ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
GhostKoi
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10200
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Şubat 2012 23:07
Son Ziyaret:
30 dakika önce
Toplam Mesaj:
5843 [1.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
237 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
erkut akkaya
Doğum Tarihi:
04 Ağustos 1972
Yaş:
53
İl:
Antalya
Meslek:
Tıp Doktoru-Hekim
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erkut
lowtech bitkili
rasbora, helena, karides, neon, kırmızıburun, ramshorn, physa, goldfish, corydoras, cüce kerevit
SON 10 MESAJI
İlaç Satışı Neden Yok?
[QUOTE=Hakan ARP]Merhaba,
Türkiye de JBL Gyrodol Plus 250 ya da Sera Tremazol gibi ilaçların satışı neden yok biliyor musunuz?
Ben aradım ama bir türlü bulamadım. Türkiye de bu ilaçları bulabileceğim bir internet sitesi ya da akvaryumcu önerebilir misiniz?
Teşekkürler[/QUOTE]
Türkiye'de ve uygar dünyanın hiçbir yerinde etken maddesi antibiyotik içeren ilaçlar reçetesiz satılamaz. Kontrole tabidir.
Bu ilaçların etken maddelerini içeren muadillerini bir veteriner hekime reçete ettirerek satın alabilir ve önerdiği dozda kullanabilirsiniz.
[QUOTE=Hakan ARP]Merhaba,
Türkiye de JBL Gyrodol Plus 250 ya da Sera Tremazol gibi ilaçların satışı neden yok biliyor musunuz?
Ben aradım ama bir türlü bulamadım. Türkiye de bu ilaçları bulabileceğim bir internet sitesi ya da akvaryumcu önerebilir misiniz?
Teşekkürler[/QUOTE]
Türkiye'de ve uygar dünyanın hiçbir yerinde etken maddesi antibiyotik içeren ilaçlar reçetesiz satılamaz. Kontrole tabidir.
Bu ilaçların etken maddelerini içeren muadillerini bir veteriner hekime reçete ettirerek satın alabilir ve önerdiği dozda kullanabilirsiniz.
Betta Yanına Nano Balık Mı, Yeni Tank Mı?
[QUOTE=NotEvenBeginner]
Elimde 3 adet 30x30x30 betta akvaryumu var. Bir süredir bu şekilde devam ediyorum ama biraz hareket katmak istiyorum.
[/QUOTE]
Hacminiz 27 litre. Fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla 20 litreye de iniyordur net olarak. Biraz araştırırsanız göreceksiniz, Betta + küçük sürü balığı için biraz yetersiz kalıyor. Hareket katayım derken zorlanabilirsiniz.
[QUOTE=NotEvenBeginner]
Elimde 3 adet 30x30x30 betta akvaryumu var. Bir süredir bu şekilde devam ediyorum ama biraz hareket katmak istiyorum.
[/QUOTE]
Hacminiz 27 litre. Fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla 20 litreye de iniyordur net olarak. Biraz araştırırsanız göreceksiniz, Betta + küçük sürü balığı için biraz yetersiz kalıyor. Hareket katayım derken zorlanabilirsiniz.
80x50x25cm Akvaryum İçin 4mm Cam?
Sizin arzuladığınız ölçüler yer almıyor ama yine de bu yazı size bir fikir verebilir. https://www.akvaryum.com/kac_mm_cam_kullanilmali_makaler_21_978.asp
Bende 50x20x35h ve 60x25x35h olarak 4 mm cam var. 100x30x45h de ise 6 mm var. Yani 50 litreyi geçmeyecek ve yükseklik 35 altında güvenli olabilir.
Sizin arzuladığınız ölçüler yer almıyor ama yine de bu yazı size bir fikir verebilir. https://www.akvaryum.com/kac_mm_cam_kullanilmali_makaler_21_978.asp
Bende 50x20x35h ve 60x25x35h olarak 4 mm cam var. 100x30x45h de ise 6 mm var. Yani 50 litreyi geçmeyecek ve yükseklik 35 altında güvenli olabilir.
80x50x25cm Akvaryum İçin 4mm Cam?
[QUOTE=DarioDario]80x50x25cm akvaryum için 4mm cam ile kayıtlı kuşaklı akvaryum yapsam sıkıntı olur mu?[/QUOTE]
Elinizde bu cam mı var? 4 mm çok ufak akvaryumlar için uygun. siz 100 lt hacim düşünüyorsunuz. toplamda en az 120-130 kg olacaktır. Yerinizde olsam ya ölçüleri küçültür ya da 6 mm kullanırdım.
[QUOTE=DarioDario]80x50x25cm akvaryum için 4mm cam ile kayıtlı kuşaklı akvaryum yapsam sıkıntı olur mu?[/QUOTE]
Elinizde bu cam mı var? 4 mm çok ufak akvaryumlar için uygun. siz 100 lt hacim düşünüyorsunuz. toplamda en az 120-130 kg olacaktır. Yerinizde olsam ya ölçüleri küçültür ya da 6 mm kullanırdım.
Ranchu Beslemek İstiyorum.
[QUOTE=Oldestblack]Merhabalar, elimde 60x30x35 ölçülerinde yaklaşık 65 litre akvaryum var içerisinde iki tane 6-8cm yada daha küçük ranchu beslemeyi düşünüyorum.
Sobo 3w 3LtMin hava motoru ve atlantik ATL-300 pipo filtre yeterli olur mu?
[/QUOTE]
GOLDFİSH beslemeye başlayacak olanların en büyük yanılgısı küçük balık alındığında küçük kalacağını sanmak. 3-4 cm olarak alınan balık hiç büyümeyecek değil mi? 1 yılda rahatlıkla 15 cm olacak. Koşullar uygunsa daha da büyümesi işten değil.
Hangi varyete olursa olsun balık başına minimum 40 litre ve buna uygun biyolojik filtreleme önerildiğini her yerde görürsünüz. Dolayısıyla 65 litrede yaşatırsınız fakat sizi her türlü sıkıntıya açık halde tutar. Bu durumda bile tercihiniz en azından sunsun 603b gibi bir mini dış filtre olmalıdır.
[QUOTE=Oldestblack]Merhabalar, elimde 60x30x35 ölçülerinde yaklaşık 65 litre akvaryum var içerisinde iki tane 6-8cm yada daha küçük ranchu beslemeyi düşünüyorum.
Sobo 3w 3LtMin hava motoru ve atlantik ATL-300 pipo filtre yeterli olur mu?
[/QUOTE]
GOLDFİSH beslemeye başlayacak olanların en büyük yanılgısı küçük balık alındığında küçük kalacağını sanmak. 3-4 cm olarak alınan balık hiç büyümeyecek değil mi? 1 yılda rahatlıkla 15 cm olacak. Koşullar uygunsa daha da büyümesi işten değil.
Hangi varyete olursa olsun balık başına minimum 40 litre ve buna uygun biyolojik filtreleme önerildiğini her yerde görürsünüz. Dolayısıyla 65 litrede yaşatırsınız fakat sizi her türlü sıkıntıya açık halde tutar. Bu durumda bile tercihiniz en azından sunsun 603b gibi bir mini dış filtre olmalıdır.
Chemiclean Kullanımı
Macrol sorulan bir başlıkta chemiclean tartışmanız da ayrı bir şanssızlık olmuş. Sizin adınıza üzüldüm.
Macrol sorulan bir başlıkta chemiclean tartışmanız da ayrı bir şanssızlık olmuş. Sizin adınıza üzüldüm.
Chemiclean Kullanımı
[QUOTE=Cyber_Scout]
Hangi ülkede ikamet ediyorsunuz?
Antibiyotik (geniş spektrum) olması yeterli, illa belli bir marka yada içeriğe ihtiyacınız yok alg mücadelesi ise amacınız. [/QUOTE]
Konu gereksiz yere hortlatılmış. Sudaki Yosunla mücadelede piyasada bulunabilecek sürüyle ilaç var.
Antibiyotiklerin yosun tedavisinde yeri olup olmadığını tartışmayı bir yana bırakırsak,
Bu ilaçlar insan kullanımı için üretilmiş olan yani beşeri ilaçlardır. Ve türkiye dahil modern dünyanın hiçbir yerinde doktor reçetesi olmadan temin edemezsiniz. Bunlar reçeteye tabi ilaçlardır. Eczaneden güneş kremi alır gibi alamazsınız.
Bu konuda arayışları olanlar illegal yollara başvurmak yerine bir veteriner hekime başvurup derdini anlatıp reçete yazdırmayı denemelidirler.
Söz konusu olan Makrol (klaritromisin) çok güçlü bir antibiyotik olup alt solunum yolları, sinüzit, kemik doku gibi yerlerde halen insanlar üzerinde kullanılmaktadır. Bunun olur olmaz kullanımı mikroorganizmalarda direnç gelişmesine yol açacağından elimizdeki silahı kaybetmek anlamına gelir ve sakıncalıdır. Aklı başında hiçbir doktor gereksiz antibiyotik yazmaz. Yazarsa hem sorumluluğu vardır hem de işin içinde başka şeyler var demektir. Zaten bir antibiyotiğin insanda ya da sığırda ya da balıkta ne etki edeceği ve hangi dozda kullanılması gerektiği apayrı bir konudur.
@Cyber_Scout , sizden alıntı yaptım, üzerinize alınmayın. Bu konu son zamanlarda çok gündeme geldiği için yazdıklarım genel uyarı niteliğinde.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Hangi ülkede ikamet ediyorsunuz?
Antibiyotik (geniş spektrum) olması yeterli, illa belli bir marka yada içeriğe ihtiyacınız yok alg mücadelesi ise amacınız. [/QUOTE]
Konu gereksiz yere hortlatılmış. Sudaki Yosunla mücadelede piyasada bulunabilecek sürüyle ilaç var.
Antibiyotiklerin yosun tedavisinde yeri olup olmadığını tartışmayı bir yana bırakırsak,
Bu ilaçlar insan kullanımı için üretilmiş olan yani beşeri ilaçlardır. Ve türkiye dahil modern dünyanın hiçbir yerinde doktor reçetesi olmadan temin edemezsiniz. Bunlar reçeteye tabi ilaçlardır. Eczaneden güneş kremi alır gibi alamazsınız.
Bu konuda arayışları olanlar illegal yollara başvurmak yerine bir veteriner hekime başvurup derdini anlatıp reçete yazdırmayı denemelidirler.
Söz konusu olan Makrol (klaritromisin) çok güçlü bir antibiyotik olup alt solunum yolları, sinüzit, kemik doku gibi yerlerde halen insanlar üzerinde kullanılmaktadır. Bunun olur olmaz kullanımı mikroorganizmalarda direnç gelişmesine yol açacağından elimizdeki silahı kaybetmek anlamına gelir ve sakıncalıdır. Aklı başında hiçbir doktor gereksiz antibiyotik yazmaz. Yazarsa hem sorumluluğu vardır hem de işin içinde başka şeyler var demektir. Zaten bir antibiyotiğin insanda ya da sığırda ya da balıkta ne etki edeceği ve hangi dozda kullanılması gerektiği apayrı bir konudur.
@Cyber_Scout , sizden alıntı yaptım, üzerinize alınmayın. Bu konu son zamanlarda çok gündeme geldiği için yazdıklarım genel uyarı niteliğinde.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=TonyMcLegend]
Forumda yeni olduğum için beğeni veya teşekkürün bence çok bir değeri yok, alınca güzel ama almasamda bence bir sorun yok. Kişiye özgü bir durum tabi. Cevabınız için teşekkürler. [:3][/QUOTE]
Ne demek değeri yok? Sorunuza verilen yanıta göstereceğiniz olumlu olumsuz her tepki önemlidir. Bir geri bildirimle biz de sizin anlayıp anlamadığınızı ya da neyi ne kadar anladığınızı öğrenmiş oluyoruz.
Bir geri bildirimde bulunma zahmetine katlanmayacaksanız sorularınızı yapay zekaya da sorabilirsiniz. Bir farkı olmaz. Daha iyi olur.
[QUOTE=TonyMcLegend]
Forumda yeni olduğum için beğeni veya teşekkürün bence çok bir değeri yok, alınca güzel ama almasamda bence bir sorun yok. Kişiye özgü bir durum tabi. Cevabınız için teşekkürler. [:3][/QUOTE]
Ne demek değeri yok? Sorunuza verilen yanıta göstereceğiniz olumlu olumsuz her tepki önemlidir. Bir geri bildirimle biz de sizin anlayıp anlamadığınızı ya da neyi ne kadar anladığınızı öğrenmiş oluyoruz.
Bir geri bildirimde bulunma zahmetine katlanmayacaksanız sorularınızı yapay zekaya da sorabilirsiniz. Bir farkı olmaz. Daha iyi olur.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Barış bey, forumda yeni sayılırsınız. Burda bir adet vardır, yapılan yorumları beğenmiyor yada yeterince aydınlanmış değilseniz cevap yazarsınız. Aksi durumda nezaketen teşekkür yada beğeni butonlarıyla duygularınızı ifade edersiniz. Siz hiçbirini yapmıyorsunuz. Sanki buradaki insanlar sorularınızı cevaplamaya memurmuş gibi davranıyorsunuz. daha önce 2 sorunuza yararlı olabilecek yanıtlar verdim. Görmezden geldiniz. Bu, üçüncü oluyor. Bu davranışınızı doğru bulmuyorum. Bundan sonra ben kendi adıma hiçbir sorunuzu cevaplamayacağım. Bu tavrınızla bundan sonra sorularınızı cevaplayacak pek fazla insan da bulamazsınız.
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Barış bey, forumda yeni sayılırsınız. Burda bir adet vardır, yapılan yorumları beğenmiyor yada yeterince aydınlanmış değilseniz cevap yazarsınız. Aksi durumda nezaketen teşekkür yada beğeni butonlarıyla duygularınızı ifade edersiniz. Siz hiçbirini yapmıyorsunuz. Sanki buradaki insanlar sorularınızı cevaplamaya memurmuş gibi davranıyorsunuz. daha önce 2 sorunuza yararlı olabilecek yanıtlar verdim. Görmezden geldiniz. Bu, üçüncü oluyor. Bu davranışınızı doğru bulmuyorum. Bundan sonra ben kendi adıma hiçbir sorunuzu cevaplamayacağım. Bu tavrınızla bundan sonra sorularınızı cevaplayacak pek fazla insan da bulamazsınız.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Merhaba, bence de filtre sisteminizin su girişine bağlarsanız daha iyi sonuç alırsınız. Zaten standart sistemlerde de bu şekilde uygulanıyor. Böylece su biyolojik filtrenize girmeden önce her türlü mikroorganizmadan arındırılarak dezenfekte edilmiş olacaktır.
Burada uygulayacağınız ampulün sağlayacağı dozu araştırmanız lazım. Atıyorum, diyelim ki 12w gücünde bir filtreyle %99 oranında dezenfeksiyon sağlanıyorsa 24w ile %99.9 sağlanabilir. Hedeflenen de bu olmalıdır.
Aynı zamanda verimlilik uv'den geçen suyun akım hızıyla ters orantılıdır. Yani su yavaş geçmelidir. Aksi halde sonuç alamazsınız. Yani bağlayacağınız sistemin debisi hacminizin 5 katından fazla olmamalıdır bana kalırsa. Bu zaten biyolojik filtreler için standart bir üst sınır. Şu an için 300 l ye 1200l/s uygun görünüyor.
Ek olarak ışığın akvaryumdaki canlılarla hiçbir şekilde doğrudan teması olmaması, kapalı sistem olması gerekiyor. Bu şekilde sorun olmaz.[EDIT]GhostKoi,2026-05-13 18:40:50[/EDIT]
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Merhaba, bence de filtre sisteminizin su girişine bağlarsanız daha iyi sonuç alırsınız. Zaten standart sistemlerde de bu şekilde uygulanıyor. Böylece su biyolojik filtrenize girmeden önce her türlü mikroorganizmadan arındırılarak dezenfekte edilmiş olacaktır.
Burada uygulayacağınız ampulün sağlayacağı dozu araştırmanız lazım. Atıyorum, diyelim ki 12w gücünde bir filtreyle %99 oranında dezenfeksiyon sağlanıyorsa 24w ile %99.9 sağlanabilir. Hedeflenen de bu olmalıdır.
Aynı zamanda verimlilik uv'den geçen suyun akım hızıyla ters orantılıdır. Yani su yavaş geçmelidir. Aksi halde sonuç alamazsınız. Yani bağlayacağınız sistemin debisi hacminizin 5 katından fazla olmamalıdır bana kalırsa. Bu zaten biyolojik filtreler için standart bir üst sınır. Şu an için 300 l ye 1200l/s uygun görünüyor.
Ek olarak ışığın akvaryumdaki canlılarla hiçbir şekilde doğrudan teması olmaması, kapalı sistem olması gerekiyor. Bu şekilde sorun olmaz.[EDIT]GhostKoi,2026-05-13 18:40:50[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
