ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Haziran 2014 14:28
Son Ziyaret:
07 Mart 2019 20:56
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali O
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali O
SON 10 MESAJI
Güneş Enerjili Akvaryum.
Bilgi için teşekkür ederim bana sanki şerit led güç tüketimi hakkındaki hesaplamanızda yanlışlık var gibi geldi.Bu kadar güç tüketmesi biraz fazla gibi. İnternet te bazı forumlar da 1 metre şerit ledin ortalama 12 v 0.4 amper güç tükettiği söylenmiş (Ben şahsen ölçmedim yanılıyor olabilirler)
şarjlı pili 2000 mah olarak hesaplarsak 1 amperinde 1000 mah olduğuna göre her pil için 2 amper güç elde ederiz. bendeki pillerle 2*6=12 ah elde ederim diye tahmin ediyorum.
12 ahı da 0.4 aha e bölersek 30 çıkar. Yani 30 saat yanması gerekir 1 metre ledin . yanılıyor muyum.[EDIT]anrsg,2019-03-06 21:37:57[/EDIT]
Bilgi için teşekkür ederim bana sanki şerit led güç tüketimi hakkındaki hesaplamanızda yanlışlık var gibi geldi.Bu kadar güç tüketmesi biraz fazla gibi. İnternet te bazı forumlar da 1 metre şerit ledin ortalama 12 v 0.4 amper güç tükettiği söylenmiş (Ben şahsen ölçmedim yanılıyor olabilirler)
şarjlı pili 2000 mah olarak hesaplarsak 1 amperinde 1000 mah olduğuna göre her pil için 2 amper güç elde ederiz. bendeki pillerle 2*6=12 ah elde ederim diye tahmin ediyorum.
12 ahı da 0.4 aha e bölersek 30 çıkar. Yani 30 saat yanması gerekir 1 metre ledin . yanılıyor muyum.[EDIT]anrsg,2019-03-06 21:37:57[/EDIT]
Güneş Enerjili Akvaryum.
Arkadaşlarım iyi günler.
İlk önce akvaryumda bitkilerim var ve biliyosunuz belli oranda ışık olması gerek.Bunun için gün boyu ışık açık kalıyor buda açıkçası bnm canımı sıkmaya başladı. Bunun için bi sistem oluşturmak istiyorum.
Sisteme ilk olarak 10 wat güneş paneli takmak istiyorum evin penceresi güneş batana kadar güneş görüyor. Fİyatı ortalama 60 tl
Daha sonra Güneş Paneli Şarj Kontrol Cihazı kullanmak istiyorum. Fiyatı ortalama 80 tl
Batarya olarak elimde 6 adet atıl durumda GP Şarjlı pil var bunları kullanmak istiyorum.her biri 1.2 volt 2100 mah. Sanırım seri bağlantı ile şarj edebilirim. Kuru akü kullanmaktan iyidir sanırım.
Bütçem max 150-170 tl.
Sizce bu sistem mantıklı mı 10 wat panel pilleri ne kadar zamanda doldurabilir.ve Piller ne kadar ışık yayabilir.Işık kaynağı olarak led şerit kullanıyorum.
Arkadaşlarım iyi günler.
İlk önce akvaryumda bitkilerim var ve biliyosunuz belli oranda ışık olması gerek.Bunun için gün boyu ışık açık kalıyor buda açıkçası bnm canımı sıkmaya başladı. Bunun için bi sistem oluşturmak istiyorum.
Sisteme ilk olarak 10 wat güneş paneli takmak istiyorum evin penceresi güneş batana kadar güneş görüyor. Fİyatı ortalama 60 tl
Daha sonra Güneş Paneli Şarj Kontrol Cihazı kullanmak istiyorum. Fiyatı ortalama 80 tl
Batarya olarak elimde 6 adet atıl durumda GP Şarjlı pil var bunları kullanmak istiyorum.her biri 1.2 volt 2100 mah. Sanırım seri bağlantı ile şarj edebilirim. Kuru akü kullanmaktan iyidir sanırım.
Bütçem max 150-170 tl.
Sizce bu sistem mantıklı mı 10 wat panel pilleri ne kadar zamanda doldurabilir.ve Piller ne kadar ışık yayabilir.Işık kaynağı olarak led şerit kullanıyorum.
Kaç Tane Yem Atmalıyım
Arkadaşlar 3 adet japonum var yaklaşık 2 aydır bakıyorum şükür herhangi bir sorunum yok Ancak sorunum şu japonlar ilk aldığımda çok küçüklerdi şimdi birazda olsa büyüdüler yem olarak sera goldy gran ve Sera Goldy Color Spirulina kullanıyorum şu an yemleme olarak sabah ve akşam 2 kere besliyorum hepsine 1 tane olacak şekilde veriyorum yani toplamda bir balığım günde 2 adet yem tüketmiş oluyor bu adetler yeterli midir acaba.arttırmama gerek var mı?
Bunlarda balıklarım resimleri boyu olarak fikir vermesi açısında en alttada verdiğim yemin resmi var.
[url=http://hizliresim.com/MolrmN][img]http://i.hizliresim.com/MolrmN.png[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/X9Y5A7][img]http://i.hizliresim.com/X9Y5A7.png[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/bk4W38][img]http://i.hizliresim.com/bk4W38.jpg[/img][/url]
Arkadaşlar 3 adet japonum var yaklaşık 2 aydır bakıyorum şükür herhangi bir sorunum yok Ancak sorunum şu japonlar ilk aldığımda çok küçüklerdi şimdi birazda olsa büyüdüler yem olarak sera goldy gran ve Sera Goldy Color Spirulina kullanıyorum şu an yemleme olarak sabah ve akşam 2 kere besliyorum hepsine 1 tane olacak şekilde veriyorum yani toplamda bir balığım günde 2 adet yem tüketmiş oluyor bu adetler yeterli midir acaba.arttırmama gerek var mı?
Bunlarda balıklarım resimleri boyu olarak fikir vermesi açısında en alttada verdiğim yemin resmi var.
[url=http://hizliresim.com/MolrmN][img]http://i.hizliresim.com/MolrmN.png[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/X9Y5A7][img]http://i.hizliresim.com/X9Y5A7.png[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/bk4W38][img]http://i.hizliresim.com/bk4W38.jpg[/img][/url]
Isı Yalıtımlı Ve Enerji Tasarruflu Akvaryumum
Arkadaşlar akvaryumda 3 adet japon beslemekteyim. Malum havalar soğuyor yaşadığım yer kış aylarının çok soğuk geçtiği bir bölgede yer alıyor.Şu günlerde yavaş yavaş soğuk yüzünü göstermeye başladı apartmanda kaloriferler daha açılmadı 1 ay kadarda açılmaz galiba açılsa da bazı aylar aşırı soğuk olduğundan ev yine serin oluyor. Bu sebeple akvaryumda ısıtıcı kullanmaktayım akvaryum küçük olduğu için 100 watt lık bi ısıtıcı kullanıyorum. Hafta sonu vakit geçirmek için akvaryumu straforla ve straforunda dış yüzünü yapışkanlı folyo ile kapladım.Sonuç pazar günü full evdeyim dereceyi aralıklarla kontrol ettim sürekli 26-24 arasında gezindi.Daha önce 22 ye sabitti ve yarım saatte bir ısıtıcı faaliyete geçiyordu Hava durumu da açıkçası diğer günlere göre daha soğuktu.Sanırım kış aylarında kaloriferin açılmasıyla yine bu seviyelerde dolaşacak ve ısıtıcıdan tasarruf edecem gibi gözüküyor.
Filtre ve oksijen sistemi olarak ta zaten 5 wat ile çalışan bi filtre sistemine sahibim ve memnunum.
Işıklandırmayı da güneş enerjisi ile çalışan bir ampulle sağlamayı düşünüyorum onun fiyatı da 20 tl civarı.
Bu sistemi benim gibi soğuk bölgelerde yaşayan ve enerjiden tasarruf etmek isteyenlere öneririm arkadaşlar. 7 tl gibi bir masrafı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163521/021020161915081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163521/021020161915161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163521/021020161915221.jpg[/IMG][EDIT]Kınayu,2016-10-03 06:07:35[/EDIT]
Arkadaşlar akvaryumda 3 adet japon beslemekteyim. Malum havalar soğuyor yaşadığım yer kış aylarının çok soğuk geçtiği bir bölgede yer alıyor.Şu günlerde yavaş yavaş soğuk yüzünü göstermeye başladı apartmanda kaloriferler daha açılmadı 1 ay kadarda açılmaz galiba açılsa da bazı aylar aşırı soğuk olduğundan ev yine serin oluyor. Bu sebeple akvaryumda ısıtıcı kullanmaktayım akvaryum küçük olduğu için 100 watt lık bi ısıtıcı kullanıyorum. Hafta sonu vakit geçirmek için akvaryumu straforla ve straforunda dış yüzünü yapışkanlı folyo ile kapladım.Sonuç pazar günü full evdeyim dereceyi aralıklarla kontrol ettim sürekli 26-24 arasında gezindi.Daha önce 22 ye sabitti ve yarım saatte bir ısıtıcı faaliyete geçiyordu Hava durumu da açıkçası diğer günlere göre daha soğuktu.Sanırım kış aylarında kaloriferin açılmasıyla yine bu seviyelerde dolaşacak ve ısıtıcıdan tasarruf edecem gibi gözüküyor.
Filtre ve oksijen sistemi olarak ta zaten 5 wat ile çalışan bi filtre sistemine sahibim ve memnunum.
Işıklandırmayı da güneş enerjisi ile çalışan bir ampulle sağlamayı düşünüyorum onun fiyatı da 20 tl civarı.
Bu sistemi benim gibi soğuk bölgelerde yaşayan ve enerjiden tasarruf etmek isteyenlere öneririm arkadaşlar. 7 tl gibi bir masrafı var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163521/021020161915081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163521/021020161915161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/163521/021020161915221.jpg[/IMG][EDIT]Kınayu,2016-10-03 06:07:35[/EDIT]
Japon Balığı Yem Secimi
[QUOTE=Kromatit]JBL Gold Pearls ve Tropical Goldfish Mini Sticks batıyormuş.
[/QUOTE]
[url=http://hizliresim.com/OErBb4][img]http://i.hizliresim.com/OErBb4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/LQvEzZ][img]http://i.hizliresim.com/LQvEzZ.jpg[/img][/url]
Bu yemlerin markasını biliyor musunuz?
[QUOTE=Kromatit]JBL Gold Pearls ve Tropical Goldfish Mini Sticks batıyormuş.
[/QUOTE]
[url=http://hizliresim.com/OErBb4][img]http://i.hizliresim.com/OErBb4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/LQvEzZ][img]http://i.hizliresim.com/LQvEzZ.jpg[/img][/url]
Bu yemlerin markasını biliyor musunuz?
Bu Yenin Adı Ne Acaba
Arkadaşlar bu yemi 3 gün önce petshoptan aldım poşette satıyordu.Şu an Jopanlara veriyorum severek yiyorlar. Acaba yemin adını veya markasını bilen var mı?
[url=http://hizliresim.com/OErBb4][img]http://i.hizliresim.com/OErBb4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/LQvEzZ][img]http://i.hizliresim.com/LQvEzZ.jpg[/img][/url]
Arkadaşlar bu yemi 3 gün önce petshoptan aldım poşette satıyordu.Şu an Jopanlara veriyorum severek yiyorlar. Acaba yemin adını veya markasını bilen var mı?
[url=http://hizliresim.com/OErBb4][img]http://i.hizliresim.com/OErBb4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/LQvEzZ][img]http://i.hizliresim.com/LQvEzZ.jpg[/img][/url]
Japon Balığı Yem Secimi
Cevap için teşekkürler Yanlış bilmiyorsam pul yemlerde su ustu yemleri arasına giriyor benim ricam direk atınca dibe inmesi su üstünde olunca balıklar sürekli su üstünde yem arıyor Bu sirada çok hava yutuyor buda hava kesesi problemine yol acar diye dip yemi arıyorum.
Cevap için teşekkürler Yanlış bilmiyorsam pul yemlerde su ustu yemleri arasına giriyor benim ricam direk atınca dibe inmesi su üstünde olunca balıklar sürekli su üstünde yem arıyor Bu sirada çok hava yutuyor buda hava kesesi problemine yol acar diye dip yemi arıyorum.
Japon Balığı Yem Secimi
Arkadaşlar iyi günler 3 adet japon balığım bulunmakta.Balıkları sabah ve aksam olmak üzere iki kere yemliyorum.Kullandığım yem sera goldi ve sera goldi sipurula.Yemlerden çok memnunum gelişim ve renge çok büyük katkısı var ancak Bu yemler batmayan su ustu yemleri.Japonlar için biraz tehlikeli surekli su üstünde yem arıyolar ve çok fazla hava yutuyorlar buda hava kesesi problemine yol açabilir diye korkuyorum.Elimde markasını bilmedigin ama japonların severek yediği bir yem var. Siz markasını biliyor musunuz yada bana önerebileceğiniz japonlar için kaliteli dip yemi var mi?
Elimdeki markasını bilmedigin dip yemi?
[url=http://hizliresim.com/OErBb4][img]http://i.hizliresim.com/OErBb4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/LQvEzZ][img]http://i.hizliresim.com/LQvEzZ.jpg[/img][/url][EDIT]anrsg,2016-09-20 12:06:53[/EDIT]
Arkadaşlar iyi günler 3 adet japon balığım bulunmakta.Balıkları sabah ve aksam olmak üzere iki kere yemliyorum.Kullandığım yem sera goldi ve sera goldi sipurula.Yemlerden çok memnunum gelişim ve renge çok büyük katkısı var ancak Bu yemler batmayan su ustu yemleri.Japonlar için biraz tehlikeli surekli su üstünde yem arıyolar ve çok fazla hava yutuyorlar buda hava kesesi problemine yol açabilir diye korkuyorum.Elimde markasını bilmedigin ama japonların severek yediği bir yem var. Siz markasını biliyor musunuz yada bana önerebileceğiniz japonlar için kaliteli dip yemi var mi?
Elimdeki markasını bilmedigin dip yemi?
[url=http://hizliresim.com/OErBb4][img]http://i.hizliresim.com/OErBb4.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/LQvEzZ][img]http://i.hizliresim.com/LQvEzZ.jpg[/img][/url][EDIT]anrsg,2016-09-20 12:06:53[/EDIT]
20 Lt japon Akvaryumum
Yorumlar ve öneriler için çok teşekkürler sizce yemler yeterli mi dönüşümlü olarak kullanıyorum..
Yorumlar ve öneriler için çok teşekkürler sizce yemler yeterli mi dönüşümlü olarak kullanıyorum..
Akvaryum Dış Filtre
Dış filtre olarak biolife akıllı filtre öneririm inan bana pişman olsassın 5 watlık bir hava motoru ile çalışıyor.yani elektrikten tasarruf
Dış filtre olarak biolife akıllı filtre öneririm inan bana pişman olsassın 5 watlık bir hava motoru ile çalışıyor.yani elektrikten tasarruf
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
