ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Taner3210
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ekim 2019 12:36
Son Ziyaret:
17 Aralık 2019 10:54
Toplam Mesaj:
29 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Taner avcı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Taner avcı
SON 10 MESAJI
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=bumega]
Kuma değmesi sıkıntı olmaz ama değmemeside sıkıntı olmaz[:)] Siz yine de 1 cm felan boşluk bırakabilirsiniz hani olurda kumdan çizilirse diye. [/QUOTE]
Teşekkür ederim elimde mavi ve sarı vitamin vede akvaryum tuzu var bunları hangi aralıklarla akvaryuma eklemeliyim
[QUOTE=bumega]
Kuma değmesi sıkıntı olmaz ama değmemeside sıkıntı olmaz[:)] Siz yine de 1 cm felan boşluk bırakabilirsiniz hani olurda kumdan çizilirse diye. [/QUOTE]
Teşekkür ederim elimde mavi ve sarı vitamin vede akvaryum tuzu var bunları hangi aralıklarla akvaryuma eklemeliyim
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=bumega]Akvaryumda hafif bir kokunun her zaman olması normal karşılanır aslında ama sizinki rahatsız edici düzeydeyse sebebi farklı olabilir. İlk 1 aylık sürede filtre malzemeleri arasına aktif karbon koymayı deneyebilirsiniz güçlü bir koku giderici olduğu söyleniyor ama ben hiç kullanmadım açıkçası. Balıklara yumurta sarısı çok azda olsa verdiyseniz bu da inanılmaz kötü bir koku yapıyor. Ben bir parmağımın ucuyla vermiştim deneme amaçlı sabaha akvaryumun suyunun yarısını değişmek zorunda kaldım kokudan.
Isıtıcı yeniyse normal buharda yapabilir bazı yerlerden ama zamanla kesiliyor.
Dip çekimi süresini 2 haftaya uzatmamaya çalışın haftada 1 yapılması iyi olur kokunun sebebi bu da olabilir. Hatta kokudan kurtulana kadar 3 4 günde bir %10 kadar dip çekimi iyi olur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyelerinizi uygulayacağım evet ısıtıcı yeni ısıtıcıyı çapraz koy demiş arkadaşın biri sizde kuma değmesinde sıkıntı olmaz dediniz bu konuda kararsız kaldım
[QUOTE=bumega]Akvaryumda hafif bir kokunun her zaman olması normal karşılanır aslında ama sizinki rahatsız edici düzeydeyse sebebi farklı olabilir. İlk 1 aylık sürede filtre malzemeleri arasına aktif karbon koymayı deneyebilirsiniz güçlü bir koku giderici olduğu söyleniyor ama ben hiç kullanmadım açıkçası. Balıklara yumurta sarısı çok azda olsa verdiyseniz bu da inanılmaz kötü bir koku yapıyor. Ben bir parmağımın ucuyla vermiştim deneme amaçlı sabaha akvaryumun suyunun yarısını değişmek zorunda kaldım kokudan.
Isıtıcı yeniyse normal buharda yapabilir bazı yerlerden ama zamanla kesiliyor.
Dip çekimi süresini 2 haftaya uzatmamaya çalışın haftada 1 yapılması iyi olur kokunun sebebi bu da olabilir. Hatta kokudan kurtulana kadar 3 4 günde bir %10 kadar dip çekimi iyi olur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim tavsiyelerinizi uygulayacağım evet ısıtıcı yeni ısıtıcıyı çapraz koy demiş arkadaşın biri sizde kuma değmesinde sıkıntı olmaz dediniz bu konuda kararsız kaldım
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=bumega]Yeminizi açık aldınız heralde marka v.b bilgi olmadığı için naısldır bişey diyemem ama karışık bir yeme benziyor. Akvaryumda rahatsız edecek derecede koku varsa yemlemeyi fazla yapıyor olabilirsiniz. Öncelikle ben size kendi kullandığım akvaryumu kirletmeyen ve koku yapmayan yemlerden örnek vereyim.
-Ocean Nutrition Goldfish Flake
-Hikari Goldfish Staple Baby
-Tetra Pro Algae
-Her türlü haşlanmış taze sebze[:)]
Bitkiyi birşeye sabitlemezseniz suyun içinde süzülüyor sabit durmuyor. Anubias olacaksa ve kuma saplarsanız bu seferde çürüyor. Şu an bitki masrafından ziyade öncelikle elinizdeki yemin yanına 1 2 çeşit daha kaliteli yem almanız daha uygun olur aslında. Yemleri yüksek gramajlı almayın bittikçe değişik yemler alırsınız.
Isıtıcının kuma değmesi sıkıntı yaratmaz.
Fon olarak bende arayış içindeyim sanırım sonunda siyah yapışkanlı bir fon alacağım düz renk olarak.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim yemleri tedarik edeceğim yemlemeyi 2 günde bir yapıyorum koku devamlı oluyor kapağı kapattım kesildi sump malzemelerini yeni kullanmaya başladım belki ilerde kokuyu keser ısıtıcının üzerinde beyaz benek olmaya başladı şu an 8 tane acaba bir sıkıntı olurmu resim attım bakabilirsiniz[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/271020191035151.jpg[/IMG]
[QUOTE=Bilgekarga]Isıtıcıyı çapraz koyarsan kuma değmeyecektir. Tabana değmemesi ve filtreye yakın olması tavsiye edilir. Arka fon mavi renk bişi ayarlarsan çok daha güzel görüntü elde edersin. [/QUOTE]
Teşekkür ederim ölçülere uygun fon link verebilirmisiniz burdan
Isıtıcıda beyaz benek olmaya başladı acaba sebebi nedir[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/271020191035151.jpg[/IMG]
[QUOTE=mutlubaba]Dip cekim yapma araligin nedir
Koku filtrelerin temizleme zamanini uzattiysanda olabilir japonlar biraz fazla atik birakiyor ben haftada bir dip cekimi yapiyorum ic filtremi ayda 1 dis filtreyi 2 ayda bir temizliyorum onun disinda arkadaslar soylenecekleri dile getirmis zaten
Keyifli hobiler[/QUOTE]
Dip çekimi 2 haftayı buluyor iç ve dış filtreyi düzenli temizlerim koku rahatsız edince kapağı kapattım kesildi birde sump malzemeleri aldım hem iç hem dış filtrede kullanmaya başladım belki ilerde kesilir
[QUOTE=bumega]Yeminizi açık aldınız heralde marka v.b bilgi olmadığı için naısldır bişey diyemem ama karışık bir yeme benziyor. Akvaryumda rahatsız edecek derecede koku varsa yemlemeyi fazla yapıyor olabilirsiniz. Öncelikle ben size kendi kullandığım akvaryumu kirletmeyen ve koku yapmayan yemlerden örnek vereyim.
-Ocean Nutrition Goldfish Flake
-Hikari Goldfish Staple Baby
-Tetra Pro Algae
-Her türlü haşlanmış taze sebze[:)]
Bitkiyi birşeye sabitlemezseniz suyun içinde süzülüyor sabit durmuyor. Anubias olacaksa ve kuma saplarsanız bu seferde çürüyor. Şu an bitki masrafından ziyade öncelikle elinizdeki yemin yanına 1 2 çeşit daha kaliteli yem almanız daha uygun olur aslında. Yemleri yüksek gramajlı almayın bittikçe değişik yemler alırsınız.
Isıtıcının kuma değmesi sıkıntı yaratmaz.
Fon olarak bende arayış içindeyim sanırım sonunda siyah yapışkanlı bir fon alacağım düz renk olarak.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim yemleri tedarik edeceğim yemlemeyi 2 günde bir yapıyorum koku devamlı oluyor kapağı kapattım kesildi sump malzemelerini yeni kullanmaya başladım belki ilerde kokuyu keser ısıtıcının üzerinde beyaz benek olmaya başladı şu an 8 tane acaba bir sıkıntı olurmu resim attım bakabilirsiniz[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/271020191035151.jpg[/IMG]
[QUOTE=Bilgekarga]Isıtıcıyı çapraz koyarsan kuma değmeyecektir. Tabana değmemesi ve filtreye yakın olması tavsiye edilir. Arka fon mavi renk bişi ayarlarsan çok daha güzel görüntü elde edersin. [/QUOTE]
Teşekkür ederim ölçülere uygun fon link verebilirmisiniz burdan
Isıtıcıda beyaz benek olmaya başladı acaba sebebi nedir[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/271020191035151.jpg[/IMG]
[QUOTE=mutlubaba]Dip cekim yapma araligin nedir
Koku filtrelerin temizleme zamanini uzattiysanda olabilir japonlar biraz fazla atik birakiyor ben haftada bir dip cekimi yapiyorum ic filtremi ayda 1 dis filtreyi 2 ayda bir temizliyorum onun disinda arkadaslar soylenecekleri dile getirmis zaten
Keyifli hobiler[/QUOTE]
Dip çekimi 2 haftayı buluyor iç ve dış filtreyi düzenli temizlerim koku rahatsız edince kapağı kapattım kesildi birde sump malzemeleri aldım hem iç hem dış filtrede kullanmaya başladım belki ilerde kesilir
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=bumega]Öncelikle balıklarınızı önemseyip onlar için doğrusunu yapmaya çaba harcadığınız için ben teşekkür ederim.
İlk olarak lav kayasını çıkartmanıza gerek yok hatta üzerine bir adet anubias bitkisi alıp misina yardımıyla bağlayabilirsiniz çok hoş durur.
Dış filtrenizin akvaryumdan su çeken aparatını ordan sökerek arka cama ters U biçiminde olan kısmın arasına camı sıkıştırarak vantuzlarla da içerden cama yapıştırarak kullanmanız lazım bu şekilde kullanım için dizayn edilmiş. Böyle yaparsanız akvaryuma hem yeşil borusu girmemiş olur hem de kapladığı hacim azalır.
Sadece japon balığı besleyeceğiniz için su sıcaklığı 23 derece en ideal olandır. Balıkları ayırana kadar 25 26 derecede tutabilirsiniz. Sonra yavaş yavaş günde 1 derece düşürerek 23 e sabitlersiniz.
Akvaryumda nasıl bir koku var bilmiyorum ama kullandığınız yemlerle alakalı olabilir. Hangi yemlerden kullandığınızı belirtmediğiniz için bu konuda birşey söylemek zor olur.
Son olarak zevkinize göre bir arka fon resmi ya da tek renk fon güzel olur akvaryum için.
Filtre aparatları bu şekilde asılacak[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217048/261020191738431.jpg[/IMG][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/261020191853401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21[QUOTE=bumega]Öncelikle balıklarınızı önemseyip onlar için doğrusunu yapmaya çaba harcadığınız için ben teşekkür ederim.
İlk olarak lav kayasını çıkartmanıza gerek yok hatta üzerine bir adet anubias bitkisi alıp misina yardımıyla bağlayabilirsiniz çok hoş durur.
Dış filtrenizin akvaryumdan su çeken aparatını ordan sökerek arka cama ters U biçiminde olan kısmın arasına camı sıkıştırarak vantuzlarla da içerden cama yapıştırarak kullanmanız lazım bu şekilde kullanım için dizayn edilmiş. Böyle yaparsanız akvaryuma hem yeşil borusu girmemiş olur hem de kapladığı hacim azalır.
Sadece japon balığı besleyeceğiniz için su sıcaklığı 23 derece en ideal olandır. Balıkları ayırana kadar 25 26 derecede tutabilirsiniz. Sonra yavaş yavaş günde 1 derece düşürerek 23 e sabitlersiniz.
Akvaryumda nasıl bir koku var bilmiyorum ama kullandığınız yemlerle alakalı olabilir. Hangi yemlerden kullandığınızı belirtmediğiniz için bu konuda birşey söylemek zor olur.
Son olarak zevkinize göre bir arka fon resmi ya da tek renk fon güzel olur akvaryum için.
Filtre aparatları bu şekilde asılacak[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217048/261020191738431.jpg[/IMG][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/261020191853401.jpg[/IMG]
Teşekkür ederim yemin resmini attım
Dış filtreyi düzelteceğim
Bitkiyi taş yerine kuma koysam durmazmı acaba
Isıtıcı kuma değiyor sıkıntı olurmu
Fon olarak öneriniz varmı ölçülere uygun[EDIT]Taner3210,2019-10-26 22:53:02[/EDIT]
[QUOTE=bumega]Öncelikle balıklarınızı önemseyip onlar için doğrusunu yapmaya çaba harcadığınız için ben teşekkür ederim.
İlk olarak lav kayasını çıkartmanıza gerek yok hatta üzerine bir adet anubias bitkisi alıp misina yardımıyla bağlayabilirsiniz çok hoş durur.
Dış filtrenizin akvaryumdan su çeken aparatını ordan sökerek arka cama ters U biçiminde olan kısmın arasına camı sıkıştırarak vantuzlarla da içerden cama yapıştırarak kullanmanız lazım bu şekilde kullanım için dizayn edilmiş. Böyle yaparsanız akvaryuma hem yeşil borusu girmemiş olur hem de kapladığı hacim azalır.
Sadece japon balığı besleyeceğiniz için su sıcaklığı 23 derece en ideal olandır. Balıkları ayırana kadar 25 26 derecede tutabilirsiniz. Sonra yavaş yavaş günde 1 derece düşürerek 23 e sabitlersiniz.
Akvaryumda nasıl bir koku var bilmiyorum ama kullandığınız yemlerle alakalı olabilir. Hangi yemlerden kullandığınızı belirtmediğiniz için bu konuda birşey söylemek zor olur.
Son olarak zevkinize göre bir arka fon resmi ya da tek renk fon güzel olur akvaryum için.
Filtre aparatları bu şekilde asılacak[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217048/261020191738431.jpg[/IMG][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/261020191853401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21[QUOTE=bumega]Öncelikle balıklarınızı önemseyip onlar için doğrusunu yapmaya çaba harcadığınız için ben teşekkür ederim.
İlk olarak lav kayasını çıkartmanıza gerek yok hatta üzerine bir adet anubias bitkisi alıp misina yardımıyla bağlayabilirsiniz çok hoş durur.
Dış filtrenizin akvaryumdan su çeken aparatını ordan sökerek arka cama ters U biçiminde olan kısmın arasına camı sıkıştırarak vantuzlarla da içerden cama yapıştırarak kullanmanız lazım bu şekilde kullanım için dizayn edilmiş. Böyle yaparsanız akvaryuma hem yeşil borusu girmemiş olur hem de kapladığı hacim azalır.
Sadece japon balığı besleyeceğiniz için su sıcaklığı 23 derece en ideal olandır. Balıkları ayırana kadar 25 26 derecede tutabilirsiniz. Sonra yavaş yavaş günde 1 derece düşürerek 23 e sabitlersiniz.
Akvaryumda nasıl bir koku var bilmiyorum ama kullandığınız yemlerle alakalı olabilir. Hangi yemlerden kullandığınızı belirtmediğiniz için bu konuda birşey söylemek zor olur.
Son olarak zevkinize göre bir arka fon resmi ya da tek renk fon güzel olur akvaryum için.
Filtre aparatları bu şekilde asılacak[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217048/261020191738431.jpg[/IMG][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/261020191853401.jpg[/IMG]
Teşekkür ederim yemin resmini attım
Dış filtreyi düzelteceğim
Bitkiyi taş yerine kuma koysam durmazmı acaba
Isıtıcı kuma değiyor sıkıntı olurmu
Fon olarak öneriniz varmı ölçülere uygun[EDIT]Taner3210,2019-10-26 22:53:02[/EDIT]
Akvaryum Yanlışları
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/261020191633511.jpg[/IMG]
Arkadaşlar akvaryumda yaptıklarımın resmini yükledim lav kayasını çıkarmam gereklimi ısı derecesi hangi ayarda olmalı elimde tetra 300w lık ısıtıcı var onu kullanıyorum ısıtıcının tabanı kuma değiyor sıkıntı olurmu bir arkadaş dış filtre ile ilgili uyarı yapmıştı oda aklımda düzelteceğim son olarak ilçedeyim balıkları şu an için ayıramam ama müsait zamanda ayıracağım son olarak iç ve dış filtrede kullandığım malzemeler kokuyu kesmedi üst kapağını onun için kapattım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218419/261020191633511.jpg[/IMG]
Arkadaşlar akvaryumda yaptıklarımın resmini yükledim lav kayasını çıkarmam gereklimi ısı derecesi hangi ayarda olmalı elimde tetra 300w lık ısıtıcı var onu kullanıyorum ısıtıcının tabanı kuma değiyor sıkıntı olurmu bir arkadaş dış filtre ile ilgili uyarı yapmıştı oda aklımda düzelteceğim son olarak ilçedeyim balıkları şu an için ayıramam ama müsait zamanda ayıracağım son olarak iç ve dış filtrede kullandığım malzemeler kokuyu kesmedi üst kapağını onun için kapattım
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=a.gumrah]Harika bir olgunluk sergiledin. Çok kısa zamanda müthiş işler çıkaracağını düşünüyorum. Keyifli hobiler dilerim.
Saygılarımla... [/QUOTE]
Teşekkür ederim inşallah
[QUOTE=a.gumrah]Harika bir olgunluk sergiledin. Çok kısa zamanda müthiş işler çıkaracağını düşünüyorum. Keyifli hobiler dilerim.
Saygılarımla... [/QUOTE]
Teşekkür ederim inşallah
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=a.gumrah]Dayanamadım, sevgili kardeşimin affına sığınarak yazacağım:
Adamın biri etrafındakilere 'kurban' meselesini şöyle anlatıyormuş: Hazreti Musa Allah'a dua etmiş. 'Ya Rabbi, bana bir kız evlat bahşedersen onu sana kurban edeyim.' Bir zaman sonra Hazreti Musa'nın bir kızı olmuş, adını Ayşe koymuş. Çocuğun kurban edileceği zaman gelince Hazreti Musa bıçağı yavrucağın boynuna dayamış. Tam kesecekken Azrail gökten elinde bir keçiyle gelmiş… Hikâyenin tam bu noktasında dinleyenlerden biri dayanamamış ve şöyle demiş: 'Ben bunun neresini düzelteyim? Hazreti Musa değil Hazreti İbrahim, kız değil erkek, Ayşe değil İsmail, Azrail değil Cebrail, keçi değil koç.'
Saygılarımla...
[/QUOTE]
Estafurullah
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]1- Teneke kutuyu çıkarın,lüzumsuz. Nasıl bir görsel zevk beklentiniz var yada bu kutunun amacı nedir?
2- Japonlar harici diğer türleri aldığınız yere götürüp yine japonlarla takaslayın.
3- Plastik bitkiler japon tanklarında -size görsel manada rahatsız etmiyorsa kullanılabilir.
4- Arka plan eklemesi yapılmalı.
5- Az yemlemeli.[/QUOTE]
Teşekkür ederim uyarılarınızı uygulayacağım
[QUOTE=Kınayu]
Arkadaş açık açık tercübesiz olduğunu belirtmiş buda bir meziyet bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır. bu bağlamda söylenen uyarılar ışığında gerekli düzenlemeleri yaparak hepimizi kesin şaşırtacaktır. konuyu açış düşüncesinin,de bu eksik bilmediklerini öğrenmek gerekli düzenlemeleri eksikliklerini yapması açısından bu davranışı için yinede hepimizin övgüsünü hak ediyor diye düşünüyorum ben [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim yanlışları düzelteceğim
[QUOTE=a.gumrah]Dayanamadım, sevgili kardeşimin affına sığınarak yazacağım:
Adamın biri etrafındakilere 'kurban' meselesini şöyle anlatıyormuş: Hazreti Musa Allah'a dua etmiş. 'Ya Rabbi, bana bir kız evlat bahşedersen onu sana kurban edeyim.' Bir zaman sonra Hazreti Musa'nın bir kızı olmuş, adını Ayşe koymuş. Çocuğun kurban edileceği zaman gelince Hazreti Musa bıçağı yavrucağın boynuna dayamış. Tam kesecekken Azrail gökten elinde bir keçiyle gelmiş… Hikâyenin tam bu noktasında dinleyenlerden biri dayanamamış ve şöyle demiş: 'Ben bunun neresini düzelteyim? Hazreti Musa değil Hazreti İbrahim, kız değil erkek, Ayşe değil İsmail, Azrail değil Cebrail, keçi değil koç.'
Saygılarımla...
[/QUOTE]
Estafurullah
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]1- Teneke kutuyu çıkarın,lüzumsuz. Nasıl bir görsel zevk beklentiniz var yada bu kutunun amacı nedir?
2- Japonlar harici diğer türleri aldığınız yere götürüp yine japonlarla takaslayın.
3- Plastik bitkiler japon tanklarında -size görsel manada rahatsız etmiyorsa kullanılabilir.
4- Arka plan eklemesi yapılmalı.
5- Az yemlemeli.[/QUOTE]
Teşekkür ederim uyarılarınızı uygulayacağım
[QUOTE=Kınayu]
Arkadaş açık açık tercübesiz olduğunu belirtmiş buda bir meziyet bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır. bu bağlamda söylenen uyarılar ışığında gerekli düzenlemeleri yaparak hepimizi kesin şaşırtacaktır. konuyu açış düşüncesinin,de bu eksik bilmediklerini öğrenmek gerekli düzenlemeleri eksikliklerini yapması açısından bu davranışı için yinede hepimizin övgüsünü hak ediyor diye düşünüyorum ben [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim yanlışları düzelteceğim
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar arkadaşlar gerekli herşeyi söylemişler zaten [:iyi:] İvedilikle olması olası paslanması kesin olan teneke kutunun çıkarılması ve arka fon ve yapay bitkilerin çıkarılması bence öncelikle ve elzem. Önce onlara el atmanız lazım. Ben akvaryum dış filtresi neden akvaryumla aynı hizada kullanmış olduğunuz filtrenin çalışma prensibimi o şekilde acaba ? Tam tersi dış filtrelerde dış filtrenin akvaryum seviyesinin alttı seviyelerde durması gözetilir istenir de [:?]
Birde dış filtre alış bastonunun tamamının suda olmasını sizmi tercih ettiniz baston şekilde yapılmasının sebebi zaten akvaryum üst kenar camının bitiş noktasına asılarak çalıştırılması [:(]
[B]Dip Not :[/B] Aslına bakarsanız konunuz başlığı akvaryumumdaki doğrular neler diye konuyu açmış olsanız konuya gelen arkadaşlar daha az emek harcayıp yorulardı çünkü yanlışların sayısı doğrulardan çok fazla [:((] [/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgili değilim uyarılarınızı dikkate alacağım
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar arkadaşlar gerekli herşeyi söylemişler zaten [:iyi:] İvedilikle olması olası paslanması kesin olan teneke kutunun çıkarılması ve arka fon ve yapay bitkilerin çıkarılması bence öncelikle ve elzem. Önce onlara el atmanız lazım. Ben akvaryum dış filtresi neden akvaryumla aynı hizada kullanmış olduğunuz filtrenin çalışma prensibimi o şekilde acaba ? Tam tersi dış filtrelerde dış filtrenin akvaryum seviyesinin alttı seviyelerde durması gözetilir istenir de [:?]
Birde dış filtre alış bastonunun tamamının suda olmasını sizmi tercih ettiniz baston şekilde yapılmasının sebebi zaten akvaryum üst kenar camının bitiş noktasına asılarak çalıştırılması [:(]
[B]Dip Not :[/B] Aslına bakarsanız konunuz başlığı akvaryumumdaki doğrular neler diye konuyu açmış olsanız konuya gelen arkadaşlar daha az emek harcayıp yorulardı çünkü yanlışların sayısı doğrulardan çok fazla [:((] [/QUOTE]
Teşekkür ederim bilgili değilim uyarılarınızı dikkate alacağım
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=Aqua Discovery]Teneke zamanla su da paslanma yapar birde onun yerine kök e aniubas bağlayıp daha doğal görüntü verebilirsiniz hem saklanma alanı oluşur kendiniz de doğadan temin edebilirsiniz kök u kuru olmak şartıyla YouTube da akvaryumum da kullanılan kök ler le ilgili bilgiler mevcut[/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=Aqua Discovery]Teneke zamanla su da paslanma yapar birde onun yerine kök e aniubas bağlayıp daha doğal görüntü verebilirsiniz hem saklanma alanı oluşur kendiniz de doğadan temin edebilirsiniz kök u kuru olmak şartıyla YouTube da akvaryumum da kullanılan kök ler le ilgili bilgiler mevcut[/QUOTE]
Teşekkür ederim
Akvaryum Yanlışları
[QUOTE=Beta_balik]Diğer arkadaşların dediğine katılıyorum.
Baktığınız balıklar hem habibat hem de karakter açısından birbirine uyumsuz balıklardır. Bir türü seçip onda devam etmeniz daha iyi olacaktır. Mese japon isterseniz, sadece japon bakıp, ortamı ona göre ayarlıyabilirsiniz. Ayrıca sayıyı biraz düşürmenizde fayda var.
Melek bakmak isterseniz diğer balıkları çıkartıp, yanına 10 tane neon tetra ekleyerek bakabilirsiniz.
Zebra bakmak isterseniz ise yanına barışçıl bazı türler ekleyerek karma akvaryum yapabilirsiniz.
İkinci olarak akvaryuma koyduğunuz dekorlar yanlış olmuş. Yapay bitkileri ve kavanozu çıkartmanız iyi olur. Yapay şeyler suya salınım yapıp su kalitesini bozar ve balıkları kötü yönde etkiler. Onların yerine daha doğal dekorlar (doğal taş, canlı bitki, kök, hindistan cevizinden mağara veya petshoplarda satılan çömlek vb şeyler) kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=Beta_balik]Diğer arkadaşların dediğine katılıyorum.
Baktığınız balıklar hem habibat hem de karakter açısından birbirine uyumsuz balıklardır. Bir türü seçip onda devam etmeniz daha iyi olacaktır. Mese japon isterseniz, sadece japon bakıp, ortamı ona göre ayarlıyabilirsiniz. Ayrıca sayıyı biraz düşürmenizde fayda var.
Melek bakmak isterseniz diğer balıkları çıkartıp, yanına 10 tane neon tetra ekleyerek bakabilirsiniz.
Zebra bakmak isterseniz ise yanına barışçıl bazı türler ekleyerek karma akvaryum yapabilirsiniz.
İkinci olarak akvaryuma koyduğunuz dekorlar yanlış olmuş. Yapay bitkileri ve kavanozu çıkartmanız iyi olur. Yapay şeyler suya salınım yapıp su kalitesini bozar ve balıkları kötü yönde etkiler. Onların yerine daha doğal dekorlar (doğal taş, canlı bitki, kök, hindistan cevizinden mağara veya petshoplarda satılan çömlek vb şeyler) kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
yns325,
LeafyAqua,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
fikret43,
Hoppala,
yeekim,
riderfish,
simsela,
ilham,
0rnn,
harun reşit,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
Lotus88,
ezzalisi,
scorpion26,
Koksal Gurkan,
karidesrehberi,
Emerse,
ilkermat,
Öğretmen Ali,
sina cen,
ilterisdoğukan,
forthehordex,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
√olkaπ,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Cyber_Scout,
Edera,
Aquarist101,
ternapi,
m170,
ayaser,
zafer3885,
AreS,
şansal,
Hidro Dinamik,
aranjman,
PesimistYakup,
ballantines,
tarikyksl,
Ehtiyar,
knnynr,
Jotunheim,
Lepistes175,
tyfnnfyt,
oguzozt,
t.korkmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
