ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
skekec
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Nisan 2021 14:57
Son Ziyaret:
17 Mart 2025 18:20
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sefa Kekeç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sefa Kekeç
SON 10 MESAJI
Yeni Kurulum Akvaryum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/040620212107521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/040620212108121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/040620212108281.jpg[/IMG]
Aslan parçaları geldi!
2bakır 2kaplan 2albino 1 leopar vatoz
Eş tutma oluştuktan sonra erkekleri satışa koyacağım veya takasa ( inşallah hepsi erkek değildir 😄)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/040620212107521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/040620212108121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/040620212108281.jpg[/IMG]
Aslan parçaları geldi!
2bakır 2kaplan 2albino 1 leopar vatoz
Eş tutma oluştuktan sonra erkekleri satışa koyacağım veya takasa ( inşallah hepsi erkek değildir 😄)
Isıtıcı Sorunsalı
Hacam öneri için teşekkür ederim. Ufak balık sevmiyorum. 5 sene önce 275 litre akvaryumda astronot bakmıştım. Askerlik sebebiyle bırakmak zorunda kalmıştım. İçimde ukde kaldı. Hevesim hiç bitmedi. Ufak balıkta baktım gurami, moli, lepistes... vb gibi ama astromot kadar tatmin etmemişti beni. Şu sıra astronot ile discus arasında kaldım. Ama %70 astronot alıcam istediğim renkleri bulabilirsem tabi.
Hacam öneri için teşekkür ederim. Ufak balık sevmiyorum. 5 sene önce 275 litre akvaryumda astronot bakmıştım. Askerlik sebebiyle bırakmak zorunda kalmıştım. İçimde ukde kaldı. Hevesim hiç bitmedi. Ufak balıkta baktım gurami, moli, lepistes... vb gibi ama astromot kadar tatmin etmemişti beni. Şu sıra astronot ile discus arasında kaldım. Ama %70 astronot alıcam istediğim renkleri bulabilirsem tabi.
Isıtıcı Sorunsalı
😂😂😂 çok yaşa hocam ya bu saatte kahkaha attım. Valla yorumunuza gelecek olursam tespit gibi tespit yaptınız 10 sene boşa gitmemiş tebrik ederim. 160 cm uzunluğu var akvaryumumun ve ısıtıcı yan camda dış filtrede emiş ve itişi diğer baştaki yan camda. Ayrıca ısıtıcının bulunduğu taraf kapı eşiğine denk geliyor görselde paylaşıyorum 😊👍👏🏻👏🏻👏🏻[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/280520211609301.jpg[/IMG]
😂😂😂 çok yaşa hocam ya bu saatte kahkaha attım. Valla yorumunuza gelecek olursam tespit gibi tespit yaptınız 10 sene boşa gitmemiş tebrik ederim. 160 cm uzunluğu var akvaryumumun ve ısıtıcı yan camda dış filtrede emiş ve itişi diğer baştaki yan camda. Ayrıca ısıtıcının bulunduğu taraf kapı eşiğine denk geliyor görselde paylaşıyorum 😊👍👏🏻👏🏻👏🏻[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/280520211609301.jpg[/IMG]
Isıtıcı Sorunsalı
[QUOTE=TokgozMertali]Ucuz et gayet normal kalibresi bozuk maalesef yapabileceğiniz bir şey yok. Derecesini 14,5 gibi bir şeye ayarlamanız gerekiyorki akvaryum 24 olsun ama muhtemelen 19 derece altını desteklemiyordur. Böyle çin mallarından bir senede 2 kere almak yerine ömürlük tetra ht almanız bence daha iyi olur ama çok pahalı derseniz en azından smart markanınkilerin kalibresi sadece +-2 derece oluyor onlardan almanız daha iyi olacaktır.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Zamanında oscar beslediğim için almıştım camı kırmasın diye. Şimdi yeni akvaryum kurdum 5 yıl aradan sonra yine oscar bakmayı düşünüyorum. Bu sebeple Tetra hd 300w baktım fakat oda cam olduğu için soru işaretlerim var.
[QUOTE=Enes De]
Elinizdeki ürün ne kalitesiz ne de kaliteli bir ürün orta halli fiyat performans ürünü. ısıtıcınızın Derecenizi düşürüp kademeli olarak artırıp istediğiniz derecede bırakın. Örneğin 20 dereceye düşürdünüz, akvaryumuz 28 derece oldu diyelim. İstediğiniz derece 26 ise ve bu dereceye ısıtıcınızın 19 derecede ulaştı ise ısıtıcınızı 19 dereceye sabitleyin ve 300 w lık ısıtıcıyı 300 litrelik bir akvaryumda kullanın. 300 wlik ısıtıcıyı 100 litrelik akvaryuma koymayın :))[/QUOTE]
Öncelikle tavsiye için teşekkür ederim hocam, açıkçası akvaryumda canlı olsaydı büyük bir zaiyat verebilirdim. Bu sebeple bu ısıtıcıyla riske girmeyi düşünmüyorum. Akvaryumum 385 litre bu arada 😊👍
[QUOTE=TokgozMertali]Ucuz et gayet normal kalibresi bozuk maalesef yapabileceğiniz bir şey yok. Derecesini 14,5 gibi bir şeye ayarlamanız gerekiyorki akvaryum 24 olsun ama muhtemelen 19 derece altını desteklemiyordur. Böyle çin mallarından bir senede 2 kere almak yerine ömürlük tetra ht almanız bence daha iyi olur ama çok pahalı derseniz en azından smart markanınkilerin kalibresi sadece +-2 derece oluyor onlardan almanız daha iyi olacaktır.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Zamanında oscar beslediğim için almıştım camı kırmasın diye. Şimdi yeni akvaryum kurdum 5 yıl aradan sonra yine oscar bakmayı düşünüyorum. Bu sebeple Tetra hd 300w baktım fakat oda cam olduğu için soru işaretlerim var.
[QUOTE=Enes De]
Elinizdeki ürün ne kalitesiz ne de kaliteli bir ürün orta halli fiyat performans ürünü. ısıtıcınızın Derecenizi düşürüp kademeli olarak artırıp istediğiniz derecede bırakın. Örneğin 20 dereceye düşürdünüz, akvaryumuz 28 derece oldu diyelim. İstediğiniz derece 26 ise ve bu dereceye ısıtıcınızın 19 derecede ulaştı ise ısıtıcınızı 19 dereceye sabitleyin ve 300 w lık ısıtıcıyı 300 litrelik bir akvaryumda kullanın. 300 wlik ısıtıcıyı 100 litrelik akvaryuma koymayın :))[/QUOTE]
Öncelikle tavsiye için teşekkür ederim hocam, açıkçası akvaryumda canlı olsaydı büyük bir zaiyat verebilirdim. Bu sebeple bu ısıtıcıyla riske girmeyi düşünmüyorum. Akvaryumum 385 litre bu arada 😊👍
Yeni Kurulum Akvaryum
Serhat Hocam kök artırımı ne için gerekli? Ph düşürünce balıklar daha mı sakin oluyor? Bu sebeple mi gerekli? Zira öyle ise ben kumun altına bitkiler kök salsın diye lav kırığı yerleştirmiştim. Hemde bakteri kültürü oluşması açısından faydalı oluyormuş. Yakın zamanda da ph düşürdüğü ile alakalı bir makale okumuştum. Tabi asıl sebebini sizden öğrenmek isterim.
Bu arada yakın zamanda bir akvaryumcu abimiz de akvaryuma bakarak sizin gibi discus tavsiyesinde bulundu [:)] Fakat discus bildiğim kadarıyla hassas bir tür bakımı da zor diye biliyorum açıkçası pek gözüm kesmediği için kulak arkası yapmıştım. 😊 ayrıca akvaryumu beğenmenize sevindim. Teşekkür ederim 🙋🏻♂️
Serhat Hocam kök artırımı ne için gerekli? Ph düşürünce balıklar daha mı sakin oluyor? Bu sebeple mi gerekli? Zira öyle ise ben kumun altına bitkiler kök salsın diye lav kırığı yerleştirmiştim. Hemde bakteri kültürü oluşması açısından faydalı oluyormuş. Yakın zamanda da ph düşürdüğü ile alakalı bir makale okumuştum. Tabi asıl sebebini sizden öğrenmek isterim.
Bu arada yakın zamanda bir akvaryumcu abimiz de akvaryuma bakarak sizin gibi discus tavsiyesinde bulundu [:)] Fakat discus bildiğim kadarıyla hassas bir tür bakımı da zor diye biliyorum açıkçası pek gözüm kesmediği için kulak arkası yapmıştım. 😊 ayrıca akvaryumu beğenmenize sevindim. Teşekkür ederim 🙋🏻♂️
Yeni Kurulum Akvaryum
Serhat Hocam öncelikle değerlendirme ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Bahsettiğiniz gibi show akvaryumu kurmayı planlıyorum ve yavru almak gibi bir düşüncem yok[:iyi:]. Ve yine belirttiğiniz üzere balıkları 5-6 cm boylarında alıp birbirlerine alıştırma niyetindeyim. Green terrorlerde belli oluyor mu bilmiyorum fakat oscarlarda cinsiyet ayrımı pek mümkün olmuyor. Daha önceden 4 adet oscarı 275 litre akvaryumda besledim ikili gruplara ayrılıp birbirlerini parçaladılar mecburen sayıyı ikiye düşürmüştüm. Aslında bakarsanız bu akvaryuma ilk başta 6 adet oscar almayı düşünüyorum dememin sebebi buydu büyüdükten sonra kontrollü azaltmaktı ( tabi ben bu azaltmayı bilmediğim için cinsiyet bazında değil uyumlu olanları akvaryumda tutarak sağlayacaktım )[:)]. Sizin paylaşımlarınızdan anladığım kadarıyla burada mesele çift olmasını engellemek [:iyi:]
Serhat Hocam öncelikle değerlendirme ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Bahsettiğiniz gibi show akvaryumu kurmayı planlıyorum ve yavru almak gibi bir düşüncem yok[:iyi:]. Ve yine belirttiğiniz üzere balıkları 5-6 cm boylarında alıp birbirlerine alıştırma niyetindeyim. Green terrorlerde belli oluyor mu bilmiyorum fakat oscarlarda cinsiyet ayrımı pek mümkün olmuyor. Daha önceden 4 adet oscarı 275 litre akvaryumda besledim ikili gruplara ayrılıp birbirlerini parçaladılar mecburen sayıyı ikiye düşürmüştüm. Aslında bakarsanız bu akvaryuma ilk başta 6 adet oscar almayı düşünüyorum dememin sebebi buydu büyüdükten sonra kontrollü azaltmaktı ( tabi ben bu azaltmayı bilmediğim için cinsiyet bazında değil uyumlu olanları akvaryumda tutarak sağlayacaktım )[:)]. Sizin paylaşımlarınızdan anladığım kadarıyla burada mesele çift olmasını engellemek [:iyi:]
Isıtıcı Sorunsalı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/290520211607001.jpg[/IMG]
Görseldeki ısıtıcımı 24 dereceye sabitlemiştim fakat bu gün ışığını açmaya gittiğimde akvaryum derecesinin kendiliğinden 33.7 çıktığını fark ettim. Sorun ne olmuş olabilir ısıtıcımın ömrü tükendimi dersiniz. (Çok şükür daha henüz balıkları koymamıştım)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/290520211607001.jpg[/IMG]
Görseldeki ısıtıcımı 24 dereceye sabitlemiştim fakat bu gün ışığını açmaya gittiğimde akvaryum derecesinin kendiliğinden 33.7 çıktığını fark ettim. Sorun ne olmuş olabilir ısıtıcımın ömrü tükendimi dersiniz. (Çok şükür daha henüz balıkları koymamıştım)
Yeni Kurulum Akvaryum
Peki 2 oscar 1green teror 2 severıum yapsam yeterli olurmu akvaryum hacmi?
Peki 2 oscar 1green teror 2 severıum yapsam yeterli olurmu akvaryum hacmi?
Yeni Kurulum Akvaryum
[QUOTE=skekec]Ölçüler: 160x40x60
Canlı Türleri: Astronot
Bitki Türleri: karma
Tankın Yaşı: yeni kurulum
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra tec ex 1200/ modül led
Tasarım ve Dekorasyon: zemin, lav kırığı üstüne vitasand dere kumu. Kayalar, lav taşı ve dereden çıkarılma doğal taş, mangrow[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/280520211609301.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hrrkese merhaba bu akvaryumda astronot bakmayı planlıyorum. 385 litre olan hacimde ilk etapta 6 astronot yavrusu alıp sonra büyüdükçe en son 4 yetişkin astronot bakarım diye düşünüyordum. Daha sonra iki astronot 1 green teror 2 severyum şeklinde karma bir akvaryum mu yapsam diye düşündüm. Çok kararsız kaldım. Tecrübeli arkadaşlardan ricam, bu iki seçeneği nasıl değerlendirirler ek olarak daha iyi bir combinasyon öneriniz varsada açığım.
[QUOTE=skekec]Ölçüler: 160x40x60
Canlı Türleri: Astronot
Bitki Türleri: karma
Tankın Yaşı: yeni kurulum
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra tec ex 1200/ modül led
Tasarım ve Dekorasyon: zemin, lav kırığı üstüne vitasand dere kumu. Kayalar, lav taşı ve dereden çıkarılma doğal taş, mangrow[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/280520211609301.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hrrkese merhaba bu akvaryumda astronot bakmayı planlıyorum. 385 litre olan hacimde ilk etapta 6 astronot yavrusu alıp sonra büyüdükçe en son 4 yetişkin astronot bakarım diye düşünüyordum. Daha sonra iki astronot 1 green teror 2 severyum şeklinde karma bir akvaryum mu yapsam diye düşündüm. Çok kararsız kaldım. Tecrübeli arkadaşlardan ricam, bu iki seçeneği nasıl değerlendirirler ek olarak daha iyi bir combinasyon öneriniz varsada açığım.
Yeni Kurulum Akvaryum
Ölçüler: 160x40x60
Canlı Türleri: Astronot
Bitki Türleri: karma
Tankın Yaşı: yeni kurulum
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra tec ex 1200/ modül led
Tasarım ve Dekorasyon: zemin, lav kırığı üstüne vitasand dere kumu. Kayalar, lav taşı ve dereden çıkarılma doğal taş, mangrow[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/280520211609301.jpg[/IMG]
Ölçüler: 160x40x60
Canlı Türleri: Astronot
Bitki Türleri: karma
Tankın Yaşı: yeni kurulum
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra tec ex 1200/ modül led
Tasarım ve Dekorasyon: zemin, lav kırığı üstüne vitasand dere kumu. Kayalar, lav taşı ve dereden çıkarılma doğal taş, mangrow[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230608/280520211609301.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 21:54
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
