ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Simurg01
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Ocak 2018 14:20
Son Ziyaret:
12 Temmuz 2018 17:12
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Başkurt
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Düzce
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Başkurt
SON 10 MESAJI
Platy Hakkında Bi Kaç Sorum Olacak. (fotoğraflı)
[QUOTE=caspr]Yemlemeyi azaltmanızı tavsiye ederim. Günde 3 kere yapsanız yeterli. Onların yemesi sizinde hoşunuza gidiyor muhtemelen.
Akvaryuma yanaştığınızda iç güdüsel olarak, yem vereceğinizi sanıyorlar ve oraya hareket ediyorlar. Cama parmaklarınızı vursanız, orada birikirler.
Dip çekimi ve su değişimini zamanında yaparsanız, çok uzun yaşatırsınız. [/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Hoşuma gittiği yok askine rahatsız oluyorum bişeyler mi var die. 3-4 günde su değişimini yapıyorum %25 civarı oluyor bu. Dip çekimle birlikte tabiki. İç güdüsel olarak yapıyolarsa sorun yok o zaman. Teşekkür ederim tekrardan.
[QUOTE=caspr]Yemlemeyi azaltmanızı tavsiye ederim. Günde 3 kere yapsanız yeterli. Onların yemesi sizinde hoşunuza gidiyor muhtemelen.
Akvaryuma yanaştığınızda iç güdüsel olarak, yem vereceğinizi sanıyorlar ve oraya hareket ediyorlar. Cama parmaklarınızı vursanız, orada birikirler.
Dip çekimi ve su değişimini zamanında yaparsanız, çok uzun yaşatırsınız. [/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Hoşuma gittiği yok askine rahatsız oluyorum bişeyler mi var die. 3-4 günde su değişimini yapıyorum %25 civarı oluyor bu. Dip çekimle birlikte tabiki. İç güdüsel olarak yapıyolarsa sorun yok o zaman. Teşekkür ederim tekrardan.
Platy Hakkında Bi Kaç Sorum Olacak. (fotoğraflı)
İyi akşamlar dilerim herkese bi kaç ufak sorum olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203051/280220182226541.jpg[/IMG]
Fotoğraftaki balıklarım hamile mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203051/280220182229211.jpg[/IMG]
Bide Ben ne zaman odaya girsem dahi hemen yem attığım yere gidiyolar. Günde 4-5 kere azar azar yemleniyolar hadi bi kaçı aç olduğu için yapıyo desem tamam ama öyle bişeyde yok hepsi curra gidiyolar yem attığım yere armut koltuğumda oturup izliyemiyorum balıkları 4-5 metre mesafe olması lazım :D
Akvaryumla ilgili bilgi veriyim biraz.
7/24 iç filtre dış filte çalışıyor.
Akvaryum 300 litre.
Balık sayısı 15 dişi platy 5 erkek platy [EDIT]Simurg01,2018-02-28 22:41:05[/EDIT]
İyi akşamlar dilerim herkese bi kaç ufak sorum olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203051/280220182226541.jpg[/IMG]
Fotoğraftaki balıklarım hamile mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203051/280220182229211.jpg[/IMG]
Bide Ben ne zaman odaya girsem dahi hemen yem attığım yere gidiyolar. Günde 4-5 kere azar azar yemleniyolar hadi bi kaçı aç olduğu için yapıyo desem tamam ama öyle bişeyde yok hepsi curra gidiyolar yem attığım yere armut koltuğumda oturup izliyemiyorum balıkları 4-5 metre mesafe olması lazım :D
Akvaryumla ilgili bilgi veriyim biraz.
7/24 iç filtre dış filte çalışıyor.
Akvaryum 300 litre.
Balık sayısı 15 dişi platy 5 erkek platy [EDIT]Simurg01,2018-02-28 22:41:05[/EDIT]
Su İçindeki Boloncuklar
Herkese iyi günler dilerim. Akvaryumum 110 60 55 boyutunda. Hem dış Hemde iç filtre var. Şimdi sıkıntım benim şu su içinde çok fazla boluncuk var ışığı açınca dikkatli bakınca bunlar görülüyor eğer dış filtrenin şalale filtreyi takarsam uzaktan bile rahatca ve bolca görülebiliyor. bu boloncuklar patlamadan yukarı çıkıyor ve su üstünde yağ tabakası gibi gözüküyor. iç filtreden çıkan boloncuklar su üstünde kolay kolay patlamıyor su üstünde tur atıyor. Suyu dalgalandırsın die iç filtre koydum koymasam daha çok kötü bi hal alıyor durum. Su değişimlerimide sıklaştırdım 3 günde 50 lt su değişimi yapıyorum. Yemleme mi az yapıyorum. Bi yerde okumuştum yeterli bakteri olmadığından olurmuş karartmak gerekirmiş akvaryumu bunuda yaptım ama gelişme yok.Bi türlü çözüm bulamadım yardımlarınızı bekliyorum.
Akvaryumum bitkilidir.
Herkese iyi günler dilerim. Akvaryumum 110 60 55 boyutunda. Hem dış Hemde iç filtre var. Şimdi sıkıntım benim şu su içinde çok fazla boluncuk var ışığı açınca dikkatli bakınca bunlar görülüyor eğer dış filtrenin şalale filtreyi takarsam uzaktan bile rahatca ve bolca görülebiliyor. bu boloncuklar patlamadan yukarı çıkıyor ve su üstünde yağ tabakası gibi gözüküyor. iç filtreden çıkan boloncuklar su üstünde kolay kolay patlamıyor su üstünde tur atıyor. Suyu dalgalandırsın die iç filtre koydum koymasam daha çok kötü bi hal alıyor durum. Su değişimlerimide sıklaştırdım 3 günde 50 lt su değişimi yapıyorum. Yemleme mi az yapıyorum. Bi yerde okumuştum yeterli bakteri olmadığından olurmuş karartmak gerekirmiş akvaryumu bunuda yaptım ama gelişme yok.Bi türlü çözüm bulamadım yardımlarınızı bekliyorum.
Akvaryumum bitkilidir.
Ph Neden Yükselir?
[QUOTE=littlefish]
rica ederim,
bende başka sağlıklı yol olmadığını fark edince 5 li aldım, sonra mineral ve alkali ekleyip 7 ye çıkardım.
hem akvaryum hem ev için kullanıyorum içme suyu yemek vs,
lazım olduğunda 4. aşamadan sonra çıkarıp resif akvaryumum da kullanıyorum.
dediğim gibi basit bir sistem bir iki video izleyerek çok rahat parçaları birleştirebilirsiniz.
yine de çözmezseniz ben yardımcı olmaya çalışırım montajı ile ilgili.[/QUOTE]
Tekrardan teşekkür ederim akşamları araştırmamı yapıp en kısa süre içerisinde uygulamaya koymaya çalışıcam. İlgiliniz için tekrar teşekkür ederim. Hayırlı günler dilerim.
[QUOTE=littlefish]
rica ederim,
bende başka sağlıklı yol olmadığını fark edince 5 li aldım, sonra mineral ve alkali ekleyip 7 ye çıkardım.
hem akvaryum hem ev için kullanıyorum içme suyu yemek vs,
lazım olduğunda 4. aşamadan sonra çıkarıp resif akvaryumum da kullanıyorum.
dediğim gibi basit bir sistem bir iki video izleyerek çok rahat parçaları birleştirebilirsiniz.
yine de çözmezseniz ben yardımcı olmaya çalışırım montajı ile ilgili.[/QUOTE]
Tekrardan teşekkür ederim akşamları araştırmamı yapıp en kısa süre içerisinde uygulamaya koymaya çalışıcam. İlgiliniz için tekrar teşekkür ederim. Hayırlı günler dilerim.
Ph Neden Yükselir?
[QUOTE=littlefish]
burak bey, söylemişsiniz zaten limon tuzu kullandığınızı,
söylemek istediğim bu tarz ph düşüren maddeler kullandığınız için ph ınız dalgalanıyor.
limon tuzu kullanıyorsunuz düşüyor, sonra azar azar yükseliyor.
sudaki elementleri alıp suyun kh ını düşürmediğiniz için oluyor.
Reserve Osmos u evde kullanmayacaksanız toplu set almayın parça parça da alabilirsiniz.
4 aşama için boş kapları ve filtre malzemeleri satılıyor internet üzerinden. gittigidiyor, sanalpazar vs.
kısaca bahsetmem gerekirse
1.aşama sediment filtre
2 aşama blok karbon
3 aşama granül karbon
4 aşama membran filtre
internetten örnek resim, alttaki 3ü ilk 3 adım sonra üstteki membran filtre,
dediğim gibi bu kaplar ayrı ayrı olarakda satılabiliyor. montajı zor değil, daha ucuza gelir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187666/070220181406411.jpg[/IMG][/QUOTE]
pH 8.5 iken kullandığım bir yöntem olduğu için onu hesaba katmadım yani baştan atılan bir şey yok. O önemli değil dediğiniz sistemi yapma yoluna gidicem sanırım başka çıkış yolu gözükmüyor ilginiz alakanız için teşekkürler.
[QUOTE=littlefish]
burak bey, söylemişsiniz zaten limon tuzu kullandığınızı,
söylemek istediğim bu tarz ph düşüren maddeler kullandığınız için ph ınız dalgalanıyor.
limon tuzu kullanıyorsunuz düşüyor, sonra azar azar yükseliyor.
sudaki elementleri alıp suyun kh ını düşürmediğiniz için oluyor.
Reserve Osmos u evde kullanmayacaksanız toplu set almayın parça parça da alabilirsiniz.
4 aşama için boş kapları ve filtre malzemeleri satılıyor internet üzerinden. gittigidiyor, sanalpazar vs.
kısaca bahsetmem gerekirse
1.aşama sediment filtre
2 aşama blok karbon
3 aşama granül karbon
4 aşama membran filtre
internetten örnek resim, alttaki 3ü ilk 3 adım sonra üstteki membran filtre,
dediğim gibi bu kaplar ayrı ayrı olarakda satılabiliyor. montajı zor değil, daha ucuza gelir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187666/070220181406411.jpg[/IMG][/QUOTE]
pH 8.5 iken kullandığım bir yöntem olduğu için onu hesaba katmadım yani baştan atılan bir şey yok. O önemli değil dediğiniz sistemi yapma yoluna gidicem sanırım başka çıkış yolu gözükmüyor ilginiz alakanız için teşekkürler.
Ph Neden Yükselir?
[QUOTE=shark26]Kumunuza bakmadan bu işleri yapmanızın bir anlamı yok.Kum sürekli tamponlar...[/QUOTE]
Dediğiniz gibi tuz ruhuyla kontrolünü yapıcam. Sıkıntıyı bulmak öncelik olduğunu için her türlü şeyi kontrol etmem gerekiyor.
[QUOTE=shark26]Kumunuza bakmadan bu işleri yapmanızın bir anlamı yok.Kum sürekli tamponlar...[/QUOTE]
Dediğiniz gibi tuz ruhuyla kontrolünü yapıcam. Sıkıntıyı bulmak öncelik olduğunu için her türlü şeyi kontrol etmem gerekiyor.
Ph Neden Yükselir?
Ph düşürücü kullanılmadı dediğiniz gibi herhan gibir dekor vs. olmadığı içinde bende anlamadım ilk önce mango kökü ve 3/1lik su değişimi yaptıktan ph takip edicem yanlış ölçüme bi adet daha dijital metre temin edip ikisiyle kontrol sağlıcam. Baktım olmuyor dediğiniz sistemi araştırıp öğrenip almak kalıcak geriye sanırım.
Ph düşürücü kullanılmadı dediğiniz gibi herhan gibir dekor vs. olmadığı içinde bende anlamadım ilk önce mango kökü ve 3/1lik su değişimi yaptıktan ph takip edicem yanlış ölçüme bi adet daha dijital metre temin edip ikisiyle kontrol sağlıcam. Baktım olmuyor dediğiniz sistemi araştırıp öğrenip almak kalıcak geriye sanırım.
Ph Neden Yükselir?
Cevabınız için teşekkür ederim öncelikle ph düşürmek için limon tuzu kullanıyorum azar azar düşürüyorum büyük oranda faydası oluyor balıklarıma da bi zararını görmedim çok şükür. Çözüme gelecek olursak dediğiniz üzere dış filreyi karbonun eklenmesini hangi marka kalite olması gerektiğini araştırıp hemen mango kökleri ile siparişini vericem. Umarım olumlu sonuçlar alırım tekrardan teşekkür ederim. Hayırlı günler.
Cevabınız için teşekkür ederim öncelikle ph düşürmek için limon tuzu kullanıyorum azar azar düşürüyorum büyük oranda faydası oluyor balıklarıma da bi zararını görmedim çok şükür. Çözüme gelecek olursak dediğiniz üzere dış filreyi karbonun eklenmesini hangi marka kalite olması gerektiğini araştırıp hemen mango kökleri ile siparişini vericem. Umarım olumlu sonuçlar alırım tekrardan teşekkür ederim. Hayırlı günler.
Ph Neden Yükselir?
Herkese iyi günler dilerim. 350 Ltrelik kendi yapımım olan akvaryumumu kurmuş hazırlamış beklemiş ve balıklarımı (tetrezon) beslemekteyim izlemesi çok zevkli bir balık türü. Fakat akvaryum konusunda çok acemiyim teknik bilgileri az çok bilsemde su değer konusunda pek bir bilgim var denilemez bunla paralel olarak hangi makaleyi okuduysam da değerlerle ilgili pek bir şey anlamadım.
Soruma gelecek olursak. Akvaryum ilk kurduğumda PH 7 gösterirken. Akvaryumu boş çalıştırmaya başladığımdan itibaren yükselmeye başladı 8.5 da durdu ciddi oranda yüksek bir değer olduğunu biliyorum. Araştırmalarım sonucu pH dün 8'e indirdim fakat sabah tekrar ölçtüğümde 8.2 tekrar yükselmiş olarak buldum. Ben istediğim değerin kararlılığını nasıl sabit tutabilirim. Akvaryumda salınım yapacak extradan pek bir malzeme yok. Sadece kum ve biraz elodea var su anlık. Neden yükselir bu pH? Nasıl sabit tutabilirim? Acemi biri olduğumu göz önünüze alarak yapabileceğim beni biraz idare edebilcek bir yöntem varsa yardımlarınızı bekliyorum. Tetrezonlarımın zarar görmesini istemiyorum.
Akvaryum içi malzeme.
Hagan siyah kum
Ehim 300 wat ısıcıtı.
Pipo filtre
Bi adet deniz altı dekoru.
15-20 adet elodea.
[EDIT]Simurg01,2018-02-07 12:46:25[/EDIT]
Herkese iyi günler dilerim. 350 Ltrelik kendi yapımım olan akvaryumumu kurmuş hazırlamış beklemiş ve balıklarımı (tetrezon) beslemekteyim izlemesi çok zevkli bir balık türü. Fakat akvaryum konusunda çok acemiyim teknik bilgileri az çok bilsemde su değer konusunda pek bir bilgim var denilemez bunla paralel olarak hangi makaleyi okuduysam da değerlerle ilgili pek bir şey anlamadım.
Soruma gelecek olursak. Akvaryum ilk kurduğumda PH 7 gösterirken. Akvaryumu boş çalıştırmaya başladığımdan itibaren yükselmeye başladı 8.5 da durdu ciddi oranda yüksek bir değer olduğunu biliyorum. Araştırmalarım sonucu pH dün 8'e indirdim fakat sabah tekrar ölçtüğümde 8.2 tekrar yükselmiş olarak buldum. Ben istediğim değerin kararlılığını nasıl sabit tutabilirim. Akvaryumda salınım yapacak extradan pek bir malzeme yok. Sadece kum ve biraz elodea var su anlık. Neden yükselir bu pH? Nasıl sabit tutabilirim? Acemi biri olduğumu göz önünüze alarak yapabileceğim beni biraz idare edebilcek bir yöntem varsa yardımlarınızı bekliyorum. Tetrezonlarımın zarar görmesini istemiyorum.
Akvaryum içi malzeme.
Hagan siyah kum
Ehim 300 wat ısıcıtı.
Pipo filtre
Bi adet deniz altı dekoru.
15-20 adet elodea.
[EDIT]Simurg01,2018-02-07 12:46:25[/EDIT]
Akvaryum Taban Cam Sorunsalı
Anladım teşekkür ederim. Tavsiye edebileceğiniz bir çözücü varsa alabilirim çıkarabildiğim kadarını çıkarayım.
Anladım teşekkür ederim. Tavsiye edebileceğiniz bir çözücü varsa alabilirim çıkarabildiğim kadarını çıkarayım.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 10:47
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 63 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
emrahdm,
pianoƒish,
yeekim,
0rnn,
pitsem,
tukabu,
florasan,
ssener,
EmiirKaan,
sacityld,
ezzalisi,
BadgeR,
riderfish,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
ertug26,
Kuduoglu,
EKAR,
ilhannnn01,
osmangunay,
Kınayu,
tuncaysargin,
ogurcay,
zen666,
yyiImaz,
karidesrehberi,
osmandbnl,
Emerse,
BettaFishHobim,
Mithrandirr,
altuntasseref,
Sfenks111,
fikret43,
forthehordex,
efsane07,
Tortuga7,
wtreals,
Emirk,
mrah,
Bob,
lojistisyen,
Abidin Acun,
Cyber_Scout,
Omer1881,
kdrustun,
peace41,
İnci Kefali,
nurtensultan,
ozan_1903,
darkaura,
oguzhanns,
JujuSeri,
yns325,
Thunderbird,
DenizUlucutsoy,
mbcr06,
emre12ozkan,
etotek,
gürkanbey,
Doreali,
oguzozt,
TolgahanA,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
