ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ziyasenkaya
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
663
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ekim 2015 16:35
Son Ziyaret:
19 Haziran 2026 11:04
Toplam Mesaj:
902 [0.23 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
20 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ziya Şenkaya
Doğum Tarihi:
15 Şubat 1976
Yaş:
50
İl:
Tekirdag
Meslek:
Bilgi İşlem
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ziya Şenkaya
500lt deniz kurulumu
SON 10 MESAJI
Yine Bir Otomatik Yemleme Yapımı Ve Yine Ben
[QUOTE=Tayyareci]Bende bayramda gideceğim için gaza gelip hemen hazırladım. En büyük sorun çok az miktarda yem atması gerekiyor bu sebepten hazır makinalar da işime yaramıyor. Deneme aşamasındayım umarım işe yarar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/130520262224461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/130520262224501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/130520262224531.jpg[/IMG][/QUOTE]
Güzel bir çalışma olmuş, basit bir arduino düzeneği ve sg90 servo motor ile de gayet güzel iş görür, şırıngayı servonun pervanesine yapıştırıp sırayla önce180C döndürüp sonra 0 noktasına geri çektiğinizde balıkları yemleyip, sonra da şırınganın açık ucunu yukarı getirip içine buhar dolmasını, yemin rutubetlenip bozulmasını/topaklanmasını da engellemiş olursunuz. Arduino ve sg90 kodları internette bol miktarda mevcut, buraya tekrar yazıp konuyu dağıtmayayım [:)]
Not : Bu sistemde SG90 kullanımı için de bir zamanlayıcı lazım, yani devreye bir de saat çipi gerekiyor, boşverin siz ben birşey dememişim gibi bırakın [:lol:][EDIT]ziyasenkaya,2026-05-14 09:14:00[/EDIT]
[QUOTE=Tayyareci]Bende bayramda gideceğim için gaza gelip hemen hazırladım. En büyük sorun çok az miktarda yem atması gerekiyor bu sebepten hazır makinalar da işime yaramıyor. Deneme aşamasındayım umarım işe yarar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/130520262224461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/130520262224501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/130520262224531.jpg[/IMG][/QUOTE]
Güzel bir çalışma olmuş, basit bir arduino düzeneği ve sg90 servo motor ile de gayet güzel iş görür, şırıngayı servonun pervanesine yapıştırıp sırayla önce180C döndürüp sonra 0 noktasına geri çektiğinizde balıkları yemleyip, sonra da şırınganın açık ucunu yukarı getirip içine buhar dolmasını, yemin rutubetlenip bozulmasını/topaklanmasını da engellemiş olursunuz. Arduino ve sg90 kodları internette bol miktarda mevcut, buraya tekrar yazıp konuyu dağıtmayayım [:)]
Not : Bu sistemde SG90 kullanımı için de bir zamanlayıcı lazım, yani devreye bir de saat çipi gerekiyor, boşverin siz ben birşey dememişim gibi bırakın [:lol:][EDIT]ziyasenkaya,2026-05-14 09:14:00[/EDIT]
Yine Bir Otomatik Yemleme Yapımı Ve Yine Ben
Tabi ki her tür eleştiri ve tavsiyeye açığım, bu videoyu çekeli bayağı oldu, sump ve iç dekorasyon çok defa değişti. Şu an bir kaç paket sera siporax var takviye olarak, onun dışında spirulina alg için büyük bir kafes bastık yazıcıdan, algleri akvaryumda bir yere yerleştireceğim, akvaryumun konumundan dolayı sump için ışık yapma şansım yok, bu yüzden büyümeyi bıraktı. Armatürden alacağı ışık şiddetine göre spirulina algin büyüme hızı değişiyor, bir yılda bir kaç kez budayıp hediye etmiştim. Boy atan coran angel balığım yüzünden zor bela aldığım mercanlarım duman oldu, 1 ay kadar evvel onu kuş tülü kafes ile akvaryuma f tipi cezaevi yaptım ve tekrar mercanları toparlamaya başladım. spirulina alg kafesini de o yüzden daha önce içeriye alamadım. Yavaş yavaş bir şeyler oturmaya başladı ama zararım çok büyük [:'(] Şu an sadece nitrat biraz yüksek onun dışında diğer değerler aralıklar içinde. Bazen acaba ben de mi tatlı suyu bozmayıp, yarım tonluk bir maceraya girişmeden, sadece marin akvaryumu olan biriyle çay içmeye devam etse miydim diye düşünmüyor değilim. [:lol:] [:lol:] [:lol:]
Tabi ki her tür eleştiri ve tavsiyeye açığım, bu videoyu çekeli bayağı oldu, sump ve iç dekorasyon çok defa değişti. Şu an bir kaç paket sera siporax var takviye olarak, onun dışında spirulina alg için büyük bir kafes bastık yazıcıdan, algleri akvaryumda bir yere yerleştireceğim, akvaryumun konumundan dolayı sump için ışık yapma şansım yok, bu yüzden büyümeyi bıraktı. Armatürden alacağı ışık şiddetine göre spirulina algin büyüme hızı değişiyor, bir yılda bir kaç kez budayıp hediye etmiştim. Boy atan coran angel balığım yüzünden zor bela aldığım mercanlarım duman oldu, 1 ay kadar evvel onu kuş tülü kafes ile akvaryuma f tipi cezaevi yaptım ve tekrar mercanları toparlamaya başladım. spirulina alg kafesini de o yüzden daha önce içeriye alamadım. Yavaş yavaş bir şeyler oturmaya başladı ama zararım çok büyük [:'(] Şu an sadece nitrat biraz yüksek onun dışında diğer değerler aralıklar içinde. Bazen acaba ben de mi tatlı suyu bozmayıp, yarım tonluk bir maceraya girişmeden, sadece marin akvaryumu olan biriyle çay içmeye devam etse miydim diye düşünmüyor değilim. [:lol:] [:lol:] [:lol:]
Yine Bir Otomatik Yemleme Yapımı Ve Yine Ben
Makbule hanım, Youtube kanalımda tatlı sudan tuzlu suya geçiş videolarıma bakarsanız ne kadar çok uğraştığımı ve nelerle boğuştuğumu görürsünüz. Geçişten sonra da 3 defa beyaz benek tarzı hastalık atlattım, kaybettiğim balık ve mercanların değeri çok ciddi rakamlarda. Hele ki cam değişimi, su arıtması, aldığım katkılar vb de eklenince alt toplam yahu ben ne yaptım oluyor, o yüzden nano tanklar daha avantajlı. Şu anda da nerden geldiği belli olmayan vermetid snail lerle uğraşıyorum, kayaları çıkartıp balkona attım ölsünler diye. Başlangıçta yaptığım 100W armatür gözüme yeterli gelmediği için 144W olarak tekrar güncelledim, sonra 160W olarak yine yükseltme yaptım. En son tüm bağlantıları söküp renkleri gruplandırarak yeniden yaptım. Şu anda bir çok resif hobicisinin sadece gözlük kullanarak görebildiği mercanların gerçek rengini ben çıplak gözle görebiliyorum (sırrını henüz paylaşmayacağım). Arduino tarafında da gün ışığı simülasyonu, otomatik soğutma için yeni kodlamayı bitirdim, sadece devreyi lehimlemek kaldı. Hayat mücadelesi yüzünden bir çok insan onunla mı uğraşacağım yaw boşver al hazırını mantığında. Ama evet uğraşmamız lazım, çünkü hazır ürünler ciddi fiyatlara satılıyor. Su tamamlamayı bile önce cam çubukla, sonra 3D olarak yaptım ve gayet güzel çalışıyor. Yani biraz uğraşmak heves etmek gerekli bence. Forumda bir çok genç arkadaş eminim biraz daha gayretle çok daha iyi şeyleri yapacak kapasitedeler, sadece biraz motivasyon gerekiyor. Bu arada power led armatür yapmaya çalışan arkadaşlar varsa benim armatürümün bağlantı şemasından faydalanabilirler.
[VID]https://youtu.be/yfxQxBiMy08?si=PklzqiZRc0uf4l-m[/VID]
Makbule hanım, Youtube kanalımda tatlı sudan tuzlu suya geçiş videolarıma bakarsanız ne kadar çok uğraştığımı ve nelerle boğuştuğumu görürsünüz. Geçişten sonra da 3 defa beyaz benek tarzı hastalık atlattım, kaybettiğim balık ve mercanların değeri çok ciddi rakamlarda. Hele ki cam değişimi, su arıtması, aldığım katkılar vb de eklenince alt toplam yahu ben ne yaptım oluyor, o yüzden nano tanklar daha avantajlı. Şu anda da nerden geldiği belli olmayan vermetid snail lerle uğraşıyorum, kayaları çıkartıp balkona attım ölsünler diye. Başlangıçta yaptığım 100W armatür gözüme yeterli gelmediği için 144W olarak tekrar güncelledim, sonra 160W olarak yine yükseltme yaptım. En son tüm bağlantıları söküp renkleri gruplandırarak yeniden yaptım. Şu anda bir çok resif hobicisinin sadece gözlük kullanarak görebildiği mercanların gerçek rengini ben çıplak gözle görebiliyorum (sırrını henüz paylaşmayacağım). Arduino tarafında da gün ışığı simülasyonu, otomatik soğutma için yeni kodlamayı bitirdim, sadece devreyi lehimlemek kaldı. Hayat mücadelesi yüzünden bir çok insan onunla mı uğraşacağım yaw boşver al hazırını mantığında. Ama evet uğraşmamız lazım, çünkü hazır ürünler ciddi fiyatlara satılıyor. Su tamamlamayı bile önce cam çubukla, sonra 3D olarak yaptım ve gayet güzel çalışıyor. Yani biraz uğraşmak heves etmek gerekli bence. Forumda bir çok genç arkadaş eminim biraz daha gayretle çok daha iyi şeyleri yapacak kapasitedeler, sadece biraz motivasyon gerekiyor. Bu arada power led armatür yapmaya çalışan arkadaşlar varsa benim armatürümün bağlantı şemasından faydalanabilirler.
[VID]https://youtu.be/yfxQxBiMy08?si=PklzqiZRc0uf4l-m[/VID]
Yine Bir Otomatik Yemleme Yapımı Ve Yine Ben
[QUOTE=pianoƒish]İnsanlar için olanı da var ama henüz pek başarılı değil [:)))]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=XDqHEbSi204[/VID][/QUOTE]
bayağı eğlenceli olurdu [:lol:]
[QUOTE=pianoƒish]İnsanlar için olanı da var ama henüz pek başarılı değil [:)))]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=XDqHEbSi204[/VID][/QUOTE]
bayağı eğlenceli olurdu [:lol:]
Yine Bir Otomatik Yemleme Yapımı Ve Yine Ben
[QUOTE=cokmutlu]
Tam tur günde 2 yalnız. [:iyi:] Yani günde 2 yemleme yapıyor. Ki aslında araya bölme koyup, 2 pipet ve 2 çeşit yemden günde 2şer porsiyon verecek şekilde yapacaktım ama son anda vaz geçtim. Ayrıca, saat göbeğine çay kaşığı gibi bişey monte edip, göstere göstere yem atan bişey ben de tasarladım ama, yem çok rutubet çeker, bayatlar diye vaz geçtim ondan da. [:)][/QUOTE]
2 kez besleme yapması güzel, ayrı yem verme fikri daha da güzel, balıklara da faydalı olur. Ben de bir süredir Tom Hatch'n Feeder tarzı bir şey tasarlamaya uğraşıyorum ama araya başka şeyler girdiği için hep erteliyorum. Basit bir kutu içerisinde artemia yumurtaları olacak, yumurtalar suya karışmayacak yani kutudan kaçamayacak şekilde bir düzenek ile sadece açılan artemialar akvaryuma geçerek balıklara yem olacak şekilde bir kutu. Prototipi hazır aslında sadece biraz daha detaylandırıp sonra 3d yazıcıda basacağım. Deniz akvaryumunda kullanacağım için sürekli tuzlu suda kalacak yumurtalar. Bitirp çalıştığını gördüğümde planları ile birlikte yayınlayacağım, ihtiyacı ve yapma imkanı olan arkadaşlar faydalanabilirler.[:)]
[QUOTE=cokmutlu]
Tam tur günde 2 yalnız. [:iyi:] Yani günde 2 yemleme yapıyor. Ki aslında araya bölme koyup, 2 pipet ve 2 çeşit yemden günde 2şer porsiyon verecek şekilde yapacaktım ama son anda vaz geçtim. Ayrıca, saat göbeğine çay kaşığı gibi bişey monte edip, göstere göstere yem atan bişey ben de tasarladım ama, yem çok rutubet çeker, bayatlar diye vaz geçtim ondan da. [:)][/QUOTE]
2 kez besleme yapması güzel, ayrı yem verme fikri daha da güzel, balıklara da faydalı olur. Ben de bir süredir Tom Hatch'n Feeder tarzı bir şey tasarlamaya uğraşıyorum ama araya başka şeyler girdiği için hep erteliyorum. Basit bir kutu içerisinde artemia yumurtaları olacak, yumurtalar suya karışmayacak yani kutudan kaçamayacak şekilde bir düzenek ile sadece açılan artemialar akvaryuma geçerek balıklara yem olacak şekilde bir kutu. Prototipi hazır aslında sadece biraz daha detaylandırıp sonra 3d yazıcıda basacağım. Deniz akvaryumunda kullanacağım için sürekli tuzlu suda kalacak yumurtalar. Bitirp çalıştığını gördüğümde planları ile birlikte yayınlayacağım, ihtiyacı ve yapma imkanı olan arkadaşlar faydalanabilirler.[:)]
Yine Bir Otomatik Yemleme Yapımı Ve Yine Ben
Tebrik ederim güzel bir çalışma olmuş, benzeri çok projelere rastlamıştım internette, alçıpan dübeli ile helezon şeklinde yem atandan tutun, bebek kamerasının ucuna çay kaşığı bağlayıp, telefondan yönlendirmeye kadar her çeşit var [:lol:] sizdeki tasarım sadece günde 1 defa yapacak şekilde tasarlanmış gibi gördüm, aslında canlı yüküne göre 2-3 pipet ile de bol yemleme yapılabilir. Sadece dökülecek yem ayarını iyi ölçmek lazım. Ben yıllardır food timer olarak geçen yeşil renk cihazı kullanıyorum, yem ayarı kolay 6 adede kadar da yemleme yapıyor. Sizdeki gibi saat mantığıyla çalıştığı için de pili bitmediği sürece bir sıkıntı olmuyor. Biraz elektronikle uğraşan arkadaşlar arduino ve bir servo motorla da benzeri yemlemeleri yapabiliyorlar.[:nazar:]
Tebrik ederim güzel bir çalışma olmuş, benzeri çok projelere rastlamıştım internette, alçıpan dübeli ile helezon şeklinde yem atandan tutun, bebek kamerasının ucuna çay kaşığı bağlayıp, telefondan yönlendirmeye kadar her çeşit var [:lol:] sizdeki tasarım sadece günde 1 defa yapacak şekilde tasarlanmış gibi gördüm, aslında canlı yüküne göre 2-3 pipet ile de bol yemleme yapılabilir. Sadece dökülecek yem ayarını iyi ölçmek lazım. Ben yıllardır food timer olarak geçen yeşil renk cihazı kullanıyorum, yem ayarı kolay 6 adede kadar da yemleme yapıyor. Sizdeki gibi saat mantığıyla çalıştığı için de pili bitmediği sürece bir sıkıntı olmuyor. Biraz elektronikle uğraşan arkadaşlar arduino ve bir servo motorla da benzeri yemlemeleri yapabiliyorlar.[:nazar:]
40*40*40 Walstad - Drystart
Kurulumunuz hayırlı olsun şimdiden. 10 yıl önce hobiye yeni başladığım dönemde ben de böyle bir akvaryum kurmuştum. Tarla toprağı normal kumlara göre bitkileri çok daha fazla besliyor ve yumuşak olduğu için kökler daha fazla gelişiyor. Sonra sıkıldığım için ve yavru balıklarım da büyüdüğü için bozmuştum. Fakat bu tip akvaryumlarda bozmaya karar verdiğinizde balkonda yada bahçede boşaltın akvaryumu. Çünkü suyun altında kalıp sıkışan bahçe toprağı bataklık etkisi yapıyor, yani yoğun bir metan gazı çıkıyor. Evin içi resmen tuvalet gibi kokuyor yani. [:lol:]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/25lt_prototip_sera_k872251.asp[/URL]
Kurulumunuz hayırlı olsun şimdiden. 10 yıl önce hobiye yeni başladığım dönemde ben de böyle bir akvaryum kurmuştum. Tarla toprağı normal kumlara göre bitkileri çok daha fazla besliyor ve yumuşak olduğu için kökler daha fazla gelişiyor. Sonra sıkıldığım için ve yavru balıklarım da büyüdüğü için bozmuştum. Fakat bu tip akvaryumlarda bozmaya karar verdiğinizde balkonda yada bahçede boşaltın akvaryumu. Çünkü suyun altında kalıp sıkışan bahçe toprağı bataklık etkisi yapıyor, yani yoğun bir metan gazı çıkıyor. Evin içi resmen tuvalet gibi kokuyor yani. [:lol:]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/25lt_prototip_sera_k872251.asp[/URL]
5000 Tl Akvaryum Değer Mi?
Ben komple kutu şeklinde yaptırmıştım 180x50x80h olarak, üst ve altta 5'er kuşak, arkada 2 önde 1 dikme şeklinde yaptım. Öne tek dikme yapmamın sebebi de 2 adet çift kapaklı kapak için. Köşelerden de üçgen saç kaynak yapıldı, aslında demirciye artan profillerden kesmesini söylemiştim ama üşendi herhalde [:)))] Üstüne de 18mm mdf kaplandı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178865/271220221504231.jpg[/IMG]
Ben komple kutu şeklinde yaptırmıştım 180x50x80h olarak, üst ve altta 5'er kuşak, arkada 2 önde 1 dikme şeklinde yaptım. Öne tek dikme yapmamın sebebi de 2 adet çift kapaklı kapak için. Köşelerden de üçgen saç kaynak yapıldı, aslında demirciye artan profillerden kesmesini söylemiştim ama üşendi herhalde [:)))] Üstüne de 18mm mdf kaplandı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178865/271220221504231.jpg[/IMG]
5000 Tl Akvaryum Değer Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178865/260320262257041.jpg[/IMG]
Şu işaretli yerde profil yok galiba, ben mi yanlış görüyorum?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178865/260320262257041.jpg[/IMG]
Şu işaretli yerde profil yok galiba, ben mi yanlış görüyorum?
5000 Tl Akvaryum Değer Mi?
Tata hocam aynı mantıkta yapmışız akvaryumlarımızı, ben de 40x60 4mm profilden yaptırmıştım. Yalnız sizin resimde mi çıkmamış yoksa altta profiller birbirinden ayrı mı?
Tata hocam aynı mantıkta yapmışız akvaryumlarımızı, ben de 40x60 4mm profilden yaptırmıştım. Yalnız sizin resimde mi çıkmamış yoksa altta profiller birbirinden ayrı mı?
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 13:46
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
