
    Nakliye ile İlgili Ek Bilgiler: Allıcıya Ait
    Diğer Ek Bilgiler:
    Fotoğraf: [U][/U][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/282088/110620261210421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/282088/110620261210431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/282088/110620261210441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/282088/110620261210451.jpg[/IMG]

    Karides İçin Canlı Yem Olur Mu?


    Profil resmi
    TuRKeR -

    Arkadaşlar merhaba, çok kısa bir soru;
    Kentsel dönüşüm den dolayı ballık akvaryumlarımı kapattım. Sadece iki adet Neo caridina akvaryumum duruyor. Bir de sirke kurdu kültürün var. Kurtları karideslere verdiğimde evirip çevirdiklerini gözlemledim ama yediklerinden emin değilim. Acaba sürekli versem bir faydası/zararı olur mu?

    (6) - (6134999)

    AS PET SHOP


    AKVARYUM HOBİSİ İÇİN HERŞEY

    istanbul

    Son 50 Tanıtım


    Profil Yorumları

    Red tail big ear ribbon yavrum


    Profil resmi
    -

    http://www.akvaryum.com/Yarisma/resimler/02032019001203840.jpg

    ()
    Canlı Tanıtımı

    Blue lace big dorsal


    Profil resmi
    -

    http://www.akvaryum.com/Yarisma/resimler/07032019235747486.jpg

    () (755040) (4133942)
    PROTOMELAS FENESTRATUS STEVENİ "TAIWAN REEF"

    Profil resmi
    -

    http://www.akvaryum.com/Yarisma/resimler/02032019003651319.jpg

    () ()
    Sohbeti tam ekranda aç  

    Ana sayfa gösterim biçimi: Günün ilk açılışında genel bakışı, kalanında akışı göster. (Varsayılan) Her zaman akışı göster. Her zaman genel bakışı göster.

    İstanbul


    Trend Akvaryum

    240 adet akvaryumda satışa sunulan balıklar, bitkiler ve karidesler, geniş malzeme ve yem stoğu ile hem deniz hem tatlı su canlıları satışı yapmakta olan Trend Akvaryum Türkiye'nin en büyük tatlı su akvaryumcusudur. Geniş ürün yelpazeli sanal mağazası da bulunan firma Üsküdar'da bulunmaktadır.

    İzmir


    Malawi İzmir

    Malawi ve Tanganyika Cichlidleri'nin çeşidi kadar, Dennerle bayisi olması ile bitkili ve tropikal türlerde de oldukça iddialı bir akvaryumcu.

    Ankara


    Doğa Akvaryum

    Tetra türleri, canlıdoğuranlar, cüce cichlidler, discus ve pek çok bitki türünü bulabileceğiniz bir akvaryumcu.

    Adana


    Guppy Pet Shop

    Geniş yelpazeli sanal mağazası ve dükkanıyla Anadolu'nun en öne çıkan firmalarından.

    Son 24 Saatte En Çok Mesaj Gelen Konular


    Son 24 Saatte En Çok Beğeni Alan Konular