ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
realbeck
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ocak 2013 23:05
Son Ziyaret:
06 Ekim 2013 13:53
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yiğitcan Malay
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1988
Yaş:
38
İl:
Trabzon
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yiğitcan Malay
SON 10 MESAJI
blue topaz lepistesimin ölümü
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Bir gece bende kaldığı için herhangi bir belirti göremedşm
Akvaryum Kapasitesi (litre):75 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 adet plati,2 adet çöpçü,1 cüce vatoz,4-5 adet elma salyangoz,6 adet katil salyangoz..ve sayısını tam olarak bilmediğim 30 a yakın lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sadece değer olarak sıcaklığı verebilirim 26
Filitrasyon:iç filtre kullanıyorum
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Haftada bir % 10 su değişimi..tatlı kaşığının çok fazla doldurmadan tuz atıyorum..
İyi günler
Dün forumda tanıştığım bir arkadaşımdan lepistes ve salyangoz aldım..Sağolsun kendisi çok ilgilendi bana güzel bilgiler verdi..Bende bir heves eve geldim balıklar suya alışsınlar diye yarım saat suya koymadan üstünde bıraktım..Sonrasın da akvaryuma aldım ve izlemeye başladım.Gece boyu herhangi bir sıkıntı yoktu.Ama annem sabah namazı vaktinde baktığında Blue topazın hareketsiz suyun dibinde durduğunu görmüş ve bende gece çalıştığım için haberim olmadı gerçi olsa ne gelirdi elden ama moralim acayip bozuldu benim akvaryumumun en değerli balığı olmuştu.İlerde aynı şeylerle karşılaşmak için ne yapmalıyım?Ya da farketmeden bir hatam olduysa bana yardımcı olurmusunuz..
realbeck 2013-03-28 21:55:23
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Bir gece bende kaldığı için herhangi bir belirti göremedşm
Akvaryum Kapasitesi (litre):75 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 adet plati,2 adet çöpçü,1 cüce vatoz,4-5 adet elma salyangoz,6 adet katil salyangoz..ve sayısını tam olarak bilmediğim 30 a yakın lepistes
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sadece değer olarak sıcaklığı verebilirim 26
Filitrasyon:iç filtre kullanıyorum
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Haftada bir % 10 su değişimi..tatlı kaşığının çok fazla doldurmadan tuz atıyorum..
İyi günler
Dün forumda tanıştığım bir arkadaşımdan lepistes ve salyangoz aldım..Sağolsun kendisi çok ilgilendi bana güzel bilgiler verdi..Bende bir heves eve geldim balıklar suya alışsınlar diye yarım saat suya koymadan üstünde bıraktım..Sonrasın da akvaryuma aldım ve izlemeye başladım.Gece boyu herhangi bir sıkıntı yoktu.Ama annem sabah namazı vaktinde baktığında Blue topazın hareketsiz suyun dibinde durduğunu görmüş ve bende gece çalıştığım için haberim olmadı gerçi olsa ne gelirdi elden ama moralim acayip bozuldu benim akvaryumumun en değerli balığı olmuştu.İlerde aynı şeylerle karşılaşmak için ne yapmalıyım?Ya da farketmeden bir hatam olduysa bana yardımcı olurmusunuz..
hayatımda ilk balık deneyimi
Arkadaşlar akvaryumum da 2 aydır herşey normal gidiyordu ama son 2 haftadır ölümler başladı.Biri kuyruk erimesi sonucunda öldü diğerinin sebebini bilemiyorum ama akvaryumum da Neon da var ve bir tanesinin kuyruk kısmında ve sırt yüzgecinde erime söz konusu..Her hafta su değişimi yapıyorum % 20 gibi bir oranda.Arada bir tatlı kaşığı kadar tuz göküyorum.Bitkili bir akvaryum olduğu için dip temizlik hiç yapmadım..Yavru akvaryumuna aldığım hamile balığımda doğum yaptı ama 10 taneyi geçmedi yarısı ölü doğdu diğerleride çok canlı durmuyorlar..yanlış yaptığım birşey mi var acaba.Biri bana bu konuda yardımcı olabilir mi?
Arkadaşlar akvaryumum da 2 aydır herşey normal gidiyordu ama son 2 haftadır ölümler başladı.Biri kuyruk erimesi sonucunda öldü diğerinin sebebini bilemiyorum ama akvaryumum da Neon da var ve bir tanesinin kuyruk kısmında ve sırt yüzgecinde erime söz konusu..Her hafta su değişimi yapıyorum % 20 gibi bir oranda.Arada bir tatlı kaşığı kadar tuz göküyorum.Bitkili bir akvaryum olduğu için dip temizlik hiç yapmadım..Yavru akvaryumuna aldığım hamile balığımda doğum yaptı ama 10 taneyi geçmedi yarısı ölü doğdu diğerleride çok canlı durmuyorlar..yanlış yaptığım birşey mi var acaba.Biri bana bu konuda yardımcı olabilir mi?
hayatımda ilk balık deneyimi
Arkadaşlar biraz önce akvaryumda bitkilerin dibinde bir hareketlilge rastladım..farklı bir canlı vardı..forumda arastirdigima göre katil salyangoz..bu akvaryumda da mi oluştu yoksa bitkiler aracılığıyla mi gelmiştir?
Arkadaşlar biraz önce akvaryumda bitkilerin dibinde bir hareketlilge rastladım..farklı bir canlı vardı..forumda arastirdigima göre katil salyangoz..bu akvaryumda da mi oluştu yoksa bitkiler aracılığıyla mi gelmiştir?
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=EskiHobici]Eski tecrübelerim beni yanıltmıyorsa %99 kılıçlar diyebilirim [/QUOTE]
Beni de kuşkulandırıyor.Ama canlı doğuranlar kuyruk filan yemezmiş..
[QUOTE=EskiHobici]Eski tecrübelerim beni yanıltmıyorsa %99 kılıçlar diyebilirim [/QUOTE]
Beni de kuşkulandırıyor.Ama canlı doğuranlar kuyruk filan yemezmiş..
hayatımda ilk balık deneyimi
Arkadaşlar iyi günler..
Bu sabah kalktığımda erkek lepistesimin kuyruğu yenmiş durumdaydı..Hangi balık saldırmıştır nasıl belirleyebilirim? 3 tane kılıçkuyruk 4 tane platy var..Akvaryumun genellikle agresif balığı kılıçkuyruğun dişileri..Hangisi olduğunu belirleyebilirsem akvaryumcuya gidecek balıkları telef etmeden..
Ayrıca bu balığın sağlığı için ne yapabilirim?

Arkadaşlar iyi günler..
Bu sabah kalktığımda erkek lepistesimin kuyruğu yenmiş durumdaydı..Hangi balık saldırmıştır nasıl belirleyebilirim? 3 tane kılıçkuyruk 4 tane platy var..Akvaryumun genellikle agresif balığı kılıçkuyruğun dişileri..Hangisi olduğunu belirleyebilirsem akvaryumcuya gidecek balıkları telef etmeden..
Ayrıca bu balığın sağlığı için ne yapabilirim?

hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=Umut Başar] Hava motorun varsa bi pipo filtre edinebilirsin. Yavrular için en iyisi pipo filtredir. Fiyatları 5-10 tl arasında değişiyor. Birde hava motoru lazım gelecek pipo için. Onun da ucuz yolluları var 10 tl gibi. eğer alabilirsen çok iyi olur. Çünkü meraklı yavrular bazen stop haldeki filtrenin ağazından içine kaçabiliyor. Elektriğe taktığın vakit parçalanmış yavrular görebilme ihtimalin var. Ama havasız, filtrasyonsuz ve ısıtıcısız çok uzun süre yaşatamazsın onları.. Artemia konusuna gelince evet... İmkansız diye birşey yoktur tabi uygun şartlar sağlandığı sürece :) Forumdan Erdinç arkadaşımız var oda Lepistes sevdalısı ve Trabzonda yaşamakta. Özel msj olarak size profil linkini gönderiyorum kendisinin. Diyaloğa geçebilirsiniz. Trabzondaki malzeme tedarik edeceğiniz yerler konusunda fikir verebilir.[/QUOTE]
Malzeme almak uçuk fiyatlar olmadığı sürece alması sorun değil.Pipodan yavrular için alacağım.Artemia konusuna gelince de beni bu işi başlatan arkadaşıma danışacağım neler yapabilirim diye..Özel mesaj içinde teşekkür ederim..Yardımını alacağim:)
[QUOTE=Umut Başar] Hava motorun varsa bi pipo filtre edinebilirsin. Yavrular için en iyisi pipo filtredir. Fiyatları 5-10 tl arasında değişiyor. Birde hava motoru lazım gelecek pipo için. Onun da ucuz yolluları var 10 tl gibi. eğer alabilirsen çok iyi olur. Çünkü meraklı yavrular bazen stop haldeki filtrenin ağazından içine kaçabiliyor. Elektriğe taktığın vakit parçalanmış yavrular görebilme ihtimalin var. Ama havasız, filtrasyonsuz ve ısıtıcısız çok uzun süre yaşatamazsın onları.. Artemia konusuna gelince evet... İmkansız diye birşey yoktur tabi uygun şartlar sağlandığı sürece :) Forumdan Erdinç arkadaşımız var oda Lepistes sevdalısı ve Trabzonda yaşamakta. Özel msj olarak size profil linkini gönderiyorum kendisinin. Diyaloğa geçebilirsiniz. Trabzondaki malzeme tedarik edeceğiniz yerler konusunda fikir verebilir.[/QUOTE]
Malzeme almak uçuk fiyatlar olmadığı sürece alması sorun değil.Pipodan yavrular için alacağım.Artemia konusuna gelince de beni bu işi başlatan arkadaşıma danışacağım neler yapabilirim diye..Özel mesaj içinde teşekkür ederim..Yardımını alacağim:)
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=Umut Başar] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[/QUOTE]
Lepsites tam aksine en hassas balıkların belkide en başında gelir. Dayanıklı değildir. Bir hastalığa yakalandımı %99 ölür. Filtreyi çalıştırmanız gerek. Havasız yaşayamazlar. Ben hiç yumurta sarısı vermiyorum balıklara. Sizin tecrübe etmiş olduğunuz gibi bende sadece bir sefer bu yumurta bulanıklığını tecrübe ettim o gün bu gündür vermiyorum. Pul yemi ezip un gibi yapıp az az verirsiniz sıkıntı yaşamazsınız. Artemia da imkanınız varsa (imkandan kastım, gerekli alet edevat) verebilirsiniz. Yumulurcasına yerler.. Hem yumurtadan çıkışlarını beklemek size ayrı bir heyecan verecektir :) Lepistesler beslenirken herşeyin aşırısından kaçınılmalı. Aşırı yemleme, aşırı su değişimi, aşırı su kirliliği, aşırı ısı değişimleri... Hepsi ayrı ayrı sıkıntıdır. Bunlara dikkat ediniz. Sık sık kayıplar vereceksiniz. Olağan şeyler bu kayıplar. Sakın hevesinizi kaybetmeyin. Lepistes besleyenler olarak bunun bilincinde olmalıyız. İlk başta önereceklerim şimdi bunlar. :) Balıklarınızla mutluluklar dilerim..[/QUOTE]
Filtreyi çalıştırsam peki hayvanların başına bir şey gelir mi?Artemia işine bende girecem yarın çarşıda bulmaya çalışcam..Kimisi yapması kolay kimisi zor diyor ama imkansız değil heralde
[QUOTE=Umut Başar] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[/QUOTE]
Lepsites tam aksine en hassas balıkların belkide en başında gelir. Dayanıklı değildir. Bir hastalığa yakalandımı %99 ölür. Filtreyi çalıştırmanız gerek. Havasız yaşayamazlar. Ben hiç yumurta sarısı vermiyorum balıklara. Sizin tecrübe etmiş olduğunuz gibi bende sadece bir sefer bu yumurta bulanıklığını tecrübe ettim o gün bu gündür vermiyorum. Pul yemi ezip un gibi yapıp az az verirsiniz sıkıntı yaşamazsınız. Artemia da imkanınız varsa (imkandan kastım, gerekli alet edevat) verebilirsiniz. Yumulurcasına yerler.. Hem yumurtadan çıkışlarını beklemek size ayrı bir heyecan verecektir :) Lepistesler beslenirken herşeyin aşırısından kaçınılmalı. Aşırı yemleme, aşırı su değişimi, aşırı su kirliliği, aşırı ısı değişimleri... Hepsi ayrı ayrı sıkıntıdır. Bunlara dikkat ediniz. Sık sık kayıplar vereceksiniz. Olağan şeyler bu kayıplar. Sakın hevesinizi kaybetmeyin. Lepistes besleyenler olarak bunun bilincinde olmalıyız. İlk başta önereceklerim şimdi bunlar. :) Balıklarınızla mutluluklar dilerim..[/QUOTE]
Filtreyi çalıştırsam peki hayvanların başına bir şey gelir mi?Artemia işine bende girecem yarın çarşıda bulmaya çalışcam..Kimisi yapması kolay kimisi zor diyor ama imkansız değil heralde

hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=TheLast] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
[/QUOTE]
Filtrenizin çıkışına bağlayacağınız bir kaç boru ile suyun dışına çıkarıp sirkülasyonu doğrudan içeri vermemenizi kast etmiş sanırım. Eğer buda kafi gelmiyorsa debisi daha düşük bir filtre almanız gerekebilir. Yada hava motorunuz varsa şimdilik o daha rahat olur hemde debi ve sirkülasyon sorunu yaratmaz yavrular için.
[/QUOTE]
Ana akvaryumda bu boruyu kullanıyorum ama tamamiyle arka cama çevrilmiş durumda suyun yüzeyinde biraz dalga yapıyor o kadar..çevirdiğim taktirde akvaryumda uzak bölgede yüzüyolar balıklar özgür olamıyorlar..Yavru akvaryumum daki filtrenin de kuvveti fazla onlara pipo filtre önerdiler muhtemelen onu alcağım..
[QUOTE=TheLast] [QUOTE=realbeck] [QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
[/QUOTE]
Filtrenizin çıkışına bağlayacağınız bir kaç boru ile suyun dışına çıkarıp sirkülasyonu doğrudan içeri vermemenizi kast etmiş sanırım. Eğer buda kafi gelmiyorsa debisi daha düşük bir filtre almanız gerekebilir. Yada hava motorunuz varsa şimdilik o daha rahat olur hemde debi ve sirkülasyon sorunu yaratmaz yavrular için.
[/QUOTE]
Ana akvaryumda bu boruyu kullanıyorum ama tamamiyle arka cama çevrilmiş durumda suyun yüzeyinde biraz dalga yapıyor o kadar..çevirdiğim taktirde akvaryumda uzak bölgede yüzüyolar balıklar özgür olamıyorlar..Yavru akvaryumum daki filtrenin de kuvveti fazla onlara pipo filtre önerdiler muhtemelen onu alcağım..
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Canlı doğuran türü çok hoş bir türdür.Bol yavrulu günler dilerim. İç filitredeki boruyu yukarı kaldırsanı şelale sistemi daha güzel olur,hemde balıklar sever.[/QUOTE]
Filtre suyu çok kuvvetli üflüyor bu balıkları rahatsız etmez mi?Ayrıca filtrenin kafası dışarda olmamalıymış yukardan nasıl yapabilirim?
hayatımda ilk balık deneyimi
[QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[QUOTE=Timsah35]İlk balık deneyimi ama gayet profyonelce olmuş. Yavrularınızı sağlıklı büyütmenizi dilerim...[/QUOTE]
İlk deneyimim şu an için iyi gidiyor ama tam doğruları gerçekleştiriyor muyum onu bilemiyorum:)İnşallah sağlıklı yavrular olur..
realbeck 2013-02-25 14:49:46
[QUOTE=Umut Başar] Hayırlı olsun yavrularınız. Yeni başlamanıza rağmen çok sevimli bi tank olmuş. Çok beğendim. Akvaryumunuza bir arka plan yaparsanız göze daha hoş gelecek.. Kolay gelsin. [/QUOTE]
Bu siteden aldığım bilgilerle eski akvaryumu ısıtıcıyı filan kullanarak bir şeyler yapmaya çalışıyorum..Yavrular konuda endişelerim var.Filtreyi şuan için çalıştırmıyorum.Yerdeki biriken anneden kalan yem tortuları yavrulara bir şey yapar mı?Filtr çalışsa sanki yavruları yoracak gibi..Sabah ilk işim yarulara yumurta yedirmek oldu bu da biraz suyu bulandırdı..Lepistesin dayanıklı bir balık olduğunu biliyorum ama yinede tereddüt içindeyim..Umut bey siz de uzun zamandır lepites bakımı yapıyorsunuz heralde..Farklı tavsiyeleriniz olur mu acaba..yem ilaç alet edevat?:)
[QUOTE=Timsah35]İlk balık deneyimi ama gayet profyonelce olmuş. Yavrularınızı sağlıklı büyütmenizi dilerim...[/QUOTE]
İlk deneyimim şu an için iyi gidiyor ama tam doğruları gerçekleştiriyor muyum onu bilemiyorum:)İnşallah sağlıklı yavrular olur..
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
İnci Kefali,
fikret43,
sorbiek,
sedatkaryurek,
Sunborn,
urzais,
Tortuga7,
enginhayta,
Ozzgur,
darkaura,
mustafatelli,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
SeaWorld,
yns325,
EKAR,
zen666,
Leonthe pro,
stranger592,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
wtreals,
Ancalagon,
Ali Altın,
Jeveux,
osmandbnl,
isssmailak,
DigitalPen,
BASARSURMEGOZ,
0rnn,
hazalca,
Oğuz tapan,
AquaVita,
Arch.Hüseyin,
şansal,
Mithrandirr,
reprise,
Phos,
Aguamentist,
LeventYorganci,
JujuSeri,
ahmet22,
Oquanus,
peace41,
szgnatk,
oguzsel,
OKIRATLI,
dasra,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
