ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DenizAslan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
209
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ekim 2015 22:14
Son Ziyaret:
06 Şubat 2025 02:05
Toplam Mesaj:
309 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Deniz Aslan
Doğum Tarihi:
13 Ekim 1992
Yaş:
33
İl:
Nevsehir
Meslek:
Turist Rehberi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Deniz Aslan
SON 10 MESAJI
Balık Sayım Çok Mu Fazla!
[QUOTE=ozgurrrrr]Balık sayım çok fazla [:(] büyük akvaryumu satmaya karar verdiğim için elim de bulunan ;60*40*40 ölçülü akvaryuma geçtim (96 litre)
balık sayımı azaltmam lazım ama hepsi uzun zamandır benimle ve çocuklarım gibi hiç birinden vazgeçemez durumdayım. bu şekil de sorun olur mu? bol bitkili akvaryum olduğu için hafta da 100 de 20 su değişimi yaparak idare edebilir miyim?
dişi lepistesi elden çıkartsam nüfus patlamasının önüne geçmiş olur muyum?
10 rasbora
5 ember tetra
10 plati
30 dan fazla lepistes (boy boy)
4 sae,
10 çöpçü
3 vatoz
2 nerite salyangoz
1 elma salyangoz
bu akvaryumu satacağım için
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/231020191658131.jpg[/IMG]
(daha çöpçü,sae ve vatozları koymadım)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/241120191715301.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Sık su değişimi ile sıkıntı olacağını sanmıyorum yalnız su değişimleri için bir kova hazır beklesin minimum 2-3 gün dinlemesi lazım musluk suyunun, klor 12 saat ile 1 gün içinde uçar yalnız ağır metaller ve canlılara zarar verebilecek bazı maddelerin etkisiz hale gelmesi için minimum 3 gün şart ki ben 1 hafta bekletirim, bu süreci hızlandırmak için kaliteli su düzenleyicileri alabilirsiniz jbl ya da ada markalarını tercih etmekte fayda var. Lepistes sayısı baya fazla 10 dişi 2 erkek daha iyi olur lepistesleri azaltmaya bakın çünkü o kadar lepistes inanılmaz hızla çoğalacaktır.
Ayrıca akvaryumunuz çok güzel görünüyor ellerinize sağlık
[QUOTE=ozgurrrrr]Balık sayım çok fazla [:(] büyük akvaryumu satmaya karar verdiğim için elim de bulunan ;60*40*40 ölçülü akvaryuma geçtim (96 litre)
balık sayımı azaltmam lazım ama hepsi uzun zamandır benimle ve çocuklarım gibi hiç birinden vazgeçemez durumdayım. bu şekil de sorun olur mu? bol bitkili akvaryum olduğu için hafta da 100 de 20 su değişimi yaparak idare edebilir miyim?
dişi lepistesi elden çıkartsam nüfus patlamasının önüne geçmiş olur muyum?
10 rasbora
5 ember tetra
10 plati
30 dan fazla lepistes (boy boy)
4 sae,
10 çöpçü
3 vatoz
2 nerite salyangoz
1 elma salyangoz
bu akvaryumu satacağım için
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/231020191658131.jpg[/IMG]
(daha çöpçü,sae ve vatozları koymadım)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/241120191715301.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Sık su değişimi ile sıkıntı olacağını sanmıyorum yalnız su değişimleri için bir kova hazır beklesin minimum 2-3 gün dinlemesi lazım musluk suyunun, klor 12 saat ile 1 gün içinde uçar yalnız ağır metaller ve canlılara zarar verebilecek bazı maddelerin etkisiz hale gelmesi için minimum 3 gün şart ki ben 1 hafta bekletirim, bu süreci hızlandırmak için kaliteli su düzenleyicileri alabilirsiniz jbl ya da ada markalarını tercih etmekte fayda var. Lepistes sayısı baya fazla 10 dişi 2 erkek daha iyi olur lepistesleri azaltmaya bakın çünkü o kadar lepistes inanılmaz hızla çoğalacaktır.
Ayrıca akvaryumunuz çok güzel görünüyor ellerinize sağlık
Ada Store'da Güzel İndirimler Var
Ada store'da güzel indirimler var black friday'den dolayı, bir bakın derim
[URL]https://www.adastore.com.tr/ada-multi-bottom[/URL]
[URL]https://www.adastore.com.tr/ada-green-brighty-special-lights[/URL]
Yeni kurduğum 2 akvaryumumda bu iki gübreyi kullanacağım, sıvı gübre konusunda önerilerinizi bekliyorum
Ada store'da güzel indirimler var black friday'den dolayı, bir bakın derim
[URL]https://www.adastore.com.tr/ada-multi-bottom[/URL]
[URL]https://www.adastore.com.tr/ada-green-brighty-special-lights[/URL]
Yeni kurduğum 2 akvaryumumda bu iki gübreyi kullanacağım, sıvı gübre konusunda önerilerinizi bekliyorum
Bitkili 56l Küp Akvaryum
Ellerinize sağlık çok hoş duruyor, bitkiler büyüdükçe daha da güzel olacak gibi, su üstü bitkisi de düşünün bence kökleri daha doğal bir görüntü oluşturur.
Ellerinize sağlık çok hoş duruyor, bitkiler büyüdükçe daha da güzel olacak gibi, su üstü bitkisi de düşünün bence kökleri daha doğal bir görüntü oluşturur.
Yeniden Low Tech
[QUOTE=burakyurdakul00]
Doğrudur sadecee dere kumu var.
Monte carlo daha önce ki kurulumumda kullandım doğrudur çok hoş bir bitki ama il değişikliği sebebiyle bozmuştum bu kurulumda arka köşede sazların sık olduğu bir kurulum düşündüm şimdilik sazlar seyrek görünsede adapte olduktan sonra sıklaşacağını düşünüyorum😀, şimdilik co2 ve gübre kullanmayacağım sadece sazların dibine kapsül koydum basit bitkiler seçtim birde Antalyadayım bakalım yazın sıcaklarda nasıl tepki verecekler açıkcası yazın sıcaktan korktuğum için low tech giriştim 😊 [/QUOTE]
Sıcaklar sıkıntı umarım problem olmaz ben nevşehirde yaşıyorum ve o konuda rahatım :D
[QUOTE=burakyurdakul00]
Doğrudur sadecee dere kumu var.
Monte carlo daha önce ki kurulumumda kullandım doğrudur çok hoş bir bitki ama il değişikliği sebebiyle bozmuştum bu kurulumda arka köşede sazların sık olduğu bir kurulum düşündüm şimdilik sazlar seyrek görünsede adapte olduktan sonra sıklaşacağını düşünüyorum😀, şimdilik co2 ve gübre kullanmayacağım sadece sazların dibine kapsül koydum basit bitkiler seçtim birde Antalyadayım bakalım yazın sıcaklarda nasıl tepki verecekler açıkcası yazın sıcaktan korktuğum için low tech giriştim 😊 [/QUOTE]
Sıcaklar sıkıntı umarım problem olmaz ben nevşehirde yaşıyorum ve o konuda rahatım :D
Yeniden Low Tech
[QUOTE=burakyurdakul00]Ölçüler:50x35x35
Canlı Türleri:Şimdilik 4 adet Bloody Mary karides
Bitki Türleri:Java Fern Narrow,Vallisneria spiralis (Saz Bitkisi),Christmas Moss
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma:Sun Sun 603b,Osram dulux mini twist 23w
Tasarım ve Dekorasyon:
Herkese merhaba,yaklaşık 2 yıl aradan sonra tekrardan bitkili akvaryum kurma işine giriştim[:3] Daha önce hıgh tech bir akvaryum denemem olmuştu il değişikliği nedeniyle bütün düzeni bozmuştum 1 haftadır tekrardan aklıma düştü apar topar düzen kurma işine giriştim nihayet dün tekrardan kurabildim,bu sefer kolay bitkiler ve görsel bir akvaryum kurmak istedim bakalım nasıl olacak[:)]
Kum olarak sadece dere kumu ve ektiğim sazların dibine Tropica Nutrition Capsules eklemesi yaptım şimdilik co2 ve gübre kullanmayı düşünmüyorum ama elimde daha önceki kurulumumda kullandığım boş co2 setim var ilerleyen zamanlarda co2 ve az gübre takviyesi kullanabilirim
Kullanmış olduğum Osram dulux mini twist 23w(6500K,1600LM,cool daylıght) akvaryumda bulunan bitkiler için yeterli mi yoksa aydınlatma için başka arayışlara yönelmelimiyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/141120191340021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/141120191340561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/141120191341361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/141120191341591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/141120191342341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Gerçekten sade ve hoş görünüyor ellerinize sağlık, ben de 2 küçük akvaryum yapıyorum, taban bitkisi kullanmayı düşünürseniz monte carlo sanki çok hoş olur bütün taban değil ama bir kısmında kullanabilirsiniz.
[QUOTE=burakyurdakul00]Ölçüler:50x35x35
Canlı Türleri:Şimdilik 4 adet Bloody Mary karides
Bitki Türleri:Java Fern Narrow,Vallisneria spiralis (Saz Bitkisi),Christmas Moss
Tankın Yaşı:
Filtrasyon ve Işıklandırma:Sun Sun 603b,Osram dulux mini twist 23w
Tasarım ve Dekorasyon:
Herkese merhaba,yaklaşık 2 yıl aradan sonra tekrardan bitkili akvaryum kurma işine giriştim[:3] Daha önce hıgh tech bir akvaryum denemem olmuştu il değişikliği nedeniyle bütün düzeni bozmuştum 1 haftadır tekrardan aklıma düştü apar topar düzen kurma işine giriştim nihayet dün tekrardan kurabildim,bu sefer kolay bitkiler ve görsel bir akvaryum kurmak istedim bakalım nasıl olacak[:)]
Kum olarak sadece dere kumu ve ektiğim sazların dibine Tropica Nutrition Capsules eklemesi yaptım şimdilik co2 ve gübre kullanmayı düşünmüyorum ama elimde daha önceki kurulumumda kullandığım boş co2 setim var ilerleyen zamanlarda co2 ve az gübre takviyesi kullanabilirim
Kullanmış olduğum Osram dulux mini twist 23w(6500K,1600LM,cool daylıght) akvaryumda bulunan bitkiler için yeterli mi yoksa aydınlatma için başka arayışlara yönelmelimiyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/141120191340021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/141120191340561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/141120191341361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/141120191341591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168115/141120191342341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Gerçekten sade ve hoş görünüyor ellerinize sağlık, ben de 2 küçük akvaryum yapıyorum, taban bitkisi kullanmayı düşünürseniz monte carlo sanki çok hoş olur bütün taban değil ama bir kısmında kullanabilirsiniz.
Lepistes
[QUOTE=selam123da]4 Erkek 6 dişi lepistesim var. ve doğan yavruları hemen yiyorlar akvaryumumda canlı bitki ve kaçacak yer olmasına rağman affetmiyorlar.Acaba dişilerleri verip erkeklerle değiştireyim diyorum. Doğru olurmu ?[/QUOTE]
Eğer saklanacak yerleri varsa illa ki yaşayanlar vardır lakin çok çok küçük oldukları için göremiyor olabilirsiniz 1 aya ortaya çıkarlar
[QUOTE=selam123da]4 Erkek 6 dişi lepistesim var. ve doğan yavruları hemen yiyorlar akvaryumumda canlı bitki ve kaçacak yer olmasına rağman affetmiyorlar.Acaba dişilerleri verip erkeklerle değiştireyim diyorum. Doğru olurmu ?[/QUOTE]
Eğer saklanacak yerleri varsa illa ki yaşayanlar vardır lakin çok çok küçük oldukları için göremiyor olabilirsiniz 1 aya ortaya çıkarlar
İlk Akvaryum Deneyimi, Filtreli Vs Filtresiz Deney
[QUOTE=GirayKaan]
Ekstra gübreden vazgeçmeyin ei methodu bi araştırın. Aydınlatmanız da az gelebilir. Fakat mantık şu ise "düşük aydınlatma, düşük besin ihtiyacı" yosun oluşumu yine olabilir, test kitiniz olmadan ve ro su kullanmadan garantisi yok. Şunu da eklememde fayda var yapraktan beslenen bitkiler için taban kurulumu bir yere kadar fayda eder yaprak form bozulmaları başladığında taban kurulumunda ki nitrat, fosfat ve demiri bitkiler kullansa da illa ki potasyuma mikro elemente ihtiyacınız olur. Yardımcı olabildiysem ne mutlu, Saygılarımla. [/QUOTE]
Anladım dediğiniz gibi araştıracağım doğru söylüyorsunuz.
[QUOTE=GirayKaan]
Ekstra gübreden vazgeçmeyin ei methodu bi araştırın. Aydınlatmanız da az gelebilir. Fakat mantık şu ise "düşük aydınlatma, düşük besin ihtiyacı" yosun oluşumu yine olabilir, test kitiniz olmadan ve ro su kullanmadan garantisi yok. Şunu da eklememde fayda var yapraktan beslenen bitkiler için taban kurulumu bir yere kadar fayda eder yaprak form bozulmaları başladığında taban kurulumunda ki nitrat, fosfat ve demiri bitkiler kullansa da illa ki potasyuma mikro elemente ihtiyacınız olur. Yardımcı olabildiysem ne mutlu, Saygılarımla. [/QUOTE]
Anladım dediğiniz gibi araştıracağım doğru söylüyorsunuz.
İlk Akvaryum Deneyimi, Filtreli Vs Filtresiz Deney
[QUOTE=GirayKaan]Takipteyim merakımı cezbetti net okuyamadım herşeyi okuyup editleyeceğim.
1- taban kurulumunuz monte carlo için yeterli sp japan coşar bu tankta ama sp japan küçük tankta biraz kaba duruyor. Tohumu hiç tavsiye etmiyorum, kısa vadede güzel ama kumda çok kök bırakıyor tankı her bozup kurduğunuzda bitkiler tek tük seyrek şekilde yeniden filizleniyor hoş olmuyor.
2- aydınlatma 24w led zamanla bitki ihtiyaçlarına göre kişiselleştirilebilir ben biraz fazla buldum.
3- gübre olarak seachem, tropica veya reeflowers kullanabilirsiniz. Diy gübre kendim de kullanıyorum ama bu kadar masraftan sonra marka kullanmak daha kaliteli sonuçlar verir diye düşünüyorum.
4- çok masraf etmişsiniz hocam umarım başarılı sonuçlar çıkarırsınız.
40x40x30 tankı 500tl gibi bir miktara kurdum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208559/131120191648261.jpg[/IMG][/QUOTE]
Daha önce monte carlo kullanmıştım, aklımda yine o vardı zaten, aydınlatma konusunda 2 akvaryum olacağı için 14w birinde, 10w birinde kullanacağım.
Ekstra gübreden de vazgeçtim, aldığım taban kumlarına güveniyorum, bitkiler de basit zaten ayrıca yanlış kullanıp yosunla uğraşmak istemiyorum.
Teşekkürler değerli yorumlarınız için
[QUOTE=GirayKaan]Takipteyim merakımı cezbetti net okuyamadım herşeyi okuyup editleyeceğim.
1- taban kurulumunuz monte carlo için yeterli sp japan coşar bu tankta ama sp japan küçük tankta biraz kaba duruyor. Tohumu hiç tavsiye etmiyorum, kısa vadede güzel ama kumda çok kök bırakıyor tankı her bozup kurduğunuzda bitkiler tek tük seyrek şekilde yeniden filizleniyor hoş olmuyor.
2- aydınlatma 24w led zamanla bitki ihtiyaçlarına göre kişiselleştirilebilir ben biraz fazla buldum.
3- gübre olarak seachem, tropica veya reeflowers kullanabilirsiniz. Diy gübre kendim de kullanıyorum ama bu kadar masraftan sonra marka kullanmak daha kaliteli sonuçlar verir diye düşünüyorum.
4- çok masraf etmişsiniz hocam umarım başarılı sonuçlar çıkarırsınız.
40x40x30 tankı 500tl gibi bir miktara kurdum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208559/131120191648261.jpg[/IMG][/QUOTE]
Daha önce monte carlo kullanmıştım, aklımda yine o vardı zaten, aydınlatma konusunda 2 akvaryum olacağı için 14w birinde, 10w birinde kullanacağım.
Ekstra gübreden de vazgeçtim, aldığım taban kumlarına güveniyorum, bitkiler de basit zaten ayrıca yanlış kullanıp yosunla uğraşmak istemiyorum.
Teşekkürler değerli yorumlarınız için
İlk Akvaryum Deneyimi, Filtreli Vs Filtresiz Deney
[QUOTE=capitano]Bu kadar zahmete katlanınca verdiği haz çok daha fazla oluyor herhalde. Fotoğraf bekliyoruz [:)]
Taban bitkisi tohumu konusunda forum genelde tercih edilmemesi gerektiği konusunda hemfikir benim takip ettiğim kadarıyla. Sonradan kontrol edilemez boyutlara geldiği, bir yerden sonra sararıp komple sökmek zorunda kalındığı falan yazılmıştı. Hani aynı tohumlar mıdır bilmiyorum ama dikkatli olun derim. Kolay Gelsin [:iyi:][/QUOTE]
Evet sonradan çürüyormuş kullanmayacağım, ayrı bir kapta deneyeceğim eğer olur da büyür ve çürümezlerse akvaryumda kullanabilirim
[QUOTE=capitano]Bu kadar zahmete katlanınca verdiği haz çok daha fazla oluyor herhalde. Fotoğraf bekliyoruz [:)]
Taban bitkisi tohumu konusunda forum genelde tercih edilmemesi gerektiği konusunda hemfikir benim takip ettiğim kadarıyla. Sonradan kontrol edilemez boyutlara geldiği, bir yerden sonra sararıp komple sökmek zorunda kalındığı falan yazılmıştı. Hani aynı tohumlar mıdır bilmiyorum ama dikkatli olun derim. Kolay Gelsin [:iyi:][/QUOTE]
Evet sonradan çürüyormuş kullanmayacağım, ayrı bir kapta deneyeceğim eğer olur da büyür ve çürümezlerse akvaryumda kullanabilirim
Lepistes Ve Karides Tankinda Yesil Su Ve Sakal Yos
[QUOTE=Emre39]Yesil su ve sakal yosunu icin karideslere zarar vermeyecek ilac ariyorum.[/QUOTE]
Emin olun yosun ilaçları her zaman canlılara zarar verir ve hiç bir zaman tam bir verim alamazsınız ki karidesler hassas canlılardır öyle bir ilaç olduğunu sanmıyorum.
İlaç yerine bol su değişimi, az ışıklandırma ve akvaryum içinde ki yosuna sebebiyet veren maddeleri başta nitrat olmak üzere hızlıca tüketebilecek bitkiler tavsiye edebilirim.
Örneğin;
Limnobium Laevigatum su üstü bitkisidir, yine bir su üstü bitkisi mercimekte alabilirsiniz.
Ceratopteris Cornuta hem su üstü bitkisi olarak kullanabilirsiniz isterseniz dikiledebilir, tam bir nitrat canavarıdır.
Bacopa Monnieri
Bacopa Caroliniana
Camoba Caroliniana
[QUOTE=Emre39]Yesil su ve sakal yosunu icin karideslere zarar vermeyecek ilac ariyorum.[/QUOTE]
Emin olun yosun ilaçları her zaman canlılara zarar verir ve hiç bir zaman tam bir verim alamazsınız ki karidesler hassas canlılardır öyle bir ilaç olduğunu sanmıyorum.
İlaç yerine bol su değişimi, az ışıklandırma ve akvaryum içinde ki yosuna sebebiyet veren maddeleri başta nitrat olmak üzere hızlıca tüketebilecek bitkiler tavsiye edebilirim.
Örneğin;
Limnobium Laevigatum su üstü bitkisidir, yine bir su üstü bitkisi mercimekte alabilirsiniz.
Ceratopteris Cornuta hem su üstü bitkisi olarak kullanabilirsiniz isterseniz dikiledebilir, tam bir nitrat canavarıdır.
Bacopa Monnieri
Bacopa Caroliniana
Camoba Caroliniana
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
mmtbs,
OKIRATLI,
MCY4,
TheDS,
Conix,
oguzozt,
AreS,
ugurbaran,
OsmanEnes,
0rnn,
Kuduoglu,
Sfenks111,
Myz26,
Hoppala,
sina cen,
platinium,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
M_budak,
Cyber_Scout,
yeekim,
JujuSeri,
djally,
Alibicimcilci,
kocoglu,
seiryuhare,
Suprabranchial,
Killicory,
ternapi,
Esatzn,
userhamit,
Denizhann,
gurkanmutllu,
kasim12,
Ehtiyar,
Umutoty,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
