ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
B.Can Akgüller
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Haziran 2009 14:14
Son Ziyaret:
13 Kasım 2013 21:30
Toplam Mesaj:
499 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
26 Mayıs 1992
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
15 Ay Mola
21 şubatta Bilecik söğütte jandarma ulaştırma olarak vatani görevimi gerçekleştirmeye gideceğim. Burada kalbini kırdığım kimse yok diye biliyorum ancak eğer birini istemeden kırdıysam affola. Hakkınızı helal edin. Buradan çok şey öğrendim.
21 şubatta Bilecik söğütte jandarma ulaştırma olarak vatani görevimi gerçekleştirmeye gideceğim. Burada kalbini kırdığım kimse yok diye biliyorum ancak eğer birini istemeden kırdıysam affola. Hakkınızı helal edin. Buradan çok şey öğrendim.
170x60 akvaryum yapımı
[QUOTE=Emin_Paşa]Kumun havalandırılması su değişim yaparken elinle değil,dip çekme aleti ile kumun altında biriken gazın dip aleti ile çekilmesini sağlamak.. Kumun altında biriken zararlı gazın bir şekilde zamanla atılması gerekir...(kumu hafif karıştırın çıkan kabarcıklar zararlı gaz dir ve buda balıklara zararlıdır.)
Neyse arkadaşlar herkez kendi bildigini yapsın,bu tarz konular tecrübe ister, her olayın dogruluk payı vardır,konu sahibi arkadaş tecrübe ederek,3 ayda bu sump un uzmanı olacaktır. :-)[/QUOTE] Emin abi özür dilerim sanırım siz kumun üstündeki kör notkalarda toplanan pisliklerlen bahsediyorsunuz. Ben kumun altı ile karıştırdım. Yanlış anlamamdan dolayı tekrar özür diliyorum.
[QUOTE=Emin_Paşa]Kumun havalandırılması su değişim yaparken elinle değil,dip çekme aleti ile kumun altında biriken gazın dip aleti ile çekilmesini sağlamak.. Kumun altında biriken zararlı gazın bir şekilde zamanla atılması gerekir...(kumu hafif karıştırın çıkan kabarcıklar zararlı gaz dir ve buda balıklara zararlıdır.)
Neyse arkadaşlar herkez kendi bildigini yapsın,bu tarz konular tecrübe ister, her olayın dogruluk payı vardır,konu sahibi arkadaş tecrübe ederek,3 ayda bu sump un uzmanı olacaktır. :-)[/QUOTE] Emin abi özür dilerim sanırım siz kumun üstündeki kör notkalarda toplanan pisliklerlen bahsediyorsunuz. Ben kumun altı ile karıştırdım. Yanlış anlamamdan dolayı tekrar özür diliyorum.
170x60 akvaryum yapımı
[QUOTE=Emin_Paşa]Kemal bey nitrat la baş edebilmeniz için öyle ilaçlar yada bitkiler kullanmanız tek başına yeterli değil, yada geçici çözümler,düzenli ve canlı yüküne orantılı şekilde şu değişimini sık sık ve düzenli yapmanız kafi gelecektir...su değişimlerde kumu da havalandırmanız yararlı olacaktır...sump sisteminde kullandığınız malzemeler çok önemlidir...kaliteli malzeme herzaman daha yararlı ve biyolojik sistemi daha iyi ve çabuk hazırlar,mesela sera sporax mutlaka olmalı biraz pahalı ama muadil ürünlerin en iyisi ömrü uzun ve 1 lt si 200 lt suya tekabül eder,o yüzden suyun hacmine göre orantılı almanız gerek...birde sump da biabol ve pomza taşını tavsiye ederim....pomza taşı şu içinde olmalı (malawi ve tanganyika akvaryumlari için) ve ne kadar ufak olursa o kadar iyidir...biabol ise şu dışında geçiş yerinde olmalı ve. Su topların arasından süzülerek geçmeli....
[/QUOTE] Emin abicim kumu havalandırmak yararlı değildir. Çünkü suda oksijenli ve oksijensiz yaşayan bakteriler mevcut. Tıpkı oksijenli yaşayan bakteriler oksijensiz kalınca nasıl ölüyorsa oksijensiz yaşayan bakterilerde oksijenle buluştuğu anda ölüyor. Oksijensiz yaşayan bakterilerin akvaryum içinde devamını sürdürebileceği tek yer kumun altıdır. Yani kumu karıştırınca bu bakteriler ölür ve su değerlerinizi alt üst yapabilir. Buda akvaryumunuzda toplu ölümlere varan zararlara yol açacaktır. Şu an bulamadım ancak isterseniz bunlarla ilgili yapılan çalışmaları bulup size daha da yardımcı olabilirim.
[QUOTE=Saruman] Sump filtreleme malzemeleri konusunda Emin beye tamamen katılıyorum.Ayrıca Nazım beyin söyledikleride son derece önemli olmakla birlikte, bu büyüklükte bir tankta 40 adet anaç boy balıktan ve üretim amaçlı olduğundan bol yemleme vs den bahsediyorsunuz.O yüzden yosun duvarı veya bir kaç dal bambu ile nitrat sorunu istenilen düzeye çekilemeyebilir, ayrıca çekilse bile bu size fazla elektrik tüketimi olarak dönecek sanırım. Sumpta bitkili nitrat mücadelesi yerine haftalık su değişimi daha ekonomik olabilir. Ama Nazım beyin belirttiği gibi her şey oturduktan sonra 1 nitrat testi alır ve ölçersiniz, eğer sorun yoksa devam edersiniz, ama sorun varsa klasik su değişiminin çözemeyeceği problem yoktur. [/QUOTE] Yukarda da belirtmiştim ancak tekrar etmek istedim. Çevirisi yapılmış yabancı ve yerli kaynaklardan edindiğim bilgilere göre yosun duvarı nitratı neredeyse yok denecek kadar azaltıyor. Sadece yosun duvarıyla 0 nitrata ulaşan insanlar var. Ancak bu hacimdeki bir tanka bu kadar büyüklükteki yosun duvarım yeterli gelirmi onu bilemiyorum. (Yosun duvarını denemedim sadece okuduklarımı yazıya döktüm.) Saygılarımla...
[QUOTE=Emin_Paşa]Kemal bey nitrat la baş edebilmeniz için öyle ilaçlar yada bitkiler kullanmanız tek başına yeterli değil, yada geçici çözümler,düzenli ve canlı yüküne orantılı şekilde şu değişimini sık sık ve düzenli yapmanız kafi gelecektir...su değişimlerde kumu da havalandırmanız yararlı olacaktır...sump sisteminde kullandığınız malzemeler çok önemlidir...kaliteli malzeme herzaman daha yararlı ve biyolojik sistemi daha iyi ve çabuk hazırlar,mesela sera sporax mutlaka olmalı biraz pahalı ama muadil ürünlerin en iyisi ömrü uzun ve 1 lt si 200 lt suya tekabül eder,o yüzden suyun hacmine göre orantılı almanız gerek...birde sump da biabol ve pomza taşını tavsiye ederim....pomza taşı şu içinde olmalı (malawi ve tanganyika akvaryumlari için) ve ne kadar ufak olursa o kadar iyidir...biabol ise şu dışında geçiş yerinde olmalı ve. Su topların arasından süzülerek geçmeli....
[/QUOTE] Emin abicim kumu havalandırmak yararlı değildir. Çünkü suda oksijenli ve oksijensiz yaşayan bakteriler mevcut. Tıpkı oksijenli yaşayan bakteriler oksijensiz kalınca nasıl ölüyorsa oksijensiz yaşayan bakterilerde oksijenle buluştuğu anda ölüyor. Oksijensiz yaşayan bakterilerin akvaryum içinde devamını sürdürebileceği tek yer kumun altıdır. Yani kumu karıştırınca bu bakteriler ölür ve su değerlerinizi alt üst yapabilir. Buda akvaryumunuzda toplu ölümlere varan zararlara yol açacaktır. Şu an bulamadım ancak isterseniz bunlarla ilgili yapılan çalışmaları bulup size daha da yardımcı olabilirim.
[QUOTE=Saruman] Sump filtreleme malzemeleri konusunda Emin beye tamamen katılıyorum.Ayrıca Nazım beyin söyledikleride son derece önemli olmakla birlikte, bu büyüklükte bir tankta 40 adet anaç boy balıktan ve üretim amaçlı olduğundan bol yemleme vs den bahsediyorsunuz.O yüzden yosun duvarı veya bir kaç dal bambu ile nitrat sorunu istenilen düzeye çekilemeyebilir, ayrıca çekilse bile bu size fazla elektrik tüketimi olarak dönecek sanırım. Sumpta bitkili nitrat mücadelesi yerine haftalık su değişimi daha ekonomik olabilir. Ama Nazım beyin belirttiği gibi her şey oturduktan sonra 1 nitrat testi alır ve ölçersiniz, eğer sorun yoksa devam edersiniz, ama sorun varsa klasik su değişiminin çözemeyeceği problem yoktur. [/QUOTE] Yukarda da belirtmiştim ancak tekrar etmek istedim. Çevirisi yapılmış yabancı ve yerli kaynaklardan edindiğim bilgilere göre yosun duvarı nitratı neredeyse yok denecek kadar azaltıyor. Sadece yosun duvarıyla 0 nitrata ulaşan insanlar var. Ancak bu hacimdeki bir tanka bu kadar büyüklükteki yosun duvarım yeterli gelirmi onu bilemiyorum. (Yosun duvarını denemedim sadece okuduklarımı yazıya döktüm.) Saygılarımla...
170x60 akvaryum yapımı
Kemal abi tebrikler çok başarılı bir çalışma olmuş. 3 boyutlu fonu kesinlikle düşünmelisin. Kayaları tek tip ve üst üste sağlam bir şekilde dizersen (Özellikle ya sağda ve solda iki kule şeklinde yada ortada piramit biçiminde) akvaryumunda farklı bir atmosfer yakalarsın. Yosun duvarını yayınladığın fotoğraflarınların içinde kuluçka makinası gördüm sanki. O şekilde yumurtalar hareketsiz kalıp mantarlaşabilir. Yosun duvarını çok araştırdım ancak cesaret edemedim. Ama okuduklarımla ilgili şunu söyleyebilirim. Sıfır nitrata ulaşacaksın ve berrak bir suya sahip olacaksın.
Kemal abi tebrikler çok başarılı bir çalışma olmuş. 3 boyutlu fonu kesinlikle düşünmelisin. Kayaları tek tip ve üst üste sağlam bir şekilde dizersen (Özellikle ya sağda ve solda iki kule şeklinde yada ortada piramit biçiminde) akvaryumunda farklı bir atmosfer yakalarsın. Yosun duvarını yayınladığın fotoğraflarınların içinde kuluçka makinası gördüm sanki. O şekilde yumurtalar hareketsiz kalıp mantarlaşabilir. Yosun duvarını çok araştırdım ancak cesaret edemedim. Ama okuduklarımla ilgili şunu söyleyebilirim. Sıfır nitrata ulaşacaksın ve berrak bir suya sahip olacaksın.
Saygılarımla... . 

Aman kurye çağırmayın
Eğer benim gibi küçük bir ilçede otuyorsanız. Ve yine eğer varsa iki(Veya üstü) şubesi olan firmaları tavsiye ediyorum. Sanırım iş paylaşımından dolayı daha titizler. Bursa / İnegöl'de otuyorum yurtiçi kargo ile çalışıyoruz. Çok memnunuz.
Eğer benim gibi küçük bir ilçede otuyorsanız. Ve yine eğer varsa iki(Veya üstü) şubesi olan firmaları tavsiye ediyorum. Sanırım iş paylaşımından dolayı daha titizler. Bursa / İnegöl'de otuyorum yurtiçi kargo ile çalışıyoruz. Çok memnunuz.
Saygılarımla...
Atmaca Hakında Çok Önemli (RESİMLİ)
İşin içine hoca girdimi bir korku geliyor içerden içerden. Ondan susulmuştur. Bunun muskası var bedduası var var da var.
İşin içine hoca girdimi bir korku geliyor içerden içerden. Ondan susulmuştur. Bunun muskası var bedduası var var da var.

eşit ağırlıkmı sayısalmı ?
Kardeşim ne meslek yapmak istediğine karar vermelisin. Ben TML mezunuyum. Ancak benim liseye gitmemdeki tek amaç elimde bir diploma olmasıydı. Çünkü işim güzel, seviyorum, memnunum. Liseye gitmeden önce çalışmaya başladım. Hala çalışıyorum. İnsanlarla ilgilenmek, konuşmak, onların ne istediğini anlamak (Gerçekten bu çok zor) hoşuma gidiyor. Bazen benden yaşça çok büyük olan müşterilerime psikologluk yapıyorum
. Uzun lafın kısası hangi meslek sana göre ?. Çünkü ömrün boyunca meslek seçme imkanın fazla olmuyacak. Daldan dala atlamakla birşey olunmuyor malesef. Ben kuyumcuda çalışıyorum. Ancak TML mezunu olduğum için eğer birgün işsiz kalırsam muhasebe ve pazarlama işlerininde de başarılı olacağımı düşünüyorum. Yani bir yerde kendimi garantiye aldım diyebilirim. Sende bu konuyu ince eleyip sık dokumalısın. Mesleğin sana ızdırap değil ıstırahat olmalı.
Saygılarımla...
[QUOTE=polat_alemdar]Benim kafam yabancı dile basıyor.Dil bölümü seçsem diye düşünüyorum ama dil bölümünde fazla alternatif meslek yok ve bana göre değil.Benim ilgi alanım daha çok PDR ve konuşma terapistliği yönünde.Bende kekemelik olduğu için bu alan daha çok ilgimi çekiyor
[/QUOTE]
Kardeşim yüksek sesle kulaklıktan müzik dinlerken kitap oku ve aynı zamanda sesini kaydet. İnan bana çok şaşıracaksın. Filmde gördüm bir arkadaşımızda denedim. Tecrübe ile kanıtlanmıştır. Belki derdine derman olur.
Kardeşim ne meslek yapmak istediğine karar vermelisin. Ben TML mezunuyum. Ancak benim liseye gitmemdeki tek amaç elimde bir diploma olmasıydı. Çünkü işim güzel, seviyorum, memnunum. Liseye gitmeden önce çalışmaya başladım. Hala çalışıyorum. İnsanlarla ilgilenmek, konuşmak, onların ne istediğini anlamak (Gerçekten bu çok zor) hoşuma gidiyor. Bazen benden yaşça çok büyük olan müşterilerime psikologluk yapıyorum
. Uzun lafın kısası hangi meslek sana göre ?. Çünkü ömrün boyunca meslek seçme imkanın fazla olmuyacak. Daldan dala atlamakla birşey olunmuyor malesef. Ben kuyumcuda çalışıyorum. Ancak TML mezunu olduğum için eğer birgün işsiz kalırsam muhasebe ve pazarlama işlerininde de başarılı olacağımı düşünüyorum. Yani bir yerde kendimi garantiye aldım diyebilirim. Sende bu konuyu ince eleyip sık dokumalısın. Mesleğin sana ızdırap değil ıstırahat olmalı.
Saygılarımla...[QUOTE=polat_alemdar]Benim kafam yabancı dile basıyor.Dil bölümü seçsem diye düşünüyorum ama dil bölümünde fazla alternatif meslek yok ve bana göre değil.Benim ilgi alanım daha çok PDR ve konuşma terapistliği yönünde.Bende kekemelik olduğu için bu alan daha çok ilgimi çekiyor
[/QUOTE]
Kardeşim yüksek sesle kulaklıktan müzik dinlerken kitap oku ve aynı zamanda sesini kaydet. İnan bana çok şaşıracaksın. Filmde gördüm bir arkadaşımızda denedim. Tecrübe ile kanıtlanmıştır. Belki derdine derman olur.Illuminati
7aralık.org 7december.org'un AR-GE* görmüş halidir. Ama bence konuyu çok iyi anlatmışlar. İlluminati çokta büyütülecek bir şey değil. Eğer öyleyse burdan çok özür diliyorum. (Canım kıymetli)
*AR-GE : Araklama geliştirme...
Saygılarımla.
7aralık.org 7december.org'un AR-GE* görmüş halidir. Ama bence konuyu çok iyi anlatmışlar. İlluminati çokta büyütülecek bir şey değil. Eğer öyleyse burdan çok özür diliyorum. (Canım kıymetli)
*AR-GE : Araklama geliştirme...
Saygılarımla.
Illuminati
Yakında büyük bi doğal afet olursa hemen illuminati bunu üstlenecektir. Amaçlarını yerine getirmekte çok iyiler. Reklam konusu harika. Bkz. http://www.akvaryum.com/Forum/illuminati_k530167_sn2.asp
Yakında büyük bi doğal afet olursa hemen illuminati bunu üstlenecektir. Amaçlarını yerine getirmekte çok iyiler. Reklam konusu harika. Bkz. http://www.akvaryum.com/Forum/illuminati_k530167_sn2.asp

SON MESAJLAR
- Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

