ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
FevziYavuz33
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Mayıs 2010 00:40
Son Ziyaret:
20 Ağustos 2013 01:21
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fevzi Yavuz
Doğum Tarihi:
07 Aralık 1993
Yaş:
32
İl:
Içel
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Öğrenci işi Malawi akvaryum başlangıcı
[QUOTE=Tamer Şehitoğlu]Selamlar.Akvarist sayısının az olduğu bu şehirde böyle kurulumlar görmek güzel.Yardımcı olabileceğim bir konu varsa seve seve.[/QUOTE]
Bu arada balık önerileri bekliyorum..kafamda demasoni , mpanga , white top var 3 tur yeterde artar bile hatta..yavru olarak alıcam eş gurup oldukca eksiltcem..sizin öneriniz?
[QUOTE=Tamer Şehitoğlu]Selamlar.Akvarist sayısının az olduğu bu şehirde böyle kurulumlar görmek güzel.Yardımcı olabileceğim bir konu varsa seve seve.[/QUOTE]
İlginiz için çok teşekkürler :) .. Ufak çaplı uğraşıyorum yavaş yavaş şuanlık..130x60x60 gibi bi düşüncem ilerde onu deniz yapmayı düşünüyorum ilerde ama daha baya kısmetse..onda çok yardıma ihtiyaç olur eminim :D
Bu arada balık önerileri bekliyorum..kafamda demasoni , mpanga , white top var 3 tur yeterde artar bile hatta..yavru olarak alıcam eş gurup oldukca eksiltcem..sizin öneriniz?
Öğrenci işi Malawi akvaryum başlangıcı
Çok teşekkürler..Aynen dediğiniz şekilde hiçbişeyi israf etmiyorum elimde malzeme varken neden para vereyim..Öğrenci adamın en sıkıntılı işi paradır zaten :D buna dayanarak elimdekileri kullanıyorum elimde şuan ufak bir akvaryum daha var süreklli bu aralar nedense akvaryum buluyorum elime geçiyor israf etmekde istemiyorum..
FewziYawuz 2013-08-18 17:17:39
[QUOTE=Serkan BUZCU]Azminizden dolayı sizi tebrik ederim,Yusuf bey'e + olarak sump fikri güzel olmuş ama görüntü güzel değil en azından etrafını kapatarak görüntü kirliliğini azaltabilirsiniz[/QUOTE]
Çok teşekkürler..Aynen dediğiniz şekilde hiçbişeyi israf etmiyorum elimde malzeme varken neden para vereyim..Öğrenci adamın en sıkıntılı işi paradır zaten :D buna dayanarak elimdekileri kullanıyorum elimde şuan ufak bir akvaryum daha var süreklli bu aralar nedense akvaryum buluyorum elime geçiyor israf etmekde istemiyorum..

Bu bahsettiğim minik akvaryum bunuda ilerde yavrular için kullanmayı düşünüyorum..
Salınım konusuna gelirsek süngerleri ve elyafları 2 gun falan bosta çalıştırdım malzemeleri sump a koyup..Ondan öncede kaynar suyla iice yıkadım 1 hafta çalıştı sump sonra komple boşaltıp yeniden temizledim ve hiçbi şekilde salınım yapmadı..suyu gayet okyanus kıvamına getiriyor şuanki eksik halleriyle..Benim biran önce kapak ve soğutma işimi halletmem gerek buralar çok sıcak çünkü..su kaybıda bi hayli fazla oluyor akvaryumda doğal olarak ama pek sorun teşkil etmiyor benim için
Salınım konusuna gelirsek süngerleri ve elyafları 2 gun falan bosta çalıştırdım malzemeleri sump a koyup..Ondan öncede kaynar suyla iice yıkadım 1 hafta çalıştı sump sonra komple boşaltıp yeniden temizledim ve hiçbi şekilde salınım yapmadı..suyu gayet okyanus kıvamına getiriyor şuanki eksik halleriyle..Benim biran önce kapak ve soğutma işimi halletmem gerek buralar çok sıcak çünkü..su kaybıda bi hayli fazla oluyor akvaryumda doğal olarak ama pek sorun teşkil etmiyor benim için
[QUOTE=Serkan BUZCU]Azminizden dolayı sizi tebrik ederim,Yusuf bey'e + olarak sump fikri güzel olmuş ama görüntü güzel değil en azından etrafını kapatarak görüntü kirliliğini azaltabilirsiniz[/QUOTE]
Şuan itibari ile daha prototip aşamasında hayla :)..yani maksat içindeki 2 canlıyı yasatmak amaçlı akvaryumu doldurdum..çünkü vericek kimsem yok buralarda..ölmesinede göz yumamazdım..
Görüntü şuan gerçekten kötü ben bile rahatsız oluyorum :D .. ama straforla kaplanıp film çekilecek üstüne o tv de kakıp altına ufak bi sehpa gelicek yavaş yavaş oturtacağım inşallah allhın izniyle :)
Görüntü şuan gerçekten kötü ben bile rahatsız oluyorum :D .. ama straforla kaplanıp film çekilecek üstüne o tv de kakıp altına ufak bi sehpa gelicek yavaş yavaş oturtacağım inşallah allhın izniyle :)
Öğrenci işi Malawi akvaryum başlangıcı
Fotoğraf:


Boyut (cm):85x40x40
Kapasite (litre):130
Canlılar: İçinde şuan 2 adet balık var ama ikisininde cinsini tam olarak bilmiyorum eski akvaryumumdan kaldı..onları verecek yerim olmadığından seri sekilde akvaryumuh hazırladım ve akvaryuma koymak zorunda kaldım
Malzemeler: Sump(eski kırık ufak akvaryumu degerlendirdim)
Gördüğünüz üzere şuan baya fakir işi bi akvaryum oldu..Eski akvaryumum kırıldı bunuda şans eseri buldum.Alt camı ınceydi we ilk su doldurmamda çatladı kuruttum ve altına 10mm cam kestirip yeniden yapıstrdım gayet saglam oldu..Gördüğünüz sump ise bi kac saatte yapıldı icinde suanlık elyaf kuf seklınde kesılmıs yumusak elyaf(gözenekleri biraz daha gevsek)..ilk katta arada bi kac sunger war o biraz daha sık gözenek olarak..ilk bölüme seramik gelicek ama daha almadım işim düştüğünde alıcam en yakın zamanda..Son gözde ise bildiğimiz tül içinde midye we mercan kırığı karışık var..sump biraz bölme camları yamuklu yumuklu oldu ama işlevi önemli ve gayet iyi yapıyor işlevini..akvaryumun ust kapagı henuz yok sumpda balıklar için emanet olarak çalışmayan tv üzerinde duruyor..sump etrafı siyah strafor ve film ile kaplanıcak..akvaryumun arkasıda öyle kaplanıcak..
Kum olarak silis kum düşünüyorum şuan hayla kaya arayışındayım..Doğada herşey mevcut beğendığım bi kaya topluluğu gördüğümde direkt alıcağım..Şimdilik bukadar.Biraz ağır ilerliyorum mevcut durumumdan dolayı :)..şimdiden yorumlar için teşekkürler
Önerilere açığım hatta mümkünse öneri istiyorum :)
FewziYawuz 2013-08-18 16:23:37
Fotoğraf:



Boyut (cm):85x40x40
Kapasite (litre):130
Canlılar: İçinde şuan 2 adet balık var ama ikisininde cinsini tam olarak bilmiyorum eski akvaryumumdan kaldı..onları verecek yerim olmadığından seri sekilde akvaryumuh hazırladım ve akvaryuma koymak zorunda kaldım
Malzemeler: Sump(eski kırık ufak akvaryumu degerlendirdim)
Gördüğünüz üzere şuan baya fakir işi bi akvaryum oldu..Eski akvaryumum kırıldı bunuda şans eseri buldum.Alt camı ınceydi we ilk su doldurmamda çatladı kuruttum ve altına 10mm cam kestirip yeniden yapıstrdım gayet saglam oldu..Gördüğünüz sump ise bi kac saatte yapıldı icinde suanlık elyaf kuf seklınde kesılmıs yumusak elyaf(gözenekleri biraz daha gevsek)..ilk katta arada bi kac sunger war o biraz daha sık gözenek olarak..ilk bölüme seramik gelicek ama daha almadım işim düştüğünde alıcam en yakın zamanda..Son gözde ise bildiğimiz tül içinde midye we mercan kırığı karışık var..sump biraz bölme camları yamuklu yumuklu oldu ama işlevi önemli ve gayet iyi yapıyor işlevini..akvaryumun ust kapagı henuz yok sumpda balıklar için emanet olarak çalışmayan tv üzerinde duruyor..sump etrafı siyah strafor ve film ile kaplanıcak..akvaryumun arkasıda öyle kaplanıcak..
Kum olarak silis kum düşünüyorum şuan hayla kaya arayışındayım..Doğada herşey mevcut beğendığım bi kaya topluluğu gördüğümde direkt alıcağım..Şimdilik bukadar.Biraz ağır ilerliyorum mevcut durumumdan dolayı :)..şimdiden yorumlar için teşekkürler
Önerilere açığım hatta mümkünse öneri istiyorum :)
Şunuda eklemek istiyorum..akvaryuma sert strafordan kapak yapılıcak..içine ise ışıklandırma ve cpu fanı ile soğutma sağlanıcak
Yakinda 350Lt.akvaryum başlangiç.Deneyimli arkadaşlarin desteği şart:)
Anladim :)Zaten bana kalsa resif kurarim ama kendime güvenmiyorum :)...Beyse bu yazdığım cümleyi unutun :):):)...
Anladim :)Zaten bana kalsa resif kurarim ama kendime güvenmiyorum :)...Beyse bu yazdığım cümleyi unutun :):):)...
Teşekkürler üzeyir bey..Yalniz bir ricam var sorularma yanit vercek üstadlardan parça parça değilde komple konuyu okuyup yardmci olabilecekleri konulara tek kalemde cevap vermelerini rica ediyorum çünkü öbür türlü biraz karışık bir görüntü çikiyor ortaya :).Yanibenim düşüncem bu..Fikirler ve destekler ortaya çiksin :)ondan sonra tartisma yapalim demek istedim:)
Yakinda 350Lt.akvaryum başlangiç.Deneyimli arkadaşlarin desteği şart:)
Fotoğraf:
Hazirlik aşamasi olduğundan daha fotoğraf çekemedim..
Boyut (cm):120x50x60
Kapasite (litre):360
Canlılar: White top,Mpanga,Demasoni
Malzemeler:
FewziYawuz 2011-07-11 17:56:34
Fotoğraf:
Hazirlik aşamasi olduğundan daha fotoğraf çekemedim..
Boyut (cm):120x50x60
Kapasite (litre):360
Canlılar: White top,Mpanga,Demasoni
Malzemeler:
Bu kısıma ne yazsam boş çünkü ne gerekirse :)
Akvaryum Bakımı:
haftada 1 gerekli su değişimi inş hayırlısıyla başlarsak:)
Kullanılan Yemler:
Bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum..yem konusunda pek deneyimim yok en uygun yemler söylerseniz sevinirim..
...
Konuyu tam olarak nereye açicağim konusunda kararsiz kaldim ama burasi daha net gibi geldi :)..
Akvaryum Bakımı:
haftada 1 gerekli su değişimi inş hayırlısıyla başlarsak:)
Kullanılan Yemler:
Bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum..yem konusunda pek deneyimim yok en uygun yemler söylerseniz sevinirim..
...
Konuyu tam olarak nereye açicağim konusunda kararsiz kaldim ama burasi daha net gibi geldi :)..
Merhaba dostlar:)...
Başlıktada yazdığım gibi 350 lt. 120x50x60 büyüklüğünde bir akvaryum temin ediyorum (FAKAT KARAR VEREMEDİM 130X50X60 İLE ARASINDA 50lira oynuyor sizce ne yapmaliyim)..Benim bu hobide 2. akvaryumum ve hayla deneyim kazanmaya çalışıyorum ve artık bir adım atmaya karar verdim:)..
Başlıktada yazdığım gibi 350 lt. 120x50x60 büyüklüğünde bir akvaryum temin ediyorum (FAKAT KARAR VEREMEDİM 130X50X60 İLE ARASINDA 50lira oynuyor sizce ne yapmaliyim)..Benim bu hobide 2. akvaryumum ve hayla deneyim kazanmaya çalışıyorum ve artık bir adım atmaya karar verdim:)..
Hobiye 80x30x30 civarinda bir akvaryumla başladim ve 3 tane sp ile başladim :)2d1 e ve 6 tane yawru aldim fakat ilk deneyimim olduğundan yavrulari kaybettim çok yeniydim..1 hafta içinde akvaryumu kuracağım...ama bu konuyu takip edebilecek ustalardan yardim bekliyorum konuyu takip ederseniz aşiri mutlu olurum :)...
buda ilk erkeğim:)
buda ilk erkeğim:)
Şimdi ben bu 1 haftada araştirdiğim konularda size deneyimli arkadaşlara danişmam gereken çook şey var :)..
Bu yapacagim akvaryumda 3 tür beslemeyi düşünüyorum =Demasoni ,White top,Mpanga...demasoni biraz agrasif olsada beslenme şekli olarak bence iyi bi uyum olur..zaten
renk söz konusu bile değil ..bu hobiye başlangıç sebebim olan renk türleri bu balıklar:)..
Eski akvaryumumu 80x30x30..bu akvaryumu..sump a çevirmeyi planliyorum..dış filtre yerine daha sağlikli olacaği kanısındayim tabi düşüncelerimi sizinle paylaşmak istiyorum :)destek bekliyorum elbet yanlis düşüncelerim fikirlerim olucak :)..
Ve Sump konusu çok önemli çünkü hiç denemediğim bir konu :)..ve overflow sumplari araştirdim hep nerdeyse deneyenlerin yarisi %50 başarli ve hep bi tereddüt ondan normal sump düşünüyorum..ama kafama takilan elektrik kesintisi...burada en fazla elektrik 1 saat gder oda ayda 1 bazen ani gdp gelmeler ayda en fazla elektrk kesintisi 15 dk surer...bunun icin bi guc kaynaği alsam sumptaki kafa motoru ve hava motoruna yeterli olrmu onu bilmek istiyorum..
ve bana bu boyutlarda sump için bi taslak yardiminda bulunacak arkadaşlari bekliyorum :)ve kafa motorlarindan pek anlamam sump için aslinda açikçasi sumptan pek anlamam :)araştirdiğim kadar :)ve içine ayriyeten bi iç filtre koymak istiyorum.akinti ve ayri bi temizlik için bi öneride bu konuda istiyorum :)...
Sira geldi kapak:)...üst kapaği kendi olanaklarmla birşeyler yapmak istiyorum fakat elektrik işlerinden pek anlamadiğim için elektrikçilere başvuracağim fanla soğutma istiyorum= biraz araştirdim ve iste aynen yaptirmak istediğim kapak tasarimini buldum :)http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryumu_sogutmak_Icin_fan_sistemim_)_k375253.asp
Şimdi bir başka konu ışık konusunda yardim gerekiyor ayni bu konudaki gibi bir ışık sistemi istiyorum bitki olarak sadce anubias alicağim çünkü başka fazla alternatif yok :) sonuçta besliceğim canlilar birazcik yumuşak ve ufak yaprakli dalli bitki düşmani :D..
Işıklandirma konusunda ne yapmam gerek tam oalrak yapmam gerekeni almam gereken ışıklari ve kapak hakkında yapmam gerekni sizden duymak istiyorum..yani nereden temin edecem hangi florosandan temin edicem.kaç tane.balans sistemleri vs ..pek anlamamda..şimdiden yardim edeceklere allah kolaylik versin :)parça parça yazmak istemedim kafamdaki tum yardim istediğim konulari tek seferde yazmak çıkarmak istedim :)size allah sabir versin :)...
350 Lt. akvaryum başlangiç.Deneyimli arkadaşların desteğini bekliyorum
Merhaba dostlar:)...
Başlıktada yazdığım gibi 350 lt. 120x50x60 büyüklüğünde bir akvaryum temin ediyorum..Benim bu hobide 2. akvaryumum ve hayla deneyim kazanmaya çalışıyorum ve artık bir adım atmaya karar verdim:)..
FewziYawuz 2011-07-11 16:19:23
Merhaba dostlar:)...
Başlıktada yazdığım gibi 350 lt. 120x50x60 büyüklüğünde bir akvaryum temin ediyorum..Benim bu hobide 2. akvaryumum ve hayla deneyim kazanmaya çalışıyorum ve artık bir adım atmaya karar verdim:)..
Hobiye 80x30x30 civarinda bir akvaryumla başladim ve 3 tane sp ile başladim :)2d1 e...1 hafta içinde akvaryumu kuracağım...ama bu konuyu takip edebilecek ustalardan yardim bekliyorum konuyu takip ederseniz aşiri mutlu olurum :)...
buda ilk erkeğim:)
buda ilk erkeğim:)
Şimdi ben bu 1 haftada araştirdiğim konularda size deneyimli arkadaşlara danişmam gereken çook şey var :)..
Bu yapacagim akvaryumda 3 tür beslemeyi düşünüyorum =Demasoni ,White top,Mpanga...demasoni biraz agrasif olsada beslenme şekli olarak bence iyi bi uyum olur..zaten
renk söz konusu bile değil ..bu hobiye başlangıç sebebim olan renk türleri bu balıklar:)..
Eski akvaryumumu 80x30x30..bu akvaryumu..sump a çevirmeyi planliyorum..dış filtre yerine daha sağlikli olacaği kanısındayim tabi düşüncelerimi sizinle paylaşmak istiyorum :)destek bekliyorum elbet yanlis düşüncelerim fikirlerim olucak :)..
Ve Sump konusu çok önemli çünkü hiç denemediğim bir konu :)..ve overflow sumplari araştirdim hep nerdeyse deneyenlerin yarisi %50 başarli ve hep bi tereddüt ondan normal sump düşünüyorum..ama kafama takilan elektrik kesintisi...burada en fazla elektrik 1 saat gder oda ayda 1 bazen ani gdp gelmeler ayda en fazla elektrk kesintisi 15 dk surer...bunun icin bi guc kaynaği alsam sumptaki kafa motoru ve hava motoruna yeterli olrmu onu bilmek istiyorum..
ve bana bu boyutlarda sump için bi taslak yardiminda bulunacak arkadaşlari bekliyorum :)ve kafa motorlarindan pek anlamam sump için aslinda açikçasi sumptan pek anlamam :)araştirdiğim kadar :)ve içine ayriyeten bi iç filtre koymak istiyorum.akinti ve ayri bi temizlik için bi öneride bu konuda istiyorum :)...
Sira geldi kapak:)...üst kapaği kendi olanaklarmla birşeyler yapmak istiyorum fakat elektrik işlerinden pek anlamadiğim için elektrikçilere başvuracağim fanla soğutma istiyorum= biraz araştirdim ve iste aynen yaptirmak istediğim kapak tasarimini buldum :)http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryumu_sogutmak_Icin_fan_sistemim_)_k375253.asp
Şimdi bir başka konu ışık konusunda yardim gerekiyor ayni bu konudaki gibi bir ışık sistemi istiyorum bitki olarak sadce anubias alicağim çünkü başka fazla alternatif yok :) sonuçta besliceğim canlilar birazcik yumuşak ve ufak yaprakli dalli bitki düşmani :D..
Işıklandirma konusunda ne yapmam gerek tam oalrak yapmam gerekeni almam gereken ışıklari ve kapak hakkında yapmam gerekni sizden duymak istiyorum..yani nereden temin edecem hangi florosandan temin edicem.kaç tane.balans sistemleri vs ..pek anlamamda..şimdiden yardim edeceklere allah kolaylik versin :)parça parça yazmak istemedim kafamdaki tum yardim istediğim konulari tek seferde yazmak çıkarmak istedim :)size allah sabir versin :)...
Japon balığım hasta bakarmısınız
Zaten dip temizligi vs yapıyorum %20 su degisimi ile birlikte her hafta 1 kere...japon balıgıma ne yapabilirim? tedavi olarak
Zaten dip temizligi vs yapıyorum %20 su degisimi ile birlikte her hafta 1 kere...japon balıgıma ne yapabilirim? tedavi olarak
Japon balığım hasta bakarmısınız
Canlıdaki Belirtiler:Japon balığım yaklasık1 gundur hasta...balıkta kararma ve siyah beneklerde artma var.(cingene oldugu icin normaldede benekler var fakat arttı.)kuyrugunda soluklasma cansızlasma var(cürüme cok az var)ve balık cok bitkin en istahlı olan balıgım az az yiyor ve surekli kayanın altında..ve balık yan yatp su akımının olmadıgı bir yerde duruyor ama nefes alıyor..cama tıkladıgımda geri hareketleniyor...cok bitkin ama..yemlerden vs olabilirmi?
Akvaryum Kapasitesi (litre):70
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:1 adet daha japon balıgı
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.)
:haftada 1 kere %20 civarında su degistiriyorum..

Canlıdaki Belirtiler:Japon balığım yaklasık1 gundur hasta...balıkta kararma ve siyah beneklerde artma var.(cingene oldugu icin normaldede benekler var fakat arttı.)kuyrugunda soluklasma cansızlasma var(cürüme cok az var)ve balık cok bitkin en istahlı olan balıgım az az yiyor ve surekli kayanın altında..ve balık yan yatp su akımının olmadıgı bir yerde duruyor ama nefes alıyor..cama tıkladıgımda geri hareketleniyor...cok bitkin ama..yemlerden vs olabilirmi?
Akvaryum Kapasitesi (litre):70
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:1 adet daha japon balıgı
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.)
:haftada 1 kere %20 civarında su degistiriyorum..


125x60x55 tur tawsiyesi(turler belli goruslerniz)
Mpanga alsam ki 6 cm e kdr tam net olarak cinsiyet ayrımı yapılamıyor o cok kotu bi sorun....afra white top u alıcagım bi arkmde buldum 4 cm white top alıcagım...onu kafamda fixledim ama bunun yanında ne alıcagımı hala karar veremedim..
Mpanga alsam ki 6 cm e kdr tam net olarak cinsiyet ayrımı yapılamıyor o cok kotu bi sorun....afra white top u alıcagım bi arkmde buldum 4 cm white top alıcagım...onu kafamda fixledim ama bunun yanında ne alıcagımı hala karar veremedim..
125x60x55 tur tawsiyesi(turler belli goruslerniz)
Mpanga iyi guzel balıkta erkek tur ayrımı 6 cm ken filan yapılıyor...ben ise 3 4 cm iken alıcagım cok zaman farkı var bu yuzden braz olumsuzdu kafamda bu balık
Merhaba baslıktada yazdıgım gbi 125x60x55 bi akvaryumum var...ve bu akvaryum da 3 yada 4 tur beslemeye karar verdim...4 cm cvarında alıcam balıkları ona gore degerlendirelim...Tur olarakda bunlar var suan ama hangilerini alsam blmyrm smdilik3 türü koyucam secim yapamadım belsleyen arkadaslar tawsiyesini bekliyorum...
afra jalo reef
afra cobue
afra white top
saulosi
mpanga
afra cobue
afra white top
saulosi
mpanga
Mpanga iyi guzel balıkta erkek tur ayrımı 6 cm ken filan yapılıyor...ben ise 3 4 cm iken alıcagım cok zaman farkı var bu yuzden braz olumsuzdu kafamda bu balık
SON MESAJLAR
- L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 10 Yıl Aradan Sonra.. kocoglu, 09:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
darkaura,
Hoppala,
ezzalisi,
heserx,
Mithrandirr,
sina cen,
yeekim,
Feanor,
0rnn,
kocoglu,
wtreals,
florasan,
iEmre,
riderfish,
İsmail YILDIRIM,
BadgeR,
Omer1881,
MiSoSiKiaN,
burakinal,
Kuduoglu,
fikret43,
SeaWorld,
EKAR,
Kınayu,
Sfenks111,
SalihNarci,
zen666,
osmandbnl,
Emerse,
ridvancetin,
dream07,
upeker,
priemka_jhOt,
Eldurmaz,
Öğretmen Ali,
ciways,
nikon_,
Keweln09,
ersin1981,
nadirsivri,
umitlee,
Thunderbird,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


