ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HBora
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
266
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ocak 2011 20:59
Son Ziyaret:
18 Eylül 2023 02:44
Toplam Mesaj:
505 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Lütfen özelden geneli ilgilendiren konularda soru sormayınız.
Konu açın bilgisi dahilinde herkez yardımcı olur. Forum kültürü bunu gerektirir.
SON 10 MESAJI
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Merhaba melek üretimine ara verdiğimde elimdeki tüm melek türlerini dağıttım elimde melek yok, eskiden bu tarz balıkların bulunması çok zordu artık 10X çok daha zor..
Merhaba melek üretimine ara verdiğimde elimdeki tüm melek türlerini dağıttım elimde melek yok, eskiden bu tarz balıkların bulunması çok zordu artık 10X çok daha zor..
Petshopların Genel Kalitesinin Düşüşü
Selamlar, senelerdir bu işin hem hobicisi hem esnafı olarak birkaç cümlede ben eklemek istiyorum. Bir işletme sahibiyim ve bana petshop denildiğinde hayır ben akvaryumcuyum derdim, birkaç senedir akvaryum işleri yolunda gitmeyince bende genele uyup mama felan denedim oda olmadı.. yeniden yakın zamanda balığa başlayacağım inşallah
Öncelikle bence artık gelinen noktada [K]akvaryumcu[/K] ve petshop dükkanlarını iki ayrı kavram olarak ayırıp öyle düşünmek lazım.. petshopda balık satar ancak ağırlık pet ürünleri gibi başka şeylerdedir, akvaryumcuda ağırlık akvaryum canlılarındadır diyebiliriz.
Yem ve malzeme olayıda tedarikciler alıma göre iskonto uyguluyorlar , canlı satmayan internet satıcılarının çoğuda vadeli ya da kredi ile ürün alıp bunu nakite çevirme çabalarından nerdeyse diğer dükkanların tedakricinin altığı fiyatların altında satış yapıyorlar.. Hal böyle olunca müşteri yem noktasında hem interte kayıyor hemde esnaf müşteriyle internette şu fiyat gibisinden anlamsız diyaloga girmek zorunda kalıyor.
Birde akvaryum müşterileri sözüm meclisten dışarı ama gerçekten anlamsız şekilde sourunlu olabiliyor pazarlık vb çabası ya da bazen alışverişten sonra yaşanan problemler olabiliyorken ancak hayvanlarına mama alan insanların çoğu istediği ürünü alıyor ve çıkıyor petshopcu esnafda elektirik yem fire maliyetler vb derken 20 liraya 2 lepistes ya da japon balığı satacağıma kilosu 80-90 liradan 1 kilo kedi maması 50-60 liradan kedi kumu satarım başımda ağırımaz diye düşünüyor..
Akvaryum işinde malesef maliyetler çok yüksek şehirlere göre ısınma elektirik maliyetleri var her esnafda kendi maliyetine göre fiyat belirlemek durumunda ,Akvaryum işi malesef eskisi gibi değil.. yüksek maliyetlere karşın bunları karşılayacak seviyede gelir elde edemeyen ya da bu geliri verdiği çabayı tatminkar bulamayan esnafta haliyle kuru malzemeye yöneliyor.Tabi aynı durum hobisini yapan vatandaş içinde geçerli..
Son olarak akvaryumculara sahip çıkın.. nesilleri tükenmek üzere..
Selamlar, senelerdir bu işin hem hobicisi hem esnafı olarak birkaç cümlede ben eklemek istiyorum. Bir işletme sahibiyim ve bana petshop denildiğinde hayır ben akvaryumcuyum derdim, birkaç senedir akvaryum işleri yolunda gitmeyince bende genele uyup mama felan denedim oda olmadı.. yeniden yakın zamanda balığa başlayacağım inşallah
Öncelikle bence artık gelinen noktada [K]akvaryumcu[/K] ve petshop dükkanlarını iki ayrı kavram olarak ayırıp öyle düşünmek lazım.. petshopda balık satar ancak ağırlık pet ürünleri gibi başka şeylerdedir, akvaryumcuda ağırlık akvaryum canlılarındadır diyebiliriz.
Yem ve malzeme olayıda tedarikciler alıma göre iskonto uyguluyorlar , canlı satmayan internet satıcılarının çoğuda vadeli ya da kredi ile ürün alıp bunu nakite çevirme çabalarından nerdeyse diğer dükkanların tedakricinin altığı fiyatların altında satış yapıyorlar.. Hal böyle olunca müşteri yem noktasında hem interte kayıyor hemde esnaf müşteriyle internette şu fiyat gibisinden anlamsız diyaloga girmek zorunda kalıyor.
Birde akvaryum müşterileri sözüm meclisten dışarı ama gerçekten anlamsız şekilde sourunlu olabiliyor pazarlık vb çabası ya da bazen alışverişten sonra yaşanan problemler olabiliyorken ancak hayvanlarına mama alan insanların çoğu istediği ürünü alıyor ve çıkıyor petshopcu esnafda elektirik yem fire maliyetler vb derken 20 liraya 2 lepistes ya da japon balığı satacağıma kilosu 80-90 liradan 1 kilo kedi maması 50-60 liradan kedi kumu satarım başımda ağırımaz diye düşünüyor..
Akvaryum işinde malesef maliyetler çok yüksek şehirlere göre ısınma elektirik maliyetleri var her esnafda kendi maliyetine göre fiyat belirlemek durumunda ,Akvaryum işi malesef eskisi gibi değil.. yüksek maliyetlere karşın bunları karşılayacak seviyede gelir elde edemeyen ya da bu geliri verdiği çabayı tatminkar bulamayan esnafta haliyle kuru malzemeye yöneliyor.Tabi aynı durum hobisini yapan vatandaş içinde geçerli..
Son olarak akvaryumculara sahip çıkın.. nesilleri tükenmek üzere..
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Merhaba dükkanı taşıdıktan sonra meleğe ara verdim , kanı devam etiren arkadaşlar var.
Merhaba dükkanı taşıdıktan sonra meleğe ara verdim , kanı devam etiren arkadaşlar var.
Melek Balığı Türü
[QUOTE=tolgaturhan]Arkadaşlar herkese merhabalar. Fotoğraftaki melek balığının türü nedir, bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155624/131220191358471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Smokey :)
Silver ile eş tutuysa yavruları silver ve smokey %50 / %50
[QUOTE=tolgaturhan]Arkadaşlar herkese merhabalar. Fotoğraftaki melek balığının türü nedir, bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155624/131220191358471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Smokey :)
Silver ile eş tutuysa yavruları silver ve smokey %50 / %50
Laetacara Dorsigera (kırmızı Göğüslü Acara)
[QUOTE=Arifhb]
Ooo maşallah 😊 Hala duruyor mu bunlardan?[/QUOTE]
Malesef elimde hiç yok çok severek ve zevk alarak üretiğim bir balılktı gecen yıl tadilat olduğunda hepsini bir arkadaşıma vermek durumda kaldım oda dağıttı belki hala elinde vardır sormam lazım.[EDIT]HBora,2020-01-24 01:23:45[/EDIT]
[QUOTE=Arifhb]
Ooo maşallah 😊 Hala duruyor mu bunlardan?[/QUOTE]
Malesef elimde hiç yok çok severek ve zevk alarak üretiğim bir balılktı gecen yıl tadilat olduğunda hepsini bir arkadaşıma vermek durumda kaldım oda dağıttı belki hala elinde vardır sormam lazım.[EDIT]HBora,2020-01-24 01:23:45[/EDIT]
Laetacara Dorsigera (kırmızı Göğüslü Acara)
Güzel balıktır , ama ülkemizde değeri bilinmeyen türlerden malesef, yavruları çok yavaş gelişiryor gecen yıl üretimini yapıp dükkana koyduğum yavruların videosu.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=0lRJcuHQj3k[/VID]
Güzel balıktır , ama ülkemizde değeri bilinmeyen türlerden malesef, yavruları çok yavaş gelişiryor gecen yıl üretimini yapıp dükkana koyduğum yavruların videosu.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=0lRJcuHQj3k[/VID]
Ankara Sularında Sıkıntı Var Mı?
Evet , %40 oranında kızıl ırmak suyu geliyor yaklaşık 15 gündür, aski sayfasında açıklamalar var. İletkenlik çok yüksek oranlarda özellikle düşük iletkenlikte bakılan balıklarda bu dönemde ro ile harman olarak kullanmakta fayda var.
Evet , %40 oranında kızıl ırmak suyu geliyor yaklaşık 15 gündür, aski sayfasında açıklamalar var. İletkenlik çok yüksek oranlarda özellikle düşük iletkenlikte bakılan balıklarda bu dönemde ro ile harman olarak kullanmakta fayda var.
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
[QUOTE=Laetacara][;)][;)][:)]
Bizi hayıflamdırmayın sizde Sercan Bey[:)]. Ankara'da burnumuzun dibinde bu tür. Evet, H. Bora Bey de bayağı reklamını yaptı. Bu bizi gururlandırdı Ankara'da. Ancak H . Bora Bey bu balığı bize gösteriyor ancak yine bugünkü ilanda bu balığın yavru boy satışı yine yok. Kendimi üretecek, yoksa bir yerden ithalat mı edecek, sorduk ama yakın zaman için net değil diyor. İnş. gelir veya üretilir de gerçekten agresif olmayacağını veya çok baskın olmayacağını düşündüğümüz/umut ettiğimiz bu türe biz de en azından koleksiyonculuk anlamında katılabiliriz[;)]. İyi balıklar...[/QUOTE]
Mart 2019 da yavru , ağustos 2019 da damızlık altı getirdim mağazaya
Biraz sabır :) seneye yeniden yavru gelecek inşallah :)
[QUOTE=Laetacara][;)][;)][:)]
Bizi hayıflamdırmayın sizde Sercan Bey[:)]. Ankara'da burnumuzun dibinde bu tür. Evet, H. Bora Bey de bayağı reklamını yaptı. Bu bizi gururlandırdı Ankara'da. Ancak H . Bora Bey bu balığı bize gösteriyor ancak yine bugünkü ilanda bu balığın yavru boy satışı yine yok. Kendimi üretecek, yoksa bir yerden ithalat mı edecek, sorduk ama yakın zaman için net değil diyor. İnş. gelir veya üretilir de gerçekten agresif olmayacağını veya çok baskın olmayacağını düşündüğümüz/umut ettiğimiz bu türe biz de en azından koleksiyonculuk anlamında katılabiliriz[;)]. İyi balıklar...[/QUOTE]
Mart 2019 da yavru , ağustos 2019 da damızlık altı getirdim mağazaya
Biraz sabır :) seneye yeniden yavru gelecek inşallah :)
Altum Melek (pterophyllum Altum )
Merhaba Bülent abi balıklar maşallah çok güzeller sağlıcakla büyüsünler inşallah
Bir yoruma gözüm iliştiği için yazmak istedim.
Bana biri mesaj ile albino silver ile albino peruviannın ne farklı var diye mesaj yazmış, bende kim soruyor diye bakarken buradaki yorumları okudum ve kendimi tutamadım yazmak istedim..
Hibrit altum diye bir şey yok. Peruvian ya da herhangi bir pt.scalare ile pt.altumun yavrusu olamaz. Öyle olsaydı ben bunu çoktan yapardım [:)]
Melek balığıda tüm american cichlidlerinde olduğu gibi boy ile değil erişkinlinliğe zaman içerisinde ulaşır.. Larval dönemden itibaren Scalarelerde bu süre varyasyonuna göre 8 ila 15 Altumlarda ise lavradan itibaren yaklaşık 24 aydır.. Tahminen 4-5 aylık altum alan bir kişin altumlarının üreme erişkinliğne ulaşması 17-18 ay sürecektir.
Mesala bir üretici de peru altumu(rio nanay /peru) isminden dolayı altum sınıfından sandığından altum x scalare çiftleştirdiğini düşünmüş.. Halbiki iki balıkda scalre.
İki balığın DNA ları farklı olduğundan böyle bir şey mümkün görünmüyor.
Altum üreten biri bunu fotograflar videosunu çeker bişeyler yapar..
Balığın f0 olması bence sadece üretimde önemli bir konu bence onun dışında tank üretimi balıklar doğadan toplananlardan daha güzeller çünki seçici üretim , yapay seçim gibi imkanlar var örnek simon folkerın üretiği altumlar efsanedir bence.
Altum üretimi dünya genelinde çözüldü gibi üreten kişi sayısı artı 7-8 sene içerisinde tank üretimi balıkların sayılarının artacağını düşünüyorum.
Birde ülkemizde biliyorsunuz çekememezlik diye bir hastalık var, bende bu çekmezlerden çok çektim halada çekiyorum ,Allah çektirmesin.
Tekrar maşallah çok güzel balıklar.. Herkeze selamlar..
[EDIT]HBora,2019-11-09 03:00:32[/EDIT]
Merhaba Bülent abi balıklar maşallah çok güzeller sağlıcakla büyüsünler inşallah
Bir yoruma gözüm iliştiği için yazmak istedim.
Bana biri mesaj ile albino silver ile albino peruviannın ne farklı var diye mesaj yazmış, bende kim soruyor diye bakarken buradaki yorumları okudum ve kendimi tutamadım yazmak istedim..
Hibrit altum diye bir şey yok. Peruvian ya da herhangi bir pt.scalare ile pt.altumun yavrusu olamaz. Öyle olsaydı ben bunu çoktan yapardım [:)]
Melek balığıda tüm american cichlidlerinde olduğu gibi boy ile değil erişkinlinliğe zaman içerisinde ulaşır.. Larval dönemden itibaren Scalarelerde bu süre varyasyonuna göre 8 ila 15 Altumlarda ise lavradan itibaren yaklaşık 24 aydır.. Tahminen 4-5 aylık altum alan bir kişin altumlarının üreme erişkinliğne ulaşması 17-18 ay sürecektir.
Mesala bir üretici de peru altumu(rio nanay /peru) isminden dolayı altum sınıfından sandığından altum x scalare çiftleştirdiğini düşünmüş.. Halbiki iki balıkda scalre.
İki balığın DNA ları farklı olduğundan böyle bir şey mümkün görünmüyor.
Altum üreten biri bunu fotograflar videosunu çeker bişeyler yapar..
Balığın f0 olması bence sadece üretimde önemli bir konu bence onun dışında tank üretimi balıklar doğadan toplananlardan daha güzeller çünki seçici üretim , yapay seçim gibi imkanlar var örnek simon folkerın üretiği altumlar efsanedir bence.
Altum üretimi dünya genelinde çözüldü gibi üreten kişi sayısı artı 7-8 sene içerisinde tank üretimi balıkların sayılarının artacağını düşünüyorum.
Birde ülkemizde biliyorsunuz çekememezlik diye bir hastalık var, bende bu çekmezlerden çok çektim halada çekiyorum ,Allah çektirmesin.
Tekrar maşallah çok güzel balıklar.. Herkeze selamlar..
[EDIT]HBora,2019-11-09 03:00:32[/EDIT]
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Teşekkürler, kötülüme şu anlamda birincisi isim bizimkilerle benzeyen zamanında israilde üretilip ortadan kaybolan dantumların olması bende zira borantum ismini birazda gönderme olarak kullandım. Üretimde de israil danzierden o dönemde gelen dantumları kullandım bunuda zaten gizlemiyorum.
İkincisi albino melek üreten ya da satış yapan ama pek bilgisi olmayan Türk arkadaşların saçmalamaları, Yabancılar ilgi ile karşılıyor ancak balıklar dünya genelinde güzel sözler ile bahsediliyor ve hem ülkemizde hem dünya genelinde bir talep oluşması beni mutlu ediyor malezya,singapur,endonezya,abd,bulgaristan vb gibi ülkelerden facebook da görüp isteyen üreticiler oluyor. Ancak şuanda hergangi bir dağıtım faaliyetimiz yurt içi ya da dışı söz konusu değil.
Bu fotografda albino olmayan bir rio nanay ve albino olan bir rio nanay mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191259471.jpg[/IMG]
Meksikalıların melek balığı grubunda Sercan kardeşimin paylaşımın paylaşılması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191303141.jpg[/IMG]
Balıklardan temin edip beslemek isteyen arkadaşlar,İlk fotografdaki balıklar şuan damızlığa tutuğumuz balıkların yavruluk halleri , yani daha yeni damızlık oldular.. Hem balığı geliştirme ve üretim noktasında çalışmalarım var , ancak şuanda bu noktada değiliz.İnşallah ilerleyen zamanlarda.[EDIT]HBora,2019-10-25 13:37:51[/EDIT]
Teşekkürler, kötülüme şu anlamda birincisi isim bizimkilerle benzeyen zamanında israilde üretilip ortadan kaybolan dantumların olması bende zira borantum ismini birazda gönderme olarak kullandım. Üretimde de israil danzierden o dönemde gelen dantumları kullandım bunuda zaten gizlemiyorum.
İkincisi albino melek üreten ya da satış yapan ama pek bilgisi olmayan Türk arkadaşların saçmalamaları, Yabancılar ilgi ile karşılıyor ancak balıklar dünya genelinde güzel sözler ile bahsediliyor ve hem ülkemizde hem dünya genelinde bir talep oluşması beni mutlu ediyor malezya,singapur,endonezya,abd,bulgaristan vb gibi ülkelerden facebook da görüp isteyen üreticiler oluyor. Ancak şuanda hergangi bir dağıtım faaliyetimiz yurt içi ya da dışı söz konusu değil.
Bu fotografda albino olmayan bir rio nanay ve albino olan bir rio nanay mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191259471.jpg[/IMG]
Meksikalıların melek balığı grubunda Sercan kardeşimin paylaşımın paylaşılması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191303141.jpg[/IMG]
Balıklardan temin edip beslemek isteyen arkadaşlar,İlk fotografdaki balıklar şuan damızlığa tutuğumuz balıkların yavruluk halleri , yani daha yeni damızlık oldular.. Hem balığı geliştirme ve üretim noktasında çalışmalarım var , ancak şuanda bu noktada değiliz.İnşallah ilerleyen zamanlarda.[EDIT]HBora,2019-10-25 13:37:51[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Satış Balıkmen, 19:29
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
Hakan ARP,
sina cen,
Laetacara,
Hsrt,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
darknessmania,
EKAR,
ErayDemirel,
syerli,
bysmokin,
umutak,
Burak PEKDEMİR,
mightymurat,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
nazemert1,
gurkanmutllu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
DarioDario,
osmancem,
Balıkmen,
AquaVita,
aviator55,
şansal,
SunkenShrimps,
mcakir17,
metsi,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
