ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
iARDAs
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Şubat 2018 02:08
Son Ziyaret:
15 Eylül 2018 17:18
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arda Şekerci
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
iARDAs
SON 10 MESAJI
Sera Toxivec Kaç Damla?
Merhabalar. 25 litrelik akvaryumum var ve Sera Toxivec aldım. Yaklaşık kaç damla suya atmam lazım? Suyun içinde 3 Japon Balığı var. Evet az bir alan, ileride mutlaka büyük akvaryuma geçeceğim.
Merhabalar. 25 litrelik akvaryumum var ve Sera Toxivec aldım. Yaklaşık kaç damla suya atmam lazım? Suyun içinde 3 Japon Balığı var. Evet az bir alan, ileride mutlaka büyük akvaryuma geçeceğim.
İlk Akvaryum Deneyimim.
Arkadaşlar bir sorum daha olacak.
Akvaryum ışığınn 24 saat açık kalması balıklar için sorun olur mu?
Arkadaşlar bir sorum daha olacak.
Akvaryum ışığınn 24 saat açık kalması balıklar için sorun olur mu?
İlk Akvaryum Deneyimim.
[QUOTE=Batwo]Bahsettiginiz akvaryum hacmi icindeki balik sayisina gore cok dar hocam sudaki bulaniklik akvaryum ilk kurulumda olabilcek bsydir dipteki cakillardan kaynakli oldugunu dusunuyorum akvaryuma suyu doldururken zemine bir kase yerlestirip suyu kasenin icine dogru dökmeye başlayın su zaten kaseden tasip akvaryuma sakin bir sekilde dolmaya baslar cakillar yerinden oynamadigi icin su net olur .. [/QUOTE]
Çakıl taşları çarşamba gidiyor. Silis kumum gelecek o gün onu koyacağım. Dediğiniz tekniği bu kum içinde uygulayacağım sağolun.
[QUOTE=kimyaegr]
Yani dediğim gibi 3 japon için 25 lt cok az.ne kadar cabuk gecerseniz o kadar iyi.ayrıca küçük akvaryumda su kalitesi cabuk bozulur.cabuk pislenir.sadece kızınız için düşünüyorsanız yani bu akvaryumu devam ettiricekseniz 1 japonla devam edin.kendinize akvaryuma kurarkende akvaryum boş olarak filtresi ve ısıtıcısı calıssın bos olarak..bakteri kültürüde alırsınız hacminize göre ilave edersiniz..sonrasında bir kac gun bekledikten sonra (eğer bakteri kültürü eklerseniz) tür belirleyerek hacminize göre balıklarınızı alırsınız..hacme göre balık çok önemli yoksa hem balıklar hem siz huzursuz olursunuz..
şelale filtre konusunda hangisi sessizdir hangi sesli acıkcası kullanmadıgım için bilmiyorum ama hacim küçük olunca ister istemez bir de filtre ile hacmi daraltmak istemeyiz mantık budur..kardeşim kullanıyor ona sorar dönerim size gün içinde.. [/QUOTE]
Şelale aslında aklıma çok yatmıştı ama kapaksız kullanmak istemiyorum akvaryumu. Ufak kızım için aldım, elini sokmaz aslında ama ne olur ne olmaz.
[QUOTE=Batwo]Bahsettiginiz akvaryum hacmi icindeki balik sayisina gore cok dar hocam sudaki bulaniklik akvaryum ilk kurulumda olabilcek bsydir dipteki cakillardan kaynakli oldugunu dusunuyorum akvaryuma suyu doldururken zemine bir kase yerlestirip suyu kasenin icine dogru dökmeye başlayın su zaten kaseden tasip akvaryuma sakin bir sekilde dolmaya baslar cakillar yerinden oynamadigi icin su net olur .. [/QUOTE]
Çakıl taşları çarşamba gidiyor. Silis kumum gelecek o gün onu koyacağım. Dediğiniz tekniği bu kum içinde uygulayacağım sağolun.
[QUOTE=kimyaegr]
Yani dediğim gibi 3 japon için 25 lt cok az.ne kadar cabuk gecerseniz o kadar iyi.ayrıca küçük akvaryumda su kalitesi cabuk bozulur.cabuk pislenir.sadece kızınız için düşünüyorsanız yani bu akvaryumu devam ettiricekseniz 1 japonla devam edin.kendinize akvaryuma kurarkende akvaryum boş olarak filtresi ve ısıtıcısı calıssın bos olarak..bakteri kültürüde alırsınız hacminize göre ilave edersiniz..sonrasında bir kac gun bekledikten sonra (eğer bakteri kültürü eklerseniz) tür belirleyerek hacminize göre balıklarınızı alırsınız..hacme göre balık çok önemli yoksa hem balıklar hem siz huzursuz olursunuz..
şelale filtre konusunda hangisi sessizdir hangi sesli acıkcası kullanmadıgım için bilmiyorum ama hacim küçük olunca ister istemez bir de filtre ile hacmi daraltmak istemeyiz mantık budur..kardeşim kullanıyor ona sorar dönerim size gün içinde.. [/QUOTE]
Şelale aslında aklıma çok yatmıştı ama kapaksız kullanmak istemiyorum akvaryumu. Ufak kızım için aldım, elini sokmaz aslında ama ne olur ne olmaz.
İlk Akvaryum Deneyimim.
[QUOTE=Akvaryum.com..]30 litrelik bir akvaryuma en fazla 5 6 balık koymalıydın ve o kadar balık için kesinlikle dip temizligi lazım filtrede zaten 1kaç hafta sonra kirlenince performansı duser[:((][/QUOTE]
30 bile değilmiş 25 litre akvaryum. Neyse 14 moliyi yarın forumdan bir arkadaşa veriyorum. 3 japon kalacak sadece. Dip temizliği için de bi aparat aldım. Çarşamba sıfırdan kuruyorum akvaryumu. Tabana silis kumu aldım o geliyor ayrıca yeni iç filtrem gelecek.
[QUOTE=Akvaryum.com..]30 litrelik bir akvaryuma en fazla 5 6 balık koymalıydın ve o kadar balık için kesinlikle dip temizligi lazım filtrede zaten 1kaç hafta sonra kirlenince performansı duser[:((][/QUOTE]
30 bile değilmiş 25 litre akvaryum. Neyse 14 moliyi yarın forumdan bir arkadaşa veriyorum. 3 japon kalacak sadece. Dip temizliği için de bi aparat aldım. Çarşamba sıfırdan kuruyorum akvaryumu. Tabana silis kumu aldım o geliyor ayrıca yeni iç filtrem gelecek.
25 Litre Akvaryum İçin Hangi İç Filtre?
[QUOTE=Dielife]İç filtre yerine şelale filtre kullanman daha iyi olur bence. Görüntü kirliliği olmaz akvaryumda yer işkal etmez. Oksijenede kafan takılmasın fazlasıyla suyu havalandırır. Ayruca temizleme rahatlığı vardır ;)[/QUOTE]
Şelale filtrelere baktım ama onu taktıktan sonra akvaryumun kapağını nasıl takıcağım onu çözemedim sadece.
Şuna baktım mesela
https://www.youtube.com/watch?v=3S6AOBY-7X4
[QUOTE=Dielife]İç filtre yerine şelale filtre kullanman daha iyi olur bence. Görüntü kirliliği olmaz akvaryumda yer işkal etmez. Oksijenede kafan takılmasın fazlasıyla suyu havalandırır. Ayruca temizleme rahatlığı vardır ;)[/QUOTE]
Şelale filtrelere baktım ama onu taktıktan sonra akvaryumun kapağını nasıl takıcağım onu çözemedim sadece.
Şuna baktım mesela
https://www.youtube.com/watch?v=3S6AOBY-7X4
25 Litre Akvaryum İçin Hangi İç Filtre?
[QUOTE=Akvaryum.com..]Tabilide gene oksijen veriyor hatta balıklar selaleyle daha rahat yuzme alanları olur akvaryum küçük pşdugu için[/QUOTE]
Aldım gitti o zaman teşekkür ederim. 25TL gayet de iyi fiyat. Hailea Rp 200.
[QUOTE=Akvaryum.com..]Tabilide gene oksijen veriyor hatta balıklar selaleyle daha rahat yuzme alanları olur akvaryum küçük pşdugu için[/QUOTE]
Aldım gitti o zaman teşekkür ederim. 25TL gayet de iyi fiyat. Hailea Rp 200.
25 Litre Akvaryum İçin Hangi İç Filtre?
[QUOTE=Akvaryum.com..]Dalgalanma istemiyorsan selale daha iyi olabilir[/QUOTE]
Acemiyim bu yüzden soruyorum, Şelale tekniği ile yine balıklara oksijen sağlanıyor dimi? Diğer filtrelerde ki hortum işlevini mi görüyor yani?
[QUOTE=Akvaryum.com..]Dalgalanma istemiyorsan selale daha iyi olabilir[/QUOTE]
Acemiyim bu yüzden soruyorum, Şelale tekniği ile yine balıklara oksijen sağlanıyor dimi? Diğer filtrelerde ki hortum işlevini mi görüyor yani?
25 Litre Akvaryum İçin Hangi İç Filtre?
[QUOTE=Akvaryum.com..]Max 200 lt basabilen uygun[:iyi:]
Hatta 25×4=100 bile yeterli[/QUOTE]
Dophinf KF 150 alıyım bitireyim o zaman işi.
Hailea da şelale çzelliği var. Daha mı iyi olur bilemedim sadece.[EDIT]iARDAs,2018-02-24 01:11:43[/EDIT]
[QUOTE=Akvaryum.com..]Max 200 lt basabilen uygun[:iyi:]
Hatta 25×4=100 bile yeterli[/QUOTE]
Dophinf KF 150 alıyım bitireyim o zaman işi.
Hailea da şelale çzelliği var. Daha mı iyi olur bilemedim sadece.[EDIT]iARDAs,2018-02-24 01:11:43[/EDIT]
25 Litre Akvaryum İçin Hangi İç Filtre?
Merhabalar. İlk akvaryum deneyimim ve 25 litrelik akvaryuma 800 debisi olan bir cihaz verildi bana pet shop tarafından. Herkesin dediği ve benim de gözlemlediğim gibi bu çok fazla.
Bende 200 debili bir filtre alacağım ama hangisi bilemedim.
Seçeneklerim
Dophin KF200
Hailea RP200
Eurostar Ege Sp200
tavsiyeniz var mı? Güzel kaliteli ve sessiz ne önerirsiniz?
Hailea olan marka sanırım aparat ile şelale tipi de olabiliyor ve akışı azaltma şansımız da oluyormuş. Sanki gönüm bu filtreden yana.
Merhabalar. İlk akvaryum deneyimim ve 25 litrelik akvaryuma 800 debisi olan bir cihaz verildi bana pet shop tarafından. Herkesin dediği ve benim de gözlemlediğim gibi bu çok fazla.
Bende 200 debili bir filtre alacağım ama hangisi bilemedim.
Seçeneklerim
Dophin KF200
Hailea RP200
Eurostar Ege Sp200
tavsiyeniz var mı? Güzel kaliteli ve sessiz ne önerirsiniz?
Hailea olan marka sanırım aparat ile şelale tipi de olabiliyor ve akışı azaltma şansımız da oluyormuş. Sanki gönüm bu filtreden yana.
İlk Akvaryum Deneyimim.
[QUOTE=kimyaegr]Bende sizin gibi fanusla.basladim.icine Japonları koydum.baktimki olucak gibi deil.gitti 20 lt bı akvaryum aldım.sadece para kazanma amaçlı bazı petshiocu tipi banada denk geldi hemen metilen mavisini sattı her su değişiminde damlat dedi!! Neyse sonra balıkların teker teker ölmeye başladı.cunku aldığımız gibi balıklar direk içine atmıştım..ilk önce dinlenmiş su olması ve içinde bakteri kültürünün olması ( bu süreç değişik sürelerde olabiliyor) gerekiyor.ve balıkların akvaryuma alırken suya alistirilmasi
.bunlar hep forumda okumanız gereken şeyler..sonrasında 5 japon balığım.öldu.bende 1 metrelik akvaryuma gectim..10 gun suyu beklettim filtreler ve isitici cik olarak.ayriyetten eğer o akvaryumda devam edecekseniz iç filtre önermem.cunku zaten hacim küçük ve yer kaplıyor.selale filtre olur en uygunu..onları araştırın bence..ve arkadaslarin dediği gibi bencede 4 Moli yeterli fazla bile.japon bende önermem o hacimde ancak bir tane olur. O da sıkıcı olur...siz bence balıklarınız teker teker ölmeden birine verin.arstirin.hediye edin.kurulu bir akvaryuma sahip olan birine..aklınıza takılan birşey olursa her zaman yazabilirsiniz..[/QUOTE]
Cevap için teşekkür ederim. Molileri forumdan bir kişiye veriyorum. Yarın gelip alıcak balıkları. Sadece 3 Japon tutucam şimdilik ve belki yaza doğru daha büyük bir akvaryuma geçebilirim. Hatta daha bile önce.
Şelale filtre dış filtre mi oluyor. sessiz iş yapan bir öneriniz var mı?
[QUOTE=KadirD]Bugün komşuyla görüştüm. Komşu akvaryumu alacak. Ben de eğer anlaşabilirsem 2. El 120lt. Akvaryum alıp ona geçecem. Balıkların 1-2 sini de komşuya hediye ederim. Ben de başka balıklar ekleyebilirim. Hem de istediğim düzenlemeyi yapabilirim. Ufak olunca bir şey yapılmıyor. 120lt de bana yeterli. Malum yer söz konusu. Bence akvaryum hobisi bu şekilde daha zevkli olur kanısındayım. Küçükle pek zevkli olmuyor. [/QUOTE]
Bende beklediğimden erken geçeceğim sanırım 100 lt ye :)
[QUOTE=kimyaegr]Bende sizin gibi fanusla.basladim.icine Japonları koydum.baktimki olucak gibi deil.gitti 20 lt bı akvaryum aldım.sadece para kazanma amaçlı bazı petshiocu tipi banada denk geldi hemen metilen mavisini sattı her su değişiminde damlat dedi!! Neyse sonra balıkların teker teker ölmeye başladı.cunku aldığımız gibi balıklar direk içine atmıştım..ilk önce dinlenmiş su olması ve içinde bakteri kültürünün olması ( bu süreç değişik sürelerde olabiliyor) gerekiyor.ve balıkların akvaryuma alırken suya alistirilmasi
.bunlar hep forumda okumanız gereken şeyler..sonrasında 5 japon balığım.öldu.bende 1 metrelik akvaryuma gectim..10 gun suyu beklettim filtreler ve isitici cik olarak.ayriyetten eğer o akvaryumda devam edecekseniz iç filtre önermem.cunku zaten hacim küçük ve yer kaplıyor.selale filtre olur en uygunu..onları araştırın bence..ve arkadaslarin dediği gibi bencede 4 Moli yeterli fazla bile.japon bende önermem o hacimde ancak bir tane olur. O da sıkıcı olur...siz bence balıklarınız teker teker ölmeden birine verin.arstirin.hediye edin.kurulu bir akvaryuma sahip olan birine..aklınıza takılan birşey olursa her zaman yazabilirsiniz..[/QUOTE]
Cevap için teşekkür ederim. Molileri forumdan bir kişiye veriyorum. Yarın gelip alıcak balıkları. Sadece 3 Japon tutucam şimdilik ve belki yaza doğru daha büyük bir akvaryuma geçebilirim. Hatta daha bile önce.
Şelale filtre dış filtre mi oluyor. sessiz iş yapan bir öneriniz var mı?
[QUOTE=KadirD]Bugün komşuyla görüştüm. Komşu akvaryumu alacak. Ben de eğer anlaşabilirsem 2. El 120lt. Akvaryum alıp ona geçecem. Balıkların 1-2 sini de komşuya hediye ederim. Ben de başka balıklar ekleyebilirim. Hem de istediğim düzenlemeyi yapabilirim. Ufak olunca bir şey yapılmıyor. 120lt de bana yeterli. Malum yer söz konusu. Bence akvaryum hobisi bu şekilde daha zevkli olur kanısındayım. Küçükle pek zevkli olmuyor. [/QUOTE]
Bende beklediğimden erken geçeceğim sanırım 100 lt ye :)
SON MESAJLAR
- 10 Yıl Aradan Sonra.. kocoglu, 09:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
darkaura,
Hoppala,
ezzalisi,
heserx,
Mithrandirr,
sina cen,
yeekim,
Feanor,
0rnn,
kocoglu,
wtreals,
florasan,
iEmre,
riderfish,
İsmail YILDIRIM,
BadgeR,
Omer1881,
MiSoSiKiaN,
burakinal,
Kuduoglu,
fikret43,
SeaWorld,
EKAR,
Kınayu,
Sfenks111,
SalihNarci,
zen666,
osmandbnl,
Emerse,
ridvancetin,
dream07,
upeker,
priemka_jhOt,
Eldurmaz,
Öğretmen Ali,
ciways,
nikon_,
Keweln09,
ersin1981,
nadirsivri,
umitlee,
Thunderbird,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
