ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
EmreGUGU
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ekim 2017 22:45
Son Ziyaret:
28 Mart 2022 18:17
Toplam Mesaj:
16 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre GUGU
Doğum Tarihi:
24 Ağustos 1991
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Ses Sistemleri Proje Yönetimi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Eğer risk almazsan, bir gelecek yaratamazsın.
SON 10 MESAJI
Frontoza Akvaryumum İçin Taş Arıyorum.
Herkese selamlar,
Frontozalarım büyüdüğünden akvaryumu büyüttüm. Boyut; 150*65*50 (Genişlik, yükseklik, en)
Beyaz kum siyah arka fon mobilya ve akvaryum üst kapak rengi Topkapı ahşap modelinde koyu bir ton.
Akvaryumun içersine derinlik hissi vermek istiyorum. Bunu arka fon ile sağlayabilmiş olsam bile istediğim taşları bulamadım. Koyu tonda tek tip taş koymak istiyorum.
İstanbulda Kemerburgaz'da 3 yer gezdim, Beykozda bir taşçı daha vardı oraya da baktım fakat istediğim gibi bir taş bulamadım.
Bu konuda (taş bulma konusunda) yardımcı olursanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler...
Herkese selamlar,
Frontozalarım büyüdüğünden akvaryumu büyüttüm. Boyut; 150*65*50 (Genişlik, yükseklik, en)
Beyaz kum siyah arka fon mobilya ve akvaryum üst kapak rengi Topkapı ahşap modelinde koyu bir ton.
Akvaryumun içersine derinlik hissi vermek istiyorum. Bunu arka fon ile sağlayabilmiş olsam bile istediğim taşları bulamadım. Koyu tonda tek tip taş koymak istiyorum.
İstanbulda Kemerburgaz'da 3 yer gezdim, Beykozda bir taşçı daha vardı oraya da baktım fakat istediğim gibi bir taş bulamadım.
Bu konuda (taş bulma konusunda) yardımcı olursanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürler...
200*60*60 Akvaryum Kaç Mm Camdan Olmalı?
Herkese selam,
Odama yukarıda belirttiğim boyutlarda mobilyalı ve sump sistemli bir akvaryum yaptırmayı düşünüyorum. İstanbul'da ikamet ediyorum. Birkaç yerden fiyat aldım ve bana cam kalınlığının 12mm olması gerektiğini söylediler. Benimde düşüncem zaten bu şekildeydi. Fakat farklı bir yerden daha fiyat alırken ilgilenen kişi bana cam kalınlığının 10mm olacağını söyledi. 12mm cam olursa kaç TL fiyat farkı olur diye sorduğumda 700 TL civarı diye yanıt verdi fakat buna gerek olmadığını kuşak ve çerçeve yapıldığı için 10mm'in yeterli olacağını söyledi. Kendisi 10mm camdan 3 mt.'ye kadar akvaryum yaptığını söyledi. 5 Yıl da akvaryuma sızdırmama garantisi veriyor.
Bu konuda sizlerin düşüncelerini almak istiyorum.
İyi günler...[EDIT]EmreGUGU,2018-03-17 13:40:34[/EDIT]
Herkese selam,
Odama yukarıda belirttiğim boyutlarda mobilyalı ve sump sistemli bir akvaryum yaptırmayı düşünüyorum. İstanbul'da ikamet ediyorum. Birkaç yerden fiyat aldım ve bana cam kalınlığının 12mm olması gerektiğini söylediler. Benimde düşüncem zaten bu şekildeydi. Fakat farklı bir yerden daha fiyat alırken ilgilenen kişi bana cam kalınlığının 10mm olacağını söyledi. 12mm cam olursa kaç TL fiyat farkı olur diye sorduğumda 700 TL civarı diye yanıt verdi fakat buna gerek olmadığını kuşak ve çerçeve yapıldığı için 10mm'in yeterli olacağını söyledi. Kendisi 10mm camdan 3 mt.'ye kadar akvaryum yaptığını söyledi. 5 Yıl da akvaryuma sızdırmama garantisi veriyor.
Bu konuda sizlerin düşüncelerini almak istiyorum.
İyi günler...[EDIT]EmreGUGU,2018-03-17 13:40:34[/EDIT]
Frontoza Tankımda Su Değişimi Döngüm.
[QUOTE=Ibrahim90]Kaynatılmış suyu direk akvaryuma mı ekliyorsunuz? Öyle ise bu hızlı ısı değişikliklerine sebep olurken balıkları strese sokabilir, amonyak oranında dalgalanma yapabilir.
Dip çekimi konusuna fazla takılmayın,haftada 3 defa %20 su değişimi yapmaktansa , Haftada bir defa %50 su değişimi daha etkili sonuçlar doğurur. Bu akvaryumda %20 pek bir şey ifade etmez.([URL=https://www.akvaryum.com/forum/yoksa_siz_hal%C3%A2_dip_mi_cekiyorsunuz_k716738.asp]''Yoksa Siz Halâ Dip Mi Çekiyorsunuz?''[/URL])
Isının sabitlenmesi için de dinlendirme tankı kullanmak en güzeli yalnız bu imkanı hepimiz sağlayamaya biliyoruz. Çözüm olarak suyu eklerken bir kova kullanıp kovanın içinde azar sıcak su ekleyerek sabırlı ve çok daha yavaş şekilde su değişimi yapmayı öneriyorum. Ben ona benzer bir şekilde yapıyorum.
[/QUOTE]
Kaynamış suyu önce dinlenmiş sulara döküyorum daha sonra o suları iyice çalkalayıp karıştırıp o şekilde akvaryuma döküyorum.
[QUOTE=Ibrahim90]Kaynatılmış suyu direk akvaryuma mı ekliyorsunuz? Öyle ise bu hızlı ısı değişikliklerine sebep olurken balıkları strese sokabilir, amonyak oranında dalgalanma yapabilir.
Dip çekimi konusuna fazla takılmayın,haftada 3 defa %20 su değişimi yapmaktansa , Haftada bir defa %50 su değişimi daha etkili sonuçlar doğurur. Bu akvaryumda %20 pek bir şey ifade etmez.([URL=https://www.akvaryum.com/forum/yoksa_siz_hal%C3%A2_dip_mi_cekiyorsunuz_k716738.asp]''Yoksa Siz Halâ Dip Mi Çekiyorsunuz?''[/URL])
Isının sabitlenmesi için de dinlendirme tankı kullanmak en güzeli yalnız bu imkanı hepimiz sağlayamaya biliyoruz. Çözüm olarak suyu eklerken bir kova kullanıp kovanın içinde azar sıcak su ekleyerek sabırlı ve çok daha yavaş şekilde su değişimi yapmayı öneriyorum. Ben ona benzer bir şekilde yapıyorum.
[/QUOTE]
Kaynamış suyu önce dinlenmiş sulara döküyorum daha sonra o suları iyice çalkalayıp karıştırıp o şekilde akvaryuma döküyorum.
Frontoza Tankımda Su Değişimi Döngüm.
[QUOTE=solaytekin]Merhaba su çok kirlenmiyorsa ve dış filtre iyi ise haftada bir %30-40 civarı su değişimi yapmanız daha yerinde olur...[/QUOTE]
Fakat sık su değişimi ile gözle görülür derece de aynı anneden olan diğer yavrular ile aralarında baya bir boy farkı oldu.
O yüzden su değişimine devam ediyorum.
[QUOTE=solaytekin]Merhaba su çok kirlenmiyorsa ve dış filtre iyi ise haftada bir %30-40 civarı su değişimi yapmanız daha yerinde olur...[/QUOTE]
Fakat sık su değişimi ile gözle görülür derece de aynı anneden olan diğer yavrular ile aralarında baya bir boy farkı oldu.
O yüzden su değişimine devam ediyorum.
Frontoza Tankımda Su Değişimi Döngüm.
Herkese merhaba,
200 lt.'lik Frontoza tankımda 15 adet Brundi'm ve 1 adet vatozum var. Brundi'lerin boyu yaklaşık 5 cm. civarında. Brundi'lerim için 4 adet ayrı yem kullanıyorum Artemia dahil. (Canlı değil)
Sorum şu olucak; Periyodik olarak su değişimini P.tesi - Çarşamba - C.tesi olarak haftanın 3 günü yapıyorum. 40 litre su eksiltip 2 gün dinlenmiş terkos suyu ilave ediyorum. Her su değişiminde dip çekimi kesinlikle yapıyorum. Dinledirdiğim suyun ısısı düştüğü için akvaryuma suyu ilave etmeden önce cattle'da kaynattığım 0,7 litrelik suyu 40 litrelik suya ilave edip ısıtıyorum ve daha sonra akvaryuma ekliyorum. Fakat Brundi'lerimde siyah çizgilerinin arasında çizgiler oluşmaya başladı bazılarında. Öğrendiğim kadarı ile bunlar stres çizgileriymiş. Herhangi bir hata mı yapıyorum bu değişim sırasında?
Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200347/081120171612071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200347/081120171612101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200347/081120171612111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200347/081120171612131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200347/081120171612151.jpg[/IMG][EDIT]EmreGUGU,2017-11-08 16:18:04[/EDIT]
Herkese merhaba,
200 lt.'lik Frontoza tankımda 15 adet Brundi'm ve 1 adet vatozum var. Brundi'lerin boyu yaklaşık 5 cm. civarında. Brundi'lerim için 4 adet ayrı yem kullanıyorum Artemia dahil. (Canlı değil)
Sorum şu olucak; Periyodik olarak su değişimini P.tesi - Çarşamba - C.tesi olarak haftanın 3 günü yapıyorum. 40 litre su eksiltip 2 gün dinlenmiş terkos suyu ilave ediyorum. Her su değişiminde dip çekimi kesinlikle yapıyorum. Dinledirdiğim suyun ısısı düştüğü için akvaryuma suyu ilave etmeden önce cattle'da kaynattığım 0,7 litrelik suyu 40 litrelik suya ilave edip ısıtıyorum ve daha sonra akvaryuma ekliyorum. Fakat Brundi'lerimde siyah çizgilerinin arasında çizgiler oluşmaya başladı bazılarında. Öğrendiğim kadarı ile bunlar stres çizgileriymiş. Herhangi bir hata mı yapıyorum bu değişim sırasında?
Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200347/081120171612071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200347/081120171612101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200347/081120171612111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200347/081120171612131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200347/081120171612151.jpg[/IMG][EDIT]EmreGUGU,2017-11-08 16:18:04[/EDIT]
Doğru Balık Sayısı?
Herkese iyi pazarlar. 200 litrelik akvaryumumda 10 adet frontosa beslemekteyim. 4 ekimden beri bendeler. Çok şükür herhangi bir sorunumuz yok. Akvaryum içi gayet huzurlu. Beslenmelerine oldukça fazla özen gösteriyorum. Su değişimleri dipten çekim olmak üzere max. 4 günde bir %20 oranında su değişimi yapıyorum.(Dinlendirilmiş ve Havalandırılmış su ile). şu anki boyutları göz kararı ile 4.5-5.5 cm arası değişmekte. 11 günde gözle farkedilecek boylanmalar oldu. Yaz ortası gibi minimum 150 cm uzunlukta (min 500 litre) akvaryuma geçiş yapacağım. Koloni kurma hayalim var kendi büyüttüğüm yavrulardan seçerek. Sorum şu olacak. Sizce bu akvaryumda bu kadar balıkla devam mı etmeliyim (10 tane) yoksa 3-4 adet alıp büyük akvaryuma geçerken biraz daha fazla balık arasından mı eleme yapmalıyım? Sayıyı 13-14 çıkartırsam bu boylarda haziran temmuza kadar gelişimlerinde herhangi bir sorunla karşılaşır mıyım?
Şimdiden teşekkürler...
Herkese iyi pazarlar. 200 litrelik akvaryumumda 10 adet frontosa beslemekteyim. 4 ekimden beri bendeler. Çok şükür herhangi bir sorunumuz yok. Akvaryum içi gayet huzurlu. Beslenmelerine oldukça fazla özen gösteriyorum. Su değişimleri dipten çekim olmak üzere max. 4 günde bir %20 oranında su değişimi yapıyorum.(Dinlendirilmiş ve Havalandırılmış su ile). şu anki boyutları göz kararı ile 4.5-5.5 cm arası değişmekte. 11 günde gözle farkedilecek boylanmalar oldu. Yaz ortası gibi minimum 150 cm uzunlukta (min 500 litre) akvaryuma geçiş yapacağım. Koloni kurma hayalim var kendi büyüttüğüm yavrulardan seçerek. Sorum şu olacak. Sizce bu akvaryumda bu kadar balıkla devam mı etmeliyim (10 tane) yoksa 3-4 adet alıp büyük akvaryuma geçerken biraz daha fazla balık arasından mı eleme yapmalıyım? Sayıyı 13-14 çıkartırsam bu boylarda haziran temmuza kadar gelişimlerinde herhangi bir sorunla karşılaşır mıyım?
Şimdiden teşekkürler...
Frontoza'da Beyaz Benek
Herkese selam tekrardan,
Değerli bilgi paylaşımlarınız için çok sağolun. Akvaryum ısısını 29C'ye çıkarıp 3-4 gün üst üste %30 su değişimi ve dip çekim yaparak sorundan kurtuldum. Her su değişiminde kaya tuzu kullandım. Şuanlık bir sorun görünmüyor. Umarım devam etmez. Bir problem oluşursa tekrar rahatsız ederim =)
Hayırlı akşamlar...
Herkese selam tekrardan,
Değerli bilgi paylaşımlarınız için çok sağolun. Akvaryum ısısını 29C'ye çıkarıp 3-4 gün üst üste %30 su değişimi ve dip çekim yaparak sorundan kurtuldum. Her su değişiminde kaya tuzu kullandım. Şuanlık bir sorun görünmüyor. Umarım devam etmez. Bir problem oluşursa tekrar rahatsız ederim =)
Hayırlı akşamlar...
Frontoza'da Beyaz Benek
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Yüzgeç ve kuyruk kısmında beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 200 lt.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 10 ad. 3-4 cm boylarında frontoza ve 1 ad. aynı boyda vatoz.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 25-26C sıcaklık.
Filitrasyon: Eheim 2213 dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Beyaz benekleri gördükten sonra akvaryum ısısını 28C'ye yükselttım ve 20 lt. su değiştirdim. Ardından 1 gün sonra tekrar 30 lt. su değişimi yaptım. Su sıcaklığı şuan 28C.
[EDIT]EmreGUGU,2017-10-10 14:31:00[/EDIT]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Yüzgeç ve kuyruk kısmında beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 200 lt.
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 10 ad. 3-4 cm boylarında frontoza ve 1 ad. aynı boyda vatoz.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 25-26C sıcaklık.
Filitrasyon: Eheim 2213 dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Beyaz benekleri gördükten sonra akvaryum ısısını 28C'ye yükselttım ve 20 lt. su değiştirdim. Ardından 1 gün sonra tekrar 30 lt. su değişimi yaptım. Su sıcaklığı şuan 28C.
[EDIT]EmreGUGU,2017-10-10 14:31:00[/EDIT]
Frontoza İçin Başlangıç. (brundi)
[QUOTE=sefaishere]
Simdi elyaf sunger vs bunlar mekanik yani sudaki pislikleri yakalar toplar.
Subrast ise google ye eheim subrast yazin cikar boyle beyaz leblebi gibi uzeri.minik delikli sey subrast burada faydali bakteriler yerleserek akvaryum icin gerekli olan donguyu saglamaya yarar .
Eheim pahali olabilir sadece ne oldugunu ogrenmeniz icin markayi eheim olarak verdim bende kullaniyorum.[/QUOTE][QUOTE=sefaishere]
Simdi elyaf sunger vs bunlar mekanik yani sudaki pislikleri yakalar toplar.
Subrast ise google ye eheim subrast yazin cikar boyle beyaz leblebi gibi uzeri.minik delikli sey subrast burada faydali bakteriler yerleserek akvaryum icin gerekli olan donguyu saglamaya yarar .
Eheim pahali olabilir sadece ne oldugunu ogrenmeniz icin markayi eheim olarak verdim bende kullaniyorum.[/QUOTE]
Dediginiz işlemi zaten biyolojik seramik yapiyor. Adını farkli söylediginizde anlayamadim kusura bakmayin.
[QUOTE=sefaishere]
Simdi elyaf sunger vs bunlar mekanik yani sudaki pislikleri yakalar toplar.
Subrast ise google ye eheim subrast yazin cikar boyle beyaz leblebi gibi uzeri.minik delikli sey subrast burada faydali bakteriler yerleserek akvaryum icin gerekli olan donguyu saglamaya yarar .
Eheim pahali olabilir sadece ne oldugunu ogrenmeniz icin markayi eheim olarak verdim bende kullaniyorum.[/QUOTE][QUOTE=sefaishere]
Simdi elyaf sunger vs bunlar mekanik yani sudaki pislikleri yakalar toplar.
Subrast ise google ye eheim subrast yazin cikar boyle beyaz leblebi gibi uzeri.minik delikli sey subrast burada faydali bakteriler yerleserek akvaryum icin gerekli olan donguyu saglamaya yarar .
Eheim pahali olabilir sadece ne oldugunu ogrenmeniz icin markayi eheim olarak verdim bende kullaniyorum.[/QUOTE]
Dediginiz işlemi zaten biyolojik seramik yapiyor. Adını farkli söylediginizde anlayamadim kusura bakmayin.
Frontoza İçin Başlangıç. (brundi)
[QUOTE=canmehter1]Ekipmanlarınız güzel gayet. Biyolojik döngüyü başlatmak için ne düşündünüz?[/QUOTE]
Cahilliğimi mazur görün. Biyolojik döngüyü başlatmak için ne düşündünüz derken neyden bahsediyorsunuz?
[QUOTE=cerberus64]
Merhaba, karbonu çıkarıp yerine ehfisubstrat pro kullanın.[/QUOTE]
"ehfisubstrat" ilk defa duyuyorum. Ne olduğunu açıklar mısınız?
[QUOTE=canmehter1]Ekipmanlarınız güzel gayet. Biyolojik döngüyü başlatmak için ne düşündünüz?[/QUOTE]
Cahilliğimi mazur görün. Biyolojik döngüyü başlatmak için ne düşündünüz derken neyden bahsediyorsunuz?
[QUOTE=cerberus64]
Merhaba, karbonu çıkarıp yerine ehfisubstrat pro kullanın.[/QUOTE]
"ehfisubstrat" ilk defa duyuyorum. Ne olduğunu açıklar mısınız?
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) ertug26, 12:46
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 11:45
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Ahmet55,
yeekim,
zen666,
yderinn,
kocoglu,
Kuduoglu,
osmandbnl,
3dtarik,
Kınayu,
ertug26,
LeafyAqua,
florasan,
altuntasseref,
ilterisdoğukan,
Hoppala,
fikret43,
karidesrehberi,
Emerse,
Sfenks111,
Canberk18,
sina cen,
riderfish,
0rnn,
ByOscar:),
MiSoSiKiaN,
ciways,
Aguamentist,
İsmail YILDIRIM,
ALTEMUR,
polar,
forthehordex,
Aplves,
sirhill,
userhamit,
şansal,
t.korkmaz,
Mitralyöz34,
platinium,
ssener,
nikon_,
CoryCory,
Cyber_Scout,
nazemert1,
ArifhbsAquatics,
dachnyy_mhPn,
ballantines,
ternapi,
cmoakcay,
Redrainbow,
umitlee,
syerli,
iEmre,
Yusaucar,
priemka_fbMl,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
JujuSeri,
Ehtiyar,
kaya.brk,
07ahmet,
Gökdeniz Kale,
Lepistes175,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
