ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Nisan 2023 16:00
Son Ziyaret:
11 Haziran 2023 01:25
Toplam Mesaj:
18 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Öykü sarlar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Öykü sarlar
SON 10 MESAJI
Akvaryum
[QUOTE=caddy]Ya sana filtre takman zorunlu demedik mi niye hala didikliyorsun almıcaksan alma şu açtığın konulara bak pilastik bir kaba koymuşsun onuda azıcık yarısı bile değil
https://www.akvaryum.com/Forum/uyeacanbul.asp?uye=239118[/QUOTE] sizden başka söylenlerde var gerek yok diyenlerde var boşuna gerilim yapma hayvanlar için çaba sarfetmesem uğraşmazdım küçük fanusa atardım zaten
[QUOTE=caddy]Ya sana filtre takman zorunlu demedik mi niye hala didikliyorsun almıcaksan alma şu açtığın konulara bak pilastik bir kaba koymuşsun onuda azıcık yarısı bile değil
https://www.akvaryum.com/Forum/uyeacanbul.asp?uye=239118[/QUOTE] sizden başka söylenlerde var gerek yok diyenlerde var boşuna gerilim yapma hayvanlar için çaba sarfetmesem uğraşmazdım küçük fanusa atardım zaten
Akvaryum
2 japonum var yeni bu akvaryuma uygunlar mıdır ? birde filtre illa takmalı mıyım ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/030420231813371.jpg[/IMG]
2 japonum var yeni bu akvaryuma uygunlar mıdır ? birde filtre illa takmalı mıyım ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/030420231813371.jpg[/IMG]
Akvaryum Yerine Kullanılanabilicekler
[QUOTE=GhostKoi]
Antalya'dasınız de mi? Klimayı kapatın. Şu an oda sıcaklığı burada 19-20 derece. Bu balıklar için ideal sıcaklık 16-24 derecedir. Isıtmaya gerek yok.
Hacim sorununu halletmişsiniz ama filtresiz ve su değişimsiz olmaz. Burada uzun süre kalacaklarsa bir pipo filtre ya da en ufağından bir iç filtre ayarlayın. Haftada %30 olacak şekilde dinlenmiş su değişimi yapmalısınız. Fazla yemlemekten kaçının.
Şimdi hareket ediyorlar mı peki?[:?]
O yemi yutabiliyorlarsa parçalamadan verin. Yoksa yutabilecekleri boya getirin. Ufalamayın, parçalamayın. Artan yemleri toplayamazsınız.[/QUOTE] beni görünce baya hızlı yüzüyorlar onun dışında değiştirmek dışında pek yüzmüyorlar yarın ailemi ikna edersem bir filtre temin edeceğim
[QUOTE=GhostKoi]
Antalya'dasınız de mi? Klimayı kapatın. Şu an oda sıcaklığı burada 19-20 derece. Bu balıklar için ideal sıcaklık 16-24 derecedir. Isıtmaya gerek yok.
Hacim sorununu halletmişsiniz ama filtresiz ve su değişimsiz olmaz. Burada uzun süre kalacaklarsa bir pipo filtre ya da en ufağından bir iç filtre ayarlayın. Haftada %30 olacak şekilde dinlenmiş su değişimi yapmalısınız. Fazla yemlemekten kaçının.
Şimdi hareket ediyorlar mı peki?[:?]
O yemi yutabiliyorlarsa parçalamadan verin. Yoksa yutabilecekleri boya getirin. Ufalamayın, parçalamayın. Artan yemleri toplayamazsınız.[/QUOTE] beni görünce baya hızlı yüzüyorlar onun dışında değiştirmek dışında pek yüzmüyorlar yarın ailemi ikna edersem bir filtre temin edeceğim
Akvaryum Yerine Kullanılanabilicekler
[QUOTE=AtlasPoyraz]Su sıcaklığını ölçün. Goldfishler için 22-26 arası ideal.
Ani ısı dalgalanmaları olmamasına gayret edin.
Su seviyesini dinlenmiş su ile yükseltin.
İdareten de olsa en azından bir pipo filtre edinin.
Fazla yemlememeye özen gösterin.
Muhtemelen kalitesiz pelet yemlerden vermişlerdir. Türe uygun yemleri araştırın.
En önemlisi türe uygun akvaryum kurulumlarına bir göz gezdirin…[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG]. selamlar öncelikle teşekkür ediyorum su ısısını en kısa sürede ayarlayacağım
[QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE][QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE][QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE]. bu yemi parçalayarak mi vereyim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232153061.jpg[/IMG]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Su sıcaklığını ölçün. Goldfishler için 22-26 arası ideal.
Ani ısı dalgalanmaları olmamasına gayret edin.
Su seviyesini dinlenmiş su ile yükseltin.
İdareten de olsa en azından bir pipo filtre edinin.
Fazla yemlememeye özen gösterin.
Muhtemelen kalitesiz pelet yemlerden vermişlerdir. Türe uygun yemleri araştırın.
En önemlisi türe uygun akvaryum kurulumlarına bir göz gezdirin…[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG]. selamlar öncelikle teşekkür ediyorum su ısısını en kısa sürede ayarlayacağım
[QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE][QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE][QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE]. bu yemi parçalayarak mi vereyim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232153061.jpg[/IMG]
Akvaryum Yerine Kullanılanabilicekler
Selam balık aldım 2 tane dün haraket etmiyorlardı büyük akvaryuma geç dediler akvaryuma geçene kadar bu idare eder dediler şimdi yapmam gereken birşey varmı sıcak bi odadalar 30 derecede klimayı açtım teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109191.jpg[/IMG]
Selam balık aldım 2 tane dün haraket etmiyorlardı büyük akvaryuma geç dediler akvaryuma geçene kadar bu idare eder dediler şimdi yapmam gereken birşey varmı sıcak bi odadalar 30 derecede klimayı açtım teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109191.jpg[/IMG]
Balık Aldım Yüzmüyor
[QUOTE=ysfmtr123]
sorun değil durumda da yaşarlar
hazır su işini göürür ama artık su değiştirme alışma süresi uzuyor çünkü onun yerine ilk doldurgun suya 15 dk arayla %50 oranında ilave et tekrar stres olmasınlar
Leğene bile olsa sorun degil sadece suya direk atma yeter.
Birde akvaryuma geçme süren uzun ise 10 12 saate bir su eklemen gerekecek. (japonlar cok fazla oksijen tüketir şansına )[/QUOTE][QUOTE=ysfmtr123]
şimdi suyu doldurudum bu gösterdiğim kaba balıklar başka kapta ne yapmam lazım teşekkür ederim [EDIT]Oyku,2023-04-02 20:44:43[/EDIT]
[QUOTE=ysfmtr123]
sorun değil durumda da yaşarlar
hazır su işini göürür ama artık su değiştirme alışma süresi uzuyor çünkü onun yerine ilk doldurgun suya 15 dk arayla %50 oranında ilave et tekrar stres olmasınlar
Leğene bile olsa sorun degil sadece suya direk atma yeter.
Birde akvaryuma geçme süren uzun ise 10 12 saate bir su eklemen gerekecek. (japonlar cok fazla oksijen tüketir şansına )[/QUOTE][QUOTE=ysfmtr123]
şimdi suyu doldurudum bu gösterdiğim kaba balıklar başka kapta ne yapmam lazım teşekkür ederim [EDIT]Oyku,2023-04-02 20:44:43[/EDIT]
Balık Aldım Yüzmüyor
[QUOTE=Aqua Discovery]Olur , acele etmeniz gerekiyorsa hazır su alıp doldurun filtreyi takın [:iyi:][/QUOTE] filtrem yok arıtma suyu koyabilir miyim[x(]
[QUOTE=Aqua Discovery]Olur , acele etmeniz gerekiyorsa hazır su alıp doldurun filtreyi takın [:iyi:][/QUOTE] filtrem yok arıtma suyu koyabilir miyim[x(]
Balık Aldım Yüzmüyor
Balık almıştım 2 tane bakabilirsiniz ölür küçük akvaryumda dediler akvaryum alana kadar buna koysam olur mu[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232021481.jpg[/IMG]
Balık almıştım 2 tane bakabilirsiniz ölür küçük akvaryumda dediler akvaryum alana kadar buna koysam olur mu[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232021481.jpg[/IMG]
Balıklarım Yüzmüyor
[QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE] bu balıklar için kaç litre gerekiyor acil söyler misiniz
[QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE] bu balıklar için kaç litre gerekiyor acil söyler misiniz
Balıklarım Yüzmüyor
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] sizler gibi maddi durumu elinde olan biri değilim daha öğrenciyim ve bir hayvanım olsun istedim balık en küçük en uygun hayvan aldığım yerde bana küçük bir fanus da yaşayabildiklerini söylediler 🤦🏻♀
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] sizler gibi maddi durumu elinde olan biri değilim daha öğrenciyim ve bir hayvanım olsun istedim balık en küçük en uygun hayvan aldığım yerde bana küçük bir fanus da yaşayabildiklerini söylediler 🤦🏻♀
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? egemenc, 21:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
ballantines,
fffurkan9,
Ertug22,
egemenc,
ternapi,
hasancn,
Sungurr,
osmandbnl,
nniiaa,
DABARAKATO,
cheavy,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yusufflower,
Detay,
Ehtiyar,
burakinal,
mirac06,
M510,
hakanmorcicek,
oguzkanmaz,
JujuSeri,
dream07,
Sercan.,
NightWist,
omerkaya40,
Rime,
Frkn,
Hknçkl,
Falez06,
GreeNWooD,
Tata,
Phos,
HLLDNLYC,
Birtek,
baozturk,
Umutoty,
Joec,
Gökdeniz Kale,
Stoke,
nazemert,
aupqua,
Kemalk41,
sirhill,
EmrahGuloglu,
Maydogan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
