ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sudemis
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Aralık 2024 12:02
Son Ziyaret:
16 Aralık 2024 17:16
Toplam Mesaj:
10 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sude
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Trabzon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sude
SON 5 MESAJI
Beta Balığı Hakkında
[QUOTE=MasterChiefHakan]
1) "Düşüncenizi kendinize saklayın" tabiri yeterince saygılı bir tavır değil. Kaldı ki önceki mesajımda verdiğim bilgileri alıntılamıştınız, yani amacımın size faydalı olmaya çalışmak olduğu belli.
2) Yazdıklarımı silmedim, size cahil damgasını nerede vurmuşum, gösterin!
3) Cahil kelimesini veya imasını kullanmamış olsam da cahil kelimesinin birden fazla anlamı var, onlardan biri de "[B]deneyimsiz[/B]" demek. Siz de akvaryum hobisinde deneyimsizsiniz.
(Kelime anlamına ilişkin kaynak sözlük: [URL]https://sozluk.gov.tr/[/URL] )
4) Bu ve benzeri forum sitelerinde açtığınız konuya herkes yanıt yazma hakkına sahiptir. Bu sitede konunuza yazılan yanıtlardan size göre saygısızlık veya hakaret içeren varsa cevap yazmak yerine "[U]hata var[/U]" butonunu tıklayıp yönetime durumu bildirmeniz gerekir. Bu forumun bir kuralıdır.
Cevap hakkımı kullanmak için yanıt yazdım. Yanlış anlaşılma ile de olsa hobiden veya forumdan soğumanıza neden olmak istemem, konuyu kişisel boyutundan çıkaralım lütfen.
Forum kuralları linkini dikkatinize sunuyorum:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/forum_kurallari_k12733.asp[/URL]
[/QUOTE] kusura bakmayın anlayısınuz için tesekkür ederim ifade ve önerileriniz benim için değerli ama size soru sorarken cahillerle ilgili yazı görünce açıksacı üzücü oldu bana değilmiş kısura bakmayın
[QUOTE=1Balikci ]Merhaba
Forumumuzda yeni olduğunuzu görüyorum. Öncelikle aramıza hoş geldiniz! Ancak burası, karşılıklı saygı ve anlayış çerçevesinde fikirlerimizi paylaştığımız bir platform. Forum kurallarına uygun bir dil kullanmak ve diğer üyelere saygılı davranmak hepimiz için önemli.
Yapıcı eleştiriler ve nazik yorumlarla katkıda bulunmak, burada geçirdiğiniz zamanı daha keyifli ve verimli hale getirir. Hep birlikte seviyeli ve dostane bir ortam oluşturalım. Size yardımcı olmaya çalışan değerli üyelerimize verdiğiniz mahalle ağzı hiç hoş değil.
Anlayışınız için teşekkür ederiz!
[/QUOTE] öncelikle hosbuldum herkesin katkısı benim için değerli ve önemli orada bana hakaret olarak algıladığım icin yazdım ama beyefendinin aslında iyi yönde yazdını anlayınca kusururumh diledim ama sizin bana mahalle ağzı demenize gerek yoktu [EDIT]Sudemis,2024-12-04 20:20:25[/EDIT]
[QUOTE=Bettamtailung]udemis]
Saygılı oluyorum ama bana cahil damgası vurması hoş değil aldığım kişi bana bunu söyledi bir zaman sonra akvaryuma koyabilirsin dedi[/QUOTE walstad zor bişey olduğu için sizde yeni başaldığınız için acemi demiş ne var bunda [/QUOTE] tamam ben anlamadım düzelttim işte
[QUOTE=MasterChiefHakan]
1) "Düşüncenizi kendinize saklayın" tabiri yeterince saygılı bir tavır değil. Kaldı ki önceki mesajımda verdiğim bilgileri alıntılamıştınız, yani amacımın size faydalı olmaya çalışmak olduğu belli.
2) Yazdıklarımı silmedim, size cahil damgasını nerede vurmuşum, gösterin!
3) Cahil kelimesini veya imasını kullanmamış olsam da cahil kelimesinin birden fazla anlamı var, onlardan biri de "[B]deneyimsiz[/B]" demek. Siz de akvaryum hobisinde deneyimsizsiniz.
(Kelime anlamına ilişkin kaynak sözlük: [URL]https://sozluk.gov.tr/[/URL] )
4) Bu ve benzeri forum sitelerinde açtığınız konuya herkes yanıt yazma hakkına sahiptir. Bu sitede konunuza yazılan yanıtlardan size göre saygısızlık veya hakaret içeren varsa cevap yazmak yerine "[U]hata var[/U]" butonunu tıklayıp yönetime durumu bildirmeniz gerekir. Bu forumun bir kuralıdır.
Cevap hakkımı kullanmak için yanıt yazdım. Yanlış anlaşılma ile de olsa hobiden veya forumdan soğumanıza neden olmak istemem, konuyu kişisel boyutundan çıkaralım lütfen.
Forum kuralları linkini dikkatinize sunuyorum:
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/forum_kurallari_k12733.asp[/URL]
[/QUOTE] kusura bakmayın anlayısınuz için tesekkür ederim ifade ve önerileriniz benim için değerli ama size soru sorarken cahillerle ilgili yazı görünce açıksacı üzücü oldu bana değilmiş kısura bakmayın
[QUOTE=1Balikci ]Merhaba
Forumumuzda yeni olduğunuzu görüyorum. Öncelikle aramıza hoş geldiniz! Ancak burası, karşılıklı saygı ve anlayış çerçevesinde fikirlerimizi paylaştığımız bir platform. Forum kurallarına uygun bir dil kullanmak ve diğer üyelere saygılı davranmak hepimiz için önemli.
Yapıcı eleştiriler ve nazik yorumlarla katkıda bulunmak, burada geçirdiğiniz zamanı daha keyifli ve verimli hale getirir. Hep birlikte seviyeli ve dostane bir ortam oluşturalım. Size yardımcı olmaya çalışan değerli üyelerimize verdiğiniz mahalle ağzı hiç hoş değil.
Anlayışınız için teşekkür ederiz!
[/QUOTE] öncelikle hosbuldum herkesin katkısı benim için değerli ve önemli orada bana hakaret olarak algıladığım icin yazdım ama beyefendinin aslında iyi yönde yazdını anlayınca kusururumh diledim ama sizin bana mahalle ağzı demenize gerek yoktu [EDIT]Sudemis,2024-12-04 20:20:25[/EDIT]
[QUOTE=Bettamtailung]udemis]
Saygılı oluyorum ama bana cahil damgası vurması hoş değil aldığım kişi bana bunu söyledi bir zaman sonra akvaryuma koyabilirsin dedi[/QUOTE walstad zor bişey olduğu için sizde yeni başaldığınız için acemi demiş ne var bunda [/QUOTE] tamam ben anlamadım düzelttim işte
Balığın Bezelye İle Beslenmesi
[QUOTE=DarKMooN]Belirli miktar bezelyeyi cezvede haşlayınız. Haşladıkdan sonra 6-7 bezelyenin kabuğunu soyup 2 veya 3e elinizle bölerek ezerek verin. Bunu haftalık olarak aynı günler tekrar edin. Mesela sadece cumartesi günü 3-4 öğün bezelye verin yem vermeyin o gün sadece bezelye . Pazar günü ise aç kalsın ve haftalık su değişimi yapın. Diğer günler ise normal yemler verin. Bunu haftalık olarak tekrarlar iseniz balıkların kabız olmasını önlemiş olursunuz.[/QUOTE] merhaba bir tanesi icin kaç bezelye
[QUOTE=DarKMooN]Belirli miktar bezelyeyi cezvede haşlayınız. Haşladıkdan sonra 6-7 bezelyenin kabuğunu soyup 2 veya 3e elinizle bölerek ezerek verin. Bunu haftalık olarak aynı günler tekrar edin. Mesela sadece cumartesi günü 3-4 öğün bezelye verin yem vermeyin o gün sadece bezelye . Pazar günü ise aç kalsın ve haftalık su değişimi yapın. Diğer günler ise normal yemler verin. Bunu haftalık olarak tekrarlar iseniz balıkların kabız olmasını önlemiş olursunuz.[/QUOTE] merhaba bir tanesi icin kaç bezelye
Beta Balığı Hakkında
[QUOTE=Ehtiyar]
Siz de sorununuzu kendinize saklayın o zaman bu nasıl bir üslup, kaç kişi derdinizle dertleniyor şurada[:cik:]. [/QUOTE]
Saygılı oluyorum ama bana cahil damgası vurması hoş değil aldığım kişi bana bunu söyledi bir zaman sonra akvaryuma koyabilirsin dedi
[QUOTE=Ehtiyar]
Siz de sorununuzu kendinize saklayın o zaman bu nasıl bir üslup, kaç kişi derdinizle dertleniyor şurada[:cik:]. [/QUOTE]
Saygılı oluyorum ama bana cahil damgası vurması hoş değil aldığım kişi bana bunu söyledi bir zaman sonra akvaryuma koyabilirsin dedi
Beta Balığı Hakkında
[QUOTE=chimeric]
Yemi çok vermiş olabilir misiniz [:?]
[/QUOTE]. Yem veriyorum ama suyun dibine düşüyor üstel bir tane kalıyorda yiyor anlamadım çok
[QUOTE=MasterChiefHakan]Şimdi değilse de bir süre sonra balığın kuyruğu eriyecek, türlü hastalık riskleri yaşayacak. Bunun nedeni çok küçük hacimde bakılması.
Ayrıca fanustaki plastik bitki ve renkli taşlar da balığa zarar verme riski barındırıyor, boyasının suya salınım yaparak balığı zehirleme riski var.
Cam veya plastik daha büyük bir tankta (kap veya akvaryumda) tutmanızı öneririm.
Yemlemeyi de günlük birkaç adet granül yemden fazla yapmayın. Haftada bir veya iki gün hiç yem vermeyin.
Su değişimlerini düzenli yapın ekleyeceğiniz su balığın içerisinde olduğu suyla aynı sıcaklıkta olsun. Hazır su veya birkaç gün beklemiş çeşme suyu kullanın.[/QUOTE] şuan kücük diye fanusta balık henüz yavru dedi satan kişi 1 ay sonra akvaryuma alacağım ama karnındaki şişliği anlamadım
[QUOTE=MasterChiefHakan]
Üstat, fanusta balık besleyen acemilere Walstad metodunu önermesek mi acaba?
Bettalar: [URL]https://www.akvaryum.com/betta_splendens_(beta)_tatlisur_6_279.asp[/URL][/QUOTE] düşüncenizi kendinize saklayın
[QUOTE=MasterChiefHakan]
Üstat, fanusta balık besleyen acemilere Walstad metodunu önermesek mi acaba?
Bettalar: [URL]https://www.akvaryum.com/betta_splendens_(beta)_tatlisur_6_279.asp[/URL][[EDIT]Sudemis,2024-12-03 18:11:36[/EDIT]
[QUOTE=chimeric]
Yemi çok vermiş olabilir misiniz [:?]
[/QUOTE]. Yem veriyorum ama suyun dibine düşüyor üstel bir tane kalıyorda yiyor anlamadım çok
[QUOTE=MasterChiefHakan]Şimdi değilse de bir süre sonra balığın kuyruğu eriyecek, türlü hastalık riskleri yaşayacak. Bunun nedeni çok küçük hacimde bakılması.
Ayrıca fanustaki plastik bitki ve renkli taşlar da balığa zarar verme riski barındırıyor, boyasının suya salınım yaparak balığı zehirleme riski var.
Cam veya plastik daha büyük bir tankta (kap veya akvaryumda) tutmanızı öneririm.
Yemlemeyi de günlük birkaç adet granül yemden fazla yapmayın. Haftada bir veya iki gün hiç yem vermeyin.
Su değişimlerini düzenli yapın ekleyeceğiniz su balığın içerisinde olduğu suyla aynı sıcaklıkta olsun. Hazır su veya birkaç gün beklemiş çeşme suyu kullanın.[/QUOTE] şuan kücük diye fanusta balık henüz yavru dedi satan kişi 1 ay sonra akvaryuma alacağım ama karnındaki şişliği anlamadım
[QUOTE=MasterChiefHakan]
Üstat, fanusta balık besleyen acemilere Walstad metodunu önermesek mi acaba?
Bettalar: [URL]https://www.akvaryum.com/betta_splendens_(beta)_tatlisur_6_279.asp[/URL][/QUOTE] düşüncenizi kendinize saklayın
[QUOTE=MasterChiefHakan]
Üstat, fanusta balık besleyen acemilere Walstad metodunu önermesek mi acaba?
Bettalar: [URL]https://www.akvaryum.com/betta_splendens_(beta)_tatlisur_6_279.asp[/URL][[EDIT]Sudemis,2024-12-03 18:11:36[/EDIT]
Beta Balığı Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253068/031220241204581.jpg[/IMG] balığımın bir sorunu varmı kuyruğunsanli kısalıyor bilen bana bilgi verebilir mi bide sanki karnı şişti[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253068/031220241204031.jpg[/IMG] ikinci foto suanki hali[EDIT]Sudemis,2024-12-03 12:06:09[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253068/031220241204581.jpg[/IMG] balığımın bir sorunu varmı kuyruğunsanli kısalıyor bilen bana bilgi verebilir mi bide sanki karnı şişti[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253068/031220241204031.jpg[/IMG] ikinci foto suanki hali[EDIT]Sudemis,2024-12-03 12:06:09[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? egemenc, 21:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
ballantines,
fffurkan9,
Ertug22,
egemenc,
ternapi,
hasancn,
Sungurr,
osmandbnl,
nniiaa,
DABARAKATO,
cheavy,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yusufflower,
Detay,
Ehtiyar,
burakinal,
mirac06,
M510,
hakanmorcicek,
oguzkanmaz,
JujuSeri,
dream07,
Sercan.,
NightWist,
omerkaya40,
Rime,
Frkn,
Hknçkl,
Falez06,
GreeNWooD,
Tata,
Phos,
HLLDNLYC,
Birtek,
baozturk,
Umutoty,
Joec,
Gökdeniz Kale,
Stoke,
nazemert,
aupqua,
Kemalk41,
sirhill,
EmrahGuloglu,
Maydogan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
