ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Berattka
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ekim 2024 12:21
Son Ziyaret:
07 Kasım 2024 04:08
Toplam Mesaj:
17 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berat
SON 10 MESAJI
Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]
Kablosu ne kadar az suya girerse o kadar iyi.
Yatay koyarsan uzun süre koyma.
Ve büyük bi akvaryuma geçiş yapmaya çalış.
(Bence)[/QUOTE]
En yakın zamanda geciş yapacağım teşekürler
[QUOTE=Hidro Dinamik]Önerilen sıcaklık 18-24 derece.
[URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_(japon_baligi)_tatlisur_7_70.asp[/URL]
20-22 derece arasında tutmanızı öneririm. 24 25 dereceden sonra hareketlerinde farklılıklar başlıyor ve hastalık durumunda 3 4 derece daha yükseltmeniz gerektiğinde hayvanları iyice zorlamış olursunuz.
[/QUOTE]
Yarına kadar 24 de kalsın şuan yaparsam uyanırlar buyuk ihitmale şuan yatıyorlardır balıklarım 12.30 dedinmi hepsi yatıyorlar uyandırmak istemem yarın 22 derece yapacağım[:3]
[QUOTE=TulparLanda]
Kablosu ne kadar az suya girerse o kadar iyi.
Yatay koyarsan uzun süre koyma.
Ve büyük bi akvaryuma geçiş yapmaya çalış.
(Bence)[/QUOTE]
En yakın zamanda geciş yapacağım teşekürler
[QUOTE=Hidro Dinamik]Önerilen sıcaklık 18-24 derece.
[URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_(japon_baligi)_tatlisur_7_70.asp[/URL]
20-22 derece arasında tutmanızı öneririm. 24 25 dereceden sonra hareketlerinde farklılıklar başlıyor ve hastalık durumunda 3 4 derece daha yükseltmeniz gerektiğinde hayvanları iyice zorlamış olursunuz.
[/QUOTE]
Yarına kadar 24 de kalsın şuan yaparsam uyanırlar buyuk ihitmale şuan yatıyorlardır balıklarım 12.30 dedinmi hepsi yatıyorlar uyandırmak istemem yarın 22 derece yapacağım[:3]
Isıtıcı
[QUOTE=Hasan usta]Bende çok araştırdım ve sırf sobo marka diye biraz önce aldım yarın kargolanır heralde. Nasıl memnun musun iyi ısıtıyor mu eğer değilsen iptal edeyim kargoyu.[/QUOTE]
Memnunum hocam alabilirsiniz akavaryumun suyu bayağı bi soğuktu 24 dereceye ayarlayıp koydum suya yani ortalama yarım saate veya 1 saate suyu güzelce ısıtı ve ısıtmayı kesti su soğudukca geri ısıtma yapıyor şuanlık cok iyi
[QUOTE=TulparLanda]
Rica ederim her zaman.[/QUOTE]
Hocam şimdi duşundumde ısıtıyı çapraz değilde direk yatay koysak sıkıntı olurmu sizce biraz araştırdım da sıktıntı olmaz diye okudum benim akvaryuma buyuk geldiği icin dik koyamıyorum[EDIT]Berattka,2024-10-23 01:20:31[/EDIT]
[QUOTE=Hasan usta]Bende çok araştırdım ve sırf sobo marka diye biraz önce aldım yarın kargolanır heralde. Nasıl memnun musun iyi ısıtıyor mu eğer değilsen iptal edeyim kargoyu.[/QUOTE]
Memnunum hocam alabilirsiniz akavaryumun suyu bayağı bi soğuktu 24 dereceye ayarlayıp koydum suya yani ortalama yarım saate veya 1 saate suyu güzelce ısıtı ve ısıtmayı kesti su soğudukca geri ısıtma yapıyor şuanlık cok iyi
[QUOTE=TulparLanda]
Rica ederim her zaman.[/QUOTE]
Hocam şimdi duşundumde ısıtıyı çapraz değilde direk yatay koysak sıkıntı olurmu sizce biraz araştırdım da sıktıntı olmaz diye okudum benim akvaryuma buyuk geldiği icin dik koyamıyorum[EDIT]Berattka,2024-10-23 01:20:31[/EDIT]
Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]
Görmez hocam sadece ısıtır eğer ayarladığınız dereceye gelirse kendi kendini kapatır düştükçe açılıp ısıtığ tekrar kapanır.[/QUOTE]
Anladım cok teşekür ediyorum size yardım etiğiniz icin
[QUOTE=TulparLanda]
Görmez hocam sadece ısıtır eğer ayarladığınız dereceye gelirse kendi kendini kapatır düştükçe açılıp ısıtığ tekrar kapanır.[/QUOTE]
Anladım cok teşekür ediyorum size yardım etiğiniz icin
Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]
23-25 derece arası öneririm.[/QUOTE]
Tamamdır teşekür ederim
[QUOTE=TulparLanda]
23-25 derece arası öneririm.[/QUOTE]
Hocam son olarak şimdi baktımda derecelerine 12 dereceye kadar var yazın atıyorumki 12 ayarlarsam soğutucu gorevide gorurmu
[QUOTE=TulparLanda]
23-25 derece arası öneririm.[/QUOTE]
Tamamdır teşekür ederim
[QUOTE=TulparLanda]
23-25 derece arası öneririm.[/QUOTE]
Hocam son olarak şimdi baktımda derecelerine 12 dereceye kadar var yazın atıyorumki 12 ayarlarsam soğutucu gorevide gorurmu
Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]Çok duydum ama kullanmadım, sobo güvenilir bir markadır diye biliyorum.[/QUOTE]
Aldım hocam bu ısıtıcıyı zaten daha önce konuştuk sizle 3 tane japon balığım var kac dereceye ayarlamalıyım
[QUOTE=TulparLanda]Çok duydum ama kullanmadım, sobo güvenilir bir markadır diye biliyorum.[/QUOTE]
Aldım hocam bu ısıtıcıyı zaten daha önce konuştuk sizle 3 tane japon balığım var kac dereceye ayarlamalıyım
Isıtıcı
[URL]https://www.mixpet.com.tr/sobo-akvaryum-cam-isitici-100w.-hs-100[/URL]
Bu linkteki ısıtıcı nasıl iyimi bunu almayı düşünüyorum markası bilindik bir markamı
[URL]https://www.mixpet.com.tr/sobo-akvaryum-cam-isitici-100w.-hs-100[/URL]
Bu linkteki ısıtıcı nasıl iyimi bunu almayı düşünüyorum markası bilindik bir markamı
Akvaryuma Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]
Ani ısı değişiminden olabilir onun haricinde belki filtrasyon yeterli değildir.
Bi ısıtıcıyı takın ısınsın hareketleri yine aynı ise tekrar yazarsınız.
Çoğu petshop öyle işte onlara kalsa su birikintisinde de yaşar japon.
[/QUOTE]
Tamamdır teşekkür ederim yardım etiğiniz icin[:3]
[QUOTE=TulparLanda]
Ani ısı değişiminden olabilir onun haricinde belki filtrasyon yeterli değildir.
Bi ısıtıcıyı takın ısınsın hareketleri yine aynı ise tekrar yazarsınız.
Çoğu petshop öyle işte onlara kalsa su birikintisinde de yaşar japon.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251671/221020241939091.jpg[/IMG]
Hocam petshop elimde bu marka var dedi sobo alacağım sizce guvenlimi iyi bir markamı bazıları patlıyor vs duydum bunda olurmu oyle şeyler[:)][EDIT]Berattka,2024-10-22 19:43:15[/EDIT]
Almalımıyım sizce yoksa farklı bir markalaramı bakayım [QUOTE=TulparLanda]
Ani ısı değişiminden olabilir onun haricinde belki filtrasyon yeterli değildir.
Bi ısıtıcıyı takın ısınsın hareketleri yine aynı ise tekrar yazarsınız.
Çoğu petshop öyle işte onlara kalsa su birikintisinde de yaşar japon.
[/QUOTE]
[QUOTE=TulparLanda]
Ani ısı değişiminden olabilir onun haricinde belki filtrasyon yeterli değildir.
Bi ısıtıcıyı takın ısınsın hareketleri yine aynı ise tekrar yazarsınız.
Çoğu petshop öyle işte onlara kalsa su birikintisinde de yaşar japon.
[/QUOTE]
Tamamdır teşekkür ederim yardım etiğiniz icin[:3]
[QUOTE=TulparLanda]
Ani ısı değişiminden olabilir onun haricinde belki filtrasyon yeterli değildir.
Bi ısıtıcıyı takın ısınsın hareketleri yine aynı ise tekrar yazarsınız.
Çoğu petshop öyle işte onlara kalsa su birikintisinde de yaşar japon.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251671/221020241939091.jpg[/IMG]
Hocam petshop elimde bu marka var dedi sobo alacağım sizce guvenlimi iyi bir markamı bazıları patlıyor vs duydum bunda olurmu oyle şeyler[:)][EDIT]Berattka,2024-10-22 19:43:15[/EDIT]
Almalımıyım sizce yoksa farklı bir markalaramı bakayım [QUOTE=TulparLanda]
Ani ısı değişiminden olabilir onun haricinde belki filtrasyon yeterli değildir.
Bi ısıtıcıyı takın ısınsın hareketleri yine aynı ise tekrar yazarsınız.
Çoğu petshop öyle işte onlara kalsa su birikintisinde de yaşar japon.
[/QUOTE]
Akvaryuma Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]Kendi ısıtıcımı ölçtüm 100 w standart bi ısıtıcı 27 cm az bişry çapraz koysanız sığar.
Bunun haricinde kendi japon balıklarımdan örnek vermek istiyorum -6 -7 derecelerde havuzun üzeri buz tutunca bile hiçbir kayıp hastalık olmuyor, fakat benim balıklarım vahşileşmiş balıklar şuan su 12-13 derece çok doğal takılıyorlar suda.
Sizin japon balıklarınız petshop balığı olduğu için belki bu kadar dayanıklı olamazsa bile 15 dereceye kadar sağlıklı şekilde takılırlar bişey olacağını hiç sanmıyorum.
Ryukin, oranda gibi türler belki bu kadar dayanamaz ancak onlar da 17-18 derecede dayanabilirler.
Şimdi asıl sorun şu;
Neden 25 litrede japon balığı bakıyorsunuz?(tabi ki bana kalmadı hadsizlik yaptıysam özür dilerim).
Bence 100w bi ısıtıcı çok isterseniz alın bir süre para biriktirin eğer öğrenciyseniz, ve en az 80 litre akvaryuma geçiş yapın, böylelikle hem ısıtıcı koyacak alan hem de balıklara yüzecek alan sağlarsınız.
Japonlar hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz yardımcı olurum.[/QUOTE][QUOTE=TulparLanda]Kendi ısıtıcımı ölçtüm 100 w standart bi ısıtıcı 27 cm az bişry çapraz koysanız sığar.
Bunun haricinde kendi japon balıklarımdan örnek vermek istiyorum -6 -7 derecelerde havuzun üzeri buz tutunca bile hiçbir kayıp hastalık olmuyor, fakat benim balıklarım vahşileşmiş balıklar şuan su 12-13 derece çok doğal takılıyorlar suda.
Sizin japon balıklarınız petshop balığı olduğu için belki bu kadar dayanıklı olamazsa bile 15 dereceye kadar sağlıklı şekilde takılırlar bişey olacağını hiç sanmıyorum.
Ryukin, oranda gibi türler belki bu kadar dayanamaz ancak onlar da 17-18 derecede dayanabilirler.
Şimdi asıl sorun şu;
Neden 25 litrede japon balığı bakıyorsunuz?(tabi ki bana kalmadı hadsizlik yaptıysam özür dilerim).
Bence 100w bi ısıtıcı çok isterseniz alın bir süre para biriktirin eğer öğrenciyseniz, ve en az 80 litre akvaryuma geçiş yapın, böylelikle hem ısıtıcı koyacak alan hem de balıklara yüzecek alan sağlarsınız.
Japonlar hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz yardımcı olurum.[/QUOTE]
Galiba 100 alıcağım bi şekil sığdırım petshop bu akvaryumda 3 tane japon besleyeceğini soyle bende 3 tane aldım yani bilmededim bir sure 20 litrelikle idare ederim daha sonra 30 40 litre akvaryuma geciş yaparız sonra dahada buyuturum teşekürler yardım etiğiniz icin son sorum olacak yani balıklarım şuan bir köşede duruyorlar yem atınca tek canlanıyorlae biraz yuzup geri bi köşeye cekiliyorlar havalar soğuduktan sonra Boyle yapmaya başladılar eskiden canlıydılar yuzuyorlardı surekli suları soğuk olduğu icinmi bir koşeye giriyor sizce[:O][EDIT]Berattka,2024-10-22 16:55:18[/EDIT]
[QUOTE=TulparLanda]Kendi ısıtıcımı ölçtüm 100 w standart bi ısıtıcı 27 cm az bişry çapraz koysanız sığar.
Bunun haricinde kendi japon balıklarımdan örnek vermek istiyorum -6 -7 derecelerde havuzun üzeri buz tutunca bile hiçbir kayıp hastalık olmuyor, fakat benim balıklarım vahşileşmiş balıklar şuan su 12-13 derece çok doğal takılıyorlar suda.
Sizin japon balıklarınız petshop balığı olduğu için belki bu kadar dayanıklı olamazsa bile 15 dereceye kadar sağlıklı şekilde takılırlar bişey olacağını hiç sanmıyorum.
Ryukin, oranda gibi türler belki bu kadar dayanamaz ancak onlar da 17-18 derecede dayanabilirler.
Şimdi asıl sorun şu;
Neden 25 litrede japon balığı bakıyorsunuz?(tabi ki bana kalmadı hadsizlik yaptıysam özür dilerim).
Bence 100w bi ısıtıcı çok isterseniz alın bir süre para biriktirin eğer öğrenciyseniz, ve en az 80 litre akvaryuma geçiş yapın, böylelikle hem ısıtıcı koyacak alan hem de balıklara yüzecek alan sağlarsınız.
Japonlar hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz yardımcı olurum.[/QUOTE][QUOTE=TulparLanda]Kendi ısıtıcımı ölçtüm 100 w standart bi ısıtıcı 27 cm az bişry çapraz koysanız sığar.
Bunun haricinde kendi japon balıklarımdan örnek vermek istiyorum -6 -7 derecelerde havuzun üzeri buz tutunca bile hiçbir kayıp hastalık olmuyor, fakat benim balıklarım vahşileşmiş balıklar şuan su 12-13 derece çok doğal takılıyorlar suda.
Sizin japon balıklarınız petshop balığı olduğu için belki bu kadar dayanıklı olamazsa bile 15 dereceye kadar sağlıklı şekilde takılırlar bişey olacağını hiç sanmıyorum.
Ryukin, oranda gibi türler belki bu kadar dayanamaz ancak onlar da 17-18 derecede dayanabilirler.
Şimdi asıl sorun şu;
Neden 25 litrede japon balığı bakıyorsunuz?(tabi ki bana kalmadı hadsizlik yaptıysam özür dilerim).
Bence 100w bi ısıtıcı çok isterseniz alın bir süre para biriktirin eğer öğrenciyseniz, ve en az 80 litre akvaryuma geçiş yapın, böylelikle hem ısıtıcı koyacak alan hem de balıklara yüzecek alan sağlarsınız.
Japonlar hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz yardımcı olurum.[/QUOTE]
Galiba 100 alıcağım bi şekil sığdırım petshop bu akvaryumda 3 tane japon besleyeceğini soyle bende 3 tane aldım yani bilmededim bir sure 20 litrelikle idare ederim daha sonra 30 40 litre akvaryuma geciş yaparız sonra dahada buyuturum teşekürler yardım etiğiniz icin son sorum olacak yani balıklarım şuan bir köşede duruyorlar yem atınca tek canlanıyorlae biraz yuzup geri bi köşeye cekiliyorlar havalar soğuduktan sonra Boyle yapmaya başladılar eskiden canlıydılar yuzuyorlardı surekli suları soğuk olduğu icinmi bir koşeye giriyor sizce[:O][EDIT]Berattka,2024-10-22 16:55:18[/EDIT]
Akvaryuma Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]sadece çok ufak bi kısmı dışarda durabilir yoksa ısınıp kısa devre veya ısıtıcı camı patlaması(balık çarpılabilir)vb. Olaylar yaşabilirsiniz bence 3-4 gün yaşarlar balıklarınız ne?
Camınızın yüksekliği kaç cm?[/QUOTE]
Japon balığı 24 25 cm yükseklik bu 100w ısıtıcılar kac cm oluyor
[QUOTE=TulparLanda]sadece çok ufak bi kısmı dışarda durabilir yoksa ısınıp kısa devre veya ısıtıcı camı patlaması(balık çarpılabilir)vb. Olaylar yaşabilirsiniz bence 3-4 gün yaşarlar balıklarınız ne?
Camınızın yüksekliği kaç cm?[/QUOTE]
Japon balığı 24 25 cm yükseklik bu 100w ısıtıcılar kac cm oluyor
Akvaryuma Isıtıcı
[QUOTE=TulparLanda]Ben de geçen hiç bulamadım sipariş etmeniz gerekli.
100 wat alaan sıkıntı olmaz ama akvaryuma sığmaz, bu yüzden alvaryumu büyütmüştüm ben .[/QUOTE]
Balıklarım cok uşuyormuş gibi duruyor vicdanım izin vermiyor biraz daha beklemeye 3 4 gün kargo suresi vs galiba 100w alıp fazla buyuk olursa dışarda kalsın bi kısmı[:3]
[QUOTE=TulparLanda]Ben de geçen hiç bulamadım sipariş etmeniz gerekli.
100 wat alaan sıkıntı olmaz ama akvaryuma sığmaz, bu yüzden alvaryumu büyütmüştüm ben .[/QUOTE]
Balıklarım cok uşuyormuş gibi duruyor vicdanım izin vermiyor biraz daha beklemeye 3 4 gün kargo suresi vs galiba 100w alıp fazla buyuk olursa dışarda kalsın bi kısmı[:3]
SON MESAJLAR
- Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
florasan,
ciways,
LeafyAqua,
fikret43,
BettaFishHobim,
osmandbnl,
Emerse,
Omer1881,
yeekim,
0rnn,
ezzalisi,
BadgeR,
sina cen,
sinan1166,
Hoppala,
SeaWorld,
EKAR,
wtreals,
burakinal,
Öğretmen Ali,
zen666,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Ramazanbet,
Street Parrot,
Rafayel,
Umt61,
TuranATAKAN,
İsmail YILDIRIM,
emrahdm,
abunil,
cancoma,
orcrist,
Formicasmind,
Kemalk41,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
