ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Epiroes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Kasım 2012 20:33
Son Ziyaret:
25 Kasım 2012 15:19
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ozan Çağlar
Doğum Tarihi:
15 Şubat 1997
Yaş:
29
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
70 lt : Melek Japon Kılıçkuyruk Gurami
40 lt : 1e 20yavru Lepistes
40 lt : 1e 20yavru Lepistes
SON 10 MESAJI
Artık Bu Balığı Yavruluğa Almam Lazım mı?Yoksa Yavrular Yem Olacak.
Akvaryuma rafya koy , ben öyle yaptım 20 yavrudan tek kayıp bile yok.
Akvaryuma rafya koy , ben öyle yaptım 20 yavrudan tek kayıp bile yok.
de
Bence gayet hoş durmuş kale ve mor bitki , renkli taşlarda akvaryuma renk katıyor :)
Bence gayet hoş durmuş kale ve mor bitki , renkli taşlarda akvaryuma renk katıyor :)
Lepistesim Doğurdu
Akvaryumundaki balıkları ve akvaryumunun litresini söylersen daha fazla yardımcı olabiliriz sanırım.
Akvaryumundaki balıkları ve akvaryumunun litresini söylersen daha fazla yardımcı olabiliriz sanırım.
40 Litreye canlı doğuran türlerinden önerileriniz?
Lepistes 3d 1e oranında olmalıdır , rafya koyarsan daha iyi olur.
Lepistes 3d 1e oranında olmalıdır , rafya koyarsan daha iyi olur.
40 Litreye canlı doğuran türlerinden önerileriniz?
3 dişi lepistes al , yeterde artar bile. Oda erkek-dişi oranını sağlamak için zaten
3 dişi lepistes al , yeterde artar bile. Oda erkek-dişi oranını sağlamak için zaten
60 lt canlı doğuran tankı yorumları bekliyorum
[QUOTE=umutgunay]Şu Alman Lepistes olayı bazen karıştırılıyor. "Alman Lepistes" ithal lepistes değildir, yerli sayılabilecek bir ırktır. Benim hatırladığım en eski akvaryumumda bile yani çocukluğumda Alman Lepisteslerim vardı. Piyasada kolayca ulaşabileceğiniz bir ırk olduğu için ithal olarak getirilmezler. Yerli balık olarak sayıyorum, ve yerli balıklar ithallere göre çok daha fazla dayanıklıdır.
İthal lepistesin hayatını şöyle bir göz önüne getirirsek:
Bizim sularımızdan çok faklı sularda doğup büyürler, erkek ve dişiler ayrı yerlerde büyütülür. Canlı yemlerle beslenirler. Sonra toplanır, zorlu bir yolculukla toptancı depolarına gelirler. Burada yeniden siparişler üzerine paketlenir ve bir kez daha farklı bir ortama girip zorlu bir yolculuğa çıkarlar. Çok fazla balık poşelere sıkıştırılır, içine narkoz benzeri bir sıvı verilir ve oksijen tableti atılıp soğuk-sıcağa maruz kalarak yarı baygın bir şekilde ülkemize gelirler (bazı balıklar önce Endonezya'da toplanır, oradan yeniden dünyanı çeşitli yerlerine dağılır). Ülkemizde yeniden toptancı havuzlarına toplanır, ölenler temizlenir, çok farklı bir su ortamı ve hiç karşılaşmadıkları bakteri ortamıyla karşılaşırlar. Her balık doğumundan itibaren yaşadığı bölgenin bakterilerine karşı direnç kazanır ve bünyesi ona göre savunma mekanizması kurar. İthaller, artık ülkemize geldi ve hiç alışık olmadıkları bakterilere maruz kaldılar... Zaten soğuk-sıcak, stres, kimyasallarla bayıltılma, açlık gibi çok zorluklardan geçen balıklarda hastalıklar başlar. Bu zamanda toptancı balığı hiç elinde tutmadan direkt akvaryumculara dağıtır. Tabi önce şehrin toptancılarına ya da diğer şehirlere, oralardan da akvaryumculara götürülürler. Her seferinde çoğu zaman aç, ve en zor şartlarda yaşamaya mahkum olurlar. Bu sırada hasta balıklar üzerinde iyice güçlenen bakteriler artık sağlıklı olanları bile tehdit edecek kadar çoğalmıştır. İthal lepistesler artık akvaryumcuya ulaştı. Tabi beraberinde güçlü hastalıkları da yerli balıklarınsuyuna bulaştırdılar. Hobiciler de "vaaay, ne güzel kocaman lepistes, kaç tane yavru verir bunlar ya, uff ne güzel" diyerek akvaryumuna sokar. Çok geçmeden ithal lepistes artık dayanamadan ölür. Arkasında ise akvaryumunuza taşımış olduğu hastalıklar... Yerli lepistesler bu hastalıklara karşı dirençli olsalar bile artık çok yoğun bir şekilde bakteri saldırısına maruz kalırlar ve yavaş yavaş hastalıklar yayılır... 2 hafta sonra forumda konu açılır: "Balıklarım teker teker ölüyor, yardım edin :((" diye...
[/QUOTE]
[QUOTE=umutgunay]Şu Alman Lepistes olayı bazen karıştırılıyor. "Alman Lepistes" ithal lepistes değildir, yerli sayılabilecek bir ırktır. Benim hatırladığım en eski akvaryumumda bile yani çocukluğumda Alman Lepisteslerim vardı. Piyasada kolayca ulaşabileceğiniz bir ırk olduğu için ithal olarak getirilmezler. Yerli balık olarak sayıyorum, ve yerli balıklar ithallere göre çok daha fazla dayanıklıdır.
İthal lepistesin hayatını şöyle bir göz önüne getirirsek:
Bizim sularımızdan çok faklı sularda doğup büyürler, erkek ve dişiler ayrı yerlerde büyütülür. Canlı yemlerle beslenirler. Sonra toplanır, zorlu bir yolculukla toptancı depolarına gelirler. Burada yeniden siparişler üzerine paketlenir ve bir kez daha farklı bir ortama girip zorlu bir yolculuğa çıkarlar. Çok fazla balık poşelere sıkıştırılır, içine narkoz benzeri bir sıvı verilir ve oksijen tableti atılıp soğuk-sıcağa maruz kalarak yarı baygın bir şekilde ülkemize gelirler (bazı balıklar önce Endonezya'da toplanır, oradan yeniden dünyanı çeşitli yerlerine dağılır). Ülkemizde yeniden toptancı havuzlarına toplanır, ölenler temizlenir, çok farklı bir su ortamı ve hiç karşılaşmadıkları bakteri ortamıyla karşılaşırlar. Her balık doğumundan itibaren yaşadığı bölgenin bakterilerine karşı direnç kazanır ve bünyesi ona göre savunma mekanizması kurar. İthaller, artık ülkemize geldi ve hiç alışık olmadıkları bakterilere maruz kaldılar... Zaten soğuk-sıcak, stres, kimyasallarla bayıltılma, açlık gibi çok zorluklardan geçen balıklarda hastalıklar başlar. Bu zamanda toptancı balığı hiç elinde tutmadan direkt akvaryumculara dağıtır. Tabi önce şehrin toptancılarına ya da diğer şehirlere, oralardan da akvaryumculara götürülürler. Her seferinde çoğu zaman aç, ve en zor şartlarda yaşamaya mahkum olurlar. Bu sırada hasta balıklar üzerinde iyice güçlenen bakteriler artık sağlıklı olanları bile tehdit edecek kadar çoğalmıştır. İthal lepistesler artık akvaryumcuya ulaştı. Tabi beraberinde güçlü hastalıkları da yerli balıklarınsuyuna bulaştırdılar. Hobiciler de "vaaay, ne güzel kocaman lepistes, kaç tane yavru verir bunlar ya, uff ne güzel" diyerek akvaryumuna sokar. Çok geçmeden ithal lepistes artık dayanamadan ölür. Arkasında ise akvaryumunuza taşımış olduğu hastalıklar... Yerli lepistesler bu hastalıklara karşı dirençli olsalar bile artık çok yoğun bir şekilde bakteri saldırısına maruz kalırlar ve yavaş yavaş hastalıklar yayılır... 2 hafta sonra forumda konu açılır: "Balıklarım teker teker ölüyor, yardım edin :((" diye...
[/QUOTE]
Alıntı : Umut Günay Öztoprak
İzin almadan alıntı yaptım ama umarım bir problem olmaz :/
İzin almadan alıntı yaptım ama umarım bir problem olmaz :/
Damızlık lepisteslerle ilgili bir soru...
[QUOTE=umutgunay]Şu Alman Lepistes olayı bazen karıştırılıyor. "Alman Lepistes" ithal lepistes değildir, yerli sayılabilecek bir ırktır. Benim hatırladığım en eski akvaryumumda bile yani çocukluğumda Alman Lepisteslerim vardı. Piyasada kolayca ulaşabileceğiniz bir ırk olduğu için ithal olarak getirilmezler. Yerli balık olarak sayıyorum, ve yerli balıklar ithallere göre çok daha fazla dayanıklıdır.
İthal lepistesin hayatını şöyle bir göz önüne getirirsek:
Bizim sularımızdan çok faklı sularda doğup büyürler, erkek ve dişiler ayrı yerlerde büyütülür. Canlı yemlerle beslenirler. Sonra toplanır, zorlu bir yolculukla toptancı depolarına gelirler. Burada yeniden siparişler üzerine paketlenir ve bir kez daha farklı bir ortama girip zorlu bir yolculuğa çıkarlar. Çok fazla balık poşelere sıkıştırılır, içine narkoz benzeri bir sıvı verilir ve oksijen tableti atılıp soğuk-sıcağa maruz kalarak yarı baygın bir şekilde ülkemize gelirler (bazı balıklar önce Endonezya'da toplanır, oradan yeniden dünyanı çeşitli yerlerine dağılır). Ülkemizde yeniden toptancı havuzlarına toplanır, ölenler temizlenir, çok farklı bir su ortamı ve hiç karşılaşmadıkları bakteri ortamıyla karşılaşırlar. Her balık doğumundan itibaren yaşadığı bölgenin bakterilerine karşı direnç kazanır ve bünyesi ona göre savunma mekanizması kurar. İthaller, artık ülkemize geldi ve hiç alışık olmadıkları bakterilere maruz kaldılar... Zaten soğuk-sıcak, stres, kimyasallarla bayıltılma, açlık gibi çok zorluklardan geçen balıklarda hastalıklar başlar. Bu zamanda toptancı balığı hiç elinde tutmadan direkt akvaryumculara dağıtır. Tabi önce şehrin toptancılarına ya da diğer şehirlere, oralardan da akvaryumculara götürülürler. Her seferinde çoğu zaman aç, ve en zor şartlarda yaşamaya mahkum olurlar. Bu sırada hasta balıklar üzerinde iyice güçlenen bakteriler artık sağlıklı olanları bile tehdit edecek kadar çoğalmıştır. İthal lepistesler artık akvaryumcuya ulaştı. Tabi beraberinde güçlü hastalıkları da yerli balıklarınsuyuna bulaştırdılar. Hobiciler de "vaaay, ne güzel kocaman lepistes, kaç tane yavru verir bunlar ya, uff ne güzel" diyerek akvaryumuna sokar. Çok geçmeden ithal lepistes artık dayanamadan ölür. Arkasında ise akvaryumunuza taşımış olduğu hastalıklar... Yerli lepistesler bu hastalıklara karşı dirençli olsalar bile artık çok yoğun bir şekilde bakteri saldırısına maruz kalırlar ve yavaş yavaş hastalıklar yayılır... 2 hafta sonra forumda konu açılır: "Balıklarım teker teker ölüyor, yardım edin :((" diye...
[/QUOTE]
Harika anlatmışsın çok saol
[QUOTE=umutgunay]Şu Alman Lepistes olayı bazen karıştırılıyor. "Alman Lepistes" ithal lepistes değildir, yerli sayılabilecek bir ırktır. Benim hatırladığım en eski akvaryumumda bile yani çocukluğumda Alman Lepisteslerim vardı. Piyasada kolayca ulaşabileceğiniz bir ırk olduğu için ithal olarak getirilmezler. Yerli balık olarak sayıyorum, ve yerli balıklar ithallere göre çok daha fazla dayanıklıdır.
İthal lepistesin hayatını şöyle bir göz önüne getirirsek:
Bizim sularımızdan çok faklı sularda doğup büyürler, erkek ve dişiler ayrı yerlerde büyütülür. Canlı yemlerle beslenirler. Sonra toplanır, zorlu bir yolculukla toptancı depolarına gelirler. Burada yeniden siparişler üzerine paketlenir ve bir kez daha farklı bir ortama girip zorlu bir yolculuğa çıkarlar. Çok fazla balık poşelere sıkıştırılır, içine narkoz benzeri bir sıvı verilir ve oksijen tableti atılıp soğuk-sıcağa maruz kalarak yarı baygın bir şekilde ülkemize gelirler (bazı balıklar önce Endonezya'da toplanır, oradan yeniden dünyanı çeşitli yerlerine dağılır). Ülkemizde yeniden toptancı havuzlarına toplanır, ölenler temizlenir, çok farklı bir su ortamı ve hiç karşılaşmadıkları bakteri ortamıyla karşılaşırlar. Her balık doğumundan itibaren yaşadığı bölgenin bakterilerine karşı direnç kazanır ve bünyesi ona göre savunma mekanizması kurar. İthaller, artık ülkemize geldi ve hiç alışık olmadıkları bakterilere maruz kaldılar... Zaten soğuk-sıcak, stres, kimyasallarla bayıltılma, açlık gibi çok zorluklardan geçen balıklarda hastalıklar başlar. Bu zamanda toptancı balığı hiç elinde tutmadan direkt akvaryumculara dağıtır. Tabi önce şehrin toptancılarına ya da diğer şehirlere, oralardan da akvaryumculara götürülürler. Her seferinde çoğu zaman aç, ve en zor şartlarda yaşamaya mahkum olurlar. Bu sırada hasta balıklar üzerinde iyice güçlenen bakteriler artık sağlıklı olanları bile tehdit edecek kadar çoğalmıştır. İthal lepistesler artık akvaryumcuya ulaştı. Tabi beraberinde güçlü hastalıkları da yerli balıklarınsuyuna bulaştırdılar. Hobiciler de "vaaay, ne güzel kocaman lepistes, kaç tane yavru verir bunlar ya, uff ne güzel" diyerek akvaryumuna sokar. Çok geçmeden ithal lepistes artık dayanamadan ölür. Arkasında ise akvaryumunuza taşımış olduğu hastalıklar... Yerli lepistesler bu hastalıklara karşı dirençli olsalar bile artık çok yoğun bir şekilde bakteri saldırısına maruz kalırlar ve yavaş yavaş hastalıklar yayılır... 2 hafta sonra forumda konu açılır: "Balıklarım teker teker ölüyor, yardım edin :((" diye...
[/QUOTE]
Harika anlatmışsın çok saol

Damızlık lepisteslerle ilgili bir soru...
Yav benim erkeklerden biri öldü az önce :S ölürken videosunu çektim , diğer erkekte ölürse videoyu koyucam neden öldü diye. Yavrularda var çünkü , yavrularada birşey olmasın.
Yav benim erkeklerden biri öldü az önce :S ölürken videosunu çektim , diğer erkekte ölürse videoyu koyucam neden öldü diye. Yavrularda var çünkü , yavrularada birşey olmasın.
Damızlık lepisteslerle ilgili bir soru...
Ben 4 tane damızlık dişi lepistes aldım. Dediğin gibi hepsi iriydi. Aldığım gün biri yavruladı.20 sağlıklı yavru oldu. Ertesi gün 4 dişi lepisteste öldü. Aynı akvaryumda 2 erkek vardı fakat erkeklere birşey olmadı sadece dişiler öldü. En son ölen dişiyi alıp karnını kestim , içinden leş gibi bir koku ve ölü balıklar çıktı :( .
Ben 4 tane damızlık dişi lepistes aldım. Dediğin gibi hepsi iriydi. Aldığım gün biri yavruladı.20 sağlıklı yavru oldu. Ertesi gün 4 dişi lepisteste öldü. Aynı akvaryumda 2 erkek vardı fakat erkeklere birşey olmadı sadece dişiler öldü. En son ölen dişiyi alıp karnını kestim , içinden leş gibi bir koku ve ölü balıklar çıktı :( .
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

