ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Qmaster
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Temmuz 2016 15:37
Son Ziyaret:
21 Kasım 2018 03:09
Toplam Mesaj:
40 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sami Guzet
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sami Guzet
SON 10 MESAJI
Nano High Tech Kurulum
[QUOTE=Dark65]Bence tek bir zemin bitkisi daha hoş bir görüntü olacaktır.[/QUOTE]
Aslinda daha once sadece Monte Carlo vardi. Guzeldi de ama simdi bu da boyle bi gorsellik acisindan tat katar diye deneyeyim dedim, geri donusu kolay[:)][EDIT]Qmaster,2018-11-02 11:35:26[/EDIT]
[QUOTE=Dark65]Bence tek bir zemin bitkisi daha hoş bir görüntü olacaktır.[/QUOTE]
Aslinda daha once sadece Monte Carlo vardi. Guzeldi de ama simdi bu da boyle bi gorsellik acisindan tat katar diye deneyeyim dedim, geri donusu kolay[:)][EDIT]Qmaster,2018-11-02 11:35:26[/EDIT]
Nano High Tech Kurulum
Bu haber hic olmadi simdi 😁 Nasil bir gelisim gozlemlediniz, ya da gelisim mi olmadi?
Bu haber hic olmadi simdi 😁 Nasil bir gelisim gozlemlediniz, ya da gelisim mi olmadi?
Nano High Tech Kurulum
Ölçüler: 47x25x30
Canlı Türleri: Sadece sae belki?
Bitki Türleri: Parvula, Monte Carlo
Tankın Yaşı: 1 Haftaya yakin
Filtrasyon ve Işıklandırma: 12w SMD Firefly, AquaClear 20
Tasarım ve Dekorasyon: Dragonstone Kaya, Beyaz Kum
Merhaba,
Askerden donmekle beraber tekrar kurulum yapiyorum, tabana 4-5 kapsul tropica taban gubresi koyup, uzerine kumu arkaya yukseltili serdim. Asagi yukari sn. 3 damla olacak sekilde Co2 7/24 calisiyor. Merak edenler icin sistem tuplu ve gordugunuz difuzor M boy Ista 3 in 1.
Goruntu olarak fazla bir cafcafi da yok aslinda, AquaClear 20 aski filtre, biyolojik medyayla beraber de EHEIM substrat pro, Siporax muadili filtre malzemesi karisik kullaniyorum.
Kayalar dragonstone kaya, cok fazla dekor olsun istemedigimden dogal bi goruntu yaratmaya ugrastim, hagen siyahla bu kayalarin goruntusunu sevmedigimden tercihimi de beyaz orta taneli kumdan kullandim acikcasi.
Tabanda monte carlo ve parvula ekili, acikcasi nasil olacak tahmin edemiyorum, simdilik 4 saat gibi bir aydinlatma suresi var, 12w isiklandirma umarim ki yetecektir diye umit ediyorum,
Henuz gubrelemeye baslamadim, simdiye kadar bir ton gubre denedim, kendi sivi gubrem vs. dahil. Bu sefer ilk defa Tropicanin hazir olanlarini kullanacagim, olculere gore de 2-3 seneden fazla gidecek gibi de duruyor. Guzel ve basit buldum.
Simdilik tek endisem isiklandirmadan yana yetecek mi yetmeyecek mi ben sahsen yetecek diye dusunuyorum. Sizin goruslerinize acigim.
Umarim keyifli bir tanitim olmustur, iyi hobiler hepinize [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022471.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2018-11-02 00:31:58[/EDIT]
Ölçüler: 47x25x30
Canlı Türleri: Sadece sae belki?
Bitki Türleri: Parvula, Monte Carlo
Tankın Yaşı: 1 Haftaya yakin
Filtrasyon ve Işıklandırma: 12w SMD Firefly, AquaClear 20
Tasarım ve Dekorasyon: Dragonstone Kaya, Beyaz Kum
Merhaba,
Askerden donmekle beraber tekrar kurulum yapiyorum, tabana 4-5 kapsul tropica taban gubresi koyup, uzerine kumu arkaya yukseltili serdim. Asagi yukari sn. 3 damla olacak sekilde Co2 7/24 calisiyor. Merak edenler icin sistem tuplu ve gordugunuz difuzor M boy Ista 3 in 1.
Goruntu olarak fazla bir cafcafi da yok aslinda, AquaClear 20 aski filtre, biyolojik medyayla beraber de EHEIM substrat pro, Siporax muadili filtre malzemesi karisik kullaniyorum.
Kayalar dragonstone kaya, cok fazla dekor olsun istemedigimden dogal bi goruntu yaratmaya ugrastim, hagen siyahla bu kayalarin goruntusunu sevmedigimden tercihimi de beyaz orta taneli kumdan kullandim acikcasi.
Tabanda monte carlo ve parvula ekili, acikcasi nasil olacak tahmin edemiyorum, simdilik 4 saat gibi bir aydinlatma suresi var, 12w isiklandirma umarim ki yetecektir diye umit ediyorum,
Henuz gubrelemeye baslamadim, simdiye kadar bir ton gubre denedim, kendi sivi gubrem vs. dahil. Bu sefer ilk defa Tropicanin hazir olanlarini kullanacagim, olculere gore de 2-3 seneden fazla gidecek gibi de duruyor. Guzel ve basit buldum.
Simdilik tek endisem isiklandirmadan yana yetecek mi yetmeyecek mi ben sahsen yetecek diye dusunuyorum. Sizin goruslerinize acigim.
Umarim keyifli bir tanitim olmustur, iyi hobiler hepinize [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/021120180022471.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2018-11-02 00:31:58[/EDIT]
Monte Carlolarım Neden Büyümüyor?
Tesekkur ederim hocam, mikrolarin yetersiz oldugu kanisina varip biraz mikro eklemesi yaptim. Sonuclari gorecegiz [:)]
Tesekkur ederim hocam, mikrolarin yetersiz oldugu kanisina varip biraz mikro eklemesi yaptim. Sonuclari gorecegiz [:)]
Monte Carlolarım Neden Büyümüyor?
Arkadaşlar merhaba.
Powerled (litre başına aşağı yukarı 0.4w) aydınlatma kullanıyorum. Günde 6-7 saat ışıklandırma var 3 saat+4saat şeklinde.
Co2 ışıktan önce açılır, ışık kapanmadan kapanır. İndikator resimdeki gibidir.
EI dozlama yapıyorum bu arada, nutrient companydeki hesaplayıcı doğrultusunda dozlama gerçekleştiriyorum. Ancak hem yapraklar büyümüyor, hem delik var(belki salyagozdan?) Ancak aylardır büyüme yok.
Ne yapmam lazım?
(Dozlama da sıvı solusyon kullanıyorum, mikroları hazır aldım. Suyum içme suyudur. Akvaryum hacmim 20 litre gibi, 10 litre değişim yapıyorum)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/130220181437291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/130220181439491.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2018-02-13 14:39:59[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba.
Powerled (litre başına aşağı yukarı 0.4w) aydınlatma kullanıyorum. Günde 6-7 saat ışıklandırma var 3 saat+4saat şeklinde.
Co2 ışıktan önce açılır, ışık kapanmadan kapanır. İndikator resimdeki gibidir.
EI dozlama yapıyorum bu arada, nutrient companydeki hesaplayıcı doğrultusunda dozlama gerçekleştiriyorum. Ancak hem yapraklar büyümüyor, hem delik var(belki salyagozdan?) Ancak aylardır büyüme yok.
Ne yapmam lazım?
(Dozlama da sıvı solusyon kullanıyorum, mikroları hazır aldım. Suyum içme suyudur. Akvaryum hacmim 20 litre gibi, 10 litre değişim yapıyorum)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/130220181437291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/130220181439491.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2018-02-13 14:39:59[/EDIT]
Eı Dozlama Hakkında.
Teşekkür ederim, Emrah bey aslında gübreyi biraz fazla koymanın sıkıntı oluşturmayacağından bahsetmiş. Bu durum aslında içimi rahatlattı çünkü solüsyon olarak bulundurmaktansa toz olarak bulundurmayı yeğlerim her zaman. Hacim çok düşük olduğu için su değişimleri vs. zaten haliyle kolay. 1/16 çay kaşığı yabancı forumlarda direk 1 pinch yani başparmak işaretparmak arasına alınan miktara denk geliyor..sanıyorum ki EI dozlama konusunda, ki benim denemek istediğim yol da bu, çok da ince ayar yapılmasına gerek kalmamakta..gene de büyük konuşmamak lazım daha gübrelemeden [:)))][EDIT]Qmaster,2017-11-27 15:32:00[/EDIT]
Teşekkür ederim, Emrah bey aslında gübreyi biraz fazla koymanın sıkıntı oluşturmayacağından bahsetmiş. Bu durum aslında içimi rahatlattı çünkü solüsyon olarak bulundurmaktansa toz olarak bulundurmayı yeğlerim her zaman. Hacim çok düşük olduğu için su değişimleri vs. zaten haliyle kolay. 1/16 çay kaşığı yabancı forumlarda direk 1 pinch yani başparmak işaretparmak arasına alınan miktara denk geliyor..sanıyorum ki EI dozlama konusunda, ki benim denemek istediğim yol da bu, çok da ince ayar yapılmasına gerek kalmamakta..gene de büyük konuşmamak lazım daha gübrelemeden [:)))][EDIT]Qmaster,2017-11-27 15:32:00[/EDIT]
Eı Dozlama Hakkında.
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle gübreleme ve düzenli CO2 konusunda oldukça yeniyim ancak bitkili tecrübem mevcut. Size durumdan bahsedeyim,
Akvaryum: 18L (36*22*20)
CO2: Tüplü / 3sn 1 damla (Henüz indikatörüm ya da Ph) ölçerim yok ancak uygun bir miktar olduğu kanısındayım. CO2 ışıktan önce açılıp, önce de kapanır. 7/24 değildir.
Bitki Yükü: Az* Birkaç kök parvula mevcut.
Canlı yükü: Orta* 6 Brid. Raspora, 2* Galaxy Raspora
EI dozlamasına göre hareket edecek olursak rotala butterfy a göre,
0,34mg KH2PO4
0.22g da KNO3 vermek gerekiyor oranlar yani çok düşük..
nutrientcompany'e göre,
0.28g KNO3
0.034g KH2PO4 vermek gerekiyor.
Haftada 2-4 kere olayın seyrine göre dozlama yapacağız bunu anladım. Kuru dozlama yapacağım çünkü solüsyon olarak nasıl hazırlanır bulamadım.
Solüsyon şeklinde hazırlama ya da kuru doz olarak bu kadar düşük gramajları nasıl hesaplarız yardım ederseniz sevinirim.
Parvula için bu kadarına gerek olmadığını ben de biliyorum ancak benim için büyük bir adım olacak gübreleme konusunda [:iyi:]
Edit: Işıklandırma yazmamışım, power led, yaklaşık 12-13w, şu an tam hatırlamasam da ampul başına 1w.
[EDIT]Qmaster,2017-11-27 15:21:23[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle gübreleme ve düzenli CO2 konusunda oldukça yeniyim ancak bitkili tecrübem mevcut. Size durumdan bahsedeyim,
Akvaryum: 18L (36*22*20)
CO2: Tüplü / 3sn 1 damla (Henüz indikatörüm ya da Ph) ölçerim yok ancak uygun bir miktar olduğu kanısındayım. CO2 ışıktan önce açılıp, önce de kapanır. 7/24 değildir.
Bitki Yükü: Az* Birkaç kök parvula mevcut.
Canlı yükü: Orta* 6 Brid. Raspora, 2* Galaxy Raspora
EI dozlamasına göre hareket edecek olursak rotala butterfy a göre,
0,34mg KH2PO4
0.22g da KNO3 vermek gerekiyor oranlar yani çok düşük..
nutrientcompany'e göre,
0.28g KNO3
0.034g KH2PO4 vermek gerekiyor.
Haftada 2-4 kere olayın seyrine göre dozlama yapacağız bunu anladım. Kuru dozlama yapacağım çünkü solüsyon olarak nasıl hazırlanır bulamadım.
Solüsyon şeklinde hazırlama ya da kuru doz olarak bu kadar düşük gramajları nasıl hesaplarız yardım ederseniz sevinirim.
Parvula için bu kadarına gerek olmadığını ben de biliyorum ancak benim için büyük bir adım olacak gübreleme konusunda [:iyi:]
Edit: Işıklandırma yazmamışım, power led, yaklaşık 12-13w, şu an tam hatırlamasam da ampul başına 1w.
[EDIT]Qmaster,2017-11-27 15:21:23[/EDIT]
Nano Tank İcin Co2 Secenekleri
Selamlar..
Fotograflarla anlatmaya calisacagim.
Tank 35 litre, 4 endler, 2 sae ve 3-4 de kiraz mevcut.
Dipte parvulalarim var ve su an sprey co2 kullaniyorum, acikcasi pek randiman alamiyor gibiyim. Tuplu icin belki sonra, tuplere guvenemiyorum malesef.
Resimdeki gibi yangin tupune mayali kursam, ince ayar olmasina ragmen co2'yi fazla kacirip canli kaybi yasar miyiz?
Gecmiste 15 litrede deneyip karideslerimi kaybetmistim, ancak Bettada bir sorun yoktu. Kararsizim, yardimci olursaniz sevinirim.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111301.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2017-10-16 21:12:19[/EDIT]
Selamlar..
Fotograflarla anlatmaya calisacagim.
Tank 35 litre, 4 endler, 2 sae ve 3-4 de kiraz mevcut.
Dipte parvulalarim var ve su an sprey co2 kullaniyorum, acikcasi pek randiman alamiyor gibiyim. Tuplu icin belki sonra, tuplere guvenemiyorum malesef.
Resimdeki gibi yangin tupune mayali kursam, ince ayar olmasina ragmen co2'yi fazla kacirip canli kaybi yasar miyiz?
Gecmiste 15 litrede deneyip karideslerimi kaybetmistim, ancak Bettada bir sorun yoktu. Kararsizim, yardimci olursaniz sevinirim.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/161020172111301.jpg[/IMG][EDIT]Qmaster,2017-10-16 21:12:19[/EDIT]
Yangın Tüpünden Mayalı Da Sorun
Ce[QUOTE=MaviYesil]Mayalı co2 ile seramik veya cam difüzör kullanamazsınız. Bunlar sürekli basınçla çalışır. Reaktör veya çan şeklinde olanlardan kullanmalısınız.[/QUOTE]
Cevabınız için sağolun, bir ince ayar vanası alsam ve merdiven difuzör kullansam nasıl olur?
Ce[QUOTE=MaviYesil]Mayalı co2 ile seramik veya cam difüzör kullanamazsınız. Bunlar sürekli basınçla çalışır. Reaktör veya çan şeklinde olanlardan kullanmalısınız.[/QUOTE]
Cevabınız için sağolun, bir ince ayar vanası alsam ve merdiven difuzör kullansam nasıl olur?
Yangın Tüpünden Mayalı Da Sorun
Selamlar,
2 litrelik yangın tüpüne mayalı sistem kurdum, küresel vanam var ancak ince ayarım henüz yok.Pnömatik hortum kullanıyorum.
Önce seramik difuzor denedim, kısık ayarda iki gün çıkış aldım. Üçüncü gün tık yok. Ayarı sona aldım, gene çıkış yok.
Difuzoru cıkartıp izmarit taktım. Düşük ayarda bile çok çıkış var ama ince değil..yüksek ayarda o kadar basınç var ki yani çok fazla [:?]
Ne yapmam gerekir ben çözemedim, nasıl ayarlayacağım ben bu sistemi..4 saniyede falan bi baloncuk atsa yeter monte carlolarıma. Ama o ayara ulaşamıyorum..(karışım maya su şeker ve sıvı gübreli)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/250620171558161.jpg[/IMG]
Resim de ektedir..Herkese iyi bayramlar dilerim
Selamlar,
2 litrelik yangın tüpüne mayalı sistem kurdum, küresel vanam var ancak ince ayarım henüz yok.Pnömatik hortum kullanıyorum.
Önce seramik difuzor denedim, kısık ayarda iki gün çıkış aldım. Üçüncü gün tık yok. Ayarı sona aldım, gene çıkış yok.
Difuzoru cıkartıp izmarit taktım. Düşük ayarda bile çok çıkış var ama ince değil..yüksek ayarda o kadar basınç var ki yani çok fazla [:?]
Ne yapmam gerekir ben çözemedim, nasıl ayarlayacağım ben bu sistemi..4 saniyede falan bi baloncuk atsa yeter monte carlolarıma. Ama o ayara ulaşamıyorum..(karışım maya su şeker ve sıvı gübreli)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187606/250620171558161.jpg[/IMG]
Resim de ektedir..Herkese iyi bayramlar dilerim
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
aktugsedat,
ezzalisi,
darkaura,
Tatar10,
Jeveux,
DigitalPen,
Kınayu,
sina cen,
wtreals,
hasancn,
zen666,
tukabu,
fikret43,
osmandbnl,
ciways,
Tuby,
Hoppala,
0rnn,
HalilSefaa,
MiSoSiKiaN,
efebahser,
İsmail YILDIRIM,
blackwolf06,
fatihgurhan,
yeekim,
dimbeleth,
thundereblue,
mehmettfe,
FULL RED MEHMET,
seiryuhare,
Alibicimcilci,
EKAR,
1win_wbEl,
ilterisdoğukan,
epidosin,
oguzhanns,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
