ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Akvaryumbalık123
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Aralık 2019 21:12
Son Ziyaret:
13 Şubat 2020 14:22
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Balık123
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Karabük
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Akvaryumbalık
SON 10 MESAJI
Turuncu Balığım Mavi Balığım In Kovalayıp
[QUOTE=çulsuz]Türleri nedir? Resim atarsanız daha çok bilgi verir. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219801/281220191236451.jpg[/IMG]
[QUOTE=çulsuz]Türleri nedir? Resim atarsanız daha çok bilgi verir. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219801/281220191236451.jpg[/IMG]
Turuncu Balığım Mavi Balığım In Kovalayıp
[QUOTE=Akvaryumbalık123]
Japon[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219801/281220191236451.jpg[/IMG]
[QUOTE=Akvaryumbalık123]
Japon[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219801/281220191236451.jpg[/IMG]
Turuncu Balığım Mavi Balığım In Kovalayıp
[QUOTE=çulsuz]Türleri nedir? Resim atarsanız daha çok bilgi verir. [/QUOTE]
Japon
[QUOTE=çulsuz]Türleri nedir? Resim atarsanız daha çok bilgi verir. [/QUOTE]
Japon
Turuncu Balığım Mavi Balığım In Kovalayıp
Turuncu balığım mavi balığım ın kovalayıp karnına vuruyor ne olabilir
Turuncu balığım mavi balığım ın kovalayıp karnına vuruyor ne olabilir
Japon Balıkları Sürekli Yukarı Çıkıyor
[QUOTE=Baran Koç] kardeşim kusura bakma balık bakmıyacaksın o zaman balıkları burada ilan aç sahiplendir yada aldiğın yere götür iade et ben 400 litrede 2 adet japon balığı bakıyorum sadece sen 4l de bakıyorsun arada 396l fark var sence hangisini tercih eder balıklar ? Filitren yok hava motorun yok yani bunlar olmadan balık bakamasın balıkların önce alanını oluşturacaksın yaşayabileceği yeri yani sonra balıkları alacaksın böyle eziyet ediyosun 1 aya kalmaz balıkların ölecekdir bilgine[/QUOTE]
Balığın bir tanesi yemi önüne atıyorum yemiyor ama diğerinde onun yemediğini yiyor sizce sorun ne
[QUOTE=Baran Koç] kardeşim kusura bakma balık bakmıyacaksın o zaman balıkları burada ilan aç sahiplendir yada aldiğın yere götür iade et ben 400 litrede 2 adet japon balığı bakıyorum sadece sen 4l de bakıyorsun arada 396l fark var sence hangisini tercih eder balıklar ? Filitren yok hava motorun yok yani bunlar olmadan balık bakamasın balıkların önce alanını oluşturacaksın yaşayabileceği yeri yani sonra balıkları alacaksın böyle eziyet ediyosun 1 aya kalmaz balıkların ölecekdir bilgine[/QUOTE]
Balığın bir tanesi yemi önüne atıyorum yemiyor ama diğerinde onun yemediğini yiyor sizce sorun ne
Japon Balıkları Sürekli Yukarı Çıkıyor
[QUOTE=NİRVANA]İnternette 30 litre akvaryum 50 TL satılıyor. Ondan sipariş edin. Kapıya kadar getiriyorlar. 50 TL para biriktirip alın. Aileni bir şekilde ikna edersin. Fanus balık değil bitki için üretilen birşey. Balıkların gözlerini de bozar[:cik:][/QUOTE]
Çok yer kapladıkları için istemiyorlar akvaryumu
[EDIT]Akvaryumbalık123,2019-12-25 22:12:01[/EDIT]
[QUOTE=NİRVANA]İnternette 30 litre akvaryum 50 TL satılıyor. Ondan sipariş edin. Kapıya kadar getiriyorlar. 50 TL para biriktirip alın. Aileni bir şekilde ikna edersin. Fanus balık değil bitki için üretilen birşey. Balıkların gözlerini de bozar[:cik:][/QUOTE]
Çok yer kapladıkları için istemiyorlar akvaryumu
[EDIT]Akvaryumbalık123,2019-12-25 22:12:01[/EDIT]
Japon Balıkları Sürekli Yukarı Çıkıyor
[QUOTE=Beta_balik]Ne yazık ki yok. Sık su değişimi gerekir, bununda eksileri var.
Akvaryum kurmaya imkanınız yoksa balık beslemenizi tavsiye etmem. 10 litrelik bir kap yada akvaryum alabilirseniz betta besleyebilirsiniz. Japonlar için ise en az 50-60 lt gerekir.[/QUOTE
Malesef ailem akvaryum almaya pek yakın bakmıyor
[QUOTE=Beta_balik]Ne yazık ki yok. Sık su değişimi gerekir, bununda eksileri var.
Akvaryum kurmaya imkanınız yoksa balık beslemenizi tavsiye etmem. 10 litrelik bir kap yada akvaryum alabilirseniz betta besleyebilirsiniz. Japonlar için ise en az 50-60 lt gerekir.[/QUOTE
Malesef ailem akvaryum almaya pek yakın bakmıyor
Japon Balıkları Sürekli Yukarı Çıkıyor
[QUOTE=Beta_balik]Ne yazık ki fanusta balık beslenmesi doğru değil. Çeşitli nedenlerden dolayı fanus yerine akvaryum tercih etmelisiniz. Aşağıdaki linkte bu nedenlerle yazıyor, olmanızı tavsiye ederim.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/fanusta_neden_balik_beslenmez!_k268356.asp[/URL]
Su yüzeyinde gezmelerinin nedeni ise nitrit patlamasıdır büyük ihtimalle. Filtre olmayışı bu ihtimali destekliyor.
Diğer bir ihtimal ise sudaki oksijen seviyesinin yetersiz oluşu olabilir. Nitrit patlamasında da oksijen azalır. Ama nitrit patlamasında akvaryumu büyütmek, balık sayısını azaltmak vb. çözümler gerekirken, oksijenin azalmasında suya hava motoru yardımı ile oksijen verilmesi yeterli olur.
Nitrit patlamasının önemini anlamanız için azot döngüsünü ve nitritin ne olduğunu bilmeniz gerekiyor. Aşağıda verdiğim linkleri okuyarak bu konu hakkında biraz bilgi sahibi olabilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL]
[URL]https://rasyonalist.org/yazi/baliklarda-nitrit-zehirlenmesi-toksisitesi/[/URL]
Birde balıklarınızın yakından fotoğraflarını gönderir misiniz? Yeterli ekipmanınız olmadığı için balıklarda çeşitli hastalıklar olabilir. Varsa burada belirlenir.[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Ne yazık ki fanusta balık beslenmesi doğru değil. Çeşitli nedenlerden dolayı fanus yerine akvaryum tercih etmelisiniz. Aşağıdaki linkte bu nedenlerle yazıyor, olmanızı tavsiye ederim.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/fanusta_neden_balik_beslenmez!_k268356.asp[/URL]
Su yüzeyinde gezmelerinin nedeni ise nitrit patlamasıdır büyük ihtimalle. Filtre olmayışı bu ihtimali destekliyor.
Diğer bir ihtimal ise sudaki oksijen seviyesinin yetersiz oluşu olabilir. Nitrit patlamasında da oksijen azalır. Ama nitrit patlamasında akvaryumu büyütmek, balık sayısını azaltmak vb. çözümler gerekirken, oksijenin azalmasında suya hava motoru yardımı ile oksijen verilmesi yeterli olur.
Nitrit patlamasının önemini anlamanız için azot döngüsünü ve nitritin ne olduğunu bilmeniz gerekiyor. Aşağıda verdiğim linkleri okuyarak bu konu hakkında biraz bilgi sahibi olabilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL]
[URL]https://rasyonalist.org/yazi/baliklarda-nitrit-zehirlenmesi-toksisitesi/[/URL]
Birde balıklarınızın yakından fotoğraflarını gönderir misiniz? Yeterli ekipmanınız olmadığı için balıklarda çeşitli hastalıklar olabilir. Varsa burada belirlenir.[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Ne yazık ki fanusta balık beslenmesi doğru değil. Çeşitli nedenlerden dolayı fanus yerine akvaryum tercih etmelisiniz. Aşağıdaki linkte bu nedenlerle yazıyor, olmanızı tavsiye ederim.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/fanusta_neden_balik_beslenmez!_k268356.asp[/URL]
Su yüzeyinde gezmelerinin nedeni ise nitrit patlamasıdır büyük ihtimalle. Filtre olmayışı bu ihtimali destekliyor.
Diğer bir ihtimal ise sudaki oksijen seviyesinin yetersiz oluşu olabilir. Nitrit patlamasında da oksijen azalır. Ama nitrit patlamasında akvaryumu büyütmek, balık sayısını azaltmak vb. çözümler gerekirken, oksijenin azalmasında suya hava motoru yardımı ile oksijen verilmesi yeterli olur.
Nitrit patlamasının önemini anlamanız için azot döngüsünü ve nitritin ne olduğunu bilmeniz gerekiyor. Aşağıda verdiğim linkleri okuyarak bu konu hakkında biraz bilgi sahibi olabilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL]
[URL]https://rasyonalist.org/yazi/baliklarda-nitrit-zehirlenmesi-toksisitesi/[/URL]
Birde balıklarınızın yakından fotoğraflarını gönderir misiniz? Yeterli ekipmanınız olmadığı için balıklarda çeşitli hastalıklar olabilir. Varsa burada belirlenir.[/QUOTE]
Akvaryumda besleme olasılığım yok
Filtre olmadan bir çözüm yokmu
[QUOTE=Beta_balik]Ne yazık ki fanusta balık beslenmesi doğru değil. Çeşitli nedenlerden dolayı fanus yerine akvaryum tercih etmelisiniz. Aşağıdaki linkte bu nedenlerle yazıyor, olmanızı tavsiye ederim.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/fanusta_neden_balik_beslenmez!_k268356.asp[/URL]
Su yüzeyinde gezmelerinin nedeni ise nitrit patlamasıdır büyük ihtimalle. Filtre olmayışı bu ihtimali destekliyor.
Diğer bir ihtimal ise sudaki oksijen seviyesinin yetersiz oluşu olabilir. Nitrit patlamasında da oksijen azalır. Ama nitrit patlamasında akvaryumu büyütmek, balık sayısını azaltmak vb. çözümler gerekirken, oksijenin azalmasında suya hava motoru yardımı ile oksijen verilmesi yeterli olur.
Nitrit patlamasının önemini anlamanız için azot döngüsünü ve nitritin ne olduğunu bilmeniz gerekiyor. Aşağıda verdiğim linkleri okuyarak bu konu hakkında biraz bilgi sahibi olabilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL]
[URL]https://rasyonalist.org/yazi/baliklarda-nitrit-zehirlenmesi-toksisitesi/[/URL]
Birde balıklarınızın yakından fotoğraflarını gönderir misiniz? Yeterli ekipmanınız olmadığı için balıklarda çeşitli hastalıklar olabilir. Varsa burada belirlenir.[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Ne yazık ki fanusta balık beslenmesi doğru değil. Çeşitli nedenlerden dolayı fanus yerine akvaryum tercih etmelisiniz. Aşağıdaki linkte bu nedenlerle yazıyor, olmanızı tavsiye ederim.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/fanusta_neden_balik_beslenmez!_k268356.asp[/URL]
Su yüzeyinde gezmelerinin nedeni ise nitrit patlamasıdır büyük ihtimalle. Filtre olmayışı bu ihtimali destekliyor.
Diğer bir ihtimal ise sudaki oksijen seviyesinin yetersiz oluşu olabilir. Nitrit patlamasında da oksijen azalır. Ama nitrit patlamasında akvaryumu büyütmek, balık sayısını azaltmak vb. çözümler gerekirken, oksijenin azalmasında suya hava motoru yardımı ile oksijen verilmesi yeterli olur.
Nitrit patlamasının önemini anlamanız için azot döngüsünü ve nitritin ne olduğunu bilmeniz gerekiyor. Aşağıda verdiğim linkleri okuyarak bu konu hakkında biraz bilgi sahibi olabilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL]
[URL]https://rasyonalist.org/yazi/baliklarda-nitrit-zehirlenmesi-toksisitesi/[/URL]
Birde balıklarınızın yakından fotoğraflarını gönderir misiniz? Yeterli ekipmanınız olmadığı için balıklarda çeşitli hastalıklar olabilir. Varsa burada belirlenir.[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Ne yazık ki fanusta balık beslenmesi doğru değil. Çeşitli nedenlerden dolayı fanus yerine akvaryum tercih etmelisiniz. Aşağıdaki linkte bu nedenlerle yazıyor, olmanızı tavsiye ederim.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/fanusta_neden_balik_beslenmez!_k268356.asp[/URL]
Su yüzeyinde gezmelerinin nedeni ise nitrit patlamasıdır büyük ihtimalle. Filtre olmayışı bu ihtimali destekliyor.
Diğer bir ihtimal ise sudaki oksijen seviyesinin yetersiz oluşu olabilir. Nitrit patlamasında da oksijen azalır. Ama nitrit patlamasında akvaryumu büyütmek, balık sayısını azaltmak vb. çözümler gerekirken, oksijenin azalmasında suya hava motoru yardımı ile oksijen verilmesi yeterli olur.
Nitrit patlamasının önemini anlamanız için azot döngüsünü ve nitritin ne olduğunu bilmeniz gerekiyor. Aşağıda verdiğim linkleri okuyarak bu konu hakkında biraz bilgi sahibi olabilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL]
[URL]https://rasyonalist.org/yazi/baliklarda-nitrit-zehirlenmesi-toksisitesi/[/URL]
Birde balıklarınızın yakından fotoğraflarını gönderir misiniz? Yeterli ekipmanınız olmadığı için balıklarda çeşitli hastalıklar olabilir. Varsa burada belirlenir.[/QUOTE]
Akvaryumda besleme olasılığım yok
Filtre olmadan bir çözüm yokmu
Japon Balıkları Sürekli Yukarı Çıkıyor
[QUOTE=kalsedon]
Balıklar oksijensiz kalıyor, akvaryuma filtre almalısınız.[/QUOTE]
Fanusda yaşıyorlar 2 taneler birde yukarı çıktıklarında baloncuk çıkıyor
[QUOTE=bumega]Kalsedon'un dediklerine ek olarak akvaryum koşullarınıza güveniyorsanız buna rağmen arada yukarı çıkıp gezinerek sanki su içiyormuş gibi ağzını kapatıp açıyorsa yem arayışında da olabilir. Bazıları bu işlemi kum üzerinde daha sık yaparken bazıları su yüzeyini tercih ediyor balıktan balığa değişiyor.
Akvaryum bilgilerini bilmeden eksik bişey olabilirmi olamazmı bilemeyiz hiçbir bilgi vermemişsiniz.[/QUOTE]
Ben geldiğimde kaçıyorlar ve yemler suyun üstünde durmuyor
[QUOTE=kalsedon]
Balıklar oksijensiz kalıyor, akvaryuma filtre almalısınız.[/QUOTE]
Fanusda yaşıyorlar 2 taneler birde yukarı çıktıklarında baloncuk çıkıyor
[QUOTE=bumega]Kalsedon'un dediklerine ek olarak akvaryum koşullarınıza güveniyorsanız buna rağmen arada yukarı çıkıp gezinerek sanki su içiyormuş gibi ağzını kapatıp açıyorsa yem arayışında da olabilir. Bazıları bu işlemi kum üzerinde daha sık yaparken bazıları su yüzeyini tercih ediyor balıktan balığa değişiyor.
Akvaryum bilgilerini bilmeden eksik bişey olabilirmi olamazmı bilemeyiz hiçbir bilgi vermemişsiniz.[/QUOTE]
Ben geldiğimde kaçıyorlar ve yemler suyun üstünde durmuyor
Japon Balıkları Sürekli Yukarı Çıkıyor
[QUOTE=kalsedon]Balıklar sürekli suyun üstünde ağızlarını açıp kapıyorlarsa yani dışarıdan hava almaya çalışıyorsa sudaki nitrat artmıştır. Dinlenmiş su ile değiştirin (yüzde 20). Filtreniz var mı akvaryumda ?[/QUOTE]
Filtre yok
[QUOTE=kalsedon]Balıklar sürekli suyun üstünde ağızlarını açıp kapıyorlarsa yani dışarıdan hava almaya çalışıyorsa sudaki nitrat artmıştır. Dinlenmiş su ile değiştirin (yüzde 20). Filtreniz var mı akvaryumda ?[/QUOTE]
Filtre yok
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
