ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ahmet441
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Aralık 2017 01:16
Son Ziyaret:
06 Aralık 2024 02:57
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Çalışmıyor.
[QUOTE=Laterthanbefore]Filitreye su doldurup birde öyle deneyin [/QUOTE][QUOTE=Laterthanbefore]Filitreye su doldurup birde öyle deneyin [/QUOTE]
Öneri için teşekkür ederim.
Filtreye su doldurup tekrar denedim ama sonuç yine aynı.
[QUOTE=CevdetSERBEST][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188756/020220241307351.jpg[/IMG]
İşaretlediğim dügme hava alma düğmesi diye biliyorum , filtreye su dolana kadar ve su döngüsü başlayana kadar ona basıp bırakıp içindeki tum havayı almalısınız . Emiş borusu suyun içinde olmalı .[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim.
Bu tuşa 20 den fazla bastım ama yine de çalışmadı. Bu işlem sırasında emiş çubuğu akvaryumun için de idi. Ve toprağa değmeyecek şekilde alt noktalarda idi.
[QUOTE=Balabanus]Filtre boş ise vana arkasındaki butona basılı tutun ve tekrar layın , suyu tanktan çekmesi lazım. Bu motor hava yapmaz genelde. Yada kapağı açıp su doldurun çıkış borusunu aşağıda olacak şekilde kovaya tutun fişe takın. Kolay gelsin. Ekstra filtreninde açık olduğundan emin olun.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Maalesef suyu tanktan çekmiyor. Galiba sorun bununla ilgili.
[QUOTE=muratdeg]Hava kalmış olabilir. hava boşaltma düğmesi varsa basın, boşaltın.
Yoksa boş bir kova alın, filtreyi çalıştırın. Yerdeki kovanın içine su çıkış hortumunu tutun. Bu sayede suyla beraber içerdeki hava da boşalacaktır.
İstikrarlı bir su akışı sağlanınca hortumu hemen akvaryuma yöneltin.
[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Akvaryuma su veren ve su alan kısmı dışarıda bir kaba koydum. Bu şekilde daha net gördüm ki filtre akvaryumdaki suyu çekmiyor ve doğal olarak filtreden su da çıkmıyor. Ama bu giriş ve çıkışı filtreden çıkarınca filtre çalışıyor, içerideki su fokur fokur oluyor. Herhangi bir tavsiyeniz var mı?
[QUOTE=Sercioo]Pervaneyi çıkartın bi kovaya su koyun pervaneyi suyun içindeyken sök tak yapın sorun çözülecek[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler, su fokur fokur oluyor. Akvaryum’a su veren ve su alan hortumları filtreye bağlayınca akvaryumdan su çekmediğini ve doğal olarak akvaryuma su vermediğini gördüm. Bir tavsiyeniz var mı?
[QUOTE=Laterthanbefore]Filitreye su doldurup birde öyle deneyin [/QUOTE][QUOTE=Laterthanbefore]Filitreye su doldurup birde öyle deneyin [/QUOTE]
Öneri için teşekkür ederim.
Filtreye su doldurup tekrar denedim ama sonuç yine aynı.
[QUOTE=CevdetSERBEST][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188756/020220241307351.jpg[/IMG]
İşaretlediğim dügme hava alma düğmesi diye biliyorum , filtreye su dolana kadar ve su döngüsü başlayana kadar ona basıp bırakıp içindeki tum havayı almalısınız . Emiş borusu suyun içinde olmalı .[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim.
Bu tuşa 20 den fazla bastım ama yine de çalışmadı. Bu işlem sırasında emiş çubuğu akvaryumun için de idi. Ve toprağa değmeyecek şekilde alt noktalarda idi.
[QUOTE=Balabanus]Filtre boş ise vana arkasındaki butona basılı tutun ve tekrar layın , suyu tanktan çekmesi lazım. Bu motor hava yapmaz genelde. Yada kapağı açıp su doldurun çıkış borusunu aşağıda olacak şekilde kovaya tutun fişe takın. Kolay gelsin. Ekstra filtreninde açık olduğundan emin olun.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Maalesef suyu tanktan çekmiyor. Galiba sorun bununla ilgili.
[QUOTE=muratdeg]Hava kalmış olabilir. hava boşaltma düğmesi varsa basın, boşaltın.
Yoksa boş bir kova alın, filtreyi çalıştırın. Yerdeki kovanın içine su çıkış hortumunu tutun. Bu sayede suyla beraber içerdeki hava da boşalacaktır.
İstikrarlı bir su akışı sağlanınca hortumu hemen akvaryuma yöneltin.
[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Akvaryuma su veren ve su alan kısmı dışarıda bir kaba koydum. Bu şekilde daha net gördüm ki filtre akvaryumdaki suyu çekmiyor ve doğal olarak filtreden su da çıkmıyor. Ama bu giriş ve çıkışı filtreden çıkarınca filtre çalışıyor, içerideki su fokur fokur oluyor. Herhangi bir tavsiyeniz var mı?
[QUOTE=Sercioo]Pervaneyi çıkartın bi kovaya su koyun pervaneyi suyun içindeyken sök tak yapın sorun çözülecek[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler, su fokur fokur oluyor. Akvaryum’a su veren ve su alan hortumları filtreye bağlayınca akvaryumdan su çekmediğini ve doğal olarak akvaryuma su vermediğini gördüm. Bir tavsiyeniz var mı?
Dış Filtre Çalışmıyor.
Öncelikle buradaki düğmeye birkaç defa bastım ama yine çalışmadı. Sonra dış filtreye su girişi ve çıkışı olan kısımları akvaryumdan çıkardım ve fotoda görüldüğü gibi bir kovaya koydum. Bu şekilde filtreyi çalıştırdım. Dış filtre içine su almıyor ve doğal olarak su çıkışı da olmuyor. Şimdi ne yapmamı tavsiye edersiniz ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241217161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241216431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241210171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241210171.jpg[/IMG][EDIT]Ahmet441,2024-02-02 12:24:33[/EDIT]
Öncelikle buradaki düğmeye birkaç defa bastım ama yine çalışmadı. Sonra dış filtreye su girişi ve çıkışı olan kısımları akvaryumdan çıkardım ve fotoda görüldüğü gibi bir kovaya koydum. Bu şekilde filtreyi çalıştırdım. Dış filtre içine su almıyor ve doğal olarak su çıkışı da olmuyor. Şimdi ne yapmamı tavsiye edersiniz ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241217161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241216431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241210171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220241210171.jpg[/IMG][EDIT]Ahmet441,2024-02-02 12:24:33[/EDIT]
Dış Filtre Çalışmıyor.
Selamlar arkadaşlar. Eheim Professionel marka dış filtrem var. Yaklaşık 2 aydır bu akvaryumda kullanıyorum. Bugün temizliğini yaptıktan sonra yerine yerleştirdim. Prize taktım ama şu anda çalışmıyor. Suyu içine çekmiyor ve doğal olarak dışarı su vermiyor. Çok basit bir yerde de yanlış yapmış olabilirim. Dış filtreler konusunda tecrübem yok maalesef. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220240316101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220240316151.jpg[/IMG]
Selamlar arkadaşlar. Eheim Professionel marka dış filtrem var. Yaklaşık 2 aydır bu akvaryumda kullanıyorum. Bugün temizliğini yaptıktan sonra yerine yerleştirdim. Prize taktım ama şu anda çalışmıyor. Suyu içine çekmiyor ve doğal olarak dışarı su vermiyor. Çok basit bir yerde de yanlış yapmış olabilirim. Dış filtreler konusunda tecrübem yok maalesef. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220240316101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/020220240316151.jpg[/IMG]
Hamile Olduğu İçin Yavruluğa Aldım. Erken Mi?
[QUOTE=Emirrztrk]Doğum yakın görünüyor. Fakat şunu söylemeliyim 20 Adet lepistes çok fazla değil. Eğer akvaryum büyük ve saklanma alanları bolsa yavruluğa almana gerek yok. Yavruluk dişilerin stresini arttırıyor. Saklanma alanları az ise rafya veya tilki kuyruğu elodea tarzı bitkilerle bunu sağlayabilirsin. Balıkların ve yavruların sağlığı için iyi olur.[/QUOTE]
Akvaryum’un genel bir fotoğrafını size gönderiyorum. Sizce bu şekilde iken doğum nerede olmalı? Akvaryumda mı yoksa yavrulukta mı? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/090120241532511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/090120241532591.jpg[/IMG]
[QUOTE=Emirrztrk]Doğum yakın görünüyor. Fakat şunu söylemeliyim 20 Adet lepistes çok fazla değil. Eğer akvaryum büyük ve saklanma alanları bolsa yavruluğa almana gerek yok. Yavruluk dişilerin stresini arttırıyor. Saklanma alanları az ise rafya veya tilki kuyruğu elodea tarzı bitkilerle bunu sağlayabilirsin. Balıkların ve yavruların sağlığı için iyi olur.[/QUOTE]
Akvaryum’un genel bir fotoğrafını size gönderiyorum. Sizce bu şekilde iken doğum nerede olmalı? Akvaryumda mı yoksa yavrulukta mı? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/090120241532511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/090120241532591.jpg[/IMG]
Hamile Olduğu İçin Yavruluğa Aldım. Erken Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356551.jpg[/IMG]
İçinde 20 tane lepistes olan akvaryumum da bu 5 balığın hamile olduğunu tespit ettim. Bunları yavruluğa aldım ve fotolarını çektim. Sizce hangilerinin doğumu yakın? Hangilerinin doğumuna henüz var? Hangileri yavrulukta kalsın? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/070120242356551.jpg[/IMG]
İçinde 20 tane lepistes olan akvaryumum da bu 5 balığın hamile olduğunu tespit ettim. Bunları yavruluğa aldım ve fotolarını çektim. Sizce hangilerinin doğumu yakın? Hangilerinin doğumuna henüz var? Hangileri yavrulukta kalsın? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Devralınan Balıklı Akvaryumun Yeniden Kurulumu
[QUOTE=cagri]Sitede fotolar görünüyor son günlerde problem var.
Detayları göremiyoruz.
Taşıma esnasında filtre kaç saat kapalı kaldı? Bakteriler ölmüş olabilir. Sıfır kurulum gerekebilir[/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkürler. Filtre 6 saat kapalı kaldı. Bana bir tavsiyeniz var mı?
[QUOTE=BeyzPl]Akvaryumunuz tekrardan hayırlı olsun.
Filtrenin kapalı kaldığı süreçte içindeki bakterilerin bir kısmı ölmüş olabilir. Veya normalde kumun üstünde birikmiş tortu havalanmış olabilir. Taşıma sonrası bu partiküllerin görünmesi doğal. Sizin de tahmin ettiğiniz gibi en iyisi beklemek, zararlı değiller sonuçta.
Yalnızca, eğer dış filtredeki sünger (veya elyaf) çok kirlenmiş gözüküyorsa onu kabaca temizleyebilirsiniz. Gözenekleri açılır biraz, partikülleri daha iyi çeker.
Bu arada, akvaryumun nüfusu kalabalık duruyor. Onu azaltmayı plana alabilirsiniz. [/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkürler.Akvaryum 160 litre. İçerisinde lepistes ve diğer küçük canlı doğuranların sayısı 30, 2 adet melek balığı(birisi madeni para büyüklüğünde, diğeri onun 3 katı büyüklükte), 2 adet 3 er cm lik siyah moli, 1 adet 3 cm lik vatoz, 1 adet 3 cm lik çöpçü, 3 adet 4 cm lik yılan balığı var. Bunlardan hangilerini sahiplendirmeliyim sizce. Teşekkürler [EDIT]Ahmet441,2023-12-17 13:17:12[/EDIT]
[QUOTE=cagri]Sitede fotolar görünüyor son günlerde problem var.
Detayları göremiyoruz.
Taşıma esnasında filtre kaç saat kapalı kaldı? Bakteriler ölmüş olabilir. Sıfır kurulum gerekebilir[/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkürler. Filtre 6 saat kapalı kaldı. Bana bir tavsiyeniz var mı?
[QUOTE=BeyzPl]Akvaryumunuz tekrardan hayırlı olsun.
Filtrenin kapalı kaldığı süreçte içindeki bakterilerin bir kısmı ölmüş olabilir. Veya normalde kumun üstünde birikmiş tortu havalanmış olabilir. Taşıma sonrası bu partiküllerin görünmesi doğal. Sizin de tahmin ettiğiniz gibi en iyisi beklemek, zararlı değiller sonuçta.
Yalnızca, eğer dış filtredeki sünger (veya elyaf) çok kirlenmiş gözüküyorsa onu kabaca temizleyebilirsiniz. Gözenekleri açılır biraz, partikülleri daha iyi çeker.
Bu arada, akvaryumun nüfusu kalabalık duruyor. Onu azaltmayı plana alabilirsiniz. [/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkürler.Akvaryum 160 litre. İçerisinde lepistes ve diğer küçük canlı doğuranların sayısı 30, 2 adet melek balığı(birisi madeni para büyüklüğünde, diğeri onun 3 katı büyüklükte), 2 adet 3 er cm lik siyah moli, 1 adet 3 cm lik vatoz, 1 adet 3 cm lik çöpçü, 3 adet 4 cm lik yılan balığı var. Bunlardan hangilerini sahiplendirmeliyim sizce. Teşekkürler [EDIT]Ahmet441,2023-12-17 13:17:12[/EDIT]
Devralınan Balıklı Akvaryumun Yeniden Kurulumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154441.jpg[/IMG]
Arkadaşlar yeniden herkese merhabalar. Çok uzun bir aradan sonra sizlerin arasında olmak harika. 2017 nin başlarında küçük bir Japon akvaryumu ile başlayan maceram sonrasında başka bir akvaryumda lepistesler ile devam etti. Ve sonra sarı ve mavi prensesler ile bitti. Özel sebeplerden dolayı 5 yıldır akvaryum hobisinden uzaktım. Ve artık kendime güzel bir akvaryum alma sırası geldi. Ben de 1-1.5 aylık araştırmalar sonucunda hobiciliği bırakan birisinden balıkları, bitkileri ve tüm malzemeleri ile birlikte bir akvaryum aldım. Akvaryumu alırken suyun içinde yüzen muhtemelen hayvan dışkısı olduğunu tahmin ettiğim küçük parçacıklar yoktu. Ve aynı zamanda su besberraktı. Akvaryumu dün aldım ve kendi evime kurdum. Akvaryum 160 litre, içerisinde ısıtıcı, dış filtre, hava vermesi için de ayrı bir sistem var. (Bunların hepsi en iyi markalardan birisine ait ürünler.) Bunların hepsi ve hangi balıkların akvaryumun içinde olduğunu foto ve videoya bakıp görebilirsiniz.
Buraya kadar aslında akvaryum tanıtımı gibi oldu, gelgelelim benim soruma.
Ben akvaryumu taşırken dış filtreyi içindeki su ile birlilte taşıdım. (Yararlı bakterileri de taşımak için). 5 sene geçse de bazı bilgiler akılda kalıyor. :) Akvaryumu dibindeki toprak ile birlikte taşıdım. Sonrasında 4 günlük dinlenmiş suyunu ekledim. Ve ayrı bir kapta getirdiğim bu akvaryumun resimde görünen balıklarını da akvaryuma koydum.
Suyun içinde (özellikle videoda daha net göründüğü üzere) balık dışkısı olduğunu tahmin ettiğim parçacıklar var. Ve bunlar oldukça fazla. Net görünmesi için birkaç açıdan foto çektim. Bence özellikle videoda daha belirginler. Akvaryum 12 saattir çalışmasına rağmen bu görüntü normal mi? Yaptığım bir hata varsa öğrenmem için benimle paylabilir misiniz? Bu aşamadan sonra ne yapmam gerekir?
Forumu biraz okuyunca biraz beklemem gerektiğini düşünmeye başladım. Ama olası bir hatadan kaçınmak için sizlerin fikirlerine başvurmak istedim.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/171220231154441.jpg[/IMG]
Arkadaşlar yeniden herkese merhabalar. Çok uzun bir aradan sonra sizlerin arasında olmak harika. 2017 nin başlarında küçük bir Japon akvaryumu ile başlayan maceram sonrasında başka bir akvaryumda lepistesler ile devam etti. Ve sonra sarı ve mavi prensesler ile bitti. Özel sebeplerden dolayı 5 yıldır akvaryum hobisinden uzaktım. Ve artık kendime güzel bir akvaryum alma sırası geldi. Ben de 1-1.5 aylık araştırmalar sonucunda hobiciliği bırakan birisinden balıkları, bitkileri ve tüm malzemeleri ile birlikte bir akvaryum aldım. Akvaryumu alırken suyun içinde yüzen muhtemelen hayvan dışkısı olduğunu tahmin ettiğim küçük parçacıklar yoktu. Ve aynı zamanda su besberraktı. Akvaryumu dün aldım ve kendi evime kurdum. Akvaryum 160 litre, içerisinde ısıtıcı, dış filtre, hava vermesi için de ayrı bir sistem var. (Bunların hepsi en iyi markalardan birisine ait ürünler.) Bunların hepsi ve hangi balıkların akvaryumun içinde olduğunu foto ve videoya bakıp görebilirsiniz.
Buraya kadar aslında akvaryum tanıtımı gibi oldu, gelgelelim benim soruma.
Ben akvaryumu taşırken dış filtreyi içindeki su ile birlilte taşıdım. (Yararlı bakterileri de taşımak için). 5 sene geçse de bazı bilgiler akılda kalıyor. :) Akvaryumu dibindeki toprak ile birlikte taşıdım. Sonrasında 4 günlük dinlenmiş suyunu ekledim. Ve ayrı bir kapta getirdiğim bu akvaryumun resimde görünen balıklarını da akvaryuma koydum.
Suyun içinde (özellikle videoda daha net göründüğü üzere) balık dışkısı olduğunu tahmin ettiğim parçacıklar var. Ve bunlar oldukça fazla. Net görünmesi için birkaç açıdan foto çektim. Bence özellikle videoda daha belirginler. Akvaryum 12 saattir çalışmasına rağmen bu görüntü normal mi? Yaptığım bir hata varsa öğrenmem için benimle paylabilir misiniz? Bu aşamadan sonra ne yapmam gerekir?
Forumu biraz okuyunca biraz beklemem gerektiğini düşünmeye başladım. Ama olası bir hatadan kaçınmak için sizlerin fikirlerine başvurmak istedim.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Akvaryum Su Rengi Bulanıklığı
Taşları yıkayıp öyle koydum. Renkli taş bu kum ve taşlara 7 tane filan karışmış(1 cm den küçük). Renkli görünenlerin çoğu misket. ilk iki gün %30 değişimi yapınca rengi berrak su rengine çok yakın hale geldi. İçindeki köprüyü de çıkardım. Bakteri kültürü heralde oturdu diye tahmin ediyorum.
Taşları yıkayıp öyle koydum. Renkli taş bu kum ve taşlara 7 tane filan karışmış(1 cm den küçük). Renkli görünenlerin çoğu misket. ilk iki gün %30 değişimi yapınca rengi berrak su rengine çok yakın hale geldi. İçindeki köprüyü de çıkardım. Bakteri kültürü heralde oturdu diye tahmin ediyorum.
Akvaryum Su Rengi Bulanıklığı
Evet bir obje vardı, köprü. Onu çıkardım.
Evet bir obje vardı, köprü. Onu çıkardım.
Akvaryum Su Rengi Bulanıklığı
Merhabalar 120 litre akvaryum da 8 tane 3 cm civarı prenses balık var. İlk su rengi dupduru idi. Bugün 5. Gün su rengi bu. Hem önceki dupduru su hem sonraki suyun fotosunu ekledim.Ne yapmalıyım?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182248091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182248331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182249121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182249311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182249491.jpg[/IMG]
Merhabalar 120 litre akvaryum da 8 tane 3 cm civarı prenses balık var. İlk su rengi dupduru idi. Bugün 5. Gün su rengi bu. Hem önceki dupduru su hem sonraki suyun fotosunu ekledim.Ne yapmalıyım?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182248091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182248331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182249121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182249311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202157/280220182249491.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
yns325,
LeafyAqua,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
fikret43,
Hoppala,
yeekim,
riderfish,
simsela,
ilham,
0rnn,
harun reşit,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
Lotus88,
ezzalisi,
scorpion26,
Koksal Gurkan,
karidesrehberi,
Emerse,
ilkermat,
Öğretmen Ali,
sina cen,
ilterisdoğukan,
forthehordex,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
√olkaπ,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Cyber_Scout,
Edera,
Aquarist101,
ternapi,
m170,
ayaser,
zafer3885,
AreS,
şansal,
Hidro Dinamik,
aranjman,
PesimistYakup,
ballantines,
tarikyksl,
Ehtiyar,
knnynr,
Jotunheim,
Lepistes175,
tyfnnfyt,
oguzozt,
t.korkmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
