ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Mayıs 2011 19:53
Son Ziyaret:
17 Mayıs 2011 19:58
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Can Pala
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Yurtdisi
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Can Pala
SON 10 MESAJI
Vahşet canlı balıktan anahtarlık :(
[QUOTE=sorceres] [QUOTE=CanUK] [QUOTE=sorceres]Can bey yazınızın hepsini okuyunca bir şey değişmiyor merak etmeyin. İnsanlara direk saf diyerek bir aşşağılama yaptığınızın farkındasınızdır umarım. Kendi düşüncelerinizi "bu budur""bu böyledir" diyerek buraya yazıyorsunuz. Her şeyi ben bilirim havası yaratmışsınız. Oysaki burda bir fikir alışverişinde bulunulmuş. En azından saygı gösterebilirdiniz.
[/QUOTE]
Can bey hala uslubunuz sert devam ediyorsunuz. Bakın Tolga bey konu açmış ve okuduğu haberi bizlerle paylaşmış. Biz de bu haber hakkında yorum yapıyoruz.
Bakın size bir kaç link vereyim:
http://yesilkalem.net/forum/showthread.php?p=52042
http://www.sabah.com.tr/Dunya/2011/04/13/canli-baliktan-anahtarlik-modasi
http://sukaplumbagasi.com/forum/Konu-canli-hayvanlardan-anahtarlik.html
http://www.haberpan.com/haber/canli-baliktan-anahtarlik-modasi/
[/QUOTE]
CanUK 2011-05-15 23:57:19
[QUOTE=sorceres] [QUOTE=CanUK] [QUOTE=sorceres]Can bey yazınızın hepsini okuyunca bir şey değişmiyor merak etmeyin. İnsanlara direk saf diyerek bir aşşağılama yaptığınızın farkındasınızdır umarım. Kendi düşüncelerinizi "bu budur""bu böyledir" diyerek buraya yazıyorsunuz. Her şeyi ben bilirim havası yaratmışsınız. Oysaki burda bir fikir alışverişinde bulunulmuş. En azından saygı gösterebilirdiniz.
[/QUOTE]
Herseyi ben bilirim havasi filan yok o sadece senin algidaki seciciligin sonucu okuduklarini nasil anladiginla alakali, sasirdim sadece ve nasil gordugumu yazdim. Internet ciktigindan beri hemen hemen her sene cesitli internet sakalari, spam mailler, bu maili 10 kisiyi gonderirsen dualarin gercek olur tipi spam ve kar amacli cikarilmis chain mailler dolanir da durur. Bu da onlardan biri olsa gerek.
Ortada 2 resimden baksa hicbirsey yok, ne kaynak var, ne uretici bilgisi var, ne fiyat var bu kadar da insan ciddiye alip cinlilerin cenin yemesinden girmis caniligine kadar uzanmis neredeyse aglayacak herkes ya ne dusunecektim ?
[/QUOTE]Can bey hala uslubunuz sert devam ediyorsunuz. Bakın Tolga bey konu açmış ve okuduğu haberi bizlerle paylaşmış. Biz de bu haber hakkında yorum yapıyoruz.
Bakın size bir kaç link vereyim:
http://yesilkalem.net/forum/showthread.php?p=52042
http://www.sabah.com.tr/Dunya/2011/04/13/canli-baliktan-anahtarlik-modasi
http://sukaplumbagasi.com/forum/Konu-canli-hayvanlardan-anahtarlik.html
http://www.haberpan.com/haber/canli-baliktan-anahtarlik-modasi/
http://bloginfoshare.blogspot.com/2011/04/canl-anahtarlk.html
Bu konuyu "10 mail gönder duaların gerçek olsun" gibi bir duruma benzetmeniz ilginç geldi doğrusu.
Bu konuyu "10 mail gönder duaların gerçek olsun" gibi bir duruma benzetmeniz ilginç geldi doğrusu.
[/QUOTE]
Ben yurtdisinda yasiyorum, bir cok cinli arkadasim var kimseden boyle birsey duymamistim. Kiz arkadasimda tayvanli biraz cince ogrenmeye de basladim diyim sana. Sen linkler gonderince ben biraz arastirdim yabanci yerlerden. bir kac yerde haberi http://en.huanqiu.com/beijing/society/2011-03/634155_2.html Icimden bir his cenin olayi gibi 3-5 zaman sonra patlayacak bir saka gibi duruyor..
Vahşet canlı balıktan anahtarlık :(
[QUOTE=sorceres]Can bey yazınızın hepsini okuyunca bir şey değişmiyor merak etmeyin. İnsanlara direk saf diyerek bir aşşağılama yaptığınızın farkındasınızdır umarım. Kendi düşüncelerinizi "bu budur""bu böyledir" diyerek buraya yazıyorsunuz. Her şeyi ben bilirim havası yaratmışsınız. Oysaki burda bir fikir alışverişinde bulunulmuş. En azından saygı gösterebilirdiniz.
[/QUOTE]
[QUOTE=sorceres]Can bey yazınızın hepsini okuyunca bir şey değişmiyor merak etmeyin. İnsanlara direk saf diyerek bir aşşağılama yaptığınızın farkındasınızdır umarım. Kendi düşüncelerinizi "bu budur""bu böyledir" diyerek buraya yazıyorsunuz. Her şeyi ben bilirim havası yaratmışsınız. Oysaki burda bir fikir alışverişinde bulunulmuş. En azından saygı gösterebilirdiniz.
[/QUOTE]
Herseyi ben bilirim havasi filan yok o sadece senin algidaki seciciligin sonucu okuduklarini nasil anladiginla alakali, sasirdim sadece ve nasil gordugumu yazdim. Internet ciktigindan beri hemen hemen her sene cesitli internet sakalari, spam mailler, bu maili 10 kisiyi gonderirsen dualarin gercek olur tipi spam ve kar amacli cikarilmis chain mailler dolanir da durur. Bu da onlardan biri olsa gerek.
Ortada 2 resimden baksa hicbirsey yok, ne kaynak var, ne uretici bilgisi var, ne fiyat var bu kadar da insan ciddiye alip cinlilerin cenin yemesinden girmis caniligine kadar uzanmis neredeyse aglayacak herkes ya ne dusunecektim ?
Vahşet canlı balıktan anahtarlık :(
[QUOTE=sorceres] [QUOTE=CanUK]Yorumlari okuyunca ne kadar da saf bir toplum oldugumuzu tekrar hatirladim. Dogmamis bebek hikayesi gibi bu da internet sakalarindan baska birsey degildir sadece, boyle bir urun teknik ve biyolojik olarak imkansiz, cinlilerde boyle urunler filan uretmiyorlar. Dogamamis bebek cenini filan da yemiyorlar.
Tebrikler Can bey herkes "SAF" bir siz akıllısınız. Bizi aydınlattığınız için teşekkür ederim.
[/QUOTE]
[QUOTE=sorceres] [QUOTE=CanUK]Yorumlari okuyunca ne kadar da saf bir toplum oldugumuzu tekrar hatirladim. Dogmamis bebek hikayesi gibi bu da internet sakalarindan baska birsey degildir sadece, boyle bir urun teknik ve biyolojik olarak imkansiz, cinlilerde boyle urunler filan uretmiyorlar. Dogamamis bebek cenini filan da yemiyorlar.
Ayrica bir toplumu yedigi besinlere gore degerlendirmeniz dogru birsey degil, insan doganin bir parcasidir ve yine doga icinde besin degeri olan hersey yenilebilir sadece insanlarin tercihleri, kulturleri, inanislari farklilik gosterir.
[/QUOTE]Tebrikler Can bey herkes "SAF" bir siz akıllısınız. Bizi aydınlattığınız için teşekkür ederim.
[/QUOTE]
Cumleden 5 kelimeyi cimbizla cekip kirmiziya boyayip, konunun odak noktasini baska yone cekmek yakisiyor mu size ? Cumlenin tamamini okursaniz orada sahsima hitaben hicbirsey olmadigini anlarsiniz. Bence sorun benim aklim degil, sizin alginizda ki bozukluk.
Akvaryumu nasıl başka şehre taşıyabilirim.
[QUOTE=turkaslan]Kargoya o şekilde mi verebilirim yani ? [/QUOTE]
[QUOTE=turkaslan]Kargoya o şekilde mi verebilirim yani ? [/QUOTE]
bence akvaryumu bozun, baliklari bir arkadasiniza veya petshopa emanet olarak verin. akvaryumu kopuklu bir kutunun icine cevresini sararak kargoya verin gonderin, kumlar veya diger seyler cok degerli degilse atin veya bir tanidiginiza verin tasindiginiz yerde akvaryumu tekrar kurun. kalan baliklarinizi otobusle ve arabayla gondertin.
en kolayi boyle olur
Vahşet canlı balıktan anahtarlık :(
Yorumlari okuyunca ne kadar da saf bir toplum oldugumuzu tekrar hatirladim. Dogmamis bebek hikayesi gibi bu da internet sakalarindan baska birsey degildir sadece, boyle bir urun teknik ve biyolojik olarak imkansiz, cinlilerde boyle urunler filan uretmiyorlar. Dogamamis bebek cenini filan da yemiyorlar.
Yorumlari okuyunca ne kadar da saf bir toplum oldugumuzu tekrar hatirladim. Dogmamis bebek hikayesi gibi bu da internet sakalarindan baska birsey degildir sadece, boyle bir urun teknik ve biyolojik olarak imkansiz, cinlilerde boyle urunler filan uretmiyorlar. Dogamamis bebek cenini filan da yemiyorlar.
Ayrica bir toplumu yedigi besinlere gore degerlendirmeniz dogru birsey degil, insan doganin bir parcasidir ve yine doga icinde besin degeri olan hersey yenilebilir sadece insanlarin tercihleri, kulturleri, inanislari farklilik gosterir.
Tetra akvaryumu nasıl kurulmalı?
Neonlar kucuk balik, bildigim kadariyla kopekbalik ancak kendi boyutlarinda baliklarla oluyor.
Buyuk baliklarin sorunu cok fazla koyamiyorsun ama dayanikli oluyorlar.
Bende neon istiyorum 50-60 lik bir suru kuracam, parlak olmalari ve guzel renkleri bence cok hos.
Neonlar kucuk balik, bildigim kadariyla kopekbalik ancak kendi boyutlarinda baliklarla oluyor.
Buyuk baliklarin sorunu cok fazla koyamiyorsun ama dayanikli oluyorlar.
Bende neon istiyorum 50-60 lik bir suru kuracam, parlak olmalari ve guzel renkleri bence cok hos.
su bitki nedir ?
http://www.youtube.com/watch?v=toKKQXNnZ1g&feature=related
Çimen gibi serili duran bitki nedir ?
Bulunması ve bakımı zor mudur ? Kaç ayda akvaryumu bu hale getirebilirim ?serkan_cetinkol 2011-05-17 18:20:32
http://www.youtube.com/watch?v=toKKQXNnZ1g&feature=related
Çimen gibi serili duran bitki nedir ?
Bulunması ve bakımı zor mudur ? Kaç ayda akvaryumu bu hale getirebilirim ?
Bir Sürü Tavsiye İstemekteyim..Gönüllü olan?:)
Kargoyla balik nasil gonderilebiliyor ?
Kargoyla balik nasil gonderilebiliyor ?
hobiye baslayacagim onerilerinizi bekliyorum
[QUOTE=ömer_]Sizin düşündüğünüz hacimdekinden biraz büyük hacime sahip akvaryum bende var.Size yardımcı olmak isterim.Öncelikle bitkili olacağından dolayı low tech mi yoksa hi tech mi yapacaksınız ona karar verin.Eğer fazla vakit ayıramam gübre ile falan uğraşamam diyorsanız lo tech ile başlayın.Bitki olarak Eledoa,anubias,zeytin,blixia,cabomba,tilki kuyruğu tavsiye ederim.Işıklandırmanızı bence 0,7W/L olarak tutun.Ama hi tech'e geçerseniz ışıklandırmanızı 1W/l olarak T5 ile değiştirmenizi tavsiye ederim.Hi tech'e geçtiğiniz vakit Co2 uygulaması için tüplü sistem öneririm.Tabii bol bol budama yapmaktan sıkılacağınızı unutmayın :) Tabana hagen veya aquaclay kullanın misket gübre ile beraber..
[QUOTE=ömer_]Sizin düşündüğünüz hacimdekinden biraz büyük hacime sahip akvaryum bende var.Size yardımcı olmak isterim.Öncelikle bitkili olacağından dolayı low tech mi yoksa hi tech mi yapacaksınız ona karar verin.Eğer fazla vakit ayıramam gübre ile falan uğraşamam diyorsanız lo tech ile başlayın.Bitki olarak Eledoa,anubias,zeytin,blixia,cabomba,tilki kuyruğu tavsiye ederim.Işıklandırmanızı bence 0,7W/L olarak tutun.Ama hi tech'e geçerseniz ışıklandırmanızı 1W/l olarak T5 ile değiştirmenizi tavsiye ederim.Hi tech'e geçtiğiniz vakit Co2 uygulaması için tüplü sistem öneririm.Tabii bol bol budama yapmaktan sıkılacağınızı unutmayın :) Tabana hagen veya aquaclay kullanın misket gübre ile beraber..
Balık işine gelince o hacimde 30 kadar neon güzel durur.Lepistes,moly vs. gibi canlı doğuran türlerini 6d 2e şeklinde koymanızı öneririm.Sormak istediğiniz konular olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
[/QUOTE]
saniyorum low techle baslarim artik, biki secimi ve dizayni onem tasiyor olsa gerek aslinda, hangi bitkilerin nerelere konulacagi ne siklikla konulacagi ve akvaryumda bitkinin oturmasi konusu var.
bitki onerileriniz guzel gorunuyor ama bu bitkileri guzel bir sekilde tasarlayip yerlestirmek daha onemli bununla ilgili egitici birsey var mi ?
bitkiden cekincem aslinda bitkinin akvaryum bakimini zorlastirmasi, elimle muhahele etmem gerekecegi icin balik ve diger canlilari da sikintiya sokmadan yapabilmek gerek.
Bunlarda benim akvaryumlarim
Onlere koydugunuz yoncamsi kucuk bitkiler nedir ?
Onlere koydugunuz yoncamsi kucuk bitkiler nedir ?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 63 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
emrahdm,
pianoƒish,
yeekim,
0rnn,
pitsem,
tukabu,
florasan,
ssener,
EmiirKaan,
sacityld,
ezzalisi,
BadgeR,
riderfish,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
ertug26,
Kuduoglu,
EKAR,
ilhannnn01,
osmangunay,
Kınayu,
tuncaysargin,
ogurcay,
zen666,
yyiImaz,
karidesrehberi,
osmandbnl,
Emerse,
BettaFishHobim,
Mithrandirr,
altuntasseref,
Sfenks111,
fikret43,
forthehordex,
efsane07,
Tortuga7,
wtreals,
Emirk,
mrah,
Bob,
lojistisyen,
Abidin Acun,
Cyber_Scout,
Omer1881,
kdrustun,
peace41,
İnci Kefali,
nurtensultan,
ozan_1903,
darkaura,
oguzhanns,
JujuSeri,
yns325,
Thunderbird,
DenizUlucutsoy,
mbcr06,
emre12ozkan,
etotek,
gürkanbey,
Doreali,
oguzozt,
TolgahanA,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
