ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yasinkirici
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
231
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Şubat 2016 16:36
Son Ziyaret:
11 Mart 2020 22:06
Toplam Mesaj:
65 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Yasin Kırıcı
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryumda Ro Su Kullanımı Hakkında
[QUOTE=gattar5050]
Yasin bey gh+ olarak hangi markanın ürününü kullanıyorsunuz. Banada bir tavsiyede bulunabilirmisiniz.[/QUOTE]
Karidesler için Shrimpsforever ve Reeflowers kullanmıştım, tavsiye ederim.
[QUOTE=gattar5050]
Yasin bey gh+ olarak hangi markanın ürününü kullanıyorsunuz. Banada bir tavsiyede bulunabilirmisiniz.[/QUOTE]
Karidesler için Shrimpsforever ve Reeflowers kullanmıştım, tavsiye ederim.
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=hakanturken108]Hobiyle tanıştığım 2006-07 yıllarından itibaren hayalimdir.
Umarım bende böyle başarılı bir kurulum yapabilirim ileride.
Balıklarınız da akvaryumunuzda hem çok güzel hem de çok sağlıklı görünüyorlar. Maşallah.
Tebrik ederim, ellerinize sağlık.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim güzel değerlendirmelerinize. Hayal etmeden de başlamıyor Hakan bey. Ve bir gün gerçek olduğunda, benim gibi çayınızı kahvenizi alıp discuslarınızın karşısında, başlamak için hayal ettiğiniz günleri de anacağınızı düşünüyorum. Sağlıkla, muhabbetle, keyifli hobiler.
[QUOTE=hakanturken108]Hobiyle tanıştığım 2006-07 yıllarından itibaren hayalimdir.
Umarım bende böyle başarılı bir kurulum yapabilirim ileride.
Balıklarınız da akvaryumunuzda hem çok güzel hem de çok sağlıklı görünüyorlar. Maşallah.
Tebrik ederim, ellerinize sağlık.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim güzel değerlendirmelerinize. Hayal etmeden de başlamıyor Hakan bey. Ve bir gün gerçek olduğunda, benim gibi çayınızı kahvenizi alıp discuslarınızın karşısında, başlamak için hayal ettiğiniz günleri de anacağınızı düşünüyorum. Sağlıkla, muhabbetle, keyifli hobiler.
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=Ahmet Haşim]
Dilekleriniz için teşekkür ederim Hocam, açıkçası discus beslemekten korktuğum bir canlıydı ama umarım sonu sizin gibi güzel olur. Dekoru bugün tamamlamıyorum Hocam, sonra 30lu rasbora sürüsü, 6lı panda cory ve 6 adet denisoni girişi olacak. Sonrada sahne 4 adet discusun olacak. [:)][/QUOTE]
Hazırlıklar sağlam, tamamlanınca çok güzel olacak [;)]
[QUOTE=Ahmet Haşim]
Dilekleriniz için teşekkür ederim Hocam, açıkçası discus beslemekten korktuğum bir canlıydı ama umarım sonu sizin gibi güzel olur. Dekoru bugün tamamlamıyorum Hocam, sonra 30lu rasbora sürüsü, 6lı panda cory ve 6 adet denisoni girişi olacak. Sonrada sahne 4 adet discusun olacak. [:)][/QUOTE]
Hazırlıklar sağlam, tamamlanınca çok güzel olacak [;)]
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=Ahmet Haşim]
Hocam maşallah, sanki her geçen gün daha da güzelleşiyorlar. Bu güzellikleri gördükçe ben de discuslarıma kavuşmak için gün sayıyorum [:)][/QUOTE]
Ahmet hocam, güzel gözler bakınca daha da bir güzelleşiyorlar [:)] Eminim senin discuslar da yeni evleri için gün sayıyorlardır. [:)]
[QUOTE=Ahmet Haşim]
Hocam maşallah, sanki her geçen gün daha da güzelleşiyorlar. Bu güzellikleri gördükçe ben de discuslarıma kavuşmak için gün sayıyorum [:)][/QUOTE]
Ahmet hocam, güzel gözler bakınca daha da bir güzelleşiyorlar [:)] Eminim senin discuslar da yeni evleri için gün sayıyorlardır. [:)]
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=MennanKaraali]Merhabalar
Ben hayran kaldigim bir akvaryumu paylasmak istedim burada. Arka fon icin fikir verebilir dusuncesindeyim. Asagidaki videoda arkadan isik ta koymus tabi siz koymasaniz da olur. Discuss lar icin uygun olup olmadigi konusunda bir fikrim yok dedigim gibi sadece fikir vermesi icin paylasiyorum.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=-EqyI7Z_HVw[/VID]
Nasil yapildigi konusuna gelecek olur isek tahminim Ozalit kagidi ile yapiliyor bu tip gorunum verebilecegini dusundugum malzeme o. Tabi videodaki ile ayni olmaz ozalit hatirladigim kadari ile daha saydam bir malzeme bu adam da belkide yari saydam bir pleksi ile yapmis olabilir. Ama yari saydam bir ozalit kagidi tam olarak yapistirilir ise bence isinizi gorecektir benzer efekti yakalamada. Uygun fiyatli denemeye degecek bir tercih olabilir.
Sizin akvaryumun sade guzelligine yakisabilecegini dusunuyorum.
Saglikli hobiler[/QUOTE]
Merhaba Mennan bey,
Gösterdiğiniz akvaryumu daha önce görmüştüm, gerçekten de hayranlık uyandırıcı, tankın büyüklüğü de cabası. Daha önceki bu başlık altındaki gönderilerimi okuduysanız, arka fonun beyaz olmasına rağmen koyu görünümlü kalmasından yana sitemim vardı ve fonun arkasını bu yöntemle aydınlatmak istediğimi söylemiştim. Tam olarak da bunu göstermişsiniz bana, teşekkür ederim. Akvaryum dışında arkasının tabanına 1 metre şerit led çekmiştim ancak, şu an akvaryumun arkasında fon olarak beyaz dekota olduğu için ışığı hiç geçirmiyor, tabanda böyle bir aydınlatma oluşturmuyor. Vakit ayırabildiğim ve akvaryumu öne çekebildiğim bir ara, akvaryumun arka camındaki su lekelerini temizlemeye çalışacağım; bu arada da bahsettiğiniz Ozalit kağıdıyla bir denemek isterim. Sağlıklı, keyifli hobiler.
[QUOTE=MennanKaraali]Merhabalar
Ben hayran kaldigim bir akvaryumu paylasmak istedim burada. Arka fon icin fikir verebilir dusuncesindeyim. Asagidaki videoda arkadan isik ta koymus tabi siz koymasaniz da olur. Discuss lar icin uygun olup olmadigi konusunda bir fikrim yok dedigim gibi sadece fikir vermesi icin paylasiyorum.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=-EqyI7Z_HVw[/VID]
Nasil yapildigi konusuna gelecek olur isek tahminim Ozalit kagidi ile yapiliyor bu tip gorunum verebilecegini dusundugum malzeme o. Tabi videodaki ile ayni olmaz ozalit hatirladigim kadari ile daha saydam bir malzeme bu adam da belkide yari saydam bir pleksi ile yapmis olabilir. Ama yari saydam bir ozalit kagidi tam olarak yapistirilir ise bence isinizi gorecektir benzer efekti yakalamada. Uygun fiyatli denemeye degecek bir tercih olabilir.
Sizin akvaryumun sade guzelligine yakisabilecegini dusunuyorum.
Saglikli hobiler[/QUOTE]
Merhaba Mennan bey,
Gösterdiğiniz akvaryumu daha önce görmüştüm, gerçekten de hayranlık uyandırıcı, tankın büyüklüğü de cabası. Daha önceki bu başlık altındaki gönderilerimi okuduysanız, arka fonun beyaz olmasına rağmen koyu görünümlü kalmasından yana sitemim vardı ve fonun arkasını bu yöntemle aydınlatmak istediğimi söylemiştim. Tam olarak da bunu göstermişsiniz bana, teşekkür ederim. Akvaryum dışında arkasının tabanına 1 metre şerit led çekmiştim ancak, şu an akvaryumun arkasında fon olarak beyaz dekota olduğu için ışığı hiç geçirmiyor, tabanda böyle bir aydınlatma oluşturmuyor. Vakit ayırabildiğim ve akvaryumu öne çekebildiğim bir ara, akvaryumun arka camındaki su lekelerini temizlemeye çalışacağım; bu arada da bahsettiğiniz Ozalit kağıdıyla bir denemek isterim. Sağlıklı, keyifli hobiler.
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=Foai]Balıklarınız yetişkin boyda olduğu için dekor yapma açısından eliniz rahat. Discusların doğal ortamlarında ağaç kökleri daha çok yukarıdan suya girer ve balıklar bunları zaman zaman saklanmak için kullanırlar. Mevcut tasarımda ortada, yerden çıkan kökler discusların pek işine yaramıyor gibi. Orta kalınlıkta dallarla en azından bir köşeye daha yoğun, yukarıdan inen dallar ve tabana yapraklar konulursa daha doğal ve balıklar için daha uygun bir ortam sağlanmış olur.
Daha iyi tasarımlar yapılabilir ama genel olarak şöyle bir ipucu verebilirim :
[IMG]https://farm9.staticflickr.com/8019/7676849680_814718e572_c.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba,
Bahsettiğiniz tasarım modellerinin ya da benzer şekilde oluşturulmuş biyotopların, özellikle vahşi F0 türlerine çok yakıştığını görüyorum. Mevcut tasarım, evet, haklısınız, discusların saklanması açısından doğal ortamlarını taklit edecek şekilde yapılmadı; olabildiğince az ve sade bir dekorla, balıkları da mutsuz etmeden, discusların güzelliklerinin ön plana çıkması hedeflendi. İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim, belki ilerleyen zamanlarda yeni bir tasarımla önerilerinizi birlikte değerlendiririz. Saygılarımla.
[QUOTE=Foai]Balıklarınız yetişkin boyda olduğu için dekor yapma açısından eliniz rahat. Discusların doğal ortamlarında ağaç kökleri daha çok yukarıdan suya girer ve balıklar bunları zaman zaman saklanmak için kullanırlar. Mevcut tasarımda ortada, yerden çıkan kökler discusların pek işine yaramıyor gibi. Orta kalınlıkta dallarla en azından bir köşeye daha yoğun, yukarıdan inen dallar ve tabana yapraklar konulursa daha doğal ve balıklar için daha uygun bir ortam sağlanmış olur.
Daha iyi tasarımlar yapılabilir ama genel olarak şöyle bir ipucu verebilirim :
[IMG]https://farm9.staticflickr.com/8019/7676849680_814718e572_c.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba,
Bahsettiğiniz tasarım modellerinin ya da benzer şekilde oluşturulmuş biyotopların, özellikle vahşi F0 türlerine çok yakıştığını görüyorum. Mevcut tasarım, evet, haklısınız, discusların saklanması açısından doğal ortamlarını taklit edecek şekilde yapılmadı; olabildiğince az ve sade bir dekorla, balıkları da mutsuz etmeden, discusların güzelliklerinin ön plana çıkması hedeflendi. İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim, belki ilerleyen zamanlarda yeni bir tasarımla önerilerinizi birlikte değerlendiririz. Saygılarımla.
Bitkili Akvaryumda Ro Su Kullanımı Hakkında
Co2 kullanıyorum, bu bahsettiğim uygulama high-tech bir tankta uygulandı.
https://www.akvaryum.com/Forum/above_the_autumn_-_dragonstone_ile_bitkili_karides_k911344.asp adresinden bitkilerin nasıl geliştiğine göz atabilirsiniz isterseniz, burada ben sadece potasyum verdim. Potasyum oldukça önemli, dışarıdan verilmesi gerekiyor. Nitrat, bakterilerce azot döngüsüyle zaten suyunuzda bir miktar bulunuyor, fosfat duruma göre ilave edilebilir, arada bir belki mikro element takviyesi yapabilirsiniz. Zaten gh+ suya epey eser element kazandırıyor. Aydınlatmanız çok yüksek olacaksa, "co2-ışık-besin-su değişimi" ilişkisini de ona göre ayarlamanız gerekebilir, hızlı besin tüketimi daha fazla gübre gereksinimi oluşturabilir. Denge bozulduğunda yosun problemleri ile karşılaşabiliyoruz. Ama yine de çekinmeyin, bir yerlerden başlamak lazım, siz durumu tecrübe ettikçe daha iyi yol alacaksınız. Sağlıklı, keyifli hobiler dilerim.
Co2 kullanıyorum, bu bahsettiğim uygulama high-tech bir tankta uygulandı.
https://www.akvaryum.com/Forum/above_the_autumn_-_dragonstone_ile_bitkili_karides_k911344.asp adresinden bitkilerin nasıl geliştiğine göz atabilirsiniz isterseniz, burada ben sadece potasyum verdim. Potasyum oldukça önemli, dışarıdan verilmesi gerekiyor. Nitrat, bakterilerce azot döngüsüyle zaten suyunuzda bir miktar bulunuyor, fosfat duruma göre ilave edilebilir, arada bir belki mikro element takviyesi yapabilirsiniz. Zaten gh+ suya epey eser element kazandırıyor. Aydınlatmanız çok yüksek olacaksa, "co2-ışık-besin-su değişimi" ilişkisini de ona göre ayarlamanız gerekebilir, hızlı besin tüketimi daha fazla gübre gereksinimi oluşturabilir. Denge bozulduğunda yosun problemleri ile karşılaşabiliyoruz. Ama yine de çekinmeyin, bir yerlerden başlamak lazım, siz durumu tecrübe ettikçe daha iyi yol alacaksınız. Sağlıklı, keyifli hobiler dilerim.
Bitkili Akvaryumda Ro Su Kullanımı Hakkında
[QUOTE=gattar5050]
O zaman çokta korkulucak bir şey yokmuş ortada. Benim kurmak istediğim akvaryum küçük, en fazla 50-60 litre olur. Siz gh+ haricinde extra bir mineral takviyesi kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Benim su değişimi sonrası düzenli olarak kullandığım tek katkı, sıvı gh+ (veya önceden suda erittiğim himalaya tuzu) ve sıvı potasyum gübresi. Bunların dışında, nitrat ve fosfat nadiren veririm, arada bir mikro element gübresi takviye ederim. Çok nadir (yılda 1 defa mesela) karidesler için mineral topları atarım, suya hafif bir mineral desteği olur.
[QUOTE=gattar5050]
O zaman çokta korkulucak bir şey yokmuş ortada. Benim kurmak istediğim akvaryum küçük, en fazla 50-60 litre olur. Siz gh+ haricinde extra bir mineral takviyesi kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Benim su değişimi sonrası düzenli olarak kullandığım tek katkı, sıvı gh+ (veya önceden suda erittiğim himalaya tuzu) ve sıvı potasyum gübresi. Bunların dışında, nitrat ve fosfat nadiren veririm, arada bir mikro element gübresi takviye ederim. Çok nadir (yılda 1 defa mesela) karidesler için mineral topları atarım, suya hafif bir mineral desteği olur.
Bitkili Akvaryumda Ro Su Kullanımı Hakkında
[QUOTE=gattar5050]Hepinize sağlıklı hobiler dilerim. Yeni kuracağım akvaryum için arıtma suyu kullanmak istiyorum. Bir çok kişi; bitkiler için gerekli olan bütün elementleride tuttuğu için çok sağlıklı olmadığını söylüyor. Peki bitkiler için gerekli olan bu elementler nelerdir?
Kullandığımız mikro element gübrelerinin içerisinde bu elementler yok mudur? Akvaryumlarda arıtma suyu kullanan kişiler kh ve gh ı yükseltmek için farklı yöntemler uyguluyor. Peki kh ve gh düşük olursa bitkiler bu durumdan nasıl etkilenirler, ne gibi zararları olur? Ben hem arıtma suların filtrelerinden çıkan pisliği gördüğüm için hemde daha net kontrol edilebildiği için arıtma suyu kullanmak istiyorum. Özellikle bu iş için kullanılan, önerebileceğiniz bir ürün varmıdır mesela? Hani arıtma suyuna şu ürünü kullan gh-kh şu seviyeye gelsin ve bitkiler için gerekli olan elementleride eklemiş olursun gibi. Yoksa bu parametrelerin her birini ayrı ayrı kendimizmi ayarlamalıyız. Forumda bu konuda çok fazla bilgi yok ne yazık ki. Kafamdaki soruları netleştirmede yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.[/QUOTE]
Merhaba,
Bitkili akvaryumlarda RO suyu kullanımı hakkında oluşan genel kanı nedir, bilemiyorum, araştırmadım, ancak, kendi uygulamalarımdan naçizane şu şekilde bilgi aktarmaya çalışayım: Yaşadığım yerin şebeke suyu, -doğru aydınlatma kombinasyonu/süresi, su değişimi ve gübreleme periyoduna rağmen- bitkilerimde yosunlaşmaya sebep oluyordu; çünkü su çok sert, sudaki mineral dağılımı bitkiler için dengesiz geliyor da olabilir. RO suyu kullanmaya başladığımdan beri bu problemlerin neredeyse tamamını atlattım. RO suyu kullandığınızda tüm parametrelerin kontrolü sizin elinizde oluyor, su saflığa çok yakın olduğu için, gerekli mineral ve gübreleri siz sonradan istediğiniz ölçüde ekleyerek, bitki ve diğer canlıların yararlanmasını sağlıyorsunuz. Tank kapasiteniz yüksekse, kh ve gh, gübre veya iz element ilavenizle kolay kolay oynamıyor, düşük hacimli tanklarda bir miktar yukarı çekebilir belki. gh arttırmak için bir miktar dinlenmiş çeşme suyu kullanabilirsiniz veya gh+ kullanabilirsiniz. Ben şahsen RO suyuna geçtiğimden beri kh-gh mevzusuna takılıp ölçüm yapmadım, yıllardır da bir problem yaşamadım, sadece iletkenliği arttırmak, suyu belirli bir iletkenlik seviyesine getirmek için gh+ ya da bir miktar işlenmemiş himalaya tuzu kullandım. Saygılarımla.
[QUOTE=gattar5050]Hepinize sağlıklı hobiler dilerim. Yeni kuracağım akvaryum için arıtma suyu kullanmak istiyorum. Bir çok kişi; bitkiler için gerekli olan bütün elementleride tuttuğu için çok sağlıklı olmadığını söylüyor. Peki bitkiler için gerekli olan bu elementler nelerdir?
Kullandığımız mikro element gübrelerinin içerisinde bu elementler yok mudur? Akvaryumlarda arıtma suyu kullanan kişiler kh ve gh ı yükseltmek için farklı yöntemler uyguluyor. Peki kh ve gh düşük olursa bitkiler bu durumdan nasıl etkilenirler, ne gibi zararları olur? Ben hem arıtma suların filtrelerinden çıkan pisliği gördüğüm için hemde daha net kontrol edilebildiği için arıtma suyu kullanmak istiyorum. Özellikle bu iş için kullanılan, önerebileceğiniz bir ürün varmıdır mesela? Hani arıtma suyuna şu ürünü kullan gh-kh şu seviyeye gelsin ve bitkiler için gerekli olan elementleride eklemiş olursun gibi. Yoksa bu parametrelerin her birini ayrı ayrı kendimizmi ayarlamalıyız. Forumda bu konuda çok fazla bilgi yok ne yazık ki. Kafamdaki soruları netleştirmede yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.[/QUOTE]
Merhaba,
Bitkili akvaryumlarda RO suyu kullanımı hakkında oluşan genel kanı nedir, bilemiyorum, araştırmadım, ancak, kendi uygulamalarımdan naçizane şu şekilde bilgi aktarmaya çalışayım: Yaşadığım yerin şebeke suyu, -doğru aydınlatma kombinasyonu/süresi, su değişimi ve gübreleme periyoduna rağmen- bitkilerimde yosunlaşmaya sebep oluyordu; çünkü su çok sert, sudaki mineral dağılımı bitkiler için dengesiz geliyor da olabilir. RO suyu kullanmaya başladığımdan beri bu problemlerin neredeyse tamamını atlattım. RO suyu kullandığınızda tüm parametrelerin kontrolü sizin elinizde oluyor, su saflığa çok yakın olduğu için, gerekli mineral ve gübreleri siz sonradan istediğiniz ölçüde ekleyerek, bitki ve diğer canlıların yararlanmasını sağlıyorsunuz. Tank kapasiteniz yüksekse, kh ve gh, gübre veya iz element ilavenizle kolay kolay oynamıyor, düşük hacimli tanklarda bir miktar yukarı çekebilir belki. gh arttırmak için bir miktar dinlenmiş çeşme suyu kullanabilirsiniz veya gh+ kullanabilirsiniz. Ben şahsen RO suyuna geçtiğimden beri kh-gh mevzusuna takılıp ölçüm yapmadım, yıllardır da bir problem yaşamadım, sadece iletkenliği arttırmak, suyu belirli bir iletkenlik seviyesine getirmek için gh+ ya da bir miktar işlenmemiş himalaya tuzu kullandım. Saygılarımla.
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=Sheyda27]
Yasin bey oyle samimi oyle tatli anlatmissiniz ki bir cirpida okuyuverdim tecrubelerinizi.bu is3 gonul verdiginiz her ince detayi bile dusundugunuz baliklarinizin her halinden belli.yazinizi okuduktan sinra ben bile gaza geldim diyebilirim discus besleme konusunda[:)]
Baliklariniza saglik size de keyifli hobiler diliyorum[:nazar:][/QUOTE]
Şeyda hanım, bu şekilde değerlendirmenize çok sevindim, çok teşekkür ederim. Discus tutkulu, keyifli bir dünya; balıkların terapik huzurlu bir cazibesi var, bence denemelisiniz. [:)] Sağlıklı, keyifli hobiler dilerim.
[QUOTE=Sheyda27]
Yasin bey oyle samimi oyle tatli anlatmissiniz ki bir cirpida okuyuverdim tecrubelerinizi.bu is3 gonul verdiginiz her ince detayi bile dusundugunuz baliklarinizin her halinden belli.yazinizi okuduktan sinra ben bile gaza geldim diyebilirim discus besleme konusunda[:)]
Baliklariniza saglik size de keyifli hobiler diliyorum[:nazar:][/QUOTE]
Şeyda hanım, bu şekilde değerlendirmenize çok sevindim, çok teşekkür ederim. Discus tutkulu, keyifli bir dünya; balıkların terapik huzurlu bir cazibesi var, bence denemelisiniz. [:)] Sağlıklı, keyifli hobiler dilerim.
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Vatozcu Hakkı,
epidosin,
Mr. WingMan,
Tayyareci,
SeaWorld,
Leo,
forthehordex,
ugurbaran,
0rnn,
Tortuga7,
Sufisu,
Birtek,
Eldurmaz,
Esatzn,
Hoppala,
sina cen,
OKIRATLI,
Cyber_Scout,
MiSoSiKiaN,
sorbiek,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Umutoty,
TheDS,
Rafayel,
Ehtiyar,
darkaura,
Hknçkl,
yaşar çınar,
yaguara,
GreeNWooD,
abunil,
enginhayta,
Corydoras.gram,
Savas37,
yeekim,
mehmet yılmaz,
aybas,
JujuSeri,
Redrainbow,
OsmanEnes,
metsi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
