ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gökyüzü. Bulut
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Şubat 2020 20:43
Son Ziyaret:
22 Nisan 2020 22:19
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Rümeysa Yel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
R. Y
SON 10 MESAJI
Japon Balığım Ters Duruyor
Şu anda kendisi diğer japonlardan ayrı duruyor ve yeni sayılmaz 3 aydır benimle
Şu anda kendisi diğer japonlardan ayrı duruyor ve yeni sayılmaz 3 aydır benimle
Japon Balığım Ters Duruyor
Japon balığım ilk aldığım günden beri baş aşağı duruyor ve son günlerde artık hiç hareket etmiyordu diğer japonlar biraz hırpalamış bugün kendisini akvaryumda bulamadım mağaraya kaçmış çıkardım ve küçük tanka aldım ama hayvan çok çok kötü halde ters duruyor suyun dibine inse bile geri çıkıyor nasıl kurtarabilirim can çekişiyor [:'(]
[QUOTE=Gökyüzü. Bulut]Japon balığım ilk aldığım günden beri baş aşağı duruyor ve son günlerde artık hiç hareket etmiyordu diğer japonlar biraz hırpalamış bugün kendisini akvaryumda bulamadım mağaraya kaçmış çıkardım ve küçük tanka aldım ama hayvan çok çok kötü halde ters duruyor suyun dibine inse bile geri çıkıyor nasıl kurtarabilirim can çekişiyor [:'(][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/210320202221581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/210320202222191.jpg[/IMG]
Japon balığım ilk aldığım günden beri baş aşağı duruyor ve son günlerde artık hiç hareket etmiyordu diğer japonlar biraz hırpalamış bugün kendisini akvaryumda bulamadım mağaraya kaçmış çıkardım ve küçük tanka aldım ama hayvan çok çok kötü halde ters duruyor suyun dibine inse bile geri çıkıyor nasıl kurtarabilirim can çekişiyor [:'(]
[QUOTE=Gökyüzü. Bulut]Japon balığım ilk aldığım günden beri baş aşağı duruyor ve son günlerde artık hiç hareket etmiyordu diğer japonlar biraz hırpalamış bugün kendisini akvaryumda bulamadım mağaraya kaçmış çıkardım ve küçük tanka aldım ama hayvan çok çok kötü halde ters duruyor suyun dibine inse bile geri çıkıyor nasıl kurtarabilirim can çekişiyor [:'(][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/210320202221581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/210320202222191.jpg[/IMG]
Beta Balığı Herşeye Sinirleniyor
[QUOTE=Nursun]Sürekli kabarması normal değil ancak arka fonlar genellikle parlak olur betta kendi yansımasını gördüğü için kabarıyor olabilir , mat olan bir fonla değiştirebilirsiniz ben sırf bu yüzden betta tanklarımda fon kullanmıyorum . Betta ile birlikte başka hangi balıklar var , akvaryum kaç litre ,fotoğraf ekleyebilir misiniz ?[/QUOTE]
Akvaryumu küçük 5 lt kadar ve tek yaşıyor çöpçü balığı aldım yanına çöpçüye saldırdı, cüce vatoz aldım ona da saldırdı maalesef o yüzden ayırdım şu anda akvaryum boyutunu değiştireceğim çünkü hem ısıtıcı hem iç filtreyi aynı anda kullanmak istediğimde çok sorun yaşıyorum hacim de daralıyor. Fotoğrafta gördüğünüz küçük süse bile sinirleniyor ne yapacağımı bilemiyorum 4 aydır benimle petshoptan ölmeye yakın aldım kuyrukları erimişti tedaviyle kendine geldi güzel de besliyorum yüksek proteinli yem vs. Ama tek sorunumuz stresi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/280220200012141.jpg[/IMG]
[QUOTE=Nursun]Sürekli kabarması normal değil ancak arka fonlar genellikle parlak olur betta kendi yansımasını gördüğü için kabarıyor olabilir , mat olan bir fonla değiştirebilirsiniz ben sırf bu yüzden betta tanklarımda fon kullanmıyorum . Betta ile birlikte başka hangi balıklar var , akvaryum kaç litre ,fotoğraf ekleyebilir misiniz ?[/QUOTE]
Akvaryumu küçük 5 lt kadar ve tek yaşıyor çöpçü balığı aldım yanına çöpçüye saldırdı, cüce vatoz aldım ona da saldırdı maalesef o yüzden ayırdım şu anda akvaryum boyutunu değiştireceğim çünkü hem ısıtıcı hem iç filtreyi aynı anda kullanmak istediğimde çok sorun yaşıyorum hacim de daralıyor. Fotoğrafta gördüğünüz küçük süse bile sinirleniyor ne yapacağımı bilemiyorum 4 aydır benimle petshoptan ölmeye yakın aldım kuyrukları erimişti tedaviyle kendine geldi güzel de besliyorum yüksek proteinli yem vs. Ama tek sorunumuz stresi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/280220200012141.jpg[/IMG]
Beta Balığı Herşeye Sinirleniyor
Beta balığımın akvaryumuna arka fon yapıştırdım beta balığının diğer balıklara tahammülü olmadığı için özellikle sade su dalgası olan mavi bir fon aldım ama balığım arka fona kabarıyor ısıtıcıya, filtreye, telefon kılıfımın üstündeki kedi resmine, hatta onun için aldığım küçük mağaraya bile kabarıyor. Bunları kaldırmalı mıyım? Balığın stresten ölmesinden korkuyorum çünkü. Yoksa bu duruma alışmasını mı beklemeliyim?
Beta balığımın akvaryumuna arka fon yapıştırdım beta balığının diğer balıklara tahammülü olmadığı için özellikle sade su dalgası olan mavi bir fon aldım ama balığım arka fona kabarıyor ısıtıcıya, filtreye, telefon kılıfımın üstündeki kedi resmine, hatta onun için aldığım küçük mağaraya bile kabarıyor. Bunları kaldırmalı mıyım? Balığın stresten ölmesinden korkuyorum çünkü. Yoksa bu duruma alışmasını mı beklemeliyim?
Teleskopta Beyaz Benek
[QUOTE=asabijapon]Form olarak sağlıklı balıklar gibi durmuyorlar.
Geçmiş olsun şimdiden. [/QUOTE]
Belki kazanır güzel yaşatırım. Teşekkür ederim
[QUOTE=asabijapon]Form olarak sağlıklı balıklar gibi durmuyorlar.
Geçmiş olsun şimdiden. [/QUOTE]
Belki kazanır güzel yaşatırım. Teşekkür ederim
Teleskopta Beyaz Benek
[QUOTE=goldfishlove]Dışarı çıkık kisminda gözün kenarindaki mi? Beya benek degil ki o. Beyaz benek kum tanesi gibi olur. Bence hicbir sey yapmanıza gerek yok. Bu japonlar turuncu olabilir olursa şaşırmayın ayni renkte bende de vardi turuncu oldu. Renk degistirebiliyorlar yavas yavas. Ozellikle renk yemleri var sureci daha da hızlandırıyor. Siz su an normal akvaryumunda bakın. Filtre surekli calissin. Bitki yoksa bir kez 20 litreye 1 cay kaşığı kaya tuzu bardakta eritip dökün. Her su değişiminde tuz eklemeyin yavas yavaş ekleyin bundan sonra. Ilaca gerek yok. Su degisimlerini aksatmayin dipte dışkılar coksa onlar eriyip suya karışıyor o sebeple ben olsam haftada 2 azar azar degisim yapardim. Su degisim bidonu oda sicakliginda olsun. Filtre surekli çalışsın. Bir sey varsa da yara gibi bisey tuzdan geçer. Benim teleskopta da baloncuk vardi gözünde oyle yaşıyordu olabilir yani. Gecmis olsun.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederiz, kendileri de ediyor [:3] Böyle şaşkınlık içerisindeyiz 😊 [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/270220200910191.jpg[/IMG]
[QUOTE=goldfishlove]Dışarı çıkık kisminda gözün kenarindaki mi? Beya benek degil ki o. Beyaz benek kum tanesi gibi olur. Bence hicbir sey yapmanıza gerek yok. Bu japonlar turuncu olabilir olursa şaşırmayın ayni renkte bende de vardi turuncu oldu. Renk degistirebiliyorlar yavas yavas. Ozellikle renk yemleri var sureci daha da hızlandırıyor. Siz su an normal akvaryumunda bakın. Filtre surekli calissin. Bitki yoksa bir kez 20 litreye 1 cay kaşığı kaya tuzu bardakta eritip dökün. Her su değişiminde tuz eklemeyin yavas yavaş ekleyin bundan sonra. Ilaca gerek yok. Su degisimlerini aksatmayin dipte dışkılar coksa onlar eriyip suya karışıyor o sebeple ben olsam haftada 2 azar azar degisim yapardim. Su degisim bidonu oda sicakliginda olsun. Filtre surekli çalışsın. Bir sey varsa da yara gibi bisey tuzdan geçer. Benim teleskopta da baloncuk vardi gözünde oyle yaşıyordu olabilir yani. Gecmis olsun.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkür ederiz, kendileri de ediyor [:3] Böyle şaşkınlık içerisindeyiz 😊 [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/270220200910191.jpg[/IMG]
Teleskopta Beyaz Benek
[QUOTE=Omer 1224]Resime göre yorum yapamicam hiç bir şey belli değil ama balıklarda bi hastalık olabilir bu yüzden ayırarak iyi yapmışsınız birkaç gün balıkları orda tutup %20 su değişimi yapıp tedbir amacıyla gozlemleyebilirseniz iyi olur.
Not:Kapta filtre veya hava motoru yok galiba balıklar havasızlıktan ölebilir dikkat edin.[/QUOTE]
Balığın yakından görünümü bu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/260220202007221.jpg[/IMG]
[QUOTE=goldfishlove]Betta için hava tasina gerek yok. Zaten su yüzeyinden hava alıyorlar hava taşı olsa da olmasa da. Japonlar gibi degiller yani. Betta icin küçük fazla savurmayan filtre olsa iyi olur ya da filtreyi baska yöne cevirebilirsiniz savurucu etkisini kırmak için.
75 litre için 3 tane en ideali büyüyecekler çünkü. [/QUOTE]
Size sormak istediğim balığın gözündeki kendine ait bir çizgi olabilir mi? Çünkü balığım hasta gibi değil çok aktif yem yiyor yüzüyor oyun bile oynuyor beyaz benek halden düşmesine sebep olmaz mıydı?
[QUOTE=Omer 1224]Resime göre yorum yapamicam hiç bir şey belli değil ama balıklarda bi hastalık olabilir bu yüzden ayırarak iyi yapmışsınız birkaç gün balıkları orda tutup %20 su değişimi yapıp tedbir amacıyla gozlemleyebilirseniz iyi olur.
Not:Kapta filtre veya hava motoru yok galiba balıklar havasızlıktan ölebilir dikkat edin.[/QUOTE]
Balığın yakından görünümü bu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/260220202007221.jpg[/IMG]
[QUOTE=goldfishlove]Betta için hava tasina gerek yok. Zaten su yüzeyinden hava alıyorlar hava taşı olsa da olmasa da. Japonlar gibi degiller yani. Betta icin küçük fazla savurmayan filtre olsa iyi olur ya da filtreyi baska yöne cevirebilirsiniz savurucu etkisini kırmak için.
75 litre için 3 tane en ideali büyüyecekler çünkü. [/QUOTE]
Size sormak istediğim balığın gözündeki kendine ait bir çizgi olabilir mi? Çünkü balığım hasta gibi değil çok aktif yem yiyor yüzüyor oyun bile oynuyor beyaz benek halden düşmesine sebep olmaz mıydı?
Teleskopta Beyaz Benek
[QUOTE=goldfishlove]Illaki ısıtıcıya gerek yok eger bulunduğu yer sıcaksa. Bir hafta falan metilenli suda kalsinlar. Hava taşı çalışsın. Metileni fazla da damlatmayin. Ölçüsüne göre. Biraz da kaya tuzu ekleyin 1 çay kaşığı kadar. Günlük suyunu tazeleyin yine oda sıcaklığındaki bidondan. Beyaz benekse olgunlaşıp düşecek bu sebeple dipten almaniz gerek günlük su değişimini ondan söyledim. Fazla yem vermeyin granülse sabah aksam 1 er tane yeseler yeter baliklariniz küçük çünkü.
Pul konusu da yer degisimlerinden farkli akvaryumlar arasi geçişte farkli su degerlerinden olur. Zamanla düzelir. Akvaryumunuz kac litre bilmiyorum ama hafta 1/3 oranında. Atıyorum 60 litreyse haftada 20 litre su değişimi. Bunu 2ye de bolebilirsiniz haftada 2 kez 10 ar litre daha iyi olur ben öyle yapıyorum.
Geçmiş olsun. [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için akvaryumum 75 litre içerisinde 6 adet japon balığım olacak bu balıklarla birlikte. Hepsi küçük japon. Hava taşını Beta balığım için kullanıyorum filtre kullanamıyorum çünkü çok savruluyor. Tedavi sürecinde hava taşını bu balıklarım için kullansam Betam havasızlıktan etkilenir mi sizce?
[QUOTE=goldfishlove]Illaki ısıtıcıya gerek yok eger bulunduğu yer sıcaksa. Bir hafta falan metilenli suda kalsinlar. Hava taşı çalışsın. Metileni fazla da damlatmayin. Ölçüsüne göre. Biraz da kaya tuzu ekleyin 1 çay kaşığı kadar. Günlük suyunu tazeleyin yine oda sıcaklığındaki bidondan. Beyaz benekse olgunlaşıp düşecek bu sebeple dipten almaniz gerek günlük su değişimini ondan söyledim. Fazla yem vermeyin granülse sabah aksam 1 er tane yeseler yeter baliklariniz küçük çünkü.
Pul konusu da yer degisimlerinden farkli akvaryumlar arasi geçişte farkli su degerlerinden olur. Zamanla düzelir. Akvaryumunuz kac litre bilmiyorum ama hafta 1/3 oranında. Atıyorum 60 litreyse haftada 20 litre su değişimi. Bunu 2ye de bolebilirsiniz haftada 2 kez 10 ar litre daha iyi olur ben öyle yapıyorum.
Geçmiş olsun. [:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için akvaryumum 75 litre içerisinde 6 adet japon balığım olacak bu balıklarla birlikte. Hepsi küçük japon. Hava taşını Beta balığım için kullanıyorum filtre kullanamıyorum çünkü çok savruluyor. Tedavi sürecinde hava taşını bu balıklarım için kullansam Betam havasızlıktan etkilenir mi sizce?
Teleskopta Beyaz Benek
? [QUOTE=Omer 1224]Resime göre yorum yapamicam hiç bir şey belli değil ama balıklarda bi hastalık olabilir bu yüzden ayırarak iyi yapmışsınız birkaç gün balıkları orda tutup %20 su değişimi yapıp tedbir amacıyla gozlemleyebilirseniz iyi olur.
Not:Kapta filtre veya hava motoru yok galiba balıklar havasızlıktan ölebilir dikkat edin.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Tedavi sürecinde filtreyi kapatın yazıyordu gördüğüm bir yerde ona dayanarak filtre takmadım. Takmalı mıyım kesin olarak
? [QUOTE=Omer 1224]Resime göre yorum yapamicam hiç bir şey belli değil ama balıklarda bi hastalık olabilir bu yüzden ayırarak iyi yapmışsınız birkaç gün balıkları orda tutup %20 su değişimi yapıp tedbir amacıyla gozlemleyebilirseniz iyi olur.
Not:Kapta filtre veya hava motoru yok galiba balıklar havasızlıktan ölebilir dikkat edin.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim. Tedavi sürecinde filtreyi kapatın yazıyordu gördüğüm bir yerde ona dayanarak filtre takmadım. Takmalı mıyım kesin olarak
Teleskopta Beyaz Benek
Merhabalar daha bugün aldım balıkları mı petshopta çok dikkat etmedim yalnız eve gelip suya alıştırma vs derken büyük teleskop balığımın gözünün üstünde Bi beyazlık fark ettim. Emin değilim beyaz benek olduğuna ne şekilde kendini gösterir bilmiyorum ama bu benek değil uzunlamasına göz üzerinde bir çizgi diğer gözünde bu beyazlık yok. Küçük teleskopum ise akvaryuma aldığımda hem pulları da kalkma hem yüzgeçlerinde beyaz pamukçuk gördüm ve hemen diğer balıkların yanından aldım. Balıklarım gayet hareketli ve yemledim yediler. Yalnız imkanım çok fazla yok böyle Bi sistem yaptım. Normalde japon balığına ısıtıcı kullanmıyorum ama bu tedavi sürecinde kullanmam gerekir sorun yaşamam değil mi [:((] kurtarabilir miyim onları geri vermek istemiyorum [:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/250220202056521.jpg[/IMG][EDIT]Gökyüzüyl,2020-02-25 20:57:01[/EDIT]
Merhabalar daha bugün aldım balıkları mı petshopta çok dikkat etmedim yalnız eve gelip suya alıştırma vs derken büyük teleskop balığımın gözünün üstünde Bi beyazlık fark ettim. Emin değilim beyaz benek olduğuna ne şekilde kendini gösterir bilmiyorum ama bu benek değil uzunlamasına göz üzerinde bir çizgi diğer gözünde bu beyazlık yok. Küçük teleskopum ise akvaryuma aldığımda hem pulları da kalkma hem yüzgeçlerinde beyaz pamukçuk gördüm ve hemen diğer balıkların yanından aldım. Balıklarım gayet hareketli ve yemledim yediler. Yalnız imkanım çok fazla yok böyle Bi sistem yaptım. Normalde japon balığına ısıtıcı kullanmıyorum ama bu tedavi sürecinde kullanmam gerekir sorun yaşamam değil mi [:((] kurtarabilir miyim onları geri vermek istemiyorum [:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221348/250220202056521.jpg[/IMG][EDIT]Gökyüzüyl,2020-02-25 20:57:01[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 00:02
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
Joec,
Mirt,
Kuduoglu,
Sungurr,
Umutoty,
osmandbnl,
alecozan,
Oquanus,
poysub,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
AtaDemircii,
yeekim,
SinanBulut,
emregungor,
pusathan01,
omerkaya40,
Ozzgurr,
Redrainbow,
SeaWorld,
0rnn,
gachuafireice,
Zaid,
Malawi market,
fissidens,
Sametbugra,
İnci Kefali,
ternapi,
BerkBey,
Brdk64,
NightWist,
Tortuga7,
Ehtiyar,
zekigonlum,
okanaykurt,
BilalM.,
Laetacara,
Prudentia,
Mehmetbk,
Manguday,
Cyber_Scout,
CenK,
yyiImaz,
nurtensultan,
Tata,
reano,
Maverickse,
ootkn,
Omer uçlu,
EmrahGuloglu,
Omer0618,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
