ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cakabo_19
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ocak 2018 23:01
Son Ziyaret:
20 Haziran 2018 03:16
Toplam Mesaj:
16 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Evren kiyak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Evren kiyak
SON 10 MESAJI
Yuzgec Kanlanmasimidir
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40lt su var 200lt kapasite
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: 2 adet ic filtre 2 adet pipo filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: litre basina 1 samla sera bactopur
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı haftada bir % 25, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203390/160420180426111.jpg[/IMG]
Merhaba yaklasik 6 aydir 2 adet japon baligi besliyorum. Hic sorun yasamadim sayilir. Bir donem suyumda sis vardi cozdum su oturunca akvaryumu buyutup 1 hafta 2 japonumla devam ettim ve sonrasinda 2 adet daha ekledim ertesi gun 4 balikta eskisinden halsiz ve hareketsizdi. 2 gun gozlemledim ve ic parazit olabilecegini dusundum yeni gelen baliklarla geldi sanirim. Diskilar seffaf halsiz yem yememek gibi belirtiler. 4 gun yem yemediler kucuk tankta tedavi uyguladim. 1 tanesini malesef kaybettik 2 si cok saglikli ama resimdeki artik yem yiyor kaciyor hatta bana cilve yapiyor ama genellikle eskisinden sakin takiliyor ve resindeki gibi duruyor bu kanlanma hastaligimi acaba
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre): 40lt su var 200lt kapasite
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: 2 adet ic filtre 2 adet pipo filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: litre basina 1 samla sera bactopur
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı haftada bir % 25, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203390/160420180426111.jpg[/IMG]
Merhaba yaklasik 6 aydir 2 adet japon baligi besliyorum. Hic sorun yasamadim sayilir. Bir donem suyumda sis vardi cozdum su oturunca akvaryumu buyutup 1 hafta 2 japonumla devam ettim ve sonrasinda 2 adet daha ekledim ertesi gun 4 balikta eskisinden halsiz ve hareketsizdi. 2 gun gozlemledim ve ic parazit olabilecegini dusundum yeni gelen baliklarla geldi sanirim. Diskilar seffaf halsiz yem yememek gibi belirtiler. 4 gun yem yemediler kucuk tankta tedavi uyguladim. 1 tanesini malesef kaybettik 2 si cok saglikli ama resimdeki artik yem yiyor kaciyor hatta bana cilve yapiyor ama genellikle eskisinden sakin takiliyor ve resindeki gibi duruyor bu kanlanma hastaligimi acaba
Akvaryum Kurulum İlaç
Ozaman pazara sarkıtın mümkünse ama sabredemiyoruz bazen bu hobide, muhtemelen kimyager yada biyoloji konusunda uzman olmasamda :D sudaki minarallerde yeterli olur yinede ekmek kırıntısı bir tutam atın hani sanki pul biberi 4 5 yaprağını atmış gibi küçük küçük zaten filtrenizi çalışır durumda bırakacagınızdan suda biyolojik denge sürmeye başlayacaktır
Ozaman pazara sarkıtın mümkünse ama sabredemiyoruz bazen bu hobide, muhtemelen kimyager yada biyoloji konusunda uzman olmasamda :D sudaki minarallerde yeterli olur yinede ekmek kırıntısı bir tutam atın hani sanki pul biberi 4 5 yaprağını atmış gibi küçük küçük zaten filtrenizi çalışır durumda bırakacagınızdan suda biyolojik denge sürmeye başlayacaktır
Forumu Okuyarak Hobiye Başladım Acil İki Sorum Var
Emin olun en az sizin kadar mutlu oldum [:)))] [:)))] hava motoru konusunda tecrubem pek yok benim hanımda sesten şikayetçiydi(hava motorları gerçekten sesli çalışıyor hele birde düzgün sabitleyemesseniz) salondan evin küçük odasına aldım :D napalım hayat müşterek fakat konuyla alakalı forumda arama yapın çıkacaktır ve sakın petshopçuların bu iyidir abi 3 ileri 2 geri vitesli az sesli falan dediklerine kanmayın araştırın burdan seçin ve netten sipariş edin bence. Korkmayın sessizleride var ama işte biri 20 tl iken onlar 70 80 tl gibi sanırım
Emin olun en az sizin kadar mutlu oldum [:)))] [:)))] hava motoru konusunda tecrubem pek yok benim hanımda sesten şikayetçiydi(hava motorları gerçekten sesli çalışıyor hele birde düzgün sabitleyemesseniz) salondan evin küçük odasına aldım :D napalım hayat müşterek fakat konuyla alakalı forumda arama yapın çıkacaktır ve sakın petshopçuların bu iyidir abi 3 ileri 2 geri vitesli az sesli falan dediklerine kanmayın araştırın burdan seçin ve netten sipariş edin bence. Korkmayın sessizleride var ama işte biri 20 tl iken onlar 70 80 tl gibi sanırım
Su Berraklığı
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=917069&PID=5461739#scrl5461739[/URL]
Bu linkteki paylaşımıma bir bakın faydalı olacaktır. Ustaların arasında bana laf düşmez ama kısa zamandaki tecrübemle sabittir.
Hayırlı olsun
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=917069&PID=5461739#scrl5461739[/URL]
Bu linkteki paylaşımıma bir bakın faydalı olacaktır. Ustaların arasında bana laf düşmez ama kısa zamandaki tecrübemle sabittir.
Hayırlı olsun
Akvaryum Kurulum İlaç
Tabiki herhan gibir balık yemide olur o japondan ağız alışkanlığı bende:D
akvaryum litreni örenmek için bu sitede güzel bir hesaplayıcı var mutlaka öğren ordan litrene göre kullan ilacı ve akvaryum ölçüne göre hesaplama 35 en 25 genişlik ise yuksekliği suyunun olduğu cm ye göre hesapla
http://www.akvaryum.com/Hesaplayici/default.asp[EDIT]cakabo_19,2018-02-09 00:05:15[/EDIT]
Tabiki herhan gibir balık yemide olur o japondan ağız alışkanlığı bende:D
akvaryum litreni örenmek için bu sitede güzel bir hesaplayıcı var mutlaka öğren ordan litrene göre kullan ilacı ve akvaryum ölçüne göre hesaplama 35 en 25 genişlik ise yuksekliği suyunun olduğu cm ye göre hesapla
http://www.akvaryum.com/Hesaplayici/default.asp[EDIT]cakabo_19,2018-02-09 00:05:15[/EDIT]
Suyum Hala Berraklaşmadı Ve Oturmadı
Selamlar bendede aynı sorun vardı sorunumu 2 yerli malı ürünle çözdüm suyum inanılmayacak derecede berrak benim sorunum iyi huylu bakteri populasyonunun az olmasıydı.
http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=916054&PID=5458723#scrl5458723 buradan paylaşımlarımı görebilirsiniz ve sonucuda şuanki durum çok daha mükemmel orda resimleride var.
Suyu değişim yaptınkan sonra (haftalık dip çekiminizden sonra) 100 lt ye 20 damla şeklinde kullanın 2 güne düzelicektir. (suda salınım yapan birşey yok ise)
Ürünler adı yabancıda olsa yerli olan reeflowers in 1) bacteria feeder i ve önceden almıştım ama çözüm olmamıştı çünkü bakteri eksikliğindendi sorunum 2) aquaclear
2. yi bir hafta kullandım netice 0 dı o rakı kıvamı hep devam paso su değişimi vs vs ama 1. geldi kullandım ve daha ilk gun akşamında olumlu sonuç aldım üçüncü dördüncü gün herşey mükemmelleşti aquaclear kullanmadan hemde[EDIT]cakabo_19,2018-02-08 23:59:34[/EDIT]
Selamlar bendede aynı sorun vardı sorunumu 2 yerli malı ürünle çözdüm suyum inanılmayacak derecede berrak benim sorunum iyi huylu bakteri populasyonunun az olmasıydı.
http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=916054&PID=5458723#scrl5458723 buradan paylaşımlarımı görebilirsiniz ve sonucuda şuanki durum çok daha mükemmel orda resimleride var.
Suyu değişim yaptınkan sonra (haftalık dip çekiminizden sonra) 100 lt ye 20 damla şeklinde kullanın 2 güne düzelicektir. (suda salınım yapan birşey yok ise)
Ürünler adı yabancıda olsa yerli olan reeflowers in 1) bacteria feeder i ve önceden almıştım ama çözüm olmamıştı çünkü bakteri eksikliğindendi sorunum 2) aquaclear
2. yi bir hafta kullandım netice 0 dı o rakı kıvamı hep devam paso su değişimi vs vs ama 1. geldi kullandım ve daha ilk gun akşamında olumlu sonuç aldım üçüncü dördüncü gün herşey mükemmelleşti aquaclear kullanmadan hemde[EDIT]cakabo_19,2018-02-08 23:59:34[/EDIT]
Akvaryum Kurulum İlaç
Resimdeki bakteri kültürü internete yzsanız çıkar yıl 2018 google baba saolsun fakat hepsini dökmekten bahsediyorsunuz sakın ha! 100 lt ye 20 damla gibi ölçeği olmalı yanlış hatırlamıyorsam vesadece ilk kurulumlar da sonra kafamıza göre 2 3 günde bir yaparsak oda zararlı. Şöyleki suda bakteri populasyonu iyi huyluda olsa çok artacağından oksijen yetersizleşecek ve sisli bir görünüm oluşacaktır. Forumda da bazı yerlerde nitrivec para tuzagı gibi geliyo gibi makaleler okudum bilinçsiz kullanıcılardan tabi onlar anlık çözümler ve kullanım amaçlarını bilmediklerinden. Kısaca 80 lt ye balıklarını koymadan bence 10 damla damlat filtre ni motorunu çalıştır 1 2 pondstick yemi de bakteriler için ufalayıp at suya 1 2 gun sonra balıkları ilave et dadından yenmez:D
Resimdeki bakteri kültürü internete yzsanız çıkar yıl 2018 google baba saolsun fakat hepsini dökmekten bahsediyorsunuz sakın ha! 100 lt ye 20 damla gibi ölçeği olmalı yanlış hatırlamıyorsam vesadece ilk kurulumlar da sonra kafamıza göre 2 3 günde bir yaparsak oda zararlı. Şöyleki suda bakteri populasyonu iyi huyluda olsa çok artacağından oksijen yetersizleşecek ve sisli bir görünüm oluşacaktır. Forumda da bazı yerlerde nitrivec para tuzagı gibi geliyo gibi makaleler okudum bilinçsiz kullanıcılardan tabi onlar anlık çözümler ve kullanım amaçlarını bilmediklerinden. Kısaca 80 lt ye balıklarını koymadan bence 10 damla damlat filtre ni motorunu çalıştır 1 2 pondstick yemi de bakteriler için ufalayıp at suya 1 2 gun sonra balıkları ilave et dadından yenmez:D
Forumu Okuyarak Hobiye Başladım Acil İki Sorum Var
Soruyu okuyup çoğu yorumu okumadan paylaşıyorum fikrimi hatam olursa affola. Öncelikle hayırlı olsun japon besleyecek iseniz
1) iç filtre ve suda akıntı şart şu sebeple; Midesi olmadığı için çok yer yedikçe pisletir ve bu dışkılar birikir dipte, gözunuzu rahatsız edebilir oyuzden akıntı sağlayacak bir iç motor olmalıbence şelale filtre uygun değil japonlar içindiye düşünüyorum ama ben düzenli dip çekim yaparım diyorsanız bişey diyemem.
2) İç filtreniz çok ses yapıyor ve hanımdan veto alıyorsanız öyleyse hava hortumunu çıkarın çok sessiz bir şekilde işlemini yapmaya devam edicektir ama balıklara oksijende gerekecek bunun için elinizdeki malzemelere ek sessiz çalışan bir hava motoru alıp, bu hava motoruna bir mini pipo filtre ile çıkardığı kabarcıklar bile ses yapmayacaktır emin olun öneri olarakta resminide paylaşıcam sizinle denerseniz eminim memnunkalırsınız (XY-168 Üretim Filtresi)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203390/080220182332081.jpg[/IMG] tabolan üretim filtrenizidekulanabilirsiniz ama aradaki fark ses olarak ciddi oranda değişiyor çünkü küçük kabarcıklarla büyük kabarcıklar arasında ses farkı çok oluyor yaşadım gördüm.
3) Yine benc edış filtre için erken ve kulanmadım ama hortum sünger temizliği kapağı kapaması açması derken az zahmetli ve yer kaplayan bir şey
Soruyu okuyup çoğu yorumu okumadan paylaşıyorum fikrimi hatam olursa affola. Öncelikle hayırlı olsun japon besleyecek iseniz
1) iç filtre ve suda akıntı şart şu sebeple; Midesi olmadığı için çok yer yedikçe pisletir ve bu dışkılar birikir dipte, gözunuzu rahatsız edebilir oyuzden akıntı sağlayacak bir iç motor olmalıbence şelale filtre uygun değil japonlar içindiye düşünüyorum ama ben düzenli dip çekim yaparım diyorsanız bişey diyemem.
2) İç filtreniz çok ses yapıyor ve hanımdan veto alıyorsanız öyleyse hava hortumunu çıkarın çok sessiz bir şekilde işlemini yapmaya devam edicektir ama balıklara oksijende gerekecek bunun için elinizdeki malzemelere ek sessiz çalışan bir hava motoru alıp, bu hava motoruna bir mini pipo filtre ile çıkardığı kabarcıklar bile ses yapmayacaktır emin olun öneri olarakta resminide paylaşıcam sizinle denerseniz eminim memnunkalırsınız (XY-168 Üretim Filtresi)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203390/080220182332081.jpg[/IMG] tabolan üretim filtrenizidekulanabilirsiniz ama aradaki fark ses olarak ciddi oranda değişiyor çünkü küçük kabarcıklarla büyük kabarcıklar arasında ses farkı çok oluyor yaşadım gördüm.
3) Yine benc edış filtre için erken ve kulanmadım ama hortum sünger temizliği kapağı kapaması açması derken az zahmetli ve yer kaplayan bir şey
Yeni .kurulum Kum Kokusu
Bu kumla alakalı tecrubem yok olan birileri muhakkak paylaşacaktır ama kumu yıkayıpmı koydunuz yoksa direk paketten alıpmı koydunuz ?
Bu kumla alakalı tecrubem yok olan birileri muhakkak paylaşacaktır ama kumu yıkayıpmı koydunuz yoksa direk paketten alıpmı koydunuz ?
Balığımdaki Bu Nokta Nedir ?
Fotoraf net olmadığından beyazbenek diyemiycem fakat tuz banyosu içinde erkeden strese sokmamak lazım.Gözlem yap akvaryumda kaç balık var? Yakın zamanda su değişimi yaptınmı? Yaparken değişen suyun ısısına dikkat ettin mi ani su ısısı değişimleri beyaz benek yapar. 1 balıkta varsa diğerlerinde bulaşır bitek bu balıkta mı var mesela biraz daha açıklama bekliyoruz senden gözlem yap ve paylaş erken zamanda önlem alınmalı bizim kadar dayanıklı değiller. Geçmiş olsun bekliyoruz
Fotoraf net olmadığından beyazbenek diyemiycem fakat tuz banyosu içinde erkeden strese sokmamak lazım.Gözlem yap akvaryumda kaç balık var? Yakın zamanda su değişimi yaptınmı? Yaparken değişen suyun ısısına dikkat ettin mi ani su ısısı değişimleri beyaz benek yapar. 1 balıkta varsa diğerlerinde bulaşır bitek bu balıkta mı var mesela biraz daha açıklama bekliyoruz senden gözlem yap ve paylaş erken zamanda önlem alınmalı bizim kadar dayanıklı değiller. Geçmiş olsun bekliyoruz
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 11:45
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
florasan,
fikret43,
forthehordex,
Emerse,
Yakutlu61,
ballantines,
Hoppala,
kaya.brk,
ereneroglu,
0rnn,
R0h1rr1m,
ciways,
Canberk18,
riderfish,
yhackup,
ertug26,
Kuduoglu,
Ahmet55,
ALTEMUR,
EmiirKaan,
fatihgurhan,
kocoglu,
Sfenks111,
zen666,
karidesrehberi,
osmandbnl,
3dtarik,
sina cen,
Kınayu,
altuntasseref,
Yusaucar,
LeafyAqua,
tolga,
şansal,
Edera,
Piranhabull06,
Oquanus,
ozan_1903,
gürkanbey,
kocum03,
AquaShirmp,
yeekim,
sinor,
TunahanCeler,
egedin,
aupqua,
Taha⚡,
Cyber_Scout,
ahmetfiratozkaya,
Ehtiyar,
ezzalisi,
bendeniztayfun,
Dextran,
DenizUlucutsoy,
Oğul Hüseyin,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
