ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
memresahin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mayıs 2012 19:28
Son Ziyaret:
01 Ekim 2014 15:59
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Emre ŞAHİN
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1985
Yaş:
41
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Emre ŞAHİN
SON 10 MESAJI
Tropica bitkileri pahalı mı?
Ankara'da şubeniz var mı veya açmayı düşünür müsünüz? Böyle güzel bitkileri görerek almak isteriz :)
Ankara'da şubeniz var mı veya açmayı düşünür müsünüz? Böyle güzel bitkileri görerek almak isteriz :)
Kum secimi
Muadillerin içeriğine bakmak önemli. Suya salınım yapan bir kumsa sıkıntı olabileceğini düşünüyorum. Hagen kum denilen kum da aslında 'aqua deco siyah kum' diye geçiyor. Çuvalında isim filan yazmıyor.
Muadillerin içeriğine bakmak önemli. Suya salınım yapan bir kumsa sıkıntı olabileceğini düşünüyorum. Hagen kum denilen kum da aslında 'aqua deco siyah kum' diye geçiyor. Çuvalında isim filan yazmıyor.
Kum secimi
Ben de hagen öneriyorum. Kendi akvaryumumu sadece hagen kum kullanarak kurdum ve memnunum. Görselliğin yanında köklerin tutunması, ilerlemesi için güzel bir kum olduğunu okumuştum.
Ben de hagen öneriyorum. Kendi akvaryumumu sadece hagen kum kullanarak kurdum ve memnunum. Görselliğin yanında köklerin tutunması, ilerlemesi için güzel bir kum olduğunu okumuştum.
Sitraks kullanımı ve sis, bulanıklık..
Sorunu düzelttim arkadaşlar. Filtreye karbon ekledim, 2 gün durdu. Ardından su değişimi ve sis bulutu ortadan kalktı. Ayrıca planaria'lar da artık ortalıkta gözükmüyor. İlacın etkisi diye düşünüyorum, ayrıca kalanlar da lepisteslere yem oldular heralde.
Sorunu düzelttim arkadaşlar. Filtreye karbon ekledim, 2 gün durdu. Ardından su değişimi ve sis bulutu ortadan kalktı. Ayrıca planaria'lar da artık ortalıkta gözükmüyor. İlacın etkisi diye düşünüyorum, ayrıca kalanlar da lepisteslere yem oldular heralde.
Sitraks kullanımı ve sis, bulanıklık..
[QUOTE=sinanistanbul]
Birçok şeyi yanlış yapmışsınız bence.
Karides akvaryumuna karidesler kurulumdan en erken 1 ay sonra eklenmeli.
Planarya için doğru ilaç sitrax değil andazoldur.
Bütün şişeyi boşaltmanız büyük hata, bir şiringa ile akvaryumunuzun hacmine göre doğru mikrarda ölçerek kullanmanız gerek.
Karbondiyoksit verilen akvaryumlarda düzenli PH kontrolü çok önemlidir
Yüzde 75 su değişimi çok riskli bir uygulama su değişimi en fazla yüzde 30 olmalı.
Şu andan sonra yapılabilecek ne var derseniz; akvaryumda kimyasal kullanmayın , her gün en fazla yüzde 10 su değişimi yaparak zamanla suyun temizlenmesini sağlayın. filtrenizde aktif karbon kullanarak sudaki kimyasalları temizleyin. Aşırı yemleme yapmayın, karidesleri yemlerken petri kabı kullanın, yenmeyen yemleri pipetle çekerek alın, karbondiyoksit gereksinimi çok olamayan kolay bitkiler kullanın, PH kontrolsüz karbondiyoksit kullanmayın.
[/QUOTE]
Yorumlar ve önerileriniz için teşekkür ederim. Birçok şeyi değil de bazı şeyleri yanlış yaptığım doğru. Öncelikle şöyle söyleyeyim, yapmak istediğim bir karides akvaryumu değil, bitkili bir akvaryum yapmak istiyorum (yüksek destekli). Karidesleri 3. günde koymamın sebebi algleri temizlesinler diye. Daha doğrusu kurulumda tropica'nın kurulum önerilerini takip ediyorum. Koyduğum karidesler de 'amano karidesler'. Bunlara zaten yem vermiyorum, akvaryumda oluşan algler ile besleniyorlar ve böylece temizlik yapıyorlar.
Tüm şişeyi boşaltmamın nedeni akvaryumda önerilen dozu yakalamam içindi. Okuduğum sitelerdeki önerilere göre az bile koydum diyebilirim.
Düzenli ph kontrolü için size katılıyorum. Bunun için çalışmalara başladım, yakın zamanda otomatikleştirmeye çalışacağım.
Ayrıca aktif karbon önerinizi de düşünmüştüm, ama bitkili akvaryumda filtrede karbon kullanımı istenmiyor sanırım. Ondan koymamıştım. Fakat böyle giderse akşama filtreye karbon ekleyeceğim (belli süreliğine, en azında sis bulutu kalkana kadar).
[QUOTE=sinanistanbul]
Birçok şeyi yanlış yapmışsınız bence.
Karides akvaryumuna karidesler kurulumdan en erken 1 ay sonra eklenmeli.
Planarya için doğru ilaç sitrax değil andazoldur.
Bütün şişeyi boşaltmanız büyük hata, bir şiringa ile akvaryumunuzun hacmine göre doğru mikrarda ölçerek kullanmanız gerek.
Karbondiyoksit verilen akvaryumlarda düzenli PH kontrolü çok önemlidir
Yüzde 75 su değişimi çok riskli bir uygulama su değişimi en fazla yüzde 30 olmalı.
Şu andan sonra yapılabilecek ne var derseniz; akvaryumda kimyasal kullanmayın , her gün en fazla yüzde 10 su değişimi yaparak zamanla suyun temizlenmesini sağlayın. filtrenizde aktif karbon kullanarak sudaki kimyasalları temizleyin. Aşırı yemleme yapmayın, karidesleri yemlerken petri kabı kullanın, yenmeyen yemleri pipetle çekerek alın, karbondiyoksit gereksinimi çok olamayan kolay bitkiler kullanın, PH kontrolsüz karbondiyoksit kullanmayın.
[/QUOTE]
Yorumlar ve önerileriniz için teşekkür ederim. Birçok şeyi değil de bazı şeyleri yanlış yaptığım doğru. Öncelikle şöyle söyleyeyim, yapmak istediğim bir karides akvaryumu değil, bitkili bir akvaryum yapmak istiyorum (yüksek destekli). Karidesleri 3. günde koymamın sebebi algleri temizlesinler diye. Daha doğrusu kurulumda tropica'nın kurulum önerilerini takip ediyorum. Koyduğum karidesler de 'amano karidesler'. Bunlara zaten yem vermiyorum, akvaryumda oluşan algler ile besleniyorlar ve böylece temizlik yapıyorlar.
Tüm şişeyi boşaltmamın nedeni akvaryumda önerilen dozu yakalamam içindi. Okuduğum sitelerdeki önerilere göre az bile koydum diyebilirim.
Düzenli ph kontrolü için size katılıyorum. Bunun için çalışmalara başladım, yakın zamanda otomatikleştirmeye çalışacağım.
Ayrıca aktif karbon önerinizi de düşünmüştüm, ama bitkili akvaryumda filtrede karbon kullanımı istenmiyor sanırım. Ondan koymamıştım. Fakat böyle giderse akşama filtreye karbon ekleyeceğim (belli süreliğine, en azında sis bulutu kalkana kadar).
Sitraks kullanımı ve sis, bulanıklık..
Cevabınız için teşekkür ederim Özkan Bey. Karidesin ölümü ilaçlardan önceydi. O sanırım ph çok düştüğü için öldü. Kimyasala karşı olmasam da çoğu zaman kullanmamaktan yanayım. Fakat o kurtçuk gibi gezen planariayı görünce dayanamadım. Ama şimdi su değişimlerine rağmen gitmeyen sis perdesine şaşıyorum.
Cevabınız için teşekkür ederim Özkan Bey. Karidesin ölümü ilaçlardan önceydi. O sanırım ph çok düştüğü için öldü. Kimyasala karşı olmasam da çoğu zaman kullanmamaktan yanayım. Fakat o kurtçuk gibi gezen planariayı görünce dayanamadım. Ama şimdi su değişimlerine rağmen gitmeyen sis perdesine şaşıyorum.
Sitraks kullanımı ve sis, bulanıklık..
Merhabalar değerli ustalar,
Akvaryum kurulumundaki bir olayı anlatarak, başına böyle bir olay gelen varsa yardımlarını isteyeceğim.
Yeni bir bitkili akvaryum kuruyorum. 1 hafta oldu bitkileri koyalı. Kurulumdan 3 gün sonra amano karidesler ekledim. Eklediğimden 2 gün sonra 1 karidesin öldüğünü gördüm. Daha sonra da neden öldü diye düşünürken, akvaryum camında beyaz bir canlının dolaştığını gördüm. Araştırdım, sanırım planaria. Vay dedim karidesimi sen mi öldürdün, üzüldüm tabi. Sonra nasıl yok ederim dedim bu canlıyı, ararken sorarken sitraks atmaya karar verdim. Hatta gecenin bir yarısı nöbetçi eczaneye gidip aldım ilacı :) İlacı boşalttım akvaryuma, ışıkları kapalı tutarak ertesi günü bekledim. Baktım ki akvaryum acayip bulanıklaştı. Yaklaşık %75 su çektim, yenisini ekledim. Ertesi gün sabah kalktım, akvaryum daha bi bulanık. Böyle sis çökmüş gibi akvaryuma. Gene su çekimi yaptım önceki kadar, yenisini ekledim. Tabi hala araştırmalarım devam ediyor bu sırada, çünkü su çekimlerinde sonra planariaların dolaştığını hala görüyorum. 1-2 lepistes yavrusu atın, onlar yerler demişler, gidip 2 lepistes attım akvaryuma. Ayrıca bunlarla beraber Otocinclus aldım bir de. Tüm canlılar çok şükür akvaryumdalar. Ama sıkıntım sis gibi olan bulanıklık. Bu sabah da kaltım baktım ki bulanıklık gene hat safhada. Zannımca ışığı kapatınca bulanıklık artıyor. Sizce bu olay karşısında ne yapayım. Sis bulutunu nasıl kaldırırım arkadaşlar? Başına gelen vardır, belki yorumu olan vardır, her yoruma açığım. Şimdiden teşekkürler..
Bu arada karides sanırım ph düşüklüğünden öldü. CO2'nin ayarını tutturamadım sanırım, ph'ı çok düşürdüm..
Merhabalar değerli ustalar,
Akvaryum kurulumundaki bir olayı anlatarak, başına böyle bir olay gelen varsa yardımlarını isteyeceğim.
Yeni bir bitkili akvaryum kuruyorum. 1 hafta oldu bitkileri koyalı. Kurulumdan 3 gün sonra amano karidesler ekledim. Eklediğimden 2 gün sonra 1 karidesin öldüğünü gördüm. Daha sonra da neden öldü diye düşünürken, akvaryum camında beyaz bir canlının dolaştığını gördüm. Araştırdım, sanırım planaria. Vay dedim karidesimi sen mi öldürdün, üzüldüm tabi. Sonra nasıl yok ederim dedim bu canlıyı, ararken sorarken sitraks atmaya karar verdim. Hatta gecenin bir yarısı nöbetçi eczaneye gidip aldım ilacı :) İlacı boşalttım akvaryuma, ışıkları kapalı tutarak ertesi günü bekledim. Baktım ki akvaryum acayip bulanıklaştı. Yaklaşık %75 su çektim, yenisini ekledim. Ertesi gün sabah kalktım, akvaryum daha bi bulanık. Böyle sis çökmüş gibi akvaryuma. Gene su çekimi yaptım önceki kadar, yenisini ekledim. Tabi hala araştırmalarım devam ediyor bu sırada, çünkü su çekimlerinde sonra planariaların dolaştığını hala görüyorum. 1-2 lepistes yavrusu atın, onlar yerler demişler, gidip 2 lepistes attım akvaryuma. Ayrıca bunlarla beraber Otocinclus aldım bir de. Tüm canlılar çok şükür akvaryumdalar. Ama sıkıntım sis gibi olan bulanıklık. Bu sabah da kaltım baktım ki bulanıklık gene hat safhada. Zannımca ışığı kapatınca bulanıklık artıyor. Sizce bu olay karşısında ne yapayım. Sis bulutunu nasıl kaldırırım arkadaşlar? Başına gelen vardır, belki yorumu olan vardır, her yoruma açığım. Şimdiden teşekkürler..
Bu arada karides sanırım ph düşüklüğünden öldü. CO2'nin ayarını tutturamadım sanırım, ph'ı çok düşürdüm..
Kasakalawe yem alıştırma
[QUOTE=hakangormek]Öncelikle hayırlı olsun güle güle büyütün inşallah.
Hakan bey teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Balıkları birkaç gün daha gözlemleyim o zaman, devam ettiğini anlarsam Garlic Guard'ı ve Stress Guard'ı kullanayım. Bu birkaç gün de Melih Bey'in dediği gibi ışıkları hiç açmayayım.
[QUOTE=hakangormek]Öncelikle hayırlı olsun güle güle büyütün inşallah.
İlk tropheus denememde f0 ilangilerim yemek yemiyordu , Seachem Garlic Guard kullandım ve sorunun ortadan kalktı. Benim kullanım şeklim şöyleydi : Bir çay kaşığına pul yemi koyduktan sonra üzerine emebileceği kadar Seachem Garlic Guard damlattım yem sıvıyı iyice emince balıklarıma verdim sarmısak kokusu sanıyorumki balıkları cezbediyor daha sonra sırasıyla diğer yemlerdede aynı uygulama çözüm getirdi.
Balıklarınız yabancı bir ortama geldi alışma süreci olabilir diye düşünüyorum ama yinede üstadların yorumu daha önemlidir , eğer balıklarınızda stress gözlemliyorsanız tanka bir miktar Seachem Stress Guard eklemenizi tavsiye ederim .
Saygılar.
[/QUOTE]Hakan bey teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Balıkları birkaç gün daha gözlemleyim o zaman, devam ettiğini anlarsam Garlic Guard'ı ve Stress Guard'ı kullanayım. Bu birkaç gün de Melih Bey'in dediği gibi ışıkları hiç açmayayım.
Kasakalawe yem alıştırma
Arkadaşlar merhabalar,
Ben yaklaşık 1 yıldır akvaryumla ilgileniyorum ve şu anda da tropheusta daha çok yeniyim (2 günlük). Ama uzun süreli araştırmalar yaparak tropheus beslemeye karar verdim. Ondan akvaryumda yapılması gerekenleri yaptığımı düşünüyorum. 2 gün önce 5-7 cm boyunda 20 tane kasakalawe sahiplendim. Balıkları akvaryuma uygun şekilde aktardım. Devamlı yukarı aşağı gidiyorlardı, yeni yeni bıraktılar böyle yapmayı. Akvaryumda kaya grupları yapmıştım. Erkek diye tahmin ettiklerim sahipleniyorlar devamlı, diğerleri de kayaların aralarında, altta ortalarda dolanıyorlar.
Size şöyle bir soru soracaktım (Birçok bilgiyi bu forumdan üstadlardan ve yazılanlardan aldım, her bilgi benim için çok kıymetlidir): Akvaryuma yem vereceğim zaman yaklaştığımda kayaların aralarına giriyorlar hep. Çok az yem atıyorum. Yem biraz dağılıp aşağı düştüğünde bazıları şöyle bir tadına bakıyor. Bazılarının hiç ilgisini çekmiyor. Yemi attıktan sonra geriye çekilip kayaların arasından çıkmalarını ve yemleri yemelerini bekliyorum. Kayaların arasından çıkıyorlar, eskisi gibi yüzmeye devam ediyorlar. Acaba neden ben yem atarken yeme doğru yukarı çıkmıyorlar? Sizce bir sorun var mıdır akvaryumda, yoksa daha alışma süreci devam mı ediyor. Beklemeli miyim yani?
Ayrıca yaptığım yemlemeyi de anlatayım, doğru yapıp yapmadığım hakkında öneriniz olursa çok memnun olurum. Şöyle bir yemleme yapıyorum:
- Sabah 6:00 ışıkları açıyorum, 6:45 gibi şu üç yemden dönüşümlü hergün birini veriyorum: Tetra Pro vegetable, N.L.S. Cichlid Formula, Dainichi Veggie FX, sonrasında saat 7:30 gibi ışıklarını kapatıyorum.
- Öğlen 2 tane Tropical Super SpiruTabin A tablet, bazı günler bunun yerine Tropical Kelp Algea Flake
- Akşamüstü 5:30 gibi ışıkları açıyorum, 6:00 gibi şu dört yemden dönüşümlü her öğün birisini veriyorum: Tropical Spirulina Super Forte, JBL Spirulina Flakes, Sera Flora, Tetra Phyll. Akşam 10:00 gibi gene bu yemlerden veriyorum ve saat 11:00 gibi ışıklarını kapatıyorum.
Not: Akvaryum boyutları: 180x60x60, ph: 8.6, sıcaklık: 27.3-27.5 arası.
Yorum ve öneriler için şimdiden çok teşekkürler.
Arkadaşlar merhabalar,
Ben yaklaşık 1 yıldır akvaryumla ilgileniyorum ve şu anda da tropheusta daha çok yeniyim (2 günlük). Ama uzun süreli araştırmalar yaparak tropheus beslemeye karar verdim. Ondan akvaryumda yapılması gerekenleri yaptığımı düşünüyorum. 2 gün önce 5-7 cm boyunda 20 tane kasakalawe sahiplendim. Balıkları akvaryuma uygun şekilde aktardım. Devamlı yukarı aşağı gidiyorlardı, yeni yeni bıraktılar böyle yapmayı. Akvaryumda kaya grupları yapmıştım. Erkek diye tahmin ettiklerim sahipleniyorlar devamlı, diğerleri de kayaların aralarında, altta ortalarda dolanıyorlar.
Size şöyle bir soru soracaktım (Birçok bilgiyi bu forumdan üstadlardan ve yazılanlardan aldım, her bilgi benim için çok kıymetlidir): Akvaryuma yem vereceğim zaman yaklaştığımda kayaların aralarına giriyorlar hep. Çok az yem atıyorum. Yem biraz dağılıp aşağı düştüğünde bazıları şöyle bir tadına bakıyor. Bazılarının hiç ilgisini çekmiyor. Yemi attıktan sonra geriye çekilip kayaların arasından çıkmalarını ve yemleri yemelerini bekliyorum. Kayaların arasından çıkıyorlar, eskisi gibi yüzmeye devam ediyorlar. Acaba neden ben yem atarken yeme doğru yukarı çıkmıyorlar? Sizce bir sorun var mıdır akvaryumda, yoksa daha alışma süreci devam mı ediyor. Beklemeli miyim yani?
Ayrıca yaptığım yemlemeyi de anlatayım, doğru yapıp yapmadığım hakkında öneriniz olursa çok memnun olurum. Şöyle bir yemleme yapıyorum:
- Sabah 6:00 ışıkları açıyorum, 6:45 gibi şu üç yemden dönüşümlü hergün birini veriyorum: Tetra Pro vegetable, N.L.S. Cichlid Formula, Dainichi Veggie FX, sonrasında saat 7:30 gibi ışıklarını kapatıyorum.
- Öğlen 2 tane Tropical Super SpiruTabin A tablet, bazı günler bunun yerine Tropical Kelp Algea Flake
- Akşamüstü 5:30 gibi ışıkları açıyorum, 6:00 gibi şu dört yemden dönüşümlü her öğün birisini veriyorum: Tropical Spirulina Super Forte, JBL Spirulina Flakes, Sera Flora, Tetra Phyll. Akşam 10:00 gibi gene bu yemlerden veriyorum ve saat 11:00 gibi ışıklarını kapatıyorum.
Not: Akvaryum boyutları: 180x60x60, ph: 8.6, sıcaklık: 27.3-27.5 arası.
Yorum ve öneriler için şimdiden çok teşekkürler.
Yunus akvaryumu soruları
Adaşım teşekkürler :),
Biraz araştırmalardan sonra ben de dediğin gibi tek tür beslenmesi gerektiğini düşünüyorum. Özellikle Frontoza yanlış bir tercih, farklı gölün canlısı, doğaları farklı sonuçta.
Aynı boyda eklemek önemli mi peki? Yani büyük boylarda eklenti yaparsak bir sorun çıkar mı?
Adaşım teşekkürler :),
Biraz araştırmalardan sonra ben de dediğin gibi tek tür beslenmesi gerektiğini düşünüyorum. Özellikle Frontoza yanlış bir tercih, farklı gölün canlısı, doğaları farklı sonuçta.
Aynı boyda eklemek önemli mi peki? Yani büyük boylarda eklenti yaparsak bir sorun çıkar mı?
SON MESAJLAR
- 10 Yıl Aradan Sonra.. kocoglu, 09:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
darkaura,
Hoppala,
ezzalisi,
heserx,
Mithrandirr,
sina cen,
yeekim,
Feanor,
0rnn,
kocoglu,
wtreals,
florasan,
iEmre,
riderfish,
İsmail YILDIRIM,
BadgeR,
Omer1881,
MiSoSiKiaN,
burakinal,
Kuduoglu,
fikret43,
SeaWorld,
EKAR,
Kınayu,
Sfenks111,
SalihNarci,
zen666,
osmandbnl,
Emerse,
ridvancetin,
dream07,
upeker,
priemka_jhOt,
Eldurmaz,
Öğretmen Ali,
ciways,
nikon_,
Keweln09,
ersin1981,
nadirsivri,
umitlee,
Thunderbird,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
