ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Cassandra46
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Haziran 2023 01:29
Son Ziyaret:
19 Ağustos 2023 13:01
Toplam Mesaj:
9 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
TMÖ™✓
SON 8 MESAJI
Arkadaşlar Genel Akvaryum Bilgi Alışverişi
Merhabalar bilgilendirme yapmak istedim büyük [K]tankıma 5 tane daha kendi cinsinden tetra uyumlu balık attım [/K]transgenetik tetralar her bir tanesi 2 litre suyla yaşıyorlarmış iyice araştırdım tankım gayet yeterli [B]Japon balığı bir tane kalmıştı bayağı bir canlı hayatta kalanı oydu onu başka bir japonla ayrı bir akvaryuma ayırdım[/B] Melek balığımada kendinden biraz daha küçük dışı melek aldım şu anda büyük akvaryumum tamamen [U]birbiriyle uyumlu balıklarla dolu.[/U][:nazar:].
[K]Şunu da eklemem de fayda var petshopların %50'si dolandırıcı birbiriyle uyumlu olmayan cinsleri balıkla ilgili aşırı derecede araştırma yapmayan insanlara uyumlu diye satıyorlar gerçekten yazık demekten başka hiçbir şey demiyorum[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/300620231735181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/300620231739431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/300620231740031.jpg[/IMG][EDIT]Cassandra46,2023-06-30 17:40:08[/EDIT]
Merhabalar bilgilendirme yapmak istedim büyük [K]tankıma 5 tane daha kendi cinsinden tetra uyumlu balık attım [/K]transgenetik tetralar her bir tanesi 2 litre suyla yaşıyorlarmış iyice araştırdım tankım gayet yeterli [B]Japon balığı bir tane kalmıştı bayağı bir canlı hayatta kalanı oydu onu başka bir japonla ayrı bir akvaryuma ayırdım[/B] Melek balığımada kendinden biraz daha küçük dışı melek aldım şu anda büyük akvaryumum tamamen [U]birbiriyle uyumlu balıklarla dolu.[/U][:nazar:].
[K]Şunu da eklemem de fayda var petshopların %50'si dolandırıcı birbiriyle uyumlu olmayan cinsleri balıkla ilgili aşırı derecede araştırma yapmayan insanlara uyumlu diye satıyorlar gerçekten yazık demekten başka hiçbir şey demiyorum[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/300620231735181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/300620231739431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/300620231740031.jpg[/IMG][EDIT]Cassandra46,2023-06-30 17:40:08[/EDIT]
Arkadaşlar Genel Akvaryum Bilgi Alışverişi
Arkadaşlar öncelikle merhaba akvaryumum 75 lt ve aydınlatması bana ait ek olarak akvaryumda 100 watt ısıtıcı kullanmaktayım akvaryumda iki tane melek balığım vardı asi ve sert olan siyah melek balığı mı yaşıyor gümüş gri Melek balığım şu anda hayatta değil, yanı sıra sürekli izlemekteyim bir tane de Japon balığı kaybettim. Trans genetik tetralarimin en baba ait olanı yaşıyor iki tane yavruyu da kaybettim şu anda akvaryum düzen içerisinde tamamen oturdu kayıplar olsa da bütün balıklar tamamen birbirine alıştı ekstra önerisi olan varsa teker teker dinleyeceğim zayıf gördüğüm bütün balıklar akvaryumdan çıktı. Önceki sormak istediğin konu şu anda çöpçü balıklarım hafif yeşil yeşil beneklerle yeşil rengini alıyor normalde Kaya rengindeydi bu arada hani bizimkiler şu kayayı çıkar kayaya sıkışıp ölüyor filan gibi şeyler söylediler evdekiler ama mantıken bana bakarsak kayaya sıkışıp ölmüyorlar ölecekleri zaman güçsüz oldukları zaman kayaya giriyorlar orada ölüyorlar kayayı kaldırırsam gölge olarak ne koyabilirim bilmiyorum ama sizce kayayı kaldırmalı mıyım ve çöpçü balıkların yeşil rengini alması normal midir suyun kalitesini sorarsanız forumlarda araştırdım gibi hafif Toprak kokusunu alıyorum su gayet kaliteli ve sıcaklığı yeterli seviyede 26'da tutuyorum hep şimdiden teşekkür ederim [:O][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/280620231026551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/280620231027021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/280620231027091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/280620231027161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/280620231027221.jpg[/IMG][EDIT]Cassandra46,2023-06-28 10:33:14[/EDIT]
Ek olarak balıklarım şu şekilde 3 adet yetişkin trans genetik tetra 3 adet yavru transgenetik tetra toplam 6 adet transgenetik tetra, en uyumlu olan balıklar bunlardı sanırım hiçbir sorun yaşamadım.
Bir tane melek balığım var şu anda akvaryumda, 2 tane Japon balığım 1 neon tetram 2 tane çöpçü 1 vatoz olmak üzere toplam boyları 2 cmyi geçmeyecek 12 tane balığım var
Çocukların ölümüne gelecek olursak da neon tetram kendinden biraz daha küçük iki tane olan neon titriyor ama sürekli kovalayarak bitap düşürerek ölümüne sebep oldu, Japon balıklarımda muhtemelen birbirlerine birazcık saldırıyorlardı gözlemledim stresten bir tanesini kaybettim Melek balığım da ne olduğunu anlamadığım şekilde bir anda durgunlaştı ve kayanın altına girip orada kalmaya başladığında öldüğünü fark ettim ama şu anki siyah Melek balığım gayet zinde ve canlı akvaryumda herhangi bir sorunum kalmadı ama dediğim gibi Kaya muhabbetini tam olarak ne yapabileceğimi bilmiyorum.
Arkadaşlar öncelikle merhaba akvaryumum 75 lt ve aydınlatması bana ait ek olarak akvaryumda 100 watt ısıtıcı kullanmaktayım akvaryumda iki tane melek balığım vardı asi ve sert olan siyah melek balığı mı yaşıyor gümüş gri Melek balığım şu anda hayatta değil, yanı sıra sürekli izlemekteyim bir tane de Japon balığı kaybettim. Trans genetik tetralarimin en baba ait olanı yaşıyor iki tane yavruyu da kaybettim şu anda akvaryum düzen içerisinde tamamen oturdu kayıplar olsa da bütün balıklar tamamen birbirine alıştı ekstra önerisi olan varsa teker teker dinleyeceğim zayıf gördüğüm bütün balıklar akvaryumdan çıktı. Önceki sormak istediğin konu şu anda çöpçü balıklarım hafif yeşil yeşil beneklerle yeşil rengini alıyor normalde Kaya rengindeydi bu arada hani bizimkiler şu kayayı çıkar kayaya sıkışıp ölüyor filan gibi şeyler söylediler evdekiler ama mantıken bana bakarsak kayaya sıkışıp ölmüyorlar ölecekleri zaman güçsüz oldukları zaman kayaya giriyorlar orada ölüyorlar kayayı kaldırırsam gölge olarak ne koyabilirim bilmiyorum ama sizce kayayı kaldırmalı mıyım ve çöpçü balıkların yeşil rengini alması normal midir suyun kalitesini sorarsanız forumlarda araştırdım gibi hafif Toprak kokusunu alıyorum su gayet kaliteli ve sıcaklığı yeterli seviyede 26'da tutuyorum hep şimdiden teşekkür ederim [:O][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/280620231026551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/280620231027021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/280620231027091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/280620231027161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/280620231027221.jpg[/IMG][EDIT]Cassandra46,2023-06-28 10:33:14[/EDIT]
Ek olarak balıklarım şu şekilde 3 adet yetişkin trans genetik tetra 3 adet yavru transgenetik tetra toplam 6 adet transgenetik tetra, en uyumlu olan balıklar bunlardı sanırım hiçbir sorun yaşamadım.
Bir tane melek balığım var şu anda akvaryumda, 2 tane Japon balığım 1 neon tetram 2 tane çöpçü 1 vatoz olmak üzere toplam boyları 2 cmyi geçmeyecek 12 tane balığım var
Çocukların ölümüne gelecek olursak da neon tetram kendinden biraz daha küçük iki tane olan neon titriyor ama sürekli kovalayarak bitap düşürerek ölümüne sebep oldu, Japon balıklarımda muhtemelen birbirlerine birazcık saldırıyorlardı gözlemledim stresten bir tanesini kaybettim Melek balığım da ne olduğunu anlamadığım şekilde bir anda durgunlaştı ve kayanın altına girip orada kalmaya başladığında öldüğünü fark ettim ama şu anki siyah Melek balığım gayet zinde ve canlı akvaryumda herhangi bir sorunum kalmadı ama dediğim gibi Kaya muhabbetini tam olarak ne yapabileceğimi bilmiyorum.
Betalar Hakkında Bilgi Alışverişi
Ahahah :) haklısın cidden akvaryum aldığım petshopçuya ve iki tane daha pet shopcuya sordum hocam dedi akvaryum büyüttüğün için dedi melek balığı iktidar kavgası yapıyor dedi karanlıkta bırak dedi bir güne oturduğunu göreceksin dedi ve fark ettim şu anda gerçekten birkaç kez vurduğunu gördüm hariciye şu anda rahat rahat yüzüyorlar:) betamin yanına da neon balık attım iki tane yavru aşırı uyumlu oldular gözlemlerimi bikdirecegim melek ve japon habitatlari konusunda :) ama hepinize teşekkür ederim yine de, çünkü neden bu ısrar diye sorarsanız 3 tane akvaryum yapamam yazarlarsa yaşarlar artik yapacak bişe yok 75+ l tank daha da yetmiyorsa bişe diyemem :)
Ahahah :) haklısın cidden akvaryum aldığım petshopçuya ve iki tane daha pet shopcuya sordum hocam dedi akvaryum büyüttüğün için dedi melek balığı iktidar kavgası yapıyor dedi karanlıkta bırak dedi bir güne oturduğunu göreceksin dedi ve fark ettim şu anda gerçekten birkaç kez vurduğunu gördüm hariciye şu anda rahat rahat yüzüyorlar:) betamin yanına da neon balık attım iki tane yavru aşırı uyumlu oldular gözlemlerimi bikdirecegim melek ve japon habitatlari konusunda :) ama hepinize teşekkür ederim yine de, çünkü neden bu ısrar diye sorarsanız 3 tane akvaryum yapamam yazarlarsa yaşarlar artik yapacak bişe yok 75+ l tank daha da yetmiyorsa bişe diyemem :)
Betalar Hakkında Bilgi Alışverişi
Arkadaşlar sizi dinledim 15 litre akvaryumdan 75 litreye çıktım bugün melek baligimin siyah olanı çekingen ve iki dalgadan etkileniyodu ve etkin olan sarı japonumdu aşırı güzel yüzüyordu, bugün büyük akvaryuma geçince siyah meleğim sarı japonumun kuyruğunu iki kez isirirken yakaladım boy olarak japon daha büyük. Ne yapmam gerek bazı yerlerde beraber yaşayabilirler diyor
Arkadaşlar sizi dinledim 15 litre akvaryumdan 75 litreye çıktım bugün melek baligimin siyah olanı çekingen ve iki dalgadan etkileniyodu ve etkin olan sarı japonumdu aşırı güzel yüzüyordu, bugün büyük akvaryuma geçince siyah meleğim sarı japonumun kuyruğunu iki kez isirirken yakaladım boy olarak japon daha büyük. Ne yapmam gerek bazı yerlerde beraber yaşayabilirler diyor
Betalar Hakkında Bilgi Alışverişi
[B][/B][K][/K] hocam araştırdım bendeki normal tetra değilmiş transgenetik tedraymış Melek balıkları ile yaşamasında kesinlikle sorun yoktur fakat. 2 türünde boylarının aynı şekilde olarak alınmasını tavsiye ediyorlar ki öyleydi ben de zaten benim transgenetik tetralarım normal tetralardan daha şekli güzel ve rengi güzel balıklar hocam 80 90 litrelerden bahsediyoruz bilmiyorum ama akıl almaz boyutlar
[B][/B][K][/K] hocam araştırdım bendeki normal tetra değilmiş transgenetik tedraymış Melek balıkları ile yaşamasında kesinlikle sorun yoktur fakat. 2 türünde boylarının aynı şekilde olarak alınmasını tavsiye ediyorlar ki öyleydi ben de zaten benim transgenetik tetralarım normal tetralardan daha şekli güzel ve rengi güzel balıklar hocam 80 90 litrelerden bahsediyoruz bilmiyorum ama akıl almaz boyutlar
Betalar Hakkında Bilgi Alışverişi
[B][/B] her şey için çok teşekkür ederim 10 litrelik bir akvaryum dediğiniz gibi 7-8 litresini şu anda kullanabiliyor balık zaten tek başına ve 3-4 santim bir şey uzunluğu şimdilik yeteceğini düşünüyorum Bir iki sene içerisinde zaten o akvaryumun içerisinde ömrümü doldururum muhtemelen ama dediklerinin hepsini harfe harfiyen uzun ömürlü kendi evimdeki yapacağım akvaryumda gerçekleştireceğim değerli kardeşim çok teşekkür ederim bu arada Japon balığını melek ve tetralardan ayırmami mı öneriyorsun çünkü satın aldığım adam abi bunlar refah seviyesinde yaşarlar hep beraber emin olabilirsin diyerek vermişti[EDIT]Cassandra46,2023-06-19 03:06:07[/EDIT]
[B][/B] her şey için çok teşekkür ederim 10 litrelik bir akvaryum dediğiniz gibi 7-8 litresini şu anda kullanabiliyor balık zaten tek başına ve 3-4 santim bir şey uzunluğu şimdilik yeteceğini düşünüyorum Bir iki sene içerisinde zaten o akvaryumun içerisinde ömrümü doldururum muhtemelen ama dediklerinin hepsini harfe harfiyen uzun ömürlü kendi evimdeki yapacağım akvaryumda gerçekleştireceğim değerli kardeşim çok teşekkür ederim bu arada Japon balığını melek ve tetralardan ayırmami mı öneriyorsun çünkü satın aldığım adam abi bunlar refah seviyesinde yaşarlar hep beraber emin olabilirsin diyerek vermişti[EDIT]Cassandra46,2023-06-19 03:06:07[/EDIT]
Betalar Hakkında Bilgi Alışverişi
[B][/B] @alp3 konuyu hemen görüp müdahale olman çok hoşuma gitti kardeşim aslında ben 3-4 ay içerisinde yurt dışına gideceğim için aşırı büyük bir akvaryum seçmek istemedim ikisine de akvaryum 10 litre muhtemelen ona rağmen iç filtre aldım sadece abstract yani solo ama kaliteli bir akvaryum olsun derdin ne oldum hala araştırmalara devam ediyorum aydınlatmanın çok önemli olduğunu düşünüyorum ben giderken muhtemelen 2 akvaryuma da otomasyon sistemi yapıp gideceğimi tahmin ediyorum isisina kadar uzaktan takip edebileceğimi göz önünde bulunduruyorum dediğin gibi büyük bir akvaryum şu anda alamam ama gittiğim yerde iki tane büyük akvaryum yapacağım bir tanesi tamamen dişi betalarla oluşan bir akvaryum formda gördüm çok büyük mükemmel bir akvaryum yapmıştı diğeri ise tamamen süs balıkları ile oluşan büyük akvaryum :) inşallah ölmez birde yemini zerre tanesi kadar 2 3 tane atman yeterli dedi petci inşallah oyledir :)[EDIT]Cassandra46,2023-06-19 02:42:14[/EDIT]
[B][/B] @alp3 konuyu hemen görüp müdahale olman çok hoşuma gitti kardeşim aslında ben 3-4 ay içerisinde yurt dışına gideceğim için aşırı büyük bir akvaryum seçmek istemedim ikisine de akvaryum 10 litre muhtemelen ona rağmen iç filtre aldım sadece abstract yani solo ama kaliteli bir akvaryum olsun derdin ne oldum hala araştırmalara devam ediyorum aydınlatmanın çok önemli olduğunu düşünüyorum ben giderken muhtemelen 2 akvaryuma da otomasyon sistemi yapıp gideceğimi tahmin ediyorum isisina kadar uzaktan takip edebileceğimi göz önünde bulunduruyorum dediğin gibi büyük bir akvaryum şu anda alamam ama gittiğim yerde iki tane büyük akvaryum yapacağım bir tanesi tamamen dişi betalarla oluşan bir akvaryum formda gördüm çok büyük mükemmel bir akvaryum yapmıştı diğeri ise tamamen süs balıkları ile oluşan büyük akvaryum :) inşallah ölmez birde yemini zerre tanesi kadar 2 3 tane atman yeterli dedi petci inşallah oyledir :)[EDIT]Cassandra46,2023-06-19 02:42:14[/EDIT]
Betalar Hakkında Bilgi Alışverişi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/190620230137201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/190620230137321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/190620230137401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/190620230137471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/190620230137551.jpg[/IMG]
[B][/B] öncelikle herkese merhabalar Beta balığı mı daha bugün aldım bir bardakta satılıyordu her zaman wallpaper'lara bakıp Beta balıklarını aşırı sevmişimdir ve tek bir tane aldım araştırdım sadece tek yaşayabiliyorlarmış[:(] balığım şu anda yüzüyor en küçük boy akvaryuma aldım bir tane moss bitkisi kestirdim çok az, aydınlatmasını kendim yaptım RGB led ile şunu öğrendim ışık şiddetini çok fazla açmamak gerekiyormuş ve sürekli renk değişimini ani flaşlamamak gerekiyormuş balık strese girebilirmiş şu anda pembemsi morumsu bir tonda yanıyor loş bir şekilde tam mavi yakamıyorum rgb'leri ve akvaryuma sadece siyah beyaz taş aldım üzerine Sun sunun sessiz damlamalı iç filtre aldım, balık bazı ışıklarda motorun altına geçiyor ve orada gölge bulduğu bir yerde uzanıyor gibi bir şey yapıyor. Bana bununla ilgili aydınlatma ile ilgili yem ile ilgili veya betalarla ilgili öneride bulunacak olan bir arkadaşım olursa seve seve onu dinlerim ve gerçekten kitap okumayı bile sevmeyen bir insan şu varlık üzerinden araştırmalar yapması gayet duayen bir şey bence, [B][/B][S][/S] yanı sıra bu akvaryumun iki boy büyük akvaryumunda 11 tane süs balığım var 2 Melek 6 tetra 3 Japon balığı olmak üzere onlar kendi hallerinde yaşıyorlar ilerleyen zamanlarda yurt dışında yaşama ihtimalim olduğu için aşırı daha fazla büyütmek istemiyorum elimdeki akvaryumları[:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/190620230137201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/190620230137321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/190620230137401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/190620230137471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240033/190620230137551.jpg[/IMG]
[B][/B] öncelikle herkese merhabalar Beta balığı mı daha bugün aldım bir bardakta satılıyordu her zaman wallpaper'lara bakıp Beta balıklarını aşırı sevmişimdir ve tek bir tane aldım araştırdım sadece tek yaşayabiliyorlarmış[:(] balığım şu anda yüzüyor en küçük boy akvaryuma aldım bir tane moss bitkisi kestirdim çok az, aydınlatmasını kendim yaptım RGB led ile şunu öğrendim ışık şiddetini çok fazla açmamak gerekiyormuş ve sürekli renk değişimini ani flaşlamamak gerekiyormuş balık strese girebilirmiş şu anda pembemsi morumsu bir tonda yanıyor loş bir şekilde tam mavi yakamıyorum rgb'leri ve akvaryuma sadece siyah beyaz taş aldım üzerine Sun sunun sessiz damlamalı iç filtre aldım, balık bazı ışıklarda motorun altına geçiyor ve orada gölge bulduğu bir yerde uzanıyor gibi bir şey yapıyor. Bana bununla ilgili aydınlatma ile ilgili yem ile ilgili veya betalarla ilgili öneride bulunacak olan bir arkadaşım olursa seve seve onu dinlerim ve gerçekten kitap okumayı bile sevmeyen bir insan şu varlık üzerinden araştırmalar yapması gayet duayen bir şey bence, [B][/B][S][/S] yanı sıra bu akvaryumun iki boy büyük akvaryumunda 11 tane süs balığım var 2 Melek 6 tetra 3 Japon balığı olmak üzere onlar kendi hallerinde yaşıyorlar ilerleyen zamanlarda yurt dışında yaşama ihtimalim olduğu için aşırı daha fazla büyütmek istemiyorum elimdeki akvaryumları[:iyi:]
SON MESAJLAR
- Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
