ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
selsor
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
132
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2012 12:54
Son Ziyaret:
15 Haziran 2025 16:22
Toplam Mesaj:
438 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
selçuk sorguç
Doğum Tarihi:
04 Temmuz 1983
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
selçuk sorguç
SON 10 MESAJI
Bunlar Elma Salyangozu Yumurtası Mı?
Merhaba arkadaşlar.
Resimdekiler elma salyangoz yumurtası mıdır?
[url=https://ibb.co/26RV92M][img]https://i.ibb.co/Jd861Lp/Whats-App-Image-2021-05-15-at-20-27-28.jpg[/img][/url]
Buhar camına tersten yapıştırmış. Helal olsun.
Merhaba arkadaşlar.
Resimdekiler elma salyangoz yumurtası mıdır?
[url=https://ibb.co/26RV92M][img]https://i.ibb.co/Jd861Lp/Whats-App-Image-2021-05-15-at-20-27-28.jpg[/img][/url]
Buhar camına tersten yapıştırmış. Helal olsun.
İşte Amerikan Rüyası
[QUOTE=legion]Tamam hocam ordaki arkadaslarla bir ayarlama yapalım o zaman[/QUOTE]
Tamamdır.
[QUOTE=legion]Tamam hocam ordaki arkadaslarla bir ayarlama yapalım o zaman[/QUOTE]
Tamamdır.
İşte Amerikan Rüyası
Regani'ye bak be maşallah.[:nazar:]
İçimdeki tek ukde zamanında Reganiler'den yavru alamamak.[:((]
Şimdi piyasada hiç yoklar.
Bu arada benim ateşzonların yavruları da büyüyor Cem Hocam.
Bir ara arkadaşlar vardı alacaklardı Anne-Babayı.
Düşünüyorlarsa hala verebilirim.
Hatta yavruları da beraberinde verebilirim.
Yaklaşık 4 senelik bir zaman aldı bu soy ağacı.
Belki daha fazla.
1. Nesil
Anne - Zonatus X Baba - Ateş kafa
2. Nesil
Anne - AteşZon X Baba - AteşZon(30 cm civarı)
3. Nesil
Yaklaşık 15 tane varlar.
Babalarıyla ana tanktalar.
Anneyi ayırdım sumpa.
Büyüyünce neye benzeyecekler acaba?[:?]
[EDIT]selsor,2020-11-14 22:08:58[/EDIT]
Regani'ye bak be maşallah.[:nazar:]
İçimdeki tek ukde zamanında Reganiler'den yavru alamamak.[:((]
Şimdi piyasada hiç yoklar.
Bu arada benim ateşzonların yavruları da büyüyor Cem Hocam.
Bir ara arkadaşlar vardı alacaklardı Anne-Babayı.
Düşünüyorlarsa hala verebilirim.
Hatta yavruları da beraberinde verebilirim.
Yaklaşık 4 senelik bir zaman aldı bu soy ağacı.
Belki daha fazla.
1. Nesil
Anne - Zonatus X Baba - Ateş kafa
2. Nesil
Anne - AteşZon X Baba - AteşZon(30 cm civarı)
3. Nesil
Yaklaşık 15 tane varlar.
Babalarıyla ana tanktalar.
Anneyi ayırdım sumpa.
Büyüyünce neye benzeyecekler acaba?[:?]
[EDIT]selsor,2020-11-14 22:08:58[/EDIT]
İşte Amerikan Rüyası
Millet iyi hobiler.
Çok güzel tankım var. 21 ine kadar alan olursa ücretsiz veriyorum.
165x65x65
İçten sumplu.
ince silis kum da var.
Kafa Motoru da var.
İlgilenenler bana ulaşabilir.
05537927827
[EDIT]selsor,2019-07-17 12:01:22[/EDIT]
Millet iyi hobiler.
Çok güzel tankım var. 21 ine kadar alan olursa ücretsiz veriyorum.
165x65x65
İçten sumplu.
ince silis kum da var.
Kafa Motoru da var.
İlgilenenler bana ulaşabilir.
05537927827
[EDIT]selsor,2019-07-17 12:01:22[/EDIT]
İşte Amerikan Rüyası
Sanırım 2 sene önceydi.
Ateş kafa ile zonatus karantina tankında yumurta dizmişlerdi.
O yavrulardan arkadaşa verdiğim biri büyümüş.
Afrikalılarla beraber büyümüş[:O]
İşte fotoğrafları :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459421.jpg[/IMG]
Şu an bende aynı batın eş tutmuş bir çift var.
Zaten konularını da açmıştım.
2-3 kere yavru aldım ama ayırmadım yavruları.
Onlardan bir daha yavru alırsam, kesin ayıracağım.
Onlardan çıkacak balıkları merak ediyorum.
Bu balığın babası aşağıdaki konudaki erkektir.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/tum_cocuklarim_k751711_sn2.asp[/URL]
[EDIT]selsor,2018-03-13 16:25:31[/EDIT]
Sanırım 2 sene önceydi.
Ateş kafa ile zonatus karantina tankında yumurta dizmişlerdi.
O yavrulardan arkadaşa verdiğim biri büyümüş.
Afrikalılarla beraber büyümüş[:O]
İşte fotoğrafları :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126634/130320181459421.jpg[/IMG]
Şu an bende aynı batın eş tutmuş bir çift var.
Zaten konularını da açmıştım.
2-3 kere yavru aldım ama ayırmadım yavruları.
Onlardan bir daha yavru alırsam, kesin ayıracağım.
Onlardan çıkacak balıkları merak ediyorum.
Bu balığın babası aşağıdaki konudaki erkektir.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/tum_cocuklarim_k751711_sn2.asp[/URL]
[EDIT]selsor,2018-03-13 16:25:31[/EDIT]
Ramirezi Dünyası
[:tel:]Merhabalar,
Uzun süredir aklımda olan bitkili ramirezi dünyası deneyimine başladım.[:D]
Hatta 3.haftayı bitirdim.
Tankım : 130x50x60(h) Sump mevcut.
Sıcaklık : 27 derece
Aydınlatma : 80 cm
Bitkili tanka dönüşün ikinci fazını tamamladım arkadaşlar.
İlk faz su değişimi ve sağlıklı balıklar eklemekti.
1 ayda sadece 3 tane lepistes kaybettim.
Büyük olasılık onlarda ben almadan önce columnarise yakalanmışlardı.[x(]
Özellikle hiç neon kaybım olmadığına çok seviniyorum.
Ben neonları su kalitesinin test edicisi olarak düşünüyorum.
Balıkların %90'ını aynı petshoptan aldım.
Gerçekten sağlıklı çıktı balıklar.[:nazar:][:nazar:]
Şu an tankta olan canlılarım :
10 Adet Bolivian Ram
5 Adet Ramirezi
2 Adet Elektrik Blue Ramirezi
3 Adet Gold Ramirezi
4 Adet Komando Çöpçü
5 adet Kırmızı Burun
8 Adet Neon
6 Adet Penguen Tetra
3 Adet SAE
3 Adet Lepistes (Yavrular var 5-6 tane. Bayada büyükler hiç farketmedim ne zaman doğdular)
[VID]https://youtu.be/_sX5ipCc4Wk[/VID]
Tanka su üstü bitkisi olarak Natans, Su marulu, Su mercimeği ve son olarak 2 adet su sümbülü ekledim.
Ha bir de amazon frogbit diye bir tür vardı sanırım.
Onu yazmayı unuttum.
Tankın sağ tarafına, eski tanklarımdan çıkma karışık kum koydum.
Kum eklediğim yere gül ve saz diktim.
Normali ince silis kum tankın.
Evet biliyorum silis kum ile bitkili çok zor ama ben sağa ve sola kum ekleyerek bunu çözmek istiyorum.
Çünkü Bolivianlar kumla oynamayı seviyorlar.
Silisi tamamen çıkarmayı hiç düşünmedim.
Sonra geçen sene Çin'den kargoyla aldığım tohumlar vardı.
Onları çimlendirdim ve çıkanları da sağa sola ekledim.
Ne olduklarını ya da tutup tutmayacaklarını bilmiyorum.
Gelişmeyi paylaşırım.
2 Adet Abubias var büyük boyutlarda(türlerinden emin değilim).
Anubiaslarda 1'er adet yeni yaprak filizlendi.
İlk eklediğimde çürümeye başlamışlardı.
Genelde herkes "su sümbülünde başarısız oldum" tarzı yazılar yazmış.
Gözüm korkmuştu ama yine de denemek istedim.
Su sümbülleri açmasalar da, yeni filizler verdiler.
Yine unutmadan anubiaslar çürümeye başladığından beri sıvı gübre takviyesine başladım.
İyi tepki verdiler.[:iyi:][:iyi:]
Üçüncü faz olarak;
buhar camlarını kaldırıp, aydınlatmayı değiştirmeyi düşünüyorum.[8)]
Bunun için ya taç üzerinden ayak çıkıp, yükselteceğim ya da yukarıdan askı şeklinde yapacağım.
İkisi için de fikirlerinize açığım.
Isıtıcıdan mıdır? Yoksa su sümbülünden midir?
Bilmiyorum.[:?]
Buharlaşma çok fazla oluyor.
Okuduğum makalalerde, su sümbülünün aşırı su buharlaştırdığından bahsediyordu.
Belki alakası vardır.
Kafa motorumdan çok memnun değilim.
Suyu debisi yüksek pompalamıyor yukarı.
Hortum ucuna şelale bağladım.
Bir de süngersiz-elyafsız sadece havalandırma için iç filtre koydum.
Şu an maşallah sıkıntı bulunmuyor.
Geliştirmeleri ekleyeceğim.[8)]
Son olarak plati ve moli de eklemek istiyorum.
Ne dersiniz?
[:tel:]Merhabalar,
Uzun süredir aklımda olan bitkili ramirezi dünyası deneyimine başladım.[:D]
Hatta 3.haftayı bitirdim.
Tankım : 130x50x60(h) Sump mevcut.
Sıcaklık : 27 derece
Aydınlatma : 80 cm
Bitkili tanka dönüşün ikinci fazını tamamladım arkadaşlar.
İlk faz su değişimi ve sağlıklı balıklar eklemekti.
1 ayda sadece 3 tane lepistes kaybettim.
Büyük olasılık onlarda ben almadan önce columnarise yakalanmışlardı.[x(]
Özellikle hiç neon kaybım olmadığına çok seviniyorum.
Ben neonları su kalitesinin test edicisi olarak düşünüyorum.
Balıkların %90'ını aynı petshoptan aldım.
Gerçekten sağlıklı çıktı balıklar.[:nazar:][:nazar:]
Şu an tankta olan canlılarım :
10 Adet Bolivian Ram
5 Adet Ramirezi
2 Adet Elektrik Blue Ramirezi
3 Adet Gold Ramirezi
4 Adet Komando Çöpçü
5 adet Kırmızı Burun
8 Adet Neon
6 Adet Penguen Tetra
3 Adet SAE
3 Adet Lepistes (Yavrular var 5-6 tane. Bayada büyükler hiç farketmedim ne zaman doğdular)
[VID]https://youtu.be/_sX5ipCc4Wk[/VID]
Tanka su üstü bitkisi olarak Natans, Su marulu, Su mercimeği ve son olarak 2 adet su sümbülü ekledim.
Ha bir de amazon frogbit diye bir tür vardı sanırım.
Onu yazmayı unuttum.
Tankın sağ tarafına, eski tanklarımdan çıkma karışık kum koydum.
Kum eklediğim yere gül ve saz diktim.
Normali ince silis kum tankın.
Evet biliyorum silis kum ile bitkili çok zor ama ben sağa ve sola kum ekleyerek bunu çözmek istiyorum.
Çünkü Bolivianlar kumla oynamayı seviyorlar.
Silisi tamamen çıkarmayı hiç düşünmedim.
Sonra geçen sene Çin'den kargoyla aldığım tohumlar vardı.
Onları çimlendirdim ve çıkanları da sağa sola ekledim.
Ne olduklarını ya da tutup tutmayacaklarını bilmiyorum.
Gelişmeyi paylaşırım.
2 Adet Abubias var büyük boyutlarda(türlerinden emin değilim).
Anubiaslarda 1'er adet yeni yaprak filizlendi.
İlk eklediğimde çürümeye başlamışlardı.
Genelde herkes "su sümbülünde başarısız oldum" tarzı yazılar yazmış.
Gözüm korkmuştu ama yine de denemek istedim.
Su sümbülleri açmasalar da, yeni filizler verdiler.
Yine unutmadan anubiaslar çürümeye başladığından beri sıvı gübre takviyesine başladım.
İyi tepki verdiler.[:iyi:][:iyi:]
Üçüncü faz olarak;
buhar camlarını kaldırıp, aydınlatmayı değiştirmeyi düşünüyorum.[8)]
Bunun için ya taç üzerinden ayak çıkıp, yükselteceğim ya da yukarıdan askı şeklinde yapacağım.
İkisi için de fikirlerinize açığım.
Isıtıcıdan mıdır? Yoksa su sümbülünden midir?
Bilmiyorum.[:?]
Buharlaşma çok fazla oluyor.
Okuduğum makalalerde, su sümbülünün aşırı su buharlaştırdığından bahsediyordu.
Belki alakası vardır.
Kafa motorumdan çok memnun değilim.
Suyu debisi yüksek pompalamıyor yukarı.
Hortum ucuna şelale bağladım.
Bir de süngersiz-elyafsız sadece havalandırma için iç filtre koydum.
Şu an maşallah sıkıntı bulunmuyor.
Geliştirmeleri ekleyeceğim.[8)]
Son olarak plati ve moli de eklemek istiyorum.
Ne dersiniz?
Bolivyan Ramirezi
Mantarlaşma var mıydı yumurtalarda?
4.günde çıkmıştır yavrular.
Dişi taşımıştır güvenli bir yere yavruları.
Zaten devamlı üstlerinde yüzer
Mantarlaşma var mıydı yumurtalarda?
4.günde çıkmıştır yavrular.
Dişi taşımıştır güvenli bir yere yavruları.
Zaten devamlı üstlerinde yüzer
Tüm çocuklarım
Ramirezi
[VID]https://youtu.be/sOuPL8TQzp0[/VID]
Ateş-Zon Çifti
[VID]https://youtu.be/fLAqYkwRDtc[/VID][EDIT]selsor,2018-02-15 11:41:31[/EDIT]
Ramirezi
[VID]https://youtu.be/sOuPL8TQzp0[/VID]
Ateş-Zon Çifti
[VID]https://youtu.be/fLAqYkwRDtc[/VID][EDIT]selsor,2018-02-15 11:41:31[/EDIT]
Cüce Amerikan Dünyası
Merhaba arkadaşlar.
Yıllardır aklımda olan ramirezi tankı için şartlarım oluştu ve geçen hafta sonu tankı kurdum.
Balıklar sağlıklı gözüküyor.
Hiç kayıp yaşamadım.
Baya sevindirici.
Maltepedeki elde kalan balıkları topladım.
Zaten suya yeme alışmış balıklar.
İçeride ;
2 Elektrik Bl. Ramirezi
3 Gold Ramirezi
5 Ramirezi
10 Bolivian Ramirezi bulunuyor.
Tank 60x50x130
İçeriye tetra ve Neon türleri de atmak istiyorum.
Ramireziler genelde taban ve orta kısımlarda yüzdüğünden en üstler boş kaldı tankta.
Belki 2-3 melek atabilirim.
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
[VID]https://youtu.be/sOuPL8TQzp0[/VID]
Merhaba arkadaşlar.
Yıllardır aklımda olan ramirezi tankı için şartlarım oluştu ve geçen hafta sonu tankı kurdum.
Balıklar sağlıklı gözüküyor.
Hiç kayıp yaşamadım.
Baya sevindirici.
Maltepedeki elde kalan balıkları topladım.
Zaten suya yeme alışmış balıklar.
İçeride ;
2 Elektrik Bl. Ramirezi
3 Gold Ramirezi
5 Ramirezi
10 Bolivian Ramirezi bulunuyor.
Tank 60x50x130
İçeriye tetra ve Neon türleri de atmak istiyorum.
Ramireziler genelde taban ve orta kısımlarda yüzdüğünden en üstler boş kaldı tankta.
Belki 2-3 melek atabilirim.
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
[VID]https://youtu.be/sOuPL8TQzp0[/VID]
Bolivian Ram Cinsiyet Tayini
Videonun başına göre solda ki erkek, diğeri dişi gibi geldi bana.
Bunlarda cinsiyet ayrımı zor olur.
Tanka yeni koyduysanız, belli bir süre sonra alıştıklarında vent çıkıntılarına göre daha iyi anlaşılır.
Videonun başına göre solda ki erkek, diğeri dişi gibi geldi bana.
Bunlarda cinsiyet ayrımı zor olur.
Tanka yeni koyduysanız, belli bir süre sonra alıştıklarında vent çıkıntılarına göre daha iyi anlaşılır.
Videonun başına göre solda ki erkek, diğeri dişi gibi geldi bana.
Bunlarda cinsiyet ayrımı zor olur.
Tanka yeni koyduysanız, belli bir süre sonra alıştıklarında vent çıkıntılarına göre daha iyi anlaşılır.
Videonun başına göre solda ki erkek, diğeri dişi gibi geldi bana.
Bunlarda cinsiyet ayrımı zor olur.
Tanka yeni koyduysanız, belli bir süre sonra alıştıklarında vent çıkıntılarına göre daha iyi anlaşılır.
SON MESAJLAR
- Hangi Canlıları Eklemeliyim Esatzn, 17:55
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 17:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Koksal Gurkan,
scorpion26,
Kuduoglu,
Kemalk41,
Esatzn,
Myz26,
ugurbaran,
Manguday,
Emin190306,
altuntasseref,
0rnn,
forthehordex,
Kadircankaya,
umutak,
Cyber_Scout,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
IgorVladimir,
florasan,
zimdaldil,
MertSoyumert,
Fatihsm,
sina cen,
√olkaπ,
ciways,
yeekim,
mmtbs,
Pandkoal,
Hidro Dinamik,
altum123,
Rafayel,
Denizhann,
Legionsgamer,
prisonbreak,
BuRAK,
ssener,
alipaksi,
oguzozt,
oktay42,
fffurkan9,
sinor,
Miller,
AquaShirmp,
Fortressguy,
ssAquascape,
harun reşit,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
