ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
GhostKoi
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10200
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Şubat 2012 23:07
Son Ziyaret:
16 Haziran 2026 16:26
Toplam Mesaj:
5842 [1.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
236 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
erkut akkaya
Doğum Tarihi:
04 Ağustos 1972
Yaş:
53
İl:
Antalya
Meslek:
Tıp Doktoru-Hekim
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erkut
lowtech bitkili
rasbora, helena, karides, neon, kırmızıburun, ramshorn, physa, goldfish, corydoras, cüce kerevit
SON 10 MESAJI
Betta Yanına Nano Balık Mı, Yeni Tank Mı?
[QUOTE=NotEvenBeginner]
Elimde 3 adet 30x30x30 betta akvaryumu var. Bir süredir bu şekilde devam ediyorum ama biraz hareket katmak istiyorum.
[/QUOTE]
Hacminiz 27 litre. Fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla 20 litreye de iniyordur net olarak. Biraz araştırırsanız göreceksiniz, Betta + küçük sürü balığı için biraz yetersiz kalıyor. Hareket katayım derken zorlanabilirsiniz.
[QUOTE=NotEvenBeginner]
Elimde 3 adet 30x30x30 betta akvaryumu var. Bir süredir bu şekilde devam ediyorum ama biraz hareket katmak istiyorum.
[/QUOTE]
Hacminiz 27 litre. Fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla 20 litreye de iniyordur net olarak. Biraz araştırırsanız göreceksiniz, Betta + küçük sürü balığı için biraz yetersiz kalıyor. Hareket katayım derken zorlanabilirsiniz.
80x50x25cm Akvaryum İçin 4mm Cam?
Sizin arzuladığınız ölçüler yer almıyor ama yine de bu yazı size bir fikir verebilir. https://www.akvaryum.com/kac_mm_cam_kullanilmali_makaler_21_978.asp
Bende 50x20x35h ve 60x25x35h olarak 4 mm cam var. 100x30x45h de ise 6 mm var. Yani 50 litreyi geçmeyecek ve yükseklik 35 altında güvenli olabilir.
Sizin arzuladığınız ölçüler yer almıyor ama yine de bu yazı size bir fikir verebilir. https://www.akvaryum.com/kac_mm_cam_kullanilmali_makaler_21_978.asp
Bende 50x20x35h ve 60x25x35h olarak 4 mm cam var. 100x30x45h de ise 6 mm var. Yani 50 litreyi geçmeyecek ve yükseklik 35 altında güvenli olabilir.
80x50x25cm Akvaryum İçin 4mm Cam?
[QUOTE=DarioDario]80x50x25cm akvaryum için 4mm cam ile kayıtlı kuşaklı akvaryum yapsam sıkıntı olur mu?[/QUOTE]
Elinizde bu cam mı var? 4 mm çok ufak akvaryumlar için uygun. siz 100 lt hacim düşünüyorsunuz. toplamda en az 120-130 kg olacaktır. Yerinizde olsam ya ölçüleri küçültür ya da 6 mm kullanırdım.
[QUOTE=DarioDario]80x50x25cm akvaryum için 4mm cam ile kayıtlı kuşaklı akvaryum yapsam sıkıntı olur mu?[/QUOTE]
Elinizde bu cam mı var? 4 mm çok ufak akvaryumlar için uygun. siz 100 lt hacim düşünüyorsunuz. toplamda en az 120-130 kg olacaktır. Yerinizde olsam ya ölçüleri küçültür ya da 6 mm kullanırdım.
Ranchu Beslemek İstiyorum.
[QUOTE=Oldestblack]Merhabalar, elimde 60x30x35 ölçülerinde yaklaşık 65 litre akvaryum var içerisinde iki tane 6-8cm yada daha küçük ranchu beslemeyi düşünüyorum.
Sobo 3w 3LtMin hava motoru ve atlantik ATL-300 pipo filtre yeterli olur mu?
[/QUOTE]
GOLDFİSH beslemeye başlayacak olanların en büyük yanılgısı küçük balık alındığında küçük kalacağını sanmak. 3-4 cm olarak alınan balık hiç büyümeyecek değil mi? 1 yılda rahatlıkla 15 cm olacak. Koşullar uygunsa daha da büyümesi işten değil.
Hangi varyete olursa olsun balık başına minimum 40 litre ve buna uygun biyolojik filtreleme önerildiğini her yerde görürsünüz. Dolayısıyla 65 litrede yaşatırsınız fakat sizi her türlü sıkıntıya açık halde tutar. Bu durumda bile tercihiniz en azından sunsun 603b gibi bir mini dış filtre olmalıdır.
[QUOTE=Oldestblack]Merhabalar, elimde 60x30x35 ölçülerinde yaklaşık 65 litre akvaryum var içerisinde iki tane 6-8cm yada daha küçük ranchu beslemeyi düşünüyorum.
Sobo 3w 3LtMin hava motoru ve atlantik ATL-300 pipo filtre yeterli olur mu?
[/QUOTE]
GOLDFİSH beslemeye başlayacak olanların en büyük yanılgısı küçük balık alındığında küçük kalacağını sanmak. 3-4 cm olarak alınan balık hiç büyümeyecek değil mi? 1 yılda rahatlıkla 15 cm olacak. Koşullar uygunsa daha da büyümesi işten değil.
Hangi varyete olursa olsun balık başına minimum 40 litre ve buna uygun biyolojik filtreleme önerildiğini her yerde görürsünüz. Dolayısıyla 65 litrede yaşatırsınız fakat sizi her türlü sıkıntıya açık halde tutar. Bu durumda bile tercihiniz en azından sunsun 603b gibi bir mini dış filtre olmalıdır.
Chemiclean Kullanımı
Macrol sorulan bir başlıkta chemiclean tartışmanız da ayrı bir şanssızlık olmuş. Sizin adınıza üzüldüm.
Macrol sorulan bir başlıkta chemiclean tartışmanız da ayrı bir şanssızlık olmuş. Sizin adınıza üzüldüm.
Chemiclean Kullanımı
[QUOTE=Cyber_Scout]
Hangi ülkede ikamet ediyorsunuz?
Antibiyotik (geniş spektrum) olması yeterli, illa belli bir marka yada içeriğe ihtiyacınız yok alg mücadelesi ise amacınız. [/QUOTE]
Konu gereksiz yere hortlatılmış. Sudaki Yosunla mücadelede piyasada bulunabilecek sürüyle ilaç var.
Antibiyotiklerin yosun tedavisinde yeri olup olmadığını tartışmayı bir yana bırakırsak,
Bu ilaçlar insan kullanımı için üretilmiş olan yani beşeri ilaçlardır. Ve türkiye dahil modern dünyanın hiçbir yerinde doktor reçetesi olmadan temin edemezsiniz. Bunlar reçeteye tabi ilaçlardır. Eczaneden güneş kremi alır gibi alamazsınız.
Bu konuda arayışları olanlar illegal yollara başvurmak yerine bir veteriner hekime başvurup derdini anlatıp reçete yazdırmayı denemelidirler.
Söz konusu olan Makrol (klaritromisin) çok güçlü bir antibiyotik olup alt solunum yolları, sinüzit, kemik doku gibi yerlerde halen insanlar üzerinde kullanılmaktadır. Bunun olur olmaz kullanımı mikroorganizmalarda direnç gelişmesine yol açacağından elimizdeki silahı kaybetmek anlamına gelir ve sakıncalıdır. Aklı başında hiçbir doktor gereksiz antibiyotik yazmaz. Yazarsa hem sorumluluğu vardır hem de işin içinde başka şeyler var demektir. Zaten bir antibiyotiğin insanda ya da sığırda ya da balıkta ne etki edeceği ve hangi dozda kullanılması gerektiği apayrı bir konudur.
@Cyber_Scout , sizden alıntı yaptım, üzerinize alınmayın. Bu konu son zamanlarda çok gündeme geldiği için yazdıklarım genel uyarı niteliğinde.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Hangi ülkede ikamet ediyorsunuz?
Antibiyotik (geniş spektrum) olması yeterli, illa belli bir marka yada içeriğe ihtiyacınız yok alg mücadelesi ise amacınız. [/QUOTE]
Konu gereksiz yere hortlatılmış. Sudaki Yosunla mücadelede piyasada bulunabilecek sürüyle ilaç var.
Antibiyotiklerin yosun tedavisinde yeri olup olmadığını tartışmayı bir yana bırakırsak,
Bu ilaçlar insan kullanımı için üretilmiş olan yani beşeri ilaçlardır. Ve türkiye dahil modern dünyanın hiçbir yerinde doktor reçetesi olmadan temin edemezsiniz. Bunlar reçeteye tabi ilaçlardır. Eczaneden güneş kremi alır gibi alamazsınız.
Bu konuda arayışları olanlar illegal yollara başvurmak yerine bir veteriner hekime başvurup derdini anlatıp reçete yazdırmayı denemelidirler.
Söz konusu olan Makrol (klaritromisin) çok güçlü bir antibiyotik olup alt solunum yolları, sinüzit, kemik doku gibi yerlerde halen insanlar üzerinde kullanılmaktadır. Bunun olur olmaz kullanımı mikroorganizmalarda direnç gelişmesine yol açacağından elimizdeki silahı kaybetmek anlamına gelir ve sakıncalıdır. Aklı başında hiçbir doktor gereksiz antibiyotik yazmaz. Yazarsa hem sorumluluğu vardır hem de işin içinde başka şeyler var demektir. Zaten bir antibiyotiğin insanda ya da sığırda ya da balıkta ne etki edeceği ve hangi dozda kullanılması gerektiği apayrı bir konudur.
@Cyber_Scout , sizden alıntı yaptım, üzerinize alınmayın. Bu konu son zamanlarda çok gündeme geldiği için yazdıklarım genel uyarı niteliğinde.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=TonyMcLegend]
Forumda yeni olduğum için beğeni veya teşekkürün bence çok bir değeri yok, alınca güzel ama almasamda bence bir sorun yok. Kişiye özgü bir durum tabi. Cevabınız için teşekkürler. [:3][/QUOTE]
Ne demek değeri yok? Sorunuza verilen yanıta göstereceğiniz olumlu olumsuz her tepki önemlidir. Bir geri bildirimle biz de sizin anlayıp anlamadığınızı ya da neyi ne kadar anladığınızı öğrenmiş oluyoruz.
Bir geri bildirimde bulunma zahmetine katlanmayacaksanız sorularınızı yapay zekaya da sorabilirsiniz. Bir farkı olmaz. Daha iyi olur.
[QUOTE=TonyMcLegend]
Forumda yeni olduğum için beğeni veya teşekkürün bence çok bir değeri yok, alınca güzel ama almasamda bence bir sorun yok. Kişiye özgü bir durum tabi. Cevabınız için teşekkürler. [:3][/QUOTE]
Ne demek değeri yok? Sorunuza verilen yanıta göstereceğiniz olumlu olumsuz her tepki önemlidir. Bir geri bildirimle biz de sizin anlayıp anlamadığınızı ya da neyi ne kadar anladığınızı öğrenmiş oluyoruz.
Bir geri bildirimde bulunma zahmetine katlanmayacaksanız sorularınızı yapay zekaya da sorabilirsiniz. Bir farkı olmaz. Daha iyi olur.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Barış bey, forumda yeni sayılırsınız. Burda bir adet vardır, yapılan yorumları beğenmiyor yada yeterince aydınlanmış değilseniz cevap yazarsınız. Aksi durumda nezaketen teşekkür yada beğeni butonlarıyla duygularınızı ifade edersiniz. Siz hiçbirini yapmıyorsunuz. Sanki buradaki insanlar sorularınızı cevaplamaya memurmuş gibi davranıyorsunuz. daha önce 2 sorunuza yararlı olabilecek yanıtlar verdim. Görmezden geldiniz. Bu, üçüncü oluyor. Bu davranışınızı doğru bulmuyorum. Bundan sonra ben kendi adıma hiçbir sorunuzu cevaplamayacağım. Bu tavrınızla bundan sonra sorularınızı cevaplayacak pek fazla insan da bulamazsınız.
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Barış bey, forumda yeni sayılırsınız. Burda bir adet vardır, yapılan yorumları beğenmiyor yada yeterince aydınlanmış değilseniz cevap yazarsınız. Aksi durumda nezaketen teşekkür yada beğeni butonlarıyla duygularınızı ifade edersiniz. Siz hiçbirini yapmıyorsunuz. Sanki buradaki insanlar sorularınızı cevaplamaya memurmuş gibi davranıyorsunuz. daha önce 2 sorunuza yararlı olabilecek yanıtlar verdim. Görmezden geldiniz. Bu, üçüncü oluyor. Bu davranışınızı doğru bulmuyorum. Bundan sonra ben kendi adıma hiçbir sorunuzu cevaplamayacağım. Bu tavrınızla bundan sonra sorularınızı cevaplayacak pek fazla insan da bulamazsınız.
Dıy Uv Filtre Yapımı
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Merhaba, bence de filtre sisteminizin su girişine bağlarsanız daha iyi sonuç alırsınız. Zaten standart sistemlerde de bu şekilde uygulanıyor. Böylece su biyolojik filtrenize girmeden önce her türlü mikroorganizmadan arındırılarak dezenfekte edilmiş olacaktır.
Burada uygulayacağınız ampulün sağlayacağı dozu araştırmanız lazım. Atıyorum, diyelim ki 12w gücünde bir filtreyle %99 oranında dezenfeksiyon sağlanıyorsa 24w ile %99.9 sağlanabilir. Hedeflenen de bu olmalıdır.
Aynı zamanda verimlilik uv'den geçen suyun akım hızıyla ters orantılıdır. Yani su yavaş geçmelidir. Aksi halde sonuç alamazsınız. Yani bağlayacağınız sistemin debisi hacminizin 5 katından fazla olmamalıdır bana kalırsa. Bu zaten biyolojik filtreler için standart bir üst sınır. Şu an için 300 l ye 1200l/s uygun görünüyor.
Ek olarak ışığın akvaryumdaki canlılarla hiçbir şekilde doğrudan teması olmaması, kapalı sistem olması gerekiyor. Bu şekilde sorun olmaz.[EDIT]GhostKoi,2026-05-13 18:40:50[/EDIT]
[QUOTE=bor31]
Amacım alg olmaması ama hastalık içinde faydalı olacağını düşünüyorum. Filtrenin girişi ile çıkışı arasında ne gibi farklar olur? [/QUOTE]
Merhaba, bence de filtre sisteminizin su girişine bağlarsanız daha iyi sonuç alırsınız. Zaten standart sistemlerde de bu şekilde uygulanıyor. Böylece su biyolojik filtrenize girmeden önce her türlü mikroorganizmadan arındırılarak dezenfekte edilmiş olacaktır.
Burada uygulayacağınız ampulün sağlayacağı dozu araştırmanız lazım. Atıyorum, diyelim ki 12w gücünde bir filtreyle %99 oranında dezenfeksiyon sağlanıyorsa 24w ile %99.9 sağlanabilir. Hedeflenen de bu olmalıdır.
Aynı zamanda verimlilik uv'den geçen suyun akım hızıyla ters orantılıdır. Yani su yavaş geçmelidir. Aksi halde sonuç alamazsınız. Yani bağlayacağınız sistemin debisi hacminizin 5 katından fazla olmamalıdır bana kalırsa. Bu zaten biyolojik filtreler için standart bir üst sınır. Şu an için 300 l ye 1200l/s uygun görünüyor.
Ek olarak ışığın akvaryumdaki canlılarla hiçbir şekilde doğrudan teması olmaması, kapalı sistem olması gerekiyor. Bu şekilde sorun olmaz.[EDIT]GhostKoi,2026-05-13 18:40:50[/EDIT]
Corylerin Gelişimi
[QUOTE=BerkBey]. Komando cory olarak bilinen Hoplisoma paleatum türünün albino bireyleri kendileri.
[/QUOTE]
Bu kesin bilgiyse eğer, neden ansiklopedide albino corry için ayrı başlık açılmadığı ve hiç değinilmediği muammasına açıklık getiriyor.
Ben hala corryler arasındaki davranış farklarına ve bunun türsel mi yoksa bireysel ya da grupsal mı olduğuna karar vermeye çalışıyorum.
Şöyle ki, bol bitkili ve saklanma yerleri olan tankımda 2 yıla yakın zamandır Corydoras aeneus-Bronz corry bakıyorum. Sayıları 6 idi ve zamanla kayıplarla 3'e düştü. Bunlar başından beri son derece ürkek davranıyorlar, yemleme dışında kendilerini göstermiyorlar, hatta yakından incelemek mümkün değil. Fakat yumurta falan da yapıştırdılar. Sayının azalması dolayısıyla 5 tane albino corry ekledim. Bunlar ise bambaşka davranıyorlar. Her seviyede dolaşıyorlar, kaçmıyorlar ve son derece sosyal görünüyorlar. Bu eklemeden sonra bronzlar ürkekliklerini biraz atmış olsalar da çok büyük bir değişiklik göremedim. Bu farka anlam veremiyorum açıkçası. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125030/100520261103561.jpg[/IMG][EDIT]GhostKoi,2026-05-10 11:04:02[/EDIT]
[QUOTE=BerkBey]. Komando cory olarak bilinen Hoplisoma paleatum türünün albino bireyleri kendileri.
[/QUOTE]
Bu kesin bilgiyse eğer, neden ansiklopedide albino corry için ayrı başlık açılmadığı ve hiç değinilmediği muammasına açıklık getiriyor.
Ben hala corryler arasındaki davranış farklarına ve bunun türsel mi yoksa bireysel ya da grupsal mı olduğuna karar vermeye çalışıyorum.
Şöyle ki, bol bitkili ve saklanma yerleri olan tankımda 2 yıla yakın zamandır Corydoras aeneus-Bronz corry bakıyorum. Sayıları 6 idi ve zamanla kayıplarla 3'e düştü. Bunlar başından beri son derece ürkek davranıyorlar, yemleme dışında kendilerini göstermiyorlar, hatta yakından incelemek mümkün değil. Fakat yumurta falan da yapıştırdılar. Sayının azalması dolayısıyla 5 tane albino corry ekledim. Bunlar ise bambaşka davranıyorlar. Her seviyede dolaşıyorlar, kaçmıyorlar ve son derece sosyal görünüyorlar. Bu eklemeden sonra bronzlar ürkekliklerini biraz atmış olsalar da çok büyük bir değişiklik göremedim. Bu farka anlam veremiyorum açıkçası. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125030/100520261103561.jpg[/IMG][EDIT]GhostKoi,2026-05-10 11:04:02[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 03:07
Yeni Üye Forumu - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
