ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
batuhanyaran
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2016 18:02
Son Ziyaret:
15 Eylül 2017 14:47
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
batuhanyarann
SON 9 MESAJI
Sönmezim'e Ne Olmuş Olabilir?
[QUOTE=Gokhann68]Sanırım göz fungusu hastalıklar bölümüne bakmanızı tavsiye ederim [/QUOTE]
teşekkürler bakıyorum
[QUOTE=Gokhann68]Sanırım göz fungusu hastalıklar bölümüne bakmanızı tavsiye ederim [/QUOTE]
teşekkürler bakıyorum
Sönmezim'e Ne Olmuş Olabilir?
Merhabalar dişi yunus ile erkek yunusda beyaz benek tarzı bişeler gördüm hemen ayrı bi tanka aldım ve tanka kaya tuzu ile metilen mavisi ekledim oksijen verdim günlük su değişimini yaptım ilacını eksik etmedim kararınca yaptım herşeyi fakat bugün işten geldiğimde dişinin öldüğünü gördüm su çok kötü olmuştu değiştim suyu o sırada erkeği ana tanka aldım fark ettimki gözünde beyaz bi perde var kafa atmış sağa sola kafasında yaralar var sizce ne yapmalıyım şimdi köşeye sıkıştım
[url=http://hizliresim.com/0DjakD][img]http://i.hizliresim.com/0DjakD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/4l23k0][img]http://i.hizliresim.com/4l23k0.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/J2rM4q][img]http://i.hizliresim.com/J2rM4q.jpg[/img][/url][EDIT]batuhanyaran,2016-05-14 23:49:35[/EDIT]
Merhabalar dişi yunus ile erkek yunusda beyaz benek tarzı bişeler gördüm hemen ayrı bi tanka aldım ve tanka kaya tuzu ile metilen mavisi ekledim oksijen verdim günlük su değişimini yaptım ilacını eksik etmedim kararınca yaptım herşeyi fakat bugün işten geldiğimde dişinin öldüğünü gördüm su çok kötü olmuştu değiştim suyu o sırada erkeği ana tanka aldım fark ettimki gözünde beyaz bi perde var kafa atmış sağa sola kafasında yaralar var sizce ne yapmalıyım şimdi köşeye sıkıştım
[url=http://hizliresim.com/0DjakD][img]http://i.hizliresim.com/0DjakD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/4l23k0][img]http://i.hizliresim.com/4l23k0.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/J2rM4q][img]http://i.hizliresim.com/J2rM4q.jpg[/img][/url][EDIT]batuhanyaran,2016-05-14 23:49:35[/EDIT]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
[QUOTE=Tunc Berk]Mantıklı bir yerleşim ile hem altını kazmalarını hemde kayaların sağlam durmalarını sağlayabilirsiniz.
Bu şekilde yaptığınızda da kayaların altına strafor uygulasaydınız keşke. Böyle ağır taşların direkt cama temas etmesini kimse istemez.[/QUOTE]
Strafor koymayı düşündük ama daha sonra kayanın dibindeki kumu kaznca srafo gözürkür vs diye vazgeçtik son durum bu sorun olcağını sanmıyorum yinede teşekkürler daha iyisi sizlerin olsun
[QUOTE=Tunc Berk]Mantıklı bir yerleşim ile hem altını kazmalarını hemde kayaların sağlam durmalarını sağlayabilirsiniz.
Bu şekilde yaptığınızda da kayaların altına strafor uygulasaydınız keşke. Böyle ağır taşların direkt cama temas etmesini kimse istemez.[/QUOTE]
Strafor koymayı düşündük ama daha sonra kayanın dibindeki kumu kaznca srafo gözürkür vs diye vazgeçtik son durum bu sorun olcağını sanmıyorum yinede teşekkürler daha iyisi sizlerin olsun
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
[QUOTE=Tunc Berk]Kayaların basık kalması bu nedenle önce kumu serip sonra kayaları koysaydınız kayalarınızın gömülmesinin önüne geçmiş olurdunuz.
Gördüğüm kadarı ile kayaların altında strafor da yok. direkt cama temas ediyor buda istenmeyen bir durum.
Tür konusuna değinilmiş zaten.
[IMG]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kayalar büyük olduğu için kumun üstüne koyarsak sıkıntı olur altını kazarlar devrilir diye öyle düşündük
[QUOTE=Tunc Berk]Kayaların basık kalması bu nedenle önce kumu serip sonra kayaları koysaydınız kayalarınızın gömülmesinin önüne geçmiş olurdunuz.
Gördüğüm kadarı ile kayaların altında strafor da yok. direkt cama temas ediyor buda istenmeyen bir durum.
Tür konusuna değinilmiş zaten.
[IMG]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kayalar büyük olduğu için kumun üstüne koyarsak sıkıntı olur altını kazarlar devrilir diye öyle düşündük
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
[QUOTE=erdemoguz]Merhaba akvaryumunuz hayırlı olsun. Fotoğrafları görünce aklıma bir şey takıldı. EBA ile birlikte hangi türler var akvaryumda. Kumunuz ph yükselten bir kum türümü ? Eğer öyle ise bir yanlışlık var. EBA'lar amerikan türüdür doğrudur ve düşük ph ister. Yanındaki türler yanlış bilmiyor ise malavi chiclidlerinden ve tamamen farklı su değerlerine ait balıklar. Sorun çıkabilir. Durum dediğim şekilde ise dikkat etmenizi ve kurulumunuzu tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Asıl amacım malawii tankı kurmakdı kum fazla geldiğinden kayalar basık kaldı onları ayarlicam EBA lar hakkında bi çözüm bulucam ama şimdilik bi sıkıntıları yok teşekkürler
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Yorumlarınız için teşekkür ederim arka fon sanıyorum parlament mavisi diye geçiyor ama tamda bilmiyorum lacivert bi fondu
[QUOTE=erdemoguz]Merhaba akvaryumunuz hayırlı olsun. Fotoğrafları görünce aklıma bir şey takıldı. EBA ile birlikte hangi türler var akvaryumda. Kumunuz ph yükselten bir kum türümü ? Eğer öyle ise bir yanlışlık var. EBA'lar amerikan türüdür doğrudur ve düşük ph ister. Yanındaki türler yanlış bilmiyor ise malavi chiclidlerinden ve tamamen farklı su değerlerine ait balıklar. Sorun çıkabilir. Durum dediğim şekilde ise dikkat etmenizi ve kurulumunuzu tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim.[/QUOTE]
EBA ile Yunus ve SP var bunlar arkadaşımın balıkları ben bakıcaktım eray akvaryum eba hediye içinde paylaşmak zorunda kaldılar benim akvaryum gelemden bütün malzemelerim geldiği için değiştirme şansım kalmadı bi süre böyle yaşadıkdan sonra ayırma işlemine bakıcam yorumunuz için teşekkürler
Asıl amacım malawii tankı kurmakdı kum fazla geldiğinden kayalar basık kaldı onları ayarlicam EBA lar hakkında bi çözüm bulucam ama şimdilik bi sıkıntıları yok teşekkürler
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Evet arkadaşlar akvaryumun son hali budur sizlerden yorum gelmiyor keyfimiz kaçmadı değil ama başladığımız işi sonlandırmak istediğimiz için bu fotolarıda atıyorum. Herkese iyi hobiler
[url=http://hizliresim.com/rM7mDM][img]http://i.hizliresim.com/rM7mDM.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/7g4VLv][img]http://i.hizliresim.com/7g4VLv.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/PkgYVQ][img]http://i.hizliresim.com/PkgYVQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8B4G2][img]http://i.hizliresim.com/g8B4G2.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oO97Q][img]http://i.hizliresim.com/9oO97Q.jpg[/img][/url]
Evet arkadaşlar akvaryumun son hali budur sizlerden yorum gelmiyor keyfimiz kaçmadı değil ama başladığımız işi sonlandırmak istediğimiz için bu fotolarıda atıyorum. Herkese iyi hobiler
[url=http://hizliresim.com/rM7mDM][img]http://i.hizliresim.com/rM7mDM.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/7g4VLv][img]http://i.hizliresim.com/7g4VLv.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/PkgYVQ][img]http://i.hizliresim.com/PkgYVQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8B4G2][img]http://i.hizliresim.com/g8B4G2.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oO97Q][img]http://i.hizliresim.com/9oO97Q.jpg[/img][/url]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Hepinize bu güzel yorumlar için teşekkür ederim haftasonu bi seyahat işim çıktı şuanda yoldayım bu gece kayaların fotoğraflarını atarım yarında iş çıkışı 720p kardeşimle kurucaz allahdan bişey olmazsa[:)]
Merhabalar şimdi eve girdim ilk işim kayaların fotoğraflarını çekip atmak oldu kusura bakmayın yazamadım bi süre
kayalarımız bunlar bizim çok hoşumuza gitti sizinde yorumlarınızı almak istiyorum
[url=http://hizliresim.com/7gjVba][img]http://i.hizliresim.com/7gjVba.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8Q4Ab][img]http://i.hizliresim.com/g8Q4Ab.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oj95r][img]http://i.hizliresim.com/9oj95r.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/QBj4lG][img]http://i.hizliresim.com/QBj4lG.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/XkZDoj][img]http://i.hizliresim.com/XkZDoj.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/d39W2r][img]http://i.hizliresim.com/d39W2r.jpg[/img][/url]
Gece demedik gündüz demedik bu kayaları temizledik baya pislik pas çıktı kalanlar görünüyor onlar artık işlemiş çıkmadı inş suya salınım vs. yapmazlar durum bu arkadaşlar yarında yerleştirip doldurucaz suyun oturmasını beklicez
Bu arada balıklarımızda alışmış korku falan kalmamış güzel renklere bürünmüşler çok hoşuma gitti electro blue acara pek fazla bilgi bulamadım ama onlar hakkında öğrendiklerimide burda paylaşırım
[url=http://hizliresim.com/o3JY7o][img]http://i.hizliresim.com/o3JY7o.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/ljA01l][img]http://i.hizliresim.com/ljA01l.jpg[/img][/url]
Herkese iyi hobiler yorumlarınızı bekliyorum[:)]
Herkese Merhabalar 720p (alican) kardeşimle tankı kurmaya başladık.
İlk önce kayaları yerleştirdik. Kusura bakmayın kumu dökmeden önce kayaların dizaynını çekmeyi unuttuk.
[url=http://hizliresim.com/JAjO8B][img]http://i.hizliresim.com/JAjO8B.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/GRjyW7][img]http://i.hizliresim.com/GRjyW7.jpg[/img][/url]
Daha sonra kumları yerleştirmeye başladık.30 kg silis kum fazla geldi bunu sonradan farkettik.
[url=http://hizliresim.com/6PjypW][img]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/z5NJOD][img]http://i.hizliresim.com/z5NJOD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/WkjG8L][img]http://i.hizliresim.com/WkjG8L.jpg[/img][/url]
Kumu döktükten sonra suyunu doldurmaya başladık.
[url=http://hizliresim.com/OAjy85][img]http://i.hizliresim.com/OAjy85.jpg[/img][/url]
Suyu doldurduk ve suyun dinlenmesi beklemeye başladık. Kum fazla geldiği için su dinlenince bir miktarını geri çekicez. Tankın son hali şimdilik böyle.
[url=http://hizliresim.com/0n3GWW][img]http://i.hizliresim.com/0n3GWW.jpg[/img][/url]
Son olarak biz [:)]
[url=http://hizliresim.com/4rNGWQ][img]http://i.hizliresim.com/4rNGWQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/3LkpW4][img]http://i.hizliresim.com/3LkpW4.jpg[/img][/url]
Hepinize bu güzel yorumlar için teşekkür ederim haftasonu bi seyahat işim çıktı şuanda yoldayım bu gece kayaların fotoğraflarını atarım yarında iş çıkışı 720p kardeşimle kurucaz allahdan bişey olmazsa[:)]
Merhabalar şimdi eve girdim ilk işim kayaların fotoğraflarını çekip atmak oldu kusura bakmayın yazamadım bi süre
kayalarımız bunlar bizim çok hoşumuza gitti sizinde yorumlarınızı almak istiyorum
[url=http://hizliresim.com/7gjVba][img]http://i.hizliresim.com/7gjVba.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8Q4Ab][img]http://i.hizliresim.com/g8Q4Ab.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oj95r][img]http://i.hizliresim.com/9oj95r.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/QBj4lG][img]http://i.hizliresim.com/QBj4lG.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/XkZDoj][img]http://i.hizliresim.com/XkZDoj.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/d39W2r][img]http://i.hizliresim.com/d39W2r.jpg[/img][/url]
Gece demedik gündüz demedik bu kayaları temizledik baya pislik pas çıktı kalanlar görünüyor onlar artık işlemiş çıkmadı inş suya salınım vs. yapmazlar durum bu arkadaşlar yarında yerleştirip doldurucaz suyun oturmasını beklicez
Bu arada balıklarımızda alışmış korku falan kalmamış güzel renklere bürünmüşler çok hoşuma gitti electro blue acara pek fazla bilgi bulamadım ama onlar hakkında öğrendiklerimide burda paylaşırım
[url=http://hizliresim.com/o3JY7o][img]http://i.hizliresim.com/o3JY7o.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/ljA01l][img]http://i.hizliresim.com/ljA01l.jpg[/img][/url]
Herkese iyi hobiler yorumlarınızı bekliyorum[:)]
Herkese Merhabalar 720p (alican) kardeşimle tankı kurmaya başladık.
İlk önce kayaları yerleştirdik. Kusura bakmayın kumu dökmeden önce kayaların dizaynını çekmeyi unuttuk.
[url=http://hizliresim.com/JAjO8B][img]http://i.hizliresim.com/JAjO8B.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/GRjyW7][img]http://i.hizliresim.com/GRjyW7.jpg[/img][/url]
Daha sonra kumları yerleştirmeye başladık.30 kg silis kum fazla geldi bunu sonradan farkettik.
[url=http://hizliresim.com/6PjypW][img]http://i.hizliresim.com/6PjypW.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/z5NJOD][img]http://i.hizliresim.com/z5NJOD.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/WkjG8L][img]http://i.hizliresim.com/WkjG8L.jpg[/img][/url]
Kumu döktükten sonra suyunu doldurmaya başladık.
[url=http://hizliresim.com/OAjy85][img]http://i.hizliresim.com/OAjy85.jpg[/img][/url]
Suyu doldurduk ve suyun dinlenmesi beklemeye başladık. Kum fazla geldiği için su dinlenince bir miktarını geri çekicez. Tankın son hali şimdilik böyle.
[url=http://hizliresim.com/0n3GWW][img]http://i.hizliresim.com/0n3GWW.jpg[/img][/url]
Son olarak biz [:)]
[url=http://hizliresim.com/4rNGWQ][img]http://i.hizliresim.com/4rNGWQ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/3LkpW4][img]http://i.hizliresim.com/3LkpW4.jpg[/img][/url]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
[QUOTE=Gurcan]Hayırlı olsun kurulumunuz. Amerikanları severim ben de. Takipteyim.[/QUOTE]
teşekkür ediyorum bugünde kayaların fotolarını atıcam inş sıkıntısız bir kurulum olacak[:)]
[QUOTE=Gurcan]Hayırlı olsun kurulumunuz. Amerikanları severim ben de. Takipteyim.[/QUOTE]
teşekkür ediyorum bugünde kayaların fotolarını atıcam inş sıkıntısız bir kurulum olacak[:)]
120x45x55h 300 Litre Amerikan Kurulum
Öncelikle Merhabalar foruma yeni üye oldum 300 litrelik akvaryumumun kurulumunu sizlerle paylaşmak görüşlerinizi ve fikirlerinizi almak isterim
aşama aşama fotoğraflar ile ilerleyişimizi göstericem burdan 720p ( alican aydın ) kardeşime selam olsun onunla beraber baş koyduk bu kurulum işine çok yardım etti teşekkürlerimi sunuyorum kardeşime
eray akvaryumada burdan çok teşekkür ediyorum ordudan gittik aldık ellerinde olmamasına rağmen bir şekilde buldular onlardanda allah razı olsun
akvaryum geldi yerine yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/qMODWQ][img]http://i.hizliresim.com/qMODWQ.jpg[/img][/url]
ilk iş olarak arka fonunu yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/j3bDjL][img]http://i.hizliresim.com/j3bDjL.jpg[/img][/url]
altınada strafor yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/nM0D2M][img]http://i.hizliresim.com/nM0D2M.jpg[/img][/url]
sıra en zorlu işe gelmişti 30 kg silis kumu yıkamak için bir akşamımı verdim çok zor oldu ama değiceğini biliyorduk
[url=http://hizliresim.com/7g3LNa][img]http://i.hizliresim.com/7g3LNa.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8MGWb][img]http://i.hizliresim.com/g8MGWb.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oZ7dr][img]http://i.hizliresim.com/9oZ7dr.jpg[/img][/url]
daha sonra iç filtre dış filtre ve hava hortumlarını yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/v5WDR4][img]http://i.hizliresim.com/v5WDR4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/o34m99][img]http://i.hizliresim.com/o34m99.jpg[/img][/url]
eray akvaryumun hediye etmiş olduğu 10 adet electric blue acara balıklarımızı geçici olarak komşumdan aldığım akvaryuma yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/LA56EZ][img]http://i.hizliresim.com/LA56EZ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/21zl52][img]http://i.hizliresim.com/21zl52.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/VaW76v][img]http://i.hizliresim.com/VaW76v.jpg[/img][/url]
yarın da kayalarımız gelicek onlarında fotoğraflarını sizlerle paylaşırım akvaryumun silikonları kurumadığı için yerleşimi yapamıyoruz inş. hafta başında kuruluma başlicaz ve bitiricez tam detaylı fotoğraflarını kurulum bitince paylaşacağız şimdilik benden bu kadar görüşlerinizi bekliyorum herkese iyi hobiler [8)]
[8)][8)]
Öncelikle Merhabalar foruma yeni üye oldum 300 litrelik akvaryumumun kurulumunu sizlerle paylaşmak görüşlerinizi ve fikirlerinizi almak isterim
aşama aşama fotoğraflar ile ilerleyişimizi göstericem burdan 720p ( alican aydın ) kardeşime selam olsun onunla beraber baş koyduk bu kurulum işine çok yardım etti teşekkürlerimi sunuyorum kardeşime
eray akvaryumada burdan çok teşekkür ediyorum ordudan gittik aldık ellerinde olmamasına rağmen bir şekilde buldular onlardanda allah razı olsun
akvaryum geldi yerine yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/qMODWQ][img]http://i.hizliresim.com/qMODWQ.jpg[/img][/url]
ilk iş olarak arka fonunu yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/j3bDjL][img]http://i.hizliresim.com/j3bDjL.jpg[/img][/url]
altınada strafor yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/nM0D2M][img]http://i.hizliresim.com/nM0D2M.jpg[/img][/url]
sıra en zorlu işe gelmişti 30 kg silis kumu yıkamak için bir akşamımı verdim çok zor oldu ama değiceğini biliyorduk
[url=http://hizliresim.com/7g3LNa][img]http://i.hizliresim.com/7g3LNa.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/g8MGWb][img]http://i.hizliresim.com/g8MGWb.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/9oZ7dr][img]http://i.hizliresim.com/9oZ7dr.jpg[/img][/url]
daha sonra iç filtre dış filtre ve hava hortumlarını yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/v5WDR4][img]http://i.hizliresim.com/v5WDR4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/o34m99][img]http://i.hizliresim.com/o34m99.jpg[/img][/url]
eray akvaryumun hediye etmiş olduğu 10 adet electric blue acara balıklarımızı geçici olarak komşumdan aldığım akvaryuma yerleştirdik
[url=http://hizliresim.com/LA56EZ][img]http://i.hizliresim.com/LA56EZ.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/21zl52][img]http://i.hizliresim.com/21zl52.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/VaW76v][img]http://i.hizliresim.com/VaW76v.jpg[/img][/url]
yarın da kayalarımız gelicek onlarında fotoğraflarını sizlerle paylaşırım akvaryumun silikonları kurumadığı için yerleşimi yapamıyoruz inş. hafta başında kuruluma başlicaz ve bitiricez tam detaylı fotoğraflarını kurulum bitince paylaşacağız şimdilik benden bu kadar görüşlerinizi bekliyorum herkese iyi hobiler [8)]
[8)][8)]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 11:45
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
KULLANICILAR
- 107 Online Kullanıcı, 58 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
ferhattt,
fatihgurhan,
altuntasseref,
Ahmet55,
fikret43,
Emerse,
Sfenks111,
Cyber_Scout,
Hoppala,
BoraER,
ciways,
TolgahanA,
yeekim,
0rnn,
LeafyAqua,
ertug26,
sorbiek,
EKAR,
riderfish,
zimdaldil,
Kuduoglu,
EmiirKaan,
ALTEMUR,
florasan,
ezzalisi,
Kınayu,
sina cen,
zen666,
MiSoSiKiaN,
karidesrehberi,
osmandbnl,
Ercankurt,
forthehordex,
AtlasPoyraz,
BadgeR,
oguzozt,
DERMAN07,
NightWist,
erdalakçay,
Phos,
tukabu,
GhostKoi,
pitsem,
Brdk64,
JujuSeri,
eyidasss,
gyunda,
OBShrimp,
BASARSURMEGOZ,
abunil,
Fatih Cebeci,
Kaangzkr,
Kaya ankara,
Aguamentist,
dincseref,
3muratyucel8,
Timurhan Türker,
t.korkmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
