ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HaydarGul
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
183
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mart 2020 00:56
Son Ziyaret:
18 Saat 42 Dakika önce
Toplam Mesaj:
134 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Haydar GÜL
Doğum Tarihi:
16 Eylül 1979
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Haydar GÜL
SON 10 MESAJI
Genele Hitap Etmeden Paylaşmak İstediklerim..
[QUOTE=Cyber_Scout]
Geçmiş olsun Haydar bey..
En kısa sürede sıkıntılarınızdqn kurtulmanızı diliyorum..
Yavru balık için tahmininiz var mı?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Ember Tetra yavrusu olabilir mi?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Geçmiş olsun Haydar bey..
En kısa sürede sıkıntılarınızdqn kurtulmanızı diliyorum..
Yavru balık için tahmininiz var mı?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Ember Tetra yavrusu olabilir mi?
Genele Hitap Etmeden Paylaşmak İstediklerim..
Merhaba;
Kesinlikle katılıyorum, yapay zekalara biz ne verirsek zaman ile o topladığı bilgiyi bize veriyor. Ama maalesef eksik ve ya da yanlış şekilde, çünkü o da google da arama yapıp bir japon balığı için 10 litre yeter veya 25 litrede 8-10 lepistes olur diyor. Ki son zamanda yetkinlik kazanmış!!! ( 30 Litrede ne besleyeyim diye sorup 25 litre için 10 lepistes öneren bilirkişiler olsa da ) kişiler var ve bu yüzden yeni başlayan ya da başlamak isteyenler sorun yaşıyor. Balığı sadece yüzdüğü için mutlu olduğuna inanan insanlar var.
Ben artık yapamayacağımı anladığımda onbinlerce para harcadığım akvaryumlarımı filtrelerimi onlara çok iyi bakacağını bildiğim birine verdim. Ki gerçekten fiziksel sorunumdan dolayı artık bakamıyordum. Satabilirmiydim evet ama onun yerine iyi bakılacaklarına inandığım kişilere vermek daha doğru geldi.
Bende sorayım 0 litrede ne besleyebilirim?
Merhaba;
Kesinlikle katılıyorum, yapay zekalara biz ne verirsek zaman ile o topladığı bilgiyi bize veriyor. Ama maalesef eksik ve ya da yanlış şekilde, çünkü o da google da arama yapıp bir japon balığı için 10 litre yeter veya 25 litrede 8-10 lepistes olur diyor. Ki son zamanda yetkinlik kazanmış!!! ( 30 Litrede ne besleyeyim diye sorup 25 litre için 10 lepistes öneren bilirkişiler olsa da ) kişiler var ve bu yüzden yeni başlayan ya da başlamak isteyenler sorun yaşıyor. Balığı sadece yüzdüğü için mutlu olduğuna inanan insanlar var.
Ben artık yapamayacağımı anladığımda onbinlerce para harcadığım akvaryumlarımı filtrelerimi onlara çok iyi bakacağını bildiğim birine verdim. Ki gerçekten fiziksel sorunumdan dolayı artık bakamıyordum. Satabilirmiydim evet ama onun yerine iyi bakılacaklarına inandığım kişilere vermek daha doğru geldi.
Bende sorayım 0 litrede ne besleyebilirim?
200lt İçin Filtre Seçenekleri
[QUOTE=Guramilks]
275 litre tankım için aquael fzn pro 1500 ve aquaclear 70 i aynı anda çalıştırmayı düşünüyorum yeterli olurmu sizin aquael 1500 ile deneyimleriniz nasıldır[/QUOTE]
Merhaba;
Kullanmaya devam ediyorum aynı akvaryumda. Benim akvaryumumda 4 adet japon balığı ve sadece vatoz küpüne bağlı Anubias bitkisi var, neredeyse hiç dip çekimi yapmıyorum sadece normal su değişimi yapıyorum. Yaklaşık 7 ayda 2 kere filtre temizliği yaptım, debisi düşmedi hiç.
Benim akvaryumda 170 litre kadar su var sizin akvaryumda yeterli olmayabilir. 2 filtre doğru konumlandırılırsa yeterli olabilir. Tabi ki balık türü, sayısı ve bitki olup olmadığı da önemli etken.
[QUOTE=Guramilks]
275 litre tankım için aquael fzn pro 1500 ve aquaclear 70 i aynı anda çalıştırmayı düşünüyorum yeterli olurmu sizin aquael 1500 ile deneyimleriniz nasıldır[/QUOTE]
Merhaba;
Kullanmaya devam ediyorum aynı akvaryumda. Benim akvaryumumda 4 adet japon balığı ve sadece vatoz küpüne bağlı Anubias bitkisi var, neredeyse hiç dip çekimi yapmıyorum sadece normal su değişimi yapıyorum. Yaklaşık 7 ayda 2 kere filtre temizliği yaptım, debisi düşmedi hiç.
Benim akvaryumda 170 litre kadar su var sizin akvaryumda yeterli olmayabilir. 2 filtre doğru konumlandırılırsa yeterli olabilir. Tabi ki balık türü, sayısı ve bitki olup olmadığı da önemli etken.
Sobo T240f Tankı Karides İçin Uygun Mu?
[QUOTE=Tarık Buğra ]
Hocam bunun bide 30x 19 x 33 olanı var aynı marka sobo, benim alacağım da 24 x 17 x 28 ölçülerinde hangisini alsam bilemedim[/QUOTE]
Merhaba Tarık Buğra Bey,
Alsancak Petshop'da aşağıdaki ürünler var, konumunuz Ankara olduğu için burayı yazdım. Yerinde görme şansınızda olur. Orhan Bey'in dediği gibi yeriniz müsaitse daha büyüğü daha iyi olur. Tabi illa ithal akvaryum olmayacaksa o fiyatlara çok daha büyük akvaryum alınabilir.
https://www.alsancakpetshop.com/kategori/akvaryum-ve-balik-ekipmanlari/akvaryum/ithalakvaryum/
[QUOTE=Tarık Buğra ]
Hocam bunun bide 30x 19 x 33 olanı var aynı marka sobo, benim alacağım da 24 x 17 x 28 ölçülerinde hangisini alsam bilemedim[/QUOTE]
Merhaba Tarık Buğra Bey,
Alsancak Petshop'da aşağıdaki ürünler var, konumunuz Ankara olduğu için burayı yazdım. Yerinde görme şansınızda olur. Orhan Bey'in dediği gibi yeriniz müsaitse daha büyüğü daha iyi olur. Tabi illa ithal akvaryum olmayacaksa o fiyatlara çok daha büyük akvaryum alınabilir.
https://www.alsancakpetshop.com/kategori/akvaryum-ve-balik-ekipmanlari/akvaryum/ithalakvaryum/
200lt İçin Filtre Seçenekleri
[QUOTE=KaanE]Arkadaşlar gerek kalmadı. Takım olarak akvaryum geliyor canlılarda dahil. Bakalım. Şanşa yine anneme sevdiği balıklar gelecek hem de...
Geçmiş olsun. Kıyaslanamaz tabi ama benim de sol el serçe parmağım kırık çok hafif. Atel takılı. Tekrar geçmiş olsun.[/QUOTE]
Sevindim sizin adınıza, İnşallah hem ekipmanlar hem de canlılar istediğiniz şekilde olur.
Teşekkür ederim, size de geçmiş olsun.
[QUOTE=KaanE]Arkadaşlar gerek kalmadı. Takım olarak akvaryum geliyor canlılarda dahil. Bakalım. Şanşa yine anneme sevdiği balıklar gelecek hem de...
Geçmiş olsun. Kıyaslanamaz tabi ama benim de sol el serçe parmağım kırık çok hafif. Atel takılı. Tekrar geçmiş olsun.[/QUOTE]
Sevindim sizin adınıza, İnşallah hem ekipmanlar hem de canlılar istediğiniz şekilde olur.
Teşekkür ederim, size de geçmiş olsun.
200lt İçin Filtre Seçenekleri
[QUOTE=KaanE]
1000liraya 2 tane devasa dış filtre, bir iç filtre, bir hava motoru almıştım. Dış filtrelerin milleri ses yapıyor diye geri verdim o yüzden bunu almam hayatta. Bir süre sonra mili ses yaparsa çöp olacak.
Aslında ben hem fiyat avantajından dolayı, hem kolay olmasından dolayı hem de iç filtreye göre büyük hacmi için ilk başta büyük bir şelale filtre düşünüyordum ama şelale filtrenin 100LT'den sonra işe yaramayacağına dair genel bir kanı var. Yoksa ben de istiyorum bulabileceğim en büyük şelaleyi alıp uğraşmadan takmayı. [:D][/QUOTE]
Merhaba Kaan Bey;
Ben 100x40x50h akvaryumumda 75 gündür Aquael FZN Pro 1500 şelale filtreyi kullanıyorum. Bugüne kadar temizleme ihtiyacım olmadı ve debisi de düşmedi. İçerisinde gelen kartuşların dört tanesini çıkarıp biyolojik sünger ve Sera Siporax ekledim. Akvaryumun sol yan camına takılı 3-4 cm japon balıklarımı yormayan ama dipte dışkı ve atık bırakmayan debisi var.
Öncesinde Fluval 207 almıştım 1 ay dolmadan debisi düşmeye başladı ve akıntı akvaryumun karşı ucuna ulaşamıyordu. Fluval filtreyi 70x40x40 akvaryuma bağlayacağım tabi kırık ayağım düzelir de yürümeye başlayabilirsem :)[EDIT]HaydarGul,2025-05-06 20:25:45[/EDIT]
[QUOTE=KaanE]
1000liraya 2 tane devasa dış filtre, bir iç filtre, bir hava motoru almıştım. Dış filtrelerin milleri ses yapıyor diye geri verdim o yüzden bunu almam hayatta. Bir süre sonra mili ses yaparsa çöp olacak.
Aslında ben hem fiyat avantajından dolayı, hem kolay olmasından dolayı hem de iç filtreye göre büyük hacmi için ilk başta büyük bir şelale filtre düşünüyordum ama şelale filtrenin 100LT'den sonra işe yaramayacağına dair genel bir kanı var. Yoksa ben de istiyorum bulabileceğim en büyük şelaleyi alıp uğraşmadan takmayı. [:D][/QUOTE]
Merhaba Kaan Bey;
Ben 100x40x50h akvaryumumda 75 gündür Aquael FZN Pro 1500 şelale filtreyi kullanıyorum. Bugüne kadar temizleme ihtiyacım olmadı ve debisi de düşmedi. İçerisinde gelen kartuşların dört tanesini çıkarıp biyolojik sünger ve Sera Siporax ekledim. Akvaryumun sol yan camına takılı 3-4 cm japon balıklarımı yormayan ama dipte dışkı ve atık bırakmayan debisi var.
Öncesinde Fluval 207 almıştım 1 ay dolmadan debisi düşmeye başladı ve akıntı akvaryumun karşı ucuna ulaşamıyordu. Fluval filtreyi 70x40x40 akvaryuma bağlayacağım tabi kırık ayağım düzelir de yürümeye başlayabilirsem :)[EDIT]HaydarGul,2025-05-06 20:25:45[/EDIT]
Balığım Dengesini Sağlayamıyor
Merhaba;
Akvaryumunuz kaç litre? Yanında başka balık var mı?
Balığınıza daha iyi ortam sağlamak için bence akvaryumunuzu tam doldurun, yapay bitkiyi çıkarın. Bitki eklemek istiyorsanız anubias, java fern gibi sert yapraklı bitkileri taş veya köke yapıştırabilir, bağlayabilirsiniz. Zemindeki renkli taşları çıkarırsanız daha iyi olur suya salınım yapabilir. Göz zevkinize göre akvaryum için uygun kum kullanın. Akvaryum ölçünüze uygun filtre alın. Balığınıza fazla yem veriyor olabilirsiniz azaltırsanız iyi olacaktır.
Merhaba;
Akvaryumunuz kaç litre? Yanında başka balık var mı?
Balığınıza daha iyi ortam sağlamak için bence akvaryumunuzu tam doldurun, yapay bitkiyi çıkarın. Bitki eklemek istiyorsanız anubias, java fern gibi sert yapraklı bitkileri taş veya köke yapıştırabilir, bağlayabilirsiniz. Zemindeki renkli taşları çıkarırsanız daha iyi olur suya salınım yapabilir. Göz zevkinize göre akvaryum için uygun kum kullanın. Akvaryum ölçünüze uygun filtre alın. Balığınıza fazla yem veriyor olabilirsiniz azaltırsanız iyi olacaktır.
Hangi Filtre?
[QUOTE=karakemal]
kapağı kesip buna göre ayarlamak uygun olur diye düşünüyorum.
Su seviyesi şu an yarıda hazır beklemiş su olmadığı için ilave edemedim. bugün akşam tam olarak dolduracağım. Pipoda tam verimli hale gelecektir.
Sepette şu anda. Biyolojik filtre için Sera siporax ta ekledim. Bakteri kültürü vs gibi başka bir malzeme ne alsam ona bakıyorum. [/QUOTE]
Merhaba Kemal Bey;
Aşağıdaki ürünü öneririm, bende yeni akvaryumumu kurarken kullandım. Ürün açıklamasında da yazıyor, içeriğinde hem bakteri kültürü hem de bakteri besini bulunmakta.
https://www.cikletistpetshop.com/aquario-neo-cap-starter-20-kapsulbakteri-kulturubakteri-besini
[QUOTE=karakemal]
kapağı kesip buna göre ayarlamak uygun olur diye düşünüyorum.
Su seviyesi şu an yarıda hazır beklemiş su olmadığı için ilave edemedim. bugün akşam tam olarak dolduracağım. Pipoda tam verimli hale gelecektir.
Sepette şu anda. Biyolojik filtre için Sera siporax ta ekledim. Bakteri kültürü vs gibi başka bir malzeme ne alsam ona bakıyorum. [/QUOTE]
Merhaba Kemal Bey;
Aşağıdaki ürünü öneririm, bende yeni akvaryumumu kurarken kullandım. Ürün açıklamasında da yazıyor, içeriğinde hem bakteri kültürü hem de bakteri besini bulunmakta.
https://www.cikletistpetshop.com/aquario-neo-cap-starter-20-kapsulbakteri-kulturubakteri-besini
Petshop Yanlış Filtre Tercihi
[QUOTE=Alperktl]Tank biraz kalabalık olduğu için hava taşı kullanmakta fayda var. Tavsiye ederim[/QUOTE]
Bakın bu önermeniz doğru olmuş. Biraz empati ile balıkların gözünden bakmak iyidir.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]
Alper Bey konu sahibi yüzey akıntısından şikayetçi zaten, hava taşını ne amaçla koyacak oksijen için mi? [/QUOTE]
Merhaba Ahmet Fırat Bey;
Sanırım filtreyi çıkarmak veya değiştirmek durumu için söyledi Alper Bey. Yada ben öyle anladım :)
[QUOTE=Alperktl]Tank biraz kalabalık olduğu için hava taşı kullanmakta fayda var. Tavsiye ederim[/QUOTE]
Bakın bu önermeniz doğru olmuş. Biraz empati ile balıkların gözünden bakmak iyidir.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]
Alper Bey konu sahibi yüzey akıntısından şikayetçi zaten, hava taşını ne amaçla koyacak oksijen için mi? [/QUOTE]
Merhaba Ahmet Fırat Bey;
Sanırım filtreyi çıkarmak veya değiştirmek durumu için söyledi Alper Bey. Yada ben öyle anladım :)
Petshop Yanlış Filtre Tercihi
[QUOTE=Alperktl] Ben su degişimine karşı değilim. Ayrıca bu sözleri bulanık ve yeşil su için söyledim. Bakteri kültürünün oturması için[/QUOTE]
Merhaba Alper Bey;
Son mesajlarınızda " su değişimi yapmayın, filtreyi temizlemeyin " demeniz yanlış. Bakteri kültürünün oturması için akvaryumda su değişikliği yapılmamasını önermenizde hatalı, ki bunu gören yeni hobiciler yanlış anlayıp hiç su değişikliği yapmamak daha iyi diye düşünebilir.
Tekrar olacak ama temiz su her zaman iyidir. Su değişimi ferahlıktır, bulunduğumuz ortamı havalandırmak gibi ve ekstrası balıklarınıza ve bitkilerinize göre ( ro su istemeyen ) mineral kaynağı olur.
[QUOTE=Alperktl] Ben su degişimine karşı değilim. Ayrıca bu sözleri bulanık ve yeşil su için söyledim. Bakteri kültürünün oturması için[/QUOTE]
Merhaba Alper Bey;
Son mesajlarınızda " su değişimi yapmayın, filtreyi temizlemeyin " demeniz yanlış. Bakteri kültürünün oturması için akvaryumda su değişikliği yapılmamasını önermenizde hatalı, ki bunu gören yeni hobiciler yanlış anlayıp hiç su değişikliği yapmamak daha iyi diye düşünebilir.
Tekrar olacak ama temiz su her zaman iyidir. Su değişimi ferahlıktır, bulunduğumuz ortamı havalandırmak gibi ve ekstrası balıklarınıza ve bitkilerinize göre ( ro su istemeyen ) mineral kaynağı olur.
SON MESAJLAR
- Yeni Akvaryum Kurulumu Hsrt, 06:28
Akvaryum Tanıtımı - 117 Litre Basit Bitkili Ve Tetra Akvaryumu Hsrt, 06:25
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryumumda Balık Ölümleri mareq, 01:44
Yeni Üye Forumu - Green Terror Cinsiyet Ayrımı ve Ağız Kavgası mareq, 01:27
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Cüce Vatozda Yumurta? mareq, 01:26
Kedi Balıkları Forumu - Mıknatısla Artemia Ayırma mareq, 01:24
Malzemeler ve Yemler Forumu - Balığımdaki Apseler mareq, 01:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Sf 550f Bypass Sorunu mustafakrml, 01:12
Filtreleme Seçenekleri - Astronotların Cinsiyeti Resimli mareq, 01:11
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Aynı Varyetenin Çifti Mi mareq, 01:08
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Doğada Koi Balığı Yaşar Mı? EmiirKaan, 01:05
Yeni Üye Forumu - 84l Lepistes Akvaryumunda Filtre Önerisi userhamit, 22:02
Yeni Üye Forumu - sera super peat torf √olkaπ, 21:02
Filtreleme Seçenekleri - Yeni Bir Tür Lepistes pianoƒish, 19:24
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Ankara Akvaryumcu Öneri EmiirKaan, 18:19
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Flowerhorn Alımı LeafyAqua, 17:23
Orta ve Kuzey Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Nasıl DY1903, 17:07
Yeni Üye Forumu - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 16:35
Güney Amerikan Cichlidleri - Astronot Ve Çöpçü fffurkan9, 15:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Dıy Peltierli Termostatlı Akvaryum Soğutucu Deneme LeafyAqua, 14:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yerli Sularda A. Mento Bulduk Killicory, 13:44
Diğer Tatlı Su Canlıları - Axolotllarim Kargodan Geldi mmiracm, 13:20
Yeni Üye Forumu - Atakan Petshop Güvenilir Mi? Goldfish2000, 13:10
Yeni Üye Forumu - 117 Litre Akvaryumu Sunta Tv Sehpası Taşır Mı Me0, 10:40
Yeni Üye Forumu - 🎧 Şu Anda Ne Dinliyorsunuz? | Bir Forum Klasiği ツ Jotunheim, 09:16
Forum ve Site Hakkında - Su Arıtma Cihazı Hk Oozer3466, 08:54
Akvaryum Bilimi - İmparator Tetra Sürekli Neonları Kovalıyor Srknatmn, 06:40
Amerikan Tetraları - İç Parazit Tedavisi Fatih_hakankaan, 00:55
Hastalıklar ve İlaçlar - Tanecikler Cyber_Scout, 00:52
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Channa Pulchra Yemleme Hakkında bor31, 00:34
Labirentliler - Nano Jungle Kaan Frt, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Hobicisi Olmak İstiyorum emre12ozkan, 23:35
Yeni Üye Forumu - Balığım Dropsy Mi Cyber_Scout, 22:22
Hastalıklar ve İlaçlar - Loki'nin Malikanesi artgy, 18:21
Akvaryum Tanıtımı - Küçük Deniz Kabuklarından Sump Malzemesi Olur Mu? Cyber_Scout, 17:40
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - En Uygun 40küp Nano Deniz Akvaryumu ogurcay, 17:34
Deniz Akvaryumlarında Su Kimyası ve Ekipmanlar - 45x35x35 Amazon Blackwater Kurulumum Hsrt, 16:45
Akvaryum Tanıtımı - Nano İçin Filtre Ve Yem Makinesi Tavsiyesi Cyber_Scout, 15:12
Malzemeler ve Yemler Forumu - Apistogramma Kakadu Triple Red Mağara Yapımı seiryuhare, 14:50
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yeni Bir Kurulum yhackup, 11:41
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Akvaryum Kurumu Beta, Bakteri Kültürü Cyber_Scout, 02:41
Akvaryum Bilimi - Yeni Akvaryum Ve Tür İle İlgili Bilgi Cyber_Scout, 00:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Oquanus, 22:34
Akvaryum Tanıtımı - Chili Rasbora İçin Öneriler CNDRAqua, 21:55
Yeni Üye Forumu - Catappa Yetişiyorum Rafayel, 21:40
Bitki Türleri ve Bakımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 21:24
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - 160x60x60 Akvaryumum Ehtiyar, 19:39
Akvaryum Tanıtımı - Türü Belirsiz Orta Amerikan CNDRAqua, 19:12
Cinsiyet ve Tür Belirleme - 400 Litre Akvaryum Su Kaçırıyor berat76, 18:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neolamprologus Multifasciatus caga71, 15:41
Tanganyika Cichlidleri Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes Her Boy Satılık emre12ozkan 06:04
- Rotala Blood Red - Hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 06:04
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 05:56
- Bitki Çeşitleri emreemin 05:56
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 05:56
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 05:56
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 02:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 02:22
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 00:58
- Channa Limbata Sadece Deneyimli Hobicilere Arch.Hüseyin 00:41
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 00:41
- L144 Blueice Dişiler hero14 22:31
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:12
- Nadir Tanganyika Ciklitleri DiscusTurk 21:43
- Özel Moss Türleri. smithiseek 19:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 19:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 19:49
- Satılık Akvaryumlar (390l Ve 123l) Ve Malzemeler Deathgrip 19:45
- Channa Aurantimaculata (36cm Ve 32cm), Bitki,snail Deathgrip 19:45
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 18:56
- Akvaryum 30*30 metsi 18:56
- Akvaryum İndirimli Fiyat docere 18:39
- E Blue Acara BirolKenar 18:36
- Katil Salyangoz stopsound 18:30
- Akvaryumlar Ve Malzemeler cenkistan 18:26
- Bakımı Kolay Low Tec Bitkiler Hobiçiler Kazansın ozanercan34 17:56
- Damızlık Maulana Ve Blue Neon Cigled ( Usisya ) serdar131977 17:50
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-su Piresi-izya Tubifex tuncaysargin 17:40
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 17:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 17:29
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 17:24
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 17:24
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 16:55
- Rasbora Arıyorum Miller 16:55
- Bu Setin Üstüne Set Yok 35cm Küp gattar5050 16:52
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:22
- Jbl Sansibar Red 10 Kg Ve Haqos 500 Pilli Dip Süp Oozer3466 16:17
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:17
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:17
- Tayvan Bee M510 15:44
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 15:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:34
- Mikrokurt Kültürü(artemia Eşdeğeri) Sınırsız Yem Kaangzkr 15:34
- Sessiliflora(20 Dal),gül 6 Dal,moss Çeşitli Sarım Kaangzkr 15:34
- Eski Sarım Mosslar 5x5 Cm Sarılı Kaangzkr 15:34
- Medaka Yavruları ternapi 15:23
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 15:16
- Mesaquarium'dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 15:01
- Exel , Ramshorm , Bitki , Karides CevdetSERBEST 14:10
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 14:10
KULLANICILAR
- 27 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

