ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
NightWist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
592
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Haziran 2023 23:26
Son Ziyaret:
12 Saat 24 Dakika önce
Toplam Mesaj:
845 [0.77 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
67 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Çetin
Doğum Tarihi:
21 Şubat 2007
Yaş:
19
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Çetin
SON 10 MESAJI
Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım
[QUOTE=Cyber_Scout]
Beta Spelenders bakmak istemiyor konu sahibi...
Listeye eklenebilecek bir kaç tür daha;
Medeka,
Indostomus Paradoxus,
Clown Killifish,
Pygme Cory,
Boraras brigittae....[/QUOTE]
[QUOTE=Cyber_Scout]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/283990/240620261838131.jpg[/IMG]
7-8 cm olacak tür bir tek vatoz var listemde..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/260620261056561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/260620261056571.jpg[/IMG]
[:?][/QUOTE]
Sistemin incecik çizgide gittiği gerçeğini değiştirmiyor maalesef. [zzz]
[QUOTE=EmiirKaan]Hocam, at gözlüğüyle alakası yok keza ben kendi fikrimi söyledim ve daha tecrübeli arkadaşlar öneride bulunabilir, onlara bak dedim. Siz de benden çok çok daha tecrübelisiniz, önerilerinize saygı duyuyorum ama katılmıyorum. Sizin de önerdiğiniz türlerin içerisinde 7-8 cm'ye kadar büyüyebilen türler var neredeyse akvaryumun eni kadar. Bu canlılar bu hacimde hayatta kalabilecek seviyede canlı kalacaklar diye bu kadar ısrar etmenin bir anlamı var mı bilmiyorum.[/QUOTE]
Olay balığın boyutundan ziyade akvaryumun stabilitesi. Tabi balıkların strese gireceğini de gözardı etmemek lazım.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Beta Spelenders bakmak istemiyor konu sahibi...
Listeye eklenebilecek bir kaç tür daha;
Medeka,
Indostomus Paradoxus,
Clown Killifish,
Pygme Cory,
Boraras brigittae....[/QUOTE]
[QUOTE=Cyber_Scout]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/283990/240620261838131.jpg[/IMG]
7-8 cm olacak tür bir tek vatoz var listemde..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/260620261056561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/260620261056571.jpg[/IMG]
[:?][/QUOTE]
Sistemin incecik çizgide gittiği gerçeğini değiştirmiyor maalesef. [zzz]
[QUOTE=EmiirKaan]Hocam, at gözlüğüyle alakası yok keza ben kendi fikrimi söyledim ve daha tecrübeli arkadaşlar öneride bulunabilir, onlara bak dedim. Siz de benden çok çok daha tecrübelisiniz, önerilerinize saygı duyuyorum ama katılmıyorum. Sizin de önerdiğiniz türlerin içerisinde 7-8 cm'ye kadar büyüyebilen türler var neredeyse akvaryumun eni kadar. Bu canlılar bu hacimde hayatta kalabilecek seviyede canlı kalacaklar diye bu kadar ısrar etmenin bir anlamı var mı bilmiyorum.[/QUOTE]
Olay balığın boyutundan ziyade akvaryumun stabilitesi. Tabi balıkların strese gireceğini de gözardı etmemek lazım.
Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ?
Benzer bir yöntemle yaptım. 330 ml (elimdeki şişenin boyutu bu) potasyum gübresinin bana maliyeti 6,6 TL, fosfat gübresinin ise 2,2 TL oldu. Evet şaka değil, gerçekten bir şişe sudan daha ucuz. RO suyunu kendi evimdeki arıtmadan çektiğim için fiyat böyle. Saf su alsaydım şişe başına fazladan 14 TL eklenecekti. Karşılaştırmak gerekirse; Creaqua'nın 250 ml potasyum gübresi 420 TL, 250 ml fosfat gübresi ise 330 TL (26.06.2026 Atakan Petshop fiyatlarıdır). Kendiniz yaptığınız zaman gerçekten çok iyi fiyatlara geliyor. Tavsiyem kesinlikle kendiniz yapmanız olur. Excel ve nitrat gübrelerinin maliyeti de çok tutmayacak, aşağı yukarı yine aynı fiyatlara gelecektir.
Benzer bir yöntemle yaptım. 330 ml (elimdeki şişenin boyutu bu) potasyum gübresinin bana maliyeti 6,6 TL, fosfat gübresinin ise 2,2 TL oldu. Evet şaka değil, gerçekten bir şişe sudan daha ucuz. RO suyunu kendi evimdeki arıtmadan çektiğim için fiyat böyle. Saf su alsaydım şişe başına fazladan 14 TL eklenecekti. Karşılaştırmak gerekirse; Creaqua'nın 250 ml potasyum gübresi 420 TL, 250 ml fosfat gübresi ise 330 TL (26.06.2026 Atakan Petshop fiyatlarıdır). Kendiniz yaptığınız zaman gerçekten çok iyi fiyatlara geliyor. Tavsiyem kesinlikle kendiniz yapmanız olur. Excel ve nitrat gübrelerinin maliyeti de çok tutmayacak, aşağı yukarı yine aynı fiyatlara gelecektir.
Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım
[QUOTE=Cyber_Scout]Trichopsis Pumila,
Trichopsis Vittata,
Parosphromenus,
Pigme Puffer,
Badis,
Furcata,
Gardneri,
Albimarginata,
Rubra,
Imbelis,
Chili,
Neon,
Ember,
Ruby,
Nothobranchius,
Ancistrus,
Otocinclus,
V.s.....
Barındırılabilecek pek çok tür var..
[B][U]At gözlüklerini çıkartarmak gerek.[/U][/B]
[K]Uyum sağlamayacağını bildiğiniz, bir birini avlayacak türlerde de ısrar edilmediğinde seçenek ve imkan fazlaca mümkün..[/K][/QUOTE]
Bunların çoğu için bile hacim kısıtlı. Guramiler belki olabilir ama diğerlerini yine önermiyorum. Nitrat/Nitrit/amonyak aniden patlama ihtimali var. Hacimin küçüklüğünü hafife alıyorsunuz. Sıkı takip, disiplin ve azami seviyede dikkat gerekli. En sağlıklısı beta otocinclus ikilisi olabilir. En basiti bu balıklara erişim de zor. Bazıları çok niş türler.[EDIT]NightWist,2026-06-26 07:18:34[/EDIT]
[QUOTE=Cyber_Scout]Trichopsis Pumila,
Trichopsis Vittata,
Parosphromenus,
Pigme Puffer,
Badis,
Furcata,
Gardneri,
Albimarginata,
Rubra,
Imbelis,
Chili,
Neon,
Ember,
Ruby,
Nothobranchius,
Ancistrus,
Otocinclus,
V.s.....
Barındırılabilecek pek çok tür var..
[B][U]At gözlüklerini çıkartarmak gerek.[/U][/B]
[K]Uyum sağlamayacağını bildiğiniz, bir birini avlayacak türlerde de ısrar edilmediğinde seçenek ve imkan fazlaca mümkün..[/K][/QUOTE]
Bunların çoğu için bile hacim kısıtlı. Guramiler belki olabilir ama diğerlerini yine önermiyorum. Nitrat/Nitrit/amonyak aniden patlama ihtimali var. Hacimin küçüklüğünü hafife alıyorsunuz. Sıkı takip, disiplin ve azami seviyede dikkat gerekli. En sağlıklısı beta otocinclus ikilisi olabilir. En basiti bu balıklara erişim de zor. Bazıları çok niş türler.[EDIT]NightWist,2026-06-26 07:18:34[/EDIT]
Betta'daki Şişlik Nedir
[QUOTE=ByOscar:)]
Yardımınız için teşekkür ederim,
Dışkısına hiç denk gelmedim, onun dışında diğer belirtiler yok
Yardımınız için teşekkür ederim,
Karidesleri ekleyeli 2-3 gün oluyor hepsi yiyemeyeceği erişkin boyutta, ilk başta eklerken biraz ilgisini çekti sonradan takip vs. olmadı. Dediğiniz gibi yem vermeyi bugün itibariyle bıraktım. 3-4 gün kadar vermemeyi düşünüyorum takipte olacağım. Kabızlık dışında bu bölgedeki şişliğe sebep olabilecek başka hastalık olma ihtimali var mıdır?
[/QUOTE]
Sizin görmediğinizde emin olun yiyordur o. Benimki ramshornların yumurtalarını bile yiyordu. Karides yavrusunu hareket bile ettirmiyodu. Hatta bütün elma salyangozlarımın antenlerini bile yedi.
[QUOTE=ByOscar:)]
Yardımınız için teşekkür ederim,
Dışkısına hiç denk gelmedim, onun dışında diğer belirtiler yok
Yardımınız için teşekkür ederim,
Karidesleri ekleyeli 2-3 gün oluyor hepsi yiyemeyeceği erişkin boyutta, ilk başta eklerken biraz ilgisini çekti sonradan takip vs. olmadı. Dediğiniz gibi yem vermeyi bugün itibariyle bıraktım. 3-4 gün kadar vermemeyi düşünüyorum takipte olacağım. Kabızlık dışında bu bölgedeki şişliğe sebep olabilecek başka hastalık olma ihtimali var mıdır?
[/QUOTE]
Sizin görmediğinizde emin olun yiyordur o. Benimki ramshornların yumurtalarını bile yiyordu. Karides yavrusunu hareket bile ettirmiyodu. Hatta bütün elma salyangozlarımın antenlerini bile yedi.
Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım
1 mini pipo, 1 anubias, 1 hindistan cevizi ile maks beta yuvası olur bu akvaryum. Diğer seçeneğiniz ise sadece karides beslemek. Karides ve beta bu hacimde aynı anda imkansız. Sakin huylusuna bile denk gelseniz yavru karides bırakmayacaktır.
[QUOTE=EmiirKaan]Hocam, akvaryumunuz çok küçük. Normal vatoz için çok yetersiz, cüce vatoz için bile küçük, hatta tetraların her türü için de küçük. Filtre seçiminiz de yanlış. Bence küçük bir adet şelale filtre alıp tek başına güzel bir betta ekleyin. Hoş bir betta akvaryumu olur.[/QUOTE]
Kapaklı olduğundan şelale ya da askı filtre sıkıntı olabilir. Sadece pipo bu hacim için fazla bile. Sobonun kendinden substratlı pipoları var boyutları tam bu akvaryum için. Alternatif olarak normal pipo da var küçük boylarda. Ben yatayına 15 litre akvaryumda kullanıyorum karideslerim ile mutluyuz akıntı da yapmıyor. Betalar da sevmez akıntıyı zaten. Piponun görünüşünü örnek olarak paylaşıyorum.
https://atakanpetshop.com/sobo-uretim-filtresi-silindir-kisa-s-boy-745-sb-1330
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/260620260305521.jpg[/IMG][EDIT]NightWist,2026-06-26 03:06:00[/EDIT]
1 mini pipo, 1 anubias, 1 hindistan cevizi ile maks beta yuvası olur bu akvaryum. Diğer seçeneğiniz ise sadece karides beslemek. Karides ve beta bu hacimde aynı anda imkansız. Sakin huylusuna bile denk gelseniz yavru karides bırakmayacaktır.
[QUOTE=EmiirKaan]Hocam, akvaryumunuz çok küçük. Normal vatoz için çok yetersiz, cüce vatoz için bile küçük, hatta tetraların her türü için de küçük. Filtre seçiminiz de yanlış. Bence küçük bir adet şelale filtre alıp tek başına güzel bir betta ekleyin. Hoş bir betta akvaryumu olur.[/QUOTE]
Kapaklı olduğundan şelale ya da askı filtre sıkıntı olabilir. Sadece pipo bu hacim için fazla bile. Sobonun kendinden substratlı pipoları var boyutları tam bu akvaryum için. Alternatif olarak normal pipo da var küçük boylarda. Ben yatayına 15 litre akvaryumda kullanıyorum karideslerim ile mutluyuz akıntı da yapmıyor. Betalar da sevmez akıntıyı zaten. Piponun görünüşünü örnek olarak paylaşıyorum.
https://atakanpetshop.com/sobo-uretim-filtresi-silindir-kisa-s-boy-745-sb-1330
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240101/260620260305521.jpg[/IMG][EDIT]NightWist,2026-06-26 03:06:00[/EDIT]
Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl?
[QUOTE=pianoƒish]
Nerite alacak gibiyim yazdığınız için dedim. Normal nerite yerine boynuzlu olanı alın. Normal olanları fazla büyük nano tanklar için. [:)][/QUOTE]
Bugün kendi yaptığım gübreleri girmeye başladım. Potasyum ve fosfat için kullanıyorum. Eğer yosun sorunu yaşarsam o boynuzlu neriteleri alacağım. Gübre girmek zorunda kaldım potasyum eksikliği yaşıyor bitkiler.
[QUOTE=pianoƒish]
Nerite alacak gibiyim yazdığınız için dedim. Normal nerite yerine boynuzlu olanı alın. Normal olanları fazla büyük nano tanklar için. [:)][/QUOTE]
Bugün kendi yaptığım gübreleri girmeye başladım. Potasyum ve fosfat için kullanıyorum. Eğer yosun sorunu yaşarsam o boynuzlu neriteleri alacağım. Gübre girmek zorunda kaldım potasyum eksikliği yaşıyor bitkiler.
Neocardina Toplu Ölümler
Sakınan göze çöp batar misali olmuş sizin. Karidesler su kimyasındaki değişimlerden çok etkilenirler. Özellikle aldığınız katkıların içinde bakır varsa ertesi gün topluca toplarsınız ölülerini. Takviye olarak ne aldınız ne kullandınız bu süreçte?
[QUOTE=scorpion26]Fazla üstlerine düşüyorsun. Dayanıklı canlılar. Kışın terasta açıkta yaşayan bloody Mary karideslerim vardı. Su 10.5 dereceydi. Yeterli oksijeni sağlıyorsan, su aşırı kirli değilse sorun yaşamaman lazım.[/QUOTE]
Katılıyorum. Neocardinalar çeşme suyuyla bile yaşıyor sorunsuz şekilde.
Sakınan göze çöp batar misali olmuş sizin. Karidesler su kimyasındaki değişimlerden çok etkilenirler. Özellikle aldığınız katkıların içinde bakır varsa ertesi gün topluca toplarsınız ölülerini. Takviye olarak ne aldınız ne kullandınız bu süreçte?
[QUOTE=scorpion26]Fazla üstlerine düşüyorsun. Dayanıklı canlılar. Kışın terasta açıkta yaşayan bloody Mary karideslerim vardı. Su 10.5 dereceydi. Yeterli oksijeni sağlıyorsan, su aşırı kirli değilse sorun yaşamaman lazım.[/QUOTE]
Katılıyorum. Neocardinalar çeşme suyuyla bile yaşıyor sorunsuz şekilde.
L144 Şeffaf Dışkı
[QUOTE=Cyber_Scout]Biber v.b. vermeyin.
Kuru özel vatoz yemi verin sadece..
Köklerin ve küplerin miktar ve sayısını arttırın. Korkuları azalır.[/QUOTE]
Neden vermesin? Bütün otçul balıklarıma bol bol sebze veriyorum; bir eksisini görmedim, faydasını çok gördüm. Karidesler ve salyangozlarım da dahil bu konuya. Özellikle sakura karideslerimin renk formunu kapya biber ve spirulinaya borçluyum.
[QUOTE=akvarist10UR]1 hafta geçti ve dün kapya biber yedi ve bu gün de tablet yem yedi. Durumu normale döndü. Ek bir sorum daha var 2 adet dişi aldım yanına. Dişilerden biri yumurta dolu ancak bu erkek küpe hiç ilgi duymuyor. Kökleri çıkartıp tek küpü mü bıraksam diye düşündüm ancak bu sefer yine strese girecekler diye korkuyorum.
Sizce ne yapmalıyım ?
Bir de her akvaryumun önünden geçişimde kaçıyorlar korkuyorlar saklanıyorlar ona da önerisi olan var mı (ışık açmıyorum)[/QUOTE]
Kapya biber vermeniz güzel bir hareket ama abartmayın, haftada 1-2 yeterli. Bir tane bütün kapya biberini parçalara bölün, sirkeli su ile bolca yıkayın, sonra şoklama tekniği uygulayarak buzluğa atabilirsiniz. Ben şahsen bütün vereceğim bitkileri öyle yapıyorum. Ispanak, kapya ve yeşil biber; hepsinde aynı taktiği kullanabilirsiniz. Buzluktan çıkardıktan sonra bir 10-15 dk. kaynatın, biberi yumuşuyor ve yemeleri kolaylaşıyor. Karideslerime ve vatozlarıma atıyorum akşam, sabah kabuğunu topluyorum. Başka bir taktik ise spirulina ile agar agarı karıştırıp vermek. Kâğıt gibi yapıp donduruyorsunuz. Seve seve yiyor hem vatozlar hem karidesler.
[QUOTE=akvarist10UR]Bir de her akvaryumun önünden geçişimde kaçıyorlar korkuyorlar saklanıyorlar ona da önerisi olan var mı (ışık açmıyorum)[/QUOTE]
Zaman içinde alışacaklardır.
[QUOTE=Cyber_Scout]Biber v.b. vermeyin.
Kuru özel vatoz yemi verin sadece..
Köklerin ve küplerin miktar ve sayısını arttırın. Korkuları azalır.[/QUOTE]
Neden vermesin? Bütün otçul balıklarıma bol bol sebze veriyorum; bir eksisini görmedim, faydasını çok gördüm. Karidesler ve salyangozlarım da dahil bu konuya. Özellikle sakura karideslerimin renk formunu kapya biber ve spirulinaya borçluyum.
[QUOTE=akvarist10UR]1 hafta geçti ve dün kapya biber yedi ve bu gün de tablet yem yedi. Durumu normale döndü. Ek bir sorum daha var 2 adet dişi aldım yanına. Dişilerden biri yumurta dolu ancak bu erkek küpe hiç ilgi duymuyor. Kökleri çıkartıp tek küpü mü bıraksam diye düşündüm ancak bu sefer yine strese girecekler diye korkuyorum.
Sizce ne yapmalıyım ?
Bir de her akvaryumun önünden geçişimde kaçıyorlar korkuyorlar saklanıyorlar ona da önerisi olan var mı (ışık açmıyorum)[/QUOTE]
Kapya biber vermeniz güzel bir hareket ama abartmayın, haftada 1-2 yeterli. Bir tane bütün kapya biberini parçalara bölün, sirkeli su ile bolca yıkayın, sonra şoklama tekniği uygulayarak buzluğa atabilirsiniz. Ben şahsen bütün vereceğim bitkileri öyle yapıyorum. Ispanak, kapya ve yeşil biber; hepsinde aynı taktiği kullanabilirsiniz. Buzluktan çıkardıktan sonra bir 10-15 dk. kaynatın, biberi yumuşuyor ve yemeleri kolaylaşıyor. Karideslerime ve vatozlarıma atıyorum akşam, sabah kabuğunu topluyorum. Başka bir taktik ise spirulina ile agar agarı karıştırıp vermek. Kâğıt gibi yapıp donduruyorsunuz. Seve seve yiyor hem vatozlar hem karidesler.
[QUOTE=akvarist10UR]Bir de her akvaryumun önünden geçişimde kaçıyorlar korkuyorlar saklanıyorlar ona da önerisi olan var mı (ışık açmıyorum)[/QUOTE]
Zaman içinde alışacaklardır.
Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık
Bişey olmaz.
Bişey olmaz.
İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum
[QUOTE=harun reşit]Açıkçası ne olduklarını hala çözemedim. Biraz daha artarlarsa küçük bir dip çekimiyle sayılarının azaltmayı düşünüyorum.
Çürüme konusunda, dediğiniz gibi potasyum eksikliğinden şüpheleniyorum ancak tankları Walstad yöntemiyle kurduğum için dışarıdan destek vermek istemiyorum. Zaten şu anda çürüme problemi neredeyse bitti diyebilirim. Ayrıca bitkilerin büyüme hızları da iyi durumda.
En son suyun puslanması problemi vardı. Su değişimi yapmamama rağmen o da büyük oranda düzeldi. Şimdilik tankı zamana bırakıyorum.[/QUOTE]
Walstad yapacağım diye kendinizi bu kadar yormaya gerek yok bence. Yerinizde olsam dışarıdan NPK girişi yapardım. Sonuçta her toprağın besin değeri bir değil. Aynı orman içinde bile değişiyor besin değerleri.
[QUOTE=harun reşit]Açıkçası ne olduklarını hala çözemedim. Biraz daha artarlarsa küçük bir dip çekimiyle sayılarının azaltmayı düşünüyorum.
Çürüme konusunda, dediğiniz gibi potasyum eksikliğinden şüpheleniyorum ancak tankları Walstad yöntemiyle kurduğum için dışarıdan destek vermek istemiyorum. Zaten şu anda çürüme problemi neredeyse bitti diyebilirim. Ayrıca bitkilerin büyüme hızları da iyi durumda.
En son suyun puslanması problemi vardı. Su değişimi yapmamama rağmen o da büyük oranda düzeldi. Şimdilik tankı zamana bırakıyorum.[/QUOTE]
Walstad yapacağım diye kendinizi bu kadar yormaya gerek yok bence. Yerinizde olsam dışarıdan NPK girişi yapardım. Sonuçta her toprağın besin değeri bir değil. Aynı orman içinde bile değişiyor besin değerleri.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
