ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Hattat
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Mayıs 2013 10:04
Son Ziyaret:
23 Aralık 2019 16:33
Toplam Mesaj:
132 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Hüseyin Yüksel
Doğum Tarihi:
23 Haziran 1992
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Ogrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hayaller bekledikçe bayatlar.Koşmak lazım durmadan, usanmadan, yılmadan gerçekleştirmek için.
Hasan Hüseyin YÜKSEL
SON 10 MESAJI
Mekan Isıtması Mı Akvaryum Isıtması Mı ?
Üstadlar mekan zaten full strafor kaplı ve maalesef ki yükseklik çok fazla nerden baksanız 5 ila 6 metre yerden ölçtüğünüz vakit 20 metrekare yer yapıyor. Fakat yükseklikte dahil olunca mekan nerden baksanız 90 metrekareye çıkıyor. Bir sefer 2300 w elektrikli fan kullandım aynen rezil oldum. Soba alternatifi var ama onunda verdiği ısı yine tepelere çıkacak. Faturayı hiç sormayın abiler 3 basamaklı tek sayı geldi sadece bu kadarı bile yeterli olur[:'(][:'(][:'(]
[QUOTE=Yas400][URL]https://www.akvaryum.com/Forum/elektrige_altermatif_akvaryum_isitma_sistemi_k351812.asp[/URL]
Sanırım bu konu ile ikisi birden yapılabilir.[/QUOTE]
Aga sıkıntı şu ki ; elektrikten başka enerji kaynağım yok. Yani doğalgaz falan olsa bu soruyu hiç sormam bile.
Üstadlar mekan zaten full strafor kaplı ve maalesef ki yükseklik çok fazla nerden baksanız 5 ila 6 metre yerden ölçtüğünüz vakit 20 metrekare yer yapıyor. Fakat yükseklikte dahil olunca mekan nerden baksanız 90 metrekareye çıkıyor. Bir sefer 2300 w elektrikli fan kullandım aynen rezil oldum. Soba alternatifi var ama onunda verdiği ısı yine tepelere çıkacak. Faturayı hiç sormayın abiler 3 basamaklı tek sayı geldi sadece bu kadarı bile yeterli olur[:'(][:'(][:'(]
[QUOTE=Yas400][URL]https://www.akvaryum.com/Forum/elektrige_altermatif_akvaryum_isitma_sistemi_k351812.asp[/URL]
Sanırım bu konu ile ikisi birden yapılabilir.[/QUOTE]
Aga sıkıntı şu ki ; elektrikten başka enerji kaynağım yok. Yani doğalgaz falan olsa bu soruyu hiç sormam bile.
Mekan Isıtması Mı Akvaryum Isıtması Mı ?
Herkese iyi günler. Arkadaşlar benim şöyle bir sıkıntım var. Bir odam var ve bu odada tam olarak 20 adet akvaryum mevcut. Toplamda 6 ton su var. Burayı nasıl ısıtırım diye aylardır danışmadığım, fikrini almadığım kimse kalmadı. Herkes kendince fikirler beyan etti. En sonunda şuna kanaat ettim; İstanbul'da kış 3 ila 4 ay bu süre zarfında ortamı ısıtmaya gerek duymayıp sadece 300 w lık ısıtıcılarla bunu halledebilirim dedim. Fakat bugün gelen fatura kesinlikle böyle yapmamam gerektiğini söyledi. Şimdi siz değerli hobici arkadaşlara ütadlara sorum; burayı ısıtmak için acil bir çözüm önerisi istiyorum. Saygılar.[:)]
Herkese iyi günler. Arkadaşlar benim şöyle bir sıkıntım var. Bir odam var ve bu odada tam olarak 20 adet akvaryum mevcut. Toplamda 6 ton su var. Burayı nasıl ısıtırım diye aylardır danışmadığım, fikrini almadığım kimse kalmadı. Herkes kendince fikirler beyan etti. En sonunda şuna kanaat ettim; İstanbul'da kış 3 ila 4 ay bu süre zarfında ortamı ısıtmaya gerek duymayıp sadece 300 w lık ısıtıcılarla bunu halledebilirim dedim. Fakat bugün gelen fatura kesinlikle böyle yapmamam gerektiğini söyledi. Şimdi siz değerli hobici arkadaşlara ütadlara sorum; burayı ısıtmak için acil bir çözüm önerisi istiyorum. Saygılar.[:)]
Kışın ısıtıcının masrafını azaltma..!
Konuya yazmayalı epey olmuş ama merak ettim son durum nedir diye eğer bilgilendirirseniz gerçekten çok faydalı olacak bizim için [:)] bende bu durumdan inanılmaz muzdaribim.Konuyu açan arkadaş son durumu bize açıklarsa çok iyi olur diye düşünüyorum.[:)]
Konuya yazmayalı epey olmuş ama merak ettim son durum nedir diye eğer bilgilendirirseniz gerçekten çok faydalı olacak bizim için [:)] bende bu durumdan inanılmaz muzdaribim.Konuyu açan arkadaş son durumu bize açıklarsa çok iyi olur diye düşünüyorum.[:)]
Lepistes Yavrusundan Randıman Almak
Hayırlı akşamlar.Bir konuda fikirlerinizi almam icap ediyor. Sevgili arkadaşlar büyük hacimli bir akvaryumda hamile olan lepistesleri randıman almak için ayırmak mı daha iyi (böyle yapmak mı gerekir) yoksa fazlaca rafya koyup doğan yavruların buralara saklanması (burada bir detay var abiler nüfus yoğunluğu fazla yani nerden baksan 100 110 tane damızlık lepistesten bahsediyoruz ;yavruların yem olma durumu söz konusu ) bunların dışında bu şekilde yahut şu şekilde yaparsan da olur dediğiniz fikirleri bekliyorum saygılar.
Hayırlı akşamlar.Bir konuda fikirlerinizi almam icap ediyor. Sevgili arkadaşlar büyük hacimli bir akvaryumda hamile olan lepistesleri randıman almak için ayırmak mı daha iyi (böyle yapmak mı gerekir) yoksa fazlaca rafya koyup doğan yavruların buralara saklanması (burada bir detay var abiler nüfus yoğunluğu fazla yani nerden baksan 100 110 tane damızlık lepistesten bahsediyoruz ;yavruların yem olma durumu söz konusu ) bunların dışında bu şekilde yahut şu şekilde yaparsan da olur dediğiniz fikirleri bekliyorum saygılar.
Su Borusu İle Akıntı
Bir tavsiyede benden olsun suyun tazyik seviyesi arttırdınız mı fazlasıyla yeter diye düşünüyorum.[:)]
Bir tavsiyede benden olsun suyun tazyik seviyesi arttırdınız mı fazlasıyla yeter diye düşünüyorum.[:)]
Otomatik Su Değiştirme Sistemi
Hasan abicim; günlerdir kafamı kurcalayan araştırıp adeta siteleri alt üst edip hatta daha dün konusunu açtığım otomatik su tahliye ve ekleme sistemini sizin sayenizde nihayet ulaştım.İnanın şu sistemi kafamda nasıl olur diye belkide 1000 farklı şekilde tasarladım.Zaten konuyu görünce balıklama atladım.[:)] Yeni yapacağım hobihanemde 6 tane 500 lt lik ana tankım olacak.Hepsine bu sistemi yapmaya çalışıcam.Benim bir sorum birde ricam olucak ben 500 lt lik suyu dinlendirmek için plastik bir depo kullancam.Bu sistemi çeşme suyu yerine bu su deposuna bağlayabilirmiyim ve sizin hesabınıza göre birer damla ile değişim yapabilirmiyim birde sistem için yani hobihanemi kuracağım zaman sizden telefonla bizzat bilgi alıp nerede ne yapılacağını öğrenebilirmiyim ? Saygılar [;)][;)][;)]
Hasan abicim; günlerdir kafamı kurcalayan araştırıp adeta siteleri alt üst edip hatta daha dün konusunu açtığım otomatik su tahliye ve ekleme sistemini sizin sayenizde nihayet ulaştım.İnanın şu sistemi kafamda nasıl olur diye belkide 1000 farklı şekilde tasarladım.Zaten konuyu görünce balıklama atladım.[:)] Yeni yapacağım hobihanemde 6 tane 500 lt lik ana tankım olacak.Hepsine bu sistemi yapmaya çalışıcam.Benim bir sorum birde ricam olucak ben 500 lt lik suyu dinlendirmek için plastik bir depo kullancam.Bu sistemi çeşme suyu yerine bu su deposuna bağlayabilirmiyim ve sizin hesabınıza göre birer damla ile değişim yapabilirmiyim birde sistem için yani hobihanemi kuracağım zaman sizden telefonla bizzat bilgi alıp nerede ne yapılacağını öğrenebilirmiyim ? Saygılar [;)][;)][;)]
Otomatik Su Değişim Sistemi Hk Bilgisi Olan ?
Herkese hayırlı akşamlar.Yakın zamanda hobihane kurmayı planlıyorum.Lakin üretimhanesi olan bir çok kişiden aynı sorunu duydum.Çok zaman alıyor.Kendimize vakit ayıramıyoruz.Su değişiminden yıldım ve devrettim veya sattım gibi çok şey okuyup duydum.Yakın zamanda bir abim (eskiden üretimhanesi olan biri) otomatik su değişimi yapan cihaz olduğunu söyledi. Her şeyi kendi yapan bir üretimhaneden bahsediyoruz. Böyle bir cihaz var mı yani timerla ayarlanıp zamanı gelince suyu boşaltıp tekrar dolduran.Eğer yapan bilen veya gören varsa yorumlarda hem bana hemde böyle projesi olan arkadaşlara yardımcı olacak bilgiler paylaşırsa çok bahtiyar olurum. Şimdiden teşekkürler. [:iyi:][:iyi:]
Herkese hayırlı akşamlar.Yakın zamanda hobihane kurmayı planlıyorum.Lakin üretimhanesi olan bir çok kişiden aynı sorunu duydum.Çok zaman alıyor.Kendimize vakit ayıramıyoruz.Su değişiminden yıldım ve devrettim veya sattım gibi çok şey okuyup duydum.Yakın zamanda bir abim (eskiden üretimhanesi olan biri) otomatik su değişimi yapan cihaz olduğunu söyledi. Her şeyi kendi yapan bir üretimhaneden bahsediyoruz. Böyle bir cihaz var mı yani timerla ayarlanıp zamanı gelince suyu boşaltıp tekrar dolduran.Eğer yapan bilen veya gören varsa yorumlarda hem bana hemde böyle projesi olan arkadaşlara yardımcı olacak bilgiler paylaşırsa çok bahtiyar olurum. Şimdiden teşekkürler. [:iyi:][:iyi:]
Akvaryum Hobiciliği Bitmiş !
Dün itibari ile yeni bir tür için forumdan fiyatlara baktım.Fiyatları gördükten sonra artık bu işinde bittiğine kanaat getirdim.Arkadaşlar garantisi olmayan bir yavruya en aşşa 8 tl fiyat vermek demek bu işin hobiyle hiç bir alakası olmadığını gösterir.Tamam bu iş için belli bir miktar ayırmak lazım lakin bunlar biraz abartılı olmuş.Eee onlarda haklı yattığı yerden akvaryumdan para kazanıyor niye yapmasın ki.Bizim Türk milleti kolay parayı sever.Yazık gerçekten yazık.
Dün itibari ile yeni bir tür için forumdan fiyatlara baktım.Fiyatları gördükten sonra artık bu işinde bittiğine kanaat getirdim.Arkadaşlar garantisi olmayan bir yavruya en aşşa 8 tl fiyat vermek demek bu işin hobiyle hiç bir alakası olmadığını gösterir.Tamam bu iş için belli bir miktar ayırmak lazım lakin bunlar biraz abartılı olmuş.Eee onlarda haklı yattığı yerden akvaryumdan para kazanıyor niye yapmasın ki.Bizim Türk milleti kolay parayı sever.Yazık gerçekten yazık.
Işıksız Bitki Yetişir Mi?
Abicim sen nasıl sussuz yaşayamazsan aynen bitkilerde ışıksız yaşayamaz.Bir hafta içinde hepsi çürür ve ölür.Bitkinin iki hayati ihtiyacı vardır.Biri ışık diğeri tabikide su [:D]
Abicim sen nasıl sussuz yaşayamazsan aynen bitkilerde ışıksız yaşayamaz.Bir hafta içinde hepsi çürür ve ölür.Bitkinin iki hayati ihtiyacı vardır.Biri ışık diğeri tabikide su [:D]
Vatozlar İçin Ev Yapımı Yem Tarifim
Bide bugün bitkisel jelatin sordum aktara yok dedi ama hayvansal jelatin vardı bende aldım onlan denicem hem protein ihtiyacı karşılanır. Bide sarimsaklarida hasliyomuyuz yoksa onları çiğ şekilde eziyomuyuz ?
Bide bugün bitkisel jelatin sordum aktara yok dedi ama hayvansal jelatin vardı bende aldım onlan denicem hem protein ihtiyacı karşılanır. Bide sarimsaklarida hasliyomuyuz yoksa onları çiğ şekilde eziyomuyuz ?
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
