ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
orcuncetin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
27
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Kasım 2014 18:16
Son Ziyaret:
14 Eylül 2021 03:35
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Orçun Çetin
Doğum Tarihi:
30 Mayıs 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Uçak Teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
[QUOTE=Acz][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042131.jpg[/IMG]
Bu foto en güzeli. Hem ön aydınlık hemde arkadaki filtre baloncukları çok yapay duruyor diğerlerinde. Bunda gözükmesini için daha doğal. Akvaryumda kendine gelmiş bu arada gayet güzel 🙃[/QUOTE]
Evet ben de bunu tercih ediyorum balıkları da sorguda gibi ışığa maruz bırakmaya gerek yok [:D] bir kaç renk daha canlı koyduk mu bu iş tamamdır ama hala kaya bakınıyorum :)
[QUOTE=Acz][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042131.jpg[/IMG]
Bu foto en güzeli. Hem ön aydınlık hemde arkadaki filtre baloncukları çok yapay duruyor diğerlerinde. Bunda gözükmesini için daha doğal. Akvaryumda kendine gelmiş bu arada gayet güzel 🙃[/QUOTE]
Evet ben de bunu tercih ediyorum balıkları da sorguda gibi ışığa maruz bırakmaya gerek yok [:D] bir kaç renk daha canlı koyduk mu bu iş tamamdır ama hala kaya bakınıyorum :)
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
[QUOTE=FerKan]Orçun Bey emeğinize sağlık, çok güzel ve hoş bir çalışma olmuş. Bendeki 250 litrelik cama cam akvaryumum için ilham kaynağı oldu çerçeve çalışmanız[:)]iyi ki konuyu açmışsınız. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Beğenmenize sevindim ben teşekkür ederim farklı bir bakış açısı yaratmak istedim.Basit ama etkili sıfır akvaryum almış gibi bir hava oluşuyor :D
[QUOTE=FerKan]Orçun Bey emeğinize sağlık, çok güzel ve hoş bir çalışma olmuş. Bendeki 250 litrelik cama cam akvaryumum için ilham kaynağı oldu çerçeve çalışmanız[:)]iyi ki konuyu açmışsınız. Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Beğenmenize sevindim ben teşekkür ederim farklı bir bakış açısı yaratmak istedim.Basit ama etkili sıfır akvaryum almış gibi bir hava oluşuyor :D
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
Birkaç prenses ile beraber :) 3tane led ışık var yanış şekillerine göre bir kaç foto çektim bilgilendirme amaçlı :) Yerleşim olarak da bir sıra led en önde diğerleri en arkada olacak şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042191.jpg[/IMG]
Birkaç prenses ile beraber :) 3tane led ışık var yanış şekillerine göre bir kaç foto çektim bilgilendirme amaçlı :) Yerleşim olarak da bir sıra led en önde diğerleri en arkada olacak şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/311020202042191.jpg[/IMG]
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
[QUOTE=Acz]Hayırlı uğurlu olsun çok güzel işçilik...
2 sorum var: Birincisi, yanları neden kapattınız? Oralardan da güzel açıyla gözükürdü akvaryum.
İkincisi ışık biraz loş mu olmuş sanki deniz akvaryumu havası var. Tatlı suya biraz karanlık kalmış gibi duruyor. Işığa bir el atarsanız daha hoş duracak gibi...[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Sanırım akvaryumun yan camlarından bahsediyorsunuz.Sadece bir yanını ve arkasını boyadım oradan gün boyu güneş ışığı alıyor ve ilk yaptığım tasarımda o tarafı komple kaya ile kapatacaktım filtre arkada kalacaktı o görüntüyü görmek istemedim.Fakat istediğim kayaları bulamadım bulsam da fiyatları uçmuştu sıfır akvaryum fiyatına geliyordu :) ışık için de aslında 3 adet şerit led gün ışığı-mavi ve beyaz var bir kaç balık aldım güncelleme yaparım fotoğraflarla daha açıklayıcı olur
[QUOTE=Acz]Hayırlı uğurlu olsun çok güzel işçilik...
2 sorum var: Birincisi, yanları neden kapattınız? Oralardan da güzel açıyla gözükürdü akvaryum.
İkincisi ışık biraz loş mu olmuş sanki deniz akvaryumu havası var. Tatlı suya biraz karanlık kalmış gibi duruyor. Işığa bir el atarsanız daha hoş duracak gibi...[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Sanırım akvaryumun yan camlarından bahsediyorsunuz.Sadece bir yanını ve arkasını boyadım oradan gün boyu güneş ışığı alıyor ve ilk yaptığım tasarımda o tarafı komple kaya ile kapatacaktım filtre arkada kalacaktı o görüntüyü görmek istemedim.Fakat istediğim kayaları bulamadım bulsam da fiyatları uçmuştu sıfır akvaryum fiyatına geliyordu :) ışık için de aslında 3 adet şerit led gün ışığı-mavi ve beyaz var bir kaç balık aldım güncelleme yaparım fotoğraflarla daha açıklayıcı olur
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
Bir de şu balıkları koysak içine [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/201020202207241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/201020202207271.jpg[/IMG]
Bir de şu balıkları koysak içine [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/201020202207241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/201020202207271.jpg[/IMG]
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
[QUOTE=hozsoy]Selam. Böyle restorasyon çalışmalarını çok seviyorum. İyi fikir olmuş. tankın ölçüleri nedir? Ve tahtaları hangi yapı markette kestirdiniz?
Naçizane önerim, tahtaları kesinlikle boyamayın. Yakma işlemi, ardından güzel bir vernik. Mis gibi olur.[/QUOTE]
Merhaba,tankım maalesef küçük 85-40-50 ölçülerinde. Tahtaları bauhaus'tan aldım ölçüleri verince de ücretsiz kesiyorlar.Ben sadece birleştirdim.Yakma işlemi benim de daha çok aklıma yatıyor [:)]
Taç Kapak yapımı da ufak tefek detaylar harici devam ediyor.Bir büyük bir de ufak kapak yaptım açılır arkadan menteşeli.İş yoğunluğundan çok hızlı ilerlemiyorum fakat yapılması gereken arkaya hortum delikleri açılacak ve içine led monte edilecek.Bir de kapağı tutması için ufak bir hidrolik kol bağlayacağım mutfak dolaplarındaki gibi.Şimdilik iyi gibi suyun oturmasını bekliyorum umarım kısa zaman sonra canlıları da tanka alabiliriz [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201235551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201235571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201236011.jpg[/IMG]
[QUOTE=hozsoy]Selam. Böyle restorasyon çalışmalarını çok seviyorum. İyi fikir olmuş. tankın ölçüleri nedir? Ve tahtaları hangi yapı markette kestirdiniz?
Naçizane önerim, tahtaları kesinlikle boyamayın. Yakma işlemi, ardından güzel bir vernik. Mis gibi olur.[/QUOTE]
Merhaba,tankım maalesef küçük 85-40-50 ölçülerinde. Tahtaları bauhaus'tan aldım ölçüleri verince de ücretsiz kesiyorlar.Ben sadece birleştirdim.Yakma işlemi benim de daha çok aklıma yatıyor [:)]
Taç Kapak yapımı da ufak tefek detaylar harici devam ediyor.Bir büyük bir de ufak kapak yaptım açılır arkadan menteşeli.İş yoğunluğundan çok hızlı ilerlemiyorum fakat yapılması gereken arkaya hortum delikleri açılacak ve içine led monte edilecek.Bir de kapağı tutması için ufak bir hidrolik kol bağlayacağım mutfak dolaplarındaki gibi.Şimdilik iyi gibi suyun oturmasını bekliyorum umarım kısa zaman sonra canlıları da tanka alabiliriz [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201235551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201235571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/171020201236011.jpg[/IMG]
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
Aslında 3 tane led var beyaz-mavi-gün ışığı, o an mavi vardı yakınımda taç kapak yaparken görsel olarak kullandım.Kapak bittikten sonra güncel fotoğraf daha yükleyeceğim.
Aslında 3 tane led var beyaz-mavi-gün ışığı, o an mavi vardı yakınımda taç kapak yaparken görsel olarak kullandım.Kapak bittikten sonra güncel fotoğraf daha yükleyeceğim.
Akvaryumu Söktük Baştan Yapıyoruz
Evde uzun süredir kullandığım yağmur marka standart bir akvaryumum vardı .Bitkili sistemim bozulmuştu hem de Pandemide neden uğraşmayayım dedim balıkları emanete verdim. Önce çıtaları söktüm ısıtarak,zaten 3 noktadan ufak ufak tutturmuşlardı silikonlarla.Daha sonra silikonları temizledim o iş baya yorucuydu [:D] .Akvaryumun arka tarafını ve iç filtre gelen kısmını dıştan siyaha boyadım.Akrilik boya diye geçiyor.Bir yapı markete gidip tahtaları kestirdim birbiriyle tutturdum ama profile monte etmedim henüz. hazır satılan şerit ledler vardı onlardan sipariş verdim malawi yapacağım için ışık sadece görsel olacak.Şimdi siyahlı grili kaya arıyorum.Kumu da elimde bulunan siyah quartz kullanıcam.Tahtaları siyaha boyama fikri var fakat yakma yöntemini de kullanabilirim.Artık taç kapak yapımı da soraya kaldı 2günde bu kadar [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256241.jpg[/IMG]
Evde uzun süredir kullandığım yağmur marka standart bir akvaryumum vardı .Bitkili sistemim bozulmuştu hem de Pandemide neden uğraşmayayım dedim balıkları emanete verdim. Önce çıtaları söktüm ısıtarak,zaten 3 noktadan ufak ufak tutturmuşlardı silikonlarla.Daha sonra silikonları temizledim o iş baya yorucuydu [:D] .Akvaryumun arka tarafını ve iç filtre gelen kısmını dıştan siyaha boyadım.Akrilik boya diye geçiyor.Bir yapı markete gidip tahtaları kestirdim birbiriyle tutturdum ama profile monte etmedim henüz. hazır satılan şerit ledler vardı onlardan sipariş verdim malawi yapacağım için ışık sadece görsel olacak.Şimdi siyahlı grili kaya arıyorum.Kumu da elimde bulunan siyah quartz kullanıcam.Tahtaları siyaha boyama fikri var fakat yakma yöntemini de kullanabilirim.Artık taç kapak yapımı da soraya kaldı 2günde bu kadar [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168237/121020202256241.jpg[/IMG]
Akvaryum bitkisi tohumu
[QUOTE=anarchic42]Konuyu hortlatmıs olacağım ama su an tohumdan bitki üretip akvaryuma adapteyi uygulayıp sorunsuz şekilde besleyebilen hatta üretebilen arkadaşlar varmı?[/QUOTE]
Ben bu aralar tohum ile zemin bitkisi yetiştirmeye çalışıyorum eğer sorduğuna örnek olarak sayılırsa,şu an sorunsuz ilerlemekteyim.Tohumlar yeşillendi ve hali hazırda akvaryumda yapıyorum bu işlemi.İsterseniz daha fazla bilgi ve fotoğraf paylaşabilirim.
[QUOTE=anarchic42]Konuyu hortlatmıs olacağım ama su an tohumdan bitki üretip akvaryuma adapteyi uygulayıp sorunsuz şekilde besleyebilen hatta üretebilen arkadaşlar varmı?[/QUOTE]
Ben bu aralar tohum ile zemin bitkisi yetiştirmeye çalışıyorum eğer sorduğuna örnek olarak sayılırsa,şu an sorunsuz ilerlemekteyim.Tohumlar yeşillendi ve hali hazırda akvaryumda yapıyorum bu işlemi.İsterseniz daha fazla bilgi ve fotoğraf paylaşabilirim.
Karışık Cichlid Akvaryumu
İyi dilekleriniz ve açıklayıcı yazınız için teşekkür ederim.Söylediklerinize dikkat edeceğime emin olabilirsiniz.
İyi dilekleriniz ve açıklayıcı yazınız için teşekkür ederim.Söylediklerinize dikkat edeceğime emin olabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Rafayel,
ternapi,
Ehtiyar,
Austine,
altanilker,
exCaLiSTa,
07ahmet,
Zaid,
Hsrt,
Tortuga7,
TheDS,
darkaura,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
L3viathan,
EKAR,
berkant68,
ErayDemirel,
Balikcidede,
LEGEND59,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
Riblja Corba,
Kınayu,
ahmetpl20,
miracemir,
ozherele_aoPa,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Sufisu,
Fatihsm,
Mustafasesen,
KADİR2024,
Oğul Hüseyin,
BalikAdam3099,
AquaVita,
Legionsgamer,
Meryemmm,
MK_71,
ali özer,
eackgzz,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Kemalk41,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
