ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SelimBÜYÜKPOLAT
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Haziran 2015 00:22
Son Ziyaret:
23 Ekim 2015 12:35
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selim BÜYÜKPOLAT
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Selim BÜYÜKPOLAT
SON 10 MESAJI
Tropheus Duboisi Akvaryuma Alıştırma
Sevgili akvarist abilerim ve kardeşlerim daha önce inci gurami ve pembe tetra besliyordum ancak 1 ay civarı besledikten sonra duboisi maswaya geçiş yaptım. Sürekli alışveriş yaptıgım akvaryumcudan 5 tane duboisi aldım 2 tanesi diğerlerinden çok daha küçük. Aldığımda sürekli bir köşede aşağıya ve yukarıya inip çıkıyorlardı araştırdığım kadarı ile alışma süreci ve stres kaynaklı imiş. Akvaryum içerisindeki dizayn kötü idi 1 gün sonra tekrar dizayn ettim yeniledim. yaklaşık 1 haftadır yeni kurduğum dizayn ile balıklara bakmaya çalışıyorum. En küçük olan 2 tane genelde normal davranıyorlar. yem yiyorlar ama ürkekler, diğer 3 tane büyük olanlar ışıkta ve beni gördüklerinde sürekli olarak köşede yukarı aşağıya inip çıkıyorlar hala stres altındalar sanırım. Birde akvaryumda aşağıya yukarıya doğru inip çıktıkları kısımdaki camın önüne birşeyle kapatınca biraz sakınleşiyorlar yada bana öyle geliyor. Ne yapmalıyım normalleşmeleri için bilemedim. yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174870/2_DSC_2330.JPG[/IMG][EDIT]SelimBÜYÜKPOLAT,2015-07-16 01:04:28[/EDIT]
Sevgili akvarist abilerim ve kardeşlerim daha önce inci gurami ve pembe tetra besliyordum ancak 1 ay civarı besledikten sonra duboisi maswaya geçiş yaptım. Sürekli alışveriş yaptıgım akvaryumcudan 5 tane duboisi aldım 2 tanesi diğerlerinden çok daha küçük. Aldığımda sürekli bir köşede aşağıya ve yukarıya inip çıkıyorlardı araştırdığım kadarı ile alışma süreci ve stres kaynaklı imiş. Akvaryum içerisindeki dizayn kötü idi 1 gün sonra tekrar dizayn ettim yeniledim. yaklaşık 1 haftadır yeni kurduğum dizayn ile balıklara bakmaya çalışıyorum. En küçük olan 2 tane genelde normal davranıyorlar. yem yiyorlar ama ürkekler, diğer 3 tane büyük olanlar ışıkta ve beni gördüklerinde sürekli olarak köşede yukarı aşağıya inip çıkıyorlar hala stres altındalar sanırım. Birde akvaryumda aşağıya yukarıya doğru inip çıktıkları kısımdaki camın önüne birşeyle kapatınca biraz sakınleşiyorlar yada bana öyle geliyor. Ne yapmalıyım normalleşmeleri için bilemedim. yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/174870/2_DSC_2330.JPG[/IMG][EDIT]SelimBÜYÜKPOLAT,2015-07-16 01:04:28[/EDIT]
kum ve akvaryum hakkında birkaç soru..
cevaplar için teşekkür ederim.. zeminde şuan mevcut çakılı çıkarmadan üstüne misket gübre ve hagen siyah kum koysam yeterli olur sanırım.. Birde okuduğum kadarı ile misket gübreleri 2-3 ayda bir yenilemem gerekiyor. En üstte olan hagen kumumu yoksa misket gübremi. Misket gübre altta olan ise 2-3 ayda bir değiştirmesi nasıl olucak anlayamadım...
cevaplar için teşekkür ederim.. zeminde şuan mevcut çakılı çıkarmadan üstüne misket gübre ve hagen siyah kum koysam yeterli olur sanırım.. Birde okuduğum kadarı ile misket gübreleri 2-3 ayda bir yenilemem gerekiyor. En üstte olan hagen kumumu yoksa misket gübremi. Misket gübre altta olan ise 2-3 ayda bir değiştirmesi nasıl olucak anlayamadım...
kum ve akvaryum hakkında birkaç soru..
Arkadaşlar merhaba. Öncelikle forumu sürekli okuyorum kafamda birşeyler şekilleniyor lakin yine de tereddütlerim var. Sizinle paylaşmak isterim. 175lt'lik bir tankım var. Şuan içinde dış filtre jebo825, termometre, 200wattlık ısıtıcım var. Balık olarak iki adet inci gurami ve 11 pembe tetra var. Balıklar gayet hareketli ve mutlu görünüyorlar. Şimdi akvaryum ve içindeki kum vs. bana hediye geldi. ben biraz acele ederek hataya düştüm şuan zeminde beyaz çakıl ve bir tane kütük ile ufak tefek deniz kabukları var. Şimdi benim baktığım balıklar bitkili ortamı sevdikleri için bitkilendireceğim. Okuduğum kadarı ile 5-6 cm kum koymamız gerekiyor ve tabaka tabaka olması her tabakanın arasında da sineklik olması gerekiyormuş. zemın alanı 85x45 kaç kilo kum ve kum adlarını bilmiyorum. ben şuan mevcut zemındeki çakılı çıkaracakmıyım ve alacağım kum isimleri nelerdir? bitkiler için gübre vs.. Bana biri sırasıyla şunları şunları alacaksın dese bende ona göre bir yol izlesem çok şey istemiş olurmuyum bilemiyorum... Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler...
Arkadaşlar merhaba. Öncelikle forumu sürekli okuyorum kafamda birşeyler şekilleniyor lakin yine de tereddütlerim var. Sizinle paylaşmak isterim. 175lt'lik bir tankım var. Şuan içinde dış filtre jebo825, termometre, 200wattlık ısıtıcım var. Balık olarak iki adet inci gurami ve 11 pembe tetra var. Balıklar gayet hareketli ve mutlu görünüyorlar. Şimdi akvaryum ve içindeki kum vs. bana hediye geldi. ben biraz acele ederek hataya düştüm şuan zeminde beyaz çakıl ve bir tane kütük ile ufak tefek deniz kabukları var. Şimdi benim baktığım balıklar bitkili ortamı sevdikleri için bitkilendireceğim. Okuduğum kadarı ile 5-6 cm kum koymamız gerekiyor ve tabaka tabaka olması her tabakanın arasında da sineklik olması gerekiyormuş. zemın alanı 85x45 kaç kilo kum ve kum adlarını bilmiyorum. ben şuan mevcut zemındeki çakılı çıkaracakmıyım ve alacağım kum isimleri nelerdir? bitkiler için gübre vs.. Bana biri sırasıyla şunları şunları alacaksın dese bende ona göre bir yol izlesem çok şey istemiş olurmuyum bilemiyorum... Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler...
acemi akvarist :)
verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. İç filtre görüntü kirliliğide yaratıyor tam önümde. Dış filtrenin şelale aparatı yeterli oluyorsa gerek yok iç filtreyi çıkarayım.. Tekrar teşekkürler.
verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. İç filtre görüntü kirliliğide yaratıyor tam önümde. Dış filtrenin şelale aparatı yeterli oluyorsa gerek yok iç filtreyi çıkarayım.. Tekrar teşekkürler.
acemi akvarist :)
Vallahi biraz çok soru sordum gibi geliyor kusuruma bakmayın. Bir yandan da araştırıyorum bilgilenmek açısından. Bir sorum daha olucak. bende şimdi tetra cinsleri var kısmet olursa yarında inci guromi alacağım. şuan içeride bir dış filtrevardı. iç filtreyi ile hava kabarcığını yeni taktım. hava kabarcığını çalıştırmıyorum sadece iç filtre ve dış filtre çalışıyor. Şimdi benim tetralar küçük olduğu için iç filtrenin su çıkan tarafında sanki yarış yapıyorlar :) çıkan suya doğru yüzmeye çalışıyorlar. içeride acaba diyorum çok akıntı var ve buda balıkların yorgunlaşıp ölmesine sebep verirmi? edit: tank 177 litreSelimBÜYÜKPOLAT 2015-06-10 00:45:25
Vallahi biraz çok soru sordum gibi geliyor kusuruma bakmayın. Bir yandan da araştırıyorum bilgilenmek açısından. Bir sorum daha olucak. bende şimdi tetra cinsleri var kısmet olursa yarında inci guromi alacağım. şuan içeride bir dış filtrevardı. iç filtreyi ile hava kabarcığını yeni taktım. hava kabarcığını çalıştırmıyorum sadece iç filtre ve dış filtre çalışıyor. Şimdi benim tetralar küçük olduğu için iç filtrenin su çıkan tarafında sanki yarış yapıyorlar :) çıkan suya doğru yüzmeye çalışıyorlar. içeride acaba diyorum çok akıntı var ve buda balıkların yorgunlaşıp ölmesine sebep verirmi? edit: tank 177 litre
acemi akvarist :)
Arkadaşlar çok saolun. Birşey daha soracağım suyunu değiştireceğim hazır su kullansam olurmu acaba? birde dış filtreyi temizleyeyim diyorum. Forumda arkadaşlar akvaryumdan aldığınız su ile temizleyin diyor şimdi benim akvaryumdaki suyu sıkıntılı olarak düşünürsek doğru olurmu yoksa direk çeşme suyu ile yıkayayımmı? teşekkürler.
Arkadaşlar çok saolun. Birşey daha soracağım suyunu değiştireceğim hazır su kullansam olurmu acaba? birde dış filtreyi temizleyeyim diyorum. Forumda arkadaşlar akvaryumdan aldığınız su ile temizleyin diyor şimdi benim akvaryumdaki suyu sıkıntılı olarak düşünürsek doğru olurmu yoksa direk çeşme suyu ile yıkayayımmı? teşekkürler.
acemi akvarist :)
Yarın ilk işim hortumu normal haline döndürmek. Birde dün bir akvaryumcuya gittim camdaki lekeleri az olacak şekilde porçöz ile temizleyebileceğimi söyledi inanmadım kendiside öyle yapıyormuş gösterdi ve bende eve gelip üst kısımları temizleyeyim dedim sonrasında özellikle bugün suyun üzerinde köpükler vardı sebebi omu yada nedir anlayamadım. bir iki resim çektim yorumlarınızı bekliyorum. teşekkürler.
Yarın ilk işim hortumu normal haline döndürmek. Birde dün bir akvaryumcuya gittim camdaki lekeleri az olacak şekilde porçöz ile temizleyebileceğimi söyledi inanmadım kendiside öyle yapıyormuş gösterdi ve bende eve gelip üst kısımları temizleyeyim dedim sonrasında özellikle bugün suyun üzerinde köpükler vardı sebebi omu yada nedir anlayamadım. bir iki resim çektim yorumlarınızı bekliyorum. teşekkürler.
acemi akvarist :)
[QUOTE=Tunç Berk]Sağı solu değilde askı şeklindeki boruyu ters koymussunuz bilerek yaptıysanız sorun yok :) acemiyim deyince belirtmek istedim.Biraz farklı kullanmasını sadece.[/QUOTE]
[QUOTE=Tunç Berk]Sağı solu değilde askı şeklindeki boruyu ters koymussunuz bilerek yaptıysanız sorun yok :) acemiyim deyince belirtmek istedim.Biraz farklı kullanmasını sadece.[/QUOTE]
siz dedıkten sonra araştırdım dogru yanlıs koymusum :) ama sıkıntı olacagını hala dusunmuyorum olur dersenız degıstırırım..
acemi akvarist :)
Tunç bey aslında arkadaşlarımda daha önce görmüştüm daha farklı idi, bana bu şekilde mantıklı geldi. Sol taraftaki hortumdan suyu çekiyor sağdan yukarıdan veriyor yanlışmı acaba?
Tunç bey aslında arkadaşlarımda daha önce görmüştüm daha farklı idi, bana bu şekilde mantıklı geldi. Sol taraftaki hortumdan suyu çekiyor sağdan yukarıdan veriyor yanlışmı acaba?
acemi akvarist :)
Arkadaşlar merhaba bir kaç gündür forumu takip ediyorum. Hayatımda ilk defa bir heves ile akvaryum kurmaya karar verdim. yaklaşık 177 litrelik bir akvaryumum var. Dış filtre olarak jebo 825 var ısıtıcı 200watt. İç motor da var ama takmadım..
şimdi bir kaç arkadaşım var başlangıç olarak sarı prenses, mavi yunus gibi ciklet türlerini beslememi tavsiye ettiler daha dayanıklı oldukları için ama ben pek sevmiyorum onları yani besleyen arkadaşlar alınmasın ben daha çok göze güzel görünen tuzlu su balıklarına benzeyen beslemek istiyorum :) yani hobi ise güzel olsun diye düşünüyorum.
Şimdi kısaca anlatayım. İlk gün gece 12 sıralarında suyu doldurdum dış filtreyi hemen actım içinde bir tek kum ve taşlar falan vardı. kurulumu yaptıktan sonra miropları olduren mavi bir sıvı tup içinde ondan koydum ve klor giderici ile kaya tuzu attım suya.
ertesi gün her ne kadar arkadaşlarım su beklesin 1 hafta kadar desede ben dayanamadım gittim balık aldım. yanlış bilmiyorsam tetra cinsi bir kaç da pembe zebra tetra aldım. bir akvaryumcu ölürler dedi aldıgım yer olmez dedi velhasıl balıkları koydum ve suan sıkıntısız bır sekılde balıklarım gayet sağlıklı gibi görünüyor. yani gördüğüm kadarı ile. balıkları koyduktan ertesı günü ufak bir kütük aldım zamanla da bir kaç bitki vs.. alacağım.
Şimdi kütük uclarında seffaf bir tür yosun gibi birşeyler oluştu bu zararlımı normal mi anlamadım.
SelimBÜYÜKPOLAT 2015-06-07 01:47:14
Arkadaşlar merhaba bir kaç gündür forumu takip ediyorum. Hayatımda ilk defa bir heves ile akvaryum kurmaya karar verdim. yaklaşık 177 litrelik bir akvaryumum var. Dış filtre olarak jebo 825 var ısıtıcı 200watt. İç motor da var ama takmadım..
şimdi bir kaç arkadaşım var başlangıç olarak sarı prenses, mavi yunus gibi ciklet türlerini beslememi tavsiye ettiler daha dayanıklı oldukları için ama ben pek sevmiyorum onları yani besleyen arkadaşlar alınmasın ben daha çok göze güzel görünen tuzlu su balıklarına benzeyen beslemek istiyorum :) yani hobi ise güzel olsun diye düşünüyorum.
Şimdi kısaca anlatayım. İlk gün gece 12 sıralarında suyu doldurdum dış filtreyi hemen actım içinde bir tek kum ve taşlar falan vardı. kurulumu yaptıktan sonra miropları olduren mavi bir sıvı tup içinde ondan koydum ve klor giderici ile kaya tuzu attım suya.
ertesi gün her ne kadar arkadaşlarım su beklesin 1 hafta kadar desede ben dayanamadım gittim balık aldım. yanlış bilmiyorsam tetra cinsi bir kaç da pembe zebra tetra aldım. bir akvaryumcu ölürler dedi aldıgım yer olmez dedi velhasıl balıkları koydum ve suan sıkıntısız bır sekılde balıklarım gayet sağlıklı gibi görünüyor. yani gördüğüm kadarı ile. balıkları koyduktan ertesı günü ufak bir kütük aldım zamanla da bir kaç bitki vs.. alacağım.
Şimdi kütük uclarında seffaf bir tür yosun gibi birşeyler oluştu bu zararlımı normal mi anlamadım.
birde inci guromi mesela çok güzel görünüyor akvaryumda bana tavsiye edebileceğiniz hem çabuk ölmeyen hem göze hitap eden balık türü varmıdır? Acemi biri olarak yanlış yazılar yazdıysam affola.. Teşekkür ederim..
SON MESAJLAR
- 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) ertug26, 12:46
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 11:45
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Ahmet55,
yeekim,
zen666,
yderinn,
kocoglu,
Kuduoglu,
osmandbnl,
3dtarik,
Kınayu,
ertug26,
LeafyAqua,
florasan,
altuntasseref,
ilterisdoğukan,
Hoppala,
fikret43,
karidesrehberi,
Emerse,
Sfenks111,
Canberk18,
sina cen,
riderfish,
0rnn,
ByOscar:),
MiSoSiKiaN,
ciways,
Aguamentist,
İsmail YILDIRIM,
ALTEMUR,
polar,
forthehordex,
Aplves,
sirhill,
userhamit,
şansal,
t.korkmaz,
Mitralyöz34,
platinium,
ssener,
nikon_,
CoryCory,
Cyber_Scout,
nazemert1,
ArifhbsAquatics,
dachnyy_mhPn,
ballantines,
ternapi,
cmoakcay,
Redrainbow,
umitlee,
syerli,
iEmre,
Yusaucar,
priemka_fbMl,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
JujuSeri,
Ehtiyar,
kaya.brk,
07ahmet,
Gökdeniz Kale,
Lepistes175,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
