ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gülay111
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ocak 2017 02:27
Son Ziyaret:
01 Eylül 2017 13:58
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gülay G.
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
G.G.
SON 10 MESAJI
Siyah Molly Balığım Hasta...
[QUOTE=Hattushil]
Teşekkür ederim,
Balığın dışkısı, yem yemesi ve gezinmesinde hiçbir anormallik yok. Kondisyonunu artırmak için Kabuksuz Artemia ile besliyorum.
Bulunduğu kabın bir bölümünde hava motoruna bağlı hava taşı ile havalanıyor.
Önerilen oranda bugün MicroFish tedavisine başlıyacapım. [/QUOTE]
İç parazit olmaması iyi bişey çünkü kurtulması inanılmaz zordu benim için.. micro fish kesinlikle dış kısımda oluşan yaralara ve hastalıklara çok iyi geliyor. Metilen mavisi vs tarzı ilaçlara çok güvenmiyorum açıkçası balığın direncini de çok düşürdüğünü gördüm. En garantili yöntemi diye düşünüyorum. Bir de balığınıza yemlemeyi sabah akşam az az yapmanız da olumlu sonuç getirir. Kabuksuz artemia dediğiniz yemde normal yeme nazaran daha iyi bir protein kaynağıdır fakat size şöyle bir öneride de bulunabilirim. Artemia mix diye bir artemia yumurtası seti satılıyor. Koyu turuncu bir paketin içinde içeriği artemia yumurtası ve kaya tuzundan oluşmakta. Bu paketin tamamını içinde 500 ml bekletilmiş su bulunan su şişesinin içine dökün. İyice çalkalayın. Daha sonra plastik bir kabın içine alın. 2 gün sonra suyun içine telefonun flaşı ile bakın. O yumurtalar çatlayıp içinden canlı artemia çıkıyor. Ben artemia set aldım hava motoru aldım yumurtalardan artemia çıkartmak için sonra bi kapta inceledim hiç bişey çıkmamıştı. Sonra onu dökmek için tezgaha koydum unutmuşum. İçine dökmeden evel bi baktım bildiğiniz artemia sürüsü dolu. Yani öyle ışıktır havadır hiç bi şarta gerek yokmuş meğer. Sonra o artemiaları bir ışık kaynağına doğru çekip şırınga ile çekip en basit yöntemle bir kadın çorabında süzüp normal suda yıkayıp molinize verebilirsiniz. Biliyorum çok karışık gibi ama inanın çok kolay. Önemli olan artemianın çıkması. O çıktı mı balığa inanılmaz güzel bir protein kaynağı sağlamış olursunuz. Bu da balığınızın hazmını kan akışını iyileşme süresini her şeyini artırır. Umuyorum yazdıklarım anlaşılır olmuştur.
[QUOTE=Hattushil]
Teşekkür ederim,
Balığın dışkısı, yem yemesi ve gezinmesinde hiçbir anormallik yok. Kondisyonunu artırmak için Kabuksuz Artemia ile besliyorum.
Bulunduğu kabın bir bölümünde hava motoruna bağlı hava taşı ile havalanıyor.
Önerilen oranda bugün MicroFish tedavisine başlıyacapım. [/QUOTE]
İç parazit olmaması iyi bişey çünkü kurtulması inanılmaz zordu benim için.. micro fish kesinlikle dış kısımda oluşan yaralara ve hastalıklara çok iyi geliyor. Metilen mavisi vs tarzı ilaçlara çok güvenmiyorum açıkçası balığın direncini de çok düşürdüğünü gördüm. En garantili yöntemi diye düşünüyorum. Bir de balığınıza yemlemeyi sabah akşam az az yapmanız da olumlu sonuç getirir. Kabuksuz artemia dediğiniz yemde normal yeme nazaran daha iyi bir protein kaynağıdır fakat size şöyle bir öneride de bulunabilirim. Artemia mix diye bir artemia yumurtası seti satılıyor. Koyu turuncu bir paketin içinde içeriği artemia yumurtası ve kaya tuzundan oluşmakta. Bu paketin tamamını içinde 500 ml bekletilmiş su bulunan su şişesinin içine dökün. İyice çalkalayın. Daha sonra plastik bir kabın içine alın. 2 gün sonra suyun içine telefonun flaşı ile bakın. O yumurtalar çatlayıp içinden canlı artemia çıkıyor. Ben artemia set aldım hava motoru aldım yumurtalardan artemia çıkartmak için sonra bi kapta inceledim hiç bişey çıkmamıştı. Sonra onu dökmek için tezgaha koydum unutmuşum. İçine dökmeden evel bi baktım bildiğiniz artemia sürüsü dolu. Yani öyle ışıktır havadır hiç bi şarta gerek yokmuş meğer. Sonra o artemiaları bir ışık kaynağına doğru çekip şırınga ile çekip en basit yöntemle bir kadın çorabında süzüp normal suda yıkayıp molinize verebilirsiniz. Biliyorum çok karışık gibi ama inanın çok kolay. Önemli olan artemianın çıkması. O çıktı mı balığa inanılmaz güzel bir protein kaynağı sağlamış olursunuz. Bu da balığınızın hazmını kan akışını iyileşme süresini her şeyini artırır. Umuyorum yazdıklarım anlaşılır olmuştur.
Anubiasım Çiçek Açtı
Teşekkür ederim [:)]
Teşekkür ederim [:)]
Anubiasım Çiçek Açtı
Hayırlı olsun [:)] anüniasın yanındaki minik maydonoza benzeyen o küçük bitkilerin türü nedir acaba
Hayırlı olsun [:)] anüniasın yanındaki minik maydonoza benzeyen o küçük bitkilerin türü nedir acaba
Siyah Molly Balığım Hasta...
[QUOTE=Hattushil]Dün eve geldiğimde üstünde beyaz renkli yaraya benzer birşey farkettim. Gezmesinde ya da yemek yemesinde herhangi bir sorun yok, ayrı bir kaba aldım şimdilik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182703/190320171116461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182703/190320171117061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncelikle geçmiş olsun. Molinizin dışkısı saydam ip gibi mi yoksa renkli normal mi önce bir ona bakınız. Eğerki saydam ip gibi ise iç parazite bağlı gelişmiş bir hastalık olabilir. Önce onu tedavi etmek gerekir. Bunun için en iyi çözüm sarımsaklı yemdi benim için Ama değilse şöyle birşey önereceğim. Benim lepisteslerimde dış parazite bağlı rahatsızlık geçirmişlerdi. Şu anda çok şükür iyiler. Tuzu ben çok kullanmayı tercih etmiyorum çünkü hiç faydasını göremedim ne yazık ki. Fakat micro fish diye bir ilaç var balığın dışında bulunan mukozayı güçlendirerek kuyruk erimesi mantar tarzı hastalıklarda kullanılıyor. Sizin balığınız da böyle bir rahatsızlık var gibi duruyor. Varsa bir adet karantina tankı bir adet hava motoru bir adet de ısıtıcıyla işe başlarsanız iyi olur. Micro fish kullanımının detaylarını internette de bulabilirsiniz üstünde de yazar aldığınız kişi de anlatır zaten. Tekrar geçmiş olsun
[QUOTE=Hattushil]Dün eve geldiğimde üstünde beyaz renkli yaraya benzer birşey farkettim. Gezmesinde ya da yemek yemesinde herhangi bir sorun yok, ayrı bir kaba aldım şimdilik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182703/190320171116461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182703/190320171117061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncelikle geçmiş olsun. Molinizin dışkısı saydam ip gibi mi yoksa renkli normal mi önce bir ona bakınız. Eğerki saydam ip gibi ise iç parazite bağlı gelişmiş bir hastalık olabilir. Önce onu tedavi etmek gerekir. Bunun için en iyi çözüm sarımsaklı yemdi benim için Ama değilse şöyle birşey önereceğim. Benim lepisteslerimde dış parazite bağlı rahatsızlık geçirmişlerdi. Şu anda çok şükür iyiler. Tuzu ben çok kullanmayı tercih etmiyorum çünkü hiç faydasını göremedim ne yazık ki. Fakat micro fish diye bir ilaç var balığın dışında bulunan mukozayı güçlendirerek kuyruk erimesi mantar tarzı hastalıklarda kullanılıyor. Sizin balığınız da böyle bir rahatsızlık var gibi duruyor. Varsa bir adet karantina tankı bir adet hava motoru bir adet de ısıtıcıyla işe başlarsanız iyi olur. Micro fish kullanımının detaylarını internette de bulabilirsiniz üstünde de yazar aldığınız kişi de anlatır zaten. Tekrar geçmiş olsun
Kuyruk Erimesi İlacı
[QUOTE=alitarikunal]Evet 3 gün-3 ölü balık .Nedense burda herkes bana o litrelerde o balıklar yaşamaz muhabbeti yapıyor.Ben o 4 tane balığı bir ay boyunca 3 litrelik fanusta 35 derecede leş gibi suda yaşattım.Hiç bişeyleri yoktu.Fakat bi ilacı nasıl kullanacağımı söylemediğiniz için hepsi öldü.Ben bu balıkları ne satacağımı söyledim nede hacim büyütebileceğimi söyledim.Sadece ilacın kaç damla ve ne kadar süre verileceğini sordum.Sonuç sıfır[/QUOTE] sanırım artık çok geç ama ben de bu gün dediğiniz ilacı aldım. Kutusundaki miktar çok fazla. İnternetten araştırdığımda 1. Gün 10 litre suya 2 damla 2. Gün 10 litre suya 1 damla 3. Gün tekrar 10 litre suya 1 damla 4. Gün akvaryumdaki hastalık yok olmuştur yazıyor.. bu gün bu şekilde uygulayacağım. Belki ölen balıklarınıza faydası olmayacak ama eğer ilerleyen zamanlarda allah korusun tekrar başınıza gelirse belki işinize yarar diye yazıyorum. Daha evel görmüş olsam yazardım ama insanın başına gelmeden araştırmıyor işte.. geçmiş olsun.
[QUOTE=Gülay111] sanırım artık çok geç ama ben de bu gün dediğiniz ilacı aldım. Kutusundaki miktar çok fazla. İnternetten araştırdığımda 1. Gün 10 litre suya 2 damla 2. Gün 10 litre suya 1 damla 3. Gün tekrar 10 litre suya 1 damla 4. Gün akvaryumdaki hastalık yok olmuştur yazıyor.. bu gün bu şekilde uygulayacağım. Belki ölen balıklarınıza faydası olmayacak ama eğer ilerleyen zamanlarda allah korusun tekrar başınıza gelirse belki işinize yarar diye yazıyorum. Daha evel görmüş olsam yazardım ama insanın başına gelmeden araştırmıyor işte.. geçmiş olsun.[/QUOTE]
Bir de tedavi sırasında bol bol hava verip filtreleri kapatmanız gerekli onu da belirteyim. Şimdi uygulayacağım ben de inşallah işe yarar bi ilaçtır
[QUOTE=alitarikunal]Evet 3 gün-3 ölü balık .Nedense burda herkes bana o litrelerde o balıklar yaşamaz muhabbeti yapıyor.Ben o 4 tane balığı bir ay boyunca 3 litrelik fanusta 35 derecede leş gibi suda yaşattım.Hiç bişeyleri yoktu.Fakat bi ilacı nasıl kullanacağımı söylemediğiniz için hepsi öldü.Ben bu balıkları ne satacağımı söyledim nede hacim büyütebileceğimi söyledim.Sadece ilacın kaç damla ve ne kadar süre verileceğini sordum.Sonuç sıfır[/QUOTE] sanırım artık çok geç ama ben de bu gün dediğiniz ilacı aldım. Kutusundaki miktar çok fazla. İnternetten araştırdığımda 1. Gün 10 litre suya 2 damla 2. Gün 10 litre suya 1 damla 3. Gün tekrar 10 litre suya 1 damla 4. Gün akvaryumdaki hastalık yok olmuştur yazıyor.. bu gün bu şekilde uygulayacağım. Belki ölen balıklarınıza faydası olmayacak ama eğer ilerleyen zamanlarda allah korusun tekrar başınıza gelirse belki işinize yarar diye yazıyorum. Daha evel görmüş olsam yazardım ama insanın başına gelmeden araştırmıyor işte.. geçmiş olsun.
[QUOTE=Gülay111] sanırım artık çok geç ama ben de bu gün dediğiniz ilacı aldım. Kutusundaki miktar çok fazla. İnternetten araştırdığımda 1. Gün 10 litre suya 2 damla 2. Gün 10 litre suya 1 damla 3. Gün tekrar 10 litre suya 1 damla 4. Gün akvaryumdaki hastalık yok olmuştur yazıyor.. bu gün bu şekilde uygulayacağım. Belki ölen balıklarınıza faydası olmayacak ama eğer ilerleyen zamanlarda allah korusun tekrar başınıza gelirse belki işinize yarar diye yazıyorum. Daha evel görmüş olsam yazardım ama insanın başına gelmeden araştırmıyor işte.. geçmiş olsun.[/QUOTE]
Bir de tedavi sırasında bol bol hava verip filtreleri kapatmanız gerekli onu da belirteyim. Şimdi uygulayacağım ben de inşallah işe yarar bi ilaçtır
Lepistes
[QUOTE=hakanburakyavuz]Kesinlikle herşeyi yıkama ve suyu komple değiştirme bu en büyük yanlış. Mycro fish ilacından al ve akvaryumuna düzenli dip çekimi ile uygula ilk günden farkı göreceksin [:iyi:][/QUOTE]
Ne yazık ki artık çok geç ana tankı yeniden kuruyorum tüm bitkileri kumları akvaryumu sirkeli sudan geçirip bol suyla yıkadım balıkları da yeni bi akvaryumda eski sularından %50 alıp %50 de dinlenmiş su ekleyip sera bactobur ile tedaviye başladım. Hasta olan lepistesin şu an dışkısı normal ama 10 günlük bi tedavi süreciyle ana tankın da o sürede suyunu %20 değişim yaparak dinlendirip balıkları koyacağım. Bu süre duruma göre uzayadabilir. Teşekkürler cevap için
[QUOTE=hakanburakyavuz]Kesinlikle herşeyi yıkama ve suyu komple değiştirme bu en büyük yanlış. Mycro fish ilacından al ve akvaryumuna düzenli dip çekimi ile uygula ilk günden farkı göreceksin [:iyi:][/QUOTE]
Ne yazık ki artık çok geç ana tankı yeniden kuruyorum tüm bitkileri kumları akvaryumu sirkeli sudan geçirip bol suyla yıkadım balıkları da yeni bi akvaryumda eski sularından %50 alıp %50 de dinlenmiş su ekleyip sera bactobur ile tedaviye başladım. Hasta olan lepistesin şu an dışkısı normal ama 10 günlük bi tedavi süreciyle ana tankın da o sürede suyunu %20 değişim yaparak dinlendirip balıkları koyacağım. Bu süre duruma göre uzayadabilir. Teşekkürler cevap için
Lepistes
Arkadaşlar geçen hafta lepistesimle ilgili bir konu açmıştım. Bu sefer konu ilaç ve ana tankta dünyaya gelen şanssız bebekler.. bir lepistesimde mayalı sistem co2 den dolayı dışkısında saydamlık, belinde üstten bakıldığı zaman yamukluk solungaçlarda kızarıklık gibi sorunlarım vardı. Bu lepistes şu an genel olarak akvaryumda yüzüyor iştahı maşallah hiç kesilmedi fakat filtrenin üflemesinden yorulduğu zamanlar olduğu için kuyruğunu kısıp bir bitkinin altına saklanıyor. Bu yüzden iç parazitten şüphelendim ve sera bactobur uyguladım o günden beri her gün su değişimi yapıp sarımsaklı tetra pro ve canlı artemia ile besledim ana tanktaki tüm lepistesleri. Neyse bu sırada dışkısı normal olan balıkların 2 tanesi doğum yaptı. Ana tankta parazitli bi balık olduğu için diğer balıklar ve bebekler de bu hastalığı kapmış mıdır. Şimdi alvaryumun içinde ne var ne yok temizleyip sıfırdan akvaryum kurmayı düşünüyorum böylelikle hasta balıklardaki paraziti temizleye bilir miyim ya da nasıl temizlenir bu parazit ana tanktan bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
Arkadaşlar geçen hafta lepistesimle ilgili bir konu açmıştım. Bu sefer konu ilaç ve ana tankta dünyaya gelen şanssız bebekler.. bir lepistesimde mayalı sistem co2 den dolayı dışkısında saydamlık, belinde üstten bakıldığı zaman yamukluk solungaçlarda kızarıklık gibi sorunlarım vardı. Bu lepistes şu an genel olarak akvaryumda yüzüyor iştahı maşallah hiç kesilmedi fakat filtrenin üflemesinden yorulduğu zamanlar olduğu için kuyruğunu kısıp bir bitkinin altına saklanıyor. Bu yüzden iç parazitten şüphelendim ve sera bactobur uyguladım o günden beri her gün su değişimi yapıp sarımsaklı tetra pro ve canlı artemia ile besledim ana tanktaki tüm lepistesleri. Neyse bu sırada dışkısı normal olan balıkların 2 tanesi doğum yaptı. Ana tankta parazitli bi balık olduğu için diğer balıklar ve bebekler de bu hastalığı kapmış mıdır. Şimdi alvaryumun içinde ne var ne yok temizleyip sıfırdan akvaryum kurmayı düşünüyorum böylelikle hasta balıklardaki paraziti temizleye bilir miyim ya da nasıl temizlenir bu parazit ana tanktan bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
Hevesim Cocukluktan Beri Vardi Yeni Basladim
Lepistesin yanına bi kaç tane cüce vatoz da koyabilirsiniz zarar vermezler yosunları camları filan temizlerler hayırlı olsun yeni dostlarınız
Lepistesin yanına bi kaç tane cüce vatoz da koyabilirsiniz zarar vermezler yosunları camları filan temizlerler hayırlı olsun yeni dostlarınız
Lespistes Doğurması
Kardeş sen doğru bildiğinden şaşma. Yoğurt kabı fanus yavruluk ana tank hangisinde yavrulara daha iyi bakacaksan orada bak. Ama şu dip notu tekrar eklemek isterim net bir şekilde diyebilirim ki ana tankta lepistesler daha evel yavrulayıp o yavrularla birlikte yaşayıp yavruların yetişkin bi boyuta gelene dek birlikte yaşamadılarsa şu an doğacak bebekler in çoğu canlı yemden başka hiç birşey olmayacak. Çünkü lepisteslerin bebek balıklara alışkın olmadığı için onları yiyecek ve ne kadar bitki olsa da çoğu doğduğu gün yüzmeyi bilmediği için yem oluyor. Denedim gördüm. Benim büyüdü diye ana tanka aldığım bir moliyi iki lokmada yutan lepistesim oldu. Ama alışsınlar beraber yaşamaya diye düşünürsen direk tankta doğum yapsın üst kısma bir iki rafya su mercimeği köksüz tilki kuyrukları var kestiğin yerden uzayabilen bi bitki bu tarz şeylerle bebekleri saklama şansın da var. Ama bi farkettiler mi acımadan tek lokmada götürüyolar sen de heycanla yeme yeme diye akvaryum camına vurmaktan başka bişey yapamıyosun [^_^] Dediğim gibi için nasıl rahat edecekse öyle yap. Çünkü bu akvaryum işi gerçekten çok karışık bi şey. Herkesin kendi doğruları var. Her balık her bitki her akvaryum aynı değildir. Balıklarınızı sizden iyi kimse tanıyamaz. Sağlıklı bebekleriniz olması dileğiyle[:)]
Kardeş sen doğru bildiğinden şaşma. Yoğurt kabı fanus yavruluk ana tank hangisinde yavrulara daha iyi bakacaksan orada bak. Ama şu dip notu tekrar eklemek isterim net bir şekilde diyebilirim ki ana tankta lepistesler daha evel yavrulayıp o yavrularla birlikte yaşayıp yavruların yetişkin bi boyuta gelene dek birlikte yaşamadılarsa şu an doğacak bebekler in çoğu canlı yemden başka hiç birşey olmayacak. Çünkü lepisteslerin bebek balıklara alışkın olmadığı için onları yiyecek ve ne kadar bitki olsa da çoğu doğduğu gün yüzmeyi bilmediği için yem oluyor. Denedim gördüm. Benim büyüdü diye ana tanka aldığım bir moliyi iki lokmada yutan lepistesim oldu. Ama alışsınlar beraber yaşamaya diye düşünürsen direk tankta doğum yapsın üst kısma bir iki rafya su mercimeği köksüz tilki kuyrukları var kestiğin yerden uzayabilen bi bitki bu tarz şeylerle bebekleri saklama şansın da var. Ama bi farkettiler mi acımadan tek lokmada götürüyolar sen de heycanla yeme yeme diye akvaryum camına vurmaktan başka bişey yapamıyosun [^_^] Dediğim gibi için nasıl rahat edecekse öyle yap. Çünkü bu akvaryum işi gerçekten çok karışık bi şey. Herkesin kendi doğruları var. Her balık her bitki her akvaryum aynı değildir. Balıklarınızı sizden iyi kimse tanıyamaz. Sağlıklı bebekleriniz olması dileğiyle[:)]
Lespistes Doğurması
[QUOTE=Emrenedim]Kendi dogurdugunu yememesi icin direk yavruluga koymam gerekiyor degil mi? [/QUOTE] evet altı delikli yavruluklar var oraya alınca doğan yavru dibe çöküyor anne balık oraya geçemiyor. Bir de doğum yapmadan balığın arka tarafında bebek balıkların gözlerini görebilirsiniz zaten kuyruk şeklinde bi çıkıntı varsa kuyruğun altında o bi bebek balıktır hemen alırsanız çoğunu kurtarırsınız bebeklerin
[QUOTE=Emrenedim]Kendi dogurdugunu yememesi icin direk yavruluga koymam gerekiyor degil mi? [/QUOTE] evet altı delikli yavruluklar var oraya alınca doğan yavru dibe çöküyor anne balık oraya geçemiyor. Bir de doğum yapmadan balığın arka tarafında bebek balıkların gözlerini görebilirsiniz zaten kuyruk şeklinde bi çıkıntı varsa kuyruğun altında o bi bebek balıktır hemen alırsanız çoğunu kurtarırsınız bebeklerin
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? egemenc, 21:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
ballantines,
fffurkan9,
Ertug22,
egemenc,
ternapi,
hasancn,
Sungurr,
osmandbnl,
nniiaa,
DABARAKATO,
cheavy,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yusufflower,
Detay,
Ehtiyar,
burakinal,
mirac06,
M510,
hakanmorcicek,
oguzkanmaz,
JujuSeri,
dream07,
Sercan.,
NightWist,
omerkaya40,
Rime,
Frkn,
Hknçkl,
Falez06,
GreeNWooD,
Tata,
Phos,
HLLDNLYC,
Birtek,
baozturk,
Umutoty,
Joec,
Gökdeniz Kale,
Stoke,
nazemert,
aupqua,
Kemalk41,
sirhill,
EmrahGuloglu,
Maydogan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
