ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kaan sahin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Kasım 2014 14:05
Son Ziyaret:
17 Ocak 2017 11:16
Toplam Mesaj:
49 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
kaan şahin
Doğum Tarihi:
19 Kasım 1991
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Fırıdak Lepistes
Tavsiyeleriniz için teşekkürler,
Tavsiyeleriniz için teşekkürler,
Sera artemia shrimps kullanıyordum 3 hafta önce bitti yarın yeni yemler,artemia, vitamin alıcam. Başka dikkat etmem gereken bişey var mı? Bu hasta balığı ayırmalımıyım? Hastalık bulaşıcı mıdır? Tedavisi için ne yapmalıyım?
Fırıdak Lepistes
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: Kendi etrafında hızlıca dönme, iştahsızlık, sırt kısmında kambur
Akvaryum Kapasitesi (litre): 70 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 5xmoli, 8xneon tetra, 5xlepistes, 30 yavru
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sıcaklık 27-28 derece
Filitrasyon: jebo 625 dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Akvaryuma haftada %20 su değişimi yapıyorum. Balık 2 gün önce doğum yaptı belirtiler 1 haftadır devam ediyor. 5 gün önce yavru akvaryumuna almıştım doğurunca ana akvaryuma saldım tekrar. Ben videoya alamadım ama dönme hareketi aşağıdaki videodakine çok benziyor. Sırt kısmındaki kamburluk fotorafta belli oluyor. Balık genelde bitkinin çok olduğu yerlerde alt kısımlarda duruyo, akvaryumda görmekte zorlanıyorum.
Fotoğraf:

Canlıdaki Belirtiler: Kendi etrafında hızlıca dönme, iştahsızlık, sırt kısmında kambur
Akvaryum Kapasitesi (litre): 70 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 5xmoli, 8xneon tetra, 5xlepistes, 30 yavru
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sıcaklık 27-28 derece
Filitrasyon: jebo 625 dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Akvaryuma haftada %20 su değişimi yapıyorum. Balık 2 gün önce doğum yaptı belirtiler 1 haftadır devam ediyor. 5 gün önce yavru akvaryumuna almıştım doğurunca ana akvaryuma saldım tekrar. Ben videoya alamadım ama dönme hareketi aşağıdaki videodakine çok benziyor. Sırt kısmındaki kamburluk fotorafta belli oluyor. Balık genelde bitkinin çok olduğu yerlerde alt kısımlarda duruyo, akvaryumda görmekte zorlanıyorum.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=_nk5v30MKRI&feature=youtu.be[/VID]
ana tankta lepistes yavruları
Teşekkür ederim içimi rahatlattınız. 1,5 ay önce bir doğum yapmışlardı ordan 3 yavru sağ çıkabildi :) Bu sefer ayırayım dedim yavrularken görünce. Artık yavru tankımda var takip edip orda yavrulatmayı planlıyorum. Tekrar teşekkürler
Teşekkür ederim içimi rahatlattınız. 1,5 ay önce bir doğum yapmışlardı ordan 3 yavru sağ çıkabildi :) Bu sefer ayırayım dedim yavrularken görünce. Artık yavru tankımda var takip edip orda yavrulatmayı planlıyorum. Tekrar teşekkürler
ana tankta lepistes yavruları
Merhabalar,
Merhabalar,
2.5 hafta önce lepisteslerimden biri doğum yaptı. Yavruları 25 ltlik yavru akvaryumunda besliyordum. Dün ana tanka aldım hepsini. Sizce erken mi davranmışım? Yavrular ne kadarlık olduktan sonra ana tanka almalıyım?
Akvaryumum 70 lt bitkili. İçerisinde 5 adet molly, 8 adet neon tetra, 6 yetişkin lepistes var.
Resmi:
70 cm ilk bitkili akvaryumum - güncelleme sf4
Herkese merhabalar,
Herkese merhabalar,
Ufak tefek değişiklikler yaptım yeni fotorafları ekliyorum. Balıklar gayet sağlıklılar, bitkilerde fena değiller ama özellikle rosanervig yapraklarında delikler devam ediyor. Sıvı gübreyi günlük düzenli olarak veriyorum. Işıklandırma 10 saatti onu 8 saate çekmeyi düşünüyorum bakalım nasıl sonuç verecek.
70 cm ilk bitkili akvaryumum - güncelleme sf4
Teşekkür ederim yorumlarınız için
Teşekkür ederim yorumlarınız için
Bitkilerimi karmakarışık ekmiştim ama neredeyse hepsi adaptasyon sürecini atlattı. Bende biraz daha tecrübe kazandıktan sonra co2 desteği ve belki biraz zemin takviyesiyle yeni bir düzenleme yapmayı düşünüyorum. Bu sürede hem kendi akvaryumumu gözlüyorum hemde yapılan çalışmaları takip ediyorum. Bundan sonraki düzenlemeyi ne yaptığımı bilerek yapacağım. Sanırım biraz daha zamana ihtiyacım var. Kendimi hazır hissettiğimde tavsiyelerinizi bekliyor olacağım :)
Ustalara bir kaç sorum var
[QUOTE=yigitbaris]Kaan bey lifetechi öneren benim ve 1.5 ay kullanmışsınız taşma sızma vs yasadınızmı? Sese gelince fluvaldan kaç desibel fazladır sesi lifetechin?Ayrıca hangi eheim veya fluvalı 80 100 150liraya alabiliyoruz 2.elde olsa? maddi durumu göz önüne alarak konuşmak lazım. Burada kime sorarsanız eheim veya fluval der zaten. Bunu bilmek için müneccim olmaya gerekk yok.Arada 5 6 kat fiyat farkı var.fluval filtre arasındaki fiyat farkından daha az desibel farkı olan bir cihaza ve 1.5 ay kullanmış ve sorun yaşamamış biri olarak nasıl kötü olduğunu ima ediyorsunuz.Elinden onlarca filtre gecmiş biri olarak kesinlikle fiyat performansta lifetech ve sunsunun üzerine tanımam.Diyorsanızkı ben kıyasladım eheim ve fluval lifetechten daha iyi size soruyorum neye göre kime göre? herkez bir dış filtreye 400lira harcama yapamıyor.İkinci eli dahı bahsetttiniz filtrelerin önerdiğim filtreden kat kat üzerinde.Bakınız onlarca internet sitesi.
Aslında olayın özeti şudur 1 tlniz varsa ekmek alırsınız.
10tlniz varsada döner alırsınız. İkisiylede doyarsınız ama döner daha iyi demek abeske iştikalden başka bir şey değildir.Tıpkı ekonomik bir dış filtre arayan arkadaşlara bu sitede onlarca kişinin yaptıgı gibi eheim ve fluvalı önermek gibi.
Ucuz malın yahnisi elbette yenmez ama burada kaçırdıgınız nokta sudur ki ucuz mal alan birisi yahni yiyemez.Yahni yiyemeyen birinede o zaman hiç bir şey yeme öl demekte bu sitedeki arkadaşlara yakışmaz.Herkezden ricam insanlar durumlarını söylediklerinde herkezin bildiği en iyileri söyleyip hobi beni aşar dedirtip uzaklaştırmak yerine.Gercekten durumuna göre en iyi ürünleri belirleyip içimize çekmektir.Yanlış anlamayınız kaan bey sözüm size (sadece size) değil bu sitede ekonomik ürünler hakkında bilgi almak isteyen arkadaşlara en pahalı yem ve aksesuarları öneren herkezedir.
Dostum sende kusura bakma baya yazıstık seninle en uyguna orada buldum biliyorsun. Sende bakmışındır fiyatlara sanırım. tamamen senin şansızlığın gitti...daki en kötü satıcılardan birine denk gelmişsin... ve biz 80dende aza aldık sanırım.Özelden satıcının adını bana yazarsan bende konunun takipçisi olmak isterim.
[/QUOTE]
[QUOTE=yigitbaris]Kaan bey lifetechi öneren benim ve 1.5 ay kullanmışsınız taşma sızma vs yasadınızmı? Sese gelince fluvaldan kaç desibel fazladır sesi lifetechin?Ayrıca hangi eheim veya fluvalı 80 100 150liraya alabiliyoruz 2.elde olsa? maddi durumu göz önüne alarak konuşmak lazım. Burada kime sorarsanız eheim veya fluval der zaten. Bunu bilmek için müneccim olmaya gerekk yok.Arada 5 6 kat fiyat farkı var.fluval filtre arasındaki fiyat farkından daha az desibel farkı olan bir cihaza ve 1.5 ay kullanmış ve sorun yaşamamış biri olarak nasıl kötü olduğunu ima ediyorsunuz.Elinden onlarca filtre gecmiş biri olarak kesinlikle fiyat performansta lifetech ve sunsunun üzerine tanımam.Diyorsanızkı ben kıyasladım eheim ve fluval lifetechten daha iyi size soruyorum neye göre kime göre? herkez bir dış filtreye 400lira harcama yapamıyor.İkinci eli dahı bahsetttiniz filtrelerin önerdiğim filtreden kat kat üzerinde.Bakınız onlarca internet sitesi.
Aslında olayın özeti şudur 1 tlniz varsa ekmek alırsınız.
10tlniz varsada döner alırsınız. İkisiylede doyarsınız ama döner daha iyi demek abeske iştikalden başka bir şey değildir.Tıpkı ekonomik bir dış filtre arayan arkadaşlara bu sitede onlarca kişinin yaptıgı gibi eheim ve fluvalı önermek gibi.
Ucuz malın yahnisi elbette yenmez ama burada kaçırdıgınız nokta sudur ki ucuz mal alan birisi yahni yiyemez.Yahni yiyemeyen birinede o zaman hiç bir şey yeme öl demekte bu sitedeki arkadaşlara yakışmaz.Herkezden ricam insanlar durumlarını söylediklerinde herkezin bildiği en iyileri söyleyip hobi beni aşar dedirtip uzaklaştırmak yerine.Gercekten durumuna göre en iyi ürünleri belirleyip içimize çekmektir.Yanlış anlamayınız kaan bey sözüm size (sadece size) değil bu sitede ekonomik ürünler hakkında bilgi almak isteyen arkadaşlara en pahalı yem ve aksesuarları öneren herkezedir.
Dostum sende kusura bakma baya yazıstık seninle en uyguna orada buldum biliyorsun. Sende bakmışındır fiyatlara sanırım. tamamen senin şansızlığın gitti...daki en kötü satıcılardan birine denk gelmişsin... ve biz 80dende aza aldık sanırım.Özelden satıcının adını bana yazarsan bende konunun takipçisi olmak isterim.
[/QUOTE]
Merhabalar,
Öncelikle ben çok bilmişlik ve ya müneccimlik yapmaya çalışmadım, öyle bir iddaam da yok. Sadece arkadaşa yardımcı olmaya tecrübelerimizi aktarmaya çalışıyoruz. Ben dış filtremde taşma, sızma vs bir problem yaşamadım su temizliğinden de memnunum burada haklısınız. Ama arkadaşımız ilk mesajında ses konusunda hassas olduğunu en önemli kriterin ses olduğunu belirtmiş. Benim akvaryumum da yatağımın hemen yanında ve ses her gece beni rahatsız ediyor bende bu durumu dile getirdim. Ayrıca kullandığım model 625 modeli belki diğerlerinde ses problemi yoktur. Markayı kötülemedim sadece yaşadığım durumu paylaştım.
Fiyat konusuna gelirsek malzeme ve yem ilanları bölümünde dış filtre satan arkadaşlarımız mevcut. Eheim 2213 modeli 120 lt (net hacim daha da düşüktür) bir akvaryuma yeterli olur sanıyorum. İlanlar bölümüne sizde bakarsanız fiyatların ne mertebede olduğunu görürsünüz. Ben bu başlığı geç farketmiştim malzeme alırken acele ettim ve biraz pişmanlık yaşadım. Örnek olarak ilk bulduğum eheim 2213 ilanının linkini veriyim, aramaya uğraşmayın.
http://www.akvaryum.com/Forum/eheim_2213_aski_ve_ic_filtreler_cok_uygun_fiyata_k813248.asp
70 cm ilk bitkili akvaryumum - güncelleme sf4
kaan sahin 2014-12-23 00:41:28
[QUOTE=yahya09]Merhaba 3.fotoğrafta delik yapraklı bitki var sanırım zeytin ve o delikler potasyum eksikliğinden oluşuyor yanılmıyorsam.[/QUOTE]
Haklısınız dikkatinizden kacmamış:) bitkinin adı rosanervig aözellikle alt kısımdaki yaprakların bazılarında delikler başladı. Sera florena sıvı gubre kullanıyordum.2 gün evvel reeflowers aquaplant all inclusive satın aldım.bu gubrenin icinde potasyumda varmış ozellikle dikkat ettim. Umarım iyi gelir. Günlük 5-6 damla kullanıyorm. Dogru kullandıgımdan emin degilim ama :) Başka bir öneriniz var mı?
70 cm ilk bitkili akvaryumum - güncelleme sf4
Artık standart her pazar gelişmeler ve yeni fotoraflar paylaşmayı düşünüyorum sizde yorum yapmaya devam edin :)
Artık standart her pazar gelişmeler ve yeni fotoraflar paylaşmayı düşünüyorum sizde yorum yapmaya devam edin :)
Ayarlı priz aldım artık ışıklarım 8:00-13:00 17:00-22:00 açık kalıyor. Bitkiler yavaşta olsa gelişmeye devam ediyo bende uzayanları budayıp uygun yerlere dikmeye çalışıyorum. Parvulalar çok yavaş ama olsun. Yakında co2 tüplü sistem kurmayı düşünüyorum. Belki bir adet floresan daha ekleyebilirim(aquastar). 3 lepistes yavrusu var oldukça sağlıklılar. 2 dişi lepistesim hamile yakında yeni yavrular gelebilir :)
Artık fotoraflara geçelim :
Tabana Uygun Bitki
[QUOTE=Saulosi]CO2, gübre isteyen bitkilerden bir bitkili kuruyorum. Işıklandırma iyi. Yine CO2, gübre istemeyecek bakımı kolay taban bitkisi almak istiyorum. Neler tavsiye edersiniz? [/QUOTE]
[QUOTE=Saulosi]CO2, gübre isteyen bitkilerden bir bitkili kuruyorum. Işıklandırma iyi. Yine CO2, gübre istemeyecek bakımı kolay taban bitkisi almak istiyorum. Neler tavsiye edersiniz? [/QUOTE]
Co2 istemeyen bitkiler arıyorsunuz sanırım ama co2 siz taban bitkisi yetiştirmek zor. Yaşatsanız bile sağlıklı gelişip zemini kaplamaları pek mümkün değil maalesef.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.







