ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kaan Budak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Aralık 2021 22:33
Son Ziyaret:
17 Temmuz 2022 23:01
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan Budak
Doğum Tarihi:
14 Ocak 2002
Yaş:
24
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kaan Budak
SON 4 MESAJI
Alfa'yı Nasıl Yaşatttım?
Benim adım Kaan. İlk olarak lafa şuradan başlamam gerekiyor. Bundan yaklaşık olarak 1.5 hafta falan önce bir akvaryumcudan bir Betta Balığı aldım. adını Alfa koydum. balığı da az daha öldürüyordum. "Madem bilmiyordun neden aldın?!" gibi sert yorumlar alacağım biliyorum. Normal. Size bu konuda hak veriyorum. Pet Shopcuya ilk girdiğimde gözüme çarpan şey herkesin de bildiği gibi o talihsiz Japon balıkları. Adama sorduğumda onun benim için dar bütçeli bir insan için gayet yorucu olacağını söyledi. Bana türü o güzel Alfayı gösterdi. Gördüğüm anda onun benim olacağını anlamıştım aslında. 2 gün sonra onu aldım. Satıcının ban sattığı o boyalı kumu ve o küçük (uzun kenar 20-kısa kenar 18-yükesklik 20- litresi 6) akvaryumu aldım. Bana verdiği Soft Line Betta yemi de aldım. Eve getirdim. Akvaryumu kurdum. Hayvanı bu süre zarfında araştırdım. Nedir, ne değildir, ne şartlar altında yaşar gibi bilgileri öğrendim. Satıcı bana onun oda sıcaklığında ve filtresiz yaşadığını söylemişti. İlk günlerim bir ısıtıcı olmadan geçti. Yemi bir çimdik verdim. Sonra orda bıraktım. Alfa bu durum karşısında zehirlendi. Bütün şevkim kırıldı. Bir canlıya bile bakamadığımı düşündüm. Ailem dikkatimi dağıttığımı söyledi. Üniversite sınavına hazırlık öğrencisi olduğum için, Alfayı yaşatmak için verdiğim mücadelemi yanlış anladılar. Destek olarak sadece bana bir ısıtıcı alacaklarını söylediler. Ben bu çırpınışlarımın arasında bu forum websitesini buldum. Kemal Gül isimli Betaların bakımını iyi bilen kişi ile tanıştım. (Kullanıcı adı: Kemal.Gul) Kendisi bana daha İzmir'den kargoyla Alfa'nın ihtiyacı olan her şeye yardımcı oldu. Bana balığı yaşatmam için büyük bir yardımda bulundu. ve bunu bir karşılık beklediği için değil sadece balık için yaptı. Gerçekten zor zarlar altında balığı yaşattık. Daha bugün onun bana gönderdiği Beta bakım malzemeleri geldi. sonunda Alfa mutlu. Bir led ışığı, bir filtresi, bir bitkisi, yuvası, kumu, birkaç çeşit yemi, ısıtıcısı, her şeyi var. onu neredeyse 1 hafta peteğe yaslayarak sıcak tuttum. elimden gelen her imkanı kullandım. Çok riskli de olsa gözümü 1 saniye bile ondan ayırmadan sırf ısınsın diye 100W bir ısıtıcıyla nöbetini tuttum. her 20 dakikada bir onun suyunu ölçtüm. Ama bütün bunlar bitti. artık Alfa yaşamına mutlu olarak devam ediyor. Benim demem şudur ki Kemal'e her türlü güvenebilirsiniz. O gerçekten iyi bir Beta bakıcısı. Lütfen benim gibi kör cahil bir şekilde araştıramadan sadece satıcıya güvenerek bir Beta Balığı edinmeyin. Bu çok riskli. Benim gibi bu saçma yaşam mücadelesine düşmeyin. Eğer ki düştünüz; Kemal ve onun gibi profesyonellerden yardım alın. Şimdi tek bir hedefim var. Oda Alfa için cüz-i bir miktar para biriktirip ona güzel bir akvaryum -yuva- vermek. yaklaşık olarak 10 litrelilk. -25x25x25 lik - bir akvaryum almak. Her şey için bu güzel foruma özelliklede Kemal'e teşekkür ederim.
Benim adım Kaan. İlk olarak lafa şuradan başlamam gerekiyor. Bundan yaklaşık olarak 1.5 hafta falan önce bir akvaryumcudan bir Betta Balığı aldım. adını Alfa koydum. balığı da az daha öldürüyordum. "Madem bilmiyordun neden aldın?!" gibi sert yorumlar alacağım biliyorum. Normal. Size bu konuda hak veriyorum. Pet Shopcuya ilk girdiğimde gözüme çarpan şey herkesin de bildiği gibi o talihsiz Japon balıkları. Adama sorduğumda onun benim için dar bütçeli bir insan için gayet yorucu olacağını söyledi. Bana türü o güzel Alfayı gösterdi. Gördüğüm anda onun benim olacağını anlamıştım aslında. 2 gün sonra onu aldım. Satıcının ban sattığı o boyalı kumu ve o küçük (uzun kenar 20-kısa kenar 18-yükesklik 20- litresi 6) akvaryumu aldım. Bana verdiği Soft Line Betta yemi de aldım. Eve getirdim. Akvaryumu kurdum. Hayvanı bu süre zarfında araştırdım. Nedir, ne değildir, ne şartlar altında yaşar gibi bilgileri öğrendim. Satıcı bana onun oda sıcaklığında ve filtresiz yaşadığını söylemişti. İlk günlerim bir ısıtıcı olmadan geçti. Yemi bir çimdik verdim. Sonra orda bıraktım. Alfa bu durum karşısında zehirlendi. Bütün şevkim kırıldı. Bir canlıya bile bakamadığımı düşündüm. Ailem dikkatimi dağıttığımı söyledi. Üniversite sınavına hazırlık öğrencisi olduğum için, Alfayı yaşatmak için verdiğim mücadelemi yanlış anladılar. Destek olarak sadece bana bir ısıtıcı alacaklarını söylediler. Ben bu çırpınışlarımın arasında bu forum websitesini buldum. Kemal Gül isimli Betaların bakımını iyi bilen kişi ile tanıştım. (Kullanıcı adı: Kemal.Gul) Kendisi bana daha İzmir'den kargoyla Alfa'nın ihtiyacı olan her şeye yardımcı oldu. Bana balığı yaşatmam için büyük bir yardımda bulundu. ve bunu bir karşılık beklediği için değil sadece balık için yaptı. Gerçekten zor zarlar altında balığı yaşattık. Daha bugün onun bana gönderdiği Beta bakım malzemeleri geldi. sonunda Alfa mutlu. Bir led ışığı, bir filtresi, bir bitkisi, yuvası, kumu, birkaç çeşit yemi, ısıtıcısı, her şeyi var. onu neredeyse 1 hafta peteğe yaslayarak sıcak tuttum. elimden gelen her imkanı kullandım. Çok riskli de olsa gözümü 1 saniye bile ondan ayırmadan sırf ısınsın diye 100W bir ısıtıcıyla nöbetini tuttum. her 20 dakikada bir onun suyunu ölçtüm. Ama bütün bunlar bitti. artık Alfa yaşamına mutlu olarak devam ediyor. Benim demem şudur ki Kemal'e her türlü güvenebilirsiniz. O gerçekten iyi bir Beta bakıcısı. Lütfen benim gibi kör cahil bir şekilde araştıramadan sadece satıcıya güvenerek bir Beta Balığı edinmeyin. Bu çok riskli. Benim gibi bu saçma yaşam mücadelesine düşmeyin. Eğer ki düştünüz; Kemal ve onun gibi profesyonellerden yardım alın. Şimdi tek bir hedefim var. Oda Alfa için cüz-i bir miktar para biriktirip ona güzel bir akvaryum -yuva- vermek. yaklaşık olarak 10 litrelilk. -25x25x25 lik - bir akvaryum almak. Her şey için bu güzel foruma özelliklede Kemal'e teşekkür ederim.
Alfa'yı Nasıl Yaşatttım?
[B][/B]Benim adım Kaan. İlk olarak lafa şuradan başlamam gerekiyor. Bundan yaklaşık olarak 1.5 hafta falan önce bir akvaryumcudan bir Betta Balığı aldım. adını Alfa koydum. balığı da az daha öldürüyordum. "Madem bilmiyordun neden aldın?!" gibi sert yorumlar alacağım biliyorum. Normal. Size bu konuda hak veriyorum. Pet Shopcuya ilk girdiğimde gözüme çarpan şey herkesin de bildiği gibi o talihsiz Japon balıkları. Adama sorduğumda onun benim için dar bütçeli bir insan için gayet yorucu olacağını söyledi. Bana türü o güzel Alfayı gösterdi. Gördüğüm anda onun benim olacağını anlamıştım aslında. 2 gün sonra onu aldım. Satıcının ban sattığı o boyalı kumu ve o küçük (uzun kenar 20-kısa kenar 18-yükesklik 20- litresi 6) akvaryumu aldım. Bana verdiği Soft Line Betta yemi de aldım. Eve getirdim. Akvaryumu kurdum. Hayvanı bu süre zarfında araştırdım. Nedir, ne değildir, ne şartlar altında yaşar gibi bilgileri öğrendim. Satıcı bana onun oda sıcaklığında ve filtresiz yaşadığını söylemişti. İlk günlerim bir ısıtıcı olmadan geçti. Yemi bir çimdik verdim. Sonra orda bıraktım. Alfa bu durum karşısında zehirlendi. Bütün şevkim kırıldı. Bir canlıya bile bakamadığımı düşündüm. Ailem dikkatimi dağıttığımı söyledi. Üniversite sınavına hazırlık öğrencisi olduğum için, Alfayı yaşatmak için verdiğim mücadelemi yanlış anladılar. Destek olarak sadece bana bir ısıtıcı alacaklarını söylediler. Ben bu çırpınışlarımın arasında bu forum websitesini buldum. Kemal Gül isimli Betaların bakımını iyi bilen kişi ile tanıştım. (Kullanıcı adı: Kemal.Gul) Kendisi bana daha İzmir'den kargoyla Alfa'nın ihtiyacı olan her şeye yardımcı oldu. Bana balığı yaşatmam için büyük bir yardımda bulundu. ve bunu bir karşılık beklediği için değil sadece balık için yaptı. Gerçekten zor zarlar altında balığı yaşattık. Daha bugün onun bana gönderdiği Beta bakım malzemeleri geldi. sonunda Alfa mutlu. Bir led ışığı, bir filtresi, bir bitkisi, yuvası, kumu, birkaç çeşit yemi, ısıtıcısı, her şeyi var. onu neredeyse 1 hafta peteğe yaslayarak sıcak tuttum. elimden gelen her imkanı kullandım. Çok riskli de olsa gözümü 1 saniye bile ondan ayırmadan sırf ısınsın diye 100W bir ısıtıcıyla nöbetini tuttum. her 20 dakikada bir onun suyunu ölçtüm. Ama bütün bunlar bitti. artık Alfa yaşamına mutlu olarak devam ediyor. Benim demem şudur ki Kemal'e her türlü güvenebilirsiniz. O gerçekten iyi bir Beta bakıcısı. Lütfen benim gibi kör cahil bir şekilde araştıramadan sadece satıcıya güvenerek bir Beta Balığı edinmeyin. Bu çok riskli. Benim gibi bu saçma yaşam mücadelesine düşmeyin. Eğer ki düştünüz; Kemal ve onun gibi profesyonellerden yardım alın. Şimdi tek bir hedefim var. Oda Alfa için cüz-i bir miktar para biriktirip ona güzel bir akvaryum -yuva- vermek. yaklaşık olarak 10 litrelilk. -25x25x25 lik - bir akvaryum almak. Her şey için bu güzel foruma özelliklede Kemal'e teşekkür ederim. [EDIT]Kaan Budak,2021-12-29 10:32:24[/EDIT]
[B][/B]Benim adım Kaan. İlk olarak lafa şuradan başlamam gerekiyor. Bundan yaklaşık olarak 1.5 hafta falan önce bir akvaryumcudan bir Betta Balığı aldım. adını Alfa koydum. balığı da az daha öldürüyordum. "Madem bilmiyordun neden aldın?!" gibi sert yorumlar alacağım biliyorum. Normal. Size bu konuda hak veriyorum. Pet Shopcuya ilk girdiğimde gözüme çarpan şey herkesin de bildiği gibi o talihsiz Japon balıkları. Adama sorduğumda onun benim için dar bütçeli bir insan için gayet yorucu olacağını söyledi. Bana türü o güzel Alfayı gösterdi. Gördüğüm anda onun benim olacağını anlamıştım aslında. 2 gün sonra onu aldım. Satıcının ban sattığı o boyalı kumu ve o küçük (uzun kenar 20-kısa kenar 18-yükesklik 20- litresi 6) akvaryumu aldım. Bana verdiği Soft Line Betta yemi de aldım. Eve getirdim. Akvaryumu kurdum. Hayvanı bu süre zarfında araştırdım. Nedir, ne değildir, ne şartlar altında yaşar gibi bilgileri öğrendim. Satıcı bana onun oda sıcaklığında ve filtresiz yaşadığını söylemişti. İlk günlerim bir ısıtıcı olmadan geçti. Yemi bir çimdik verdim. Sonra orda bıraktım. Alfa bu durum karşısında zehirlendi. Bütün şevkim kırıldı. Bir canlıya bile bakamadığımı düşündüm. Ailem dikkatimi dağıttığımı söyledi. Üniversite sınavına hazırlık öğrencisi olduğum için, Alfayı yaşatmak için verdiğim mücadelemi yanlış anladılar. Destek olarak sadece bana bir ısıtıcı alacaklarını söylediler. Ben bu çırpınışlarımın arasında bu forum websitesini buldum. Kemal Gül isimli Betaların bakımını iyi bilen kişi ile tanıştım. (Kullanıcı adı: Kemal.Gul) Kendisi bana daha İzmir'den kargoyla Alfa'nın ihtiyacı olan her şeye yardımcı oldu. Bana balığı yaşatmam için büyük bir yardımda bulundu. ve bunu bir karşılık beklediği için değil sadece balık için yaptı. Gerçekten zor zarlar altında balığı yaşattık. Daha bugün onun bana gönderdiği Beta bakım malzemeleri geldi. sonunda Alfa mutlu. Bir led ışığı, bir filtresi, bir bitkisi, yuvası, kumu, birkaç çeşit yemi, ısıtıcısı, her şeyi var. onu neredeyse 1 hafta peteğe yaslayarak sıcak tuttum. elimden gelen her imkanı kullandım. Çok riskli de olsa gözümü 1 saniye bile ondan ayırmadan sırf ısınsın diye 100W bir ısıtıcıyla nöbetini tuttum. her 20 dakikada bir onun suyunu ölçtüm. Ama bütün bunlar bitti. artık Alfa yaşamına mutlu olarak devam ediyor. Benim demem şudur ki Kemal'e her türlü güvenebilirsiniz. O gerçekten iyi bir Beta bakıcısı. Lütfen benim gibi kör cahil bir şekilde araştıramadan sadece satıcıya güvenerek bir Beta Balığı edinmeyin. Bu çok riskli. Benim gibi bu saçma yaşam mücadelesine düşmeyin. Eğer ki düştünüz; Kemal ve onun gibi profesyonellerden yardım alın. Şimdi tek bir hedefim var. Oda Alfa için cüz-i bir miktar para biriktirip ona güzel bir akvaryum -yuva- vermek. yaklaşık olarak 10 litrelilk. -25x25x25 lik - bir akvaryum almak. Her şey için bu güzel foruma özelliklede Kemal'e teşekkür ederim. [EDIT]Kaan Budak,2021-12-29 10:32:24[/EDIT]
Betam Hareketsiz
Merhaba BeyzPl kullandığım yemin markası soft line Betta. Akvrayumumda filtre ve ısıtıcı bulunmuyor hayır. Sebebi ise aldığım satıcının gerek olmadığını söylemesi 20 uzun köşesi 15 kısa köşesi ve 20.5 se uzunluğu. Söylediğiniz gibi balığın içinde oynaması arasından geçmesi ğatüne yatması için bir vazo şeklinde biblo iki tane öpüşen çocuk biblosu bşr tanede tahtadan bir kayık koydum.
Merhaba BeyzPl kullandığım yemin markası soft line Betta. Akvrayumumda filtre ve ısıtıcı bulunmuyor hayır. Sebebi ise aldığım satıcının gerek olmadığını söylemesi 20 uzun köşesi 15 kısa köşesi ve 20.5 se uzunluğu. Söylediğiniz gibi balığın içinde oynaması arasından geçmesi ğatüne yatması için bir vazo şeklinde biblo iki tane öpüşen çocuk biblosu bşr tanede tahtadan bir kayık koydum.
Betam Hareketsiz
Şöyleki 2 gün önce bir beta satın aldım. Satıcı bana "Beta Akvaryumu" diye dikdörtgen bir akvaryum verdi. Betam biraz hareketsiz gibi görünüyor. Akvaryumun bazen ortasında bazen üstünde bazen ise altındaki kumlarda sürekli sabit bir şekilde duruyor. Kuyruk kısımları biraz düşük. Bir tutam yem attım aldığım günün akşamı ama hala yemlerinden yenmemiş. Sanırım iştahı yok. Suyunu yaklaşık olarak 19-20 Santigrat derece olarak ölçtüm. Bu sabah çok soğumuş olduğu için suyunu ılıştırdım biraz daha kendine gelmiş gibiydi ama bilemiyorum. Oyunculuk yapması için akvaryumun belirli köşelerine kalemle hafifçe vuruyorum ama genel olarak tepkisiz kalıyoe. Yarın sabah akvaryumunun kirlenmiş ve ya koyduğum süslerden dolayı herhangi birşey olmuş olmasından korktuğum için güzelce temizleyeceğim. Eğer daha iyi olursa genelde yapraklarında uyudukları o bitkiden alacağım. Sizce betamda bir sorun var mıdır? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233369/241220212243231.jpg[/IMG]
Şöyleki 2 gün önce bir beta satın aldım. Satıcı bana "Beta Akvaryumu" diye dikdörtgen bir akvaryum verdi. Betam biraz hareketsiz gibi görünüyor. Akvaryumun bazen ortasında bazen üstünde bazen ise altındaki kumlarda sürekli sabit bir şekilde duruyor. Kuyruk kısımları biraz düşük. Bir tutam yem attım aldığım günün akşamı ama hala yemlerinden yenmemiş. Sanırım iştahı yok. Suyunu yaklaşık olarak 19-20 Santigrat derece olarak ölçtüm. Bu sabah çok soğumuş olduğu için suyunu ılıştırdım biraz daha kendine gelmiş gibiydi ama bilemiyorum. Oyunculuk yapması için akvaryumun belirli köşelerine kalemle hafifçe vuruyorum ama genel olarak tepkisiz kalıyoe. Yarın sabah akvaryumunun kirlenmiş ve ya koyduğum süslerden dolayı herhangi birşey olmuş olmasından korktuğum için güzelce temizleyeceğim. Eğer daha iyi olursa genelde yapraklarında uyudukları o bitkiden alacağım. Sizce betamda bir sorun var mıdır? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233369/241220212243231.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
