ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gokhanevci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Mayıs 2017 18:11
Son Ziyaret:
20 Ağustos 2021 16:20
Toplam Mesaj:
45 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan EVCİ
Doğum Tarihi:
10 Kasım 1992
Yaş:
33
İl:
Ankara
Meslek:
Kimyager
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökhan EVCİ
SON 10 MESAJI
Tohumdan Bitkili Akvaryum
[QUOTE=CGDSNLR]Sevgili Kazım KARAKAŞ ve Gökhan EVCİ kardeşim selam,
Öncelikle yazımı gözlerin korksun diye yazmadım , sadece daha önce deneyimlenen ve sonu hüsranla biten ve sizinde bu hobiden , bu saçma sapan sebep yüzünden soğumayasınız ve bunun yerine o maddi kaynakla ileride daha lazım ihtiyaçlar için harcarsınız diye yazdım , tabiii bunca PETSHOP ve AKVARYUMCU tabi ki geri zekalı değil tohumu ucuzdan satıp daha kolay ve zahmetsiz para kazanmak varken ,özellikle yetiştirilmiş ve çürüme para kaybetme riski olan köklü bitkileri satsınlar ..... elbette o zaman akıl edemedim işte neyse zevk, zaman ve maddi durum meselesi gerisi size kalmış....
Birde ben siyah quartz ( HAGEN deniyor ya burada da müthiş oyunlar var bu arada neyse ) midye kırığı ve Aquaclay diye bilinen bitki toprağı birlikte kullanmıştım , yani karıştırmadım ama farklı farklı alanlar dekore ettiğim için kayaların altına kartonla ayırarak midye kırığı , dekorlar ve driftwoodların altına siyah quartz ve bitkilerin altına Aquaclay yani biraz fazla japon akvarist TAKASHI AMANO takip ettiğim için fantezi yani anlayacağınız.
Tabi bu çamurlaşma ve bozulma olunca sinirim bozuldu ve bütün akvaryum sil baştan tabiii benim muhteşem topraklarda haliyle birbirine karıştı doğal olarak yoksa tabi ki toprak yıkanıp temizlendikten sonta tek çeşit olsaydı pek ala kullanılabilirdi elbette o yüzden dedim yani....[:(][/QUOTE] ben bu durumu bilerek girdim bu işe, bitki sonuç itibarı ile bataklık bitkisi, ne istiyor yüksek ışıkmı, köktenmi besleniyor, yapraktanmı besleniyor, co2 ye ne kadar ihtiyaç duyuyor. Bunları deneyimleyip bitkinin ihtiyacını karsıladıktan sonra ortada bi problem kalmayacağını düşünüyorum. Aklımda deneyeceğim bi kaç metot var zamanla paylaşırım
[QUOTE=CGDSNLR]Sevgili Kazım KARAKAŞ ve Gökhan EVCİ kardeşim selam,
Öncelikle yazımı gözlerin korksun diye yazmadım , sadece daha önce deneyimlenen ve sonu hüsranla biten ve sizinde bu hobiden , bu saçma sapan sebep yüzünden soğumayasınız ve bunun yerine o maddi kaynakla ileride daha lazım ihtiyaçlar için harcarsınız diye yazdım , tabiii bunca PETSHOP ve AKVARYUMCU tabi ki geri zekalı değil tohumu ucuzdan satıp daha kolay ve zahmetsiz para kazanmak varken ,özellikle yetiştirilmiş ve çürüme para kaybetme riski olan köklü bitkileri satsınlar ..... elbette o zaman akıl edemedim işte neyse zevk, zaman ve maddi durum meselesi gerisi size kalmış....
Birde ben siyah quartz ( HAGEN deniyor ya burada da müthiş oyunlar var bu arada neyse ) midye kırığı ve Aquaclay diye bilinen bitki toprağı birlikte kullanmıştım , yani karıştırmadım ama farklı farklı alanlar dekore ettiğim için kayaların altına kartonla ayırarak midye kırığı , dekorlar ve driftwoodların altına siyah quartz ve bitkilerin altına Aquaclay yani biraz fazla japon akvarist TAKASHI AMANO takip ettiğim için fantezi yani anlayacağınız.
Tabi bu çamurlaşma ve bozulma olunca sinirim bozuldu ve bütün akvaryum sil baştan tabiii benim muhteşem topraklarda haliyle birbirine karıştı doğal olarak yoksa tabi ki toprak yıkanıp temizlendikten sonta tek çeşit olsaydı pek ala kullanılabilirdi elbette o yüzden dedim yani....[:(][/QUOTE] ben bu durumu bilerek girdim bu işe, bitki sonuç itibarı ile bataklık bitkisi, ne istiyor yüksek ışıkmı, köktenmi besleniyor, yapraktanmı besleniyor, co2 ye ne kadar ihtiyaç duyuyor. Bunları deneyimleyip bitkinin ihtiyacını karsıladıktan sonra ortada bi problem kalmayacağını düşünüyorum. Aklımda deneyeceğim bi kaç metot var zamanla paylaşırım
Tohumdan Bitkili Akvaryum
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]3-4 ay gözleriniz şenlenir, bozup tekrar ekersiniz, böyle devam eder gider. Zevk meselesi. [/QUOTE]
Bi sakıncası yok bence 3-4 ayda bi 10 gün çimlenme beklemek görseli için değebilir
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]3-4 ay gözleriniz şenlenir, bozup tekrar ekersiniz, böyle devam eder gider. Zevk meselesi. [/QUOTE]
Bi sakıncası yok bence 3-4 ayda bi 10 gün çimlenme beklemek görseli için değebilir
Tohumdan Bitkili Akvaryum
[QUOTE=CGDSNLR]Gökhan kardeşim öncelikle selam ve hayırlı olsun,
Evet bu konuyu görünce bir kez daha dayanamayıp yazmak istedim , umarım yanılırım ve bu yazdıklarım için yanılmışım derim fakat inan bende senin gibi tohumladığım gecenin sabahlarını getiremedim ve heyecan heyecan üstüne bekledim , derken müthiş filizlenme ve yeşerme başladı önce yavaş yavaş sonra full yeşil , allahım görenler bayılıyor , lütfen nasıl yaptın ? nasıl başardın diye soruyordu , her şey mükemmel sonra su dolumu yaptım , allahım tank muhteşem....
Tabi ki bu, 1 hafta sürdü ve balıklarda resmen , hergün çamur deryasında yüzmeye teker teker ölmeye başladı , bu arada bütün akvaryumcuları tenzi ederek söylüyorum çünkü ben aldım tohumları ve ÇİN'den hani çok akıllıyım çok zekiyim yaaaa ....
İşte bu site ve forumla tanışmam da bu şekilde oldu , neyse bu işin karlı kısmı , öğrenip araştırdım ki benim gibi çeken hatta bu hobiden soğuyan ,bıkan, bırakan insan sayısı sırf bu yüzden çok çok çok fazla , neyse soğumak bir yana kıyamadığın dekorların , balıkların başkaca bitkilerin zar zor parayla biriktirip aldığın kum ve bitki kumları uzatmayalım her şey sil baştan yani şimdi bu işi atlatalı yaklaşık 9 ay oldu ve sıfırdan yeniden CO2 sistemli , led'li , yeni bitki topraklı ve dekorlu huzurlu kendimce beğendiğim bir tanka sahibim ve okuyup devamlı araştırıyorum , yerli yabancı bilgi topluyorum çünki bu konu bana süper ders oldu ve bir daha aynı hataya düşmemek için denemiş insanların deneyimlerini okuyup öğreniyorum.
Teknik olarak Rıza Sırman kardeşimin bahsettiklerine yüzde yüz katılmakla birlikte başka hesaplarda var bu tohum işinde neyse yeterince vaktini aldım , umarım çok yanılırım ,umarım sen bir istisna olursun , umarım ben milletin vaktini beni okuyarak boşa harcamışımdır , senden ricam lütfen başarırsan buradan paylaş ama ben 1 hafta sonra hüsrana kapıldım , 1 ay sonra hüsrana kapılanlar da var [:'(]
Saygı ve Sevgilerimle umarım tekrar ben yanılırım inan bunu çok isterim.Lütfen bana kızma ,amacım asla moralini bozmak veya senin hevesini kırmak değil sadece bunu deneyimlemek isteyenlerin bunları da göze alması gerektiğidir.[/QUOTE]
Öncelikle teşekür ederim. Muhtemelen sonu pek mutlu bitmeyecektir bende farkındayım, 1 ayda olsa tabanda o görsel şöleni yaşamak gözümü dolduracaktır diye düşünüyorum. Çıkan bitkileri mümkün olduğunca uzun yaşatmayı deneyeceğim buda bi deneyim olur.
Yorumunuz için teşekürler.
[QUOTE=CGDSNLR]Gökhan kardeşim öncelikle selam ve hayırlı olsun,
Evet bu konuyu görünce bir kez daha dayanamayıp yazmak istedim , umarım yanılırım ve bu yazdıklarım için yanılmışım derim fakat inan bende senin gibi tohumladığım gecenin sabahlarını getiremedim ve heyecan heyecan üstüne bekledim , derken müthiş filizlenme ve yeşerme başladı önce yavaş yavaş sonra full yeşil , allahım görenler bayılıyor , lütfen nasıl yaptın ? nasıl başardın diye soruyordu , her şey mükemmel sonra su dolumu yaptım , allahım tank muhteşem....
Tabi ki bu, 1 hafta sürdü ve balıklarda resmen , hergün çamur deryasında yüzmeye teker teker ölmeye başladı , bu arada bütün akvaryumcuları tenzi ederek söylüyorum çünkü ben aldım tohumları ve ÇİN'den hani çok akıllıyım çok zekiyim yaaaa ....
İşte bu site ve forumla tanışmam da bu şekilde oldu , neyse bu işin karlı kısmı , öğrenip araştırdım ki benim gibi çeken hatta bu hobiden soğuyan ,bıkan, bırakan insan sayısı sırf bu yüzden çok çok çok fazla , neyse soğumak bir yana kıyamadığın dekorların , balıkların başkaca bitkilerin zar zor parayla biriktirip aldığın kum ve bitki kumları uzatmayalım her şey sil baştan yani şimdi bu işi atlatalı yaklaşık 9 ay oldu ve sıfırdan yeniden CO2 sistemli , led'li , yeni bitki topraklı ve dekorlu huzurlu kendimce beğendiğim bir tanka sahibim ve okuyup devamlı araştırıyorum , yerli yabancı bilgi topluyorum çünki bu konu bana süper ders oldu ve bir daha aynı hataya düşmemek için denemiş insanların deneyimlerini okuyup öğreniyorum.
Teknik olarak Rıza Sırman kardeşimin bahsettiklerine yüzde yüz katılmakla birlikte başka hesaplarda var bu tohum işinde neyse yeterince vaktini aldım , umarım çok yanılırım ,umarım sen bir istisna olursun , umarım ben milletin vaktini beni okuyarak boşa harcamışımdır , senden ricam lütfen başarırsan buradan paylaş ama ben 1 hafta sonra hüsrana kapıldım , 1 ay sonra hüsrana kapılanlar da var [:'(]
Saygı ve Sevgilerimle umarım tekrar ben yanılırım inan bunu çok isterim.Lütfen bana kızma ,amacım asla moralini bozmak veya senin hevesini kırmak değil sadece bunu deneyimlemek isteyenlerin bunları da göze alması gerektiğidir.[/QUOTE]
Öncelikle teşekür ederim. Muhtemelen sonu pek mutlu bitmeyecektir bende farkındayım, 1 ayda olsa tabanda o görsel şöleni yaşamak gözümü dolduracaktır diye düşünüyorum. Çıkan bitkileri mümkün olduğunca uzun yaşatmayı deneyeceğim buda bi deneyim olur.
Yorumunuz için teşekürler.
Tohumdan Bitkili Akvaryum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197430/311020191921511.jpg[/IMG]
5. Gün; köklenme başladı ve bi kaç küçük yaprak belirdi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197430/311020191921511.jpg[/IMG]
5. Gün; köklenme başladı ve bi kaç küçük yaprak belirdi.
Tohumdan Bitkili Akvaryum
Teşekür ederim. Uzun vadede sorun çıkartmayan bi kurulum gördüm. Ama tabi bitki formu bambaşka alakasız olmuştu. Ve sanırım fotosentez yapmıyor veya yapamıyor bu bitkiler muhtemelen problem ve uzun ömürlü olmamasının sebebi bu.Yinede görüntüsü güzeldi. Kısa vadede olsa beklemek bakmak oldumu olacakmı telaşesi güzel his, zamanla göreceğiz bakalım.
Teşekür ederim. Uzun vadede sorun çıkartmayan bi kurulum gördüm. Ama tabi bitki formu bambaşka alakasız olmuştu. Ve sanırım fotosentez yapmıyor veya yapamıyor bu bitkiler muhtemelen problem ve uzun ömürlü olmamasının sebebi bu.Yinede görüntüsü güzeldi. Kısa vadede olsa beklemek bakmak oldumu olacakmı telaşesi güzel his, zamanla göreceğiz bakalım.
Bitkiler Neden Fotosentez Yapmıyor?
Ph ölçme sansınız varmı
Ph ölçme sansınız varmı
Akvaryumumdaki Bu Yeni Canlılar Nedir?
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Ramshorn yani adi salyangoz. Popülasyonu tutabilirseniz zarardan çok faydaları vardır. Denge için Helena düşünebilirsiniz. [;)][/QUOTE]
Süleyman bey haklı
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Ramshorn yani adi salyangoz. Popülasyonu tutabilirseniz zarardan çok faydaları vardır. Denge için Helena düşünebilirsiniz. [;)][/QUOTE]
Süleyman bey haklı
Akvaryumumdaki Bu Yeni Canlılar Nedir?
Şekli spiralmi elma salyangozu gibimi
Şekli spiralmi elma salyangozu gibimi
Akvaryumumdaki Bu Yeni Canlılar Nedir?
Pek fazla büyümezler bunlar, görüntüsü itibarı ile akvaryumda istenmez genel olarak, kimiside sever (ben). Çok hızlı ürerler.
Dışarı çıkarlar mi?[/QUOTE] akvaryumun üstü açıksa çıkabiliyor
Pek fazla büyümezler bunlar, görüntüsü itibarı ile akvaryumda istenmez genel olarak, kimiside sever (ben). Çok hızlı ürerler.
Dışarı çıkarlar mi?[/QUOTE] akvaryumun üstü açıksa çıkabiliyor
Akvaryumumdaki Bu Yeni Canlılar Nedir?
Esas sorun popülasyonu kontrol altına almazsanız üreyip duracaklardır.
Esas sorun popülasyonu kontrol altına almazsanız üreyip duracaklardır.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
