ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
utoku
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1036
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mart 2016 14:15
Son Ziyaret:
28 Aralık 2023 15:24
Toplam Mesaj:
1157 [0.31 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Utku TOK
Doğum Tarihi:
01 Aralık 1982
Yaş:
43
İl:
Mugla
Meslek:
Yüksek Gıda Mühendisi ve İSG Uzmanı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Utku TOK
SON 10 MESAJI
Hangi Güç Kaynağı Kullaniyorsunuz
[QUOTE=tdenizs]
Hayırlı olsun Cafer Bey.Güzel günlerde kullanın inşallah.[/QUOTE]
Deniz Bey vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkür ederim.
Benim de bir sorum olacak. Yanıtlarsanız memnun olurum. Elektrik kesintilerinde sadece hava motorum çalışsın istiyorum. Hava motorum 35 w (resun lp40) Line-interactive 2 kVA modellerle kaç saat elektrik yokken besleme yapabilirim.
İstiyorum ki bu gibi durumlarda 1 gün besleme yapabilsin.
Teşekkür ediyorum.
[QUOTE=tdenizs]
Hayırlı olsun Cafer Bey.Güzel günlerde kullanın inşallah.[/QUOTE]
Deniz Bey vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkür ederim.
Benim de bir sorum olacak. Yanıtlarsanız memnun olurum. Elektrik kesintilerinde sadece hava motorum çalışsın istiyorum. Hava motorum 35 w (resun lp40) Line-interactive 2 kVA modellerle kaç saat elektrik yokken besleme yapabilirim.
İstiyorum ki bu gibi durumlarda 1 gün besleme yapabilsin.
Teşekkür ediyorum.
Naturel Yem
[QUOTE=Carl]
Sağ tarafta tekrar görünce tutamadım kendimi yazdım. Siz gittikten sonra bir çok yem denedim açıkçası sizin yemi kullanırken balıklarımın hırçınca yediği başka bir yem olmadı diyebilirim. En son neden bıraktığınızı yazmıştınız ve balık çiftlikleriyle çalışacağınızı yazmıştınız. Bir Websitesi açsanız veya havale sistemi ile çalışsanız yani ne üdüğü belirsiz GDOlu saçma sapan un mamüllü yemi balığıma vermektense 2 katı ücreti + kargoyu kendim ödeyip piyasadaki en yüksek kalitedeki yemi kullanmak isterim. Ürünün içeriği zaten mükemmelliyet içeriyordu. Keşke geri dönseniz vatoz içinde ayrı bir yem üretseniz yani varya şu yemi yurt dışında olup pazarlasanız balığın verdiği tepkiyi gören kişi 5-10 kova sipariş eder. [/QUOTE]
Tekrar Merhabalar,
Güzel eleştrileriniz için teşekkür ederim. En iyisini yapmaya çalıştık ve başardık diyebilirim. Perakendeye ilk başladığım günde söylemiştim. Amacımız büyük markalara kafa tutmak değil, balıklarımıza en doğru ve sağlıklı yemi vermekti. 3 sene gerçekten çok zor zamanlar geçirdim. Olmayınca da olmuyor, bir yerden sonra kabul etmek lazımdı. Tekrar güzel eleştirileriniz için teşekkür ediyorum. Daha önce bizden yem alan dostlarımıza yem göndermeye devam ediyoruz. Özelden ulaşırsanız konu hakkında yardımcı olurum. Sadece yemi ilk kez alacaklar için perakende satışımızı kaldırdık. Bunun nedeni de bize ve yemimize alışan dostlarımızı yarı yolda kalmaması içindi.
İyi günler dilerim
[QUOTE=Carl]
Sağ tarafta tekrar görünce tutamadım kendimi yazdım. Siz gittikten sonra bir çok yem denedim açıkçası sizin yemi kullanırken balıklarımın hırçınca yediği başka bir yem olmadı diyebilirim. En son neden bıraktığınızı yazmıştınız ve balık çiftlikleriyle çalışacağınızı yazmıştınız. Bir Websitesi açsanız veya havale sistemi ile çalışsanız yani ne üdüğü belirsiz GDOlu saçma sapan un mamüllü yemi balığıma vermektense 2 katı ücreti + kargoyu kendim ödeyip piyasadaki en yüksek kalitedeki yemi kullanmak isterim. Ürünün içeriği zaten mükemmelliyet içeriyordu. Keşke geri dönseniz vatoz içinde ayrı bir yem üretseniz yani varya şu yemi yurt dışında olup pazarlasanız balığın verdiği tepkiyi gören kişi 5-10 kova sipariş eder. [/QUOTE]
Tekrar Merhabalar,
Güzel eleştrileriniz için teşekkür ederim. En iyisini yapmaya çalıştık ve başardık diyebilirim. Perakendeye ilk başladığım günde söylemiştim. Amacımız büyük markalara kafa tutmak değil, balıklarımıza en doğru ve sağlıklı yemi vermekti. 3 sene gerçekten çok zor zamanlar geçirdim. Olmayınca da olmuyor, bir yerden sonra kabul etmek lazımdı. Tekrar güzel eleştirileriniz için teşekkür ediyorum. Daha önce bizden yem alan dostlarımıza yem göndermeye devam ediyoruz. Özelden ulaşırsanız konu hakkında yardımcı olurum. Sadece yemi ilk kez alacaklar için perakende satışımızı kaldırdık. Bunun nedeni de bize ve yemimize alışan dostlarımızı yarı yolda kalmaması içindi.
İyi günler dilerim
Naturel Yem
[QUOTE=Mehmet Y]Utku bey elinizde yem halen mevcut mudur birde ben denesem?
.[/QUOTE]
Mehmet Bey Merhaba,
Perakende yem satışımız bitmiştir. İlginize teşekkür ederim.
İyi günler dilerim
[QUOTE=Mehmet Y]Utku bey elinizde yem halen mevcut mudur birde ben denesem?
.[/QUOTE]
Mehmet Bey Merhaba,
Perakende yem satışımız bitmiştir. İlginize teşekkür ederim.
İyi günler dilerim
F0 Blue Zaire Moba 3 Dişimiz Ağzı Dolu Sf3
[QUOTE=DrTuren]
Utku Abi. Teşekkür ederiz.F0 Mobalar'da çok dekorasyon değiştirmemek lazım yoksa 1 yıla kadar yavru yapmazlar. Allah size de herkese de kolaylık versin.[/QUOTE]
Kardeşim,
2 yıl akvaryuma el sürmediğim halde yavru alamadığım setlerim oldu. Bunun nedeni de moba erkek ile alakalı. Umarım sen gönlüne göre bir koloni bulmuşsundur.
İyi günler dilerim
[QUOTE=DrTuren]
Utku Abi. Teşekkür ederiz.F0 Mobalar'da çok dekorasyon değiştirmemek lazım yoksa 1 yıla kadar yavru yapmazlar. Allah size de herkese de kolaylık versin.[/QUOTE]
Kardeşim,
2 yıl akvaryuma el sürmediğim halde yavru alamadığım setlerim oldu. Bunun nedeni de moba erkek ile alakalı. Umarım sen gönlüne göre bir koloni bulmuşsundur.
İyi günler dilerim
F0 Blue Zaire Moba 3 Dişimiz Ağzı Dolu Sf3
Hayırlı olsun,
F0 mobadan yavru alabilmek gerçekten çok zor. 8 senede o kadar çok balık geçti ki elimden anlatamam. Her halde toplamda 10 kolonim oldu. Sadece 2 koloniden yavru alabiliyorum. Allah kolaylık versin.
İyi günler dilerim
Hayırlı olsun,
F0 mobadan yavru alabilmek gerçekten çok zor. 8 senede o kadar çok balık geçti ki elimden anlatamam. Her halde toplamda 10 kolonim oldu. Sadece 2 koloniden yavru alabiliyorum. Allah kolaylık versin.
İyi günler dilerim
Naturel Yem
[QUOTE=ttmantt]
Utku bey merhaba, şimdi sizden yem tedarik edemeyecekmiyiz. Yazılanları okudum çok üzüldüm. bu işin bir dönüşü olmalı mutlaka[/QUOTE]
Bahar Hanım Merhaba,
Eski müşterilerimize yemimizi göndermeye devam edeceğiz ama yeni satışımız olmayacaktır.
Sağlıklı günler
[QUOTE=ttmantt]
Utku bey merhaba, şimdi sizden yem tedarik edemeyecekmiyiz. Yazılanları okudum çok üzüldüm. bu işin bir dönüşü olmalı mutlaka[/QUOTE]
Bahar Hanım Merhaba,
Eski müşterilerimize yemimizi göndermeye devam edeceğiz ama yeni satışımız olmayacaktır.
Sağlıklı günler
Naturel Yem
[QUOTE=Carl]Cidden çok üzüldüm aşırı kaliteli bir yemdi. Gönül isterdi ki yurt dışından gelen vasat ürünlere servet saçmayalım biraz ülkenin durumu birazda ülkedeki akvaryum kültürünün durumu ortada olunca sonuç kaçınılmaz olmuş. Utku bey yem için canı gönülden teşekkür ederim Naturel yem benim gönlümde taht kurmuş bir yem olarak kalacaktır Endler balıklarımın neredeyse birbirleri ile kavga edecek seviyede hırçınlaşarak yediği bir yemdi ve balıklarımın iştahla yemi yediğinde ben daha mutlu oluyordum. Hayatınızda size başarılar diler bize kattığınız bu tecrübe içinde teşekkür ederim.[/QUOTE]
Merhabalar,
Güzel ve olumlu eleştirileriniz için gerçekten tekrar teşekkür ederim. 3 sene boyunca tek hedefimiz kaliteli yem ve müşteri memnuniyetiydi. Sanırım hedefimizi tutturduk. 3 sene boyunca kaliteli yem ile siz değerli dostlarımızı buluşturduk. Umarım herkes için önümüzde yaşadığımız süreç de en iyi şekilde sağlıklı geçer.
Sağlıklı günler dilerim
Utku TOK
[QUOTE=Carl]Cidden çok üzüldüm aşırı kaliteli bir yemdi. Gönül isterdi ki yurt dışından gelen vasat ürünlere servet saçmayalım biraz ülkenin durumu birazda ülkedeki akvaryum kültürünün durumu ortada olunca sonuç kaçınılmaz olmuş. Utku bey yem için canı gönülden teşekkür ederim Naturel yem benim gönlümde taht kurmuş bir yem olarak kalacaktır Endler balıklarımın neredeyse birbirleri ile kavga edecek seviyede hırçınlaşarak yediği bir yemdi ve balıklarımın iştahla yemi yediğinde ben daha mutlu oluyordum. Hayatınızda size başarılar diler bize kattığınız bu tecrübe içinde teşekkür ederim.[/QUOTE]
Merhabalar,
Güzel ve olumlu eleştirileriniz için gerçekten tekrar teşekkür ederim. 3 sene boyunca tek hedefimiz kaliteli yem ve müşteri memnuniyetiydi. Sanırım hedefimizi tutturduk. 3 sene boyunca kaliteli yem ile siz değerli dostlarımızı buluşturduk. Umarım herkes için önümüzde yaşadığımız süreç de en iyi şekilde sağlıklı geçer.
Sağlıklı günler dilerim
Utku TOK
Naturel Yem
Tüm Dostlara Merhabalar,
2017 Mart ayında satışa sunduğumuz Naturel Yem Markamızı daha öncede bahsetmiş olduğum nedenlerden dolayı, 2020 Mart ayında yani 3. senemizde sonlandırma kararı almış bulunmaktayım. Tüm gelir-gider hesaplarımızı yaptık ama perakende satışta 3 sene boyunca hedeflerimizin çok çok altında kaldık. 3 seneden bu yana da perakende satışımızda zarar ediyoruz. Zararı etme nedenimiz çok çeşitli ve buradan sizleri sıkmak istemiyorum.
Bu süre zarfında bir çok arkadaş hatta dost edindik. Bu en büyük kazancım oldu. 3 senedir sadece yemimizi kullanan 1 kişi yemimizi beğenmediğini ifade etti. Bu da bizim için büyük bir başarı olduğu kanaatindeyim. 3 sene boyunca yanımızda olan, olmayan herkese teşekkür ediyorum tekrardan. Yerli markamızın hep destekçisi oldunuz ama ne yazık ki bugün artık yolun sonudur.
İyi günler dilerim
Saygılarımla
Tüm Dostlara Merhabalar,
2017 Mart ayında satışa sunduğumuz Naturel Yem Markamızı daha öncede bahsetmiş olduğum nedenlerden dolayı, 2020 Mart ayında yani 3. senemizde sonlandırma kararı almış bulunmaktayım. Tüm gelir-gider hesaplarımızı yaptık ama perakende satışta 3 sene boyunca hedeflerimizin çok çok altında kaldık. 3 seneden bu yana da perakende satışımızda zarar ediyoruz. Zararı etme nedenimiz çok çeşitli ve buradan sizleri sıkmak istemiyorum.
Bu süre zarfında bir çok arkadaş hatta dost edindik. Bu en büyük kazancım oldu. 3 senedir sadece yemimizi kullanan 1 kişi yemimizi beğenmediğini ifade etti. Bu da bizim için büyük bir başarı olduğu kanaatindeyim. 3 sene boyunca yanımızda olan, olmayan herkese teşekkür ediyorum tekrardan. Yerli markamızın hep destekçisi oldunuz ama ne yazık ki bugün artık yolun sonudur.
İyi günler dilerim
Saygılarımla
Sonunda... F0 Frontosalar
[QUOTE=DrTuren]Vay Maşallah 🧿 Heycanla Tankı hazır hale getirecem insallah Abi ben de :)[/QUOTE]
İnşallah
[QUOTE=DrTuren]Vay Maşallah 🧿 Heycanla Tankı hazır hale getirecem insallah Abi ben de :)[/QUOTE]
İnşallah
Naturel Yem
[QUOTE=Ogretmen]Hocam linki tıklayınca, trendline kuzu etli köpek maması, çıkıyor.😬😬
[/QUOTE]
Hakan Bey Merhaba,
İlan süresi 10 gün olduğu için süre dolduktan sonra yeni ilanlar açıyoruz. Güncel ilanı paylaşacağım.
İyi günler dilerim
[QUOTE=Ogretmen]Hocam linki tıklayınca, trendline kuzu etli köpek maması, çıkıyor.😬😬
[/QUOTE]
Merhabalar,
Güncel satış linkimiz aşağıdadır.
[URL]https://www.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/naturel-yem-garantili-dogal-150-gr-vakum-paket_pdp_525350457[/URL]
Astaksantin içerikli yemimiz:
[URL]https://www.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/naturel-yem-astaksantin-icerikli-150-gr-vakum-paket_pdp_525350430[/URL]
Saygılarımızla
[QUOTE=Ogretmen]Hocam linki tıklayınca, trendline kuzu etli köpek maması, çıkıyor.😬😬
[/QUOTE]
Hakan Bey Merhaba,
İlan süresi 10 gün olduğu için süre dolduktan sonra yeni ilanlar açıyoruz. Güncel ilanı paylaşacağım.
İyi günler dilerim
[QUOTE=Ogretmen]Hocam linki tıklayınca, trendline kuzu etli köpek maması, çıkıyor.😬😬
[/QUOTE]
Merhabalar,
Güncel satış linkimiz aşağıdadır.
[URL]https://www.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/naturel-yem-garantili-dogal-150-gr-vakum-paket_pdp_525350457[/URL]
Astaksantin içerikli yemimiz:
[URL]https://www.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/naturel-yem-astaksantin-icerikli-150-gr-vakum-paket_pdp_525350430[/URL]
Saygılarımızla
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? egemenc, 21:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
ballantines,
fffurkan9,
Ertug22,
egemenc,
ternapi,
hasancn,
Sungurr,
osmandbnl,
nniiaa,
DABARAKATO,
cheavy,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yusufflower,
Detay,
Ehtiyar,
burakinal,
mirac06,
M510,
hakanmorcicek,
oguzkanmaz,
JujuSeri,
dream07,
Sercan.,
NightWist,
omerkaya40,
Rime,
Frkn,
Hknçkl,
Falez06,
GreeNWooD,
Tata,
Phos,
HLLDNLYC,
Birtek,
baozturk,
Umutoty,
Joec,
Gökdeniz Kale,
Stoke,
nazemert,
aupqua,
Kemalk41,
sirhill,
EmrahGuloglu,
Maydogan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
