ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ardanumanoglu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Şubat 2018 16:09
Son Ziyaret:
05 Mayıs 2018 09:03
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arda Numanoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Hatay
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Arda Numanoğlu
SON 10 MESAJI
Japon Balığım Kumun Üstünde Yatıyor
[QUOTE=alisandokuz]
Hata yapmışsınız bu parazitlerin belirtileri gözle görülmeyebilir hareketlerinde canlanma da olabilir yem yediğinden dolayı ama bu parazitler 1 günde balıktan ayrılmaz. Balığın akvaryumdayken dışkılamadığından emin olmak üzere 1-2 saat bekletebilirsiniz ondan sonra yarın ve ertesi gün bırakın balık fanusta kurtulsun parazitten. Aynı şekilde yarın sabah sarımsak akşam ise flagyl emdirip vereceksiniz. Ertesi gün sadece sarımsak verin balığınız iyileşecektir. Eğer balığa da acıyorsanız fanus yerine durumunuzu düzelttiğinizde küçük 10lt bir akvaryum alırsınız böyle durumlar için. İnşallah bir daha böyle bir durumla karşılaşmazsınız. Tedavinin her gününü kısa ve öz bir mesajla buraya yazın lütfen.[/QUOTE]
Tamamdır size çok teşekkür ederim yazacağım.
[QUOTE=alisandokuz]
Hata yapmışsınız bu parazitlerin belirtileri gözle görülmeyebilir hareketlerinde canlanma da olabilir yem yediğinden dolayı ama bu parazitler 1 günde balıktan ayrılmaz. Balığın akvaryumdayken dışkılamadığından emin olmak üzere 1-2 saat bekletebilirsiniz ondan sonra yarın ve ertesi gün bırakın balık fanusta kurtulsun parazitten. Aynı şekilde yarın sabah sarımsak akşam ise flagyl emdirip vereceksiniz. Ertesi gün sadece sarımsak verin balığınız iyileşecektir. Eğer balığa da acıyorsanız fanus yerine durumunuzu düzelttiğinizde küçük 10lt bir akvaryum alırsınız böyle durumlar için. İnşallah bir daha böyle bir durumla karşılaşmazsınız. Tedavinin her gününü kısa ve öz bir mesajla buraya yazın lütfen.[/QUOTE]
Sabah raporu//
Balıpa sarımsak suyu ile ıslatılmış yemi attım. İlk atışta yemedi. İstekli değildi. Okula gidiyorum şu an döndüğümde bakacağım yiyip yemediğine.
[QUOTE=alisandokuz]
Hata yapmışsınız bu parazitlerin belirtileri gözle görülmeyebilir hareketlerinde canlanma da olabilir yem yediğinden dolayı ama bu parazitler 1 günde balıktan ayrılmaz. Balığın akvaryumdayken dışkılamadığından emin olmak üzere 1-2 saat bekletebilirsiniz ondan sonra yarın ve ertesi gün bırakın balık fanusta kurtulsun parazitten. Aynı şekilde yarın sabah sarımsak akşam ise flagyl emdirip vereceksiniz. Ertesi gün sadece sarımsak verin balığınız iyileşecektir. Eğer balığa da acıyorsanız fanus yerine durumunuzu düzelttiğinizde küçük 10lt bir akvaryum alırsınız böyle durumlar için. İnşallah bir daha böyle bir durumla karşılaşmazsınız. Tedavinin her gününü kısa ve öz bir mesajla buraya yazın lütfen.[/QUOTE]
Tamamdır size çok teşekkür ederim yazacağım.
[QUOTE=alisandokuz]
Hata yapmışsınız bu parazitlerin belirtileri gözle görülmeyebilir hareketlerinde canlanma da olabilir yem yediğinden dolayı ama bu parazitler 1 günde balıktan ayrılmaz. Balığın akvaryumdayken dışkılamadığından emin olmak üzere 1-2 saat bekletebilirsiniz ondan sonra yarın ve ertesi gün bırakın balık fanusta kurtulsun parazitten. Aynı şekilde yarın sabah sarımsak akşam ise flagyl emdirip vereceksiniz. Ertesi gün sadece sarımsak verin balığınız iyileşecektir. Eğer balığa da acıyorsanız fanus yerine durumunuzu düzelttiğinizde küçük 10lt bir akvaryum alırsınız böyle durumlar için. İnşallah bir daha böyle bir durumla karşılaşmazsınız. Tedavinin her gününü kısa ve öz bir mesajla buraya yazın lütfen.[/QUOTE]
Sabah raporu//
Balıpa sarımsak suyu ile ıslatılmış yemi attım. İlk atışta yemedi. İstekli değildi. Okula gidiyorum şu an döndüğümde bakacağım yiyip yemediğine.
Japon Balığım Kumun Üstünde Yatıyor
[QUOTE=alisandokuz]
Sakın yapmayın akvaryum küçük olduğu yetmiyormuş gibi su değerlerini alt üst eder [:cik:][/QUOTE]
Tekrardan merhabaa durum raporu bildirmek için yazıyorum. Balık sarımsaklı yemi yedi ve fanusun içinde yaklaşık 4 saat bekledi. Şimdi tekrardan akvaryuma koydum balığı iyi görünce. İlginçtir ki sabahki halinden eser yok!! Yatmıyor kumda herhangi bir dengesiz hareketi de yok. Ne yapmamı önerirsiniz sizce çıkarayım mı akvaryumdan. Fanusta çok korkuyordu canım benim işkence oluyordu. Bir de yarın flagyl 500 tabletinden ufalayıp yeme yedirip vericektim onu hala yapmama gerek var mı yoksa sarımsak devam mı ne düşünüyorsunuz. Çok teşekkür ederim yardımınız için. Sayenizde çok daha iyi balığım.[:D]
Tekrardan yazıyorum. Hemen aldanmayın yazdıklarıma belki şok etkisiyle kuma yatmadı . Biraz gözlemleyeyim balığı ben az önce yatıcak gibi oldu tekrar yüzmeye başladı bilemiyorum[EDIT]ardanumanoglu,2018-05-01 18:12:44[/EDIT]
[QUOTE=alisandokuz]
Sakın yapmayın akvaryum küçük olduğu yetmiyormuş gibi su değerlerini alt üst eder [:cik:][/QUOTE]
Tekrardan merhabaa durum raporu bildirmek için yazıyorum. Balık sarımsaklı yemi yedi ve fanusun içinde yaklaşık 4 saat bekledi. Şimdi tekrardan akvaryuma koydum balığı iyi görünce. İlginçtir ki sabahki halinden eser yok!! Yatmıyor kumda herhangi bir dengesiz hareketi de yok. Ne yapmamı önerirsiniz sizce çıkarayım mı akvaryumdan. Fanusta çok korkuyordu canım benim işkence oluyordu. Bir de yarın flagyl 500 tabletinden ufalayıp yeme yedirip vericektim onu hala yapmama gerek var mı yoksa sarımsak devam mı ne düşünüyorsunuz. Çok teşekkür ederim yardımınız için. Sayenizde çok daha iyi balığım.[:D]
Tekrardan yazıyorum. Hemen aldanmayın yazdıklarıma belki şok etkisiyle kuma yatmadı . Biraz gözlemleyeyim balığı ben az önce yatıcak gibi oldu tekrar yüzmeye başladı bilemiyorum[EDIT]ardanumanoglu,2018-05-01 18:12:44[/EDIT]
Japon Balığım Kumun Üstünde Yatıyor
[QUOTE=alisandokuz]
Tedavi geçsin de ondan sonra balıklar için 4-5 çeşit yem kullanırsınız daha sağlıklı olurlar.[/QUOTE]
Tamamdır teşekkür ederim.
Sarımsaklı yem attığım suyu ne zaman değiştirmeliyim. Bir de balık korkuyor gibi fanusun içinde.
Balığa bugün bir günlük yem verdiğim için akşam yem veremeyeceğim. 1 tane tableti ufalayıp suya atsam olur mu sizce?[EDIT]ardanumanoglu,2018-05-01 13:25:29[/EDIT]
[QUOTE=alisandokuz]
Tedavi geçsin de ondan sonra balıklar için 4-5 çeşit yem kullanırsınız daha sağlıklı olurlar.[/QUOTE]
Tamamdır teşekkür ederim.
Sarımsaklı yem attığım suyu ne zaman değiştirmeliyim. Bir de balık korkuyor gibi fanusun içinde.
Balığa bugün bir günlük yem verdiğim için akşam yem veremeyeceğim. 1 tane tableti ufalayıp suya atsam olur mu sizce?[EDIT]ardanumanoglu,2018-05-01 13:25:29[/EDIT]
Japon Balığım Kumun Üstünde Yatıyor
[QUOTE=alisandokuz] İki öğüne bölmeniz balık için daha sağlıklı olacaktır kabızlığın önüne geçebilirsiniz bu şekilde.[/QUOTE]
Tamam dediğinizi yapacağım. Bir de konu ile alakası yok ama balıklarımın daha sağlıklı olabilmesi için önerebileceğiniz bir şey var mı?
[QUOTE=alisandokuz] İki öğüne bölmeniz balık için daha sağlıklı olacaktır kabızlığın önüne geçebilirsiniz bu şekilde.[/QUOTE]
Tamam dediğinizi yapacağım. Bir de konu ile alakası yok ama balıklarımın daha sağlıklı olabilmesi için önerebileceğiniz bir şey var mı?
Japon Balığım Kumun Üstünde Yatıyor
[QUOTE=alisandokuz]
Sabah sarımsak akşam flagyl yapın zaten günde 2 öğün veriyorsunuz diye tahmin ediyorum. Yarın da bunu uyguladığınızda 1 dk içinde yemiyorsa başlayın.[/QUOTE]
Hayır günde bir öğün veriyorum[:?]Her sabah bir öğün. Ne yapayım sizce
[QUOTE=alisandokuz]
Sabah sarımsak akşam flagyl yapın zaten günde 2 öğün veriyorsunuz diye tahmin ediyorum. Yarın da bunu uyguladığınızda 1 dk içinde yemiyorsa başlayın.[/QUOTE]
Hayır günde bir öğün veriyorum[:?]Her sabah bir öğün. Ne yapayım sizce
Japon Balığım Kumun Üstünde Yatıyor
[QUOTE=alisandokuz]1 tablet ezip çay bardağı altlığına koyduğunuz suda eritin yani yoğun olsun
Yemi de içinde bir 5 dk bekletin sonra fanusa atın balık yesin ama burada önemli olan balığın yemi hemen yemesi.
Sıkıntı yok insanlık hali[/QUOTE]
Sarımsak ile beraber mi bekleteyim yoksa sadece tablet ile mi? Birde hemen yemezse tedaviye başlayayım değil mi? Kusura bakmayın çok zahmete girdiniz kafanızı ütüledim teşekkür ederim
[QUOTE=alisandokuz]1 tablet ezip çay bardağı altlığına koyduğunuz suda eritin yani yoğun olsun
Yemi de içinde bir 5 dk bekletin sonra fanusa atın balık yesin ama burada önemli olan balığın yemi hemen yemesi.
Sıkıntı yok insanlık hali[/QUOTE]
Sarımsak ile beraber mi bekleteyim yoksa sadece tablet ile mi? Birde hemen yemezse tedaviye başlayayım değil mi? Kusura bakmayın çok zahmete girdiniz kafanızı ütüledim teşekkür ederim
Japon Balığım Kumun Üstünde Yatıyor
[QUOTE=alisandokuz] Eğer öyle ise yarın da sarımsaklı yem verin yemleri attığınız anda yiyorsa bu tedaviye gerek kalmaz ama bana sorarsanız flagyl her akvaristin elinde acil durumlar için bulunmalı.
Flagyl alacak olursanız sarımsaklı yem tedavisinden sonra onu da yeme emdirip 1 günlüğüne verirsiniz bir sorununuz kalmaz
Yemler suda çok kalırsa hem fanus küçük olduğundan kirletir hem de etkisini kaybeder[/QUOTE]
Elimde flagyl var şu anda zaten bir sonraki gün sarımsakla beraber 1 tablet i yeme emdirip vermemi mi söylüyorsunuz.
[QUOTE=alisandokuz] Eğer öyle ise yarın da sarımsaklı yem verin yemleri attığınız anda yiyorsa bu tedaviye gerek kalmaz ama bana sorarsanız flagyl her akvaristin elinde acil durumlar için bulunmalı.
Flagyl alacak olursanız sarımsaklı yem tedavisinden sonra onu da yeme emdirip 1 günlüğüne verirsiniz bir sorununuz kalmaz
Yemler suda çok kalırsa hem fanus küçük olduğundan kirletir hem de etkisini kaybeder[/QUOTE]
Elimde flagyl var şu anda zaten bir sonraki gün sarımsakla beraber 1 tablet i yeme emdirip vermemi mi söylüyorsunuz.
Japon Balığım Kumun Üstünde Yatıyor
[QUOTE=alisandokuz]Bu kadar hızlı tepki vermesi imkansız bunu en erken 24 saat sonra görebilirsiniz. Şuan farklı bir akvaryuma aldığınız için tedirgin. Fanusta bulunduğu için de dünyayı olduğundan çok değişik görüyor. Yanınıza bir godzillanın geldiğini ve siz izlediğini düşünün [;)] [:P]
Unutmadan söyleyeyim bu balığı o kovadan çıkardıktan sonra bol oksijene ihtiyacı olacak sanırım bu konuda küçük bir probleminiz var.[/QUOTE]
Evet anlıyorum. O konuda bir problemimiz var. Şey soracağım bir de . Balığım sarımsak sulu yemleri yavaş yavaş olsa da yiyor şimdi.Bahsettiğiniz Tedaviye gerek var mı sizce. Yoksa birkaç gün fanusta yedirip sonra akvaryuma mı koyayım[EDIT]ardanumanoglu,2018-05-01 11:47:44[/EDIT]
[QUOTE=alisandokuz]Bu kadar hızlı tepki vermesi imkansız bunu en erken 24 saat sonra görebilirsiniz. Şuan farklı bir akvaryuma aldığınız için tedirgin. Fanusta bulunduğu için de dünyayı olduğundan çok değişik görüyor. Yanınıza bir godzillanın geldiğini ve siz izlediğini düşünün [;)] [:P]
Unutmadan söyleyeyim bu balığı o kovadan çıkardıktan sonra bol oksijene ihtiyacı olacak sanırım bu konuda küçük bir probleminiz var.[/QUOTE]
Evet anlıyorum. O konuda bir problemimiz var. Şey soracağım bir de . Balığım sarımsak sulu yemleri yavaş yavaş olsa da yiyor şimdi.Bahsettiğiniz Tedaviye gerek var mı sizce. Yoksa birkaç gün fanusta yedirip sonra akvaryuma mı koyayım[EDIT]ardanumanoglu,2018-05-01 11:47:44[/EDIT]
Japon Balığım Kumun Üstünde Yatıyor
[QUOTE=alisandokuz]
Eğer yemi kesinlikle yediremiyorsanız. Flagyl kullanmanın 2 yolu var ancak sizin balığı koyduğunuz ortam filtre edilip havalandırılmadığından dolayı başka bir şekilde kullanmanız gerekecek. Akvaryumdan alınmış 10 lt su yeterli olacaktır bu suyu bir kovaya doldurun 3 tablet flagyl ezip un haline getirdikten sonra 1 bardakta iyice eritin. Daha sonra bir şırınga alacak kadar çekin şırıngayı kenara koyun bardakta kalan flagyl eritilmiş suyu da kovaya dökün ve iyice karıştırdıktan sonra balığı içine koyun. 30-40 dk içinde bekletin. Bir kenara ıslak havlu hazırlayın ve balık kovada 10 dk durduktan sonra balığı ıslak havluya yatırın(burada zamanla yarışacaksınız) Balık bir süre sonra ağzını açacaktır açtığında yavaş yavaş şırıngayı ağzına sokup flagyl karışımını enjekte edin. Solungaçlarından biraz çıkacaktır sonra kovaya geri bırakın.(kovaya bırakırken yavaş ve temkinli olun balık suya tekrar kusmasın ilacı) işlem bittiğinde yavaşça fanusuna geri koyun. 2 gün bu işlemi tekrarlayın ve sadece sarımsaklı yemle besleyin yemeye başladığını göreceksiniz. Tedavinin başarılı olup olmaması size bağlı gelişmeleri bildirin
Güzel haberlerinizi bekliyorum bol şans [:)][/QUOTE]
Balığım biraz sarımsaklı yemi yedi. genel olarak ağzından atıyor ama başlangıça göre yerdeki yemler gözle görülücek şekilde azaldı. Bir kısmını yemiş yani. Sanki daha iyi gibi. Daha hızlı yüzüyo gibi. Fanusun içinde diye anlayamıyorum pek bu kadar hızlı sonuç vermesi mümkün mü? Bir de dediğiniz tedaviye başlayacağım herhangi bir zararı olur mu bunun balığa[EDIT]ardanumanoglu,2018-05-01 11:34:14[/EDIT]
[QUOTE=alisandokuz]
Eğer yemi kesinlikle yediremiyorsanız. Flagyl kullanmanın 2 yolu var ancak sizin balığı koyduğunuz ortam filtre edilip havalandırılmadığından dolayı başka bir şekilde kullanmanız gerekecek. Akvaryumdan alınmış 10 lt su yeterli olacaktır bu suyu bir kovaya doldurun 3 tablet flagyl ezip un haline getirdikten sonra 1 bardakta iyice eritin. Daha sonra bir şırınga alacak kadar çekin şırıngayı kenara koyun bardakta kalan flagyl eritilmiş suyu da kovaya dökün ve iyice karıştırdıktan sonra balığı içine koyun. 30-40 dk içinde bekletin. Bir kenara ıslak havlu hazırlayın ve balık kovada 10 dk durduktan sonra balığı ıslak havluya yatırın(burada zamanla yarışacaksınız) Balık bir süre sonra ağzını açacaktır açtığında yavaş yavaş şırıngayı ağzına sokup flagyl karışımını enjekte edin. Solungaçlarından biraz çıkacaktır sonra kovaya geri bırakın.(kovaya bırakırken yavaş ve temkinli olun balık suya tekrar kusmasın ilacı) işlem bittiğinde yavaşça fanusuna geri koyun. 2 gün bu işlemi tekrarlayın ve sadece sarımsaklı yemle besleyin yemeye başladığını göreceksiniz. Tedavinin başarılı olup olmaması size bağlı gelişmeleri bildirin
Güzel haberlerinizi bekliyorum bol şans [:)][/QUOTE]
Balığım biraz sarımsaklı yemi yedi. genel olarak ağzından atıyor ama başlangıça göre yerdeki yemler gözle görülücek şekilde azaldı. Bir kısmını yemiş yani. Sanki daha iyi gibi. Daha hızlı yüzüyo gibi. Fanusun içinde diye anlayamıyorum pek bu kadar hızlı sonuç vermesi mümkün mü? Bir de dediğiniz tedaviye başlayacağım herhangi bir zararı olur mu bunun balığa[EDIT]ardanumanoglu,2018-05-01 11:34:14[/EDIT]
Japon Balığım Kumun Üstünde Yatıyor
[QUOTE=alisandokuz]
Bu süreçten sonra sadece sarımsak ile de tedavi edebilirsiniz ancak hızlı ve kesin bir tedavi istiyorsanız balığa eczaneden flagyl 500 tablet almanız gerekecek.
Kaçırdığım bir şey olduysa buradan da bakabilirsiniz https://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp
[/QUOTE]
Anlamadım şimdi sarımsak suyuyla ıslatılmış yemi yemeden nasıl tedavi edeceğim. Bir de o ilaçla ilgili nasıl kullanacağım hakkında bilgi verebilir misiniz
[QUOTE=alisandokuz]
Bu süreçten sonra sadece sarımsak ile de tedavi edebilirsiniz ancak hızlı ve kesin bir tedavi istiyorsanız balığa eczaneden flagyl 500 tablet almanız gerekecek.
Kaçırdığım bir şey olduysa buradan da bakabilirsiniz https://www.akvaryum.com/Forum/tedavi_edilebilmis_baliklar_ve_tedavi_yontemleri_k785798.asp
[/QUOTE]
Anlamadım şimdi sarımsak suyuyla ıslatılmış yemi yemeden nasıl tedavi edeceğim. Bir de o ilaçla ilgili nasıl kullanacağım hakkında bilgi verebilir misiniz
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
EKAR,
oktay42,
Koksal Gurkan,
gattar5050,
HaydarGul,
fffurkan9,
Ozzgurr,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
yokte,
888starz_fvor,
Eldurmaz,
Niler,
0rnn,
altuntasseref,
AquaShirmp,
sina cen,
MuratOzdemir,
Aquarist101,
Tortuga7,
Kuduoglu,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
Cyber_Scout,
m170,
omerkaya40,
alecozan,
ali özer,
yeekim,
hatesli,
Oquanus,
Ozzgur,
ternapi,
Arch.Hüseyin,
Stoke,
jezey,
İnci Kefali,
Çağatay Tozak,
servet,
artgy,
şansal,
ballantines,
Hoppala,
blackwolf06,
joko29,
GhostKoi,
Gökdeniz Kale,
gyunda,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
