ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emrecirci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Aralık 2009 10:20
Son Ziyaret:
14 Mayıs 2013 20:48
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
emre circi
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1983
Yaş:
43
İl:
Sivas
Meslek:
Fotoğraf Sanatçısı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
emre circi
SON 10 MESAJI
83x40x40 alttan sumplu tür tavsiyesi
Bizde sizin gibi düşünüyoruz aslında kesinlikle bitkili düşünyoruz bundan önce sump olarak kullandığımız 60x30x30 akvaryumda bitkili tecrübesi edindik. Aklımızda bi ama vardı işte onada cevap bulduk, sizlerinde belirtiiği gibi zemini tamammen parvula yapmayı düşünüyoruz. Co2 olayınıda gelince az ama 24 saat vermeyi düşünüyoruz bundan sonrasını deneyip göreceğiz yakın zamanda fotoğrafları eklerim aksilik çıkmazsada çarşamba günü bitkileri ekeriz.
Bizde sizin gibi düşünüyoruz aslında kesinlikle bitkili düşünyoruz bundan önce sump olarak kullandığımız 60x30x30 akvaryumda bitkili tecrübesi edindik. Aklımızda bi ama vardı işte onada cevap bulduk, sizlerinde belirtiiği gibi zemini tamammen parvula yapmayı düşünüyoruz. Co2 olayınıda gelince az ama 24 saat vermeyi düşünüyoruz bundan sonrasını deneyip göreceğiz yakın zamanda fotoğrafları eklerim aksilik çıkmazsada çarşamba günü bitkileri ekeriz.
83x40x40 alttan sumplu tür tavsiyesi
Selam
Selam
83x40x40 ana tank
60x30x30 alttan sump
100 watt ısıtıcı
hava motoru
atman at103 kafa motoru
strafordan arka fon'un olduğu bir akvaryum yaptık fakat besleyeceğimiz tür olarak, kafamız karışık acaba ne beslesek ? Bize yardımcı olun High Tech olarak bitkili için tüm ekipmanımız var bitkili de yapabiliriz, malawi de olabilir bize fikir verin ve yardımcı olun....
83x40x40 sumplu bitkili
Fotoğraf: en kısa zamanda
Boyut (cm): 83x40x40 ana tank 60x30x30 sump
Kapasite (litre): 130
Canlılar: 10 dişi lepistes 6 çöpçü
Malzemeler: 100 wat ısıtıcı, Çift çıkışlı hava motoru, Atman At 103 kafa motoru (sump için), Resun 750 lt debili kafa motoru Co2 reaktörü için, Tüplü Co2 sistemi, İsta Reaktör, 24 wat grolux, 24 wat aquastar, 2adet 18 wat gün ışığı floresans,
Akvaryum Bakımı: haftalık &20 dip çekimi.
Kullanılan Yemler: sera pul yem
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: tunç beyin misket ve sıvı gübreleri
Fotoğraf: en kısa zamanda
Boyut (cm): 83x40x40 ana tank 60x30x30 sump
Kapasite (litre): 130
Canlılar: 10 dişi lepistes 6 çöpçü
Malzemeler: 100 wat ısıtıcı, Çift çıkışlı hava motoru, Atman At 103 kafa motoru (sump için), Resun 750 lt debili kafa motoru Co2 reaktörü için, Tüplü Co2 sistemi, İsta Reaktör, 24 wat grolux, 24 wat aquastar, 2adet 18 wat gün ışığı floresans,
Akvaryum Bakımı: haftalık &20 dip çekimi.
Kullanılan Yemler: sera pul yem
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: tunç beyin misket ve sıvı gübreleri
taban: alltan üste dere kumu, zeolit, siyah hagen kum.
Tankın kurulumunu tamamladık. Suyun oturmasını bekledik, canlılarımızı ekledik, bitkilerimiz çarşamba günü elimizde olacak dikim aşamasını fotoğraflamayı düşünüyoruz. Bitki olarak ağırlıklı olarak parvula olacak zemin, arka planda da yıldız rotala düşündük, staraforda sump kulesini gizlemek için arka fon yaptık bu fonun bi kısımlarında moss tutturmayı düşünüyoruz. her türlü eleştiriye açığız.
Mayalı Sistemden Tüpe geçiş Maliyet 20 tl
Selam Gökhan
Bey yanlış anladınız sanırım buda mayalı sistem
Selam Gökhan
Bey yanlış anladınız sanırım buda mayalı sistem
Mayalı Sistemden Tüpe geçiş Maliyet 20 tl
Selam
Bitkili tankımızı yeni kurduk daha bir haftalık, Co2 arayışına girmiştik mayalı sisteme karar kıldık, 2,5 litre pet şişeden mayalı sistem yaptık devamlı hortumu tak çıkar zor oluyordu, hava çıkışını ayarlamamak da cabası idi tüplü sistemler çok pahalıydı alabilirdik ama bitkili akvaryumda deneyimiz olmadığından tüplü sistem almadık. Arabada 5 senedir duran 2 litrelik yangın söndrürme tüpümüz vardı içini boşalttık, zaten bitmişti, temizledik, üzerindeki mandallı vanasını iptal ettik basınç saatini kontrol ettik çalışıyordu onuda sisteme dahil etttik bakır boru ile tesisatını hazırladık, toplam 3 tane vana kullandık bir tanesi açma kapama iki tanesi ince ayar. Maliyet olarak sadece vanalara 8 lira para verdik bakır borudan ve eski olan vanadan para almadılar (doğalgazıcıdan temin ettik tüm tesisatı yan komşumuz sağolsun) Ben konu başlığına 20 lira yazdım çünki hepsini para ile alsak 20 lirayı geçmezdi hurdacılarda 3-5 lira arasına yangın tüpünün boşu alınabiliyor, biz arabadakini yenilemek için hurdacından almadık iyikide öle yapmışız arabada yangın söndürme tüpümüz var diye geziyoruz ama 2 dakikada bitti tüp mangalı bile söndüremezdi.
Bu arada sistemi 19:40 da kurdu 20:10 gece Co2 aldık ve saniyede 1 kabarcığa stabil olmak üzere artı istediğimiz zaman açıp kapatıyoruz (manuel el ile ana vanadan) tekrar ayarladığımız gibi Co2 alıyoruz. Sistem riskli mi değilmi tartışma konusu elimizdeki tüp 27 bar basıncda çalışıyor, ve 40 bar basınçta test ediliyor. Sistemin üzerinde basınç saati olduğu için basıncı görme şansımız olacak. Ne kadar uzun süre gider riski varmı yokmu bizde bilmiyoruz bekleyip göreceğiz. Ama istediğimiz gibi açıp kaapama ve ayarlam olayı tamam sorun yok. Projeyi internette piknik tüpünden mayalı sistem yapan bi arkadaştan esinlenerek yaptık onada burdan çok teşekkür ederiz. birilerine faydamız dokunursa ne mutlu bize.
Resimleri ekliyorum





Selam
Bitkili tankımızı yeni kurduk daha bir haftalık, Co2 arayışına girmiştik mayalı sisteme karar kıldık, 2,5 litre pet şişeden mayalı sistem yaptık devamlı hortumu tak çıkar zor oluyordu, hava çıkışını ayarlamamak da cabası idi tüplü sistemler çok pahalıydı alabilirdik ama bitkili akvaryumda deneyimiz olmadığından tüplü sistem almadık. Arabada 5 senedir duran 2 litrelik yangın söndrürme tüpümüz vardı içini boşalttık, zaten bitmişti, temizledik, üzerindeki mandallı vanasını iptal ettik basınç saatini kontrol ettik çalışıyordu onuda sisteme dahil etttik bakır boru ile tesisatını hazırladık, toplam 3 tane vana kullandık bir tanesi açma kapama iki tanesi ince ayar. Maliyet olarak sadece vanalara 8 lira para verdik bakır borudan ve eski olan vanadan para almadılar (doğalgazıcıdan temin ettik tüm tesisatı yan komşumuz sağolsun) Ben konu başlığına 20 lira yazdım çünki hepsini para ile alsak 20 lirayı geçmezdi hurdacılarda 3-5 lira arasına yangın tüpünün boşu alınabiliyor, biz arabadakini yenilemek için hurdacından almadık iyikide öle yapmışız arabada yangın söndürme tüpümüz var diye geziyoruz ama 2 dakikada bitti tüp mangalı bile söndüremezdi.
Bu arada sistemi 19:40 da kurdu 20:10 gece Co2 aldık ve saniyede 1 kabarcığa stabil olmak üzere artı istediğimiz zaman açıp kapatıyoruz (manuel el ile ana vanadan) tekrar ayarladığımız gibi Co2 alıyoruz. Sistem riskli mi değilmi tartışma konusu elimizdeki tüp 27 bar basıncda çalışıyor, ve 40 bar basınçta test ediliyor. Sistemin üzerinde basınç saati olduğu için basıncı görme şansımız olacak. Ne kadar uzun süre gider riski varmı yokmu bizde bilmiyoruz bekleyip göreceğiz. Ama istediğimiz gibi açıp kaapama ve ayarlam olayı tamam sorun yok. Projeyi internette piknik tüpünden mayalı sistem yapan bi arkadaştan esinlenerek yaptık onada burdan çok teşekkür ederiz. birilerine faydamız dokunursa ne mutlu bize.
Resimleri ekliyorum





İlk Bitkili Deneyiyim Bitki Türleri Hakkında
Lütfü bey
İsta co2 reaktör kullanıyoruz 4 resimde mevcut
Lütfü bey
İsta co2 reaktör kullanıyoruz 4 resimde mevcut
İlk Bitkili Deneyiyim Bitki Türleri Hakkında
Bütün foruma teşekkürler verdiğiniz değerli yorumlarınız için, acaba çokmu zor bi soru sorduk ? Lütfen yönetici ardakaşlar konumu silsin hatta üyeliğimi iptal etsinler işe yaramayan bi üyeliği ne yapayım ?
Bütün foruma teşekkürler verdiğiniz değerli yorumlarınız için, acaba çokmu zor bi soru sorduk ? Lütfen yönetici ardakaşlar konumu silsin hatta üyeliğimi iptal etsinler işe yaramayan bi üyeliği ne yapayım ?
İlk Bitkili Deneyiyim Bitki Türleri Hakkında
Selam
Yaklaşık 3 senedir kvaryum hobisi ile uğraşıyorum 55 litrelik bir akvayumum var gerek buluğunduğumuz civarda canlı bitki olmaması gerekse canlı bitkiye alışkın olmadığımızdan yaklaşık 3 senedir plastik bitkili olarak canlı doğuran beslemekteydim fakat ne zaman formu okusam kurtulun şu canlı bitkiden, pislik tutar, suya salınım yapar..... duydukça canlı bitki işine uzun zamandır merak sardım ve canlı bitkili bir akvaryum kurdum.....
akvaryumun ölçüleri 60x30x35
Eipmanlar
Dış filtre Astro 2202
100 wat ısıtıcı
Çift çıkışlı hava motoru (eskiden kalma yinede taktık hava taşını filan lazım olur diye)
İsta co2 reaktör
Dıy mayalı sistem Co2 2,5 litre pet şişede
Aydınlatma
Grolux t5 24 w
Aguastar 24 w
Taban (alttan üste doğru)
2 cm kalınlığında cocopeat
1.8 litre fondovivo
8 litre kadar siyah hagen kum (ön taraflarda 3cm arkalarda 5 cm )
Aydınlatmam sabah sekizden akşam 8 e kadar yanıyor bu günden itibaren aydınlatmamın açık olduğu süre zarfında CO2 desteğine başladım. Akvaryumu kurduktan bir gün sonra fotosentez kabarcıklarını gördüm. CO2 desteğinden sonra gayet hızlandı fotosentez. Şuan için balık koymadım koyacağım balıklar eskiden tankkımda olan 3 adet moli ve 7 adet yavruları. Bitki konusunda çok deneyemsizim internet üzerinden eksik malzemelerimizi alırken satıcıdan yeni başlayanlar için uygun bitkilerden göndermesini rica ettik sağolsun bizi kırmadı karma canlı bitki gönderdi fakat bitkilerin çoğunun adını bilmiyoruz bitkilerin isimleri söyleyebilirseniz sevinirim.
Gübreleme hiç yapmadık tabandada misket gübre koymadık bitkilerin gelişimi iyi mevcut olan bitkilerimize ve tankımıza göre gübre tavsiyesindede bulunursanız sevinirim.
fotoğraflar
126x40x40 ana tank 70x30x35 sump hakkında
Teşekküler 32 mm'lik borudan iki takım yapsak birisi tankın ortasından su çekse birisini akvaryumun dibine döşesek borunun üzerine delikler açsak dip çekkimi olsa. 32 mm'lik çift li bir boru sisteminde nasıl çalışır
Teşekküler 32 mm'lik borudan iki takım yapsak birisi tankın ortasından su çekse birisini akvaryumun dibine döşesek borunun üzerine delikler açsak dip çekkimi olsa. 32 mm'lik çift li bir boru sisteminde nasıl çalışır
126x40x40 ana tank 70x30x35 sump hakkında
Selam
Selam
126x40x40 ebatlarında bir akvaryum yapımına başladık sump hakkında sizden bilgi almak istiyoruz. Sumpu formdan gördüğümüz overlox sistemini yapacağız. Sumpu 70x30x35 ölcülerinde 3 gözlü olarak yapıyoruz. formdan araştırdıgımız kadarı ile akvaryum ve sump yapımımız bittiğinde stafordan arka fon yapıı ve bitkilendirme sırası ile devam edeceğiz size bi kaç soru soracağım yanıtlarsanız sevinirim.
1. Sump'un ölçüleri ana tank için uygunmudur ?
2. Nasıl bir kafa motoru almamız lazım ?
3. Forumda araştırmama rağmen detaylı olarak sump bölmeleri hakkında yeterli bilgi bulamadım.
4. Ana tanktan sump'a gidecek temiz su ve kirli su borularını kaçlık yapmamız lazım ?
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.














