ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Amati340
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
27
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2021 18:45
Son Ziyaret:
7 Saat 15 Dakika önce
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
5
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selim Selimoğlu
Doğum Tarihi:
02 Mart 1975
Yaş:
51
İl:
Istanbul
Meslek:
Fizik Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Selim Selimoğlu
Betta Smaragdina, Betta Mahachaiensis, Betta Alien, Betta FCCP HMPK, Ramshorn Salyangoz, Su Piresi, Beyaz Kurt, Microfex (Dero Worm), Sirke Kurdu, Infusoria, Yetişkin Artemia
SON 10 MESAJI
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
[QUOTE=Neothauma ]Selam dostlar,
İlk hendra yavrusunu görmemin mutluluğunu sizlerle paylaşmak istiyorum.
Balıkları 11 Kasım'da almıştım. 1. aylarına az bir süre kala yavru görmeyi beklemiyordum.İlk aldığım gün formları pek de umut verici değildi, beklediğimden de baya küçük geldiler. Hatta ertesi gün hiçbir yerde göremeyince herhalde bir köşede ölüp gittiler diye şüphelenmeye başlamıştım. Utangaç olduklarını biliyordum ama bu kadar beklemiyordum...
Neyse, akvaryuma alıştıktan sonra ilk haftada çiftleştiklerini gördüm. Fakat balıkların gençliğine vererek yavru görme ihtimali vermedim. İlk denemeden sonra , benim görebildiğim, 2-3 denemeleri daha oldu. Erkek farklı yerlere yuva yaptı. Fakat bir sorun vardı ki yuva çabuk dağılıyordu. Bunun sorumlusu da bendim. Şöyle ki, fazla büyüyen su üstü bitkileri sürgülü cam kapaklara değiyordu. Yem vermek için camı açtığımda bitkiler hareket ediyor ve yuvayı da etkiliyordu. Hepimizin bildiği üzere bu balıklar için güvenli ortam çok önemli. Ben de bu yüzden geçen pazar günü rutin bakımda birkaç değişiklik yaptım. Öncelikle ön planda aşırı büyüyen su üstü bitkilerini çıkardım. Bu balıkları daha fazla ve daha iyi görmeme olanak sağladı. Daha sonra su seviyesini biraz daha azalttım. Böylece su üstü bitkileri cam kapaklara değmiyor, kapakları açarken bir sarsılma olmuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251702081.jpg[/IMG]
Erkeğin yuva yapması için koyduğum ufak plastik saksıyı daha güvenli olabilecek orta alana taşıdım. Yanına su yüzeyine de bir adet catappa yaprağı ekledim. Erkek, içine yuva yapmadı fakat hemen arka tarafına yuvasını yapmış.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251703401.jpg[/IMG]
Yan akvaryumun üst camından bir adet yumurtayı görebiliyordum, yaklaşı 2 gün önce farkettim. Demek ki değişikliklerden hemen sonra üreme işlerine girişmişler. Bu yumurtayı rahatça görebilmek benim de bu gizli ortamda olayları takip etmeme imkan sağladı. Sabah işten çıkmadan önce yumurta böyleydi. Düne göre hafif kararmalar olmuş, bu embriyo oluşumuna işaretti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251706451.jpg[/IMG]
Az önce eve gelip baktığımda larvanın çıkmış olduğunu gördüm. Bir sonraki adım serbest yüzüşe geçmelerini görebilmek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251707301.jpg[/IMG]
Ocak ayına da az kaldı. Umarım brownorumlarım da gelir.[/QUOTE]
Hocam gözünüz aydın, sağlıkla büyütün 🙏😊 🍀
[QUOTE=Neothauma ]Selam dostlar,
İlk hendra yavrusunu görmemin mutluluğunu sizlerle paylaşmak istiyorum.
Balıkları 11 Kasım'da almıştım. 1. aylarına az bir süre kala yavru görmeyi beklemiyordum.İlk aldığım gün formları pek de umut verici değildi, beklediğimden de baya küçük geldiler. Hatta ertesi gün hiçbir yerde göremeyince herhalde bir köşede ölüp gittiler diye şüphelenmeye başlamıştım. Utangaç olduklarını biliyordum ama bu kadar beklemiyordum...
Neyse, akvaryuma alıştıktan sonra ilk haftada çiftleştiklerini gördüm. Fakat balıkların gençliğine vererek yavru görme ihtimali vermedim. İlk denemeden sonra , benim görebildiğim, 2-3 denemeleri daha oldu. Erkek farklı yerlere yuva yaptı. Fakat bir sorun vardı ki yuva çabuk dağılıyordu. Bunun sorumlusu da bendim. Şöyle ki, fazla büyüyen su üstü bitkileri sürgülü cam kapaklara değiyordu. Yem vermek için camı açtığımda bitkiler hareket ediyor ve yuvayı da etkiliyordu. Hepimizin bildiği üzere bu balıklar için güvenli ortam çok önemli. Ben de bu yüzden geçen pazar günü rutin bakımda birkaç değişiklik yaptım. Öncelikle ön planda aşırı büyüyen su üstü bitkilerini çıkardım. Bu balıkları daha fazla ve daha iyi görmeme olanak sağladı. Daha sonra su seviyesini biraz daha azalttım. Böylece su üstü bitkileri cam kapaklara değmiyor, kapakları açarken bir sarsılma olmuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251702081.jpg[/IMG]
Erkeğin yuva yapması için koyduğum ufak plastik saksıyı daha güvenli olabilecek orta alana taşıdım. Yanına su yüzeyine de bir adet catappa yaprağı ekledim. Erkek, içine yuva yapmadı fakat hemen arka tarafına yuvasını yapmış.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251703401.jpg[/IMG]
Yan akvaryumun üst camından bir adet yumurtayı görebiliyordum, yaklaşı 2 gün önce farkettim. Demek ki değişikliklerden hemen sonra üreme işlerine girişmişler. Bu yumurtayı rahatça görebilmek benim de bu gizli ortamda olayları takip etmeme imkan sağladı. Sabah işten çıkmadan önce yumurta böyleydi. Düne göre hafif kararmalar olmuş, bu embriyo oluşumuna işaretti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251706451.jpg[/IMG]
Az önce eve gelip baktığımda larvanın çıkmış olduğunu gördüm. Bir sonraki adım serbest yüzüşe geçmelerini görebilmek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/041220251707301.jpg[/IMG]
Ocak ayına da az kaldı. Umarım brownorumlarım da gelir.[/QUOTE]
Hocam gözünüz aydın, sağlıkla büyütün 🙏😊 🍀
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Rica ederim hocam, ne demek 🙏
Dediğiniz gibi hem tekleme süreci, öncesinde de ilk bir aylık dönemde su değişimlerinde dikkatli ve yavaş olmak, günde 3-4 öğün yemleme [her güne hazır artemia için çift seti sürdürme :)) ] vb. zorluklar zaman zaman zorluyor açıkçası ama o mucizeye tanıklık etmek de bambaşka bir keyif gerçekten. Değiyor..
Tezi bir kez daha doğrulamış olduk :)) Harika görünüyorlar, emeğinize sağlık. Monstera'ları ben de çok seviyorum.
Doğanın her parçası bir başka ve beton yuvalarımıza taşıyıp, kısmen de olsa güzellik katabildiğimiz için çok şanslıyız :)
Rica ederim hocam, ne demek 🙏
Dediğiniz gibi hem tekleme süreci, öncesinde de ilk bir aylık dönemde su değişimlerinde dikkatli ve yavaş olmak, günde 3-4 öğün yemleme [her güne hazır artemia için çift seti sürdürme :)) ] vb. zorluklar zaman zaman zorluyor açıkçası ama o mucizeye tanıklık etmek de bambaşka bir keyif gerçekten. Değiyor..
Tezi bir kez daha doğrulamış olduk :)) Harika görünüyorlar, emeğinize sağlık. Monstera'ları ben de çok seviyorum.
Doğanın her parçası bir başka ve beton yuvalarımıza taşıyıp, kısmen de olsa güzellik katabildiğimiz için çok şanslıyız :)
Vahşi Beta Ve Labirentli Hobicileri, Birleşin!
Tüm hobidaşlara Merhabalar,
İş yoğunluğum nedeniyle forumda paylaşım fırsatım çok olmasa da bir çok değerli arkadaşım oldu. Sizinle de canlı yemler nedeniyle tanışmış olduk ki paylaşımlarınızı çok önceden keyifle takip ediyordum. Umarım yemler sorunsuz elinize ulaşır, afiyetle tüketir canlar :)
Uzun bir süre bitkili hightech tanklarla uğraştıktan ve tetra, corydoras türleri ve neocaridina karidesler ile ilgilendikten sonra ilk göz ağrım olan Betta'lara dönüş yaptım.
Şu an;
Smaragdina Guitar
Spade tail blue Mahachai
Green Alien ve
FCCP çiftlerim var.
Mahachai çiftimin yavruları 2 aylık oldular. Yavru büyütme süreci gerçekten zahmetliymiş :) Sanırım uzun bir süre girişmem :))
Evde yer kalmadığı için bugün size de belirttiğim gibi Hendra için hevesleniyor ama yerime oturuyorum :)
Yabancı bir forumda okumuştum; dünyada Betta besleyen kişilerin ortak bir özelliğide koleksiyonerlikmiş. Betta'lar dışında, farklı objeler ile ilgili de koleksiyonları bulunuyormuş bir çoğunun :) Bir çift FCCP ile başladığım bu serüven, vahşi bettaların eşsiz güzelliğine kapılmakla devam ediyor. Hendra'ya da bir yer bulacağım elbet:))
Konu başlığı için teşekkürler, emeğinize sağlık.
Keyifli hobiler diliyorum herkese...
Selim
Tüm hobidaşlara Merhabalar,
İş yoğunluğum nedeniyle forumda paylaşım fırsatım çok olmasa da bir çok değerli arkadaşım oldu. Sizinle de canlı yemler nedeniyle tanışmış olduk ki paylaşımlarınızı çok önceden keyifle takip ediyordum. Umarım yemler sorunsuz elinize ulaşır, afiyetle tüketir canlar :)
Uzun bir süre bitkili hightech tanklarla uğraştıktan ve tetra, corydoras türleri ve neocaridina karidesler ile ilgilendikten sonra ilk göz ağrım olan Betta'lara dönüş yaptım.
Şu an;
Smaragdina Guitar
Spade tail blue Mahachai
Green Alien ve
FCCP çiftlerim var.
Mahachai çiftimin yavruları 2 aylık oldular. Yavru büyütme süreci gerçekten zahmetliymiş :) Sanırım uzun bir süre girişmem :))
Evde yer kalmadığı için bugün size de belirttiğim gibi Hendra için hevesleniyor ama yerime oturuyorum :)
Yabancı bir forumda okumuştum; dünyada Betta besleyen kişilerin ortak bir özelliğide koleksiyonerlikmiş. Betta'lar dışında, farklı objeler ile ilgili de koleksiyonları bulunuyormuş bir çoğunun :) Bir çift FCCP ile başladığım bu serüven, vahşi bettaların eşsiz güzelliğine kapılmakla devam ediyor. Hendra'ya da bir yer bulacağım elbet:))
Konu başlığı için teşekkürler, emeğinize sağlık.
Keyifli hobiler diliyorum herkese...
Selim
Betta Balığı Gelişim Ve Kalitesi İçin Yem Önerisi
Rica ederim, bu yemlerin zarf paket olarak 10-15 gr lık ambalajları oluyor. Balık sayınız çok olmadığı için bunlar hem taze bitirebilmeniz hem de ekonomik olması açısından daha iyi olabilir.
Rica ederim, bu yemlerin zarf paket olarak 10-15 gr lık ambalajları oluyor. Balık sayınız çok olmadığı için bunlar hem taze bitirebilmeniz hem de ekonomik olması açısından daha iyi olabilir.
Betta Balığı Gelişim Ve Kalitesi İçin Yem Önerisi
Rica ederim,
Evet, Atakan Petshop uzun yıllardır güvenle alışveriş yaptığım bir site, bir çok kez açık yem de aldım. Benzer şekilde Ankara'da Özelyem var, ondan da güvenle açık yem alabilirsiniz. Websitesi üzerinden satın alabilirsiniz. [:iyi:]
Rica ederim,
Evet, Atakan Petshop uzun yıllardır güvenle alışveriş yaptığım bir site, bir çok kez açık yem de aldım. Benzer şekilde Ankara'da Özelyem var, ondan da güvenle açık yem alabilirsiniz. Websitesi üzerinden satın alabilirsiniz. [:iyi:]
Betta Balığı Gelişim Ve Kalitesi İçin Yem Önerisi
Merhaba,
Hemen batmasını istemediğiniz için;
- Tropical Pro Defence (S boy): Bu yem probiyotikli bir yem olduğu için sindirim problemlerine hassas olan betta'lar için mutlaka öneririm.
- Tropical Insect Menu (pul veya S boy): İpek böceği, un kurdu ve asker sineği larvalarından elde edilen bir yem olduğu için betta'ların beslenme sistemine çok uygun.
- Yüzeyde kısa süre durabilse de Tropical Softline America S boy u da şiddetle öneririm.
- Eğer üçüncü kuru yemi almak sizin için uygun olmazsa canlı yem olarak, beyaz kurt, microfex veya su piresi kültürlerinden birini edinmenizi öneririm. Sucul ve bakımı diğerlerine göre daha kolay olduğu için Microfex kurtlarını öneririm.
- Dondurulmuş yem alternatifi olarak da su piresi, artemia, kan kurdu da düşünebilirsiniz.
Keyifli hobiler..
Merhaba,
Hemen batmasını istemediğiniz için;
- Tropical Pro Defence (S boy): Bu yem probiyotikli bir yem olduğu için sindirim problemlerine hassas olan betta'lar için mutlaka öneririm.
- Tropical Insect Menu (pul veya S boy): İpek böceği, un kurdu ve asker sineği larvalarından elde edilen bir yem olduğu için betta'ların beslenme sistemine çok uygun.
- Yüzeyde kısa süre durabilse de Tropical Softline America S boy u da şiddetle öneririm.
- Eğer üçüncü kuru yemi almak sizin için uygun olmazsa canlı yem olarak, beyaz kurt, microfex veya su piresi kültürlerinden birini edinmenizi öneririm. Sucul ve bakımı diğerlerine göre daha kolay olduğu için Microfex kurtlarını öneririm.
- Dondurulmuş yem alternatifi olarak da su piresi, artemia, kan kurdu da düşünebilirsiniz.
Keyifli hobiler..
Doctore'nin Balık Odası!
Elinize, emeğinize sağlık; her biri rüya gibi 👌👏🏻😍 Bir çok farklı tür, konsept... Hayalimdeki yaşam alanı ☺ Şu an bana uzak bir hayal... Henüz kurmakta olduğum 40 cm küplük tankla cebelleşmekteyim! ☺ İlerisini düşünemiyorum!
Paylaşım için teşekkürler...✌
Keyifli hobiler...
Elinize, emeğinize sağlık; her biri rüya gibi 👌👏🏻😍 Bir çok farklı tür, konsept... Hayalimdeki yaşam alanı ☺ Şu an bana uzak bir hayal... Henüz kurmakta olduğum 40 cm küplük tankla cebelleşmekteyim! ☺ İlerisini düşünemiyorum!
Paylaşım için teşekkürler...✌
Keyifli hobiler...
Nano Karides Tankım
[QUOTE=Edipo]
https://www.atakanpetshop.com/aquario-neo-co2-diffuser-normal-special-s.html?search=aquario%20special%20s
Fotoğrafları aynıymış şimdi farkettim [x(]
[/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim, netleşmiş olduk[:iyi:][:)]
Sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum genç kardeşim 🙏
[QUOTE=Edipo]
https://www.atakanpetshop.com/aquario-neo-co2-diffuser-normal-special-s.html?search=aquario%20special%20s
Fotoğrafları aynıymış şimdi farkettim [x(]
[/QUOTE]
Tamamdır çok teşekkür ederim, netleşmiş olduk[:iyi:][:)]
Sağlıklı ve keyifli hobiler diliyorum genç kardeşim 🙏
Nano Karides Tankım
[QUOTE=Edipo]
Aquario neo s aldığınızdan emin olun, birde ucu uzun olan modeller var onlarda basınçta problem olabiliyor heralde. Bendeki model "special s"[/QUOTE]
“Aquario Neo Co2 Diffuser Normal Special S” olarak geçen aşağıda fotoğrafını eklediğim model midir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229924/190520212358101.jpg[/IMG]
[QUOTE=Edipo]
Aquario neo s aldığınızdan emin olun, birde ucu uzun olan modeller var onlarda basınçta problem olabiliyor heralde. Bendeki model "special s"[/QUOTE]
“Aquario Neo Co2 Diffuser Normal Special S” olarak geçen aşağıda fotoğrafını eklediğim model midir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229924/190520212358101.jpg[/IMG]
Nano Karides Tankım
[QUOTE=Edipo]
300 gram şeker 3 çay kaşığı instant maya 1.5 litre ılık su.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. O zaman ben de Aquario tercih edeceğim. Çok daha küçük ve şık. Performansını da beğendiğinize göre sorun yok [:iyi:]
[QUOTE=Edipo]
300 gram şeker 3 çay kaşığı instant maya 1.5 litre ılık su.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. O zaman ben de Aquario tercih edeceğim. Çok daha küçük ve şık. Performansını da beğendiğinize göre sorun yok [:iyi:]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
Betul_,
SeaWorld,
ugurbaran,
nniiaa,
Manguday,
0rnn,
Soner.x,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Mithat2828,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Sungurr,
BilalM.,
Feanor,
voimddweller,
Salihsapkaa,
aycan kurt,
yeekim,
emrahdm,
userhamit,
ProfMalawi,
esensml,
sorbiek,
merutay,
esucsuz,
plutarkhos,
EmiirKaan,
Tallha,
burakinal,
Samoo,
Laetacara,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
