ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BerkayGUNDOGDU
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2016 13:18
Son Ziyaret:
04 Temmuz 2016 09:14
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay Gündoğdu
Doğum Tarihi:
20 Haziran 1995
Yaş:
31
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
40 Lt. 4 Japon, 1 Cory
5 Lt. CrownTail Betta
SON 10 MESAJI
Başlangıç akvaryumum
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_270620160955591.jpg[/IMG]
Yeni mavi fonum
Arka Fonumu değiştirdim düz mavi renk bir fon yapıştırdım ve kapağada 2 Sıra beyaz şerit led yaptım ışıklandırma mavi fonla birlikte gayet hoş oldu. Kısada bir video paylaşmak istiyorum ; [VID]https://www.youtube.com/watch?v=z_ubYfUc21s[/VID]
İnşallah balıklar büyüdükçe dahada seyir zevki artacak :) [:nazar:][EDIT]SMOK,2016-06-27 10:02:28[/EDIT]
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_270620160955591.jpg[/IMG]
Yeni mavi fonum
Arka Fonumu değiştirdim düz mavi renk bir fon yapıştırdım ve kapağada 2 Sıra beyaz şerit led yaptım ışıklandırma mavi fonla birlikte gayet hoş oldu. Kısada bir video paylaşmak istiyorum ; [VID]https://www.youtube.com/watch?v=z_ubYfUc21s[/VID]
İnşallah balıklar büyüdükçe dahada seyir zevki artacak :) [:nazar:][EDIT]SMOK,2016-06-27 10:02:28[/EDIT]
Japon Baligi
Hayırlı sabahlar; Öncelikle akvaryumundaki bütün plastik bitki, renkli taş vb. benzeri şeyleri çıkar. Bunlar zamanla suya salınım yapar ve yapay oldukları için göze hoş gelmez. Akvaryum kurmakta ilk amaç olabildiğince doğallık yakalamaktır. Akvaryumcudan 2-3Kg Beyaz Silis Kum al güzelce yıka daha sonra akvaryumuna ekleyebilirsin güzel duracaktır(Bu işlemi balıkları ayrı bir yere alarak daha kolay yapabilirsin, ancak kumu ekledikten sonra en az 24 saat filtre açık balıksız olarak çalışsın). İsteğine göre başka ince kumlarda alabilirsin,Japonlar kum eşelemeyi seven balıklar. Filtren yeterli olacaktır diye düşünüyorum, akvaryumun boyutlarını veya Aldığı Litre'yi söylersen daha kolay bilgi paylaşabiliriz.
Eğer istersen ufak bir hava motoru alıp, ucunada hava taşı bağlayıp oksijen sorununu oldukça azaltmış olursun, hemde güzel bir görüntü yakalarsın. Japonların'ın 3-4 Cm gibi duruyor, yani yaklaşık 4 Aylık gibiler, 1 veya 2 tane daha japon eklemeni tavsiye ederim akvaryumunun kapasitesi yeterli gibi. Bu arada bundan sonra suyu değiştiriken 5-10 Lt' lik su bidonlarına çeşme suyu doldur ve ağzı açık bir şekilde en az 1-2 Gün beklet, klor uçsun su dinlensin. Sağlıklı balıklar [:nazar:]
Hayırlı sabahlar; Öncelikle akvaryumundaki bütün plastik bitki, renkli taş vb. benzeri şeyleri çıkar. Bunlar zamanla suya salınım yapar ve yapay oldukları için göze hoş gelmez. Akvaryum kurmakta ilk amaç olabildiğince doğallık yakalamaktır. Akvaryumcudan 2-3Kg Beyaz Silis Kum al güzelce yıka daha sonra akvaryumuna ekleyebilirsin güzel duracaktır(Bu işlemi balıkları ayrı bir yere alarak daha kolay yapabilirsin, ancak kumu ekledikten sonra en az 24 saat filtre açık balıksız olarak çalışsın). İsteğine göre başka ince kumlarda alabilirsin,Japonlar kum eşelemeyi seven balıklar. Filtren yeterli olacaktır diye düşünüyorum, akvaryumun boyutlarını veya Aldığı Litre'yi söylersen daha kolay bilgi paylaşabiliriz.
Eğer istersen ufak bir hava motoru alıp, ucunada hava taşı bağlayıp oksijen sorununu oldukça azaltmış olursun, hemde güzel bir görüntü yakalarsın. Japonların'ın 3-4 Cm gibi duruyor, yani yaklaşık 4 Aylık gibiler, 1 veya 2 tane daha japon eklemeni tavsiye ederim akvaryumunun kapasitesi yeterli gibi. Bu arada bundan sonra suyu değiştiriken 5-10 Lt' lik su bidonlarına çeşme suyu doldur ve ağzı açık bir şekilde en az 1-2 Gün beklet, klor uçsun su dinlensin. Sağlıklı balıklar [:nazar:]
Yakışıklı
[IMG]https://www.akvaryum.com/baliklarim/foto/24302_270620160616351.jpg[/IMG]
Yakışıklım [:nazar:]
[IMG]https://www.akvaryum.com/baliklarim/foto/24302_270620160616351.jpg[/IMG]
Yakışıklım [:nazar:]
Yeni Aldığım Taç K. Bettam
Cevabınız için teşekkür ederim, haftada bir veya iki kere 1 Haşlanmış bezelye tanesi vereceğim o halde, bölerek. Balığı satın aldığım yerde 1 gün yem vermememi söylemişti. Bu arada Su değişimini 2 gün de bir diye düşündüm, Filtre olmadığı için fazla pislenmeme açısından. Şuanda kullandığım yem toz yem, paketten toz şeklinde çıktı, o yüzden tam ne kadar vermem gerektiğini kestiremiyorum.
Cevabınız için teşekkür ederim, haftada bir veya iki kere 1 Haşlanmış bezelye tanesi vereceğim o halde, bölerek. Balığı satın aldığım yerde 1 gün yem vermememi söylemişti. Bu arada Su değişimini 2 gün de bir diye düşündüm, Filtre olmadığı için fazla pislenmeme açısından. Şuanda kullandığım yem toz yem, paketten toz şeklinde çıktı, o yüzden tam ne kadar vermem gerektiğini kestiremiyorum.
Yeni Aldığım Taç K. Bettam
İyi forumlar arkadaşlar, Hali hazırda 4 Adet Japon beslemekteyim. Elimde mini bir akvaryum (6 Lt.) vardı ve bunu Betta alarak değerlendirmek istedim.
Birkaç sormak istediğim soru var;
-Balığımın cinsiyeti erkek sanırım genede emin olmak isterim ?
-Yem olarak Sera bettagran aldım toz şeklinde, günde ne kadar vermeliyim ayrıca Japonlarıma haftada bir bezelye haşlayıp vermekteyim, betta'larda yermi, verilebilir mi ?
-Balık 1 Gündür benle, hareketlerinde bir anormallik göremedim sadece ışık kapalı olduğu zaman yani karanlıkta dipte haraketsiz, uyku modunda sanırım.
-Son olarakta cinsini öğrenmek istiyorum yani Blue Double Tail gibi terimler görüyorum rengine göre sanırım, benimki hangisi ?
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201251.jpg[/IMG]
İyi forumlar arkadaşlar, Hali hazırda 4 Adet Japon beslemekteyim. Elimde mini bir akvaryum (6 Lt.) vardı ve bunu Betta alarak değerlendirmek istedim.
Birkaç sormak istediğim soru var;
-Balığımın cinsiyeti erkek sanırım genede emin olmak isterim ?
-Yem olarak Sera bettagran aldım toz şeklinde, günde ne kadar vermeliyim ayrıca Japonlarıma haftada bir bezelye haşlayıp vermekteyim, betta'larda yermi, verilebilir mi ?
-Balık 1 Gündür benle, hareketlerinde bir anormallik göremedim sadece ışık kapalı olduğu zaman yani karanlıkta dipte haraketsiz, uyku modunda sanırım.
-Son olarakta cinsini öğrenmek istiyorum yani Blue Double Tail gibi terimler görüyorum rengine göre sanırım, benimki hangisi ?
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201251.jpg[/IMG]
Başlangıç akvaryumum
Cevabınız için sağolun, ancak zaten motoru dolabımın üstüne yerleştirmiştim. Altınada el kadar pamuk koydum kalınca, pamuğun üstünde duruyor. Motor Akvaryumdan yaklaşık 1.5 Metre yüksekte duruyor.
Cevabınız için sağolun, ancak zaten motoru dolabımın üstüne yerleştirmiştim. Altınada el kadar pamuk koydum kalınca, pamuğun üstünde duruyor. Motor Akvaryumdan yaklaşık 1.5 Metre yüksekte duruyor.
Bu da benden dostlar
Gerçekten çok hoş bir doğal ortam yaratmışsınız izlemeye doyum olmaz sanırım[:)]
Gerçekten çok hoş bir doğal ortam yaratmışsınız izlemeye doyum olmaz sanırım[:)]
Başlangıç akvaryumum
Kendimce bir nebze çözüm ürettim. Öncelikle motoru LOW modda çalıştırdım, low modda hava taşına yeterli hava gitmediği için hava taşından her hangi bir çıkış olmuyordu bende pipoya giden hortuma bi anahtarlığın o yuvarlak anahtar taktığımız yerini söktüm, penseyle açtım biraz daha sonra pipoya giden hortumu arasına geçirdim(sıkıştırdım). Pipoya daha az hava gidince hava taşıda çalıştı. Şuan ikiside çalışıyor. Motoru low modda çalıştırdığım için Seste %50 azalma oldu. Ancak dediğim gibi hava taşı çok ses yapıyor, şırıltı sesinden bahsetmiyorum.
Bu arada akvaryumumun arka fonu sizce nasıl ? Mavi bir fon almayı düşünüyorum.
Kendimce bir nebze çözüm ürettim. Öncelikle motoru LOW modda çalıştırdım, low modda hava taşına yeterli hava gitmediği için hava taşından her hangi bir çıkış olmuyordu bende pipoya giden hortuma bi anahtarlığın o yuvarlak anahtar taktığımız yerini söktüm, penseyle açtım biraz daha sonra pipoya giden hortumu arasına geçirdim(sıkıştırdım). Pipoya daha az hava gidince hava taşıda çalıştı. Şuan ikiside çalışıyor. Motoru low modda çalıştırdığım için Seste %50 azalma oldu. Ancak dediğim gibi hava taşı çok ses yapıyor, şırıltı sesinden bahsetmiyorum.
Bu arada akvaryumumun arka fonu sizce nasıl ? Mavi bir fon almayı düşünüyorum.
Başlangıç akvaryumum
Sağ olun arkadaşlar cevaplarınız için tek tek. Ayakkabı kutusundan veya yumurta kolisinden bir kutu yapmaya düşünüyorum söylediğiniz gibi. Ancak ses motordan geldiği kadar hava taşındanda geliyor ve anlamadığım nokta neden Low'da pipo çalışırken hava taşı çalışmıyor.
Sağ olun arkadaşlar cevaplarınız için tek tek. Ayakkabı kutusundan veya yumurta kolisinden bir kutu yapmaya düşünüyorum söylediğiniz gibi. Ancak ses motordan geldiği kadar hava taşındanda geliyor ve anlamadığım nokta neden Low'da pipo çalışırken hava taşı çalışmıyor.
Başlangıç akvaryumum
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_090620160611091.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_270620160955591.jpg[/IMG]
Arkadaş iyi forumlar, yaklaşık 1 Buçuk ay önce başladım bu sevdaya; Sırf süs olsun diye 20 liraya küçücük bir akvaryum ve 2 japonla başlamıştım ancak hiçte öyle olmadı okudum, araştırdım, bilgilendim ve biraz işi büyüttüm ve artık yeni bir hobim var :)
Maddi imkanlarımın el verdiği kadar 35-40 litrelik bir akvaryum aldım(gönül isterdi daha büyük olsun daha rahat etsinler) şuan 3 Japon besliyorum, bir tanede çok küçük çöpçü var. Japonlar 3.5 santim civarı. Şu anlık her hangi bir sıkıntıları yok gayet canlılar. Renkleri, derileri hakaretleri oldukça yerinde gözüküyor.
Asıl başlığı açma sebebime gelicek olursam günlerdir rahatsız edici bir ses sorunum var;
İç filtrem, hava motorum ve buna bağlı mini pipo filtrem(ismi bu sanırım) vede 20 cm lik bir hava taşım var.
Öncelikle daha yeni olduğum için motorumu ben seçemedim yani akvaryumcu ne dediyse ona uymak zorunda kalmıştım fazla bilgim olmadığı için. Şimdi şöyle bir şey , tek çıkışlı bir motor ve eski model birşeye benziyor. Sistemi kurdum o T gibi zımbırtıyla ayırdım bir hortum pipo ya bir hortumda hava taşına;
-Hava motorunun iki ayarı var High- Low.
-Şimdi anlamadığım noktalardan biri Low'a aldığım zaman ses azalıyor doğal olarak ve hava taşından her hangi bir çıkış olmuyor, ancak pipo filtre normal çalışıyor.
-High'te ikisi birden çalışıyor ve ses artıyor. hem motordan çıkan ses hemde hava taşından. Highteyken hava taşının hortumunu sıkıştırdım yani kestim hava gitmesini, sesin çoğu gitti. Yani sorun taşta gibi duruyor yada bu bir sorun mu?
-Geceleri uyurken low'a alıyorum mecburen. İç filtre ve Pipodan oluşan hava yeterli oluyor.
-Sesi azaltmak için ne yapmalıyım ne yapabilirim ? Motor seside fazla oluyor yüksek modta çalıştırınca.
-Acaba sorun nedir motor küçükmü geliyor yada büyük ? Taşıda çıkarmak istemiyorum hem daha fazla oksijen hemde görüntü açısından.
Akvaryumu mu ve kullandığım motorla taşın resimlerini ekledim ,Yardımlarınızı ve fikirlerini bekliyorum. Sağlıklı balıklar :)
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_090620160611091.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_270620160955591.jpg[/IMG]
Arkadaş iyi forumlar, yaklaşık 1 Buçuk ay önce başladım bu sevdaya; Sırf süs olsun diye 20 liraya küçücük bir akvaryum ve 2 japonla başlamıştım ancak hiçte öyle olmadı okudum, araştırdım, bilgilendim ve biraz işi büyüttüm ve artık yeni bir hobim var :)
Maddi imkanlarımın el verdiği kadar 35-40 litrelik bir akvaryum aldım(gönül isterdi daha büyük olsun daha rahat etsinler) şuan 3 Japon besliyorum, bir tanede çok küçük çöpçü var. Japonlar 3.5 santim civarı. Şu anlık her hangi bir sıkıntıları yok gayet canlılar. Renkleri, derileri hakaretleri oldukça yerinde gözüküyor.
Asıl başlığı açma sebebime gelicek olursam günlerdir rahatsız edici bir ses sorunum var;
İç filtrem, hava motorum ve buna bağlı mini pipo filtrem(ismi bu sanırım) vede 20 cm lik bir hava taşım var.
Öncelikle daha yeni olduğum için motorumu ben seçemedim yani akvaryumcu ne dediyse ona uymak zorunda kalmıştım fazla bilgim olmadığı için. Şimdi şöyle bir şey , tek çıkışlı bir motor ve eski model birşeye benziyor. Sistemi kurdum o T gibi zımbırtıyla ayırdım bir hortum pipo ya bir hortumda hava taşına;
-Hava motorunun iki ayarı var High- Low.
-Şimdi anlamadığım noktalardan biri Low'a aldığım zaman ses azalıyor doğal olarak ve hava taşından her hangi bir çıkış olmuyor, ancak pipo filtre normal çalışıyor.
-High'te ikisi birden çalışıyor ve ses artıyor. hem motordan çıkan ses hemde hava taşından. Highteyken hava taşının hortumunu sıkıştırdım yani kestim hava gitmesini, sesin çoğu gitti. Yani sorun taşta gibi duruyor yada bu bir sorun mu?
-Geceleri uyurken low'a alıyorum mecburen. İç filtre ve Pipodan oluşan hava yeterli oluyor.
-Sesi azaltmak için ne yapmalıyım ne yapabilirim ? Motor seside fazla oluyor yüksek modta çalıştırınca.
-Acaba sorun nedir motor küçükmü geliyor yada büyük ? Taşıda çıkarmak istemiyorum hem daha fazla oksijen hemde görüntü açısından.
Akvaryumu mu ve kullandığım motorla taşın resimlerini ekledim ,Yardımlarınızı ve fikirlerini bekliyorum. Sağlıklı balıklar :)
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
yns325,
LeafyAqua,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
fikret43,
Hoppala,
yeekim,
riderfish,
simsela,
ilham,
0rnn,
harun reşit,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
Lotus88,
ezzalisi,
scorpion26,
Koksal Gurkan,
karidesrehberi,
Emerse,
ilkermat,
Öğretmen Ali,
sina cen,
ilterisdoğukan,
forthehordex,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
√olkaπ,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Cyber_Scout,
Edera,
Aquarist101,
ternapi,
m170,
ayaser,
zafer3885,
AreS,
şansal,
Hidro Dinamik,
aranjman,
PesimistYakup,
ballantines,
tarikyksl,
Ehtiyar,
knnynr,
Jotunheim,
Lepistes175,
tyfnnfyt,
oguzozt,
t.korkmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
