ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mart 2007 12:11
Son Ziyaret:
25 Haziran 2026 23:59
Toplam Mesaj:
524 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
54 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet ÖZCAN
Doğum Tarihi:
06 Nisan 1977
Yaş:
49
İl:
Rize
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet ÖZCAN
SON 10 MESAJI
Pleksi İle Sump Yaptım
[QUOTE=fffurkan9][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304061.jpg[/IMG]
Boş hali ve dolu hali yapay zeka ile içini doldurduğum için alt geçişi kapatmış ama sistem bu şekilde olacak akvaryumum 120*50*50 sump 45*40*15 şeklinde. 2 adet astronot besliyorum 15 cme yakın boylar.Filtre malzeme dizilimi nasıl sizce önerilere açığım.[/QUOTE]
https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304061.jpg
bu şekilde olursa, su giriş mazgallarından giren su direk lav taşı bölümüne geçer.
Sünger ve elyaf saf dışı kalır.Suyun girdiği yerde üstten açıklık kacak alt tarafı tabanla bir olacak şekilde, orta haznenin kafa motoruna olan tarafı ise alttan boşluk kalacak şekilde düzenleyin. Yada daha kolayı alt taraftaki mazgalları kapatın.
Lav taşlarının altına tabandan 2-3cm kadar yükseltecek bir ızgara tipi sehpa kullanın. Dizilim görseldeki gibi sorun yok ama dediğim değişiklik olmazsa verim alamazsın.
[QUOTE=fffurkan9][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304061.jpg[/IMG]
Boş hali ve dolu hali yapay zeka ile içini doldurduğum için alt geçişi kapatmış ama sistem bu şekilde olacak akvaryumum 120*50*50 sump 45*40*15 şeklinde. 2 adet astronot besliyorum 15 cme yakın boylar.Filtre malzeme dizilimi nasıl sizce önerilere açığım.[/QUOTE]
https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304061.jpg
bu şekilde olursa, su giriş mazgallarından giren su direk lav taşı bölümüne geçer.
Sünger ve elyaf saf dışı kalır.Suyun girdiği yerde üstten açıklık kacak alt tarafı tabanla bir olacak şekilde, orta haznenin kafa motoruna olan tarafı ise alttan boşluk kalacak şekilde düzenleyin. Yada daha kolayı alt taraftaki mazgalları kapatın.
Lav taşlarının altına tabandan 2-3cm kadar yükseltecek bir ızgara tipi sehpa kullanın. Dizilim görseldeki gibi sorun yok ama dediğim değişiklik olmazsa verim alamazsın.
200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu?
[QUOTE=Umutoty]Merhabalar,200 litrede geophagus ve eba olurmu bir çift şeklinde. Birde geophagus lara 2,5mm kum olurmu ama akvaryumun orta kısmındaki beyaz kısm siyah olan 1,5mm bir sorun çıkarmı acaba [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/180620261019391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/180620261019391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kum biraz daha ince olsa Geop için daha iyi olur. Fakat bu şekliyle bile olsa, o iki kum Geoplar tarafından birbirine karıştırılacaktır. Karışınca pek hoş görünmüyor, en azından ben beğenmemiştim(bende de sveni var, çift kum vardı). O nedenle hem kumu inceltip hemde tek renk yaparsanız çok daha iyi olur.
[QUOTE=Umutoty]Merhabalar,200 litrede geophagus ve eba olurmu bir çift şeklinde. Birde geophagus lara 2,5mm kum olurmu ama akvaryumun orta kısmındaki beyaz kısm siyah olan 1,5mm bir sorun çıkarmı acaba [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/180620261019391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/273869/180620261019391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kum biraz daha ince olsa Geop için daha iyi olur. Fakat bu şekliyle bile olsa, o iki kum Geoplar tarafından birbirine karıştırılacaktır. Karışınca pek hoş görünmüyor, en azından ben beğenmemiştim(bende de sveni var, çift kum vardı). O nedenle hem kumu inceltip hemde tek renk yaparsanız çok daha iyi olur.
Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ?
[QUOTE=furkanoncel]Merhaba,
Lepistesim böyle dışkılıyor sorun ve çözüm nedir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262162/180620261908301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262162/180620261908321.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok yüksek olasılıkla iç parazit var. Hızlıca sarımsak ezip suyunu yeme emdirip balığınıza vermeye başlayabilirsiniz. Devamında Flagyl tablet alıp yine ezip suyla çözüp yeme emdirerek tedavi edebilirsiniz.
Arama bölümünden flagyl şeklinde aratırsanız kullanımı ve dozajı ile bilgi içeren postlara ulaşabilirsiniz.
[QUOTE=furkanoncel]Merhaba,
Lepistesim böyle dışkılıyor sorun ve çözüm nedir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262162/180620261908301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262162/180620261908321.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok yüksek olasılıkla iç parazit var. Hızlıca sarımsak ezip suyunu yeme emdirip balığınıza vermeye başlayabilirsiniz. Devamında Flagyl tablet alıp yine ezip suyla çözüp yeme emdirerek tedavi edebilirsiniz.
Arama bölümünden flagyl şeklinde aratırsanız kullanımı ve dozajı ile bilgi içeren postlara ulaşabilirsiniz.
Sessiz Filtre Mi İzolasyon Mu?
[QUOTE=pianoƒish]Arkadaşlar odada 2 tane dış filtre çalışacak iki akvaryum olacak. Sessizlik için (motorun gece sessizliğindeki hafif uğultusu) en pahalı modellerden almak mı yoksa normal bir dış filtre alıp, akvaryum dolabında ayrı bir ses yalıtımlı küçük kabin yapıp içine koymak mı daha etkili olur? İçi sünger ses yalıtım malzemesi ile kaplanmış sunta vb. bir kutu işe yarar tüm sesi tamamen keser mi? Bir zararı olur mu?
[IMG]https://akustiksungerfiyatlari.net/wp-content/uploads/2019/08/30mm-akustik-yumurta-sunger-ses-izolasyon-sungeri-firefoam-class0.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Normal bir filtre ve izolasyon yeterli olur, izolasyonsuz olarak bile dolap içine koyduğunuzda çoğu filtre sesi duyulmaz oluyor. İzolasyon yaptığınızda dolap ısısı belki bir tık artabilir ama filtre kafası akvaryum suyu ile soğutulduğundan sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
Çoğu filtre üzerinde max 35 derece yazar ki bu oldukça yüksek bir değer.
En güzeli bütçenizin el verdiği en iyi filtreleri almak, dolap içine girdiklerinde ses rahtsız edici seviyede olursa ki olmayacaktır, izolasyonla sorunu gidermek olur diye düşünüyorum.
[QUOTE=pianoƒish]Arkadaşlar odada 2 tane dış filtre çalışacak iki akvaryum olacak. Sessizlik için (motorun gece sessizliğindeki hafif uğultusu) en pahalı modellerden almak mı yoksa normal bir dış filtre alıp, akvaryum dolabında ayrı bir ses yalıtımlı küçük kabin yapıp içine koymak mı daha etkili olur? İçi sünger ses yalıtım malzemesi ile kaplanmış sunta vb. bir kutu işe yarar tüm sesi tamamen keser mi? Bir zararı olur mu?
[IMG]https://akustiksungerfiyatlari.net/wp-content/uploads/2019/08/30mm-akustik-yumurta-sunger-ses-izolasyon-sungeri-firefoam-class0.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Normal bir filtre ve izolasyon yeterli olur, izolasyonsuz olarak bile dolap içine koyduğunuzda çoğu filtre sesi duyulmaz oluyor. İzolasyon yaptığınızda dolap ısısı belki bir tık artabilir ama filtre kafası akvaryum suyu ile soğutulduğundan sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
Çoğu filtre üzerinde max 35 derece yazar ki bu oldukça yüksek bir değer.
En güzeli bütçenizin el verdiği en iyi filtreleri almak, dolap içine girdiklerinde ses rahtsız edici seviyede olursa ki olmayacaktır, izolasyonla sorunu gidermek olur diye düşünüyorum.
Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim
[QUOTE=berat76]İnternette var elmaslı fayans seramik cam kesme diyor fakat keser mi bilmiyorum [/QUOTE]
Kesmesine keser de işin ehli değilsen çatlatma ihtimalin yüksek. Suyla falan ıslatılıp kesiliyor. Youtubedan videolarını aratıp izle.
Elinegüveniyorsan kendin de deneyebilirsin. En garantilisi akvaryum da yapan bir camcı bulup orada kestirmek.
[QUOTE=berat76]İnternette var elmaslı fayans seramik cam kesme diyor fakat keser mi bilmiyorum [/QUOTE]
Kesmesine keser de işin ehli değilsen çatlatma ihtimalin yüksek. Suyla falan ıslatılıp kesiliyor. Youtubedan videolarını aratıp izle.
Elinegüveniyorsan kendin de deneyebilirsin. En garantilisi akvaryum da yapan bir camcı bulup orada kestirmek.
Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim
Mutfakçılarda tezgahta doğalgaz flex boru için küçük çaplı elmaslar oluyor, cam kesebilir mi bilemiyorum. Eğer kesebiliyorsa ücreti mukabil işinizi yaparlar.
Mutfakçılarda tezgahta doğalgaz flex boru için küçük çaplı elmaslar oluyor, cam kesebilir mi bilemiyorum. Eğer kesebiliyorsa ücreti mukabil işinizi yaparlar.
Petshop'a Akvaryum Sistem Kurulumu
[QUOTE=kadir158]Herkese merhaba Hatay'da yaşıyorum yaklaşık 10 senedir pet malzeme ve balık işini yapıyorum fakat depremde tüm akvaryum sistemlerimizi ve akvaryumlarımızı kaybettim depremden beri tekrar dükkanıma akvaryum kurmaya karar verdim kurmayı düşündüğümüz dükkanımızda müsait olan duvaarımızın ölçüsüne uygun akvaryum sistemi ölçüleri net olmamakla birlikte ortalama olarak söylüyorum 3 metre yükseklik 4 metre 70 cm ise sağdan sola ben bu duvarın yükseklikte 2 metresini sağdan sola ise 4 metre 50 cm'ini kullanmayı düşünüyorum sıradan profilden mi dönmeliyim sizce başka üründen mi ve akvaryum sayımız sizce kaç adet olmalı ölçüleri hakkında da kararsızlğm var ilk defa bu sitede paylaşım yapıyorum duvarların resimlerini de yarın yükleyebilirim buradaki amacım fikir edinmek nede olsa atalarımız 'Akıl akıldan üstündür' demiştir.
Teşekkür ederim..[/QUOTE]
Şimdiden hayırlı olsun.
akvaryumları 50*30*40h şeklinde yaparsanız, 4.5 m ye 9 akvaryum olur. Cam kalınlığı ve aralarına bırakılacak mesafeyi de hesaba katarsak 8 ideal olanı.
akvaryumların yerden 70cm yüksekten başladığını var sayarsak; 70+40=110cm ilk sır akvaryumun yüksekliği, arasına el girecek sekilde 2. sıra için bırakılacak boşluk 20cm dersek, 130cm
130+5 cm profil yüksekliği 135cm.
135+40 175cm toplam 2 sıra akvaryum yüksekliği olur. 8+8 =16 adet akvaryum olur ki ortalama bir petshop için bence makul bir sayı.
Akvaryumun yükseklik derinlik değerlerini değiştirirsek; 50*40*30h şeklinde toplam yükseklikte 20cm kısalma ile 155cm yükseklik elde edilir ki, ileride üzerlerine akvaryum eklemek için uygun boşluk kalmış olur.
[EDIT]Me0,2026-06-15 10:39:15[/EDIT]
[QUOTE=kadir158]Herkese merhaba Hatay'da yaşıyorum yaklaşık 10 senedir pet malzeme ve balık işini yapıyorum fakat depremde tüm akvaryum sistemlerimizi ve akvaryumlarımızı kaybettim depremden beri tekrar dükkanıma akvaryum kurmaya karar verdim kurmayı düşündüğümüz dükkanımızda müsait olan duvaarımızın ölçüsüne uygun akvaryum sistemi ölçüleri net olmamakla birlikte ortalama olarak söylüyorum 3 metre yükseklik 4 metre 70 cm ise sağdan sola ben bu duvarın yükseklikte 2 metresini sağdan sola ise 4 metre 50 cm'ini kullanmayı düşünüyorum sıradan profilden mi dönmeliyim sizce başka üründen mi ve akvaryum sayımız sizce kaç adet olmalı ölçüleri hakkında da kararsızlğm var ilk defa bu sitede paylaşım yapıyorum duvarların resimlerini de yarın yükleyebilirim buradaki amacım fikir edinmek nede olsa atalarımız 'Akıl akıldan üstündür' demiştir.
Teşekkür ederim..[/QUOTE]
Şimdiden hayırlı olsun.
akvaryumları 50*30*40h şeklinde yaparsanız, 4.5 m ye 9 akvaryum olur. Cam kalınlığı ve aralarına bırakılacak mesafeyi de hesaba katarsak 8 ideal olanı.
akvaryumların yerden 70cm yüksekten başladığını var sayarsak; 70+40=110cm ilk sır akvaryumun yüksekliği, arasına el girecek sekilde 2. sıra için bırakılacak boşluk 20cm dersek, 130cm
130+5 cm profil yüksekliği 135cm.
135+40 175cm toplam 2 sıra akvaryum yüksekliği olur. 8+8 =16 adet akvaryum olur ki ortalama bir petshop için bence makul bir sayı.
Akvaryumun yükseklik derinlik değerlerini değiştirirsek; 50*40*30h şeklinde toplam yükseklikte 20cm kısalma ile 155cm yükseklik elde edilir ki, ileride üzerlerine akvaryum eklemek için uygun boşluk kalmış olur.
[EDIT]Me0,2026-06-15 10:39:15[/EDIT]
117 Litre Akvaryumu Sunta Tv Sehpası Taşır Mı
[QUOTE=Osmand][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281605/080620261707271.jpg[/IMG]
Hepinize teşekkür ederim değerli bilgilendirmeleriniz için,
İçim rahat etmedi 40x40 profillerden ve 2 mm saçtan sehpa yaptırdım arkaşıma. Daha güvenli oldu.
[/QUOTE]
Hiç gerek yoktu aslında. Görseldeki sehpa ortaya atılmış ayaklar ve tam merkezden atılmış dikleme ile o akvaryumu sorunsuz taşır. Hatta dah yüksek hacmi de taşırdı. Neyse yeni sehpanız hayırlı olsun.[EDIT]Me0,2026-06-09 10:40:25[/EDIT]
[QUOTE=Osmand][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281605/080620261707271.jpg[/IMG]
Hepinize teşekkür ederim değerli bilgilendirmeleriniz için,
İçim rahat etmedi 40x40 profillerden ve 2 mm saçtan sehpa yaptırdım arkaşıma. Daha güvenli oldu.
[/QUOTE]
Hiç gerek yoktu aslında. Görseldeki sehpa ortaya atılmış ayaklar ve tam merkezden atılmış dikleme ile o akvaryumu sorunsuz taşır. Hatta dah yüksek hacmi de taşırdı. Neyse yeni sehpanız hayırlı olsun.[EDIT]Me0,2026-06-09 10:40:25[/EDIT]
Filtre Akış Azaltma
[QUOTE=Yiğit061]Aquaclear 20 askı filtre kullanıyorum ve akıntısı biraz fazla nasıl akıntısını yani suyun filtreden çıkıp suya girişteki hızını yavaşlatabilirim (filtrenin ayarlarıyla oynamadan)[/QUOTE]
Su çıkış ağzına sünger koy.Suyun filtreden çıktıktan sonra akvaryuma temas ettiği bölgeye. Filtreden çıkan su süngere aksın. böylece suda akıntı minimuma iner.
[QUOTE=Yiğit061]Aquaclear 20 askı filtre kullanıyorum ve akıntısı biraz fazla nasıl akıntısını yani suyun filtreden çıkıp suya girişteki hızını yavaşlatabilirim (filtrenin ayarlarıyla oynamadan)[/QUOTE]
Su çıkış ağzına sünger koy.Suyun filtreden çıktıktan sonra akvaryuma temas ettiği bölgeye. Filtreden çıkan su süngere aksın. böylece suda akıntı minimuma iner.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=bor31]Elimde 1 su arıtma cihazının uv sistemi mevcut. Ben bunu filtremin çıkışına seri bağlasam akvaryumdaki canlılara zararı olur mu?
Filtrem:lifetech 838
Akvaryum:120x50x50
Işık:170w armatür
Canlılar:20 zebra danio, 2 leopar vatoz, 6 corydoras, 2 kuhli Loach [/QUOTE]
UV ışık balıklara vurursa elbette zararı olur. Işığı dışarı sızmaycak şekilde bir düzenekle filtre girişi/çıkışı bağlarsanız sıkıntı olmaz. Suyun kuvvetli debi ile hareketli olduğu kısma da koyabilirsiniz. Sonuçta lambanın ışığından suyun geçmesi ile sterilizasyon sağlanıyor.
[QUOTE=TonyMcLegend]
Anlamadım adam bir şey dememiş ki? [/QUOTE]
sıkıntı da o zaten. Bir teşekkür butonu bir beğen butonu en azından basarsın diyor, yada daha güzeli sen de üşenmeyip cevap yazarsın teşekkür edersin diyor.
Bunları 3 mesajdır yapmıyorsun yani bir teşekkürü çok görüyorsan ben de sana cevap vermeyi çok görüyorum diyor. Umarım anlatabilmişimdir.[EDIT]Me0,2026-05-15 21:06:28[/EDIT]
[QUOTE=bor31]Elimde 1 su arıtma cihazının uv sistemi mevcut. Ben bunu filtremin çıkışına seri bağlasam akvaryumdaki canlılara zararı olur mu?
Filtrem:lifetech 838
Akvaryum:120x50x50
Işık:170w armatür
Canlılar:20 zebra danio, 2 leopar vatoz, 6 corydoras, 2 kuhli Loach [/QUOTE]
UV ışık balıklara vurursa elbette zararı olur. Işığı dışarı sızmaycak şekilde bir düzenekle filtre girişi/çıkışı bağlarsanız sıkıntı olmaz. Suyun kuvvetli debi ile hareketli olduğu kısma da koyabilirsiniz. Sonuçta lambanın ışığından suyun geçmesi ile sterilizasyon sağlanıyor.
[QUOTE=TonyMcLegend]
Anlamadım adam bir şey dememiş ki? [/QUOTE]
sıkıntı da o zaten. Bir teşekkür butonu bir beğen butonu en azından basarsın diyor, yada daha güzeli sen de üşenmeyip cevap yazarsın teşekkür edersin diyor.
Bunları 3 mesajdır yapmıyorsun yani bir teşekkürü çok görüyorsan ben de sana cevap vermeyi çok görüyorum diyor. Umarım anlatabilmişimdir.[EDIT]Me0,2026-05-15 21:06:28[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
