ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cansinan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ocak 2021 12:57
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2022 18:11
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
sinan demirel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
sinan demirel
SON 10 MESAJI
Balık Üremesi
Herkese merhaba 5-6 senedir balık(black kriza-albino) bakıyorum, son üç seneye yakında albino bakıyorum. Sorum şu albinolarım 11 cm civarımda düzenli yavru veriyordu 5/2 kolonim vardı sonra yavru vermeyi kesti uzun zamandır. Değişik olarak internetten bulduğum birinden vitamix aldım eylül ayında haftada bir iki kez veriyordum, sonradan koloniyi genişletmek için aralık sonunda 3/1 14 cm balık alıp ekledim. ama balıklar abi kardeş yüzüyorlar. sonra konu beni rahatsız etti vitamix'i kestim balıklar en azından kur yapıyor şuanda. sebebi vitaminmi yada başka bişeymi acaba fikri olan varsa şimdiden teşekürler.
akvaryum 165/50/50 aşk küpü ve kaya var kum var haftalık sabit su değişimi yapıyorum, yemler dainchi, jbl süprilina,tropikal süper forte,tetra algea mix ,tetra cips
Herkese merhaba 5-6 senedir balık(black kriza-albino) bakıyorum, son üç seneye yakında albino bakıyorum. Sorum şu albinolarım 11 cm civarımda düzenli yavru veriyordu 5/2 kolonim vardı sonra yavru vermeyi kesti uzun zamandır. Değişik olarak internetten bulduğum birinden vitamix aldım eylül ayında haftada bir iki kez veriyordum, sonradan koloniyi genişletmek için aralık sonunda 3/1 14 cm balık alıp ekledim. ama balıklar abi kardeş yüzüyorlar. sonra konu beni rahatsız etti vitamix'i kestim balıklar en azından kur yapıyor şuanda. sebebi vitaminmi yada başka bişeymi acaba fikri olan varsa şimdiden teşekürler.
akvaryum 165/50/50 aşk küpü ve kaya var kum var haftalık sabit su değişimi yapıyorum, yemler dainchi, jbl süprilina,tropikal süper forte,tetra algea mix ,tetra cips
Akvaryumdaki Yosun Lekeleri
[QUOTE=Melih Arslan]Burak Bey'e katılıyorum. Bitkiniz yoksa ışık süresi fazla. Sadece akşam karanlığında biraz yakarak bir süre gözlemleyiniz. 19.00-23.00 arası yeterli bence. Ayrıca fotoğraf paylaşabilirseniz, belki atladığımız bir husus da olabilir. [/QUOTE]
Teşekürler ışığı kısacağım öyle gözlemleyeceğim.
[QUOTE=IBurak]Akvaryumda bitki yoksa ışığı o kadar uzun süre yakmanız yosunlara yarar sadece. Bence sorun ışık.[/QUOTE]
Teşekürler
[QUOTE=Melih Arslan]Burak Bey'e katılıyorum. Bitkiniz yoksa ışık süresi fazla. Sadece akşam karanlığında biraz yakarak bir süre gözlemleyiniz. 19.00-23.00 arası yeterli bence. Ayrıca fotoğraf paylaşabilirseniz, belki atladığımız bir husus da olabilir. [/QUOTE]
Teşekürler ışığı kısacağım öyle gözlemleyeceğim.
[QUOTE=IBurak]Akvaryumda bitki yoksa ışığı o kadar uzun süre yakmanız yosunlara yarar sadece. Bence sorun ışık.[/QUOTE]
Teşekürler
Akvaryumdaki Yosun Lekeleri
[QUOTE=Melih Arslan]Güneş ışığı alıyor mu akvaryum? Led aydinlatmaniz günde kaç saat açık, kaç waat ve hangi tip led? Filtrasyon sisteminiz nedir?
Bunlara bağlı olabilir, cevaplarsanız yardimci olmaya çalışalım [:)][/QUOTE]
Akvaryum gün ışığı almıyor tüm perdeler güneşlikle kapalı, beyaz 40 wat led , 12 -13 saat açık kalıyor, filtre sistemi standart malzemeler-nitrat tutucu-seramik-biobal-aktif karbon.
[QUOTE=Melih Arslan]Güneş ışığı alıyor mu akvaryum? Led aydinlatmaniz günde kaç saat açık, kaç waat ve hangi tip led? Filtrasyon sisteminiz nedir?
Bunlara bağlı olabilir, cevaplarsanız yardimci olmaya çalışalım [:)][/QUOTE]
Akvaryum gün ışığı almıyor tüm perdeler güneşlikle kapalı, beyaz 40 wat led , 12 -13 saat açık kalıyor, filtre sistemi standart malzemeler-nitrat tutucu-seramik-biobal-aktif karbon.
Akvaryumdaki Yosun Lekeleri
Sorum şu, iki tane akvaryumum var biri 165*50*50 ölçülerinde sumplı içinde 9 adet albino kipili damızlık var aksatmadan her hafta sabit günde suyunu değiştirip camları güzelce silerim altta ince beyaz kum var, diğer akvaryumum 130*50*60 ölçülerinde dış filtreli içinde 6 adet damızlık ve yaklaşık 30 adet yavru var ve 15 günde bir su ve cam temizliği yaparım. İçlerinde gnays kaya mevcut aynı sayıda ve yaklaşık aynı boyda ikisinde de led ışık var ikisinde de günde iki kez yemleme yapıyorum aynı yemler ile. ama gel görki albino akvaryumu hafta daha dolmadan camlar belirgin şekilde kirleniyor, diğer 15 günde bir temizlediğim akvaryum ise çok çok az kirleniyor. sebebini çözemedim. Teşekürler şimdiden
Sorum şu, iki tane akvaryumum var biri 165*50*50 ölçülerinde sumplı içinde 9 adet albino kipili damızlık var aksatmadan her hafta sabit günde suyunu değiştirip camları güzelce silerim altta ince beyaz kum var, diğer akvaryumum 130*50*60 ölçülerinde dış filtreli içinde 6 adet damızlık ve yaklaşık 30 adet yavru var ve 15 günde bir su ve cam temizliği yaparım. İçlerinde gnays kaya mevcut aynı sayıda ve yaklaşık aynı boyda ikisinde de led ışık var ikisinde de günde iki kez yemleme yapıyorum aynı yemler ile. ama gel görki albino akvaryumu hafta daha dolmadan camlar belirgin şekilde kirleniyor, diğer 15 günde bir temizlediğim akvaryum ise çok çok az kirleniyor. sebebini çözemedim. Teşekürler şimdiden
Dolandırıcılık
[QUOTE=hakanyildiz78]
Adliyelerde o kadar çok dosya (şikâyet) var ki yoğunluktan adalet ya geç geliyor ya da gelmediğini düşündürüyor maalesef. Sizin başınıza gelen olay dolandırıcılık değil, çünkü bir kısmını ödeyip kalanını ödeyeceğim diyerek ödemiyor. Yani hem bir kısmını ödemiş olması, hem de borcunu inkar etmeyip ödeyeceğini beyan etmesi hukukta dolandırıcılık suçunun tanımına girmiyor. O nedenle savcı takipsizlik kararı vermiş. Aslında iş yükü olmasa, eylemine uyan başka suçlar kapsamında dava açabilirdi, elinde sonuçlandırılmayı bekleyen yüzlerce dosya var her bir savcının, bir an önce diğer dosyaya bakmak istediğinden karar yazıp geçmiş. Siz icra dairelerinde ilamsız takip başlatarak veya hukuk mahkemelerine dava açarak alacağınızın tahsilini isteyebilirsiniz. Dava açacağınız kişi para gönderdiğiniz banka hesabının sahibi olmalı. Ben hem adliyede dolandırıcılık büroda çalışmış bir zabıt katibi olarak, hem hâkim-savcılar hakkında ve hem de onların kararları hakkında internet mecralarında olu orta serzenişte bulunmamayı tavsiye ederim. Maddi ve manevi kayıplarınızın temini için bir avukattan hukuki yardım alabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim ilginize karara itiraz ettim bekliyorum bakalım ne çıkacak.
[QUOTE=hakanyildiz78]
Adliyelerde o kadar çok dosya (şikâyet) var ki yoğunluktan adalet ya geç geliyor ya da gelmediğini düşündürüyor maalesef. Sizin başınıza gelen olay dolandırıcılık değil, çünkü bir kısmını ödeyip kalanını ödeyeceğim diyerek ödemiyor. Yani hem bir kısmını ödemiş olması, hem de borcunu inkar etmeyip ödeyeceğini beyan etmesi hukukta dolandırıcılık suçunun tanımına girmiyor. O nedenle savcı takipsizlik kararı vermiş. Aslında iş yükü olmasa, eylemine uyan başka suçlar kapsamında dava açabilirdi, elinde sonuçlandırılmayı bekleyen yüzlerce dosya var her bir savcının, bir an önce diğer dosyaya bakmak istediğinden karar yazıp geçmiş. Siz icra dairelerinde ilamsız takip başlatarak veya hukuk mahkemelerine dava açarak alacağınızın tahsilini isteyebilirsiniz. Dava açacağınız kişi para gönderdiğiniz banka hesabının sahibi olmalı. Ben hem adliyede dolandırıcılık büroda çalışmış bir zabıt katibi olarak, hem hâkim-savcılar hakkında ve hem de onların kararları hakkında internet mecralarında olu orta serzenişte bulunmamayı tavsiye ederim. Maddi ve manevi kayıplarınızın temini için bir avukattan hukuki yardım alabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim ilginize karara itiraz ettim bekliyorum bakalım ne çıkacak.
Ph Metre
Merhaba, güzel kaliteli bir ph metre almak istiyorum havuzda kullanmak için öneriniz var mıdır ? teşekürler
Merhaba, güzel kaliteli bir ph metre almak istiyorum havuzda kullanmak için öneriniz var mıdır ? teşekürler
Dolandırıcılık
[QUOTE=MertA]Adını verdiğiniz kişi Ankara'da dolandırıcılıkla namı yürümüş birisi. Çarptığı kişi sayısı iki elin parmağını geçmiştir. Bir kaça kere kendisiyle yakın temaslarda bulunulduğunu da duymuştum ama huylu huyundan vazgeçmiyor demek ki. Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Neden vazgeçsin ki ceza yok bir şey yok çarptığı yanına kar kalmış demek ki devam ediyor dava edende yok galiba.
[QUOTE=MertA]Adını verdiğiniz kişi Ankara'da dolandırıcılıkla namı yürümüş birisi. Çarptığı kişi sayısı iki elin parmağını geçmiştir. Bir kaça kere kendisiyle yakın temaslarda bulunulduğunu da duymuştum ama huylu huyundan vazgeçmiyor demek ki. Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Neden vazgeçsin ki ceza yok bir şey yok çarptığı yanına kar kalmış demek ki devam ediyor dava edende yok galiba.
Dolandırıcılık
[QUOTE=erkanmazici]
Hocam adam göndereceğim diyormuş. Savcılık bunu söyleyen adamı dolandırıcı kabul etmez ki. Göndereceğim diyor ama göndermedi henüz. Bunun dolandırıcılık olarak kabul edilmemesi aslında normal. Siz öfke ile bakıyorsunuz ve işiniz hemen hallolsun istiyorsunuz ama hukuk öyle işlemiyor maalesef. Adamın kötü niyetli olduğu çok açık ama savcılık adamın niyeti kötü diye düşünerek işlem yapmıyor. Fiil gerçekleşmiş olmalı.
Bence noter işini de düşünün. Adamın adresini bulabilirseniz noter üzerinden resmi ihtarname gönderin. Noter ihtarname göndermem demez, adamı biraz korkutursunuz.[/QUOTE]
Tamamda size de saçma gelmiyor mu göndereceğim ama zaman belli değil bunun neresinde iyi niyet var. Adamın adresini bilmiyorum bulma şansımda çok zor gibi o yüzden karara itirazı bekleyeceğim artık.
[QUOTE=erkanmazici]
Hocam adam göndereceğim diyormuş. Savcılık bunu söyleyen adamı dolandırıcı kabul etmez ki. Göndereceğim diyor ama göndermedi henüz. Bunun dolandırıcılık olarak kabul edilmemesi aslında normal. Siz öfke ile bakıyorsunuz ve işiniz hemen hallolsun istiyorsunuz ama hukuk öyle işlemiyor maalesef. Adamın kötü niyetli olduğu çok açık ama savcılık adamın niyeti kötü diye düşünerek işlem yapmıyor. Fiil gerçekleşmiş olmalı.
Bence noter işini de düşünün. Adamın adresini bulabilirseniz noter üzerinden resmi ihtarname gönderin. Noter ihtarname göndermem demez, adamı biraz korkutursunuz.[/QUOTE]
Tamamda size de saçma gelmiyor mu göndereceğim ama zaman belli değil bunun neresinde iyi niyet var. Adamın adresini bilmiyorum bulma şansımda çok zor gibi o yüzden karara itirazı bekleyeceğim artık.
Dolandırıcılık
[QUOTE=erkanmazici]
Koray Bey, söz konusu kişi bu yorumlarından dolayı sizi şikayet etse, ceza alabilirsiniz. Şiddete çağrı sayılabilir bu söyledikleriniz, dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Sinan Bey çok geçmiş olsun. Parayı alıp henüz malı vermemiş olması, bu aşamada dolandırıcılık olarak kabul edilmemiş olabilir. Dava açıldığında adam balıkları gönderirse, dava düşer ve masrafları siz ödemek durumunda kalabilirsiniz. Adam malın sevkiyatında gecikme oldu diye kendini savunabilir. Sizinle yaptığı yazışmada mal teslimat tarihi ile ilgili bir taahhüdü var mı? Gecikme durumunda tazminat bahsi var mı? Teslimat gecikmişse, bu dolandırıcılık olarak kabul edilebilir mi? Adamı savunmak için söylemiyorum, olası mahkemede karşılaşabileceğiniz savunmalardan bahsediyorum. Hukuk meselelere geniş pencereden bakmak zorunda. Sadece sizin hakkınızı değil, karşınızdakinin de hakkını koruyor. Onun sığınabileceği bir savunma varsa, onu dikkate alır.
Kendimi sizin yerinize koyduğumda hakikaten çok sinirleniyorum. Noterden bir ihbarname mi çekseniz? Şu tarihte şu malları teslim etmek için anlaştık, henüz malları teslim etmediniz gibisinden. Buna cevap vermek zorunda, vermezse dava için daha sağlam bir zemin oluşabilir.
Bir de meselenin maliye boyutu var. Bu arkadaş sürekli olarak böyle bir ticaretin içinde ise vergi kaçırıyor demektir. Gerçi internette el işçiliği sayılabilecek üretim ile elde edilen ürünlerin vergisiz istisnai satışı ile ilgili bir yasa çıkmıştı galiba. Ama bu adamın üretimhanesi falan varsa ve internetten böyle vergisiz ticaret yapıyorsa, maliye onu çok güzel keseler. Paranızı alamasanız bile arkadaşı biraz hırpalamış olursunuz. Bunu da araştırın bence.
Geçmiş olsun tekrardan.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim öncelikle, bütün konuşmalar duruyor hala göndereceğim yarın bugün diye hatta para için istemem tamam göndereceğim konuşmaları bile duruyor herşey çok açıktı aslında ama ne yazık ki dava bile açılmadı. maliye kısmına gelince onu araştırmak lazım.
[QUOTE=erkanmazici]
Koray Bey, söz konusu kişi bu yorumlarından dolayı sizi şikayet etse, ceza alabilirsiniz. Şiddete çağrı sayılabilir bu söyledikleriniz, dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Sinan Bey çok geçmiş olsun. Parayı alıp henüz malı vermemiş olması, bu aşamada dolandırıcılık olarak kabul edilmemiş olabilir. Dava açıldığında adam balıkları gönderirse, dava düşer ve masrafları siz ödemek durumunda kalabilirsiniz. Adam malın sevkiyatında gecikme oldu diye kendini savunabilir. Sizinle yaptığı yazışmada mal teslimat tarihi ile ilgili bir taahhüdü var mı? Gecikme durumunda tazminat bahsi var mı? Teslimat gecikmişse, bu dolandırıcılık olarak kabul edilebilir mi? Adamı savunmak için söylemiyorum, olası mahkemede karşılaşabileceğiniz savunmalardan bahsediyorum. Hukuk meselelere geniş pencereden bakmak zorunda. Sadece sizin hakkınızı değil, karşınızdakinin de hakkını koruyor. Onun sığınabileceği bir savunma varsa, onu dikkate alır.
Kendimi sizin yerinize koyduğumda hakikaten çok sinirleniyorum. Noterden bir ihbarname mi çekseniz? Şu tarihte şu malları teslim etmek için anlaştık, henüz malları teslim etmediniz gibisinden. Buna cevap vermek zorunda, vermezse dava için daha sağlam bir zemin oluşabilir.
Bir de meselenin maliye boyutu var. Bu arkadaş sürekli olarak böyle bir ticaretin içinde ise vergi kaçırıyor demektir. Gerçi internette el işçiliği sayılabilecek üretim ile elde edilen ürünlerin vergisiz istisnai satışı ile ilgili bir yasa çıkmıştı galiba. Ama bu adamın üretimhanesi falan varsa ve internetten böyle vergisiz ticaret yapıyorsa, maliye onu çok güzel keseler. Paranızı alamasanız bile arkadaşı biraz hırpalamış olursunuz. Bunu da araştırın bence.
Geçmiş olsun tekrardan.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim öncelikle, bütün konuşmalar duruyor hala göndereceğim yarın bugün diye hatta para için istemem tamam göndereceğim konuşmaları bile duruyor herşey çok açıktı aslında ama ne yazık ki dava bile açılmadı. maliye kısmına gelince onu araştırmak lazım.
Dolandırıcılık
[QUOTE=Altispinoza]
Şaşırdım mi? Hayır; üzüldüm mu? Evet.
Maalesef ceza alinmamis suctan daha cesaret verici birsey yoktur. Siz yine zopa seçeneğini değerlendirin. [/QUOTE]
Günülden geçen oda işte o zaman adalet bize taraf işler
[QUOTE=Altispinoza]
Şaşırdım mi? Hayır; üzüldüm mu? Evet.
Maalesef ceza alinmamis suctan daha cesaret verici birsey yoktur. Siz yine zopa seçeneğini değerlendirin. [/QUOTE]
Günülden geçen oda işte o zaman adalet bize taraf işler
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
KULLANICILAR
- 42 Online Kullanıcı, 23 Üye
Online Kullanıcılar
sirhill,
yeekim,
Kınayu,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Mr. WingMan,
0rnn,
yokte,
sina cen,
Kuduoglu,
osmandbnl,
oktay42,
Redrainbow,
ibas34,
Brdk64,
nagmus,
heserx,
SalihNarci,
altum123,
artgy,
Akvarist Batuhan,
livadi,
reprise,
yaguara,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
