ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
enschin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2015 11:38
Son Ziyaret:
22 Aralık 2015 18:17
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin Erincik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
engin
SON 9 MESAJI
Bitkili Akvaryum
Selam Arkadaşlar
3 hafta önce kurdugum
120 x 50 x 60h
c02 destekli bitkili akvaryum
discus bakmayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8338.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8342.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8203.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8179.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8206.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8696.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8542.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8727.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8724.JPG[/IMG]
video bakmak isteyen ,linkte mevcut HD
https://vimeo.com/149770735
https://vimeo.com/149771876
hayırlı kandiller
Selam Arkadaşlar
3 hafta önce kurdugum
120 x 50 x 60h
c02 destekli bitkili akvaryum
discus bakmayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8338.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8342.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8203.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8179.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8206.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8696.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8542.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8727.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/IMG_8724.JPG[/IMG]
video bakmak isteyen ,linkte mevcut HD
https://vimeo.com/149770735
https://vimeo.com/149771876
hayırlı kandiller
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=Va_sil]Ayni dusunceleri yapmisiz,
Sizinkini anlatmaya calisacagim
Hic bir sey yapmamaktan,yaptiginiz patent catlamayi onler ama 100% guven vermez.
Sizin yaptiginiz,3 cami iyice baglamis oldunuz.Catlama sorunu baska mesele.Cungu ,tum cam silikonun icinde olsa bile,allah korusun catlarsa,catlaklik bir metre uzaga bile varabilir.
Benim dedigim,hem catlamayi onliyecekti,hemde catlarsa,ikinci taban sizlamayi onliyecekti.
Ben benim dedigimi yapacaktim
Eger boyle brakacaksaniz,tum cereyanla ilgili seyleri,oyle bir yelestirin ki,en kotu senaryo olursa (allah korusun) ziyan yalniz evin tabaninda kalsin.
Insallah tum dediklerime yalanci cikarim,[:)]
[/QUOTE][QUOTE=MurathanM]Gayet sağlam olmuş. Ama köşedeki 3 camı tutma konusunda sağlam olmuş. Çatlağı şöyle düşünürseniz daha net anlamış olursunuz, bir kıvılcım düşünün, süngerin bir tarafına sıçradığında farketmezsiniz. Aradan belli zaman geçtikten sonra bir bakarsınız sünger cayır cayır yanıyor. Çünkü içten içe yanar ama biz farkına varmayız. Ne kadar sağlam gibi gözükse de çatlak yayılmaya karar verirse içten içe devam eder önüne geçemezsiniz. Ama bu şekilde sizi uzun süre götürür diye düşünüyorum. Yine de Vasil Bey'in dediği gibi elektrik aksamlarından uzak tutun. [/QUOTE]
ARKADAŞLAR bende sizin gibi düşünüyorum acıkcası bende endişeliyim ama
akvaryum da mevcut bir catlama yok sadece köşe attı koptu .. benim amacım L paslanmaz ve köşe bentle oraya olacak basıncı düşürmek ki oraya vuracak olan basıncı düşürmüş olmuyormuyum bu şekilde ?
ilgi ve alakanız için teşekkür ederim bu arada
[QUOTE=Va_sil]Ayni dusunceleri yapmisiz,
Sizinkini anlatmaya calisacagim
Hic bir sey yapmamaktan,yaptiginiz patent catlamayi onler ama 100% guven vermez.
Sizin yaptiginiz,3 cami iyice baglamis oldunuz.Catlama sorunu baska mesele.Cungu ,tum cam silikonun icinde olsa bile,allah korusun catlarsa,catlaklik bir metre uzaga bile varabilir.
Benim dedigim,hem catlamayi onliyecekti,hemde catlarsa,ikinci taban sizlamayi onliyecekti.
Ben benim dedigimi yapacaktim
Eger boyle brakacaksaniz,tum cereyanla ilgili seyleri,oyle bir yelestirin ki,en kotu senaryo olursa (allah korusun) ziyan yalniz evin tabaninda kalsin.
Insallah tum dediklerime yalanci cikarim,[:)]
[/QUOTE][QUOTE=MurathanM]Gayet sağlam olmuş. Ama köşedeki 3 camı tutma konusunda sağlam olmuş. Çatlağı şöyle düşünürseniz daha net anlamış olursunuz, bir kıvılcım düşünün, süngerin bir tarafına sıçradığında farketmezsiniz. Aradan belli zaman geçtikten sonra bir bakarsınız sünger cayır cayır yanıyor. Çünkü içten içe yanar ama biz farkına varmayız. Ne kadar sağlam gibi gözükse de çatlak yayılmaya karar verirse içten içe devam eder önüne geçemezsiniz. Ama bu şekilde sizi uzun süre götürür diye düşünüyorum. Yine de Vasil Bey'in dediği gibi elektrik aksamlarından uzak tutun. [/QUOTE]
ARKADAŞLAR bende sizin gibi düşünüyorum acıkcası bende endişeliyim ama
akvaryum da mevcut bir catlama yok sadece köşe attı koptu .. benim amacım L paslanmaz ve köşe bentle oraya olacak basıncı düşürmek ki oraya vuracak olan basıncı düşürmüş olmuyormuyum bu şekilde ?
ilgi ve alakanız için teşekkür ederim bu arada
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=Va_sil]Tabani catlasaydi,tamiri hem kolay,hemde eskisinden daha saglam olurdu.
Her camin en zayif yeri,arkadasin vurdugu yerdir.Yan tarafi yani.
Gorulen ve gorulmeyen catlakliklar olur.
Her akvaryumun altinda,daima cereyan kablolari,fisler vardir,
Bir sey olmaz diyen arkadaslara.
Cocuklariniz varsa hayatlarini riske alirmiydiniz[:?]
Catlarsa 350 litre yalniz sulari salonu darmadagan yapmaz,cereyanda vurur.
Siz bukar litreleri,salonunuza koyarmiydiniz[:?]
Ben bu riski almazdim.[:cik:]
Yemekten sonra,nasil tamir olabilecegini size yazacagim[:)]
Ben ne yapacaktim.
Demir veya butcem mumkunse inox kosebent alip bir cerceve yapardim.Pas icin iyice boyardim
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/gammaomeganuiotaalpha_zps21hcekdi.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/gammaomeganuiotaalpha_zps21hcekdi.jpg[/IMG][/URL]
Kosebentin detaylari soyle olmali.
L -25m.50mm.2mm
veya daha iyi
L-30mm.60mm,2mm
Kosebentin genis yeri taban yaparim
10 mlik cerceveye cam keserim,Boooooolca silicon( 2,3 tup) ,hem kosebente ,hemde camin ustunu doldururum,silikonlar kurumadan,akvaryumu cerceveninin icine koyarim,3 gun sonra,stafor yerine( zamanla kirilip dagilir),boyle bir lastigin ustune koyardim.
Bu lastikleri,camping malzemeleri satan dukkanlarda,bulursunuz.Veya nalburlara bakin.
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/1333482958_0_zpsy9ltsqvd.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/1333482958_0_zpsy9ltsqvd.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/1398370396_0_zpsio9sepz5.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/1398370396_0_zpsio9sepz5.jpg[/IMG][/URL]
Not-silikonu koymadan,camin her yerini,akvaryumun tabanini ,dis taraftan ,aseton veya alkoola(ispirto zannedersem) yikayin.
Bu yapim ,size ikinci bir taban daha yapilmis gibi olur.allah korusun ,vurulan cam catlarsa,ikinci taban size cok beladan koruyacak[:)]
Umarim ne yapacaginizi iyi anlatabildim.
Boyle bence riske girmeyin,karar sizin[/QUOTE]
Vasil bey merhaba
yazdıklarınızı daha yeni gördüm .. bilgi için çok teşekkür ederim ..
ben şu şekilde yaptım ; 10 MM L paslanmaz kestirdim iş yerinde , dışına aynı şekilde 2mm paslanmazdan L köşebent gibi silıkonladım ..
sizce bu şekilde akvarum bana sorun cıkartırmı artık ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12315316_10153730946578349_2125635917_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12325484_10153730946458349_1966596266_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333255_10153730946738349_642807760_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333929_10153730946353349_1815251585_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333118_10153730946868349_535219589_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333800_10153730946653349_115575280_o.jpg[/IMG]
[QUOTE=Va_sil]Tabani catlasaydi,tamiri hem kolay,hemde eskisinden daha saglam olurdu.
Her camin en zayif yeri,arkadasin vurdugu yerdir.Yan tarafi yani.
Gorulen ve gorulmeyen catlakliklar olur.
Her akvaryumun altinda,daima cereyan kablolari,fisler vardir,
Bir sey olmaz diyen arkadaslara.
Cocuklariniz varsa hayatlarini riske alirmiydiniz[:?]
Catlarsa 350 litre yalniz sulari salonu darmadagan yapmaz,cereyanda vurur.
Siz bukar litreleri,salonunuza koyarmiydiniz[:?]
Ben bu riski almazdim.[:cik:]
Yemekten sonra,nasil tamir olabilecegini size yazacagim[:)]
Ben ne yapacaktim.
Demir veya butcem mumkunse inox kosebent alip bir cerceve yapardim.Pas icin iyice boyardim
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/gammaomeganuiotaalpha_zps21hcekdi.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/gammaomeganuiotaalpha_zps21hcekdi.jpg[/IMG][/URL]
Kosebentin detaylari soyle olmali.
L -25m.50mm.2mm
veya daha iyi
L-30mm.60mm,2mm
Kosebentin genis yeri taban yaparim
10 mlik cerceveye cam keserim,Boooooolca silicon( 2,3 tup) ,hem kosebente ,hemde camin ustunu doldururum,silikonlar kurumadan,akvaryumu cerceveninin icine koyarim,3 gun sonra,stafor yerine( zamanla kirilip dagilir),boyle bir lastigin ustune koyardim.
Bu lastikleri,camping malzemeleri satan dukkanlarda,bulursunuz.Veya nalburlara bakin.
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/1333482958_0_zpsy9ltsqvd.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/1333482958_0_zpsy9ltsqvd.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1029.photobucket.com/user/kixlidatos/media/Kataskeves/Ilika/1398370396_0_zpsio9sepz5.jpg.html][IMG]http://i1029.photobucket.com/albums/y352/kixlidatos/Kataskeves/Ilika/1398370396_0_zpsio9sepz5.jpg[/IMG][/URL]
Not-silikonu koymadan,camin her yerini,akvaryumun tabanini ,dis taraftan ,aseton veya alkoola(ispirto zannedersem) yikayin.
Bu yapim ,size ikinci bir taban daha yapilmis gibi olur.allah korusun ,vurulan cam catlarsa,ikinci taban size cok beladan koruyacak[:)]
Umarim ne yapacaginizi iyi anlatabildim.
Boyle bence riske girmeyin,karar sizin[/QUOTE]
Vasil bey merhaba
yazdıklarınızı daha yeni gördüm .. bilgi için çok teşekkür ederim ..
ben şu şekilde yaptım ; 10 MM L paslanmaz kestirdim iş yerinde , dışına aynı şekilde 2mm paslanmazdan L köşebent gibi silıkonladım ..
sizce bu şekilde akvarum bana sorun cıkartırmı artık ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12315316_10153730946578349_2125635917_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12325484_10153730946458349_1966596266_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333255_10153730946738349_642807760_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333929_10153730946353349_1815251585_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333118_10153730946868349_535219589_o.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12333800_10153730946653349_115575280_o.jpg[/IMG]
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=MurathanM]Hayır, ben su sızdırma olayı ve balıkları kaybetme riskini alamadım. Alt çatlaklar daha önemli, benimki de silikonun dışındaydı. Ama her ne olursa olsun o çatlak ilerlerse daha büyük sorunlar teşkil edebilir. [/QUOTE]
Ben Yarın mevcut olan kayıtın üstüne bir
L kayıt daha 10mm camdan gececegim silıkonlayacagım .
akvaryumu balkona cıkartıp ağzına kadar doldurup 3-4 gün öyle bekleticeğim birşey olmazsa kulanmayı düşünüyorum [:geek:]
[QUOTE=MurathanM]Hayır, ben su sızdırma olayı ve balıkları kaybetme riskini alamadım. Alt çatlaklar daha önemli, benimki de silikonun dışındaydı. Ama her ne olursa olsun o çatlak ilerlerse daha büyük sorunlar teşkil edebilir. [/QUOTE]
Ben Yarın mevcut olan kayıtın üstüne bir
L kayıt daha 10mm camdan gececegim silıkonlayacagım .
akvaryumu balkona cıkartıp ağzına kadar doldurup 3-4 gün öyle bekleticeğim birşey olmazsa kulanmayı düşünüyorum [:geek:]
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=MurathanM]Bir şey olmaz diyen arkadaşlar yorumu neye göre yapmışlar? Riske girmeye sizce değer mi? Benzeri bir durum benim de başıma geldi, kullan hiç bir şey yolmaz diyenler de vardı. Ama şunu düşünün, akvaryumuzun darbe noktası alt taraf. Suyu doldurdunuz, ilerleyen zamanlarda su sızdırdı. Şanslıysanız erken görürseniz müdahale edersiniz. Ama diğer ihtimali düşünün, oda batmış, balıklar ölmüş olacak. Yani kısaca; Riske girmeye gerek yok. Orada gözle göremediğiniz mikron büyüklüğünde bir çatlak olabilir, o çatlak zamanla yayılıp zararlı olabilir.
İyisi mi, sürekli bunları düşünmektense, 1 kere daha masrafa girin kafanız rahat etsin. [/QUOTE]
Murathan Bey
bir sorum olucaktı , aynı şey sizinde başınıza gelmiş,
peki siz riske girip kendi akvaryumunuzu kulanmışmıydınız ? , bir süre sonra sizdirma mı yaptı?
[QUOTE=MurathanM]Bir şey olmaz diyen arkadaşlar yorumu neye göre yapmışlar? Riske girmeye sizce değer mi? Benzeri bir durum benim de başıma geldi, kullan hiç bir şey yolmaz diyenler de vardı. Ama şunu düşünün, akvaryumuzun darbe noktası alt taraf. Suyu doldurdunuz, ilerleyen zamanlarda su sızdırdı. Şanslıysanız erken görürseniz müdahale edersiniz. Ama diğer ihtimali düşünün, oda batmış, balıklar ölmüş olacak. Yani kısaca; Riske girmeye gerek yok. Orada gözle göremediğiniz mikron büyüklüğünde bir çatlak olabilir, o çatlak zamanla yayılıp zararlı olabilir.
İyisi mi, sürekli bunları düşünmektense, 1 kere daha masrafa girin kafanız rahat etsin. [/QUOTE]
Murathan Bey
bir sorum olucaktı , aynı şey sizinde başınıza gelmiş,
peki siz riske girip kendi akvaryumunuzu kulanmışmıydınız ? , bir süre sonra sizdirma mı yaptı?
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=MurathanM]Bir şey olmaz diyen arkadaşlar yorumu neye göre yapmışlar? Riske girmeye sizce değer mi? Benzeri bir durum benim de başıma geldi, kullan hiç bir şey yolmaz diyenler de vardı. Ama şunu düşünün, akvaryumuzun darbe noktası alt taraf. Suyu doldurdunuz, ilerleyen zamanlarda su sızdırdı. Şanslıysanız erken görürseniz müdahale edersiniz. Ama diğer ihtimali düşünün, oda batmış, balıklar ölmüş olacak. Yani kısaca; Riske girmeye gerek yok. Orada gözle göremediğiniz mikron büyüklüğünde bir çatlak olabilir, o çatlak zamanla yayılıp zararlı olabilir.
İyisi mi, sürekli bunları düşünmektense, 1 kere daha masrafa girin kafanız rahat etsin. [/QUOTE][QUOTE=zephyrr]O kırılan parça küçük gelebilir gözünüze ama 360 litrelik bir tanktan bahsediyorsunuz. İçten atacağınız yama ne kadar güvenli olacak sizce? Tabiki karar sizin karalar bağlamanızı istemesem de risk olacaktır. Bu riske girmeye sizce gerek var mı ?[/QUOTE]
Arkadaşlar bilgi için teşekkür ederim
ben açıkcası birşey olacagını düşünmüyorum çünkü tüm camlar birbirine silikonlanmış içten kayıt var ayriyetten bende 10mm camdan içine köşeye kayıt atacagım , yan cam olsa Kesinlikle kulannmayı cesaret edemezdim
altında 5cm strofor olacagı için basıncı da dengelemiş olurm yani demek istediğim taban camı patlama risk olarak daha az dır diye tahmin ediyorum ..
[QUOTE=MurathanM]Bir şey olmaz diyen arkadaşlar yorumu neye göre yapmışlar? Riske girmeye sizce değer mi? Benzeri bir durum benim de başıma geldi, kullan hiç bir şey yolmaz diyenler de vardı. Ama şunu düşünün, akvaryumuzun darbe noktası alt taraf. Suyu doldurdunuz, ilerleyen zamanlarda su sızdırdı. Şanslıysanız erken görürseniz müdahale edersiniz. Ama diğer ihtimali düşünün, oda batmış, balıklar ölmüş olacak. Yani kısaca; Riske girmeye gerek yok. Orada gözle göremediğiniz mikron büyüklüğünde bir çatlak olabilir, o çatlak zamanla yayılıp zararlı olabilir.
İyisi mi, sürekli bunları düşünmektense, 1 kere daha masrafa girin kafanız rahat etsin. [/QUOTE][QUOTE=zephyrr]O kırılan parça küçük gelebilir gözünüze ama 360 litrelik bir tanktan bahsediyorsunuz. İçten atacağınız yama ne kadar güvenli olacak sizce? Tabiki karar sizin karalar bağlamanızı istemesem de risk olacaktır. Bu riske girmeye sizce gerek var mı ?[/QUOTE]
Arkadaşlar bilgi için teşekkür ederim
ben açıkcası birşey olacagını düşünmüyorum çünkü tüm camlar birbirine silikonlanmış içten kayıt var ayriyetten bende 10mm camdan içine köşeye kayıt atacagım , yan cam olsa Kesinlikle kulannmayı cesaret edemezdim
altında 5cm strofor olacagı için basıncı da dengelemiş olurm yani demek istediğim taban camı patlama risk olarak daha az dır diye tahmin ediyorum ..
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
[QUOTE=Prayer]Kayıtlar olduğundan pek sorun olacağını sanmıyorum ama silikon ile tamamlamak daha güvenli hale getirecektir. Altındaki köpükte tam akvaryuma göre ise sorunsuz kullanırsınız.[/QUOTE][QUOTE=ibrahim,07]Birşey olacağını zannetmiyorum bende sadece köşeden ufak bir parça gitmiş içini engelleyecek birşey yok. siz yinede kırılan yere biraz silikon sıkın garanti olsun [/QUOTE][QUOTE=Praton]Hayir bir sey olmaz.[/QUOTE]
Çok teşekür ederim Arkadaşlar
içine 10mm camdan L kestirdim onu da ilave olarak içten köşeye Silokonluyacağım
benim tek korkum basıncdan akvaryumun patlamasıydı !
[QUOTE=Prayer]Kayıtlar olduğundan pek sorun olacağını sanmıyorum ama silikon ile tamamlamak daha güvenli hale getirecektir. Altındaki köpükte tam akvaryuma göre ise sorunsuz kullanırsınız.[/QUOTE][QUOTE=ibrahim,07]Birşey olacağını zannetmiyorum bende sadece köşeden ufak bir parça gitmiş içini engelleyecek birşey yok. siz yinede kırılan yere biraz silikon sıkın garanti olsun [/QUOTE][QUOTE=Praton]Hayir bir sey olmaz.[/QUOTE]
Çok teşekür ederim Arkadaşlar
içine 10mm camdan L kestirdim onu da ilave olarak içten köşeye Silokonluyacağım
benim tek korkum basıncdan akvaryumun patlamasıydı !
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
Akvaryum içten ayriyetten kayıtlı ama
yine de sorun olurmu ?
[QUOTE=Va_sil]Bence doldurmaniz risktir.
Durup dururken catlamasi cok mmkun.[:(][/QUOTE]
Vasil bey merhaba
Akvaryum içten ayriyetten kayıtlı ama
yine de sorun olurmu ?
Akvaryum içten ayriyetten kayıtlı ama
yine de sorun olurmu ?
[QUOTE=Va_sil]Bence doldurmaniz risktir.
Durup dururken catlamasi cok mmkun.[:(][/QUOTE]
Vasil bey merhaba
Akvaryum içten ayriyetten kayıtlı ama
yine de sorun olurmu ?
Akvaryum Alt Taban Köşe Kırlıdı !
MERHABA ARKADAŞLAR
120 x 50 x 60h Akvaryum 10mm
taşınırken köşesini carptım alt tabanın sol köşesi koptu yan camlarda birşey yok
sizdırma yok
ilrede sızdırırımı veya patlama riski varmıdır ?
yardımlarınız bekliyorum ...
[URL]null[/URL][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309433_10153725403563349_2056329160_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309353_10153725403548349_711730687_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309188_10153725403488349_994854982_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12305890_10153725403323349_638315650_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12167892_10153725403403349_716482945_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12283098_10153725403458349_1541184370_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12226820_10153725403483349_1012408266_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12305654_10153725403448349_1687677876_n.jpg[/IMG]
MERHABA ARKADAŞLAR
120 x 50 x 60h Akvaryum 10mm
taşınırken köşesini carptım alt tabanın sol köşesi koptu yan camlarda birşey yok
sizdırma yok
ilrede sızdırırımı veya patlama riski varmıdır ?
yardımlarınız bekliyorum ...
[URL]null[/URL][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309433_10153725403563349_2056329160_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309353_10153725403548349_711730687_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12309188_10153725403488349_994854982_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12305890_10153725403323349_638315650_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12167892_10153725403403349_716482945_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12283098_10153725403458349_1541184370_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12226820_10153725403483349_1012408266_n.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/180050/12305654_10153725403448349_1687677876_n.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 03:07
Yeni Üye Forumu - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
