ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
firtemin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Eylül 2014 18:33
Son Ziyaret:
22 Şubat 2023 08:58
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan Akdeniz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
firtemin
SON 10 MESAJI
Yasmut Şikayet
Bundan bir kaç yıl önce ben de benzer bir problem yaşamıştım ve bununla ilgili açtığım bir başlık ta var. BU tip adamlara hobici falan diyip koruyan bir tayfa var ayrıca. Üyeliği direk iptal edilip bir daha burada satış yapmasına izin verilmemeli.
Bundan bir kaç yıl önce ben de benzer bir problem yaşamıştım ve bununla ilgili açtığım bir başlık ta var. BU tip adamlara hobici falan diyip koruyan bir tayfa var ayrıca. Üyeliği direk iptal edilip bir daha burada satış yapmasına izin verilmemeli.
60 cm Hi-Tech kurulum
Halen üstünde zaman zaman oynamaya devam ediyorum. Özellikle hızlı gelişen bitkileri yavaş gelişen bitkilerle değiştirmeye çalışıyorum. Bu sırada tasarımda biraz değişiyor. Yakında yine bir kaç fotoğraf eklerim. Dün biraz daha ekleme çıkarma yaptım.
Halen üstünde zaman zaman oynamaya devam ediyorum. Özellikle hızlı gelişen bitkileri yavaş gelişen bitkilerle değiştirmeye çalışıyorum. Bu sırada tasarımda biraz değişiyor. Yakında yine bir kaç fotoğraf eklerim. Dün biraz daha ekleme çıkarma yaptım.
60 cm Hi-Tech kurulum
teşekkür ederim.
teşekkür ederim.
1:debi ayarı hiç yapmadım yapılıyormu bilmiyorum bile :) aslında çıkış borusu olarak lily pipe kullanıyordum ama biraz sirkülasyonu arttırmak için orjinal borularını tekrar taktım. Bitkilerin olmadığı ön taraftan çıkışı verdiğim için herhangi bir sorun yaşamıyorum şuan balıklarda mutlu.
2: iki saniyede 1 kabarcık şeklinde 24 saat açık co2 bir önceki tüp yaklaşık 4 ay gitti. tekrar doldurdum. ama acemlilkler vs biraz düzensiz kullandım bu sefer biraz daha uzun gidecektir diye düşünüyorum.
60 cm Hi-Tech kurulum
Çok teşekkürler. Evet sağ taraf armatürden ve kayadan dolayı biraz karanlıkta kalmıştı onuda hallettim bugun lambaların yerini değiştirerek. karides yuvalarınıda yeni eklemiştim zaten aklımda moss eklemek üstülerine.
Çok teşekkürler. Evet sağ taraf armatürden ve kayadan dolayı biraz karanlıkta kalmıştı onuda hallettim bugun lambaların yerini değiştirerek. karides yuvalarınıda yeni eklemiştim zaten aklımda moss eklemek üstülerine.
60 cm Hi-Tech kurulum




Merhaba, uzunca bir süreden sonra tankın son hali bu şekilde. Fotoğrafları telefonla çektim kusura bakmayın yakında daha iyi fotoğraflar eklerim. Tank şuan tam anlamıyla sağlıklı :) herşey oturdu . saç sakal fırça yosunu problemi ortadan kayboldu ve alg problemim yok denecek kadar az olanları da cüce vatozlar hallediyor. Şimdilik durumlar böyle.




60 cm Hi-Tech kurulum
kayalar: aqua deco grey mountain interzoo'dan aldım moda/istanbul
Bu haftasonu yaptığım değişikliklerden sonraki hali. Fotoğraflar yine telefonla çekildi kusura bakmayın.
kayalar: aqua deco grey mountain interzoo'dan aldım moda/istanbul
Bu haftasonu yaptığım değişikliklerden sonraki hali. Fotoğraflar yine telefonla çekildi kusura bakmayın.
Aydınlatma: 24W: 1 Sylvania Grolux +1 Sylvania Aqustar + 1 Eheim Freshpower Daylight
60 cm Hi-Tech kurulum
Teşekkür ederim cevaplarınız için. Gökhan bey söylediklerinize katıldığım yerler de var katılmadıklarım da. Zengi bir toprak + olarak başlamanızı sağlıyor. Tüm bitki profesyönelleri de bunu öneriyor.Özellikle bir kaç katman taban oksijensiz ortamda gelişen bakteriler için çok önemli olduğunu okudum yabancı kaynaklarda. Işık konusunda evet yerli kaynakların çoğunda fasılalı aydınlatmanın alg gelişimi için etkili olduğu bilgisi var. Hatta çok kafa karıştırıcı bilgiler de bulmak mümkün. Fakat özellikle yurtdışı kaynaklarında buna james findley'in kurucusu olduğu thegreemachine.com'daki makaleler de dahil olmak üzere en az 6 saat kesintisiz aydınlatmayı önerdiğini okudum.
Teşekkür ederim cevaplarınız için. Gökhan bey söylediklerinize katıldığım yerler de var katılmadıklarım da. Zengi bir toprak + olarak başlamanızı sağlıyor. Tüm bitki profesyönelleri de bunu öneriyor.Özellikle bir kaç katman taban oksijensiz ortamda gelişen bakteriler için çok önemli olduğunu okudum yabancı kaynaklarda. Işık konusunda evet yerli kaynakların çoğunda fasılalı aydınlatmanın alg gelişimi için etkili olduğu bilgisi var. Hatta çok kafa karıştırıcı bilgiler de bulmak mümkün. Fakat özellikle yurtdışı kaynaklarında buna james findley'in kurucusu olduğu thegreemachine.com'daki makaleler de dahil olmak üzere en az 6 saat kesintisiz aydınlatmayı önerdiğini okudum.
Haftasonu yine eminim hepinizin bildiği aquabotanicdeydim. Tropica'nın türkiye distribütörü. Onlar da kesinlikle kesintisiz aydınlatma yapmamı söylediler.. Bakteri için pek bulunmayan nutrafin cycle edindim ve kullandım. mucizevi bir ürün. Bir kaç günde tankım gözle görülür olumlu gelişmeler gösterdi. Nitrat sorunu çözdüm. Hızlı gelişen bir kaç bitki ve 2 otocinclus ekledim ve şuan herşey yolunda görünüyor. Bundan önce haftalık %50 su değişimi yapıyordum. Bunun delilik olduğunu ima ettiler ve kesinlikle %25 geçmemem gerektiğini belirtiler. Bir kaç hafta böyle deniycem. Zaman zaman gelişmeleri paylaşı fotoğraf eklemeye devam edeceğim.
Birdaha tank kuracak olsam yalnızca kayaları ve tabanı kurup en az 1 ay döngünün oluşmasını bekler. ardından tüm suyu bir kaba alır bitkileri diker aynı suyu tekrar doldururum.
60 cm Hi-Tech kurulum
[QUOTE=CEM KIRCALI]Purigen oldukça etkili bir üründür.Kristek berakklığında su sağlar partikülleri yok eder vb.Fakat nitrat ve fosfat tutma gibi bir özelliği yoktur.Yani yok etmez benim söylediğim nitrat ve fosfat tutucular ise purigenden tamamen farklıdır ve ilk kurulum sırasında nitratınızı ve fosfatınızı tutar sonradan çıkartılması gerekir purigeni devamlı kullanabilrisiniz yanlış hatırlamıyor isem 6 ayda ömrü sonrasında ise dezenfekte ederek tekrar kullanabiliyorsunuz.Aydınlatmayı kesinlikle aralıksız olarak verin her zaman söylediğim gibi işimiz doğayı taklit etmek ise aydınlatma kesintisiz olmalı diye düşünüyorum tabi karar sizin ben hiç bir tankımda son 2 yıldır fasılalı olarak aydınlatma yapmıyorum konularımı ve blog sitemi incelerseniz bunu daha net görürsünüz ph controller yöntemi ise sadece en doğru yöntemdir imkan varsa bence kullanılmalıdır.Fakat co2 solusyonu yeşil olduğu zaman tankınızda 30 ppm co2 var demektir bu da size doğru yolda olduğunuzu gösterir fakat dediğim gibi co2 ph dalgalanmasına sebep olur bu nedenle tanka stabil aydınlatma ve co2 vermeniz şarttır bu konularda deneme yapmanız size yarardan çok zarar getirir.[/QUOTE]
[QUOTE=CEM KIRCALI]Purigen oldukça etkili bir üründür.Kristek berakklığında su sağlar partikülleri yok eder vb.Fakat nitrat ve fosfat tutma gibi bir özelliği yoktur.Yani yok etmez benim söylediğim nitrat ve fosfat tutucular ise purigenden tamamen farklıdır ve ilk kurulum sırasında nitratınızı ve fosfatınızı tutar sonradan çıkartılması gerekir purigeni devamlı kullanabilrisiniz yanlış hatırlamıyor isem 6 ayda ömrü sonrasında ise dezenfekte ederek tekrar kullanabiliyorsunuz.Aydınlatmayı kesinlikle aralıksız olarak verin her zaman söylediğim gibi işimiz doğayı taklit etmek ise aydınlatma kesintisiz olmalı diye düşünüyorum tabi karar sizin ben hiç bir tankımda son 2 yıldır fasılalı olarak aydınlatma yapmıyorum konularımı ve blog sitemi incelerseniz bunu daha net görürsünüz ph controller yöntemi ise sadece en doğru yöntemdir imkan varsa bence kullanılmalıdır.Fakat co2 solusyonu yeşil olduğu zaman tankınızda 30 ppm co2 var demektir bu da size doğru yolda olduğunuzu gösterir fakat dediğim gibi co2 ph dalgalanmasına sebep olur bu nedenle tanka stabil aydınlatma ve co2 vermeniz şarttır bu konularda deneme yapmanız size yarardan çok zarar getirir.[/QUOTE]
Anladım. Nitrat tutucu bir filtre ekipmanı hemen edinceğim. Purigen dediğiniz gibi inanılmaz berrak bir su sağlıyor. Aydınlatma ile iligli önerinizi mutlaka değerlendireceğim. Fasılası aydınlatmanın mantığı bildiğim kadarıyla zaten alg gelişimini minimize etmek için. CO2 indicator de dediğiniz gibi mavi-yeşil arası bir renkte tutmaya çalıyorum. Ayarı hemen kaçıp sarıya yani fazla co2 geçebiliyor. Bunun içinde selenoid kullanmaya başlıaycağım yarından itibaren.
60 cm Hi-Tech kurulum
[QUOTE=CEM KIRCALI]Gökhan Bey öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun.Konuyu detaylı bir biçimde okudum.Başlangıç gerçekten güzel fakat bazı eksik ya da yanlış bilgilendirme var.Öncelikle tankınızda ki kayaları çıkarıp temizleyip tekrar akvaryuma koymak gibi bir girişimde bulunmayın.Sebebine gelince kayaları çıkartırken tabanı oynatırsınız ve tekrar nitrat patlaması yaşarsınız artı suyunuz allak bullak olur.Yosun problemi yaşamanızın nedenlerine gelince kullanmış olduğunuz Ada marka toprak ve power sand zaten oldukça gübre içermektedir.Siz bunun yanında üstelik kurulum aşamasında ( bitkilerin adapta olma süreleri vardır) ekstradan gübre verdiğiniz için yosun sorunu kaçınılmazdır.Yapmanız gereken bu taban için şimdilik sadece potasyum gübresi vermenizdir.suda ki fazla nitratı dışarı atmanın yolları ise ön enemlisi düzenli su değişimi bir diğeri ise filtrenize nitrat ve fosfat tutucu malzemeleri bu süreçte ekleyip daha sonradan çıkarmak olabilir. Jbl markasının bu tip ürünleri var netten aralştırabilirsiniz.Bir diğer yöntem ise sizinde söylediğiniz gibi hızlı büyüyen saz,çınar vb bitkileri ortamda ki nitratı ve dengeyi sağlaması açısından başlangıçta koyabilirsiniz.Elinizde ki test kitleri ile düzenli ölçüm yapın. Seachem tüm ürünlerini gözünüz kapalı alabilirsiniz.Son derece kaliteli ürünlerdir.Yaptığınız diğer hatalar ise bana göre aydınlatmayı 4+3+4 şeklinde fasılalı olarak değil direk olarak vermeniz bunu da 6 saat ile başlayıp birer hafta on gün ara ile bitkileri de bu süreçte izleyerek birer saat arttırmanız ve aydınlatma ve co2 yi bu şekilde kesintisiz olarak vermeniz yönündedir.Co2 sudaki ph düşürür sizin dediğiniz şekilde suda aşırı ph dalgalanmaları da olacaktır bu size yosun ve canlı kaybı olarak dönüşecektir.Co2 konusunda en doğru yöntem ise ph-kh yöntemidir.Ph controller sayesinde cihaza set edilen değerler vasıtası ile co2 açılıp kapanır.Bunu da akvaryumda düzenli kh testi yaparak ph-kh tablosuna göre ayarlarsınız.ista nın ürünü olan co2 test kiti kullanışlıdır.içerisinde ki solüsyon yeşil olduğu zaman suda ki olması gereken co2 miktarı yani 30 ppm var demektir.Sarı ise fazla co2,mavi ise eksik co2 dir.Tankta ki değerlerin stabil olması ve düzenli su değişimi ile de bu problemlerinizi aşacağınızı umuyorum yazı biraz uzun oldu kusura bakmayın umarım yardımcı olabilmişimdir.Hava motoru kullanmanıza da gerek yoktur.[/QUOTE]
[QUOTE=CEM KIRCALI]Gökhan Bey öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun.Konuyu detaylı bir biçimde okudum.Başlangıç gerçekten güzel fakat bazı eksik ya da yanlış bilgilendirme var.Öncelikle tankınızda ki kayaları çıkarıp temizleyip tekrar akvaryuma koymak gibi bir girişimde bulunmayın.Sebebine gelince kayaları çıkartırken tabanı oynatırsınız ve tekrar nitrat patlaması yaşarsınız artı suyunuz allak bullak olur.Yosun problemi yaşamanızın nedenlerine gelince kullanmış olduğunuz Ada marka toprak ve power sand zaten oldukça gübre içermektedir.Siz bunun yanında üstelik kurulum aşamasında ( bitkilerin adapta olma süreleri vardır) ekstradan gübre verdiğiniz için yosun sorunu kaçınılmazdır.Yapmanız gereken bu taban için şimdilik sadece potasyum gübresi vermenizdir.suda ki fazla nitratı dışarı atmanın yolları ise ön enemlisi düzenli su değişimi bir diğeri ise filtrenize nitrat ve fosfat tutucu malzemeleri bu süreçte ekleyip daha sonradan çıkarmak olabilir. Jbl markasının bu tip ürünleri var netten aralştırabilirsiniz.Bir diğer yöntem ise sizinde söylediğiniz gibi hızlı büyüyen saz,çınar vb bitkileri ortamda ki nitratı ve dengeyi sağlaması açısından başlangıçta koyabilirsiniz.Elinizde ki test kitleri ile düzenli ölçüm yapın. Seachem tüm ürünlerini gözünüz kapalı alabilirsiniz.Son derece kaliteli ürünlerdir.Yaptığınız diğer hatalar ise bana göre aydınlatmayı 4+3+4 şeklinde fasılalı olarak değil direk olarak vermeniz bunu da 6 saat ile başlayıp birer hafta on gün ara ile bitkileri de bu süreçte izleyerek birer saat arttırmanız ve aydınlatma ve co2 yi bu şekilde kesintisiz olarak vermeniz yönündedir.Co2 sudaki ph düşürür sizin dediğiniz şekilde suda aşırı ph dalgalanmaları da olacaktır bu size yosun ve canlı kaybı olarak dönüşecektir.Co2 konusunda en doğru yöntem ise ph-kh yöntemidir.Ph controller sayesinde cihaza set edilen değerler vasıtası ile co2 açılıp kapanır.Bunu da akvaryumda düzenli kh testi yaparak ph-kh tablosuna göre ayarlarsınız.ista nın ürünü olan co2 test kiti kullanışlıdır.içerisinde ki solüsyon yeşil olduğu zaman suda ki olması gereken co2 miktarı yani 30 ppm var demektir.Sarı ise fazla co2,mavi ise eksik co2 dir.Tankta ki değerlerin stabil olması ve düzenli su değişimi ile de bu problemlerinizi aşacağınızı umuyorum yazı biraz uzun oldu kusura bakmayın umarım yardımcı olabilmişimdir.Hava motoru kullanmanıza da gerek yoktur.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Son fotoğrafı yanlış eklemişim şimdi güncelledim. İlk kurulum fotoğrafıydı o. Şİmdiki halğinde sağ üstte ista'nın indicatorunu görebilirsiniz.
Aydınlatma konusunda: Hemen hemen her yerde aralıklı olarak aydınlatmayı öneriyorlardı bu yüzden öyle yaptım. Bir hafta sizin dediğiniz yöntemi deniyeceğim. Nitrat fosfat tutucu olarak şuan filtemde ayrıca purigen ekli. Bunun dışında bir katmana daha gerek olurmu? Ph cont. cihazı düşündüm en başta ama bu kadar küçük bir tank için çok fazla olaacğını düşünerek edinmedim. Ph-Kh seviyem genelikle stabil. ph 6.4 Kh:6-8 seviyelerinde sürekli. Nitratı düşürürsem biran önce başka bir derdim kalmayacak gibi aslında. Tekrar teşekkür ederim bilgilendirme için.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları aquaticathearmi, 10:50
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



