ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Eylül 2018 16:34
Son Ziyaret:
31 Ocak 2019 19:26
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Qxar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Qxar
SON 8 MESAJI
Bu Lepistes Ne Zaman Doğurur
Lütfen bilgili biri üstteki soruma cevap verebilir mi
Lütfen bilgili biri üstteki soruma cevap verebilir mi
Bu Lepistes Ne Zaman Doğurur
Merhaba sitede fazladan konu açmamak için buraya yazıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182044341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182044521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182045381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182046401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182048061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182048341.jpg[/IMG]
Resimdeki sarı olan Moli ve balon Moli hamile mi öyleyse doğurmasına kaç gün var?
Merhaba sitede fazladan konu açmamak için buraya yazıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182044341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182044521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182045381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182046401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182048061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182048341.jpg[/IMG]
Resimdeki sarı olan Moli ve balon Moli hamile mi öyleyse doğurmasına kaç gün var?
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=mdurgun]
Ben evcilal.com üzerinden alıyorum.Onun dışında ozelyem.com dan aldığımda oluyor.Alacağınız yemlere karar verdikten sonra, toplamı hangisinde daha ucuza geliyorsa oradan temin edebilirsiniz.Açık yem olarak hem ucuza gelir, hemde daha çeşitli yem elde edebilirsiniz.Son kullanma tarihlerini istemeyi de unutmayın, rica ederseniz poşetin üzerine eklerler.[/QUOTE]
Teşekkürler dediğiniz sitelere bakacağım
[QUOTE=mdurgun]
Ben evcilal.com üzerinden alıyorum.Onun dışında ozelyem.com dan aldığımda oluyor.Alacağınız yemlere karar verdikten sonra, toplamı hangisinde daha ucuza geliyorsa oradan temin edebilirsiniz.Açık yem olarak hem ucuza gelir, hemde daha çeşitli yem elde edebilirsiniz.Son kullanma tarihlerini istemeyi de unutmayın, rica ederseniz poşetin üzerine eklerler.[/QUOTE]
Teşekkürler dediğiniz sitelere bakacağım
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=MD.mehmet][URL]https://www.akvaryum.com/ancistrus_sp_cuce_vatoz_-_boynuzlu_vatoz_tatlisur_58_312.asp[/URL]
Erkek dişi ayrımı yapmak için bence daha küçükler ergin hale geldiklerinde erkeklerde boynuz oluşuyor. Mutlaka saklanacakları birşeyler olması lazım söyledikleri gibi küp koyabileceğin gibi hindistan cevizi kabuğunu da düşünün derim ben akvaryuma daha çok yakıştığını daha doğal durduğunu düşünüyorum tabi zevkler ve renkler tartışılmaz. Hindistan cevizi kabuğu koyarsanız öncesinde mutlaka kaynatın suda birsüre bekletin çünkü salınım yapacaktır.[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim şuanlık tankım küçük olduğunda Hindistan cevizi düşünmüyorum
[QUOTE=ceyh]Tuzu azaltmayın, hiç eklemeyin, bu bol arsenikle bir defada öldürmek mi, yoksa az az vererek uzun sürede öldürmek mi gibi.[/QUOTE]
Tuzu aslında az koyuyordum ama yinede değerlendireceğim teşekkürler
[QUOTE=wolfson]
Hocam 2. fotoğraftaki dişi ama diğer küpün altındaki takılandan emin olamıyorum ürkek sanırım bayağı onunda aynı şekilde ışığın altında bi fotoğrafı olsa net birşey söylemek mümkün vücut yapısı erkeğe benziyor ama yüzgeç ve yüz yapısını da görmek lazım [:)))]
Genelde bu boyutlarda belli oluyor vatozlar küçük değil sadece damızlık boya ulaşmamışlar.[/QUOTE]
Şuan diğeri fotoğraf çekilecek konumda değil olduğunda atacağım
[QUOTE=Etimesgut06][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208917/051020181510501.jpg[/IMG]
Bu da bir ornek. Hatta let go vb sitelerden daha önce almış su an satışa cikaranlardan uyguna da bulabilirsiniz belki kendi şehrinizde. Ben genelde 2. El ürünlere bakıyorum.[/QUOTE]
Fiyatlar hakkında araştırma yapacağım teşekkürler
[QUOTE=MD.mehmet][URL]https://www.akvaryum.com/ancistrus_sp_cuce_vatoz_-_boynuzlu_vatoz_tatlisur_58_312.asp[/URL]
Erkek dişi ayrımı yapmak için bence daha küçükler ergin hale geldiklerinde erkeklerde boynuz oluşuyor. Mutlaka saklanacakları birşeyler olması lazım söyledikleri gibi küp koyabileceğin gibi hindistan cevizi kabuğunu da düşünün derim ben akvaryuma daha çok yakıştığını daha doğal durduğunu düşünüyorum tabi zevkler ve renkler tartışılmaz. Hindistan cevizi kabuğu koyarsanız öncesinde mutlaka kaynatın suda birsüre bekletin çünkü salınım yapacaktır.[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim şuanlık tankım küçük olduğunda Hindistan cevizi düşünmüyorum
[QUOTE=ceyh]Tuzu azaltmayın, hiç eklemeyin, bu bol arsenikle bir defada öldürmek mi, yoksa az az vererek uzun sürede öldürmek mi gibi.[/QUOTE]
Tuzu aslında az koyuyordum ama yinede değerlendireceğim teşekkürler
[QUOTE=wolfson]
Hocam 2. fotoğraftaki dişi ama diğer küpün altındaki takılandan emin olamıyorum ürkek sanırım bayağı onunda aynı şekilde ışığın altında bi fotoğrafı olsa net birşey söylemek mümkün vücut yapısı erkeğe benziyor ama yüzgeç ve yüz yapısını da görmek lazım [:)))]
Genelde bu boyutlarda belli oluyor vatozlar küçük değil sadece damızlık boya ulaşmamışlar.[/QUOTE]
Şuan diğeri fotoğraf çekilecek konumda değil olduğunda atacağım
[QUOTE=Etimesgut06][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208917/051020181510501.jpg[/IMG]
Bu da bir ornek. Hatta let go vb sitelerden daha önce almış su an satışa cikaranlardan uyguna da bulabilirsiniz belki kendi şehrinizde. Ben genelde 2. El ürünlere bakıyorum.[/QUOTE]
Fiyatlar hakkında araştırma yapacağım teşekkürler
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=Etimesgut06]Akvaryumculara gidersen iz 5 veya 10 tl ye vatoz küpü bulabilirsiniz.akvaryuma uygun olan 1 tanesini alabilirsiniz[/QUOTE]
Ben o beyazı 20tl ye almıştım şimdi kazıklandığımı düşünmeye başladım bunun dışında şekil olarak küpleri nasıl almalıyım sizce
[QUOTE=wolfson]Ayrı ayrı yakın çekim fotoğraf ekleyebilirmisiniz hocam.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182217011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182217181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182218031.jpg[/IMG]
Biri poz verdi çekebildim diğeri göründüğü gibi küpün içine değil altına girmiş çoğunlukla da oraya giriyor hala bu işin hikmetini anlayabilmiş değilim yardımcı olursanız sevinirim
[QUOTE=Etimesgut06]Akvaryumculara gidersen iz 5 veya 10 tl ye vatoz küpü bulabilirsiniz.akvaryuma uygun olan 1 tanesini alabilirsiniz[/QUOTE]
Ben o beyazı 20tl ye almıştım şimdi kazıklandığımı düşünmeye başladım bunun dışında şekil olarak küpleri nasıl almalıyım sizce
[QUOTE=wolfson]Ayrı ayrı yakın çekim fotoğraf ekleyebilirmisiniz hocam.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182217011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182217181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182218031.jpg[/IMG]
Biri poz verdi çekebildim diğeri göründüğü gibi küpün içine değil altına girmiş çoğunlukla da oraya giriyor hala bu işin hikmetini anlayabilmiş değilim yardımcı olursanız sevinirim
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=Etimesgut06]Beyaz dekoru şimdi farkettim.yanina 1 tane daha olsa sanki daha iyi olur 2. Çift de orayı kullanır.malum kapan yerini bırakmaz😁[/QUOTE]
Aslında bir tane daha almayı düşünüyorum ama şekil olarak en verimlisi hangisi emin değilim yardımcı olur musunuz[QUOTE=Sj Injection]Merhaba,
Boynuzlu Vatoz'a benziyor
Vatoz konusunda bildiğim çok net olarak aşırı oksijeni sevdikleridir.Su yüzeyinde dalgalanma yaratacak iç filtre ya da hava hortumu alıp 2 ayrı yere hava taşını koymanızı öneririm.
Kökleri çok severler.Driftwood,Mangrow,Yatı Kökü koyabilirsiniz.
Yem olarak;Tetra pro vegetable(Pul yem),Sera Spirulina Tabs (Yosun bitkisel Tablet)
Salata severler.4-5 cm uzunlugunda yarım salata atın.5-10 Dk gozlemleyıp bekleyin.Fazla durması durumunda suya salınım yapar.Hoş olmayan görüntü çıkabilir.
Akvaryum'dan çıkarın.
Hayırlı olsun.[/QUOTE]
Ben aslında akvaryumcudan cüce diye almıştım boynuzlu nun nasıl bir tür olduğunu bilmiyorum hava taşı almayı düşüneceğim kök içinse bu konuda Bilgi sahibi değilim hemde akvaryum hacminin küçük olduğunu düşünüyorum yeme gelince sera onips alacaktım ama şuan Farklı da olabilir diye düşünüyorum yorumunuz için teşekkürler
[QUOTE=wolfson]Vatozunuz dişi.[/QUOTE]
Acaba ikisinde mi yoksa biri mi dişi açıklar mısınız
[QUOTE=Etimesgut06]Beyaz dekoru şimdi farkettim.yanina 1 tane daha olsa sanki daha iyi olur 2. Çift de orayı kullanır.malum kapan yerini bırakmaz😁[/QUOTE]
Aslında bir tane daha almayı düşünüyorum ama şekil olarak en verimlisi hangisi emin değilim yardımcı olur musunuz[QUOTE=Sj Injection]Merhaba,
Boynuzlu Vatoz'a benziyor
Vatoz konusunda bildiğim çok net olarak aşırı oksijeni sevdikleridir.Su yüzeyinde dalgalanma yaratacak iç filtre ya da hava hortumu alıp 2 ayrı yere hava taşını koymanızı öneririm.
Kökleri çok severler.Driftwood,Mangrow,Yatı Kökü koyabilirsiniz.
Yem olarak;Tetra pro vegetable(Pul yem),Sera Spirulina Tabs (Yosun bitkisel Tablet)
Salata severler.4-5 cm uzunlugunda yarım salata atın.5-10 Dk gozlemleyıp bekleyin.Fazla durması durumunda suya salınım yapar.Hoş olmayan görüntü çıkabilir.
Akvaryum'dan çıkarın.
Hayırlı olsun.[/QUOTE]
Ben aslında akvaryumcudan cüce diye almıştım boynuzlu nun nasıl bir tür olduğunu bilmiyorum hava taşı almayı düşüneceğim kök içinse bu konuda Bilgi sahibi değilim hemde akvaryum hacminin küçük olduğunu düşünüyorum yeme gelince sera onips alacaktım ama şuan Farklı da olabilir diye düşünüyorum yorumunuz için teşekkürler
[QUOTE=wolfson]Vatozunuz dişi.[/QUOTE]
Acaba ikisinde mi yoksa biri mi dişi açıklar mısınız
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=Etimesgut06][:nazar:][:nazar:]Merhaba öncelikle hayırlı olsun umarım güzel günler görürsünüz.😁[:iyi:]
Cinsiyetleri ile ilgili pek bir bilgim yok.uzerlerinde herhangi bir hastalık belirtisi görmedim.sizi sadece tuz konusunda uyaracagim bu balıklar tuzu sevmezler bundan sonra tuz kullanmayin su değişimlerinde.keyifli hobiler
Ayrıca vatozların girebileceği birkaç tane küp eklerseniz güzel olur .Google dan araştırabilirsiniz cesitleri[/QUOTE]
Öncelikle Teşekkürler tuz konusunda dikkatli olmaya çalışıyorum birde ortada duran beyazı vatoz küpü diye aldım sizce kullanışlı mı
[QUOTE=mdurgun]Şu anda fotoğraflardan dişi erkek ayırımını fark edememiş olmakla beraber 7-8 ay sonra damızlık boya geleceklerini düşünmekteyim.İlerleyen zamanlarda erkeklerin bıyıklanmasından dişi-erkek ayırımını yapabilirsiniz.(Cüce vatoz olduğunu tahmin ediyorum)
Akvaryum hacminiz çok küçük olduğundan çok fazla balık eklemenizi tavsiye etmem.
-Fotoğraflarda herhangi bir hastalık görünmüyor.Isıyı kış ayları için 24-26 derece aralığında tutmanızı tavsiye ederim.
-İnternette vatoz küpleri diye birçok satıcı- ürün vs. mevcut.Fakat bütçeniz kısıtlı ise kırmızı inşaat tuğlaları bölerek çok güzel kendinizde yuva yapabilirsiniz.Kendilerine saklanacak yer edinmeleri açısından bu tür yuvalar iyi olur.
-Kaya tuzu atmanızı kesinlikle önermem, bu balıklarda yarardan çok zarar getirir.(Vatozlar tuza karşı çok hassastırlar.)
-Yem konusuna gelince Tetra water mix gönül rahatlığıyla verebilirsiniz.Ayrıca vatozların bayılarak yediği Tetra Pro Algae(Pro vegetable diye de geçer), Sera Plankton(Bu protein içerikli), alırsanız daha iyi olur.Tetra pro algae ana öğün diyebilirim bu balıklar için.Extradan Tetra Pro Energy de öneririm.Bu yemlerin hepsini açık yem satan internet mağazalarından edinin.Kapalı kutu alırsanız çok pahalıya gelir sizin için.[/QUOTE]
Akvaryumda ısı 25ten düşmüyor küp olarak ortadaki beyazı kullanıyorum Kaya tuzunu az atıyorum yem tavsiyeleri için teşekkürler ama o internet mağazalarından da örnek verebilir misiniz
[QUOTE=Kınayu]Selamlar akvaryumunuz ve vatozlarınız hayırlı olsun güle güle bakın [:iyi:] [:nazar:]
Muhammed kardeşime katılıyorum Vatozlar tuza aşırı hassasiyet gösterirler vatoz olan akvaryumda bir daha kullanmayın eklemeyin [:(]
Bir iki küp fikride gayet mantıklı yuva tutmaları bakımından eğerki yavru almak istiyorsanız .
Yem olarak bu türe has markalı ürünlerin güzel yemleri vardır ayrıca salatalık havuç kırmızı biber gibi sebzelerde verebilirsiniz dönem dönem abartmamak kaydıyla [:iyi:] [/QUOTE]
Tuzu az atmaya çalışacağım küp olarak beyazı kullanıyorum sebzeleri kullanmayı düşüneceğim
[QUOTE=Etimesgut06][:nazar:][:nazar:]Merhaba öncelikle hayırlı olsun umarım güzel günler görürsünüz.😁[:iyi:]
Cinsiyetleri ile ilgili pek bir bilgim yok.uzerlerinde herhangi bir hastalık belirtisi görmedim.sizi sadece tuz konusunda uyaracagim bu balıklar tuzu sevmezler bundan sonra tuz kullanmayin su değişimlerinde.keyifli hobiler
Ayrıca vatozların girebileceği birkaç tane küp eklerseniz güzel olur .Google dan araştırabilirsiniz cesitleri[/QUOTE]
Öncelikle Teşekkürler tuz konusunda dikkatli olmaya çalışıyorum birde ortada duran beyazı vatoz küpü diye aldım sizce kullanışlı mı
[QUOTE=mdurgun]Şu anda fotoğraflardan dişi erkek ayırımını fark edememiş olmakla beraber 7-8 ay sonra damızlık boya geleceklerini düşünmekteyim.İlerleyen zamanlarda erkeklerin bıyıklanmasından dişi-erkek ayırımını yapabilirsiniz.(Cüce vatoz olduğunu tahmin ediyorum)
Akvaryum hacminiz çok küçük olduğundan çok fazla balık eklemenizi tavsiye etmem.
-Fotoğraflarda herhangi bir hastalık görünmüyor.Isıyı kış ayları için 24-26 derece aralığında tutmanızı tavsiye ederim.
-İnternette vatoz küpleri diye birçok satıcı- ürün vs. mevcut.Fakat bütçeniz kısıtlı ise kırmızı inşaat tuğlaları bölerek çok güzel kendinizde yuva yapabilirsiniz.Kendilerine saklanacak yer edinmeleri açısından bu tür yuvalar iyi olur.
-Kaya tuzu atmanızı kesinlikle önermem, bu balıklarda yarardan çok zarar getirir.(Vatozlar tuza karşı çok hassastırlar.)
-Yem konusuna gelince Tetra water mix gönül rahatlığıyla verebilirsiniz.Ayrıca vatozların bayılarak yediği Tetra Pro Algae(Pro vegetable diye de geçer), Sera Plankton(Bu protein içerikli), alırsanız daha iyi olur.Tetra pro algae ana öğün diyebilirim bu balıklar için.Extradan Tetra Pro Energy de öneririm.Bu yemlerin hepsini açık yem satan internet mağazalarından edinin.Kapalı kutu alırsanız çok pahalıya gelir sizin için.[/QUOTE]
Akvaryumda ısı 25ten düşmüyor küp olarak ortadaki beyazı kullanıyorum Kaya tuzunu az atıyorum yem tavsiyeleri için teşekkürler ama o internet mağazalarından da örnek verebilir misiniz
[QUOTE=Kınayu]Selamlar akvaryumunuz ve vatozlarınız hayırlı olsun güle güle bakın [:iyi:] [:nazar:]
Muhammed kardeşime katılıyorum Vatozlar tuza aşırı hassasiyet gösterirler vatoz olan akvaryumda bir daha kullanmayın eklemeyin [:(]
Bir iki küp fikride gayet mantıklı yuva tutmaları bakımından eğerki yavru almak istiyorsanız .
Yem olarak bu türe has markalı ürünlerin güzel yemleri vardır ayrıca salatalık havuç kırmızı biber gibi sebzelerde verebilirsiniz dönem dönem abartmamak kaydıyla [:iyi:] [/QUOTE]
Tuzu az atmaya çalışacağım küp olarak beyazı kullanıyorum sebzeleri kullanmayı düşüneceğim
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
Selamın aleyküm ben akvaryum hobisine yeni başladım.şuan 50 litrelik bir akvaryumum var.içine ilk gün tilki kuyruğu ektim 3.gün iki tane 4 cm ye çok yakın cüce vatoz (emin değilim) ekledim genel durum bu.sormak istediğim:
Vatozlar hangi cins
cinsiyetleri neler
Kaç aylıklar ve ne kadar sürede anaç olurlar
Elimde Tetra wafermix yem var birde sera o nips almayı düşünüyorum başka bir şey almalı mıyım
Başka bitki dikmeli miyim
Vatozlarda şuan beyaz benek gibi hastalık var mı
Suya 20 litrede bir avuç Kaya tuzu attım sorun olur mu
Başka tavsiyeleriniz ve düşünceleriniz neler
İlk genel görünüm iki üç birinci vatoz dört beş ikinci
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182039291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182039461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040561.jpg[/IMG]
Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler saygılar...
Selamın aleyküm ben akvaryum hobisine yeni başladım.şuan 50 litrelik bir akvaryumum var.içine ilk gün tilki kuyruğu ektim 3.gün iki tane 4 cm ye çok yakın cüce vatoz (emin değilim) ekledim genel durum bu.sormak istediğim:
Vatozlar hangi cins
cinsiyetleri neler
Kaç aylıklar ve ne kadar sürede anaç olurlar
Elimde Tetra wafermix yem var birde sera o nips almayı düşünüyorum başka bir şey almalı mıyım
Başka bitki dikmeli miyim
Vatozlarda şuan beyaz benek gibi hastalık var mı
Suya 20 litrede bir avuç Kaya tuzu attım sorun olur mu
Başka tavsiyeleriniz ve düşünceleriniz neler
İlk genel görünüm iki üç birinci vatoz dört beş ikinci
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182039291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182039461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040561.jpg[/IMG]
Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler saygılar...
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
