ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
goktuggunes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Nisan 2017 20:50
Son Ziyaret:
25 Nisan 2017 13:24
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Göktuğ Güneş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kütahya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre Göktuğ Güneş
SON 9 MESAJI
100 Litrelik Akvaryumum Kuruyorumda Sorularım Var
[QUOTE=YYILDIZ51]Oraya topıtop içinde delikli plastik parça var kesin yapıştırın veya vanadan bir aparat yapabilirsiniz.[/QUOTE]
hocam dediğinizi tam olarak anlamadım, bu dışarıya olan borusunu nereye sokacağımı bir türlü bulamadım o aparatın üst kısmına girmiyor hiç bir türlü delik küçük geliyor
[QUOTE=YYILDIZ51]Oraya topıtop içinde delikli plastik parça var kesin yapıştırın veya vanadan bir aparat yapabilirsiniz.[/QUOTE]
hocam dediğinizi tam olarak anlamadım, bu dışarıya olan borusunu nereye sokacağımı bir türlü bulamadım o aparatın üst kısmına girmiyor hiç bir türlü delik küçük geliyor
100 Litrelik Akvaryumum Kuruyorumda Sorularım Var
Herkese merhaba, 17 litrelik akvaryumumda 2 tane japon besliyordum akvaryumcuya yem almak için girdiğimde aklımda akvaryumumu büyütmek olduğu için 100 litrelik bir akvaryum satın aldım
Akvaryumum böyle ;
henüz suyu yeni doldurduğum için balık almadım, kumunu iyice yıkadım fakat bir anda 100 litre su koyduğumda bulanıklaştı 2 gün sonra balık alacağım.
[url=http://hizliresim.com/9QWMoO][img]http://i.hizliresim.com/9QWMoO.jpg[/img][/url]
soruma gelecek olursak ;
İç filtremin bir türlü hava için olan kısmını bulamadım iç filtremi bu şekil kullansam bana ne gibi zararı olur ve ne gibi bir çözüm önerirsiniz? ve şelale filtrem mevcut şelale mi kullanmalıyım veya bu şekil kullansam sorun olur mu ?
[url=http://hizliresim.com/M08Np7][img]http://i.hizliresim.com/M08Np7.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/Qa8DBr][img]http://i.hizliresim.com/Qa8DBr.jpg[/img][/url][EDIT]goktuggunes,2017-04-17 22:37:50[/EDIT]
Herkese merhaba, 17 litrelik akvaryumumda 2 tane japon besliyordum akvaryumcuya yem almak için girdiğimde aklımda akvaryumumu büyütmek olduğu için 100 litrelik bir akvaryum satın aldım
Akvaryumum böyle ;
henüz suyu yeni doldurduğum için balık almadım, kumunu iyice yıkadım fakat bir anda 100 litre su koyduğumda bulanıklaştı 2 gün sonra balık alacağım.
[url=http://hizliresim.com/9QWMoO][img]http://i.hizliresim.com/9QWMoO.jpg[/img][/url]
soruma gelecek olursak ;
İç filtremin bir türlü hava için olan kısmını bulamadım iç filtremi bu şekil kullansam bana ne gibi zararı olur ve ne gibi bir çözüm önerirsiniz? ve şelale filtrem mevcut şelale mi kullanmalıyım veya bu şekil kullansam sorun olur mu ?
[url=http://hizliresim.com/M08Np7][img]http://i.hizliresim.com/M08Np7.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/Qa8DBr][img]http://i.hizliresim.com/Qa8DBr.jpg[/img][/url][EDIT]goktuggunes,2017-04-17 22:37:50[/EDIT]
Kurtcuk Aldım Fakat Şüphelerim Var
Öncelikle merhaba, ben dün akvaryumcuya gittiğim de betam için hazır yem yerine kurutulmuş kurtcuk aldım 2 tane japon balığım da var ayrı akvaryumda onlara da verebilir miyim herhangi bir zararı olur mu dedim yok hayır gayette severler cevabını aldım. Fotoğraf aşağıda, sizce beta ve japon balığı için herhangi bir zararı olur mu ? aynı zamanda vatoz ve çöpcü balığım da var onlara herhangi bi zarar verir mi ? cevaplarınızı bekliyorum
[url=http://hizliresim.com/37lkrA][img]http://i.hizliresim.com/37lkrA.jpg[/img][/url]
Öncelikle merhaba, ben dün akvaryumcuya gittiğim de betam için hazır yem yerine kurutulmuş kurtcuk aldım 2 tane japon balığım da var ayrı akvaryumda onlara da verebilir miyim herhangi bir zararı olur mu dedim yok hayır gayette severler cevabını aldım. Fotoğraf aşağıda, sizce beta ve japon balığı için herhangi bir zararı olur mu ? aynı zamanda vatoz ve çöpcü balığım da var onlara herhangi bi zarar verir mi ? cevaplarınızı bekliyorum
[url=http://hizliresim.com/37lkrA][img]http://i.hizliresim.com/37lkrA.jpg[/img][/url]
Çöpcü Balığı İle İlgili Sorularım Var
[QUOTE=Kınayu]Selamlar öncelikle büyük geçmiş olsun [:'(] Yanlız ben çöpcünüzün ölüm sebebinin ısıtıcıya bağlı olduğunu düşünmüyorum. Çöpcülerin yetiştirildiği ve bakıldığı ortamla şartlarla sizin akvaryumunuzun kinin uyuşmaması veya ölen çöpcü küçük olansa direnç durumuna bağlıyorum. Çöpcüleri kendi akvaryum suyunuza alıştırarak atmanızı öneririm. japonun yaşadığı ısıda çöpcüde yaşar bence çok rahatlıkla.
Artı zaten havalar ısındı şuan ısıtıcı size masraftan başka bir şey olmayacaktır alacaksanız dahi kışın başında alırsınız artık [/QUOTE]
Teşekkür ederim, bende internette tabiri caizse "ölümsüz balık" olarak okumuştum, bu işin şakasıydı evet ama hani hiçbirşeyden etkilenmediklerini yazmışlardı. Küçük olduğu için dayanamadığını bende düşündüm fakat 1 hafta önce alınan çöpcümünde ölmesine bir anlam veremedim,diğeri dün alındı 2 saat sonra öldü ama 1 hafta önce alınan balığımda 6-7 gün sonra öldü oda küçük değildi dün ölen kadar. kendi akvaryum suyuma nasıl alıştırabilirim?
[QUOTE=lojistisyen]Akvaryum zemininde renkli taşlar mı var ?[/QUOTE]
[url=http://hizliresim.com/LyR5p0][img]http://i.hizliresim.com/LyR5p0.jpg[/img][/url]
Zeminim böyle, renkli taş oldugunu düşünmüyorum
[QUOTE=Kınayu]Selamlar öncelikle büyük geçmiş olsun [:'(] Yanlız ben çöpcünüzün ölüm sebebinin ısıtıcıya bağlı olduğunu düşünmüyorum. Çöpcülerin yetiştirildiği ve bakıldığı ortamla şartlarla sizin akvaryumunuzun kinin uyuşmaması veya ölen çöpcü küçük olansa direnç durumuna bağlıyorum. Çöpcüleri kendi akvaryum suyunuza alıştırarak atmanızı öneririm. japonun yaşadığı ısıda çöpcüde yaşar bence çok rahatlıkla.
Artı zaten havalar ısındı şuan ısıtıcı size masraftan başka bir şey olmayacaktır alacaksanız dahi kışın başında alırsınız artık [/QUOTE]
Teşekkür ederim, bende internette tabiri caizse "ölümsüz balık" olarak okumuştum, bu işin şakasıydı evet ama hani hiçbirşeyden etkilenmediklerini yazmışlardı. Küçük olduğu için dayanamadığını bende düşündüm fakat 1 hafta önce alınan çöpcümünde ölmesine bir anlam veremedim,diğeri dün alındı 2 saat sonra öldü ama 1 hafta önce alınan balığımda 6-7 gün sonra öldü oda küçük değildi dün ölen kadar. kendi akvaryum suyuma nasıl alıştırabilirim?
[QUOTE=lojistisyen]Akvaryum zemininde renkli taşlar mı var ?[/QUOTE]
[url=http://hizliresim.com/LyR5p0][img]http://i.hizliresim.com/LyR5p0.jpg[/img][/url]
Zeminim böyle, renkli taş oldugunu düşünmüyorum
Çöpcü Balığı İle İlgili Sorularım Var
[QUOTE=Erdincsener4]
Bir damacana alirsaniz sonrasi icinde kalir,5 litrede isinizi gorur su an.hacminiz az,bilinenin aksine dusuk litre daha fazla tecrune gerektirir.aslinda akvaryumu gorerek alsaniz en iyisi de,lutfen sadece ticari kaygisi olan akvaryumcudan alisveris yapmayin.hatta fanus onerdiyse size fikrini dahi sormayin bu hobide.yeni akvaryum edinip,tum sistemini kurup 2 3 gun bos calistirdiktan sonra baliklarinizi eklemeniz gerekli.forumda detaylica ogrenebilirsiniz.o zamana kadar sık ve ayni isida su degisimiyle durumu idare etmenizi oneririm.yeni bir akvaryumda neler gereklidir forumda mevcut.ben bu forumdan o kadar cok sey ogrrndim ki.hala gunde 3 4 saat vakit buldukca okuyorum.[/QUOTE]
bende uzun zamandır merak ettiğim bir şey olduğunda girip bakıyordum, artık sürekli bişeyler öğrenme çabasındayım:)
[QUOTE=deriinmavi]Akvaryumda iki japon var onlar yaşıyo ama çöpçüler ölüyo kimse sormamış ama ısıtıcı varmı akvaryumda yoksa vatoz ve çöpçülerinölmesi normal[/QUOTE]
hayır ısıtıcım yok, japon balıklarına ısıtıcıya gerek yok dendi ve çöpcü balığı japonun yanına alınır dendi bende o yüzden hiç gerek duymadım aslında evet bu yüzden olabilir. 17 litrelik bir akvaryuma kaç w bir ısıtıcı yeterli olur?
[QUOTE=Erdincsener4]
Bir damacana alirsaniz sonrasi icinde kalir,5 litrede isinizi gorur su an.hacminiz az,bilinenin aksine dusuk litre daha fazla tecrune gerektirir.aslinda akvaryumu gorerek alsaniz en iyisi de,lutfen sadece ticari kaygisi olan akvaryumcudan alisveris yapmayin.hatta fanus onerdiyse size fikrini dahi sormayin bu hobide.yeni akvaryum edinip,tum sistemini kurup 2 3 gun bos calistirdiktan sonra baliklarinizi eklemeniz gerekli.forumda detaylica ogrenebilirsiniz.o zamana kadar sık ve ayni isida su degisimiyle durumu idare etmenizi oneririm.yeni bir akvaryumda neler gereklidir forumda mevcut.ben bu forumdan o kadar cok sey ogrrndim ki.hala gunde 3 4 saat vakit buldukca okuyorum.[/QUOTE]
bende uzun zamandır merak ettiğim bir şey olduğunda girip bakıyordum, artık sürekli bişeyler öğrenme çabasındayım:)
[QUOTE=deriinmavi]Akvaryumda iki japon var onlar yaşıyo ama çöpçüler ölüyo kimse sormamış ama ısıtıcı varmı akvaryumda yoksa vatoz ve çöpçülerinölmesi normal[/QUOTE]
hayır ısıtıcım yok, japon balıklarına ısıtıcıya gerek yok dendi ve çöpcü balığı japonun yanına alınır dendi bende o yüzden hiç gerek duymadım aslında evet bu yüzden olabilir. 17 litrelik bir akvaryuma kaç w bir ısıtıcı yeterli olur?
Çöpcü Balığı İle İlgili Sorularım Var
[QUOTE=Jumbokılıç]
17 litrelik bir akvaryum neredeyse bir damacana su demektir, 17 litrede sağlıklı bir canlı yaşamı oturtamazsınız, çöpçü yada japon farketmez, 17 litre çok çabuk kirlenir çok çabuk kokar çok çabuk amonyak üretir , bir kaç çöpçü bir kaç japon yada lepistes için makul kapasite 70 litreden başlar
lütfen kapasite artışına gidin yada balıkları boşu boşuna ölüme sürüklemeyin, ne kadar iyi oksijen sirkülasyonu yapsanızda ne kadar etkili filtrasyon yapsanızda yetersiz kalacaktır çünki 17 litre sizin insan olarak 3-4 günde tükettiğiniz su kadardır, bu kadar kısıtlı bir ortamda bir kaç tür balık beslemeye çalışmak balıklara eziyetin ötesine geçmeyecektir.
bunu düşünün lütfen ![:?][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. üstte de dediğim gibi yeni başladığım için pek bir bilgim yoktu, satıcı önce fanus önerdi fakat fanus aşırı küçük ve balıklar için yetersiz olduğunu düşündüğümden akvaryum istedim bana 17 litrelik akvaryumu gösterdi hatta 17 litrelik bir akvaryum olduğunuda burada ki hacim hesaplama ile bulmuştum geçenlerde, internetten 70 litrelik akvaryumlara baktığımda hiçbir türlü bulamıyorum, bilgim olmadığı için herhangi bir camcıya gidipte işte akvaryum istiyorum yanları şöyle altı böyle olsun diyemiyorum, kütahya da öğrenciyim hatta o 2 çöpcü balığınıda inanır mısınız biraz zor aldım, bir anda herşeyi yapamıyorum verebilsem balıklarımı rahat yaşayacaklarını bildiğim birine verip maddi durumumu toparlayıp büyük bir akvaryum bulduğumda yeniden başlamak istiyorum eğer bulma şansınız varsa internetten 70 litre ve üzeri akvaryum satan bir siteyi önerebilir misiniz?
[QUOTE=Erdincsener4]
Akvaryumcudan aldiginiz suyu kesinlikle akvaryumunuza eklemeyin.yani kotu bir satici profili sahsi fikrim.evet dinlendirirsiniz ya da bir market bulup damacana alirsiniz.[/QUOTE]
yorumlarınız için teşekkür ederim, açık bir market bulabilirsem 1 damacana su alıp gerekeni yapacağım.
[QUOTE=Jumbokılıç]
17 litrelik bir akvaryum neredeyse bir damacana su demektir, 17 litrede sağlıklı bir canlı yaşamı oturtamazsınız, çöpçü yada japon farketmez, 17 litre çok çabuk kirlenir çok çabuk kokar çok çabuk amonyak üretir , bir kaç çöpçü bir kaç japon yada lepistes için makul kapasite 70 litreden başlar
lütfen kapasite artışına gidin yada balıkları boşu boşuna ölüme sürüklemeyin, ne kadar iyi oksijen sirkülasyonu yapsanızda ne kadar etkili filtrasyon yapsanızda yetersiz kalacaktır çünki 17 litre sizin insan olarak 3-4 günde tükettiğiniz su kadardır, bu kadar kısıtlı bir ortamda bir kaç tür balık beslemeye çalışmak balıklara eziyetin ötesine geçmeyecektir.
bunu düşünün lütfen ![:?][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. üstte de dediğim gibi yeni başladığım için pek bir bilgim yoktu, satıcı önce fanus önerdi fakat fanus aşırı küçük ve balıklar için yetersiz olduğunu düşündüğümden akvaryum istedim bana 17 litrelik akvaryumu gösterdi hatta 17 litrelik bir akvaryum olduğunuda burada ki hacim hesaplama ile bulmuştum geçenlerde, internetten 70 litrelik akvaryumlara baktığımda hiçbir türlü bulamıyorum, bilgim olmadığı için herhangi bir camcıya gidipte işte akvaryum istiyorum yanları şöyle altı böyle olsun diyemiyorum, kütahya da öğrenciyim hatta o 2 çöpcü balığınıda inanır mısınız biraz zor aldım, bir anda herşeyi yapamıyorum verebilsem balıklarımı rahat yaşayacaklarını bildiğim birine verip maddi durumumu toparlayıp büyük bir akvaryum bulduğumda yeniden başlamak istiyorum eğer bulma şansınız varsa internetten 70 litre ve üzeri akvaryum satan bir siteyi önerebilir misiniz?
[QUOTE=Erdincsener4]
Akvaryumcudan aldiginiz suyu kesinlikle akvaryumunuza eklemeyin.yani kotu bir satici profili sahsi fikrim.evet dinlendirirsiniz ya da bir market bulup damacana alirsiniz.[/QUOTE]
yorumlarınız için teşekkür ederim, açık bir market bulabilirsem 1 damacana su alıp gerekeni yapacağım.
Çöpcü Balığı İle İlgili Sorularım Var
[QUOTE=Erdincsener4]
Yeni bir akvaryum kurulumu olsaydi,su degerleri alakali diye bir yorumda bulunacaktim.ama 4 ay su degerleri oturmasi icin yeterli.eger farkli bir durum olusmadiysa son gunlerde.haftalik su degisimi de bence dogru yapiyorsunuz.dipte yem artiklari kaldi mi peki?selale filtreden dolayi baliginizi kaybetmezsiniz bu sekilde.baligi eklediginiz suyla akvaryum suyu arasinda cok isi farkli var miydi?direkt mi attiniz icine baliklari?akvaryum dibinden,dip sifonuyla cekebilirsiniz?olmadi hava hortumu gibi biseyle yapabilirsiniz.hortumla yapabilirsiniz?pipet varsa pipetleri birbirlerinin icine gecirerek ek yerlerini de saglamlastirarak cekebilirsiniz?aklima bunlar geldi ama bir an once oyle ya da boyle su degisimi yapin yuzde 30-40 kadar.ayrica sizinle ya da akvaryumunuzla alakali bir durumda olmayabilir,size o satici sahsin verdigi baliklar hasta olabilir.size vitamin vermesinden kaynakli zaten sadece ticari odakli oldugu.[/QUOTE]
satıcıya 1 hafta önce de ondan aldığımı ve balığımın öldüğünü söylediğimde multi-vitamin verebilirim mantar olabilir tarzı şeyler söyledi, anlamadığımdan kabul ettim, verdiği suyu direk akvaryumuma ekledim diğer çöpcü normal bir şekilde duruyor suyumu değiştireceğim fakat hazır su yok şuan, o yüzden en azından 24 saat dinlendirmeliyim sanırım suyu, çaresiz kaldım
[QUOTE=AhmetEmre]17 litre için haftalık %20 az bir rakam tabii karides beslemiyorsanız.
Bu arada başka hangi türler var ?[/QUOTE]
2 tane 2 cm boylarında japon balığım 1 vatoz 3-4 cmlik , 2 tane de çöpcü balığım vardı ta ki biri ölene kadar.
[QUOTE=Erdincsener4]
Yeni bir akvaryum kurulumu olsaydi,su degerleri alakali diye bir yorumda bulunacaktim.ama 4 ay su degerleri oturmasi icin yeterli.eger farkli bir durum olusmadiysa son gunlerde.haftalik su degisimi de bence dogru yapiyorsunuz.dipte yem artiklari kaldi mi peki?selale filtreden dolayi baliginizi kaybetmezsiniz bu sekilde.baligi eklediginiz suyla akvaryum suyu arasinda cok isi farkli var miydi?direkt mi attiniz icine baliklari?akvaryum dibinden,dip sifonuyla cekebilirsiniz?olmadi hava hortumu gibi biseyle yapabilirsiniz.hortumla yapabilirsiniz?pipet varsa pipetleri birbirlerinin icine gecirerek ek yerlerini de saglamlastirarak cekebilirsiniz?aklima bunlar geldi ama bir an once oyle ya da boyle su degisimi yapin yuzde 30-40 kadar.ayrica sizinle ya da akvaryumunuzla alakali bir durumda olmayabilir,size o satici sahsin verdigi baliklar hasta olabilir.size vitamin vermesinden kaynakli zaten sadece ticari odakli oldugu.[/QUOTE]
satıcıya 1 hafta önce de ondan aldığımı ve balığımın öldüğünü söylediğimde multi-vitamin verebilirim mantar olabilir tarzı şeyler söyledi, anlamadığımdan kabul ettim, verdiği suyu direk akvaryumuma ekledim diğer çöpcü normal bir şekilde duruyor suyumu değiştireceğim fakat hazır su yok şuan, o yüzden en azından 24 saat dinlendirmeliyim sanırım suyu, çaresiz kaldım
[QUOTE=AhmetEmre]17 litre için haftalık %20 az bir rakam tabii karides beslemiyorsanız.
Bu arada başka hangi türler var ?[/QUOTE]
2 tane 2 cm boylarında japon balığım 1 vatoz 3-4 cmlik , 2 tane de çöpcü balığım vardı ta ki biri ölene kadar.
Çöpcü Balığı İle İlgili Sorularım Var
[QUOTE=Erdincsener4]
O satici dediginiz sahisla bir an once alisveris isini kesmenizi tavsiye ederim.akvaryum hacminiz kucuk oldugundan su degerlerini saglikli hale getirebilmek zor oluyor.akvaryumu ne zaman kurdunuz?ekipmanlariniz neler?su degisimi yaptiniz mi?bu bilgileri de verirseniz?sizin yerinizde olsam hizlica bir sekilde akvaryum suyunun sicakligina en kotu ihtimalde yakin degerde bir su degisimi yapardim hemen.suyu da akvaryumun dibinden cekmenizi oneririm.[/QUOTE]
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Akvaryumu dediğim gibi 4 ay oldu kuralı, bir anlık hevesle ve merak ile başladım. Küçük bir akvaryum olduğu için şelale filtrem var, su değişiminide haftada bir kere %20 olarak değiştiriyorum, öyle okumuştum burada. Bir de şelale filtremin suyu yukardan atması çok hızlı gibi geliyor anlayamıyorum tam. buradan edinebildiğim bilgiler ile hareket etmeye çalışıyorum. suyu akvaryumun dibinden nasıl çekebilirim? bunun hakkında bir bilginiz var mı?
[QUOTE=Erdincsener4]
O satici dediginiz sahisla bir an once alisveris isini kesmenizi tavsiye ederim.akvaryum hacminiz kucuk oldugundan su degerlerini saglikli hale getirebilmek zor oluyor.akvaryumu ne zaman kurdunuz?ekipmanlariniz neler?su degisimi yaptiniz mi?bu bilgileri de verirseniz?sizin yerinizde olsam hizlica bir sekilde akvaryum suyunun sicakligina en kotu ihtimalde yakin degerde bir su degisimi yapardim hemen.suyu da akvaryumun dibinden cekmenizi oneririm.[/QUOTE]
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Akvaryumu dediğim gibi 4 ay oldu kuralı, bir anlık hevesle ve merak ile başladım. Küçük bir akvaryum olduğu için şelale filtrem var, su değişiminide haftada bir kere %20 olarak değiştiriyorum, öyle okumuştum burada. Bir de şelale filtremin suyu yukardan atması çok hızlı gibi geliyor anlayamıyorum tam. buradan edinebildiğim bilgiler ile hareket etmeye çalışıyorum. suyu akvaryumun dibinden nasıl çekebilirim? bunun hakkında bir bilginiz var mı?
Çöpcü Balığı İle İlgili Sorularım Var
Merhaba, foruma yeni katıldım uzun süredir üyeliksiz takipteydim. Balık beslemeye henüz yeni başladım sayılır 4 ay oldu. Geçen hafta çöpcü balığı almıştım ve dün çöpcü balığını ölü buldum. Bugün dışarı cıktığımda 2 tane daha çöpcü balığı aldım biri 1.5 - 2 cm diğeri ise 4 - 4.5 arası birşeydi. Daha akvaryuma koyalı 1.5-2 saat olmuşken küçük olan çöpcü balığını hareketsiz ters dönmüş halde buldum. Sebebi nedir? Çöpcü balığım neden ölüyor? Satıcıya sorduğumda vitamin önerdi multi-vitamin aldım. geldiğimde onu damlattım fakat daha aradan 2 saat geçmemişken birini ölü bulmak gerçekten beni çok üzdü.
Akvaryumum 17 Litrelik bir akvaryum yeni başladığım için böyle bir boyutta alabildim. 2 tane küçük japon balığım var 2 cm boylarında. bana yardımcı olabilirmisiniz?
Düzeltme : şimdi farkettim, arada sırada son çırpınışlarını yapıyor, birşey yapamamak sahiden çok kötü. ne önerebilirsiniz ? kurtarabilir miyim? lütfen bilginiz var ise benimle paylaşın[EDIT]goktuggunes,2017-04-14 21:04:36[/EDIT]
Merhaba, foruma yeni katıldım uzun süredir üyeliksiz takipteydim. Balık beslemeye henüz yeni başladım sayılır 4 ay oldu. Geçen hafta çöpcü balığı almıştım ve dün çöpcü balığını ölü buldum. Bugün dışarı cıktığımda 2 tane daha çöpcü balığı aldım biri 1.5 - 2 cm diğeri ise 4 - 4.5 arası birşeydi. Daha akvaryuma koyalı 1.5-2 saat olmuşken küçük olan çöpcü balığını hareketsiz ters dönmüş halde buldum. Sebebi nedir? Çöpcü balığım neden ölüyor? Satıcıya sorduğumda vitamin önerdi multi-vitamin aldım. geldiğimde onu damlattım fakat daha aradan 2 saat geçmemişken birini ölü bulmak gerçekten beni çok üzdü.
Akvaryumum 17 Litrelik bir akvaryum yeni başladığım için böyle bir boyutta alabildim. 2 tane küçük japon balığım var 2 cm boylarında. bana yardımcı olabilirmisiniz?
Düzeltme : şimdi farkettim, arada sırada son çırpınışlarını yapıyor, birşey yapamamak sahiden çok kötü. ne önerebilirsiniz ? kurtarabilir miyim? lütfen bilginiz var ise benimle paylaşın[EDIT]goktuggunes,2017-04-14 21:04:36[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 20 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
